"Весняні образи в літературі і мистецтві " Організаційний момент



Скачати 53.38 Kb.
Дата конвертації16.03.2018
Розмір53.38 Kb.

"Весняні образи в літературі і мистецтві "

Організаційний момент

Вхід в клас під музику А.Вівальді "Весна"

музичне вітання

Актуалізація музичних вражень

-Як ви думаєте,чому саме таку музику обрано для початку уроку?

-Які почуття викликає вона?

-Які образи народжує цей твір?

Незважаючи на те,що цей твір було створено багато років тому,ми можемо побачити живі картини природи.Таку геніальну музику написав італійський композитор,скрипаль диригент А.Вівальді.

Сьогодні на уроці ми запросили шановного бібліотекаря ------,яка допоможе знайти

необхідну інформацію і навчити нас користуватися нею.
Слухаючи музику,гортаючи сторінки літературних творів,вдивляючись у картини,скульптурні зображення ми отримуємо нову інформацію про навколишній світ,перетворену та відображену митцем у його творі.

Отже інформація оточує нас повсюду.Ми і самі є творцями інформаційної культури.

Що це означає?

Сьогодні ви в цьому переконаєтесь.Наш урок-літературно-музичний.

Оголошення теми:

"Весняні образи в літературі і мистецтві".

Надасть вам можливість,діти,проявити себе митцями мистецтва,навчитись здобувати необхідну інформацію в виступах вокальної групи,"Довідкового бюро",відомості із"Прес-центру",спілки художників,"Мультимедійні засоби".

Отже,мета нашого уроку-навчити сприймати та розуміти світ літератури,образотворчого мистецтва,слухати велику, справжню музику- і тоді кожен із нас відчує себе розумною людиною з великими можливостями і безмежним багатством душі.

Ми відчуємо, що кожен мистецький твір надихає нас настроями та почуттями, закладеними в ньому,або ж породжує в нас власні почуття та настрої,можливо й неспівзвучні мистєцькому образу,проте,викликані ним.Таким чином,стане багатшим та різноманітним внутрішній,духовний світ людини.

"ОБРЯД ЗУСТРІЧІ ВЕСНИ"

В світі ми вже загубили обряд зустрічі весни,але ж у кожного з нас живе єднання з природою.Тягне нас до подвір'я,у ліс,у поле щоб поніжитись у променях сонця,потішити очі красою, вдихнути повітря свободи і натхнення.

Давайте й ми зустрінемо Красуню Весну!

(театралізована інсценізація)

перевірка домашнього завдання

1) Гра на флейті українська народна пісня

"Подоляночка"



2)Українська народна веснянка "Зустріч весни" вокальна група.

3) В.Філіпенко "Веснянка" двоголосний спів вок.групи.

4)Вірш

Вже йде весна,вже йде красна,

Із стріх вода крапле,

На зелених на нивоньках,

Вже весною пахне.

На зелених на левадах

Оживають квіти

Всі радіють,всі співають-

І дорослі й діти.

Мотивація музично-навчальной діяльності учнів.

Давайте поділимося на команди:

" Довідкове бюро "

" Прес-центр "

"Спілка художників"

-Для чого люди в давнину співали веснянки?

Треба звернутися до "Прес-центру" за відомостями про веснянки (розповіді дітей).

Метод"Учась учу"

А зараз ще раз з іншого джерела інформації переглянемо мультимедійний блок "Веснянки".

(закріплення поняття "Веснянки")

Відомо,що великі музиканти,письменники, художники черпали своє натхнення з народних джерел,обрядів, пісень,казок і створювали свої шедеври, які і сьогодні збагачують духовний світ людини.І сьогодні ми звертаемось до творчості О.М.Островського,російського драматурга.Він створив чудову весняну казку "Снігуронька",яка написана була за мотивами народних казок.

Коротку біографію надасть "Прес-центр".

Сюжет казки коротко нагадає "Снігуронька" (літературно-театральна сценка)

В той самий час в Росії жив ще один творець мистецтва композитор Римський-Корсаков М.А.

Основним жанром у творчості якого була опера.

Звертаємось за інформацією до довідкового бюро,що означає слово опера.

Переглядаємо мультимедійний блок "Бесіда про композитора"

Завдяки мистецтву перевтілення ми можемо зустрітися з живим Римським-Корсаковим,який розповість про свої почуття під час створення опери"Снігуронька".

(відомості про створення знайти у книзі"Слово о музикє" Рос. композитори 19 в.-М Просвещение,1990)

Хочеться більше розповісти про оперу.В опері сполучається вокальна і інструментальна музика,драматургія,образотворче мистецтво,часто хореографія.Але ж провідне значення має музика.

Вона відкриває внутрішній таємничий світ героїв.

Літературно-драматичну основу опери становить ліберто.

Звертаємось до довідкового бюро за інформацією про слово лібрето.

Головна героіня через спів своєї арії передає цілу палітру різних почуттів.Я запрошую вас до оперного театру,щоб ви насолодились чудовим співом казкової героїні.

-Які почуття втілені у співі?

Слухання і перегляд арії"Снігуроньки"

звертаємось за допомогою до засобів музичної виразності у мультимедійному блоці для створення характеристики музики.

Створення розповіді.

Повторне слухання арії Снігуроньки.

Хто створює атмосферу казкового лісу,царського палацу?

Отже в опері присутнє і образотворче мистецтво.Художники декоратори створюють для театральної вистави декорації.

Перегляд слайдів картин оперних сцен.

Ви теж намалювали ілюстрації до деяких сцен опери.Будь-ласка,покажіть і поясніть,що зображено на ваших малюнках?Чому застосували такі кольори?

Демонстрація дитячих робіт.

Отже які види мистецтва ми побачили в оперному театрі під час створення опери?
Пісні,танці,дивовижна музика.яскраві образи природи,людей-все це поєднує в собі ще один вид мистецтва-мультимедія.

Довідкове бюро надає інформацію тлумачення цього слова.

Що спільного між оперою та мультфільмом?

Пропонуємо переглянути фрагмент шедевра мультиплікаційного мистецтва"Снігуронька"в супроводі чудової музики Римського-Корсакова.

-Чим вам сподобався мультфільм?

Висновок уроку:

СЬОГОДНІ МИ ОТРИМАЛИ ЦІКАВУ І РІЗНОМАНІТНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ТЕ,ЯК СТВОРИТИ БУДЬ-ЯКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ТВІР,ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО,ЩОБ САМІМ СТАТИ ТВОРЦЯМИ МИСТЕЦТВА?ДО ЯКИХ ДЖЕРЕЛ МИ ЗВЕРТАЛИСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ?

щО НОВОГО ВИ ДІЗНАЛИСЬ НА УРОЦІ?

1.гАРНО СПІВАТИ,ГРАТИ НА МУЗ.ІНСТРУМЕНТАХ.ВОЛОДІТИ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА;

2.БУТИ ОСВІЧЕНОЮ ЛЮДИНОЮ,ЯКА ПОТРЕБУЄ РІЗНОМАНІТНУ ІНФОРМАЦІЮ,ВМІЛО КОРИСТУВАТИСЯ РІЗНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ІНФОРМАЦІЇ,ВОЛОДІТИ КУЛЬТУРОЮ МОВЛЕННЯ;

3.ВОЛОДІТИ БІБЛІОТЕЧНО-БІБЛІОГРАФІЧНИМИ НАВИЧКАМИ ПОШУКУ ІНФОРМАЦІЇ;

4.нАВЧИТИСЬ СЛУХАТИ І СПРИЙМАТИ ВЕЛИКІ ЛІТЕРАТУРНІ ТВОРИ,ЯКІ НАДИХАЮТЬ НАС РІЗНИМИ ПОЧУТТЯМИ І ЗБАГАЧУЮТЬ НАШ ДУХОВНИЙ СВІТ.

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconДержавні вимоги
Лк. Специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів, 2017 Укладачі: О. М. Ніколенко та інш
Лк специфічні ознаки різних видів мистецтва. Вічні образи в літературі й мистецтві
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconУрок вивчення нового матеріалу. Хід уроку І. Організаційний момент
Мета: розповісти учням про самобутність японської культури та літератури; познайоми
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconУрок географії в 6 класі розробила вчитель Меліхова Лариса Іванівна Тридуби 2013 Тема уроку: Літосфера. Внутрішня будова Землі
Організаційний момент. Привітання, перевірка присутності, позитивний настрій на роботу
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconХід уроку I. Організаційний момент
Мета: вдосконалювати навички правильного І виразного читання та літературного аналізу твору, вміння працювати самостійно; формувати...
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconКонспект уроку з української мови на тему: " Складні речення із сполучниковим І безсполучниковим зв'язком "
Організаційний момент. Вступне слово вчителя. Свідоме чи несвідоме нехтування родовідними традиціями призвело до моральної бездуховності,...
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconВтілення в образі Фауста вищих духовних поривань людини
Але в літературі є дуже небагато творів, значення яких неможливо перебільшити, тому що в них створені образи, які хвилюють кожне...
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconХід уроку I. Організаційний момент уроку
«рейганоміки»; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, критично мислити, робити висновки, працювати з різноманітними історичними...
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconПеребіг уроку організаційний момент. Емоційна готовність учнів до уроку
Писати твір – справа не легка І не проста, проте захоплива І цікава. Це маленька своєрідна «наукова праця», побудувати її треба логічно,...
\"Весняні образи в літературі і мистецтві \" Організаційний момент iconХід уроку I. Організаційний момент
Мета: ознайомити учнів із творчістю Ганса Крістіана Андерсена, вдосконалювати техніку свідомого виразного читання; вчити аналізувати...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка