Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії»



Скачати 195.92 Kb.
Дата конвертації23.09.2017
Розмір195.92 Kb.
ТипУрок

Міністерство освіти і науки України

Жашківський районний відділ освіти

Конельськопопівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


Урок-проект «Дивний світ дитинства і природи в українській поезії»


Презентація учнями 3 класу книги-розгортки «Гостинці для зайчат»


Підготувала вчителька


початкових класів

Конельськопопівської

ЗОШ І – ІІІ ступенів

Руденко С. В.

2001

Урок – проект «Дивний світ природи і дитинства в українській поезії»

Презентація учнями 3 класу книги – розгортки «Гостинці для зайчат»

І. Мета і завдання проекту

Мета

Вчити дітей шукати різні джерела інформації, вільно висловлювати свої думки,розширити знання учнів про життя і творчість українських поетів; формувати навички самоорганізації,вміння продукувати та захищати свої ідеї;

розвивати зв’язне мовлення,уяву,спостережливість, творчі здібності учнів, критичне мислення, вміння працювати у команді;

виховувати любов до рідного слова, естетичні смаки,почуття відповідальності, турботливе ставлення до своїх молодших друзів

Проблема

Яка структура книги?

Як виготовити книгу-розгортку?

Завдання


  1. Підготувати книжкову виставку і альбом «Наші улюблені поети».

  2. Придумати вікторину «Пригадай»

  3. Виготовити плакат «Структура книги»

  4. Створити композиції до власних віршів.

  5. Виготовити книгу – розгортку «Гостинці для зайчат».

  6. Оформити книгу у вигляді подарунка.

ІІ.Обладнання

Книга – розгортка, книжкова виставка « Наші улюблені поети», альбом (портрети і біографічні дані поетів, додаткова інформація із дитячих журналів), плакат «Структура книги»

ІІІ. Термін реалізації: місяць.

ІV. Учасники проекту: учні 3 класу, вчитель Руденко С. В., бібліотекар Побережець І.Г.

V. Шляхи реалізації

1. Залучити дітей до пошуку інформації про життя і творчість українських поетів.

2. Сформувати групи, які працюватимуть у різних напрямах.

1 група «Пошуковці» (вивчатимуть творчий і життєвий шлях поетів

готують плакат «Структура книги», складають

вікторину «Пригадай»)

2 група «Україночки» (пишуть вірші, створюють ілюстрації)

3 група « Актори» (готують інсценівки)

4 група «Дизайнери» (виготовляють книгу, оформляють подарунок)

Девіз уроку: «Мово рідна! Тобі рости й не в’януть зроду,

Квітувать в поемах і віршах,

Бо в тобі великого народу

Ніжна і замріяна душа.»

В. Симоненко

Хід уроку

І.Організаційна частина.

Діти:

- Доброго ранку,сонце привітне!

Доброго ранку,небо блакитне!

Доброго ранку, у небі пташки!

Доброго ранку Вам і мені!

ІІ.Повідомлення теми


  • Сьогодні у нас незвичайний урок. Це презентація книги – розгортки «Гостинці для зайчат», яку ви виготовили, щоб подарувати її першокласникам на свято Букваря. Звітуватимуть такі групи: «Пошуковці», «Україночки», «Актори», «Дизайнери».

На нашому уроці піде мова про творчість. А творчі люди ще в ранньому дитинстві цікавляться природою, вміють спостерігати, мають багату уяву, захоплюються читанням, люблять малювати. В цьому ви переконались,

коли вивчали життєвий і творчий шлях українських поетів.

Що ви відчуваєте, уявляєте, коли чуєте слово поезія?

почуття радість сум

біль людина

сором Поезія спокій

душа картина

пісня мова натхнення



  • Я згодна з вами. Л. Костенко говорить так: «Поезія – це завжди неповторність, якийсь безсмертний дотик до душі… ».

Поезія – це наша квітуча мова у віршах. Прочитайте як про це сказав В. Симоненко.(Учень читає з дошки девіз уроку)

Група «Пошуковці» має цікаві повідомлення. Прослухаймо їх.



ІІІ. Звіт групи « Пошуковці»

1учень

  • Ми підготували виставку книг «Наші улюблені поети» і розповімо про них.

Про А. Костецького я дізнався, що він народився у 1948 р. у Києві в сім’ї вчителів. Ще в дитячому садку він навчився читати і писати. У 1 класі у нього був зошит із власними віршами. Він автор понад 50 поетичних і прозових книжок. А.Костецький не лише автор,а й вихователь. У його дитячих поезіях поєдналися сатира і батьківська усмішка. Він написав понад тисячу віршів. Але життя його трагічно обірвалось у березні 2005 році. Його добрі і талановиті твори захоплюватимуть ще не одне покоління юних читачів України.

( Мулько Юлія читає вірш А. Костецького «У лузі»)



У лузі

Заєць в лузі сіно косить,

А зайчиха в скирту зносить,

А малесенькі зайчата,

Куцохвостики вухаті,

Возять возом сіно в хату,

Щоб було м’якенько спати.

А. Костецький

2 учень.

Л. Костенко народилася на Київщині у 1930 р. в м. Ржищеві. Взірцем для неї став батько. Але на 10 років була позбавлена його опіки і любові. Навчалася в Київському педінституті, а потім у Московському літературному інституті.

Для дітей написала збірку «Бузиновий цар». Живе і працює в Києві. Почесний професор Національного університету «Києво-Могилянська академія», почесний доктор Чернівецького національного університету.(Учениця читає напам’ять вірш «Красива осінь вишиває клени»)



Красива осінь вишиває клени

Красива осінь вишиває клени

Червоним, жовтим,срібним,золотим.

А листя просить: - Виший нас зеленим!

Ми ще побудем, ще не облетим.

Л. Костенко

Л. Костенко

3 учень

Тамара Коломієць наша землячка. Народилася у 1935 р. на Черкащині в м. Корсунь – Шевченківському. Дитинство було перерване війною. Тамара втратила татуся. У шкільні роки мріяла стати лікарем. Але закінчила Київський університет факультет журналістики. Зараз поетеса пише для дітей. У її доробку понад 30 збірок віршів, небилиць, лічилок, смішинок, загадок. Тамара Коломієць має 2 дочок і 6 онуків.

Одна з її доньок - талановита поетеса Мар’яна Рочинь.(Читають напам’ять вірш «Вітрисько»)



Вітрисько

  • Чом вітриську, розходився,

хазяйнуєш у саду?

  • Це я в листі заблудився

і дороги не знайду.

  • А навіщо трусиш сливи

у некошену траву?

  • Бо удався нелінивим,

без роботи не живу!

  • Ой вітриську, робиш шкоду!

Угамуйся хоч на мить!

  • Краще геть піду з городу,

в чистім полі буду жить!-

Звісив з тину босі ноги,

свиснув – листя полягло.

І за мить впродовж дороги

покурівся за село.

Т. Коломієць

4 учень.

Василь Симоненко народився на Полтавщині 8 січня 1935 р. Ріс без батька, але у нього був дідусь. Закінчив із золотою медаллю середню школу. Навчався у Київському університеті імені Т. Шевченка. Працював у газетах «Черкаська правда», «Молодь Черкащини», займався літературною творчістю. У грудні 1963 р. помер. Протягом короткого життя написав багато поезій про рідний край. Улюблені казки дітей: «Цар Плаксій і Лоскотон», «Подорож в країну Навпаки».(Читають напам’ять «Сива давнина».)

Сива давнина

Я вірив,що краще всього А він вимовляє, виспівує

пісні, які знав дідусь. Гарячі прості слова –

Вмощусь на коліна до нього і все давниною сивою

І в очі йому дивлюсь. в очах моїх ожива.

В. Симоненко

5 учень.

Олександр Олесь (справжнє прізвище - Кандиба) народився в с. Крига на Сумщині у 1878 р. У 1919р.залишив свій край і опинився на чужині. Це стає трагедією життя О.Олеся.З1923р. живе в Чехословаччині. Але сумує за рідним краєм. Останні роки були потьмарені важкою хворобою, звісткою про загибель сина Олега у фашистському концтаборі. Помер у Празі у 1944р.Але його твори повертаються на Батьківщину. Їх люблять і дорослі, і діти.

Нам дуже сподобалась п’єса-казка О.Олеся «Бабусина пригода». До Вашої уваги уривок із цієї п’єси.



ІV. Звіт групи «Актори»

  1. Учні інсценізують уривок із п’єси-казки О. Олеся «Бабусина пригода».

Бабусина пригода

Дійові особи

Бабуся. Песик.

Ведмідь. Каченята.

Лис. Каченя.

Гай, лука, за нею річка. Бабуся з лозиною і клуночком жене каченят на луку і спиняється під деревом.

Бабуся


Пасіться ,любі каченятка,

скубіть собі м’яку травичку,

купайте в сонечку крилятка

та поринайте у водичку.

Ловіть метеликів та мушок,

але наставте добре вушка:

там, бачите, синіє ліс.

Живе в тім лісі хитрий Лис.

Ану ж бо всі запам’ятайте:

як Лиса вгледите – тікайте!

(До Песика.)

А ти чорненький не лежи:

малих пильненько стережи!

Коли б десь Лис

чи Вовк скакав,

що ти робитимеш?

Песик

Гав, гав!



Бабуся (киває головою і гладить Песика)

Гаразд! Дивись мені пильніше

Та гавкай дужче, голосніше!

Песик (весело скаче й голосно гавкає)

Гав-гав, гав-гав! Гав-гав,гав-гав!

Бабуся


Та я ж не Лис - чого пристав?

Песик біжить до каченят, які вже розсипалися по луці й пасуться.

Бабуся

Як любо, мило серед гаю!..



Спочину, ляжу, задрімаю.

Лягає на траву й кладе клуночок під голову. Виходить Ведмідь,розглядається навкруги і враз спиняється, побачивши Бабусю.

Ведмідь

А хто це тут лежить та спить?



Хто смів ногою тут ступить?

Тут все моє – і луг, і гай.

Я з’їм тебе! Ану вставай!

Будить лапою Бабусю.

Бабуся (прокинувшись)

Ой лишенько! Ведмідь! Боюся…

Ведмідь

Ти хто така?



Бабуся

Та я – Бабуся.

Там, під горою, в мене хатка…

А тут пасу я каченятка.

Ведмідь

А що то в клуночку у тебе?



Бабуся

Та це ж медку взяла для себе.

Ведмідь(облизуючись)

Медку?Медку! Люблю медок!

Але ненавиджу бджілок!

(До бабусі лагідно.)

Коли медку мені даси,

хоч і щодня качат паси.

Бабуся


Чому ж Ведмедику не дати,

Коли він хоче ласувати…

На хліб намазати – чи так?

Ведмідь


І сам не знаю, краще як…

Бабуся бере ложку й набирає з горнятка меду. Ведмідь нетерпляче тупцює й похапливо їсть, облизуючи ложку й лапи. Здалека чути гавкання Песика.

Песик

Гав-гав, гав-гав! Гав-гав, гав-гав!



Бабуся

Ой Боженьку, це ж Лис напав!

Ведмідь

Не бійсь, Бабусю, захищу,



а Лиса хитрого провчу!

Біжать каченята. За ними женеться Лис і ловить каченят. Ведмідь забігає збоку й хапає Лиса.

Ведмідь

Ага! Попався! Не пручайся!

Кажи всю правду, признавайся:

чого ти гнався за малими?

Лис

Та я хотів пограти з ними…



Ведмідь

Ой, будеш, Лисе, у мішку…

Чого це ніс твій у пушку?

Лис


То каченя мене напало

і якось в рот саме попало…

Ведмідь

Не вірю, Лисе! (До Песика.)



Він сказав неправду, Песику?

Песик(притакуючи)

Гав-гав!

Каченя(до Ведмедя)

Неправду каже Лис,

що я його напало..

Чого б я в рот скакало?!

Щоб голову одгриз?

Каченята (гуртом)

Так-так! Ках-ках, так-так, ках-ках…

Ведмідь

Кажи негайно,признавайся,



а коли ні , то в торбу пхайся.

Песик (завзято)

Гав-гав, гав-гав! Гав-гав,гав-гав!

Ведмідь(до Песика)

А може б, ти вже перестав?

(До Лиса.)

Не сором гнатись за малими?

Лис

Та я хотів пограти з ними…



Ведмідь

Бабусю, маєш ти лозину?

Ану, почухай Лису спину.

Бабуся,усміхаючись, бере лозину.

Песик (до Лиса)

Гав-гав, гав-гав! Гав-гав, гав-гав!

Лис(до Бабусі)

Скажіть, щоб він хоч не лякав.

(Стає на коліна.)

Пустіть, у мене діточки…

Всі золоті, як зірочки.

Вони мене додому ждуть,

без мене не їдять, не п’ють.

Я вже не буду, присягаю…

Бабуся(до Ведмедя)

Пустіть! І я вже вас благаю,

він більш не буде…

Ведмідь (до Лиса)

Ну, дивись!

А попадешся – не просись.

Пускає Лиса. Песик кидається за Лисом.

Песик (завзято)

Гав-гав, гав-гав! Гав-гав, гав-гав!

Усі стають навшпиньки й дивляться. Песик за хвилину повертається.

Ведмідь (до Песика)

Чому ж ти Лиса не впіймав?

Песик винувато стає перед Ведмедем, склавши передні лапки й похиливши голову.

Бабуся (до каченят)

Напаслися? Наїлися?

На Лиса надивилися?

Каченята (киваючи головами)

Так-так! Ках-ках, так-так, ках-ках…

Бабуся

Ходімте вже до хатки.



Вже вечір. Час і спатки.

Подякуйте ж, маленькі,

Ведмедеві гарненько.

Каченята(вклоняються Ведмедеві)

Так-так! Ках-ках,так-так,ках-ках…

Ведмідь


Коли б щось трапилось, кричіть:

«Біжіть, Ведмедику, біжіть!»

Хай нападе чи Вовк, чи Лис –

Вже не сховається у ліс.

Бабуся (бере клуночок і лозину)

То ми вже підемо до хати…

Вчитель:


  • Щоб у нашому класі стало ясніше і тепліше, виконаємо вправу «Засвіти сонечко».

2. Вправа «Засвіти сонечко»

- Діти, пригадайте якими бувають вірші?



Картини природи Небилиці

Різнокольорові Вірші Загадки

Безконечники Діалоги

Акровірші

Учитель: - Які вірші ви приготували для інсценізації ? До якої групи належать? (Вірші-діалоги)



3. Інсценізація віршів Д.Павличка «Розмова», «Птиця».

Розмова

- Де ти, киценько, була?

- Я була аж край села.

- Що ти, кицю, там робила?

- Хвостом жито молотила.

- А може, то був овес?

- Ні, овес молотив пес.

- Що за працю ти дістала?

- А дістала кусень сала.

- Де ж те сало, покажи ж?!

- А те сало з’їла миш.

- Де ж та миш, моя кицютко?

В нірочку забігла хутко.

Де та нірочка?

В траві,у шовковій мураві.

Де ж та мурава шовкова?

Випасла ряба корова.

Де корова та ряба?

В стайні коло жолоба.

Де та стайня, кицю мила?

Блискавка її спалила.

Де та блискавка лиха?

В тучах доню колиха.

А куди поділись тучі?

Порвав вітер на онучі.

А де ж він, скажи мені?

В димарі співа пісні.

Де ж димар?

Там, де на хаті хвилі диму волохаті.

А куди подівся дим?

Не дивилась я за ним.

А чому ж ти не гляділа?

Бо на хаті не сиділа.

Д. Павличко
Птиця

Тріпоче серце пійманої птиці,

в руках моїх не чує доброти.


  • Я дам тобі водиці і пшениці,

моя пташино, тільки не тремти!


  • Хіба потоки загубили воду,

хіба в полях зерна нема?!

Пусти мене, мій хлопче, на свободу,

і все, що треба, я знайду сама.


  • Я ж лагідно тебе тримаю, пташко,

в своїх руках легеньких, як вітрець.

Хіба неволя це? Хіба це важко

від мене взяти кілька зеренець?


  • Пусти мене! Мені, дитино мила,

дорожча воля, ніж зерно твоє!

Страшна, хоч навіть лагідна та сила,

яка розкрити крилець не дає!


  • Лети! Співай у небі гомінкому.

Хоч і маленький. Зрозумів я все.

Моя рука ніколи і нікому

ні кривди, ні біди не принесе!

Д. Павличко

Вчитель:


  • Чи зустрічалися ви з діалогом у музичних творах ?

Виконують українські народні пісні в обробці Я. Степового «Зима і Весна», «Зайчик та Лисичка».
Зайчик та Лисичка Зима і весна

«Добрий вечір, лисонько, «Насуплю я брови,- говорить зима,-

Куди йдеш? (2рази) І вітер з морозом повіє…

Скажи мені правдоньку; Усе скрізь загине, рятунку нема,

Де живеш?»(2 рази) Під снігом замре, заніміє.»

«Отут живу в хатонці «А я засміюся, - весна одмовля, -

Край води.(2рази) І сонце пекуче засяє.

А ти туди, зайчику, Прокинуться луки, ліси і поля.

Не ходи.»(2 рази) Усе розцвіте, заспіває.»

V. Звіт групи «Пошуковці».

1. Вікторина «Пригадай»

Березовий, їжак, осінній,листочок.(Л. Костенко «Березовий листочок»

«Іще не сніг і навіть ще не іній,

ще чути в полі голос череди.»)

Пряде, хустину, мало, іде. (Л. Костенко «Пряля»

«Сидить пряля та й пряде –

сніг іде – іде – іде.»)

Мишка,готувався,червоненьке,диво-хатку.(Т. Коломієць «Подарунок»

«Готувався подарунок –

із хатинкою малюнок.

Сіра мишка малювала,

Тільки не розфарбувала.»)

Медом, слива, гарячий. (Л.Костенко «Соловейко застудився»

« Дощик, дощик, ти вже злива.

Плаче груша, плаче слива.

Чом періщить розходився?

Соловейко застудився.»)

Лесик,Толя, заревло,мацапура,Невмиваки.(В. Симоненко «Подорож у

країну Навпаки»

«Лесик, Толя,й два Володі

Сумували на колоді.»)

Рогелі, витівник, прізвисько,ліжко. (Т. Коломієць «Диваки»

«Був за морями витівник

на прізвисько Рогелі.

До меду брав собі часник,

до перцю – карамелі.»

Лугами,впали, накупалися,білі.(О.Олесь «Білі гуси летять над лугами»)

Трактор, знаю, знов не так, сам.(А. Костецький «Найкраща іграшка»)

Зварив, ослін, з’їдав, на плиті. (Т. Коломієць «Дідів обід»)


2. Ознайомлення з плакатом «Структура книги»

Структура книги

Елементи книги

Палітурка Книжковий блок

Форзац Титульна сторінка

Книжковий блок Друковані аркуші

Ілюстрації

Фронтиспис

Ліворуч титульної сторінки розташований фронтиспис. Це малюнок або портрет


VІ. Звіт групи «Україночка»

  1. Виконання пісні «Україночка мала»

Україночка мала

У садочку,у саду яблунька цвіте.

Навкруги весна. Грай музико, грай!

Посміхаючись собі, дівчинка іде,

Пісеньку співа про свій рідний край.

Приспів: Україночка мала,україночка,

Наче зірочка зійшла, наче зірочка.

Заплітала в коси стрічки і квітоньку,

Розхваляла свою неньку-лебідоньку.

В небо синє, голубе пісенька летить

Понад золоті ниви і поля.

Голос мій мов чарівний, мов струна бринить.

І співа разом вся її земля.



Приспів.


  1. Презентація книги «Гостинці для зайчат»

  • Для першокласників ми вирішили виготовити книгу-розгортку з яскравими малюнками. Діти спочатку розглядають ілюстрації, а потім читають. (Показують книгу)Тому почали з малюнків. Потім склеїли кілька картонних обкладинок, наклеїли на них малюнки та вірші.

Вийшла книга. Назвали її «Гостинці для зайчат».

Читання власних поезій.

1 учениця. У листопаді ми брали участь у конкурсі «На Святого Миколая творча іскорка палає!». Я приготувала аплікацію із соломки про милих зайчат та дівчинку Оленку. Склала про них вірш «Гостинці для зайчат»

Гостинці для зайчат

Вже осінь минула, настала зима

І ковдрою білою вкрилась земля.

Безлисті дерева в саду гомонять:

«Чим звірів і птахів будем частувать?»

Прогортала стежину Оленка в саду

Й почула сумную розмову оцю.

Про милих зайчат не забула вона,

Відерце хутенько взяла

І кілька морквинок ще й яблук смачних

У сад під ялинку занесла для них.

Любарська Ілона

2 учениця. Навесні у другому класі ми взяли участь у конкурсі «Край, де я живу». Я намалювала ось такий «Калиновий острів» на нашій річці Конелці. Написали твір про наш калиновий край. Він вміщений у журналі «Початкова школа» №8 за 2009 рік (ст.54), а малюнок на обкладинці. Біля школи ми посадили калину. Готуючись до конкурсу, колективно склали вірш «Посаджу калину».(Вірш читає хлопчик)

Посаджу калину

Посаджу калину,

Щоб у теплу днину

Соловейки прилітали

І пісні співали

Про зелений край,

Калиновий гай,

Про затишний дім

Для птахів у нім.

Другокласники (2009)

1 учениця. У другому класі на новорічному ранку я була Снігуронькою.

Ця роль мені дуже сподобалась. Свої почуття я передала у вірші «Снігуронька»



Снігуронька

Я снігуронька красива,

Дуже гарна, дуже мила.

Діточок я полюбляю,

В хороводі з усіма кружляю.
Дід Мороз у мене є.

Всім дарунки роздає:

І дівчаткам, і хлоп’яткам,

Лісовим птахам й звірятам.


Дружно так ми поживаємо,

З Новим роком Вас вітаємо.

Щоб були здорові і щасливі,

Працьовиті і кмітливі.



Любарська І.
3 учениця. Своїй бабусі я подарую такий вірш.

Моїй бабусі

Бабко, бабко наймиліша!

Ти для мене в світі найрідніша.

Буду я тебе любити

І бажаю довго жити.

Ти для мене зірка ясна.

Ти у небі сонце красне.

Дуже я тебе кохаю.

Щастя й радості бажаю.

Постой Маргарита
1 учениця. Коли вчителька задала нам вперше спробувати скласти вірш, я написала вірш «Школа»

Андрій: «А я до цього вірша намалював простору, світлу школу. На передньому плані хлопчик з дівчинкою з яскравими квітами у руках. Вони поспішають 1 вересня до школи, щоб дізнатися багато нового, цікавого.

Школа

Школа,школа – це наш дім,

Дуже радісно нам в нім.

То ми букви всі вивчали,

Друкували їх й писали.

А тепер навчилися читати

І англійську мову стали знати.

На уроці фізкультури

В ігри ми вчимося грати.

Любимо природу малювати

І дзвінкі пісні співати.

Школа, школа – це наш дім,

Дуже радісно нам в нім.

Любарська І.

4 учениця. Мама подарувала мені братика Максимка. Він ще малесенький. Але я вже мрію, що ми з ним взимку будемо кататися на саночках. Мій вірш називається «Веселі санчата»

Веселі санчата

Для внучат Максимка й Олі

Дідусь виготовив саночки чудові.

Низ зробив гладенький,

Щоби їхали швиденько.

Спинку приладнав міцненьку,

Щоб сиділося зручненько.

Тепер радісно кататись їм з гори

Сніжної зимової пори.

Щиро дякують онуки дідусеві

За міцні санки й веселі.

Хом’якова Ольга

4 учениця. Ще прошу послухати мої коротенькі вірші.

Поросятко Курчатко

Я веселеє звірятко. Я курчатко маленьке.

Мене звати поросятко. І як сонечко жовтеньке.

Кукурудзу полюбляю Зелененьку травицю скубу,

І про бурячки не забуваю. Прохолодну водицю я п’ю.

Мулько Юлія

VІ. Звіт групи «Дизайнери»

- Книгу ми покладемо у гарну коробочку. Зверху прикрасимо її яскравими квітами, які виготовлені із подарункової стрічки. Подарунок матиме привабливий вигляд.



VІІІ. Підсумок уроку

Вчитель:

  • Чи є користь від отриманого результату?

  • Чи розв’язали проблему?

(Навчилися виготовляти книгу, плакат; знаходити цікаві відомості; виразно читати поезії; з’явилося бажання подарувати радість ще комусь)

  • Бажаю, щоб праця приносила вам тільки радість і задоволення від успіхів у навчанні, щоб ваші мрії здійснювалися. На згадку про наш урок дарую вам таку ж книжечку,тільки маленьку.

Лунає пісня у виконанні третьокласників.



ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК

Сл.. П.Висоцького муз. Л.Маркелова

Здійсниться все одразу,

Коли одного разу

Знайти, як Буратіно,

Свій ключик золотий.

Та де його шукати?

Хіба в казок спитати?

І казка допоможе

Нам ключик цей знайти.

Приспів: Дін - дон, може все здійснитися,

Дін – дон, тільки б не спізнитися -

Чудеса бувають в нас не кожен день!

Дін – дон, двері відчинилися,

Дін – дон, всі ми опинилися

У казковім світі музики й пісень!

І навіть мамам, татам

Цікаво дуже знати

Які на нас чекають

Незвідані світи.

Ми всіх, хто в казку хоче,

Запрошуєм охоче –

Він теж відкриє двері,

Наш ключик золотий.

Приспів.


Любарська І. В.,Мулько Ю. М.,Постой М. О.,Хом’якова О. С


Гостинці для зайчат
c:\documents and settings\sveta\рабочий стол\мал 1.jpg
Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconУправління культури і туризму облдержадміністрації обласна бібліотека для юнацтва ім. О. М. Бойченка Цей дивний світ – бібліотека
Цей дивний світ – бібліотека (до Всеукраїнського дня бібліотек) : бібліографічний покажчик / уклад. Л. Гурба, Н. Товстопят; Кіровоградська...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconПроект з української літератури “Незабутні “чари дитинства” Виконали учні
О. Довженко народився на Чернігівщині в українській родині, дід І прадід його теж були спадкові українці І вихідці із звичайних українських...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconУрок екологічного спрямування за технологією 3 по 30 хвилин. Тема: О. П. Довженко. " Зачарована Десна ". Видатний український кінорежисер І письменник. Великий І чарівний світ дитинства в " Зачарованій Десні "
О. П. Довженко. " Зачарована Десна ". Видатний український кінорежисер І письменник. Великий І чарівний світ дитинства в " Зачарованій...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconВасиль Голобородько. Світ людини І природи у вірші «З дитинства: дощ». Тл
Мета: зацікавити учнів творчістю В. Голобородька; вчити сприймати його вірші, пояснювати власне розуміння образного змісту; сприяти...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconІ урок розпочинаймо
Тема. Стан рідної природи І настрій людини в поезії Лесі Українки. Леся Українка
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconІсторія раннього дитинства ” в романі в. Дрозда “пришестя”
Це й зумовило тему статті, необхідність розгляду зображення дитинства письменника періоду повоєнних років, проблем, з якими він зустрівся...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconДмитро Прокопов динаміка інтимного мотиву в поезії дмитра павличка
У статті простежується динаміка ін­тимного мотиву в поезії Дмитра Павличка, вивчаються засоби художньо-образної сис­теми поета. Eротична...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconТема. Чарівний світ природи у поезії А. Мойсієнка Мета
Мета: ознайомити із життям І творчістю А. Мойсієнка; розвивати навички виразного читання й аналізу ліричного твору; формувати високі...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» icon5 клас Світ природи рідного краю Лесі Сидорович
Обладнання: фотографія Лесі Сидорович, книжкова виставка творів поетеси, ноти її пісень (композитор Б. Гірський), дидактичні картки,...
Урок-проект «Дивний світ дитинства І природи в українській поезії» iconУрок української літератури (11 клас)
Тема. Павло Тичина – «дивний мрійник з очима дитини І розумом філософа». Світла нота «Сонячних кларнетів»


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка