Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури



Сторінка1/5
Дата конвертації02.03.2018
Розмір0.79 Mb.
  1   2   3   4   5

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

БАРИШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

БАРИШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

УПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор


Учитель світової літератури,

учитель вищої категорії

Лехнівської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів

Баришівського району

Київської області

Петренко Любов Василівна

2015
Зміст



Вступ.……………………………………………………………………......3стор.

I. Суть інтерактивного навчання………………………………………6 стор.

ІІ. Упровадження інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроку світової літератури……………….11 стор.

1. Інтерактивні технології кооперативного навчання………………11 стор.

2. Технології колективно-групового навчання………………...….....13 стор.

3.Технології ситуативного моделювання……………………………..15 стор.

4.Технології опрацювання дискусійних питань……………………..16 стор.

5. Структура і методика інтерактивного уроку……………………...18 стор.

6. Комп’ютерні технології навчання………………………………......21 стор.

Висновок…………………………………………………………………..23 стор.

Список використаної літератури…………………………………......24 стор.

Додатки……………………………………………………………………25 стор.

Вступ

Мені здається, що……. літературу не можна більше розглядати просто як один з навчальних предметів, поряд з географією чи історією. Вона має особливе значення , яке вкладається у шкільну програму.

Мова і література можуть допомогти нам жити у мирі із самим собою, а така допомога нам особливо потрібна. Сучасний світ переповнений, людьми, які розучилися жити в мирі самі з собою.

Дж. Б. Прістлі.

Проблема якості викладання літератури в школі певно з числа «вічних», бо існує відтоді, відколи й сам цей предмет. Не лише вчителі, а й вчені , письменники, критики, журналісти, бібліотекарі- всі, хто так чи інакше пов`язаний із книгою та читанням, намагалися її розв`язати.

Такий всезагальний постійний інтерес до «шкільної літератури», звичайно, не випадковий. Адже від того, якою сьогодні буде літературна освіта, залежить не лише майбутнє сучасних школярів, а й душевно- моральний потенціал суспільства в цілому, доля його культури.

В умовах змін в сучасній освіті кожний вчитель спрямовує свою методичну діяльність на конкретного учня, його особистіcть, маючи на меті дати знання, які розвивають дитину, її здатність мислити, аналізувати, виробляти власні систематичні судження, розв`язувати пізнавальні та життєві проблеми, адаптуватися до мінливих умов сучасної дійсності .

У своїй практиці надаю перевагу особистісно орієнтованому навчанню, тому що вважаю , що особистісно орієнтований підхід у навчанні ґрунтується на сприйнятті індивідуальності, самоцінності дитини як носія суб`єктивного досвіду , який у нього складається з перших днів його життя . Переконана в тому, що учень має право на особистісний шлях розвитку, вибір засобів навчальної діяльності у межах її цілей.

У своїй роботі ставлюсь до учня як до особистості , надаю йому змогу саморозвиватися та самореалізовуватися, враховую його можливості, особливості, здібності.

Своє завдання завбачаю передусім у тому, щоб максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно упоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому-виробничими проблемами. Учу на оптимальному рівні проявляти свій інтелектуально-вольовий і моральний потенціал .

Ставлюсь до учня із справжнім інтересом і повагою. Щоб зрозуміти учня , його думки , почуття, вчинки, беру емоційну участь у взаєминах з ним, намагаюсь відчути до нього постійний інтерес.

Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроку літератури є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій навчання. Ефективними вважають уроки з використання інтерактивних технологій навчання, які активізують процес особистісно-зорієнтованого навчання й унеможливлюють домінування одного учасника навчального процесу над іншим.

Уроки світової літератури – це напружена, науково організована й результативна праця всіх учнів у співтворчості з учителем, яка розвиває творчі здібності учнів; сприяє здобуванню знань учнями самостійною роботою думки; диференціює та індивідуалізує процес навчання; стимулює роботу з додатковою літературою; розвиває аналітичне мислення, вміння робити узагальнення; формує в учнів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.

Ось чому, я вважаю, що вибрана тема роботи є актуальною. Завдання, які я намагатимусь вирішити:

- з’ясувати загальну суть інтерактивного навчання;

- розкрити шляхи вдосконалення сучасного уроку світової літератури;

- розглянути структуру і методику інтерактивного навчання;

- оглянути наукові праці з даного питання та поділитися досвідом проведення уроків з використання інтерактивних технологій навчання (фрагменти уроків), які джерелом формування духовно багатої творчої особистості, будівника майбутнього нашої країни.

Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчально-виховний процес відбувається за умов постійної активної взаємодії всіх учасників, процес у якому учень і вчитель, учні є рівноправними суб`єктами начання. Воно ефективно сприяє формуванню й розвитку знань , цінностей, умінь і навичок – низки компетенцій особистості, створенню атмосфери співпраці , взаємної підтримки, що дає змогу не тільки одержувати нові знання, робить його цікавішим і динамічнішим, що відповідно впливає на активність учнів, передбачає організацію та розвиток діалогічного спілкування, яка веде до взаєморозуміння, спільного розв`язання загальних , проте важливих для кожного учасника завдань.

Школі сьогодні потрібен творчий учитель, педагог дослідник, який скеровуватиме учня у правильному руслі відповідно до індивідуальних особливостей. Зокрема . актуальною на сьогодні є проблема впровадження в систему освіти інноваційних технологій навчання.




    1. Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
«Про делегування повноважень Баришівської районної ради Баришівській районній державній адміністрації на 2014 рік», заслухавши та...
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconВідділ освіти Баришівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет Баришівської районної ради
Картки-завдання для використання на уроках історії України (Вступ до історії) у -Х класах. Дидактичний матеріал для шкільного курсу...
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconМетодичний кабінет відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації Для вчителів світової літератури
Збірник завдань для розвитку навиків вдумливого читання на уроках світової літератури. 6 клас. Яворів, 2014. 53 с
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconБабенко Любов Василівна, вихователь-методист Білопільського дошкільного навчального закладу (ясла-садка) «Зірочка» Бабенко Л. В. Використання інтерактивних форм І методів роботи у навчанні педагогів методичні рекомендації
Науково-методична установа «Районний методичний кабінет» відділу освіти Білопільської районної державної адміністрації
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconВідділ освіти черкаської районної державної адміністрації районний методичний кабінет
Схвалено радою районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconВідділ освіти черкаської районної державної адміністрації районний методичний кабінет
Схвалено радою районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconВідділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради
Персонажі як на долоні. – Укл. Петросян-Чиркінян І. А.– с. Красіне: Красінська зош І-ІІІ ступенів, 2016. – 36 с
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconВідділ освіти, молоді та спорту близнюківської районної державної адміністрації

Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconМетодичний кабінет відділу освіти Яворівської районної державної адміністрації Для вчителів зарубіжної літератури
Збірник завдань для розвитку навиків вдумливого читання на уроках зарубіжної літератури. 6 клас. Яворів, 2014. 53 с
Управління освіти, молоді та спорту баришівської районної державної адміністрації методичний кабінет баришівської районної ради упровадження інтерактивних методів роботи на уроках світової літератури iconСходинками до перемог
Н. І. Крайдуба, методист української мови І літератури методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Волочиської районної...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка