Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»



Скачати 285.14 Kb.
Дата конвертації11.03.2018
Розмір285.14 Kb.
ТипЗакон

Шановні депутати, запрошені!

Відповідно до статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено щорічний звіт голови районної ради. Тож дозвольте інформувати Вас про свою роботу та про діяльність районної ради з моменту обрання мене головою районної ради, а саме: з листопадам 2015 року по листопад 2016 року.

Районна рада представляє спільні інтереси територіальних громад сіл району, тому все, що зроблено за звітний період, є результатом колективної праці депутатів, голів постійних комісій, членів президії, виконавчого апарату районної ради.

Я зосереджуся на основних моментах нашої спільної діяльності.

До складу районної ради 7 скликання увійшло 34 депутати - це представники різних політичних сил: Радикальної партії Олега Ляшка, українського об’єднання патріотів Укроп, партії Відродження, Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина», партії простих людей Капліна, партії блоку Петра Порошенка «Солідарність» до того ж це люди різного віку (від 34 до 66 років) та різних сфер діяльності: педагоги, лікарі, аграрії, лісівники, підприємці, але це не стало на заваді виконання народними обранцями своїх депутатських повноважень.

У обласній раді інтереси Лубенщини представляють депутати Владислав Мостовенко, Лариса Сухопар (від району) та Руслан Ляшко, Олександр Сиченко ( від міста).

У Верховну Раду по 148 мажоритарному виборчому округу обрано Костянтина Іщейкіна, по 151- Руслана Богдана.

Районна рада працювала в межах Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус депутатів місцевих рад».

Вже на другій сесії районної ради було затверджено Регламент районної ради, Положення про постійні комісії, про президію районної ради, зареєстровано 4 депутатські фракції:

депутатську фракцію Лубенської районної організації Радикальної партії Олега Ляшка в Полтавській області (до складу фракції увійшло 9 депутатів, голова - Тимошенко Катерина Іванівна);

депутатську фракцію Політичної партії «Українське об»єднання патріотів – УКРОП» (до складу фракції увійшло 6 депутатів, голова - Різуненко Лідія Іванівна);

депутатську фракцію Лубенської районної партійної організації Всеукраїнського об»єднання «Батьківщина» (до складу фракції увійшло 5 депутатів, голова - Гребінник Тетяна Андріївна);

депутатську фракцію політичної партії «Відродження» (до складу фракції увійшло 5 депутатів, голова - Куксань Василь Васильович).

Рішенням сесії від 4 грудня 2015 року створено 5 постійних комісій районної ради: з питань планування бюджету та фінансів; з питань земельних відносин, екології та раціонального природокористування; з питань соціальної сфери та соціального захисту населення; з питань економіки, транспорту, зв»язку, підприємництва та управління комунальною власністю; з питань законності та правопорядку, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики, зв»язків з громадськістю.

Затверджено персональний склад постійних комісій, обрано голів. Хочу зазначити, що, формуючи склад комісій, було враховано побажання депутатів, тож кожен став членом саме тієї комісії, яка ближча йому за напрямком діяльності.

Не перебільшу, якщо скажу, що левова частка роботи з розгляду сесійних питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій. Тут депутати опрацьовують проекти рішень, програм, вносять відповідні пропозиції та зміни, активно висловлюючи своє бачення вирішення тих чи інших проблем. На засідання запрошуються розробники проектів рішень, начальники управлінь і відділів райдержадміністрації, керівники районних підприємств, організацій, спеціалісти виконавчого апарату районної ради і саме такий принцип роботи дозволяє виходити на пленарні засідання з належно підготовленими матеріалами.

За звітний період 5 постійних комісій провели 8 засідань, на яких розглянуто 15 питань.

Хочу відзначити роботу постійної комісії з питань соціальної сфери та соціального захисту населення (голова Мисник Сергій Іванович), яка у звітний період була найактивнішою, розглядаючи актуальні соціальні питання, серед яких робота Лубенського районного методичного центру, болюче питання оптимізації шкільної мережі. І саме завдяки скрупульозному вивченню питань в комісії вдалося прийняти правильні рішення.

Протягом звітного періоду практикувалось проведення спільних засідань постійних комісій. Їх відбулось 7, розглянуто 108 питань. Проекти рішень виносились на сесію тільки після позитивного висновку комісій. Обговорення в постійних комісіях ніколи не обмежувалося часом, а в разі неузгодженості питання виносились на додаткове опрацювання.

Пріоритетним напрямком діяльності роботи постійних комісій було формування і виконання районного бюджету, внесення змін до показників бюджету.

На жаль, були моменти, коли явка депутатів була досить низькою, тому я звертаю увагу голів постійних комісій, їх заступників та секретарів на виконання статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Давайте використовувати надані нам права і можливості так, аби потім не було соромно перед виборцями.

Значна робота проведена президією районної ради. Після попереднього обговорення на засіданнях постійних комісій питання порядку денного розглядала президія, до складу якої, відповідно до положення, ввійшли голова районної ради, голови постійних комісій, уповноважені представники депутатських фракцій, і погоджувала перелік питань для розгляду на пленарному засіданні районної ради.

За звітний період проведено 9 засідань президії.

На другій сесії районної ради відповідно до статті 44 Закону України

«Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада делегувала районній державній адміністрації передбачені цим законом повноваження. Намагалися спільно вирішувати питання, що стосувалися соціально-економічного розвитку, бюджету, земельних відносин, утримання та використання об’єктів комунальної власності.

Як передбачено статтею 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада проводить свою роботу сесійно. Так з листопада 2015 року по листопад 2016 року відбулося 9 сесій з них 2 позачергові.

На пленарні засідання ради запрошувалися депутати обласної ради, керівники районних служб, начальники відділів та управлінь райдержадміністрації, сільські голови, представники засобів масової інформації. Це надавало роботі сесії більш конструктивного змісту, дозволяло прийняти виважені конкретні рішення, сприяло відкритості та прозорості дій районної ради.

Організація роботи районної ради відбувалася відповідно до плану роботи, який було затверджено на четвертій сесії районної ради. Розпорядження про скликання сесії доводилось до відома депутатів в десятиденний термін в засобах масової інформації: на шпальтах громадсько– політичної газети «Лубенщина», в ефірі КУРМР «Радіо-Лубни» та в рубриці «Оголошення» на офіційному сайті Лубенської районної ради.

Працівники виконавчого апарату районної ради надавали висновки та рекомендації щодо приведення проектів рішень у відповідність до норм чинного законодавства.

Крім того, сесійними матеріалами можна було завчасно ознайомитися в організаційному відділі районної ради. Проекти рішень сесій за 20 робочих днів до пленарного засідання розміщувались на офіційному сайті районної ради.

До того ж на виконання Закону України «Про внесення змін до статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» щодо поіменних голосувань було внесено зміни до Регламенту районної ради, які в повній мірі забезпечили виконання Закону щодо поіменних голосувань, а саме: на сайті районної ради у рубриці «Рішення сесій» в день сесій оприлюднюються результати поіменного голосування депутатів.

Основні питання, що вносились до порядку денного сесій – це питання соціально-економічного й культурно-освітнього розвитку, сфери охорони здоров’я, питання управління майном спільної власності територіальних громад сіл району, внесення змін до показників бюджету та ін.



Зазначу, що районний бюджет за доходами без урахування міжбюджетних трансфертів станом на 1 жовтня 2016 року виконано у сумі 23966,3 тис.грн. Проти відповідного періоду минулого року надходження збільшилося на 6118,7 тис.грн.

Доходи районного бюджету за загальним фондом з урахуванням міжбюджетних трансфертів за звітний період виконано у сумі 140640,2 тис.грн або на 103,1% до запланованого обсягу та без урахування міжбюджетних трансфертів - 22239,8 тис.грн., або на 130,2% до запланованих обсягів.

Надходження до спеціального фонду районного бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів) становить 1726,5 тис.грн. або 145,0% затвердженого розпису на рік.

Районна рада проводила свою роботу послідовно і конструктивно, але часом, виходячи із інтересів територіальних громад району, доводилось діяти спонтанно. Так, наприклад, позачергова сесія районної ради від 15 вересня 2016 року, яку було скликано у дводенний термін і на якій було підтримано проект рішення щодо внесення змін до показників районного бюджету на 2016 рік, виділено 90 тис. гривень на ремонт ДНЗ «Золота рибка», який постраждав від пожежі під час проведення зварювальних робіт. Тож питання напряму розглядалось у сесійній залі, але це не завадило депутатам, які заслухали фахівців, сільського голову зрозуміли ситуацію і прийняти правильне рішення.

На пленарних засіданнях ради було затверджено 7 районних програм:


  • Програму поліпшення сервісу обслуговування платників податків Лубенського району на 2016-2019 роки;

  • Комплексну програму здійснення компенсаційних витрат за перевезення окремих пільгових категорій громадян у Лубенському районі на 2016 рік;

  • Комплексну програму по забезпеченню житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа в Лубенському районі на 2016-2019 роки;

  • Програму поліпшення казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів районного бюджету на 2016 рік;

  • Районну комплексну програму у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в Лубенському районі на 2016-2020 роки;

  • Комплексну програму розвитку архівної справи у Лубенському районі на 2017 рік;

  • Районну комплексну Програму розвитку та підтримки аграрного комплексу Лубенського району за пріоритетними напрямками на період до 2020 року.

внесено зміни до 7 програм, заслухано хід виконання 7 програм.

Зупинюсь на основних програмах.

На першому плані Програма соціально-економічного розвитку району. Практично на кожній сесії районної ради до неї вносились зміни та доповнення, виділялися додаткові кошти на харчування дітей пільгових категорій у пришкільних таборах (суму 135,0 тис.грн. збільшено до 292,3 тис.грн), у зв’язку з інфляційними процесами, на здійснення компенсаційних виплат 50-ти відсотків оплати за житлово-комунальні послуги членам сімей загиблих (зниклих безвісти) учасників АТО та воїнів-інтернаціоналістів у межах соціальних норм – 50,0 тис.грн.

Вносилися зміни до Комплексної програми розвитку архівної справи в Лубенському районі на 2016 рік: не змінюючи загальної суми фінансування Програми (235,7 тис.грн., з них кошти сільських бюджетів – 177,5 тис.грн. та кошти районного бюджету – 58,2 тис.грн.) було внесено зміни щодо використання коштів архівним відділом райдержадміністрації, виходячи з їхніх потреб.

Також вносилися зміни до Комплексної програми здійснення компенсаційних виплат за перевезення окремих пільгових категорій громадян у Лубенському районі на 2016 рік. У 2016 році програмою було передбачено використати 1120000 грн. (в тому числі 370000 грн. з районного бюджету, з яких виділено 250000 грн.. для проведення компенсаційних виплат за перевезення пільгових категорій громадян автомобільним транспортом та 120000 грн.- за перевезення залізничним транспортом). У червні 2016 року виникла потреба у залученні додаткових коштів з районного бюджету у розмірі 50000грн. Загальна сума коштів районного бюджету – 420 000гр.

Було підтримано внесення змін до Програми зайнятості населення на 2013-2017 роки: шляхом збільшення загального обсягу фінансових ресурсів, необхідних для організації громадських робіт до 49973 грн. (додаткове фінансування з районного бюджету коштів у розмірі 12762 грн) . Таке рішення дозволило забезпечити у поточному році тимчасову зайнятість 58 безробітних осіб.

Восьмою сесією районної ради від 05.08.16р. підтримано внесення змін до Районної комплексної програми у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. Цими змінами передбачено надання матеріальної допомоги мешканцям 66 домогосподарств у с. Окіп та с.Ждани, постраждалих внаслідок буревію у червні 2016 року (по 2 тис.грн. на кожне домогосподарство).

Вносились зміни до «довготермінової комплексної Програми мобілізаційної підготовки Лубенського району на 2014-2020 роки», з метою виконання основних мобілізаційних заходів програми, у відповідності з чинним законодавством України.

Наголошу на тому, що районна рада співпрацювала з об’єднаним Лубенсько-Оржицьким міським військовим комісаріатом, а також з громадськими організаціями «Лубенською районною спілкою ветеранів АТО (голова Шабля Леонід Іванович) та з Лубенським міськрайонним штабом сприяння руху «За єдину Україну» (голова Жалдак Олександр Панасович).

У планах будівництво пам’ятного знаку учасникам АТО, на Зажур-горі, що поблизу села Мгар, кошти для його спорудження буде залучено з районного бюджету.

На третій сесії районної ради від 24 грудня 2015 року заслухано та взято до відома інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації щодо виконання Програми соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2014-2015 роки, затвердженої рішенням 21 сесії районної ради 6 скликання від 22 листопада 2013 року, в яку протягом двох років були внесені зміни, які стосувались забезпечення посилення соціального захисту військовослужбовців-учасників АТО та членів їх сімей. Зазначу, що Програму соціального захисту населення Лубенського району «Турбота» на 2016 рік затверджено радою попереднього скликання. У кінці року буде заслухано інформації про її виконання.

Я продовжував працювати над тим, щоб рада ефективно виконувала свої повноваження, діяла послідовно, компетентно, завжди відповідально приймала правові та моральні рішення. І саме злагоджена робота депутатського корпусу дала змогу розв’язати багато проблемних питань на яких би я і хотів зупинитись.

Рішенням 3 сесії районної ради від 24 грудня 2015 року реорганізовано Лубенський районний науково-методичний центр шляхом зміни найменування у Лубенський районний методичний центр із січня 2016 року. Прийняття цього рішення дало можливість кількість методистів визначати відповідно до кількості педпрацівників загальноосвітніх навчальних закладах району, а ведення діловодства і бухгалтерського обліку здійснювати бухгалтерії відділу освіти.

Районною радою здійснювалися повноваження з управління об’єктами спільної власності територіальних громад сіл Лубенського району.

Сесією передано у власність територіальної громади Засульської сільської ради майно (будівлі та споруди ) Засульського будинку культури і Солоницького клубу з 1 січня 2016 року (будівлі знаходилися у спільній власності територіальних громад сіл району). Рішення прийнято з метою забезпечення утримання, належного збереження матеріально-технічного стану будівель, раціонального використання вільних приміщень.

Натомість передано у спільну власність територіальних громад сіл району артсвердловину та інше майно, що перебуває у власності територіальних громад сіл Вовчицької сільської ради.

Рішенням чергової п’ятої сесії районної ради від 26.02.2016 року підтримано ініціативу Полтавської обласної ради щодо створення Полтавської обласної Асоціації органів місцевого самоврядування та визначено уповноважених осіб (голову районної ради Угляницю Г.М., депутата районної ради Рудя С.В.) для участі в установчій конференції Полтавської обласної Асоціації органів місцевого самоврядування.

Було внесено зміни до рішення районної ради від 10.12.2010 року «Про заснування щорічної премії імені Василя Симоненка», у зв’язку з кадровими змінами у районні й раді та райдержадміністрації (до складу журі введено голову районної ради Угляницю Г.М.).

Також у зв’язку з кадровими змінами затверджено новий склад комісії з питань поновлення прав реабілітованих, яка діє при Лубенській районній раді, головним завданням якої є вирішення питань, пов’язаних з установленням факту розкуркулення і виплатою грошової компенсації реабілітованим, (головою комісії став Куксань В.В., дещо змінився склад членів комісії ).

Заслухано інформацію завідувача Лубенського районного трудового архіву «Про роботу Лубенського районного трудового архіву та забезпечення виконання завідувачем архіву передбачених контрактом та положенням завдань» (архів створений за рішенням районної ради від 16 липня 2004 року на підставі делегування сільськими радами частини власних повноважень з його створення з передачею коштів своїх бюджетів як субвенції на його утримання, розпочав свою роботу з березні 2005 року).

Депутатами було підтримано внесення змін до «Положення про Лубенський районний трудовий архів», у зв’язку з перейменуванням площі Кузіна на площу академіка Олексія Бекетова. Відповідно до розпорядження міського голови щодо виконання положень Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

Прийнято рішення про передачу в 2016 році бюджетних трансфертів у сумі 76313 грн. Лубенській міській раді на надання послуг із соціальної реабілітації дітей-інвалідів, які проживають на території району.

Протягом звітного року було розглянуто ряд земельних питань, що стосувались затвердження технічних документацій земельних ділянок сільськогосподарського призначення, які знаходяться на території Вовчицької, Литвяківської, Оріхівської, Ісковецької, Калайдинцівської, Мгарської, Новоріхівської сільських рад (здебільшого для ведення фермерського господарства, товарного сільськогосподарського виробництва).

Вдалося позитивно вирішити ряд питань в галузі освіти.

Так, без уваги депутатів не залишився Окіпський дошкільний навчальний заклад «Малятко» із сезонним перебуванням. Депутати погодили його роботу з травня по жовтень 2016 року.

Затвердили умови проведення конкурсу на визначення опорних шкіл.

Оріхівській ЗШ І-ІІІ ступенів було присвоєно ім’я В.М.Леонтовича, політичного діяча, письменника і мецената, уродженця хутора Оріхівщина.

Не обійшлось і без прикрих моментів — реорганізації шкіл. Так, у зв’язку низькою наповнюваністю Березівської ЗШ І-ІІ ступенів (менше 25 учнів), з метою збереження дошкільного навчального закладу «Берізонька», який знаходиться у приміщенні школи, створення комфортних умов для дітей дошкільного та молодшого віку, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, депутатами прийнято рішення реорганізувати навчальний заклад І-ІІ ступеня у Березівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І ступеня — дошкільний навчальний заклад».

Зазначу, що з районного бюджету додатково на розвиток загальноосвітніх навчальних закладів та дошкільних навчальних закладів було виділено:



  • на загальноосвітні навчальні заклади – 4,065,264 грн. ( в т.ч. на

капітальний ремонт та капітальні придбання – 3,046,498 грн.);

  • на дошкільні навчальні заклади – 416,800 (в т.ч. на капітальний ремонт та капітальні придбання – 124, 600 грн.)

Рішенням сесії від 03.06.2016 щодо внесення змін до показників районного бюджету на капітальний ремонт теплогенераторної Войнихівської ЗШ І-ІІІ ступенів з районного бюджету було виділено 100,0 тис.грн. та 85,0 тис.грн - залучено з бюджету сільської ради.

120,0 тис.грн. з районного бюджету виділено на гідроочищення системи опалення Войнихівської ЗШ І-ІІІ ступенів.

Також 100,0 тис.грн. виділено для придбання господарських матеріалів для шкільних їдалень району.

Зазначу, що з районного бюджету 100,0 тис.грн. було спрямовано на заміну вікон у ДНЗ «Колосок» с. Засулля; 40,0 тис.грн. виділено Ісківській ЗШ І-ІІІ ступенів на впровадження енергозберігаючих технологій – заміни вікон; 69,8 тис.грн. - Жданівській ЗШ І-ІІІ ступенів (на заміну вікон) до того ж ще 55, 0 тис.грн. надала на облаштування Жданівська сільська рада.

604,028 тис.грн направлено для завершення реконструкції котельні та системи опалення Вовчицького ліцею; 196,0 тис.грн. - для капітального ремонту туалетів Вовчицького ліцею.

Наголошу, що при формуванні бюджету на 2016 рік було передбачено 1,0 млн. грн. для придбання автобуса у Тарандинцівську ЗШ І-ІІІ ступенів, впродовж року додано 410,0 тис.грн. Маємо результат: у жовтні школа отримала новий шкільний транспорт. Тож тепер учням з Біїївців, Губського, Горобіїв, Єнківець, Вил, які відвідують Тарандинцівську ЗШ, створено більш комфортні умови для навчання.



На контролі у депутатів були питання розвитку медичної галузі в районі, яка представлена Центром первинної медико-санітарної допомоги, структурними підрозділами якого є 17 амбулаторій та 46 ФАПів. На 8 сесії районної ради від 5 серпня 2016 року було заслухано та взято до відома інформацію про фінансово-господарську діяльність Лубенського районного центру ПМСД, ефективність використання майна та виконання головним лікарем передбачених Статутом центру та контрактом завдань. Зазначу, що з районного бюджету на центр ПМСД виділено коштів у сумі 838, 164 тис.грн..

поточні видатки 433,135 тис.грн.. капітальні – 399,508 тис.грн. і спів фінансування – 5,521 тис.



Протягом звітного періоду депутатським корпусом прийнято ряд рішень щодо зміцнення матеріально-технічної бази закладів культури району, а саме: сесією районної ради за 10 місяців 2016 року виділено додаткових коштів у сумі 835,623 тис.грн., а також міжбюджетних трансфертів – 973, 350 тис.грн.

Я побував на святкуванні днів сіл Калайдинці, Войниха та ін.

Не залишено поза увагою засідання районного клубу «Надвечір’я», яке відбулося в липні 2016 року у Калайдинцівському сільському будинку культури і вшанування пар, ювілярів подружнього життя.

Брав участь у відкритті меморіальних дощок загиблим в АТО Руслану Марченку та Роману Омельченку у їхніх рідних селах Михнівці та Піски у жовтні цього року, адже пам’ять про воїнів-захисників, які віддали своє життя за свободу і цілісність, сумом, болем, глибокою вдячністю відлунює у наших серцях.

Долучався до відзначення професійних та державних свят.

Зауважу, що в повсякденній роботі звертав велику увагу на проведення капітальних і поточних ремонтів закладів культури, придбанню звукопідсилюючої апаратури, сценічних костюмів.

У напрямку забезпечення життєдіяльності одиноких проживаючих громадян похилого віку та інвалідів району на утримання територіального центру для надання соціальних послуг сесією районної ради виділено 3 789 563 грн.. Це дало змогу забезпечити соціальне обслуговування 2935 особам вищевказаних категорій. Отримані кошти було витрачено на придбання технічних засобів реабілітації, спецодягу та спецвзуття соціальних робітників, ремонт автотранспорту, придбання пально-мастильних матеріалів, оплату праці працівників установи, оплату енергоносіїв.

Поза увагою депутатів не залишилось питання реформування друкованого засобу масової інформації та редакції, співзасновником яких є Лубенська районна рада, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації». Сесією вирішено вийти зі складу співзасновників друкованого засобу масової інформації газети «Лубенщина» та редакції Колективного підприємства «Редакція міськрайонної громадсько-політичної газети «Лубенщина» з перетворенням редакції членами її трудового колективу у суб’єкт господарювання із збереженням назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості друкованого засобу масової інформації.

На сесіях районної ради за звітний період прийнято звернення:

- до Верховної Ради України та Президента України щодо припинення політичних репресій та звільнення політв’язнів;

- до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо підвищення рівня соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок чорнобильської катастрофи, передбачивши вищий рівень соціального забезпечення вказаних категорій;

- до Прем’єр – міністра України, голови комітету Верховної Ради України з питань охорони здоров’я та в.о. міністра охорони здоров’я України щодо забезпечення обов’язкової імунізації жителів Лубенського району.

- до народного депутата України Іщейкіна К.Є. щодо передачі на районний рівень повноважень по укладенню угод з перевізниками на приміських маршрутах, що не виходять за межі Лубенського району;

- до Полтавської обласної ради, Полтавської обласної державної адміністрації щодо виділення коштів на реконструкцію аварійного моста, що сполучає місто Лубни з селом Засулля.

Я, як голова районної ради, відвідував територіальні громади, спілкувався з активом сіл, депутатами, керівниками господарств району, реально оцінюючи ситуацію, намагався у міру своїх можливостей вирішити наболілі проблеми селян.

До того ж протягом звітного року виконавчий апарат районної ради здійснював організаційне, правове, інформаційне , аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради, тісно співпрацюючи з посадовими особами місцевого самоврядування, депутатським корпусом.

Так, працівниками апарату районної ради постійно надавалась правова допомога сільським радам, депутатам рад усіх рівнів, жителям району з питань застосування законодавства України у сфері місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування , управління спільною власністю територіальних громад, з питань діловодства. Разом з виконавчим апаратом я здійснив робочі поїздки у Жданівську, Окіпську, Бієвецьку, Тарандинцівську, Духівську, Новаківську, Снітинську, Шеківську, Хорошківську, Вищебулатецькусільські ради. Цю роботу буде продовжено і надалі.

Крім того, працівниками виконавчого апарату було організовано навчання депутатів, ознайомлено присутніх з основними статтями Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» та «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме: про повноваження депутата місцевої ради у раді, про сесійні та позасесійні форми роботи депутата місцевої ради у раді та її органах, про участь депутатів у сесіях, про таку форму роботи депутатів з громадянами як депутатський запит та депутатське запитання

Наразі на засідання запрошували фінансистів, податківців аби фахівці інформували про застосування бюджетного законодавства у депутатській діяльності, про види податків, що надходять до районного бюджету.

Ми намагалися налаштувати депутатський корпус серйозно, відповідально, дотримуючись норм чинного законодавства, виконувати свої депутатські повноваження і сподіваюсь, що нам це вдалось.

У районній раді проводилися семінари з сільськими головами та секретарями сільських рад, бухгалтерами. Такі наради допомагали їх учасникам ознайомитися зі змінами та нововведеннями у законодавстві, отримати з вуст запрошених, серед яких начальники управлінь і відділів районної державної адміністрації, представники установ та організацій району, вичерпні відповіді на ряд актуальних питань.

За звітний період районною радою було проведено 7 семінарів. Питання, які піднімалися на нарадах і потребували обговорення були досить різноплановими і стосувались



  • перейменування назв вулиць у населених пунктах району, відповідно до вимог Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного тоталітарних режимів в Україні, заборону пропаганди їхньої символіки»;

  • стану пасажирських перевезень, в тому числі пільгових категорій громадян, адже у зв’язку з тим, що Державним бюджетом на 2016 рік було не передбачено відшкодування коштів на перевезення пільгових категорій громадян у мешканців району це викликало ажіотаж і потребувало нагального вирішення (сесією районної ради було виділено кошти у сумі 240 тис.грн. на забезпечення пільгового проїзду, створено комісію з перевірки пасажиропотоку, порушення прав громадян у питанні перевезення);

  • подання декларації посадовими особами органів місцевого самоврядування, депутатами про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;

  • взаємодії міськрайонного центру зайнятості та органів місцевого самоврядування з питань організації громадських робіт;

  • стану автомобільних доріг, тісної співпраці з філіями «Лубенський райавтодор»,«Лубенська ДЕД»;

  • екологічної ситуації в районі, (яка виникла внаслідок буревію у червні 2016 року та вживання ряду заходів щодо усунення наслідків катастрофи);

  • виконання Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та інші.

Крім того, у районні й раді проводилися наради за участі сільських голів, депутатів районної, обласної ради, Народних депутатів Івана Крулька, Руслана Богдана, Дениса Селантьєва, Ігоря Мосійчука, які відвідуючи Лубенщину, намагались посприяти у вирішенні ряду питань розвитку району.

У полі зору апарату була організація підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування. Свій професійний рівень, відповідно до плану графіку, затвердженого головою Полтавської обласної ради, підвищило у Полтавському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації за професійною програмою 8 новообраних сільських голів, 2 – секретарі. Крім того, 8 сільських голів стали слухачами тематичних короткотермінових семінарів з питань децентралізації фінансів, , зміцнення матеріальної та фінансової основи місцевого самоврядування.

Я також брав участь у тренінгах щодо підвищення кваліфікації органів місцевого самоврядування та загальної обізнаності, у зв’язку зі змінами у законодавстві у місті Києві, які проводила Українська асоціація районних та обласних рад.

Наразі учасником тренінгу з антикорупційного законодавства, який

проходив у Полтавській обласній державній адміністрації за участю представників Національного агентства з питань запобігання корупції та Програми Розвитку ООН в рамках інформаційно-просвітницької кампанії «ОНЛАЙН ПРОТИ КОРУПЦІЇ», стала керуюча справами виконавчого апарату районної ради.

У звітному періоді головним завданням ради стало забезпечення продуктивної та ефективної співпраці з органами місцевого самоврядування, підтримки місцевих ініціатив. Як показує досвід, активна громадська позиція очільників територіальних громад увінчується позитивним результатом. Сільські голови беруть участь у обласних, Всеукраїнських проектах та стають переможцями. Справжнім лідером з досвідом у Лубенському районі є Мгарська сільська рада, яка має значні успіхи. У 2014 році сільська рада успішно представила в області 2 проекти:

«Реконструкція вуличного освітлення в селі Вільшанка КТП №404» і «Реконструкція вуличного освітлення в с. Луки», отримавши фінансову підтримку з обласного бюджету.

Крім того, Мгарська сільська рада має досвід участі у Всеукраїнському конкурсі регіонального розвитку.

Не зупиняючись на досягнутому, сільська рада, її очільниця Шевченко М.І., у 2016 році - знову учасник обласного конкурсу проектів і програм розвитку територіальних громад Полтавської області з проектом «Капітальний ремонт. Підвищення теплозахисних характеристик будівлі шляхом заміни вікон та дверей сільського клубу по вул. Посульській в с. Мгар». Вартість проекту 283 тис.грн. І нехай поки що результати невідомі, але, впевнений, що, маючи такий спектр напрацювань, Мгарська сільська рада буде у списку переможців.

Наразі 5 інвестиційних проектів району, а саме: «Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей у Засульській гімназії по вул. Комсомольській, 81-А в с. Засулля Лубенського району Полтавської області»; «Капітальний ремонт покрівлі дитячого садка «Ромашка» по вул. Центральна, 46 в с. Тарандинці Лубенського району Полтавської області»; «Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей у Вовчицькому ліцеї імені В.Ф.Мицика Лубенської районної ради Полтавської області; «Будівництво експлуатаційної артезіанської свердловини для водопостачання господарсько-питних потреб населення с. Нижній Булатець Лубенського району Полтавської області»; «Придбання спеціалізованого санітарного транспортного засобу (медична служба) для Жданівської амбулаторії загальної практики-сімейної медицини Лубенського району Полтавської області» розміщені на платформі державного Фонду регіонального розвитку та подані на конкурс інвестиційних проектів, що можуть фінансуватись за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку у 2017 році. До кінця року вже буде визначено переможців. Крім того, останній проект під назвою «Медицина для людей» подано для участі в обласному конкурсі проектів розвитку територіальних громад Полтавської області.

Полтавська обласна рада налаштована на подальшу тісну співпрацю з громадами Лубенщини у питанні участі органів місцевого самоврядування в обласному конкурсі проектів, з цією метою у липні цього року було проведено семінар за участі представників області, які проінструктували сільських голів, закріпивши свою доповідь слайдами та відеороликами проектів, які вже втілено в життя (серед яких придбання пожежної машини в с. Оболонь Семенівського району, реконструкція приміщення трудового архіву в СМТ Решетилівка, придбання сміттєвоза та встановлення сміттєвих баків в м. Пирятин). Було висловлено і подяку громадам-переможцям проектів минулих років: Шеківській, Литвяківській, Мгарській.

Зазначу, що районна рада працює прозоро і гласно, висвітлюючи свою діяльність на офіційному сайті Лубенської районної ради. Окрім оприлюднення матеріалів сесії: проектів рішень, рішень сесій у рубриці «Новини» можна дізнатись про діяльність ради як у сесійний, так і міжсесійний періоди, участь голови районної ради у численних заходах, семінарах-нарадах, навчаннях, державних та районних святах. Всього за звітний рік було оприлюднено близько 70 новин, які супроводжувалися фото. Крім того, на сайті у рубриці «Органи місцевого самоврядування» ми розміщуємо матеріали з якими офіційно звертаються очільники територіальних громад, а це оголошення, рішення сесій сільських рад, декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового  характеру та ін.

Оновлюється інформаційними матеріалами про Лубенський район веб-сторінка Лубенського району, яку розміщено на сайті Полтавської обласної ради.

З метою співпраці з органами місцевого самоврядування проводяться засідання Координаційної ради, що діє як консультативно—дорадчий орган при голові районної ради сьомого скликання, основною формою роботи якої є засідання, в тому числі виїзні.

Ми стоїмо на порозі адміністративно-територіальної реформи і одне з найбільш актуальних питань, порушених на засіданні Координаційної ради, стало виконання на території району Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» та «Про співробітництво територіальних громад».

Переконаний, що процес реформування місцевого самоврядування незворотній і завданням ради стало забезпечити об’єктивне інформування населення про механізм добровільного об’єднання територіальних громад, а також переваги, які отримають громади у разі прийняття рішення про об’єднання. Тому для керівників органів місцевого самоврядування району був проведений семінар за участю представників області, які широко розповіли очільникам громад про складання перспективних планів розвитку територій, формування спроможних громад, закріпивши свій семінар на прикладах таких держав як Польща, Латвія, Швеція, які вже давно пройшли процес об’єднання.

Щоб зрозуміти з якими труднощами зіштовхнуться об’єднані громади, а також позитиви, які матимуть потому, вирішуючи за рахунок власних ресурсів питання місцевого значення, районною радою було проведено два виїзні засідання Координаційної ради в Шишацьку та Омельницьку об’єднані територіальні громади. У Шишацькому районі 12 сільських рад об’єдналося в одну, дві господарюють самостійно. Омельницька об’єднана територіальна громада складається з чотирьох сільських рад. Серед переваг було названо фінансову спроможність, адже за рахунок власних ресурсів, підтримки з боку держави, вдається вирішувати питання місцевого значення. Серед яких ремонт доріг, об’єктів соціальної сфери, створення комунального підприємства та ін.

Здобувши певний досвід, 11 сільських рад району (Засульська, Литвяківська, Мгарська, Мацківська, Михнівська, Вищебулатецька, Новаківська, Березівська, Оріхівська, Шершнівська, Войнихівська) прийняли рішення об’єднатися в одну територіальну громаду з центром у селі Засулля. Заручившись підтримкою депутатів обласної ради Руслана Ляшка, Владислава Мостовенка, Лариси Сухопар, Олександра Сиченка на другому пленарному засіданні 9 сесії 7 скликання обласної ради було затверджено нову редакцію Перспективного плану формування територіальних громад Полтавської області (включено до перспективного плану Засульську об’єднану територіальну громаду). Перспективний план буде вивчено Кабінетом Міністрів України при формуванні бюджету. Новостворені об’єднані громади отримають з державного бюджету субвенцію на розвиток інфраструктури, а також матимуть можливість брати участь у конкурсах Державного регіонального розвитку. 18 грудня на мешканців 38 сіл 11 сільських рад чекають вибори очільника об’єднаної громади. Переконаний, зроблений крок, увінчається позитивними змінами.

Районна рада приділяє увагу розвитку фізичної культури і спорту в районі. Депутати районної та сільських рад, сільські голови разом з районною державною адміністрацією брали активну участь в районних змаганнях з міні-футболу, присвячені пам’яті сподвижника футболу Едуарда Кваші, на Кубок, присвячений пам’яті Героя України, ліквідатора наслідків аварії на ЧАЕС Олександра Лелеченка, кубок, присвячений пам’яті Героя України, банкіра, фінансиста, уродженця с. Снітин Вадима Гетьмана.

Щорічно проводяться змагання на Кубок голови районної ради. Крім того, очільники територіальних громад – учасники обласної спартакіади. Цього року команда Лубенського району (у складі голови районної ради, сільських голів Ісковецької, Оріхівської, Снітинської, Новооріхівської, Вищебулатецької сільських рад на чолі з головою Лубенської районної організації ВФСТ «Колос» Сергієм Бортником повернулася з Полтави з перемогою: друге місце здобуто у такому інтелектуальному виді спорту як шахи, перше – у перетягуванні канату. Всього у загальнокомандному заліку (серед 26 команд – учасниць) лубенці посіли 6 місце. Переконаний, що це тільки початок спортивних перемог, адже спортивного гарту очільникам громад не позичати.

У звітному періоді мною, як головою районної ради, видано 91 розпорядження, що стосувалися забезпечення діяльності ради.

До виконавчого апарату надійшло 729 вхідних документів, які опрацьовано в установленому порядку та зареєстровано 615 вихідних.

З метою заохочення до активного громадського життя, значний вклад у соціально-економічний і культурний розвиток району, а також з нагоди державних та професійних свят Почесними грамотами районної ради відзначено 70 лубенців.

Серед усіх напрямків діяльності голови районної ради особливе місце відведено організації роботи з розгляду звернень громадян та забезпеченню їх особистого прийому керівництвом ради. Звернення громадян є найважливішою формою забезпечення зворотного зв’язку між районною радою та громадянином, а інформація, що міститься в них, найчастіше слугує орієнтиром при прийнятті важливих рішень, що стосуються інтересів широких верст населення.

Незважаючи на те, що відповідно до чинного законодавства України, районною радою затверджено графік прийому громадян прийом проводився щоденно. В основному до мене зверталися пільгові категорії громадян: учасники АТО, пенсіонери, чорнобильці. За тематикою переважають звернення зі сфери соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров’я, аграрної політики і земельних відносин.

За звітний період до районної ради надійшло 33 письмових звернення з них 12 колективних. У заявах порушувались питання пільгового перевезення громадян, ремонту доріг, отримання грошової допомоги для ліквідації наслідків стихії, забезпечення житлом переселенців, отримання коштів за надану в оренду земельну ділянку (пай) та ін.

Усі звернення громадян розглянуто відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про звернення громадян», більшу частину з них вирішено одразу, інші - надіслано за належністю, з метою вирішення в установленому порядку, до органів державної виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронних органів, до повноважень яких вони належать.

Районна рада і надалі буде вивчати проблеми мешканців району і працювати над їх вирішенням, захищаючи законі права та інтереси громадян.

Щодо розвитку активності та ініціативи депутатів, то слід відмітити, що протягом звітного періоду використовувалась така форма роботи, як депутатські запити та звернення. Це сприяло вирішенню питань місцевого рівня таких як збільшення розміру матеріальної допомоги на лікування онкохворих у рамках Програми соціального захисту населення Лубенського району; забезпечення житлом погорільців; виділення коштів на ремонт Снітинської ЗШ (заміна дверей); виділення коштів на придбання м’якого інвентарю та меблів для Ісковецького ДНЗ «Золота рибка» та ін..

Шановні депутати, запрошені!

Я дякую усім Вам, виконавчому апарату районної ради, керівникам органів місцевого самоврядування та виконавчої влади за ініціативність та підтримку. Я намагався бути дієвим, не стояти осторонь проблем району, а, навпаки, вирішувати їх відповідально та ефективно. Старався почути кожного і, сподіваюсь, мені це вдалося.

Прийняті рішення на сесіях районної ради - це результат кропіткої праці усіх нас. І яким буде майбутнє нашого краю: стан доріг, об’єктів соціальної сфери, їх ремонт, якість послуг у медичних, культурних, освітніх закладах району також частково залежить від нас, від наших подальших виважених рішень.

Переконаний, що і наділі ми працюватимемо з повною віддачею на благо територіальних громад сіл району аби не підвести людей, які довірили нам представляти інтереси району в раді.

Районна рада готова до співпраці, слушних пропозицій, спрямованих на підвищення соціально-економічного розвитку Лубенщини!



Дякую!

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
«Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського)...
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconПро місцеве самоврядування в Україні
Котовської міської ради з громадськістю, врахування громадської думки під час формування та реалізації державної політики, керуючись...
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconКонкурсі «Вінниччина регіон успішних людей»
Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», ст ст. 10, 33-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»...
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconРішення №262 Від 5. 10. 2016 р. 10 сесії скликання
Керуючись ст ст. 26, 46, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Про перейменування вулиці та провулку Ярослава Галана на вулицю та провулок Георгія Гонгадзе
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconРішення № Проект від 31 січня 2017 року м. Вашківці Про попередній розгляд Статуту Вашківецької отг
З метою врахування історичних, національно-культурних, соціально-економічних та інших особливостей здійснення місцевого самоврядування,...
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconРозпорядження від 17 лютого 2014 р. №25 м. Знам’янка Про організацію та проведення міського фестивалю танцю «Барвінковий феєрверк»
Тараса Григоровича Шевченка, керуючись статтею 42 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
України від 24. 10. 12 р. №989 Про затвердження порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння...
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconРішення тридцять восьмої (позачергової) сесії шостого скликання
Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, заслухавши інформацію міського голови Рябоконя О. П. щодо облаштування скверу...
Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» iconДо рішення міської ради від 10 серпня 2006року
Про затвердження персонального складу постійних комісій міської ради Відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка