Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану



Скачати 166,75 Kb.
Дата конвертації16.01.2018
Розмір166,75 Kb.
ТипУрок

Інтегрований урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі

Підготували Сокур О.М., Суховій В.Д

Тема  уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини  Світового океану.

Мета уроку: удосконалити навички текстуального аналізу твору, узагальнити та закріпити знання, вміння, навички , отримані на уроках природознавства про Світовий океан та його частини; навчати орієнтуватися в тексті художнього твору; продовжувати формувати навички роботи з фізичною картою півкуль; розвивати емоційність учнів, пам'ять, увагу, цікавість до предметів зарубіжна література, географія та інших предметів; виховувати в учнів  уміння працювати в команді, в нестандартних ситуаціях; сприяти вихованню сміливості, порядності. 
Тип уроку: підсумковий урок-гра

   Обладнання: портрет Ж.Верна, виставка його пригодницьких творів, карта півкуль, картки-анограми; мультимедійна презентація, листки самоконтролю, фізична карта світу, портрети мандрівників, стіл-капітанський місток (компас, глобус, підзорна труба, безкозирка, мушлі, малюнки дітей)



Що б я не писав, що б я не вигадував – усе це завжди буде нижчим від справжніх можливостей людини. Жуль Верн

                                                  Хід уроку:


І. Організаційний момент слайд №1

Вже дзвінок нам дав сигнал:  Працювати час настав.

Тож і ви часу не гайте, Працювати починайте. 
ІІ. Оголошення теми і мети уроку  слайд №2 Увертюра І.Й.Дунаєвського

    Шановні учні 6 класу! Сьогодні ми проводимо інтегрований урок із зарубіжної літератури та географії «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан» та Частини Світового океану. Інтегрований урок означає об’єднаний з декількох тем, предметів або видів діяльності навколо однієї теми. Уважно слідкуйте за ходом уроку і в кінці нашого заняття ми визначимо, з якими шкільними предметами ми поєднали зарубіжну літературу та географію; .



1.Слово вчителя географії слайд 3

  Величезні розміри Світового океану наводять на думку, що нашій планеті більше пасувало б ім’я – Океан, або Вода (Аква). Таке враження виникає у космонавтів, які з космосу бачать нашу планету блакитною від води, бо вона займає 71% поверхні земної кулі.

Разом з вами ми поглибимо знання, уміння і навички, отримані на уроках природознавства про Світовий океан та його частини;. продовжимо формувати навички роботи з фізичною картою півкуль; розвиватимемо емоційність учнів, пам'ять, увагу, цікавість до географії, зарубіжної літератури та інших предметів

2.Слово вчителя зарубіжної літератури слайд 4

- Сьогодні ми з вами повторимо й узагальнимо вивчений матеріал за одним із найцікавіших пригодницьких романів «П’ятнадцятирічний капітан» французького письменника Жуля Верна. Ми простежимо за тим, які пригоди пережили герої роману під час  мандрів Світовим океаном, будемо виховувати впевненість у своїх силах, мужність, доброту, порядність та здатність прийти на допомогу іншим, перевіримо вашу наполегливість у досягненні поставленої мети, вміння працювати в команді в нестандартних ситуаціях.

Разом з вчителем географії ми запрошуємо вас узяти участь у пригодницькій експедиції на борту різних шхун. Так як у нас зібрались три  команди юнг, я пропоную обрати назву шхуни, на якій ви вирушите в подорож по Світовому океану. А для цього потрібно розшифровувати анограми- назви шхун

1 завдання «Складіть  з букв  назву шхуни»

1). Анограма – це закодоване слово з переплутаними буквами.

Наш урок проходить у формі гри. Кожна команда набирає бали – жетони. Яка команда швидше розшифрує назву шхуни, отримує паперовий кораблик. В нього  будете  збирати жетони за правильні відповіді.  Вітаю, всі справилися з завданням. Підпишіть свої кораблики

«Пілігрим», « Вікторія», «Сміливий»

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності  Звучить пісня «Жил отважный капитан»
слайд 5    1.Вчитель географії. Кожна команда зараз повинна обрати собі капітана-- морського вовка, якого слухають юнги – молоді моряки. Тож давайте визначимо наших капітанів

А ще  у вас на партах є листки самоконтролю, де ви будете відмічати свою участь у конкурсах. (діти відмічають в листках  самоконтролю)

Молодці! Той ж вперед! «Доля сміливих любить» - говорить англійське прислів’я. 
Завдання для учнів.

Щоб потрапити на борт корабля нам необхідно виконати завдання і отримати код-пропуск.

Згадайте послідовність і напишіть на аркуші отриманий код

слайд 6 2. Установіть послідовність подій  І частини роману.

1.Ураган та його наслідки.

2.Загибель капітана Халла.

3. Шхуна-бриг “Пілігрим” вирушає у плавання.

4. У руках работоргівців.

5. Задум Негору та Гарріса.

6. Порятунок екіпажу “Вальдека”.

7. Дік Сенд – новий капітан судна.

8.Вимушена висадка на берег.

Код: 3627185

Нарешті, код розгадано. Ми на борту шхуни, всі прибори перевірено, по  карті обрали напрямок , можна вирушати в путь! Звучить звук корабельного гонгу, шум моря.



ІУ. Перевірка знань, вмінь та навичок
1. Бесіда з учнями. 
Вчитель зарубіжної літератури. Слайд 7 Літературна загадка

Що можна сказати про людину, якій можуть належати ці предмети?

Океан – це життєдайна, прекрасна, могутня, небезпечна стихія. Але в усі часи океан приваблював людей, манив сміливці та звав їх у свої простори. Одним із палких шанувальників моря, його краси, сили, величі був Жуль Верн

Слайд 8 Розповісти про неймовірні пригоди, захоплюючі подорожі, далекі країни допоміг Ж.Верну створений ним самим новий літературний жанр – жанр пригодницького роману.

·        Пригадайте біографію Ж.Верна та доведіть, що він був зачарований морем.

·        Які твори Ж.Верна вам відомі? Що їх об’єднує? Слайд 9

·        Що таке пригодницький роман? Які вам відомі? Слайд 10
Слайд 11 3 завдання «Лабіринт» Назвіть найвизначніші винаходи Ж.Верна, що випередили свій час. Лише 10 фантастичних ідей із 180 залишилися нездійсненними. 
Слайд 12 4. Розгадайте кросворд і дізнайтеся, що головне у пригодницькому романі.

1)                  Назва шхуни-бригу із роману ««П'ятнадця­тирічний капітан». («Пілігрим».)

2)                 Ім'я негра, що відзначався величною си­лою. (Геркулес.)

3)                 Кузен місіс Уелдон. (Бенедикт.)

4)                 Кличка собаки. (Дінго.)

5)                 Країна, у якій була розвинена работоргів­ля. (Ангола.)

6)                 Прізвище хазяїна шхуни. (Уелдон.)

7)                  Прізвище капітана (Халл.) (Ключове слово — «пригода».)






1

























2

























3




























4



















5



















6






















7










А зараз послухаємо юних географів-мандрівників , які коротко охарактеризують океани.

5. Повідомлення учнів про Світовий океан (випереджальне завдання) Слайд 13

  1-й учень(з команди І) Найбільшим, найглибшим, найтеплішим і найсуворішим океаном є Тихий океан. Так назвав його Фернан Магеллан, бо під час мандрів ним кораблі експедиції не потрапили в жодну бурю та шторм. Але насправді він дуже суворий, особливо «ревучі сорокові»- так називають 40 паралель пд. півкулі. Він омиває береги п’яти материків. Найглибше місце світу розташоване в Маріанському жолобі Тихого океану. Його глибина – 11022 метри (показ на карті). 

   2-й учень. (з команди ІІ) Другий за площею – Атлантичний океан. Його назвали на честь міфічного героя –титана Атланта, який тримав на своїх руках  небо. Він омиває  береги Пн. і Пд. Америки, Євразії,  Африки та Антарктиди. Найбільша його глибини- у жолобі Пуерто-Ріко (в Карибському морі), 8742 метри. 

    3-й учень. (з команди ІІІ)     Індійський океан посідає третє місце за розмірами. Більш його частина розташована в південній півкулі, омиває півострів Індостан, на якому лежить країна Індія, на честь якої і назвали океан. Індійський океан омиває 4 материка: Єврвзію, Африку, Антарктиду і Австралію. Найбільша його глибина – у Зондському жолобі, 7729 метрів.



Вчитель географії : А який океан найменший та найхолодніший? 

  Слайд 14А якими ж океанами мандрували герої роману «П’ятнадцятирічний капітан»? Давайте за картою простежимо їх маршрут  (слайд№3)



Слайд 15 Дивлячись на маршрут цієї подорожі, ми можемо сказати, що герої перетнули три океани і здійснили майже кругосвітню подорож. На капітанському містку є декілька портретів великих мандрівників. Хто ж з них здійснив першу навколосвітню подорож?

Слайд 16  Конкурс 6. Літературна естафета  « Далі, далі…» Пропонується за одну хвилину дати якомога  більше відповідей на запитання. Якщо команда не впевнена, або не знає відповіді, можна казати: «Далі…» - гра продовжується. (Учитель літератури задає запитання, географ підраховує)

  Запитання для команди №1

 1. Як називалася шхуна, на якій герої роману вирушили у подорож?     («Пілігрим»)             

2. Найбільший океан Земі

 3. Хто був капітаном судна?     (Халл)

 4. Зі скількох осіб складалася команда судна? ( Шість чоловік)

 5. Як звали новенького? ( Дік Сенд)

 6. З якою метою прямував корабель? ( Полювання на китів)

 7. Яка затока з єднає Тихий океан з Атлантичним?

  8. Як звали корабельного кока?  (Негору.)

  9. Скільки років було найменшому члену команди судна? (15)

10. Кого мандрівники знайшли на напівзатонулому кораблі? (П'ятеро негрів і собаку).

 11. До якого океану випадково потрапили мандрівники? (Атлантичний).

 12. Які дві літери були написані  на ошийнику Дінго? Літери «С» і «В»).

13. Скільки років було Діку, коли він став юнгою на кораблі?  (Вісім років).

 14. Як називали водоспад, до якого потрапив Дік Сенд? (Нтама).

 15. Назвіть ім'я найсильнішого і найбільшого серед негрів. (Геркулес)

 16. Що вважалося на ярмарку в Казонде грошовими одиницями?     

(Для работоргівців – невільники, а для тубільців – скляне намисто).    

17. Яку річку туземці називали Кванго? (Конго).

18.  До берегів якої країни  прямував корабель? ( До берегів Нової Зеландії)

19 На якому континенті несподівано для себе опинилися пасажири «Пілігрима»? (Африка).

20. Як  Бенедикт назвав невідомий вид собак, що водиться у Новій Зеландії? («Собака освічений»)

                               Запитання для команди №2

1. На кого полював капітан шхуни і п’ятеро матросів? ( На китів).

 2.  Якою країною, на думку мандрівників, вони подорожують? (Болівія).

 3. Хто залишився за капітана на шхуні? (Дік Сенд).

 4. Як звали чоловіка, якого першим зустріли члени екіпажу на березі? (Гарріс).

 5. Що сталося з компасами на шхуні, коли капітаном став Дік Сенд? (Один – розбився, а другий вивів з ладу Негору).

 6. Куди повинен був повернутися «Пілігрим»? (Сан-Франциско).

 7. Як Негору вирішив повестися з Діком Сендом? (Принести його в жертву на могилі    царька).

 8. Хто намагався врятувати Діка? (Дінго).

 9. Кого врятував Геркулес? (Місіс Уелдон, Джека, Діка Сенда)

 10.Куди привів Діка Сенда і  його товаришів Дінго?

(До лісової халабуди, в якій були розкидані людські кістки).

 11. Куди обіцяв провести героїв Гарріс? (Атакама).

 12. Де рятувалися від жахливої африканської грози мандрівники? (Термітнику)

13. Куди потрапили мандрівники, коли вибралися із термітника. (У полон).

14. Що змушувало Діка сумніватися щодо їхнього місцезнаходження?

(Мавпи, гіпопотами, муха цеце, рослини та ін.)

15.  Як довго врятовані з «Вальдека» негри були без води та їжі? (10 діб).

16.  До берега якої країни, на думку Діка Сенда, пристав корабель? (Перу).

17.  Які гори очікували побачити герої роману? (Анди).

18.  Назва континенту, від берега якого вирушив у плавання «Пілігрим»?.  (Австралія).

19.

20. Яку комаху знаходить Бенедикт, гадаючи, що зробив відкриття, знайшовши її в Америці?



     (Муху цеце).

Запитання для команди №3

  1. Як звали власника корабля?  (Джеймс Уелдон)

  2. Як називалося судно, на уламки якого натрапили мандрівники? («Вальдек»)



  3. Що стало причиною затримки місіс Уелдон у Новій Зеландії? (Хвороба сина).

  4. Чим закінчилося полювання на китів? (Загибеллю людей).

  5. Скільки років було Джеку Уелдону? (П'ять років).



  6. Яка кличка собаки? (Дінго).

  7. Кого із членів екіпажу ненавиділа собака? (Кока Негору).

  8. Де опинився Дік Сенд зі своїми супутниками? (У невільницькому таборі).



  9. Хто помстився Негору? (Дінго).

  10. Що було справою життя кузена Бенедикта? (Ентомологія).



  11. Який острів, як здавалося Дікові, він побачив на шляху до Америки? (Острів Пасхи)


Слайд 17. Ви стомились – проведемо фізкультхвилинку. Для цього згадаємо сторони горизонту нашої місцевості. Повернемось обличчям на північ, (південь, захід, схід).   А яку зірку на небі називали зіркою  мандрівників? (Полярна зірка) Молодці! Вас сміливо можна проводжати в морську подорож
7 завдання Робота з картою

-         І команда .  Що таке море? Яке море найбільше та найглибше? (показ на карті)

-         ІІ команда .  Що таке затока? Назвіть найбільшу затоку світу. Де вона?

-         ІІ команда .  Що таке протока? Покажіть найширшу протоку світу

 
Практичне завдання. 
Слайд 18 8 конкурс «Третій зайвий»  і поясніть,чому ці географічні об’єкти зайві.

     І команда .  Чорне, Мертве, Середземне?

      ІІ команда .  Берингова, Бенгальська, Дрейка ?

      ІІІ команда. Мексиканська, Магелланова, Гвінейська? (Магелланова - протока) (Діти отримують жетони)

 Вчитель зарубіжної літератури.

Давайте пригадаємо, які ж пригоди, небезпеки трапилися з нашими героями?

Слайд 19. 8. Проведемо літературну вікторину. Ви маєте за цитатами з роману вгадати, про яку пригоду йдеться, і стисло розповісти, що ж саме трапилося. (слайд №5 - підказка)

 Слайд 20       «Гори води неслися швидше, ніж шхуна, й грозили обрушитися на корму, якщо корабель не підніметься на хвилю достатньо швидко». (Буря)

  Слайд 21      «Ну а «Пілігрім »загинув, від нього залишився тільки дерев’яний каркас; за кілька годин прибій розкидає його уламки на всі боки». (Рифи)

-         «Їх поставили по двоє і з’єднали колодкою, до того їх оперезали та скували важким ланцюгом». (Полон)



Вчитель географії.      Вчили ви моря, затоки, В океані є й протоки,

                                         А ще в мене є питання: Чи є суша в океані?



Слайд 22       9. Прийом «Словниковий запас» - суходіл в океані.

·        І команда. Що таке острів? Назвіть найбільший острів світу. (показ на карті)

·        ІІ команда. Які види островів ви знаєте? Наведіть приклади.

·        ІІІ команда. Що таке півострів? Найбільший півострів – це …



10. Практичне завдання. (слайд №6) 
Картографічний диктант» (на контурній карті світу 10 географічних об’єктів) (слайд №7- самоперевірка- відповіді) 

   .


   Вчитель географії. Поговоримо про рух води в Світовому океані, а допоможе нам слайд №8 на мультимедійній дошці. 
11. Прийом «Словниковий запас»- вкажіть причини перелічених природних явищ.

·        І команда. Що таке течія?

·        ІІ команда. Що таке цунамі?

·        ІІІ команда. Що таке припливи і відпливи?

Практичне завдання  13. Гра «Знайди пілігріма» (пляшкова пошта). Що ви знаєте про пляшкову пошту? Ось і нам потрапила в руки така пляшка.

Завдання. За географічними координатами відшукайте острів на карті світу.(групова робота)

·        І команда. 40 пд.ш.,175 сх.д. (о. Нова Зеландія)

·        ІІ команда. 28 пд.ш.,108 зх.д. (о. Пасхи)

·        ІІІ команда. 27 пд.ш., 5 зх.д. (о. св. Елени)

Молодці !

 Вчитель зарубіжної літератури Переходимо до наступного конкурсу гри, який має назву

Слайд 23   14. «Зустріч з літературними героями» – портрети героїв

  Зараз до вас завітають герої з роману, які розкажуть нам історію свого життя. А командам   потрібно впізнати цих героїв.    (Дік Сенд, місіс Уелдон, Негору, Бенедикт).



Кузен  Бенедикт

Я мав добре серце й завжди  був готовий зробити людям якусь послугу. Всі мене любили за мою безпорадну вдачу, я не міг  дати собі ради навіть у найбуденніших життєвих справах.  Не був обтяжливим для інших, але якось так виходило, що зв’язував усіх довкола й самого себе своєю незграбністю. Невибагливий, невимогливий.  Але я ніколи не тинявся без діла. Навпаки, я дуже любив трудитися. Моє життя було присвячено одній-єдиній улюбленій справі – ентомології. Цій науці я віддавав увесь свій час.

  Негору.

Я не індіанець, а скоріше один із чужоземців-авантюристів. Мої манери, а також рудувата борода наводили на думку, що я не англосакс за походженням. У всякому разі, я не був ні індіанцем, ні іспанцем.

  Дік Сенд

Доля до мене була суворою. Я був знайдою. Ім’я мені дав перехожий, який відніс мене до притулку. Але, коли я підріс, містер Уелдон звернув на мене увагу. Він мені дав можливість вчитися й працювати на його судні «Пілігрим». Я мріяв вивчитися, щоб стати моряком і справжнім капітаном. Фізична сила й міцний дух допомагали мені приймати правильні рішення в небезпечних ситуаціях. Відповідальність   була головною рисою мого характеру. Я завжди хвилювався за долю кожного із пасажирів судна.

  Місіс Уелдон.

Я хоробра жінка, яка ніколи не боялася моря. Я звикла до тривалих морських подорожей, і так як мала міцне здоров’я,  то не раз подорожувала із  своїм чоловіком. Я виховувала п’ятирічного сина, якого звали  Джек, а також ніколи не залишала поза  увагою свого брата – кузена Бендикта.



V. Підведемо підсумки нашого уроку. Звучить «Дорогою добра»

Є книги, які прочитаєш і забудеш. Є ж такі, що залишаються назавжди добрими друзями і навіть через багато років згадка про них зігріває душу. Саме до таких належать твори відомого французького письменника Жуля Верна (1828 – 1905). Жуль Верн на все життя залишився великим мрійником, шляхетною і доброю людиною.

Прочитавши роман Ж,Верна, можна зробити висновок, що природа – це теж герой роману. Сили природи бувають ніжними і добрими, здатними допомогти людині у скрутну хвилину, а бувають нестримні, бурхливі, страшні у своєму гніві.

З якими шкільними предметами ми  поєднали зарубіжну літер. та географію як природничу дисципліну? ( математикою, образотворчим мистецтвом, історією, трудовим навчанням, музикою, основами здоров’я) 

Збирання виконаних завдань, підрахування балів кожної команди. 

. Рефлексія. Прийом «Мікрофон» (слайд )

    VІІ. Домашнє завдання .

        
«Четвертий зайвий» (12 слайд)

Південна Америка, Африка, Європа, Північна Америка.

Страуси, гіпопотами, леви, жирафи.

Камбуз, рубка, смугач, трюм

Тестові завдання за романом Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан»  
1. Яким розділом зоології захоплювався кузен Бенедикт?

а) ентомологією; б) орнітологією; в) іхтіологією.

2. Ким за національністю був Негору? а) англійцем; б) американцем; в) німцем; г) португальцем. 


3. Скільки людей було врятовано з „Вальдека”, що зазнав аварії?

а) троє;  б) четверо; в) п’ятеро; г) шестеро. 
4. Хто з врятованих був старший за віком? а) Том;  б) Геркулес; в) Бат;  г) Остін. 
5. Як загинули капітан Халл і команда „Пілігрима”?

а) їх вбили Негору та Гарріс; б) їх вбив поранений кит, на якого вони полювали;

в) вони загинули під час аварії корабля; г) їх вбили африканські дикуни. 


6. Де Дік Сенд, місіс Уелдон та інші мандрівники знайшли порятунок під час повені?

а) на дереві; б) на горі; в) на плоту; г) у термітнику. 
7. Чому місіс Уелдон спочатку не хотіла писати лист своєму чоловіку, як того вимагав Негору?

а) вона вважала, що у її чоловіка немає таких грошей, яких вимагав Негору;



б) вона вважала, що її чоловік все одно не погодиться їх сплатити;

в) вона боялася за його життя, якщо він приїде за нею у Казонде;

г) вона сподівалася, що її визволить Дік Сенд. 


8. Як кузену Бенедикту вдалося залишити факторію Алвіша?

а) переслідуючи мантікору, він випадково знайшов отвір (хід) під огорожею;

б) він сам викопав підземний хід;

в) йому вдалося непомітно щезнути, змішавшись із юрбою під час поховання Муані-Лунга;

г) його визволив Геркулес, переодягнувшись у чаклуна
9. Хто вбив Негору? а) Дік Сенд; б) Геркулес; в) Дінго; г) кузен Бенедикт. 
10. Чому Дінго ненавидів Негору?

а) бо той вбив його хазяїна Семюеля Вернона;

б) бо Негоро жорстоко поводився з Дінго;

в) бо Негоро вбив капітана Халла;

г) бо Дінго інстинктивно відчував, що Негору – погана людина. 
11. Що стало з Томом та іншими неграми, яких врятували з „Вальдека”?

а) їх продали в рабство, і більше про них нічого невідомо;

б) їх вбили работоргівці за непокірність;

в) їм вдалося втекти з факторії, і більше про них нічого невідомо;

г) їх продали, але пізніше Джеймс Уелдон через свого агента розшукав і викупив їх. 
12. Хто з персонажів, які через підступність Негору були закинуті до берегів Африки, не повернулися до Америки? а) Геркулес; б) Том; в) Нен;  г) Джек.
Каталог: files -> 259
files -> Наталія звольська
files -> Стиль романтизм. Архітектура романтизму. Скульптура романтизму. Неоготика. Невізантійський історизм. Наполеонівський ампір
files -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
files -> Для вчителів зарубіжної літератури
files -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
files -> Только мертвый, спокойствию рад. Только мертвый, спокойствию рад
files -> Талант людини це божий дар
259 -> Урок №13 Дата Тема уроку: І. Франко. Дитинство письменника. Іван франко-казкар. (Збірка «коли ще звірі говорили») Мета: Навчальна


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconКонтрольна робота за романом Жуля Верна «П»ятнадцятирічний капітан» ІІІ. Сценарій проведення позакласного заходу за творчістю Жуля Верна. Гра «Щасливий випадок»
Тема. Уславлення сили людського характеру в романі Ж. Верна «П'ятнадцятирічний капітан»
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconУрок подорож у захоплюючий світ письменника. Роман "П’ятнадцятирічний капітан" Підготував вчитель
Обладнання: портрет Ж. Верна, виставка книг, карта Західної Європи, схема-карта світу, прапорець Франції, макети “Пілігрима”, підводного...
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconУрок зарубіжної літератури в 6 класі
Підготували: Прадійчук Олена Лук’янівна, вчитель російської мови та зарубіжної літератури, І гурська Раїса Леонтіївна, вчитель української...
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconУрок географії для учнів 6 класу Мета
Світовий океан, формувати знання про властивості вод Світового океану, рух води в океані; розвиток практичних навичок визначати показники...
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconУрок-гра з географії України у 8 класі Тема уроку: «Тече річка- невеличка»
З них команда обирає капітана. Глядачами І учасниками є учні суперницьких команд. Конкурси проводить вчитель географії. З вчителів...
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconУрок зарубіжної літератури у 10 класі Тема уроку: «Життя, присвячене красі…» Оскар Уайльд. «Портрет Доріана Грея». Від тексту до контексту…
Сьогоднішній урок у нас, діти, буде таким, яким ви його самі створите. Зазвичай сценарій до кожного уроку пише вчитель. А ви, як...
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconСценарій подорожі уроку в 6 класі сім чудес світу підготували Колодязна О. М. вчитель історії бібліотекар Дзекельова О. В
Мета: розширити знання учнів про древню культуру, спираючись на сучасний світогляд
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconСистема уроків з теми «Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан» хорол 2014 Система уроків з теми «Жуль Верн «П’ятнадцятирічний капітан»/ Барило В.І., Хорол: Ковалівська зош І-ІІ ступенів, 2014, ст
Відділ освіти, молоді та спорту хорольської районної державної адміністрації ковалівської зош І-ІІ ступенів хорольської районної...
Урок із зарубіжної літератури та географії в 6 класі Підготували Сокур О. М., Суховій В. Д тема уроку: «Морські подорожі в романі Жуля Верна «П’ятнадцятирічний капітан». Частини Світового океану iconУрок географії в 6 класі розробила вчитель Меліхова Лариса Іванівна Тридуби 2013 Тема уроку: Літосфера. Внутрішня будова Землі
Організаційний момент. Привітання, перевірка присутності, позитивний настрій на роботу


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка