Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби



Сторінка1/5
Дата конвертації11.10.2017
Розмір0,71 Mb.
  1   2   3   4   5

__ 1

. . . Хто є Шекспір

Тема уроку: В.Шекспір – геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби.

Мета: познайомити учнів з часом створення сонетів, з творчістю Вільяма Шекспіра; розвивати навички наукового дослідження, аналізу поезій та їх виразного читання; виховувати позитивні моральні якості.

Тип уроку: урок – дослідження з вивчення сонетів з бінарними елементами.

Обладнання: портрети поета, тексти сонетів, мелодія з опери Глюка «Орфей», газети «Театр « Глобус» та «В.Шекспір», герб роду Шекспірів.

Епіграф: «Сонети – це ключ, котрим Шекспір відкрив своє серце».

(У.Вордсворт)

Структура уроку:

1.Підготовка до сприйняття навчальної теми.

2.Оголошення теми, епіграфа, навчальних завдань.

3.Формування нових знань, умінь, навичок:

а) усні повідомлення учнів;

б) робота з текстами сонетів;

в) бесіда за питаннями вчителя.

4.Підсумки уроку.

5.Домашнє завдання.

Хід урок


_I.___ Вступне слово вчителя світової літератури.___

Передові мислителі і письменники Відродження боролись за розкріпачення людської особистості від пут середньовічного світобачення. Вони проголошували право людини на земні радощі; прославляли красу людських почуттів і безмежні сили і можливості розуму. В центрі їх уваги була людина з її різнобічними інтересами і запитами . Саме тому їх стали називати гуманістами (від лат.humanitas - людяність).

В.Шекспір - найвеличніший письменник і поет доби

Відродження.

II. ____Виступ учнів з розповідями про результати своїх досліджень.

1.____Виступ учня про життя Шекспіра.__

На річці Евон, в графстві Варвикшир, розкинулося невеличке містечко Стретфорд, батьківщина Шекспіра. Дерев’яні будиночки з гостроверхими червоними дахами тулились один до одного. З-поміж них виділялися дві будівлі – старовинний собор та ратуша. А навкруги - безмежні поля, пагорби, ліси.

В одному з таких дерев’яних будиночків 450 років тому 23квітня 1564 р. і народився великий геній.

(Запис теми та епіграфа уроку в зошити)

2.___ Розповідь учнів про Англію і Стретфорд. ___

Stratford is a very interesting town, right in the centre of England.

It’s nice to think that Shakespeare was born right in the heart of England and in the midst of the country that is so typically England.

There are beautiful woods, green fields, a quiet gentle river - the winding Avon - and lovely hauses, black and white with thatched roofs.

Shakespeare’s birthplace, a small house with small rooms in the centre of Stratford .

In one room there was a little wooden desk, the very desk that Shakespeare sat at when he went to the grammar school in Stratford.

______Учитель англійської мови____

23 April is the day when literature fans all over the world commemorate the birth, and death, of William Shakespeare, who wrote at least 37 plays and 154 sonnets, many other poems. Many people believe that he was born and that he died on the same date, but although records prove that he died on 23 April 1616, there is nothing to prove exactly when he was bоm. The nearest we can get is that he was baptised on 26 April 1564. But it’s a nice idea to celebrate both his birth and his death on the same day - which is also St. George’s Day. St. George is the national saint of of England.

William’s father, John, was glover, and also made other leather goods like bags, belts etc, and was also one of the local policemen. Will’s mother, Mary Arden, married John when she was about 7, in 1557. She had 7 sisters,

2step-sisters and 2 step-brothers, so William had lots of aunts and uncles.

He also ended up with 3 brothers and 2 sisters. People had much larger families then, than now.

_____ Учитель світової літератури__

Про особистість Шекспіра збереглися дуже обмежені свідчення. Окремі факти його життя відтворюються по давніх спогадах, які передавалися з вуст у вуста.

3. ____Повідомлення учнів про дитинство поета.___

Батько великого драматурга, Джон Шекспір, спочатку був фермером і проживав у селі, потім перебрався до маленького провінційного містечка де зайнявся торгівлею, а також вичинкою шкіри тварин, згодом зробив стрімку кар'єру від ремісника до заступника шерифа і ,накінець, мера міста. Тут формувалися перші враження і погляди Вільяма ; він учився бачити і живо відчувати красоту природи. Із

п’яти років почав вивчати грамоту в початковій школі, де діти освоювали античну літературу та історію. Під час навчання у

«граматичній школі» головними предметами були латинь, логіка і риторика. По закінченню навчання Шекспір деякий час працював шкільним учителем. Він не вступав до університету, адже на той час батько мав великі борги і не міг дати синові вищу освіту (Вільям був третьою дитиною в сім'ї).

З шістнадцяти років йому прийшлось самому заробляти на життя, допомагати батькові вести господарство (в сім'ї було восмеро дітей).

В вісімнадцять років він одружився на дівчині, що була набагато старшою за нього. Енн Хетвей було 26 років. Одруження було вимушене: Енн чекала дитину (Сусанна народилася через 5 місяців після вінчання).

Енн була простою селянською дівчиною, до того ж, сварливою та дуже ревнивою. Вона народила йому троє дітей.

4.____Сценка з сімейного життя.___

5._____ Повідомлення учениці про творчість Шекспіра.____

Згодом Вільям Шекспір залишив свою родину в Стретфорді і вирушив до Лондона, щоб зайнятися творчістю. Там він почав працювати в трупі театру «Глобус». Театр «Глобус» становив собою шестистінну будівлю без даху, прикрашену величезним глобусом, на якому були написані слова «Весь світ лицедіє». У 1576 році тесляр Джеймс Бербедж побудував один з найперших театрів у Лондоні. Говорять, що спочатку Шекспір був актором, потім йому доручили «оновлювати» старі п’єси, а через деякий час він спробував писати сам. Шекспір не цурався грати на сцені й писати п'єси. Поступово його популярність як драматурга зростає, він стає не тільки актором, а й режиссером власних вистав. Матеріальний добробут Шекспіра покращився, митець купує ще один будинок у Стретфорді. Він клопочеться про одержання дворянського герба. Це тривало протягом двадцяти років. Відомо, що герб Шекспірів мав форму щита, який пересікався по діагоналі списом. Угорі щита на вінкові стояв сокіл, що тримав у піднятій лапі спис з написом: «Той, що вражає списом», «shakespeare».

У 1613 році В.Шекспір повертається до рідного містечка. 23 квітня 1616 року у 52 роки помирає.

___Вчитель світової літератури____

У світовій літературі постать В.Шекспіра чи не найзагадковіша. Оскільки його біографія дуже неповна, виникло чимало сумнівів, припущень та версій. Чи існував такий письменник? Чи міг неук –провінціал, звичайний актор написати такі геніальні твори? Чи не було ім'я Шекспіра ширмою для іншого митця? Аналіз шекспірівських творів показує, що їх автор був не лише геніальним поетом і драматургом, а й високоосвіченою людиною, знав кілька мов, тоді як уродженець Стратфорда – на –Евоні Шекспер (так писалося в документах його прізвище) отримав тільки початкову освіту, а вся родина (рахуючи 7 дітей) була неписьменна. Чи міг один митець за короткий час - десь чверть століття - написати 37 п'єс, 2 поеми і 154 сонети. І найдивіше те, що від такого талановитого автора не залишилося жодного рядка, написаного власноруч.

До цих запитань долучаються ще й загадки шекспірівських сонетів. Кому вони присвячені? Хто був адресатом цих маленьких шедеврів? Хто ж вона була, ця Смаглява леді? Жагуча пристрасть до якої визивала стільки гіркоти та відчаю. Чом ці вірші довго не друкувалися і побачили світ без згоди автора?

У багатій творчій спадщині митця особливе місце займають сонети. Якщо драматичні твори писали для різноманітної публіки, то сонети лише для певних осіб з оточення майстра і довго не друкувалися. Коріння лірики Шекспіра має давні традиції й сягає римської та середньовічної поезії. Вірогідно, на вибір жанру вплинула літературна традиція Англії ХVIст. - загальне захоплення сонетом.

Перші 2 вірші були опубліковані 1599р. без згоди автора. Таким же піратським був і вихід збірки сонетів 1609р. Її видавець Томас Торн у присвяті написав: «Тому єдиному, кому завдячують своєю появою нижче подані сонети, містеру W.H., всілякого щастя і вічного життя, обіцяного йому нашим безсмертним поетом, бажає доброзичливець, який зважився видати їх у світ. Т.Т.»

Хто ж він цей невідомий містер W.H.?

За однією версією W.H. - той, на честь кого написані сонети, за другою - це особа, завдяки якій були надруковані і видані. Називають різні кандидатури на роль невідомця: Henry Wriothesley - граф Саутгемптон, William Herbert - граф Пемброк. Є навіть думка, що в сонетах Шекспір оспівав сам себе (William himself - « Вільям собі»).

Отож, запитань чимало. Вони потребують глибокого дослідження.

Прошу пошуковців познайомити нас із результатами своїх досліджень.

5. ___Повідомлення учнів про свої дослідження.___

Перед англійським професорм Роузом постало завдання створити біографію Шекспіра. Він багато і плідно працював в бібліотеці Оксфорду. Професору пощастило відшукати записи сучасника Шекспіра, практикуючого астролога Симона Формана, який часто згадував одну леді, свою хорошу знайому. Добре вивчивши ці записи, Роуз довів, що саме та леді і була Смаглявою дамою Шекспіра.

Вона була на 6 (шість) років молодшою від поета. Саме їй було присвячено 25 сонетів (з 127 по 152), написаних приблизно з 1592 по 1595 роки. Це була справжня сповідь про нерозділене кохання.

13 травня 1597 року до Формана прийшов за порадою молодий чоловік на ім'я Альфонсо Ланьє, син відомого придворного музиканта . Йому було 24 роки, він збирався разом з герцогом Ессексом в експедицію на Азорські острови (в Атлантичному океані).

А через 4 дні до Формана прийшла за порадою дружина Альфонсо - Емілія. На той час їй було 27 років, батько її, теж придворний музикант, давно помер. Астролог пророкував їй, що скоро вона стане поважною леді, а її чоловік після повернення з мандрів загине через два роки. Він також відмітив, що в ній було щось таке, що притаманне відьмам, які могли причаровувати чоловіків.

Знайдені були відомості про неї і в церковних книгах, і в заповіті її батька . Рано залишившись сиротою, без коштів на прожиття, Емілія приваблювала тим, що була незвичайно смаглявою. Десь у 1594 році, коли було засноване акторське товариство «Слуги лорда-камергера», Шекспір займав у ньому одне з перших місць.

Саме в цьому році вони і зустрілися. Їй -24, йому - 30.

Емілію Ланьє слід віднести до тих демонічних жінок, які отримують задоволення від мук своєї жертви – чоловіка - своєю непостійністю, своїми зрадами, кокетливістю. І осуджувати її немає сенсу, матінка - природа вдихнула в її душу вічний вогонь кохання і почуття задоволення від перемоги над чоловіком.

Шекспір, як тонкий психолог, це все добре розумів.

6._____ Слово вчителя світової літератури.____

Сонет (італ. soneto - звучати) ліричний вірш, який складається з 14 рядків п'ятистопного або шестистопного ямба, власне двох чотиривіршів (катренів) з перехресним римуванням та двох (терцетів). Схема: abab abab ccd eed.

Англійський (шекспірівський) сонет - один із різновидів жанру

Сонета у світовій літературі, що має своєрідну композицію. У ньому три катрени і двовірш із парним римуванням: абаб вгвг деде жж.

У сонетах В. Шекспіра три головні персонажі - ліричний герой, його друг і кохана поета. За темами сонети діляться на групи:

1) сонети присвячені другові (1-126);

2) сонети, присвячені коханій, «смаглявій леді» (127-152);

3) сонети, в яких оспівується радість і краса кохання (153-154)

Я попрошу вас уважно прослухати сонети у перекладі різних поетів і оцінити їх як твір мистецтва, та висловити власну думку про те, як автор користується словом як засобом для творення літературного образу.

7.____ Звучить флейта.___

Читання учнями сонетів англійською мовою та у перекладі різних поетів українською.

1.___Учень.___(читає 66 сонет)

Tired wit all these, for restful death I cry,

As to behold desert a beggar born,

And needy nothing trimmed in jollity,

And purest faith unhappily forsworn,

And gilded honor shamefully misplaced,

And maiden virtue rudely strumpeted,

And right perfection wrongfully disgraced,

And strength by limping sway disabled,

And art made tongue-tied by authority,

And folly, doctor-like, controlling skill,

And simple truth miscalled simplicity,

And captive good attending captain ill.

Tired with all these, from these would I be gone,

Save that to die, I Leave my love alone.

2.___Учень___ ***

Cтомившися, вже смерті я благаю,

Бо скрізь нікчемність в розкоші сама,

І в злиднях честь доходить до одчаю,

І чистій вірності шляхів нема,

І силу неміч забива в кайдани,

І честь дівоча втоптана у бруд,

І почесті не тим, хто гідний шани,

І досконалості - ганебний суд,

І злу - добро поставлене в служниці,

І владою уярмлені митці,

І істину вважають за дурниці,

І гине хист в недоума в руці .

Стомившись тим, спокою прагну я,

Та вмерти не дає любов моя.

(Переклад Дмитра Паламарчука)

Мені сподобався 66 сонет у перекладі Паламарчука

Ліричний герой вступає у конфлікт з жорстокою реальністю, це породжує у нього глибоку ненависть до зла, підступу та лицемірства і, на жаль, сумніви у можливості гармонійних стосунків. Шекспірівський герой, проходячи через великі душевні випробування, страждає, і з часом його дух загартовується: він приходить до розуміння життя і людей, і якщо він кохає, то мусить мати сили жити.

____Обговорення 66 сонету.____

1.___Що робить життя шекспірівського героя нестерпним ?

2.___Як оцінене життя простолюду й можновладців?

3.___Чи гідно цінувалися в суспільстві моральні чесноти: дівоча честь, досконалість і добро?

4.___Якою була доля митців та інших талановитих людей?

3.__ Учениця.___(читає 116 сонет)

Let me not to the marriage of true minds

Admit impediments. Love is not Love

Which alters when it alteration finds,

Or bends with the remover to remove.

O no, it is an ever-fixed mark

That looks on tempests and is never shaken;

It is the star to every wand’ring bark,

Whose worth’s unknown, although his height be taken.

Love’s not time’s fool, though rosy lips and cheeks

Within his bending sickle’s compass come:

Love alters not with his brief hours and weeks,

But bears it out even to the edge of doom.

If this be error and upon me proved,

I never writ, nor no man ever loved.

***


4.__Учениця___

Не буду я чинити перешкоди

Єднанню двох сердець. То не любов,

Що розцвіта залежно від нагоди

І на віддаленні згасає знов.

Любов - над бурі зведений маяк,

Що кораблям шле промені надії,

Це - зірка провідна, яку моряк

Благословляє в навісній стихії.

Любов - не блазень у руках часу,

Що тне серпом своїм троянди свіжі-

І щік, і уст незайману красу.

Той серп любові справжньої не ріже.

Як це брехня - я віршів не писав,

І ще ніхто на світі не кохав.

(Переклад Дмитра Паламарчука)

А мені сподобався 116 сонет.

Головною темою сонета є визначення справжнього кохання. Провідними мотивами цього вірша є незмінність справжнього кохання з плином часу і те, що саме справжнє кохання є духовним орієнтиром у просторі. Це сонет – клятва, ліричний герой присягається у вірності кохання, усвідомлюючи всі життєві випробування, які можуть затьмарити почуття. Любов – як бурхливе море, і треба бути обізнаним і терплячим, щоб уміло вести свій корабель.

____Обговорення 116 сонету.___

1.____Чому поет порівнює кохання з маяком серед бурхливого моря, з провідною зіркою в навісній стихії?

2.____Як стверджується нетлінність любові перед невблаганним часом?

5.__ Учениця.(читає 130 сонет)____

My mistress’ eyes are nothing like the sun;

Coral is far more red than her lips’red;

If snow be white, why then her breasts are dun;

If hairs be wires, black wires grow on her head;

I have seen roses damasked, red and white;

But no such roses see I in her cheeks;

And in some perfumes is there more delight

I love to hear her speak, yet well I know

Than in the breath that from my mistress reeks,

That music hath a far more pleasing sound.

I grant I never saw a goddess go;

My mistress, when she walks , treads on the ground.

And yet, by heaven, I think my love as rare

As any she belied with false comparе.

6.___Учениця читає 130 сонет.____

Її очей до сонця не рівняли,

Корал ніжніший за її уста,

Не білосніжні пліч її овали,

Мов з дроту чорного коса густа.

Троянд багато зустрічав я всюди,

Та на її обличчі не стрічав,

І дише так вона, як дишуть люди, -

А не конвалії між диких трав.

І голосу її рівнять не треба

До музики, милішої мені,

Не знаю про ходу богинь із неба,

А кроки милої - цілком земні.

І все ж вона - найкраща поміж тими,

Що славлені похвалами пустими.

(Переклад Дмитра Паламарчука)

Мені сподобався 130 сонет. Поет олюднює той світ, у якому ми живемо.

Ліричною героїнею вірша є «смаглява леді», а її поетичний портрет - центральною темою. Геніальному Шекспіру вдається передати найтонші порухи людської душі. Для героя його кохана наймиліша від усіх красунь.

Земна жінка, а не богиня, і шкіра у неї смаглява, і голос не такий мелодійний, і подих не схожий на аромат конвалій. І все ж «смаглява леді» прекрасна своєю природною красою!

_____Обговорення 130 сонету.___

1.____Яка тема цього сонета?

2.____Як описані очі, уста, плечі, волосся обличчя, голос, хода милої?

3.____Як ви думаєте, чи сподобався б «смаглявій леді» такий її портрет?

4.____А що, на вашу думку, робить жінку красивою?

8.____Словникова робота.___(Запис в зошит)

Визначення слова «сонет», його структурні принципи. Твір має обов’язкову кількість рядків -чотирнадцять. Але на відміну від італійського, англійський сонет складається з трьох чотиривіршів (катренів) і одного заключного двовірша.

_____ Обговорення прослуханих сонетів.____

1.____ Яка тема цих сонетів?

2.____Яку роль на думку Шекспіра, відіграє кохання в житті людей?

3.____Чому поет порівнює його з маяком серед бурхливого моря, з провідною зіркою в навісній стихії?

9.___________ Запитання для учнів на повторення (Узагальнююча бесіда)

1.____Які особливості англійського Відродження?

2.____Згадайте, що таке сонет як літературний жанр.

3.____У чому полягає особливість шекспірівського сонета?

4.____Яка тематика сонетів англійського генія?

10. ____Висновки. ____ Основний зміст сонетів - розповідь поета про своє глибоке почуття до Смаглявої леді. Образ коханої постає у світлі поетового сприйняття і ставлення до неї. Тому на першому плані стоїть образ ліричного героя, який здатний не тільки на сильні почуття - йому властиві широкий погляд на світ, сили думки.

В образі ліричного героя знайшли відбиток багато думок, переживань і подій особистого життя Шекспіра, але це не є його портрет.

Це особистість епохи Відродження, його серце сповнене високих почуттів: дружби, любові, віри в торжество добра, милосердя і справедливості.

11.____Індивідуальне завдання: розповідь учениці про композитора Х. Глюка, чия музика прозвучала.

12.___ Учитель світової літератури. __ Ще одна группа підготувала повідомлення про портрети В.Шекспіра.

13.____Учитель англійської мови.____

At that time in England the Saxon characteristics of blonde hair and pale skin were admired. Fair equaled beautiful. The darker, Celtic people, pushed to the west and north by the Saxons , were considered ( by the Saxons) less beautiful . Shakespeare’s dark lady was very dark, and he describes her as beautiful, so he was prepared to be unconventional for love.

There, are many portraits which have been claimed as images of Shakespeare, but there are only four which deserve serious attention.

_____ Розповідь учнів з використанням портретів поета.___

1 .The Stratfora Monument. This stands near the poet’s grave in Holy Trinity Church. It is the work of Gerard Johnson the younger, a young sculptor of Flemish origin who worked not far from the Globe Playhouse. It is not a very satisfactory portrait; the face is uninteresting and empty and gives little, impression of the genius that lay behind it. It shows Shakespeare as he looked in later years.

2. The Droeshout engraving. This was made for the title page of the first edition of his works (the first folio). The artist Martin Droeshout was fifteen when Shakespeare died o he the Stratford monument, but it is not a good likeness, it is technically unaccomplished and unanimated.

4. The Soest Portrait Technically the most accomplished of the four images, this portrait by Gerard Soest may in fact be an imaginative copy of the Chandos portrait. An old tradition says that for a model the artist used an actor who was said to bear a considerable resemblance to Shakespeare.

Although the images are very distinctive, there is a similarity, running through them; the high. Forehead, for example, which gives us some idea of how the poet may have looked.

Ми сьогодні перекинули містки не лише між різними епохами, а й різними народами; долучилися до таємниць шекспірівських сонетів.

IV. ______ Закріплення вивченого матеріалу._____

1.Робота з епіграфом.

____ Прочитайте виразно слова епіграфа.

____Як ви їх розумієте?

____Чи допомогли сонети розкрити душу Шекспіра?

V. Підсумкова бесіда.

____Які основні теми сонетів?

____Що нового вніс Шекспір в жанр сонету?

____Що, на вашу думку, є головним для Шекспіра?

____Який сонет вам сподобався найбільше? Чому сааме?

VI.______Домашнє завдання_________

Знайти в Інтернеті невідомі « цікавинки» біографії В.Шекпіра. Вивчити напам'ять один із сонетів В.Шекспіра (на вибір учня).

_______________ Заключне слово вчителя_________

…Хто є Шекспір?

Відомий український поет Віталій Коротич писав:

…Хто є Шекспір?

Чи був він?

Білі руки підводять вчені - їм бракує слів.

Чи був він - той актор,

Чиї перуки

Вкривали наймудрішу із голів?

Хто є Шекспір ?

А що таке безсмертя?

А як сонети збурюють світи ?

Митцеві часом необхідно вмерти,

Аби своє безсмертя віднайти.

І хто глибінь тієї слави зміряв

Та правди, що чужа хитанню мод?

Народжує Шевченків і Шекспірів ,

Як знак своєї вічності,

Народ.


Художник перепони днів лама ,

Якщо на світі гідно він прожив.

Є дійові особи

І немає


На світі непричетних глядачів.

Високі думи час собою значать.

Стають вони, мов пасма вічних гір.

Був Гамлет.

Був народ англійський.

Значить. Напевне був Шекспір.

1.ПОДОРОЖ У СВІТ ЛЮДСЬКОЇ ПСИХОЛОГІЇ

Тема: Ернест Хемінгуей «Старий і море».

«Людина і природа».

Мета уроку: прищепити любов до природи і повагу до людини; вияснити в чому незвичайність старого Сантьяго та які проблеми порушує автор у повісті; розвивати навички аналізу твору.

Обладнання: портрет письменника, текст повісті.

Тип уроку: урок-дослідження з елементами хронотопічного аналізу.


Каталог: uploads -> editor
editor -> Тема. Адам Міцкевич. «Кримські сонети». Тл: сонет Мета
editor -> Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в навчальних закладах в 2016/2017н р
editor -> Тема. Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя І творчість, світоглядні Переконання. Прагнення гармонії людини й природи, майстерність у відтворенні настрою І почуття в поезіях «З журбою радість обнялася»,
editor -> Па́уль Цела́н нім. Paul Celan; справжнє ім'я Пауль Анчель
editor -> Креативний підхід вчителя до підготовки уроків читання
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5

Схожі:

Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconУроку : Вільям Шекспір геніальний англійський драматург і поет доби
Тема уроку: Вільям Шекспір геніальний англійський драматург І поет доби Відродження. Заглиблення в людську психологію, поетизація...
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconКонспект уроку з зарубіжної літератури 8 клас
Вільям Шекспір (1564–1616) — геніальний англійський драматург І поет доби Відродження. Сонети. Основні теми сонетів В. Шекспіра –...
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconТема. «Серце поета – осердя світу» (Г. Гете). Шекспір – геніальний драматург І поет доби Відродження. Мета
Тема. «Серце поета – осердя світу» (Г. Гете). Шекспір – геніальний драматург І поет доби Відродження
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconВільям Шекспір — великий поет І драматург доби Відродження. «Шекспірівське питання». Розкриття особливостей ренесансного сприйняття кохання в сонетах В. Шекспіра. Хід уроку
На попередньому уроці ми доторкнулися до мистецтва епохи Відродження. Тож перевіримо ваші знання та увагу
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconАнглійська література епохи відродження
Мета уроку: познайомити учнів з особливостями доби Відродження в Англії; поглибити їхні знання про життя та творчість В. Шекспіра;...
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconТема: Франческо Петрарка видатний італійський поет гуманіст. Багатство людської душі, краса І щирість почуттів, оспівування кохання у «Книзі пісень»
Тема: Франческо Петрарка – видатний італійський поет гуманіст. Багатство людської душі, краса І щирість почуттів, оспівування кохання...
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconТема: Франческо Петрарка –видатний італійських поет -гуманіст. Багатство людської душі, краса І щирість почуттів, оспівування кохання у «Книзі пісень». «Благословенні місяць, день І рік…» Мета
Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними І слухняними. Нехай нашим девізом стануть слова
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconУроку. Доба європейського Відродження. Франческо Петрарка- видатний італійський поет-гуманіст. Мета уроку: розкрити сутність доби європейського
Тема уроку. Доба європейського Відродження. Франческо Петрарка- видатний італійський поет-гуманіст
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconУправління освіти Глибоцької районної державної адміністрації
Сапфо. «До богів подібний…», «Жереб мені випав такий…». Поетизація кохання, краси в поезіях Сапфо
Уроку: В. Шекспір геніальний поет і драматург доби Відродження. Таємниці шекспірівських сонетів. Поетизація людини та краси її почуттів, оспівування кохання і дружби iconКонспект уроку з української літератури
Тема: Тарас Шевченко – геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні. Його винятково велике значення. Життєвий...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка