Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет



Сторінка1/3
Дата конвертації04.08.2017
Розмір417 Kb.
  1   2   3

Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації

Старокостянтинівський районний методичний кабінет

h:\малюнки\i.jpg

Марія Антонюк

Інна Билина
Старокостянтинів - 2013
Автори: М.О. Антонюк , І.Ю. Билина – вчителі математики Староостропільського НВО «Дошкільний заклад, ЗОШ І-ІІІступенів, гімназія»

Старокостянтинівського району

Хмельницької області

Рецензент: С.І. Сукманюк – методист відділу освіти Старокостянтинівської райдержадміністрації

Друкується згідно рішення методичної ради РМК управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації

(протокол № 1 від 31.01.2013р.)

«Діагностичні контрольні роботи» 2013 – с.35

ПЕРЕДМОВА

«Не достатньо лише мати

добрий розум, головне – це

раціонально застосовувати його»

Р. Декарт

Сучасна освіта – це освіта для людини. Її стрижнем є розвиваюча, виховання здатності до самоосвіти і саморозвитку особистості, яка вміє використовувати набуті знання і вміння для творчого розв’язання проблем, критично мислити, опрацьовувати різноманітну інформацію, прагне змінити на краще своє життя.

Високий рівень успішності учнів не завжди поєднується з високим рівнем творчої обдарованості. У зв’язку з цим потрібно намагатися створити сприятливі умови для самоствердження кожної дитини в різних видах діяльності, в тому числі й навчально-творчій.

Саме уроки математики дають виключні можливості прищеплювати інтерес до творчих пошуків, виховувати в дітей бажання шукати нові, кращі шляхи виконання дорученої справи.

Найголовнішим аргументом на користь широкого впровадження діагностичних контрольних робіт є необхідність забезпечити кожного учня уявленням про стан його навчальної підготовки і надати йому допомогу в корегуванні цього стану відповідно до його можливостей і потреб.

Кожна робота в даному посібнику подана в двох рівноцінних варіантах і складається з чотирьох рівнів.

Під час виконання даних вправ учні закріплюють теоретичні знання, тренують пам’ять, розвивають свою логіку та математичну культуру.

Головною умовою при проведенні контрольних робіт є забезпечення об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів.


Зміст


  1. Діагностична контрольна робота з математики 5 клас

  2. Діагностична контрольна робота з математики 6 клас

  3. Діагностична контрольна робота з математики 7 клас

  4. Діагностична контрольна робота з алгебри 8 клас

  5. Діагностична контрольна робота з геометрії 8 клас

  6. Діагностична контрольна робота з алгебри 9 клас

  7. Діагностична контрольна робота з геометрії 9 клас

  8. Діагностична контрольна робота з геометрії 10 клас

  9. Діагностична контрольна робота з алгебри 10 клас

  10. Діагностична контрольна робота з геометрії 11 клас

  11. Діагностична контрольна робота з алгебри 11 клас


Діагностична контрольна робота

з математики 5 клас

І варіант

До завдань 1 – 6 пропонується три варіанти відповідей, з-поміж яких треба обрати один правильний.

  1. Число двадцять тисяч вісімдесят три записується так:

А) 12083; Б) 20083; В) 2083.

  1. Яке серед чисел найбільше: А) 6537; Б) 6753; В) 6753 ?

найменше: А) 9652; Б) 5926; В)6952 ?

  1. Подай у менших одиницях вимірювання:

5 км А) 50000 см; Б) 5000 дм; В) 5000 м.

7 т А) 70 ц; Б) 7000 г; В) 700 кг.



  1. У магазин привезли 246 кг яблук. Продали третину яблук. Скільки кг яблук продали?

А) 738 кг; Б) 123 кг; В) 82 кг.

  1. У прямокутника з якими сторонами площа найбільша?

А) 4 см і 7 см; Б) 8 см і 3 см; В) 5 см і 6 см.

  1. Розв’язком якого рівняння є число 420?

А) 4200: x=42; Б) x:4=105; В) x∙2=820

Дай коротку відповідь.

  1. Обчисли значення виразів:

а) 14150–67223:13+2583

б) 750 м ∙ 4



  1. Якою є площа квадрата, якщо його периметр дорівнює 28см?

Дай розгорнуту відповідь.

  1. У магазині було 7 мішки цукру по 50 кг кожний, і 3 мішків, по 40 кг кожний. Весь цукор розфасували в пакети по 2 кг. Скільки вийшло пакетів?



ІІ варіант

До завдань 1 – 6 пропонується три варіанти відповідей, з-поміж яких треба обрати один правильний.

  1. Число сорок тисяч тридцять сім записується так:

А) 4037; Б) 14037; В) 40037.

  1. Яке серед чисел найбільше: А) 7251; Б) 1527; В) 5217 ?

найменше: А) 8427; Б) 4872; В)7482 ?

  1. Подай у менших одиницях вимірювання:

4 км А) 4000 дм; Б) 40000 см; В) 4000 м.

6 ц А) 60 кг; Б) 600 кг; В) 60 т.



  1. У книжці 168 сторінок. Юрко прочитав чверть книжки. Скільки сторінок прочитав Юрко?

А) 42 сторінки; Б) 82 сторінки; В) 672 сторінки.

  1. У прямокутника з якими сторонами площа найбільша?

А) 3 см і 6 см; Б) 9 см і 3 см; В) 4 см і 7 см.

  1. Розв’язком якого рівняння є число 510?

А) x∙3=1500; Б) x:3=170; В) 5100: x=51

Дай коротку відповідь.

  1. Обчисли значення виразів:

а)52498+7643–31824:39

б)130 г ∙ 4



  1. Якою є площа квадрата, якщо його периметр дорівнює 24см?

Дай розгорнуту відповідь.

  1. До готелю приїхали 210 туристів. Їх розселили у 25 малих кімнат, по 2 туристи в кожній, та у великі кімнати, по 4 туристи в кожній. Скільки великих кімнат зайняли туристи?

Діагностична контрольна робота

з математики 6 клас



І варіант

Початковий та середній рівень

  1. Значення виразу 60–30:15+8 дорівнює:

А) 50; Б) 10; В) ; Г) 66.

  1. Укажіть дріб, у якому 8 одиниць 6 десятих 4 тисячних:

А) 8,64; Б) 4068; В) 8,064; Г) 8,604.

  1. Запишіть у вигляді звичайного дробу число 3,007

А) ; Б) ; В) ; Г) .

  1. Яке натуральне число найближче до 2,7 ?

А) 2; Б) 3; В) 4; Г) 27.

  1. На скільки 2,07 більше від 1,08 ?

А) 1,01; Б) 1,99; В) 0,99; Г) 0,9.

  1. Виконайте дію 0,3:0,01

А) 30; Б) 3; В) 0,003; Г) 0,03.

Достатній рівень

  1. Порівняти a i b не виконуючи обчислень, якщо a=3,8·0,9 , a b=3,8·1,1:

  2. Спростити вираз 48p–23p+p–15p.

  3. Масштаб 1:3000000 скільки в 1 см міститься метрів ?

Високий рівень

  1. Яке число при діленні на 9 дає в частці 2, а в остачі 5?

  2. За три дні в магазині продано 150 кг цукру. Першого дня продали усієї кількості цукру, другого 40% кількості цукру, проданого за перший день, а третього – решту. Скільки цукру продали першого дня і третього дня?


ІІ варіант

Початковий та середній рівень

  1. Значення виразу 36–18:9+7 дорівнює:

А) 9; Б) 27; В) ; Г) 41.

  1. Укажіть дріб, у якому 3 десятки 2 сотих:

А) 30,02; Б) 230; В) 30,2; Г) 3,02.

  1. Запишіть у вигляді звичайного дробу число 4,061

А) ; Б) ; В) ; Г) .

  1. Яке натуральне число найближче до 3,4 ?

А) 3; Б) 34; В) 4; Г) Інша відповідь.

  1. Знайти різницю 2,07 –с, якщо с=1,08 ?

А) 1,99; Б) 1,01; В) 0,99; Г) 0,9.

  1. Виконайте дію 0,15·0,01

А) 0,0015; Б) 0,015; В) 0,00015; Г) 15.

Достатній рівень

  1. Порівняти a i b не виконуючи обчислень, якщо a=0,99·0,19 , a b=0,19·1,01:

  2. Спростити вираз 75p–12p+p–24p.

  3. Масштаб 1:70000000 скільки в 1 см міститься метрів ?

Високий рівень

  1. Яке число при діленні на 11 дає в частці 3, а в остачі 4?

  2. За три дні туристи подолали 75 км. Першого дня вони пройшли усього шляху, другого – 80% відстані, пройденої першого дня, а третього – решту. Скільки км пройшли туристи першого дня і третього дня?

Діагностична контрольна робота

з математики 7 клас

І варіант

Початковий та середній рівень

1. Яке з поданих чисел ділиться на 2, але не ділиться на 5 ?

А) 2540; Б) 3825; В) 7384; Г) 6220.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 53*21, щоб утворилось число, яке ділиться на 9 ?

А) 1; Б) 4; В) 7; Г) 9.

3. Виберіть найбільший дріб

А) ; Б) ; В) ; Г) .

4. У якій парі числа взаємно обернені?

А) 7 і ; Б) і ; В) і ; Г) і .

5. Яке з даних чисел є значенням виразу ?

А) ; Б) ; В) ; Г) .

6. Для чисел a, b, c, dпозначених на малюнку, записано нерівності. Яка з них хибна ?

А) a<c; Б) b<d;

В) b>c; Г) d>a.

Достатній рівень

7. Знайти значенням виразу

8. Яке з чисел дорівнює сумі –3+2+(–5)+6 ?

9. Чому дорівнює сума виразів 3k+2n–1і –4k–2n+2?



Високий рівень

10. Знайти частку коренів рівняння 2x–5–6x=11 i –5x+7=13?

11. Який із виразів після винесення за дужки перетворюється на вираз x∙(2y–3a+4)?

12. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі–3 ∙ (x–2a) – 6a?

ІІ варіант

Початковий та середній рівень

1. Яке з поданих чисел ділиться на 5, але не ділиться на 2 ?

А) 4385; Б) 9144; В) 1040; Г) 3917.

2. Яке число треба поставити замість * у виразі 237*31, щоб утворилось число, яке ділиться на 3 ?

А) 6; Б) 4; В) 3; Г) 2.

3. Виберіть найбільший дріб

А) ; Б) ; В) ; Г) .

4. У якій парі числа взаємно обернені?

А) 9 і ; Б) і ; В) і ; Г) і .


5. Яке з даних чисел є значенням виразу ?

А) ; Б) ; В) ; Г) .

6. Для чисел a, b, c, d, mпозначених на малюнку, записано нерівності. Яка з них хибна ?

А) a<d; Б) c<d;

В) b>m; Г) m>c.

Достатній рівень

Обчислити значенням виразу

8. Яке з чисел дорівнює сумі –5+4+(–7)+8 ?

9. Чому дорівнює сума виразів –3k–2n+1 і 4k+2n–2 ?



Високий рівень

10. Знайти частку коренів рівнянь –5x+7=19i –2x+5+6x= –11?

11. Який із виразів після винесення за дужки перетворюється на вираз y∙(3a+2x–4) ?

12. Що дістанемо, розкривши дужки і звівши подібні доданки у виразі –5 ∙ (1–2y) +3∙(y–8) ?

Діагностична контрольна робота

з геометрії 8 клас

І варіант

Початковий та середній рівень


  1. Точки А, В, С лежать на одній прямій. Чи може точка С лежати між точками А і В, якщо АВ=6 см, АС=9 см, СВ=3 см ?

А) Так; Б) Ні; В) Усі відповіді правильні; Г) Усі відповіді неправильні.

  1. Промінь ОС проходить між сторонами АОВ, якщо АОС=30°, ВОС=20°. Знайдіть міру АОВ.

А) 20°; Б) 40°; В) 60°; Г) Інша відповідь.

  1. Дві прямі перетинаються під кутом 30°. Знайдіть три інші кути.

А) 40°,50°,180°; Б)180°,30°,50°;

В) 150°,40°,170°; Г) 30°, 150°, 150°.



  1. Один із суміжних кутів на 20° менший від іншого. Знайдіть ці кути.

А) 80°, 60°; Б) 160°, 140°; В) 80°,100°; Г) Інша відповідь.

  1. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 27 см. Знайдіть його бічну сторону, якщо основа дорівнює 13 см.

А) 7 см; Б) 14 см; В) 6 см; Г) 15 см.

  1. Чи рівні трикутники PQR i PNM? Якщо так, то за якою ознакою?

А) Рівні за І ознакою; Б) Рівні за ІІ ознакою; В) Рівні за ІІІ ознакою; Г) Не рівні.

Достатній рівень

  1. Катет прямокутного трикутника дорівнює 8 см, а протилежний до нього кут 30°. Знайдіть довжину гіпотенузи.

  2. Два кола з центрами в точках О1 і О2 та радіусами 23 см і 11 см дотикаються зовнішньо. Знайти відстань О1О2 між центрами кіл?

  3. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на відстані 4 м від даної прямої?

Високий рівень

  1. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на однаковій відстані від трьох даних точок, що не лежать на одній прямій ?

  2. Точка О – центр кола, вписаного в ДАВС, у якого А=62°. Чому дорівнює ВАО ?

  3. Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 6 см. Знайти гіпотенузу цього трикутника.

ІI варіант

Початковий та середній рівень

  1. Промінь ОС проходить між сторонами АОВ, якщо АОС=30°, ВОС=20°. Знайдіть міру АОВ.

А60°; Б) 20°; В) 40°; Г) ) Інша відповідь.

  1. Один із суміжних кутів на 20° менший від іншого. Знайдіть ці кути.

А) 160°, 140°; Б) 80°,100°; В) 80°, 60°; Г) Інша відповідь.

  1. Два кола з центрами в точках О1 і О2 та радіусами 23 см і 11 см дотикаються зовнішньо. Знайти відстань О1О2 між центрами кіл?

А) 22 см; Б) 46 см; В) 34 см; Г) 12 см.

  1. Дві прямі перетинаються під кутом 30°. Знайдіть три інші кути.

А) 180°,30°,50°; Б) 30°, 150°, 150°;

В) 40°,50°,180°; Г) 150°,40°,170°.



  1. Радіус кола, описаного навколо прямокутного трикутника, дорівнює 6 см. Знайти гіпотенузу цього трикутника.

А) 12 см; Б) 3 см; В) 6 см; Г) Інша відповідь.

  1. Катет прямокутного трикутника дорівнює 8 см, а протилежний до нього кут 30°. Знайдіть довжину гіпотенузи.

А) 8 см; Б) 16 см; В) 4 см; Г) Інша відповідь.

Достатній рівень

  1. Точка О – центр кола, вписаного в ДАВС, у якого А=62°. Чому дорівнює ВАО ?

  2. Чи рівні трикутники OMN i OLK? Якщо так, то за якою ознакою?

  3. Точки А, В, С лежать на одній прямій. Чи може точка B лежати між точками А і В, якщо АВ=6 см, АС=9 см, СВ=3 см ?

Високий рівень

  1. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на однаковій відстані від трьох даних точок, що не лежать на одній прямій ?

  2. Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 27 см. Знайдіть його бічну сторону, якщо основа дорівнює 13 см.

А) 6 см; Б) 7 см; В) 15 см; Г) 14 см.

  1. Яку фігуру утворюють усі точки площини, розміщені на відстані 4 м від даної прямої?

Діагностична контрольна робота

з алгебри 8 клас

Варіант 1

Початковий та середній рівень

1. Спростити вираз:



а) -20а10в3 б) -20а7в4

в) 20а3в2 г) 9а3в

2. Розкласти на множники: 2 – в2



а) (3 - в)(3+в) б) 9(а-в)

в) (9-в)(9+в) г) (3а-в)(3а+в)

3.Яка пара чисел задовільняє систему рівнянь:



а) (2; 1) б) (4; 5)

в) (-4; -5) г) (5; 4)

4. Розкласти на множники: а+а2+13+13а



а) (а-1)(13+а) б) (1+а)(а+13)

в) 13(1+а) г) а(1+а)

5. Сума двох чисел дорівнює 15, а їх різниця дорівнює 7. Складіть систему рівнянь з двома змінними, якщо х – І число, а у – ІІ число

а) б)

в) г)

6. Спростити вираз (х+1)2-(х-1)(х+1) і знайти його значення при

а) 4 б) - 2 в) 2 г) 5




Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconСтарокостянтинівський районний методичний кабінет Решнівецька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Яцюк Інна Леонідівна, вчитель фізики Решнівецької зош І-ІІ ступенів Старокостянтинівської районної ради Хмельницької області
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconМетодичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Долинської райдержадміністрації
Формування загальнокультурної компетентності шляхом розвитку творчих здібностей учнів
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconМетодичні рекомендації до проведення першого уроку у 2013-2014 навчальному році
Кіровоградської області районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Кіровоградської райдержадміністрації рекомендує...
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconКонспекти уроків Старокостянтинівський районний методичний кабінет Сковородківська зош І-ІІІ ступенів
Клімух Світлана Анатоліївна, вчитель української мови та літератури Сковородківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Старокостянтинівської...
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconВідділ освіти Тальнівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет
Алфавітний покажчик портретів найвідоміших українських письменників
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconВідділ освіти Тальнівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет Тальнівський нвк «загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1-гімназія»

Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconПрограма з літератури рідного краю для учнів 5-9 класів
Рмк управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Сторожинецької райдержадміністрації
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconВідділ освіти Красилівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет
У посібнику подано розробки уроків за темою «Село моє – частинка Батьківщини» для учнів 4 класу
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconВідділ освіти Жашківської райдержадміністрації Районний методичний кабінет Дошкільний навчальний заклад «Дзвіночок» №5 м. Жашків мо вихователів днз району
«Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі з дітьми дошкільного віку»
Управління освіти, молоді та спорту Старокостянтинівської райдержадміністрації Старокостянтинівський районний методичний кабінет iconЧемеровецька районна державна адміністрація Чемеровецький районний відділ освіти Районний методичний кабінет



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка