Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення



Скачати 64.65 Kb.
Дата конвертації17.08.2017
Розмір64.65 Kb.
ТипУрок

КЗ «Луцька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 13

Луцької міської ради»

Відкритий урок з алгебри у 7-А класі

з використанням методики критичного мислення

на тему «Як перемножити одночлени,

піднести одночлени до степеня?»

Підготувала і провела

Окунінець Ж.М.

2012

Дата: 10.10.2012 Клас: 7-А Предмет: алгебра

Урок № 17

Тема: Як перемножити одночлени, піднести одночлени до степеня?

Мета: формувати вміння і навички учнів виконувати множення одночленів і піднесення одночлена до степеня; розвивати навики обчислень, критичне мислення; виховувати активність, цілеспрямованість, працьовитість, товариськість, самостійність.

Обладнання: роздатковий матеріал, картки, плакати.

Тип уроку: комбінований.

Методика: розвитку критичного мислення.

Структура уроку

І. Етап актуалізації

1. Організація класу

Привітання. Дорогі діти, я бажаю вам бути на цьому уроці:

„У"- усміхненими

„С"- самостійними

„П"- працьовитими

„І" - ініціативними

„X" - хоробрими

Іншими словами, я бажаю вам УСПІХУ у засвоєнні нових знань!



2. Перевірка домашнього завдання

Тож запишемо сьогоднішню дату і пригадаємо, яку тему ми зараз вивчаємо? Що таке одночлен? Що ми знаємо про одночлен? (записуємо в таблицю «Знаємо - хочемо дізнатися – дізналися»).



Робота в парах «Взаємні опитування».

3. Актуалізація опорних знань

Клас і 2 учнів на відкидній дошці виконують вправу «Наведи приклад»:



  1. навести приклад виразу, що не є одночленом;

  2. приклад одночлена з коефіцієнтом -1;

  3. приклад одночлена четвертого степеня;

  4. навести приклад одночлена, який треба звести до стандартного вигляду.

4. Мотивація навчальної діяльності

- Для чого ми вивчаємо одночлени? (Одночлени – найпростіші вирази,і треба вміти ними оперувати). Так, математична мова – це мова виразів. Вирази в математиці – як слова в мові, як цеглини в будинку. Існують різні види математичних виразів, але поки що ми вивчаємо найпростіші з них – одночлени.

- А що ви ще хотіли б дізнатися про одночлени? (Дії з одночленами)(записуємо в таблицю «Знаємо - хочемо дізнатися – дізналися»).

ІІ. Етап побудови знань (усвідомлення)

5. Вивчення нового матеріалу

- Які дії нам часто приходиться виконувати, якщо зводимо одночлен до стандартного вигляду? Отже, сьогодні ми розглянемо, як перемножити одночлени, піднести одночлени до степеня (записують тему уроку).

- Отже, наша мета - навчитися множити одночлени та підносити одночлени до степеня.

Робота в парах.

- Прочитати правило і скласти алгоритм множення одночленів:



  1. Знайдіть добуток коефіцієнтів.

  2. Показники степенів однакових змінних додайте.

  3. Якщо змінна входить лише в один із співмножників, то допишіть її у добуток.

- Перемножити одночлени:

а) -2а3в · (-3а) = 6а4в; б) –3am2 · 4am5p3 = -12а2m7p3.

(Перевіряємо результат, яку властивість степеня застосували).

- Прочитати правило і скласти алгоритм піднесення одночлена до степеня:



  1. Піднесіть до степеня коефіцієнт одночлена.

  2. Показник степеня кожної змінної одночлена помножте на показник степеня, до якого підноситься одночлен.

- Піднесіть одночлен до степеня:

а) (-3а3в)2 = 9а6в2; б) (-2х2у5z)3 = -8x6y15z3.

(Перевіряємо результат, яку властивість степеня застосували).

Вправа «Знайди помилку»:



ІІІ. Етап консолідації (рефлексія)


6. Закріплення нового матеріалу

Розв’язування вправ з підручника на дошці (знайти правильну відповідь на картинках і розшифрувати кодове слово уроку).

- Перед вами на партах завдання для розв’язування:



Завдання для розв’язування

під керівництвом учителя

самостійно

Перемножити одночлени:

348 (б, в) (2 учні)



348 (а)

Піднести одночлени до степеня:

350 (г, д) (2 учні)

351 (д) (1 учень)


351 (г)

Додаткові вправи:

1. Спростити вираз:



  1. Чи має розв’язок рівняння 5х4· х2 = -5 ?




  1. Замінити * одночленом: (*)· (-2а2b) = -6a3b2.




4. Вираз -8а12b15 записали у вигляді куба одночлена. Виберіть правильну відповідь:

a) (2а4b5)3; в) (-2a9b12)3;

б) (-2a4b5)3; г) (2a9b12)3.


- Ми виконали з вами основні завдання уроку. І тепер залишилося скласти кодове слово нашого уроку … «Діофант». Діофант - давньогрецький математик, жив в III столітті в Александрії. Він ввів буквенні позачення для невідомого, його степенів, першим почав записувати вирази із змінними. Біографія Діофанта практично невідома. Лише в стародавніх книгах існує задача-епіграма, з якої можна зробити висновок, що Діофант прожив 84 роки. Основний твір Діофанта- «Арифметика» в 13 книгах. Збереглось тільки 6 перших книг з 13.

7. Підсумок уроку. Виставлення оцінок.

- Наш урок наближається до завершення. Що нового ви дізнались на уроці? (записуємо в таблицю «Знаємо - хочемо дізнатися – дізналися»). Чи досягли мети уроку? Що на уроці сподобалось найбільше і добре запам’яталось?

Вчитель пропонує учням самим визначити свій рівень сприйняття і засвоєння матеріалу. На листочку поставити собі оцінку і обгрунтувати її. Прикріпити на дошці до одного із смайликів, який відповідає рівню їх знань.

Вчитель оголошує і коментує оцінки за урок, відзначає активних і старанних учнів, підводить підсумок уроку.

- Спільними зусиллями ми досягли успіху. Але пам’ятайте рецепт успіху: „Успіх - це тільки 10% таланту і 90% щоденної наполегливої праці."

8. Домашнє завдання.

Отже, запишіть домашнє завдання, вправи, аналогічні до тих, які виконували в класі: опрацювати § 9, впр. 340, 342, 355*. Бажаю успіхів!




Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconРівняння І системи рівнянь
Нестандартний урок з алгебри в 9 класі з елементами ділової гри “ Що, як, звідки?”
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconРозвиток критичного мислення на уроках історії Зміст
Розвиток критичного мислення школярів шляхом впровадження інноваційних методів навчання
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconУрок української літератури за технологією розвитку критичного мислення в 10 класі з теми
Матеріали: аудіозапис «Інтермеццо» І. Брамса, аркуші оцінювання зі стікерами різного кольору зі споду, відеоряд картин природи, відеоряд...
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconУрок з української літератури в 5 класі з використанням мультимедійних технологій. Позакласне читання

Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconУрок зарубіжної літератури в 5 класі
Літературна казка. Г. К. Андерсен «Соловей» з використанням творчої спадщини В. О. Сухомлинського
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconЧаплак Ян Васильович кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології чну імені Юрія Федьковича роль критичного мислення у творчих пошуках «внутрішнього камертону душі» особистості
«професійне мислення», «критичне мислення», «творче мислення» І встановлюється між ними науково-обгрунтована ієрархія. Розглядаються...
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconЗвіт про роботу вчителя української мови та літератури в міжатестаційний період Курдибайло Людмила Іванівна, освіта вища, стаж 40 років, кваліфікаційна категорія вища
...
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconПедагогічна технологія критичного мислення
...
Урок з алгебри у 7-а класі з використанням методики критичного мислення iconУрок громадянської освіти в 3 класі з використанням ікт тема. Славетні українці Мета: формування ключових компетентностей
Кт осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідковою літературою


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка