Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку



Скачати 194,7 Kb.
Дата конвертації31.05.2017
Розмір194,7 Kb.
ТипУрок

Надія Василівна Тягілєва

Рідкодубська загальноосвітня

школа I – II ступенів

С. Рідкодуб

Дворічанський район

Харківська область

Відкритий урок.

Тема уроку: Урок – екскурсія «Сходження на Говерлу».

Розв’язування квадратних рівнянь за формулою.

Мета уроку:

  • сформувати в учнів вміння застосовувати знання про квадратні рівняння під час розв’язування вправ; перевірити рівень засвоєння знань учнів з даної теми

  • виховувати вольову сферу особистості: рішучість, самостійність, цілеспрямованість, сміливість, витримку.

  • розвивати математичне та абстрактне мислення, охайність.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: картки із завданнями для самостійної роботи, презентація, портрети вчених (Мухаммеда аль-Хорезмі, Евкліда, Франсуа Вієта, Омара Хайяма), карта маршруту.

Хід уроку

І. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності

Перевірити готовність учнів до уроку, налаштувати на роботу. Вітаю всіх на уроці математики і вас, діти і наших гостей. Бо сьогодні у нас незвичайний урок, а відкритий, а ще він і нестандартний, бо ми з вами вирушаємо у подорож по цікавій країні алгебра, з багажем знань і витримкою та наполегливістю. А щоб подорож була вдалою, я бажаю вам розпочати урок з гарним настроєм і отримати від нього задоволення і гарні результати.



ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

Не охопити всю красу, яка описана у віршах

Нас поманили знову ви, чудові гори променисті

Високі скелі, і потоки, води, що так шумить, гуркоче,

Немов би мовою своєю вона із горами дзюркоче.

http://cs623627.vk.me/v623627909/4e92f/sbqsjupctm4.jpg

«Математика вчить мислити і разом з тим вселяє віру у безмежні сили людського розуму. Вона виховує волю, характер»

В. О. Сухомлинський

Вдумайтеся в ці слова і запам’ятайте їх



Вчитель. Я, діти, пропоную вам разом зі мною подорож у Карпати. Дозвольте бути вашим гідом.

Українські Карпати - край невичерпаних і різноманітних природних багатств, мальовничих краєвидів , великих рівнинних тереторій і гір , повноводних рік.

Здавалосяб яке відношення має дана тема до уроку алгебри? Якщо розібратися то ніякого. Але ж помандрувати чудовими краєвидами своєї держави ми можемо. Я думаю, що кожний з вас обов’язково побуває в Карпатах і побачить цю красу. А сьогодні у нас віртуальна екскурсія за допомогою сучасних технологій.http://igormelika.com.ua/wp-content/gallery/hidden/igor-melika-14-20-08-11-45a.jpg

Я пропоную вам здійснити подорож по славному краю, піднятися на найвищу вершину Українських Карпат – гору Говерлу.З географії у 8 класі ви будете вивчати гори Карпати, як опереджувальною подією буде екскурсія хоч і віртуальна ( штучний простір, створений комп’ютерами, який має всі ознаки реальності як такої, що піддається проникненню і трансформації ззовні). Щоб краще дізнатися про цей край нам з вами допоможе алгебра. Кожен із вас отримає карту на якому буде вказано напрямок за яким ми будемо рухатися до найвищої точки Українських Карпат. Наше завдання за допомогою алгебри підкорити найвищу вершину Карпат. http://provce.ck.ua/wp-content/uploads/2015/03/1151.jpg



Першою сходинкою до цього буде перевірка нашої готовності до такого кроку

  1. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.

  1. Зошити з домашнім завданням вчитель збирає на перевірку, для економії часу, якщо у дітей є запитання по домашньому завданню вчитель відповідає на них.

  2. Перевіримо теоретичну частину, яка відноситься до теми, яку ми вивчаємо – це квадратні рівняння. Розгадаємо кросворд.

  1. Рівняння виду ах² + bх + с = 0, де х – змінна, a,b,cдовільні числа, причому а ≠ 0, називають?(квадратним)

  2. Як називають вираз b2 - 4ас для квадратного рівняння ? (дискримінант)

  3. Скільки коренів має квадратне рівняння, якщо дискримінант квадратного рівняння більший від нуля? (два)

  4. Квадратне рівняння перший коефіцієнт якого дорівнює одиниці називають …?(зведеним)

  5. Квадратне рівняння називають рівнянням другого …(степеня)

  6. Квадратне рівняння в якому присутні всі коефіцієнти називають… (повним)

  7. Скільки коренів має квадратне рівняння, якщо дискримінант дорівнює нулю …(один)

  8. Формули для…….коренів квадратного рівняння?( обчислення)




к

в

а

д

р

а

т

н

и

м




д

и

с

к

р

и

м

і

н

а

н

т







д

в

а













з

в

е

д

е

н

и

м







с

т

е

п

е

н

я










п

о

в

н

и

м










о

д

и

н




о

б

ч

и

с

л

е

н

н

я

Вчитель. Я вітаю вас, діти, вам вдалося показати свої знання і продовжити подорож у Карпати. Ми знаходилися у Передкарпатті, між долиною верхнього Дністра і власне самими горами. Той хто вперше потрапив в Карпати з рівнинних просторів, того дивує і зачаровує все: багатоманітний рельєф, стрімкі дзвінкоголосі річки, мальовничі долини, перевальні дороги, цілющий клімат і мінеральні води. Настав час піднятися вище наш шлях проляже до знаменитого озера (Несамови́те) — одне з найвище розташованих озер Українських Карпат (1750 м над рівнем моря). Розташоване в межах Надвірнянського району Івано-Франківської області. Що це за озеро вам потрібно відгадати. Для цього потрібно розв’язати рівняння за формулами, вийти до дошки і скласти за відповідями слово.

1) Розв’яжіть рівняння:











Робота в парах

1 і 3

1 і -8

1 і 4

-3

Розв’язку не має

мо

те

не

ви

са

Після того, як діти справилися з завданням, вчитель дає інформацію про озеро Несамовите. http://mountains.in.ua/images/item-img/nesam.jpg

Вчитель. Озеро Несамовите лежить у межах Карпатського національного парку, (демонстрація слайдів) в льодовиковому карі (впадині) на східних схилах гори Туркул (масив Чорногора).

Довжина озера 88 м, ширина 45 м. Глибина по всій площі коливається в межах 1—1,5 м. Льодовикового походження. Живиться переважно атмосферними опадами. Взимку замерзає. Дно біля південних берегів вкрите валунами, у північній частині поширені піщано-мулисті відклади.

Південний і західний берег кам'янистий: на нього осипаються продукти розпаду скельного схилу. Морена (шар породи, яку зібрав на своєму шляху льодовик) вздовж протилежного берега вкрита субальпійськими луками, тут ростуть гірська сосна (жереп) і ялівець. Несамовите в останні роки інтенсивно заростає осокою.

Туристи часто залишають на березі або кидають у воду сміття, що сприяє швидкому забрудненню екосистеми озера і росту водяних рослин.

Поверхневого стоку озеро не має, але нижче моренного валу витікає декілька струмків — приток Прута.

http://kamendvir.com.ua/static/img/0000/0003/0327/30327519.n5c2nudiv3.jpg






рівняння має два різних корені:



;

Відповідь: 1;3.









рівняння має один корінь:

.

Відповідь: -3.







.

Х1 = = 1;

Х2 =

Відповідь:1 - 8.







рівняння має два різних корені:



;

Відповідь: 1;4.







Відповідь: рівняння розв’язків немає.







Вчитель. Дуже добре. Наступною сходинкою у нашому сходженні на найвищу точку Українських Карпат буде перемичка - хребет між горами Петросом та Говерлою.

РОБОТА З КАРТКАМИ (ПО ДВА РІВНЯННЯ). Один учень розв’язує за дошкою.

а) б)



Полонина Скопеська — перемичка-хребет між горами Петросом та Говерлою. Розташована в центральній частині масиву Чорногора (Українські Карпати).

Середня висота — 1518 м. Полонина простягається з північного заходу (від Петроса) на південний схід (до Говерли), включає в себе кілька вузьких сідловин і три невисокі вершини (частково заліснені). Північно-східні схили вкриті переважно ялицевими лісами, південно-західні — ялицево-буковими лісами. На полонині облаштовано притулок для туристів. Полони́на — безліса ділянка верхнього поясу Українських Карпат, що використовується як пасовисько та для сінокосу. Субальпійські й альпійські луки в Українських Карпатах називають полонинамиНазва «полонина» місцевого походження, що у гуцулів, бойків означає гірські поверхні, поверхні гірських пасовищ вище від верхньої межі лісу. Деякі полонини простягаються на десятки кілометрів. За флорою полонина подібна до альпійських луків. Ростуть едельвейси, фіалки, айстри, жовтець, мак, перстач,ломикамінь. Полонини вкриті густими й соковитими луговими травами. http://ltclub.com.ua/media/k7/city_galleries/76/1.jpg



Вчитель. Я вам дякую, діти за роботу, але шлях наш нелегкий, бо ми рухаємося вгору. Настав час перепочити. Нагадаю, що ми з вами навчилися розв'язувати квадратні рівняння за формулою.

Давайте поділимося своїми знанями що до квадратних рівнянь. Діти виступають з доповідями про вчених математиків, які зробили вагомий вклад у розвиток квадратних рівнянь.



 Ми узагальнили знання про квадратні рівняння і ще раз переконалися, що математика, як і будь-яка інша наука, не розвивається сама, всі відкриття в ній роблять люди. Так, свій внесок в розвиток вчення про рівняння зробили вчені:

Ці вчені, про яких ми сьогодні говорили, не обмежувалися лише математикою, вони були високо освіченими і всебічно розвинутими в різних галузях науки. До цього ж повинні прагнути і ви.

Останньою сходинкою до нашої мети буде творча робота. Колективне розв'язання.

При яких значеннях а рівняння має один корінь х²-+(а+1)х + 4 = 0. Знайдіть цей корінь.

D = (а + 1)2 – 4 1 4 = а2 + 2а + 1 – 16 = а2 + 2а – 15 = 0

D1 = 4 – 4 1 (-15) = 64 › 0, 2 корені,

а1 = а2 =

Підставимо:

Х2 + 4х + 4 = 0 або Х2 - 4х + 4 = 0

D = 16 – 16 = 0, 1 корінь або D = 16 – 16 = 0

Х = х =

Відповідь: - 2 і 2.



Вчитель: ми з вами досягли мети і піднялися на найвищу точку Українських Карпат гору Говерлу

http://igormelika.com.ua/wp-content/uploads/2010/07/melika-igor-chornogora-10-07-10-71.jpg

ЛЕГЕНДА ПРО ГОВЕРЛУ

Угорський барон Янош Нодь вирішив першим побувати на найвищій горі Карпат і назвати її своїм ім'ям. Узяв він із собою двадцять слуг і вирушив у дорогу. Було це влітку. Діставшись підніжжя гори, вирішив він отаборитися, перепочити. Два дні тривав перепочинок. Нарешті вирішив Нодь, що час вже підкорювати гору. Нелегкий шлях видався: хащі густі, каміння колюче, повалені бурею товсті колоди. Знемагали люди, падали від утоми, лише барон не бачив і не відчував нічого, окрім бажання підкорити гору. Раптом закрили літнє сонце тяжкі чорні хмари, посипав густий сніг, піднявся вітер - почався справжній буран. Кинулися люди хто куди, рятуючись від стихії. За ніч випало багато снігу. Лише третина людей повернулася до табору - інші загинули, в тому числі і барон Нодь. Ті, що повернулися, тільки одне промовляли: «Говерло! Говерло!» У перекладі з угорської це означає «вершина вся в снігу». Відтоді й назвали гору Говерлою. Значну роль у формуванні рельєфу відіграють давні і сучасні річкові долини, утворюючи подекуди глибокі ущелини. Не обійшлось тут і без карстових процесів, які сформували різноманітні форми: печери, лійки, жолобоподібні заглиблення - кари. Для Карпат характерні несприятливі природні процеси такі, як зсуви і землетруси.

Я бажаю вам, завжди досягати того, що ви задумали і вершини у вивченні математики.

Доречними буде вислів: «Не махай на все рукою, не лінуйся, а учись,



Бо чого навчишся в школі, знадобиться ще колись!»

VI. Домашнє завдання

§21, повторити формули, № 773, 774.

VІІ. Підсумок уроку

Рефлексія «Мікрофон».

Сьогодні на уроці я...


  • дізнався...

  • зрозумів...

  • мені було цікаво дізнатися…

Повідомлення оцінок за урок

Наш урок підійшов до кінця. Я вдячна вам за співпрацю. Вважаю, що ми добре попрацювали.



Як сказав відомий  угорський, швейцарський і американський математик. Пойа не бійтесь робити помилки. У більшості випадків зроблені в житті помилки допомагають нам зрозуміти межі своїх можливостей. І накінець представляють той найбільш цінний досвід, який ми придбали по дорозі. http://obook.ru/img/m/144330-large_default.jpg

Додатки до уроку

  • Мухаммед аль-Хорезмі – про способи розв’язування лінійних рівнянь;

  • Евклід і Франсуа Вієт - про розв’язування квадратних рівнянь.

Але для математиків важливо було навчитися розв’язувати кубічні рівняння – адже куби - це об’єми, а їх потрібно вміти обчислювати.

Першим, хто поставив це запитання і дав відповідь на нього, був видатний перський поет



  • Омар Хайям.

(Повідомлення учнів на цю тему).

Рядками своїх віршів Омар Хайям дає мудрі поради на різні життєві ситуації.



http://persons-info.com/userfiles/image/persons/20000-30000/20000-21000/20245/evklid2.jpg

Евклід — один з найвидатніших старогрецьких математиків. Ніяких біографічних відомостей про його життя не збереглося. Відомо тільки, що на запрошення царя Птоломея Евклід приїхав у III ст. до н. е. в м. Александрію — резиденцію грецьких царів у Єгипті — і почав там працювати наглядачем славнозвісної бібліотеки. У бібліотеці зберігалися й математичні праці учених — попередників Евкліда. Проте вони були розрізненими і несистематизованими. Учений довгі роки працював над упорядкуванням математичної спадщини минулих поколінь і створив велику працю, що складалася з 13 книг і названа «Начала». Така назва обумовлювалася метою: викласти в стропи науковій послідовності головне, основне в математичних знаннях, що є грунтом для їх практичного застосування.

Спочатку Евклід сформулював п'ять аксіом про ознаки рівності і нерівності величин і п'ять постулатів, тобто вимог, додержання яких дає можливість виконувати всі геометричні побудови. На основі цих первинних незаперечних суджень, які приймаються без доведення, учений будує систему теорем, які вже доводить дедуктивне.

Створивши такий дедуктивний курс геометрії, Евклід переміг величезні труднощі в узагальненні і доведенні багатьох складних співвідношень між елементами площинних і просторових фігур, що виражаються числами. Ці труднощі посилювалися тим, що на той час ще не було створено буквеної символіки для позначення величин. У своїх працях Евклід позначав буквами точки, користувався рисунком, а математичні перетворення і доведення подавав писаною мовою, хоч йому доводилось часом оперувати в своїх викладках складними ірраціональними виразами, перетворювати і спрощувати їх.

Величезною заслугою Евкліда було те, що він засобами геометрії дослідив багато важливих питань арифметики і алгебри, а також створив дедуктивний курс геометрії, визначивши систему аксіом і постулатів для побудови такого курсу. «Начала» Евкліда збереглися на віки як величний пам'ятник людині, обдарованість і могутній талант, дивовижна сила уяви і мислення якої залишилися невмирущими у скарбниці загальнолюдської світової науки і культури.
http://cultural.bzi.ro/public/upload/photos/155/al-khwarizmi.jpg
Мухаммед – аль - Хорезмі

(783 — бл. 850)
Властивості рівнянь першим сформулював узбецький математик IX ст. Мухаммед аль-Хорезмі (Мухаммед з Хорезму). В ті далекі часи від'ємні числа не вважались справжніми. Тому коли в результаті перенесення від’ємного члена рівняння з однієї його частини в іншу цей член ставав додатним, вважалось, що він відновлювався, переходив з несправжнього в справжній. Таке перетворення рівнянь Мухаммед аль-Хорезмі назвав відновленням (аль-джебр). Властивість про знищення однакових членів рівняння в обох частинах він назвав протиставленням (аль-мукабала). Книга про ці перетворення мала назву «Кітаб аль-джебр аль-мукабала»

(Книга про відновлення і протиставлення). Згодом цю книгу переклали латинською мовою, взявши для назви тільки її друге слово, яке стали писати АІ£еЬг, Звідси і пішла назва науки — алгебра. Перетворення аль-джебр стало важливим кроком у розвитку алгебри, бо набагато спростило розв'язування рівнянь.


http://math.fvova.ru/vietvideo/image/viet.jpg

ФРАНСУА ВІЄТ

1540 - 1603

Французький вчений, зробив великий внесок для розвитку математики, вважається «батьком сучасної алгебри»: він написав першу в світі роботу з символічної алгебри. Вієт ввів буквене позначення невідомих, саме від нього бере початок сучасна алгебраїчна символіка. Захопившись якоюсь математичною задачею, він міг працювати над нею іноді три доби без їжі і сну.

Перша його наукова робота має назву «Математичний канон». Вієт був дуже відомим математиком. Якось у жовтні 1594 р. підчас бесіди з Генріхом четвертим голландський посол зауважив, що у Франції немає геометра, який у змозі розв’язати запропоновану фламандським математиком Адріаном ван Рооменом задачу: розв’язати рівняння 45-го степеня .

Тоді Генріх Четвертий звернувся до Вієта. Глянувши на рівняння, вчений швидко встановив, що невідоме — довжина хорди кола одиничного радіуса, якій відповідає центральний кут 20/45 . Всього за декілька хвилин Вієт, якому вже доводилось мати справу з подібними задачами, показав, що дане рівняння має 23 корені. Насправді коренів 45, але інші корені відповідають від’ємним значенням синуса, які на той час не брались до уваги. У свою чергу Вієт запропонував Адріану ван Роомену побудувати коло, дотичне до трьох даних кіл. Ця задача, якою свого часу займався Аполлоній Пергський (бл. 262—190 до н.е.), була перевідкрита Вієтом. Ван Роомен знайшов розв’язок за допомогою перетину двох гіпербол, але не зміг розв’язати задачу елементарними методами. Вієт такий розв’язок навів. Воно справило надзвичайно велике враження на Ван Роомена, який спеціально поїхав у Фонтене-ле Конт, де знаходився у той час двір французького короля, щоб особисто познайомитись з Вієтом. Це знайомство перейшло у багаторічну дружбу.

В останні роки свого життя Вієт був радником французьких королів Генріха III і Генріха IV. Під час війни між Францією та Іспанією іспанці застосовували для таємного листування дуже складний шифр. Завдяки цьому Іспанія мала можливість вільно підтримувати зв’язки з супротивниками французького короля навіть у межах Франції. Після безрезультатних пошуків ключа до цього шифру король Генріх Четвертий звернувся за допомогою до Ф. Вієта. Вієт відразу відгукнувся на це прохання. Він працював днями і ночами протягом двох тижнів, доки поставлена задача не була розв’язана. Він не тільки розгадав цей складний шифр, але і вказав спосіб, як слідкувати за всіма його змінами. Після цього Генріх IV зробив Вієта своїм особистим радником.
Іспанці довгий час не могли зрозуміти причини їх невдач у військових справах. Нарешті з таємних джерел їм стало відомо, що їх шифр для французів вже не секрет і винний у його розшифровці Франсуа Вієт. За це іспанська інквізиція заочно засудила вченого до ст.

http://svoipravila.ru/data/_uploads/%d0%9e%d0%bc%d0%b0%d1%80%20%d0%a5%d0%b0%d0%b9%d1%8f%d0%bc%20%d1%84%d0%b8%d0%bb%d0%be%d1%81%d0%be%d1%84.jpg

О.Хайям

(1048-1131)

Народився Омар Хайям в 1048 р. в місті Нішапурі, що на півдні від Ашхабада. Жив і працював у Самарканді, Бухарі, Ісфагані та інших містах Середньої Азії та Ірану . Повне ім'я цієї людини складається з багатьох слів: Хайям Омар Гіяседдін Абу-аль Фахт ібн Ібрагім.

У молодості він захоплювався астрономією і математикою, пізніше географією, філософією, поезією. Перший його твір до нас не дійшов. Та ми знайомі з його працею-трактатом «Про доведення задач алгебри і ал-мукабали». Тут подано класифікацію рівнянь 1-го, 2-го і 3-го порядків, стверджується, що алгебра — наука про знаходження невідомих за допомогою рівнянь (це перше означення алгебри як науки, що дійшло до нас).

Одним з методів розв'язування рівнянь Хайям пропонує геометричний. У цьому ідеї вченого про зв'язок алгебри з геометрією нагадують світогляд засновника аналітичної геометрії Рене Декарта. Але Декарт жив у XVII ст.! Подумайте, як випередив Хайям свій час!

У сучасному світі Омар Хайям відомий як поет, автор філософсько-ліричних чотирирядкових віршів, об'єднаних у збірку «Рубайат» (рубаї — один з найважчих жанрів таджицько-перської літератури. Обсяг рубаї — 4 рядки, 3 з яких римуються між собою). Хайям — неперевершений майстер цього жанру. Маленька книжечка його віршів живе на його батьківщині, в сусідніх країнах, в усьому світі, переходить з рук у руки, з країни в країну, примушує людей замислюватися про світ, життя, щастя. Його вірші ми читаємо і зараз, хоча сучасники вважали його заняття рубаї несерйозним.

Ваш вік — вік запитань, на які ви не завжди можете знайти відповіді. Мудрий поет допоможе вам відшукати їх. Право давати мудрі поради він вистраждав життям, важким, повним випробувань.



  • Чтоб мудро жизнь прожить, знать надобно немало.

Два важных правила запомни для начала:

Ты лучше голодай, чем что попало есть,

И лучше будь один, чем рядом с кем попало,


  • Живи праведно, будь тем доволен, что есть,

Живи вольно, храни и свободу, и честь.

Не горюй, не завидуй тому, кто богаче.



Кто беднее тебя, тех на свете не счесть.
Каталог: attachments -> article
article -> Вступ Література кінця XIX
article -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
article -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
article -> Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту
article -> «Сто років з Андрієм Малишком»
article -> Рими. Андрій Малишко «Вихопивсь дощик поміж заграв»
article -> “Слов’янство поки що дало світові в кінематографі одного великого митця, мислителя і поета Олександра Довженка”, зазначав Чарлі Чаплін
article -> Схеми. Таблиці 9 клас новий час
article -> Опорна схема


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconУрок алгебри, 7 клас Тема уроку. Множення одночлена І многочлена. Розв’язування вправ. Мета уроку
Мета уроку. Закріпити І вдосконалити уміння застосовувати алгоритми множення одночлена на многочлен до перетворення (спрощення) цілих...
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconКвадратні рівняння
Мета: систематизувати знання, вміння І навички учнів стосовно видів І методів розв’язування квадратних рівнянь; перевірити набуті...
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconКонспект уроку з фізики (10 клас) Тема уроку: Розв’язування задач по темі "Закони Ньютона. Гравітаційна взаємодія" Мета уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconВідкритий урок всесвітня історія 11 клас вчитель Пасічна Л. М. 2012 рік Тема Сполучені Штати Америки та Канада в другій половині ХХ на початку ХХІ століття Мета
Повідомлення теми та мети уроку. Побажання один одному успіху. Учні озвучують власні очікування від уроку
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconКонкурс на кращу розробку уроку з використанням краєзнавчого матеріалу Номінація : історія Урок-екскурсія в краєзнавчий музей
Вступ. З цього уроку учні дізнаються про події Великої Вітчизняної війни на Гайсинщині. Урок проводиться у формі екскурсії в міський...
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconУрок математики 7-а клас
Учні повинні вміти чітко озвучувати формулу в обох напрямках вміти застосовувати формулу до обчислення значень виразів, доведення...
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconУрок тема уроку. Суспільно політичний рух у 70- 90- Х роках ХІХ ст ( урок 1)
Мета уроку: показати основні напрями суспільно – політичного руху у 70-90 Х рр ХІХ ст
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconУрок №6 Дата Тема (семестру,) Палітра музичних образів Тема уроку Образ танцю. Тип уроку: комбінований Жанр урок композиція
Моріса Равеля та особливостями розвитку образу звучання симфонічної п'єси
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconУрок духовності "Любіть Україну " Тема уроку. Складне речення з різними видами зв’язку. Мета уроку
...
Відкритий урок. Тема уроку : Урок екскурсія «Сходження на Говерлу». Розв’язування квадратних рівнянь за формулою. Мета уроку iconМета: навчальна
Д.І. Менделєєва, повторити І узагальнити знання з теми, закріпити вміння за електронною формулою атома визначати хімічний символ...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка