Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна



Скачати 122.14 Kb.
Дата конвертації09.03.2018
Розмір122.14 Kb.
ТипУрок

ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III ступенів

«ОСНОВА»

ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Методична розробка

уроку
Предмет: «НІМЕЦЬКА МОВА»
Тема програми: «Кіно і театр»

Тема уроку: «Мій улюблений актор»

Вчитель: Пустова Альона Ігорівна



ТЕМА УРОКУ: Mein Lieblingsschauspieler. Мій улюблений актор.

МЕТА:

Навчальна:

  • Активізувати лексичний матеріал з теми;

  • навчати розповідати про улюблених акторів, у вигляді короткого звязного висловлювання, побудованого з простих фраз та речень;

  • практикувати учнів у читанні тексту з метою отримання загального уявлення та розуміння значної частини інформації, яка подіється в короткому описі біографії знаменитості;

  • вчити сприймати на слух основну інформацію, представлену у вигляді короткого відеозапису у фільму та вміти відповідати на запитання отриманої інформації;

  • вдосконалювати навички писемного продукування у вигляді опису короткої, простої уявної біографії улюбленого актора;

Розвиваюча:

  • розвивати культуру спілкування й мовленнєву реакцію учнів;

  • розвивати в учнів увагу, пам'ять, кмітливість та мовну здогадку;

  • розширити знання учнів про відомих людей;

Виховна:

  • виховувати самостійність, зацікавленість у вивченні іноземної мови, чіткість висловлення думки;

  • прищеплювати учням інтерес до життя відомих людей;

  • виховувати ввічливе ставлення один до одного.

Тип уроку: комбінований; урок застосування знань, умінь та навичок.

Форми роботи з класом: учитель-учень, парна, групова, індивідуальна

Матеріально-технічне забезпечення:

  • інтерактивна дошка;

  • презентація;

  • аудіо та відео запис

  • комп’ютери

Дидактичні матеріали: підручник, зошит, картки із завданнями, зображення відомих людей.

Міжпредметні зв’язки: інформатика.

Завдання уроку:

Учні повинні знати:

  • лексичний матеріал;

  • жанри фільмів;

  • біографії відомих акторів;

Учні повинні вміти:

    • вживати лексичний матеріал у мовленні;

    • читати текст з метою отримання загального уявлення;

    • максимально розуміти всю інформацію, що міститься в тексті;

    • усно висловлювати власні думки і припущення з опорою на лексико-граматичну структуру;

    • запитувати, здобувати та надавати інформацію з текстів.


ТЕМА УРОКУ: Mein Lieblingsschauspieler. Мій улюблений актор.

МЕТА:

Предметні:

  • розвивати уміння розповідати про улюблених акторів;

  • розуміти та коментувати інформацію в біографії відомого актора, вживаючи дієслова у минулому часі Präteritum;

  • писати доповідь про життєвий шлях і творчість улюбленого актора/улюленої акторки і робити презентацію;

ключові:

  • вміти наводити приклади впливу відомих митців (акторів, кіноакторів) на популяризацію театру й кіномистецтва (громадянська відповідальність);

  • вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів (інформаійно-цифрова компетентність);

Тип уроку: комбінований; урок застосування знань, умінь та навичок.

Форми роботи з класом: учитель-учень, парна, групова, індивідуальна

Матеріально-технічне забезпечення:

  • інтерактивна дошка;

  • презентація;

  • аудіо та відео запис

  • комп’ютери

Дидактичні матеріали: підручник, зошит, картки із завданнями, зображення відомих людей.

Міжпредметні зв’язки: інформатика.

Завдання уроку:

Учні повинні знати:

  • лексичний матеріал;

  • жанри фільмів;

  • біографії відомих акторів;

Учні повинні вміти:

    • вживати лексичний матеріал у мовленні;

    • читати текст з метою отримання загального уявлення;

    • максимально розуміти всю інформацію, що міститься в тексті;

    • усно висловлювати власні думки і припущення з опорою на лексико-граматичну структуру;

запитувати, здобувати та надавати інформац

ПЛАН УРОКУ

І. Організаційний момент (1 хв.)

1. Розподіл учнів на групи



ІІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення (2 хв.)

  1. Введення в іншомовну атмосферу.

  2. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Основна частина уроку (40 хв.)

1. Фонетична зарядка (1 хв).

2. Актуалізація опорних знань (12 хв.) : learningapps.org (2 завдання) (6 хв.) + https://drichard.org/mindmaps/# (6 хв.)

3. Перевірка домашнього завдання ( 10хв.): читання тексту та розташування у правильному порядку на сайті learningapps.org (5 хв.) та запитання один одному (5 хв.)

4. Аудіювання (6 хв.)

5. Розвиток навичок письма. (5 хв.)

6. Розвиток навичок мовлення. (6 хв.)

VІ. Заключна частина уроку (2 хв.)

1.Підведення підсумків уроку

2. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент. (1 хв.)


  • привітання;

  • перевірка учнів на уроці;

  • розподіл учнів на групи


L:. Guten Tag, meine liebe Kinder! Добрий день, мої любі діти!

S: Guten Tag!

L: Heute haben wir ein wenig ungewöhnliche Stunde. Wir haben heute die Gäste! Bitte grüßt sie. Сьогодні на уроці у нас трішки незвичайний урок. У нас на уроці присутні гості. Привітайте їх.

S: Herzlich willkommen! Ласкаво Просимо!

L: Ich bitte euch einen Kreis zu bilden. Я прошу вас зробити коло. Ich habe ein Kästchen. У мене є скринька. Ich möchte, dass ihr einen Stern mit einem Wunsch aus diesem Kästchen nehmt und jemanden von euren Klassenkameraden gebt. Я хочу, щоб ви по одному взяли з цієї скриньки зірочку з побажанням та подарували її комусь з ваших однокласників. So teilt ihr euch in zwei Gruppen. Таким чином ви поділитесь на дві групи.

L: Danke schon. Ihr könnt eure Plätze nehmen.

ІІ. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення (2 хв.)


  1. Введення в іншомовну атмосферу. (1 хв.) (слайд 3)

L: Ich habe für euch einige Frage. Antwortet auf sie.

  1. Wer fehlt heute? Скажіть будь-ласка, хто сьогодні відсутній?

S: Alle sind da. Усі присутні.

  1. L: Der Wievielte ist heute? Яке сьогодні число?

S: Heute ist Mittwoch, den neunundzwanzigsten November. Середа, 29-те листопада.

  1. Die Menschen sind alle verschieden und natürlich haben sie verschiedene Hobbys. So was macht ihr in ihrer Freizeit? Люди усі різні і у них у всіх різні хобі. Що робите ви у свій вільний час?

S: Wir gehen spazieren, ins Museum, ins Theater, ins Kino, hören Musik, lesen Bücher, surfen Internet oder treiben Sport, tanzen. Ми ходимо на прогулянки, у музей, театр, кіно, слухаємо музику, читаємо книжки, читаємо Інтернет або займаємося спортом та танцюємо.

  1. L: Über was haben wir letztes Mal gesprochen? Про що ми розмовляли на минулому уроці?

S: Letztes Mal haben wir über Films und Filmgenres gesprochen. На минулому уроці ми розмовляли про фільми та їх жанри.

  1. L: Was meint ihr? Kann man ohne Filme leben? Hast du Kino gern? Як ви вважаєте чи можна жити без фільмів? Ви любите кіно?

S: Ich glaube, dass man ohne Filme nicht leben kann. Ich sehe Kinos gern. Я вважаю, що зараз неможливо жити без фільмів. Я охоче ходжу у кіно.

  1. L: Welche Filmgenres könnt ihr nennen? Які жанри фільмів ви знаєте?

S: Das sind Trickfilme, Horrorfilme, Abenteuerfilme, Actionfilme, Fantasyfilme, Science-Fiction-Filme, Dramas, Liebesfilme, Komödien… Мультфільми, фільми жаху, пригодницькі фільми, гостросюжетні фільми, фантастика, наукова-фантастика, драми, мелодрами, комедії…

II. Повідомлення теми та мети уроку. (1 хв.) (слайд 4)

L: Schaut bitte an die Tafel an und sagt worüber wir heute sprechen werden? Подивіться будь-ласка на дошку і скажіть яка ж тема нашого уроку?

9dd3f22f04e0d886cf1dd4b39a49dd1e

K: Wir sprechen heute über die Schauspieler. Ми поговоримо про акторів.

L: Ja, Ihr habt Recht. Das Thema unserer Stunde ist Mein Lieblingsschauspieler. Ich bin überzeugt – das Thema interessiert jeden von euch. Wir werden über Schauspieler und ihre Biographie sprechen, Filmgenres wiederholen, in Gruppen und mit Computer arbeiten. Так, вірно. Тема нашого уроку: «Мій улюблений актор». Ми поговоримо про відомих акторів та їх біографію, повторимо жанри фільмів, попрацюємо у групах та за комп’ютерами. Я впевнена, що ця тема цікавить кожного з вас. Das Ziel unserer Stunde ist über eure Lieblingsschauspieler sprechen, Information aus der Biographie eines berühmten Schauspieler zu verstehen und kommentieren, mit den Verben der vergangenen Zeit Präteritum, einen Bericht über den Lebensweg des Lieblingsschauspielers zu schreiben und eine Präsentation zu machen. Ціль нашого уроку уміти розповідати про улюбленого актора, розуміти й коментувати інформацію в біографії відомого актора, вживаючи дієслова у минулому часі Präteritum, писати доповідь про життєвий шлях улюбленого актора і робити презентацію.

Sag mit bitte welche deutsche Schauspieler kennt ihr? Gruppe. Перша група, скажіть будь-ласка, яких німецьких акторів ви знаєте?

S: Til Schweiger, Claudia Schiffer, Franka Potente.

Die zweite Gruppe: Welchen ukrainischen Schauspieler könnt ihr nennen? А, ви, друга група, Кого з українських акторів ви можете назвати?

S: Bohdan Stupka, Volodimir Selenskij, Olha Sumska, Ruslana Pisanka

ІІІ. Основна частина уроку

1. Фонетична зарядка (3 хв.) (слайд 5)

L: Sehr gut! Ich bin froh, dass ihr viele Schauspieler als ukrainische sowie deutsche kennt, aber um gut deutsch zu sprechen, müssen wir unsere Aussprache üben. Schlägt eure Arbeitsbücher auf die Seite … auf. Macht Übung 1. Hört die Wörter und unterstreicht. Könnt ihr sie gut unterscheiden? Hört zu und unterstreicht die Wörter, die ihr hört.Дуже добре! Я рада, що ви знаєте багато як українських так і німецьких акторів, але щоб краще розмовляти німецькою мовою, нам потрібно удосконалити вимову деяких звуків. Чи добре ви їх розрізняєте? Прослухайте та підкресліть слова, які почуєте.


der Trickfilm, der Abenteuerfilm, der Actionfilm, der Fantasyfilm, der Horrorfilm, die Tragödie, die Komödie, der Lieblingsheld, der Lieblingsfilm, der Hauptfigur, die Handlung, spannend, schrecklich, komisch, langweilig, lustig

Lösung: der Trickfilm, der Actionfilm, der Horrorfilm, die Komödie, der Hauptfigur, die Handlung, spannend, langweilig, lustig.

2. Актуалізація лексичних одиниць (6 хв.) Робота у групах та біля інтерактивної дошки. (слайд 6)

Jetzt wiederholen wir die Wörter zum Thema. Arbeitet in 2 Gruppen. Зараз ми повторимо лексичний матеріал з теми. Для цього вам потрібно поділитися на 2 групи. Setzt euch am Computer, öffnet den Browser und führt in der Adresszeile learingapps.org, meldet ihr euch mit euren Learningsapps Konto an, dann drückt „Meine klasse“, dort sehr ihr einige Aufgaben, die erste Aufgabe ist „Filmgenres“ . Ordnet Filmgenres zu den Bildern der Filmen und sage: „Ich glaube, Nummer 1 ist Fantasyfilm“. Сідайте за комп’ютери, відкрийте браузер та введіть в адресному рядку learingapps.org, увійдіть у свій акаунт та натисніть «Мій клас», там ви побачите декілька завдань, першим завданням буде «Жанри фільмів». Підставте жанри фільмів до малюнків, при цьому потрібно говорити: «Я вважаю, що номер 1 – це фільм фантастика».



das Drama, der Horrorfilm, die Komödie, der Trickfilm, der Liebesfilm, der Science-Fiction-Film, der Fantasyfilm, der Actionfilm




Aufgabe 2 (слайд 7)

L: Ausgezeichnet. Die erste Aufgabe haben alle sehr gut gemacht. Ich sehe, dass ihr alle Filmgenres gut kennt. Und wir haben noch eine Aufgabe, die mit unserem Thema verbindet ist. Drücken sie die Aufgabe „Filmstars“. Erkennt ihr diese Superstars? Wie heißen sie? Wisst ihr, wie diese Schauspieler heißen? Findet passende Namen zu den Bildern. Welche Gruppe macht das am schnellsten? Könnt ihr auch die Filme nennen, in denen diese Schauspieler mitgewirkt haben? Чудово. Першим завданням ви справилися дуже добре. Я бачу, що ви добре знаєтеся на жанрах фільму. Але у нас є ще одне завдання, яке пов’язане із темою нашого уроку. Натисніть завдання «Зірки фільму». Чи впізнаєте ви цих зірок? Як їх звати? Підставте імена до малюнків. Яка група впорається із завданням найшвидше? Чи можете ви назвати фільми, у яких знялися ці актори?



Mario Casas, Leonardo DiCaprio, Claudia Schiffer, Til Schweiger, Julia Roberts, Milla Jovovich, Robert Pattinson, Brad Pitt, Oxana Pisanka, Johnny Depp, Olha Sumska, Volodimir Selenskij








3. Мозковий штурм. Створення інтелектуальних карт (mind maps) для організації думок. (слайд 8) (6 хв.)

L: Wir haben an die Schauspieler erinnert und wer kann mir sagen: „Wie ist der Schauspieler?“ Wir arbeiten jetzt mit Mindmap „Der/Die Lieblingsschauspieler/in“. Drückt die Website https://drichard.org/mindmaps/# und sammelt Ideen. Bildet eure Mindmaps. Wie kann ein Schauspieler sein? Bildet die Sätze.

Ми щойно згадали про акторів, хто мені може сказати: «Який він, цей актор?». Зараз ми попрацюємо з інтелектуальною картою. Зайдіть на веб-сайт https://drichard.org/mindmaps/# та створіть свої власні ідеї, думки, усе, що ви асоціюєте з темою «Актор». Створіть свої власні інтелектуальні карти.


Wird vom Publikum …

Sein schauspielerisches Talent ist…



4. Перевірка домашнього завдання. Розвиток навичок читання (10 хв.) (слайд 9)

L: Zu Hause mußtet ihr den Text über Arnold Schwarzenegger lesen. Ich prüfe gerne wie ihr diese Information aus der Biographie verstanden habt. Macht eine Aufgabe auf der Website „learningapps.org“. Drückt die Aufgabe „Arnold Schwarzenegger“. Lest die Setze und ordnet die Informationen des Lebenslaufs chronologisch ein.

Розвиток навичок мовлення. Робота в парах. Метод «Мікрофон»

L: Ich sehe, dass ihr die Hausaufgabe gemacht und alles verstanden habt. Aber wie könnt ihr im Text orientieren? Stellt einander die Fragen zum Text. Ich gebe euch die Kärtchen mit einem Wort. Ihr mußt eine Frage, gemäßigt diesem Wort bilden und einen Schüler aus anderer Gruppe fragen. Я бачу що ви виконали домашнє завдання і зрозуміли текст. Але чи вмієте ви орієнтуватися у тексті? Поставте один одному запитання до тексту. Я видам вам картки з одним словом. Ви повинні придумати запитання, пов’язане із цим словом та запитати учня з іншої групи. Потім навпаки, той учень, з іншої групи, який відповідав, ставить запитання учню з першої групи.


Geburtsdatum


Geburtsort


Ausbildung


Sporterfolge


Karriere


Politik


Filme



Familie


Fragen:


  1. Wann ist Arnold Schwarzenegger geboren?

Arnold Schwarzenegger ist am 30.07.1947 geboren.

  1. Wo ist Arnold Schwaznegger geboren?

Arnold Schwaznegger ist im österreichischen Thal, nahe der Stadt Graz geboren.

  1. Welche Ausbildung hatte er?

Ab 1953 besuchte Schwarznegger die Volksschule in Thal und ab 1957 die Hauptschule Friedrich Fröbel in Graz.

  1. Wann bekam er die Auszeichnung als bester Gewichtheber?

Im Jahre 1965 bekommt er die Auszeichnung als bester Gewichtheber. Er gewinnt im selben Jahr seinen ersten Wettbewerb als Bodybuilder.

  1. Wo und wann beschloß er seine Karriere zu machen?

Er beschloß im Jahre 1968 seine Karriere in den USA zu machen.

  1. Wo nahm er im Jahre 2003 teil?

Im Jahre 2003 nimmt er an den Wahlen zum Gouverneur des Staates Kalifornien teil und gewinnt mit 48% der Stimmen.

  1. Welche Filme brachte ihm Weltberühmtheit?

Weltberühmtheit bringen ihm die Filme der Terminator-Reihe.

  1. Wann hat er Maria Shriver heiratet und wieviele Kinder hatten sie?

Im April 1986 heiratet er Maria Shriver, mit der er vier Kinder hatte.

5. Hören. Розвиток навичок аудіювання. Перегляд уривку з фільму. (6 хв.) (слайд 10)
L: Ich habe noch eine Aufgabe. Hört und seht eine Episode aus einem Film und antwortet auf meinen Fragen. У мене є ще одне завдання для вас. Подивіться епізод одного фільму та спробуйте відповісти на мої запитання.

  1. Welcher Film ist das? Das ist „Allein zu Hause“

  2. Wer hat die Hauptrolle mitgewirkt? Kevin (Mokolej Kalkin) hat die Hauptrolle mitgewirkt.

  3. Wie ist die Scene? Die Scene heißt „Pizza Bestellung“.

  4. Wohin hat der Mann gesagt, Pizza zu legen? Er hat gesagt Pizza auf der Türschwelle zu legen.

  5. Wollte der Mann zuerst Pizza bezahlen? Nein, er wollte Pizza nicht bezahlen.

  6. Wieviel Geld muss Kevin geben? Er muss 11, 80 bezahlen.

  7. Was hat der Mann im Fernseher dann gesagt? Er hat gesagt, den Rest sich selbst zu behalten.

  8. Zum Wie viel hat der Mann gezählt, um der Junge weggeht? Er musste bis 10 zählen, aber er hat bis drei gezählt.

  9. Welche Pizza hat Kevin bestehlt? Er hat Pizza mit Käse bestehlt.

6. Schreiben. Розвиток навичок письма. ( 5 хв.) (слайд 11)

Und jetzt könnt ihr einige Sätze über euren Lieblingsschauspieler schreiben. Ihr könnt Internet zum Hilfe surfen. Тепер ви можете написати декілька речень про свого улюбленого актора. Ви можете використати інтернет для допомоги.



7. Розвиток навичок мовлення. Захист свої проектів. (6 хв.)

Erzählt über euren Lieblingsschauspieler. Розкажіть про своїх улюблених акторів.



VІ. Заключна частина уроку (2 хв.)

1. Підведення підсумків уроку (1 хв.)

L: Welche Persönlichkeiten haben wir heute «kennen gelernt»? Was habt ihr heute Neues gelernt? Gefällt ihr heutige Stunde? Eure Arbeit war heute gut. Und eure Noten sind…

2. Домашнє завдання (1 хв.) (слайд 12)

L: Öffnet eure Tagebücher zu und schreibt die Hausaufgabe. Zu Hause musst ihr im AB Seite 28, Übungen 1, 2 und eine Präsentation über euren Lieblingsschauspieler machen .



L: Ich wünsche euch alles Gute. Die Stunde ist zu Ende. Auf Wiedersehen.

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconУроку Предмет: «англійська мова» Тема програми : «Комунікаційні технології» Тема уроку : «Сучасні засоби комунікації» 2 курс
...
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconУроку Предмет: «англійська мова» Тема програми : «Людина І природа. Проблеми екології» Тема уроку : «Природні катаклізми. Введення лексики.»
Дидактичні матеріали: підручники, словники, картки із завданнями та запитаннями, фото із природніми стихіями
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconПрезентація “Мій улюблений актор”
«Військовий нирець». Після цього йому пощастило попрацювати з Дженніфер Лопес у фільмі «Пані покоївка». Також актор знайомий глядачам...
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconМій улюблений актор

Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconУрок-концерт у 7-их класах. "Мій улюблений жанр фольклору" Епіграф до уроку : "
Епіграф до уроку: “Пісня – це не те, що написано на нотному папері, а те, що співається народом…” Ніна Матвієнко
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна icon"Мій улюблений актор"
Каліфорнія, США — 30 листопада 2013 — американський актор І, у минулому, модель. Став відомим на початку 2000-х років, після того...
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconПрезентація Мій улюблений актор Учня 9-г класу Онуфрея Сергія Райан Рейнольдс

Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconУчня 9-г класу шепи олександра презентація Мій улюблений актор Актор: Він Дізель
Нью-Йорку, США. Про батька актора нічого невідомо, мати, Делора Вінсент, працювала психіатром. У віна є брат-близнюк Пол Вінсент,...
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна icon"Мій улюблений актор"
Також є шостим чемпіоном Потрійної корони І переможцем Королівської битви 2000 року
Уроку Предмет: «німецька мова» Тема програми : «Кіно І театр» Тема уроку : «Мій улюблений актор» Вчитель: Пустова Альона Ігорівна iconКонспект уроку з фізики (10 клас) Тема уроку: Розв’язування задач по темі "Закони Ньютона. Гравітаційна взаємодія" Мета уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка