Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради



Скачати 456,37 Kb.
Сторінка1/7
Дата конвертації08.05.2017
Розмір456,37 Kb.
  1   2   3   4   5   6   7

Відділ освіти

Криворізької районної державної адміністрації

КУ «Криворізький районний науково-методичний кабінет»

Криворізької районної ради

Персонажі як на долоні

(Додатковий матеріал до уроків

зарубіжної літератури 5-7 класів)

f:\книга\девочка в книжке.jpg

АВТОР МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ

вчитель зарубіжної літератури

Красінської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Петросян-Чиркінян Ірина

Арменівна

с.Красіне-2016

Відділ освіти

Криворізької районної державної адміністрації

КУ «Криворізький районний науково-методичний кабінет»

Криворізької районної ради

Персонажі як на долоні

(Додатковий матеріал до уроків

зарубіжної літератури 5-7 класів)

АВТОР МЕТОДИЧНОЇ РОЗРОБКИ

вчитель зарубіжної літератури

Красінської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Петросян-Чиркінян Ірина

Арменівна

с.Красіне-2016

Рецензент:

Колгіна  М.М. – методист Криворізького районного

науково-методичного кабінету.


Персонажі як на долоні. – Укл. Петросян-Чиркінян І.А.– с.Красіне:Красінська ЗОШ І-ІІІ ступенів, 2016. – 36 с.

У даному посібнику для учнів 5-7 класів підібрані форми роботи стосовно основних персонажів творів ,які пропонує предмет зарубіжна література в школі.

Мета посібника-допомогти вчителю урізноманітнити структуру уроків,

діяти творчо та самостійно,враховуючи індивідуальні властивості учнів,пробудити творчі здібності учнів і зацікавити їх атмосферою розкутості та емоційного піднесення.

Методичний посібник розрахований на учителів зарубіжної літератури

загальноосвітніх шкіл та як допоміжний навчальний матеріал для учнів.

Методична розробка схвалена

науково-методичною радою

районного науково-методичного кабінету

Протокол № від
Зміст


Додаткові матеріали до уроків в 5 класі 8

Тема: Індійська народна казка «Фарбований лис» 8

Тема:Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» 9

Тема:Китайська народна казка «Пензлик Маляна» 10

Тема: Арабська народна казка «Сіндбад-Мореплавець» (третя подорож). 12

Тема:Елеонор Портер «Поліанна» 15

Тема:Льюїс Керролл«Аліса в Країні Див» 17

Тема:Туве Янсон «Комета прилітає», «Капелюх чарівника», «Зима -чарівниця» 19

Додаткові матеріали до уроків в 6 класі 21

Тема:Жуль Верн «П'ятнадцятилітній капітан». 21

Тема:Роберт Льюїс Стівенсон «Острів скарбів» 22

Тема:Джек Лондон (1876-1916). «Жага до життя». 25

Тема:Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц». 26

Тема:Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату» 30

Тема:Рей Дуглас Бредбері «Усмішка» 31

Тема: Астрід Анна Емілія Ліндґрен «Міо, мій Міо» 33

Додаткові матеріали до уроків в 7 класі 33

Тема: «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник» 33

Тема:Вальтер Скотт «Айвенго» 34

Тема:Шолом-Алейхем «Пісня над піснями» 37

Тема:Олександр Грін «Пурпурові вітрила». 38

Тема:Айзек Азімов «Фах» 42


Передмова

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року на основі аналізу сучасного стану розвитку освіти визначає мету, стратегічні напрями та основні завдання, на виконання яких має бути спрямована реалізація державної політики у сфері освіти.

Розроблення Національної стратегії зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності освіти в нових економічних і соціокультурних умовах, прискорення інтеграції України у міжнародний освітній простір.

Система освіти повинна забезпечувати формування особистості, яка усвідомлює свою належність до Українського народу, європейської цивілізації, орієнтується в реаліях і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя в постійно змінюваному, конкурентному, взаємозалежному світі.

Тема даної роботи відображає головну проблему реформування сучасної освіти: озброєння школярів уміннями і навичками саморозвитку особистості, яке значною мірою вирішується шляхом упровадження нових технологій організації процесу навчання та виховання. Актуальність досвіду полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку освіти та суспільних відносин зростають вимоги до особистості як суб’єкта всіх соціальних процесів, виникає необхідність врахування фактору психологічної готовності молодої людини до здійснення тих чи інших дій у сучасних умовах, забезпечення шкільної молоді ефективним інструментарієм самореалізації та самовираження для досягнення життєвого успіху, а не тільки оволодіння сумою знань. Реалізація досвіду унеможливлює підготовку у загальноосвітній школі так званої «навченої безпорадності». Теоретичною основою досвіду є технологія інтерактивного навчання (Дж. Шерман, Г.Фріц, С.Ренегар, Дж. Фредерік, М.Сілберман, О.Пометун, Л.Пироженко, Т.Ремех); технологія «Метод проектів» (В.Гузєєв); технологія колективного взаємонавчання (О. Рівін), технологія проблемного навчання (Дж. Дьюі, М.Махмутов, Т.Ільїна, Г.Вернер, В.Окоп, А.Матюшкін, П.Підкасистий); технологія комп’ютерного (інформаційного) навчання (А.Єршов). Сутність досвіду полягає в особливостях проектування педагогічного процесу, який базується на основі раціонального поєднання елементів названих вище інноваційних технологій, традиційних засобів навчання та розвитку особистості.Практична значущість досвіду полягає в тому, що реалізація інноваційного підходу до навчання учнів дозволяє підняти на якісно новий рівень педагогічний процес, підвищити рівень навчальних досягнень, забезпечує психолого - емоційну комфортність і подальшу соціальну адаптованість школярів, готовність реалізувати особисті якості в індивідуальній чи колективній діяльності (в системі «учитель - учень», «учень - учень»). Особливо цінним є творчий підхід педагога до створення системи роботи на різних етапах уроку в залежності від його типу та навчального матеріалу. Технологія досвіду сприяє вирішенню наступних проблем: • інтенсифікації й оптимізації навчального процесу;• підвищення ефективності уроку як основної одиниці навчально-виховної діяльності;• активізації навчальної діяльності учнів на уроках літератури, підвищення інтересу до предмета та читацької активності;• розвитку навичок самостійної та спільної діяльності; • оптимізації соціально - особистісного росту школяра, формування готовності до подолання труднощів навчання та життя, стійкості до стресів і фрустрацій• формування компетентної дієздатної особистості.

Щоб зрозуміти суть тексту потрібно зрозуміти головного героя. Пропоную вивчення образів літературних героїв в нестандартних формах і в таких видах робіт як сенкан,діамант, асоціювання, гранування ,інтерактивні ігри,таблиці,схеми,образи ,символи,кольори-для того ,щоб зрозуміти тему, ідею, суть творів.


Каталог: uploads -> editor
editor -> Тема. Адам Міцкевич. «Кримські сонети». Тл: сонет Мета
editor -> Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в навчальних закладах в 2016/2017н р
editor -> Тема. Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя І творчість, світоглядні Переконання. Прагнення гармонії людини й природи, майстерність у відтворенні настрою І почуття в поезіях «З журбою радість обнялася»,
editor -> Па́уль Цела́н нім. Paul Celan; справжнє ім'я Пауль Анчель
editor -> Креативний підхід вчителя до підготовки уроків читання
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconТехнології креативної освіти як складова створення інноваційного освітнього простору розвитку особистості
Комунальна установа «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради Дніпропетровської області
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconРеалізація сучасних інноваційних технологій навчання на засадах компетентнісного підходу у контексті випереджаючої освіти для сталого розвитку
Комунальна установа «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради Дніпропетровської області
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconВідділ освіти черкаської районної державної адміністрації районний методичний кабінет
Схвалено радою районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconВідділ освіти Березанської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Березанська загальноосвітня школа І- ііі ступенів Березанської районної ради Миколаївської області
Березанської зош І – ІІІ ступенів. Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст вищої категорії»
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconЛітературне краєзнавство як один із шляхів національно патріотичного виховання в школі
Відділ освіти Бердичівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconВідділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Ольшаницька загальноосвітня школа I-III ступенів
Підсумкові контрольні роботи із зарубіжної літератури (5-11 класи) // Василенко Н. С., Ольшаниця, школа. – 2010. – с
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconВідділ освіти Збаразької районної державної адміністрації Районний методичний кабінет
Обладнання: комп’ютер, телевізор, підручник, портрет письменника, доповідь, фрагменти кінофільму «Камінний хрест», презентації учнів,...
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconВідділ освіти Петрівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Література рідного краю Розробки уроків з української літератури для 6-8 класів
Митько Н. П., учитель Петрівського нвк «загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів-гімназія»
Відділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради iconВідділ освіти Підволочиської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Вчитель біології
Тема: Будова І функції опорно-рухової системи. Кісткова І хрящова тканини. Лабораторна робота №1 «Мікроскопічна будова кісткової,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка