Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія»



Скачати 53,92 Kb.
Дата конвертації17.09.2017
Розмір53,92 Kb.
ТипКонспект



Я – Українець.

Оце і вся моя біографія




Наш проект: «Я – українець. Оце і вся моя біографія»

Сучасні події в Україні яскраво демонструють, що перед українським народом стоїть ще багато проблем. І однією із таких є питання самовизначення та самоідентифікації себе як українця. Багато хто говорить що справжній українець це той хто лише народився тут. Але цей стереотип є далеким від правди. Оскільки бути українцем є набагато ширшою сферою. Тому, для кращого усвідомлення та розуміння яким повинен бути справжній українець створено проект «Я – українець. Оце і вся моя біографія».



Головною його метою є привити школярам та молоді почуття національної гідності та розуміння того, що українці є особливим народом, котрий пройшов довгу історію, яка у своєму доробку містить як позитивні так і негативні явища. Крім того, навчити та виховати у кожного з них справжнього українця, котрий буде гордитися собою та своєю Батьківщиною.

Таким чином, саме це і є основним завданням сучасної школи, без реалізації якого, неможливим є формування нової сильної, демократичної України. Тому, давайте реалізовувати це завдання разом!!!
СКЛАДОВІ ПРОЕКТУ


  • Конспект уроку у вигляді круглого столу на тему: «Стереотипи сприйняття жителів Західної та Східної України».

  • Виховний захід: «Що світ ще не знає про українців».

  • Соціологічні опитування: «До питання двомовності», «До питання толерантності» (до інших народів, до інших мов, до інших культур).

  • Методичка.

  • Інфографіка «Переможні та трагічні сторінки історії».

  • Сайт, на якому всі бажаючі мають можливість ознайомитися з ресурсами проекту (http://ya-ukrajinets.webnode.com.ua/).

  • Блог (http://ya-ukrajinets.blogspot.com/).


МЕТОДИЧНІ РОЗРОБКИ

КОНСПЕКТ УРОКУ ВИГЛЯДІ КРУГЛОГО СТОЛУ НА ТЕМУ:

«СТЕРЕОТИПИ СПРИЙНЯТТЯ ЖИТЕЛІВ

ЗАХІДНОЇ ТА СХІДНОЇ УКРАЇНИ».

Мета уроку: дати учням уявлення про стереотипи, що панують серед населення Східної України стосовно населення Західної України, а також про стереотипи, що панують серед населення Західної України стосовно населення Східної України; надати можливість проаналізувати ці стереотипи та самим запропонувати шляхи вирішення цієї проблеми; виховувати толерантність, гуманізм, прагнення до співпраці; вчити учнів формувати та обстоювати власну думку.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Вид уроку: «круглий стіл».

Учасники: учні 10 і/або 11-х класів.

ХІД УРОКУ
І. Мотивація навчальної діяльності

Учитель.

Чи існує поділ між східною та західною Україною? Хто створює негативні образи «східняків» та «західняків»? Чи долає сучасна молодь стереотипи про схід та захід України, якими так маніпулюють політики і зумисно створюють проблему розколу держави? Чи вірить молодь стереотипам?Ми спробуємо знайти відповіді на ці запитання.

На нашому уроці відбудеться засідання круглого столу, у якому ви всі візьмете участь, зможете висловити свою думку стосовно стереотипів, що панують у суспільстві, однак ваші думки обов’язково повинні бути підкріплені аргументами. Головним завданням для вас буде підписання Декларації, в кожному пункті якої будуть окреслені основні шляхи подолання стереотипів у Західній та Східній Україні.

II. Вступне слово вчителя

Ви об'єдналися у дві групи. Представники першої групи пропонуватимуть для обговорення стереотипи, що панують на сході України. Представники другої групи пропонуватимуть для обговорення стереотипи, що панують на заході України. Прошу бути толерантними, критикувати не доповідача, а погляди, обов'язково аргументувати особисту позицію.


ІІІ. «Круглий стіл» (виступ «експертів»)

Кожен з учнів розповідає про певний стереотип та його небезпеку у суспільстві, а також пропонує, яким чином цей стереотип можна подолати. Інші учні висловлюють свою думку з цього приводу, погоджуються або ні, представляють власні пропозиції, задають «експерту» питання.


VI. Підсумки уроку

Вчитель разом із учнями оформляють Декларацію, яку можна буде розмістити на шкільному стенді чи стінгазеті, щоб кожен школяр дізнався які ж саме стереотипи склалися в українців і як їх подолати.


ВИХОВНА ГОДИНА:

«ЩО СВІТ ЩЕ НЕ ЗНАЄ ПРО УКРАЇНЦІВ»

Мета: актуалізувати, узагальнити і систематизувати знання учнів про маловідомі, але значні явища, котрі стосуються соціально-побутового та культурно-політичного життя українців, визначити маловідомі факти, котрі ще не знайомі світу, з метою кращого розуміння того, яким повинен бути справжній українець; розвивати навики до узагальнення та систематизації знань, аналізі інформації, отриманої із різних сфер наукового пізнання та інтуїтивно-ситуативного досвіду; виховувати в учнів почуття власної національної гідності та гордості за те, що вони українці незважаючи на етнічне походження.
Форма проведення: евристична бесіда.

Місце проведення: класна кімната.

Тривалість: 45 хвилин.
Підготовчий етап

Для підготовки до круглого столу відводиться 5–6 днів. Перед тим вчитель об'єднує учнів у невеликі групи, кожна з яких повинна підготувати відповідний матеріал, що буде репрезентуватися на круглому столі.






Теми для груп:

«Пам’ятки культури».

«Національний одяг».

«Національна страва».

«Українські обряди»

«Народи України».
Хід заходу

1. Організаційний момент та вступне слово вчителя (довільне для кожного вчителя).



2. Проведення евристичної бесіди. Учні по-черзі виступають із підготовленим матеріалом. У ньому повинні бути зазначені найцікавіші та маловідомі факти, що стосуються українців у тій чи іншій сфері життя. Такий хід обговорення дозволить визначити особливості українського менталітету та специфіку українського народу, як одного із особливих у світі. А також те, що кожен із нас повинен пишатися тим що він українець.

3. Підбиття підсумків та акцентуація уваги на найбільш значущих нововідкритих фактів про українців.

4. Оформлення головних тез у вигляді стін газети у школі, для того щоб кожен міг дізнатися про нову знайдену інформацію.
Соціологічні опитування:

«До питання двомовності», «До питання толерантності». Метою є визначити ставлення учнів до двомовності в Україні, а також усвідомити рівень їх толерантності до представників інших етносів, інших народів, їх відношення до інших культур та мов.







Карта знань



ІНФОГРАФІКА






Каталог: materials -> Ukrainian
materials -> Вічне І живе шевченкове слово
materials -> Ігор Стамбол українська мемуарна та щоденникова література ХХ століття як засіб протидії апологетизації тоталітаризму
materials -> Херсонської області
Ukrainian -> Стереотипи сприйняття жителів Західної на Східної України
materials -> Рішення про поширення фінграмотності в Україні останні тенденції у світі освіти інтерв’ю з Миколою Дмитренко з нагоди 45-річчя Черкаського інституту: спогади, думки, плани
materials -> Мета: всебічно дослідити основу сну. Мета: всебічно дослідити основу сну
materials -> Боротьба з туберкульозом. Погляд педагога
materials -> Йного навчання в умовах соціально-економічної нестабільності матеріали VIІ міжнародної науково-практичної конференції (28 жовтня 014 р., м. Київ) Частина Київ 2014


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» icon“Я українець. Оце і вся моя автобіографія”
Народився він 1935 року в невеличкому селі Біївці Лубенського району на Полтавщині в сім’ї колгоспників
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» iconПригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим моя біографія
Диригент хмурнів, але слухав жінку. Очевидно, перебивати розмову про кошеня вважалося за гріх. Я зробив висновок, що мета людського...
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» icon«Моя автобіографія»(т. 3, с. 44). «Моя автобіографія»(т. 3, с. 44)
Грунь була заснована приблизно 1665 року як волосне містечко Полтавської губернії
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» iconМоя автобіографія
Тема. Остап Вишня (Павло Губенко) "Моя автобіографія". Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність І значення...
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» iconМоя улюблена акторка Біографія Кар`єра
«Дневники вампира» розповідається історія дівчини на ім'я Елена по волі долі що стала причиною смертельної сутички братів-вампірів....
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» icon«Моя Батьківщина Україна» Харків 2012
У збірнику представлені тези пошукових робіт учасників обласного етапу Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді...
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» icon«Моя країна Україна»
Ми відправляємось у подорож Україною, щоб дізнатися, якими ж скарбами володіє наш народ. А здійснимо ми цю подорож у вигляді гри
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» iconДо 100-річчя з дня смерті поетеси Душа моя плаче, душа моя рветься
Епістолярій Лесі Українки є унікальним літературним документом. Її листи цікаві з різних поглядів, оскільки є й інформаційно насиченими,...
Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» iconСтать чоловіча Національність українець Сімейний стан

Я – Українець. Оце І вся моя біографія Наш проект: «Я – українець. Оце І вся моя біографія» icon“Доля моя з Україною злита”
Доля моя з Україною злита. Володимир Вихрущ: Бібліогр покажч літ. /Ред упоряд. О. Фецьо; Відп за вип. К. Возьний. Тернопіль: Економ...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка