Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів



Сторінка1/5
Дата конвертації04.10.2017
Розмір0,57 Mb.
  1   2   3   4   5
    Навігація по даній сторінці:
  • АНАЛІЗ

Управління освіти Шосткинської міської ради
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ





З М І С Т :


  1. До уваги педагогів:

Аналіз участі школярів у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад та рекомендації педагогам щодо роботи з обдарованими дітьми.


  1. Це – цікаво!

Умови проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у Сумській області у 2012-2013 н.р.


  1. Новини педагогічної бібліотеки

Інформаційно-правове забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад.


м. Шостка, 2013


До уваги педагогів:

АНАЛІЗ

виконання завдань ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад

у 2012-2013 н. р.



УКРАЇНСЬКА МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури відбувся 3 листопада 2012 року на базі спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1.

Серед учнів 7 класу в олімпіаді взяли участь 18 осіб.

Виконуючи завдання №1, учасники олімпіади складали твір на одну з тем:

- «Душа летить в дитинство, як у вирій, бо їй на світі тепло тільки там» (Л.Костенко);

- Неповторна особистість в моєму житті. Максимальна кількість балів за це завдання – 12. Завдання виконували всі, більшість віддали перевагу першій темі. Високий рівень виявили 2 учасники. Один із них твір написав у формі вірша, 1 учасник виявив уміння низького рівня, решта виконали завдання на середньому рівні.

Обсяг твору, передбачений нормами для 7 класу, було витримано лише одним учнем.

У творах допущено орфографічні, лексичні, граматичні помилки. Найбільше – граматичних. Орфографічні помилки: правопис особових закінчень дієслів; не з різними частинами мови; правопис прислівників.Типові помилки: чергування у-в, і-й; не завжди правильно побудовані речення.

Особлива думка членів комісії: учням 7 класу недоцільно було пропонувати тему: «Душа летить…», оскільки через вікові особливості діти не змогли її достатньо осмислити.

У ІІ завданні олімпіади пропонувалось дібрати синоніми до слова авторитетний та скласти з одним із синонімів речення. Максимальна кількість балів за виконання була 5. Завдання виконували всі, тільки 1 учень не впорався з завданням. На 5 балів виконали завдання 2 учні, на 4 бали – 4 учні, решта отримала від 0,5 бала до 3 балів.Були допущені помилки при наведенні прикладів синонімів, які за лексичним значенням не співпадають зі значенням. Деякі учні через неуважність склали речення зі словом авторитетний, а не з дібраним синонімом.

У ІІІ завданні було запропоновано утворити словосполучення з іменниками: матеріал, поні, гектар, подорож, донечка, додавши до них прикметники або числівники. Записати їх у родовому, орудному, місцевому та кличному відмінках, визначити відміну і групу іменників. Незважаючи на об’ємність завдання, учасники з завданням впорались непогано. Всі склали із запропонованими іменниками словосполучення, провідміняли їх, визначили відміну та групу. На високому рівні впорався із завданням 1 учень, який набрав 7 балів; від 6 до 6,25 б. набрали 2 учні; від 5 до 5,75 б. – 10 учнів; від 4 до 4,75 б. – 2 учні, від 1 до 3,5 б. – 3 учні.

При виконанні завдання були допущені помилки:

1) закінчення іменників ІІ відміни чоловічого роду в родовому відмінку однини;

2) закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку однини;

3) закінчення іменників у кличному відмінку;

4) при визначенні відміни та групи незмінюваних іменників, які їх не мають; визначенні групи іменників ІІІ відміни, які до жодної з груп не належать;

5) при визначенні роду незмінюваного іменника.

У IV завданні учні списували речення, ставлячи та обґрунтовуючи розділові знаки. Максимально передбачувана кількість балів за це завдання – 3. Завдання виконували всі учні. Максимальної кількості балів не набрав жоден учасник. Найбільше – 2, 75 б. ( 1 учень), найменше – 0,5 б. (1 учень). Переважно було набрано від 1 до 2 б. Більшість учнів правильно поставила розділові знаки в запропонованих реченнях, але не зовсім точно зуміла їх обґрунтувати.

У V завданні пропонувалось дати письмові відповіді на запитання з літератури. На перше питання -Які образи-символи використано в пісні «Стоїть явір над водою»? - відповіді учнів були дуже короткі, неточні. Найкраще учні відповіли на друге питання – Чим коломийки відрізняються від звичайних соціально-побутових пісень? Найскладнішим виявилось третє питання – Які асоціації (асоціативні образи) виникли у вас під час читання повісті І.Франка «Захар Беркут»? Учні не до кінця розуміють суть цього питання, вдаючись до характеристики образів твору

У 4 питанні V завдання потрібно було прорекламувати маршрут сучасною Тухольщиною, який зацікавить читачів повісті І.Франка «Захар Беркут». Діти написали цікаві рекламні маршрути, роботу виконали всі. Максимальна кількість балів була 5. Два учні отримали по 4 бали, 4 учні – від 3 до 4 балів, 6 учнів – від 2 до 3 балів і 6 учнів – від 1 до 2 балів.

У VI завданні учням пропонувалося пояснити власне розуміння слів М.Коцюбинського: «Коломийка …така легенька …, що від неї за плечима виростають крила..?». Максимальна кількість балів – 6. Завдання виконували всі учні. Один набрав максимальну кількість балів, виявивши розуміння теми, образність мислення. Один учасник із завданням не впорався. Переважна більшість учнів відповідали на питання, даючи визначення, що таке коломийка. Лише 3 учасники повністю усвідомили завдання й склали власне висловлювання, виявляючи емоційність, образність мислення.

8 клас

Завдання виконували 14 учнів.

Перше завдання – скласти твір-роздум на одну з тем оцінювався в 12 балів. В основному, роботи написані дітьми на 5 і 6 балів. Одна робота була оцінена на 7 балів і одна робота на 8 балів.

Типові помилки:

1. Всі роботи не відповідають обсягу твору для 8 класу; більшість учнів написали половину, або дещо більше половини необхідного обсягу твору.

2. Із запропонованих тем переважна більшість вибрала одну – «Найрідніша для мене людина». Це роздум про маму, але учні уникають конкретизації і тему розкривають не повністю (вводять розповідь про батька, друзів тощо).

3. Твори не відзначаються оригінальністю (окрім одного – поезія), багатством словника, образністю мовлення. Бракує цитат.

4. Наявні переважно граматичні та пунктуаційні помилки.

З другим завданням учні впорались найкраще – відредагували словосполучення. Але більшість з них не склали речення з одним із словосполучень, тому що не вчиталися уважно у завдання.

У третьому завданні – відповіді на запитання з мови - допущено такі помилки:

1. Не дано відповіді на з’ясування перекладу слова «синтаксис» - не виконав жоден учень.

2. У виборі форми родового відмінку – «приміщення вокзалу» - відсутня аргументація.

3. При визначенні поняття граматичної основи допущені неправильні пояснення, є зайва інформація, бракує лаконічності.

IV завдання – складання 5-6 тестових запитань до улюбленої теми з української літератури. Переважна більшість учнів змістовно опрацювала завдання. Але деякі не визначали улюбленої теми, окремі теми формулювалися неточно. Також неточно складалися запитання з відповідями. Наявні орфографічні, пунктуаційні, граматичні помилки. Недостатня кількість варіантів відповідей (2 замість 3-4).

V завдання – дати відповіді на запитання з літератури. Учні показали знання програмового матеріалу з теми «Народні думи» - але у визначенні теоретичних понять припустилися помилок. На запитання: хто з героїв історичної пісні навчався в Краківському університеті? – правильної відповіді не дав жоден учень.

VI завдання – складання асоціативного куща. В цілому учні виконали завдання, зазначивши 5-6 понять. Два учні не виконали завдання, ще два не мали уявлення про сам характер завдання: склали розповідь за темою, а не асоціативний кущ.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconУправління освіти Шосткинської міської ради Міський методичний кабінет Розробка уроку світової літератури Гуманістичні цінності казки-притчі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
Обладнання: портрет письменника, тексти твору, мультимедійна презентація «Маленький принц у мистецтві», публікація «Садівник у пустелі...
Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconМетодичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу та вивчення базових дисциплін у школі в 2014-2015 навчальному році Міський методичний кабінет
Міський методичний кабінет відділу освіти Артемівської міської ради пропонує до Вашої уваги та використання у роботі перелік нормативних...
Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconУправління освіти Первомайської міської ради Міський методичний кабінет Організація роботи з обдарованими дітьми та молоддю Методичний порадник Первомайськ-2014 зміст
Нормативно-правове забезпечення щодо організації роботи з обдарованою учнівською молоддю
Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconУправління освіти виконавчого комітету Марганецької міської ради Методичний кабінет Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Використання мультимедійних

Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconМіський методичний кабінет Департамент освіти Вінницької міської ради
Матеріал підготувала методист з виховної роботи міського методичного кабінету департаменту освіти Вінницької міської ради
Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconУправління освіти виконавчого комітету шепетівської міської ради методичний кабінет
Укладач Гарбарець Валентина Миколаївна вчитель англійської мови навчально-виховного комплексу №1 у складі: «Загальноосвітня школа...
Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconВідділ освіти виконкому Острозької міської ради Методичний кабінет на допомогу вчителю української мови та літератури острог-2015 Відділ освіти виконкому Острозької міської ради Методичний кабінет на допомогу вчителю української мови та

Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconУправління освіти Луцької міської ради Міський методичний кабінет Робота над науково – методичною проблемою як засіб успішного функціонування днз
Матеріали роботи методичного об’єднання «Інноваційні підходи в системі методичної роботи днз» вихователів – методистів м. Луцька
Управління освіти Шосткинської міської ради методичний кабінет зміст : До уваги педагогів iconВиконавчий комітет харківської міської ради харківської області управління освіти адміністрації київського району харківської міської ради
Розділ основні підсумки діяльності управління освіти у 2013 році та завдання на 2014 рік


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка