Закону України "Про статус депутатів місцевих рад"



Сторінка1/21
Дата конвертації15.09.2017
Розмір4,66 Mb.
ТипЗакон
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21

7/9/1

І.В.Турський

Про депутатський запит депутата І.В.Турського

Керуючись ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

1.Підтримати запит депутата Турського І.В. до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів на виконання Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” в частині проведення безоплатного ремонту власних житлових будинків і квартир ветеранам війни і прирівняних до них особам.(додається).

2.Надіслати запит до Кабінету Міністрів України.


Кабінет Міністрів України

01008, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2


ДЕПУТАТСЬКИЙ ЗАПИТ

Про виділення коштів

У зв’язку із тим, що на східній території України відбувається антитерористична операція (надалі – АТО) і в ній задіяно багато людей, які приймають участь у захисті Вітчизни від зовнішнього агресора – Росії, після повернення додому вони відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” отримують статус:


  • інваліда війни;

  • учасника бойових дій;

  • учасника війни;

  • члена сім’ї загиблого

Кожного місяця кількість учасників АТО, які отримують статус відповідно до зазначеного закону збільшується.

Згідно Закону України “Про Державний бюджет України на 2016 рік” кошти на проведення безоплатного ремонту власних житлових будинків і квартир ветеранам війни і прирівняних до них особам не передбачені. За попередні роки було виділено фінансування у розмірі: 2013 рік – 50,0 тис.грн.; 2014 рік – 42,9 тис.грн.; 2015 рік – 50,00 тис.грн.

З огляду на вищевикладене, керуючись Законом України “Про статус депутатів місцевих рад” прошу виділити кошти на забезпечення виконання Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” в частині проведення безоплатного ремонту власних житлових будинків і квартир ветеранам війни і прирівняних до них особам.
З повагою

депутат Тернопільської

міської ради І.В. Турський

7/9/2


І.В.Турський

Про депутатський запит депутата І.В.Турського

Керуючись ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

1.Підтримати запит депутата Турського І.В. до Міністра оборони України Полторака С.Т., голови Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки та оборони Пашинського С.В., народного депутата України Пастуха Т.Т. щодо невідкладного надання сім’ям загиблих героїв антитерористичної операції всіх необхідних документів (додається).

2.Надіслати запит до Міністра оборони України Полторака С.Т., голови Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки та оборони Пашинського С.В., народного депутата України Пастуха Т.Т.

Міністру оборони України

Полтораку С.Т.

03168, м.Київ, пр-т Повітрофлотський, 6


Голові Комітету Верховної Ради

з питань національної безпеки та оборони

Пашинському С.В.

м.Київ, вул. Садова, 3-а, кім. 1224


Народному депутату України

Пастуху Т.Т.

м.Київ, вул. Грушевського, 5

 

Депутатський запит



До мене як депутата Тернопільської міської ради за допомогою звернулася дружина загиблого учасника АТО з проблемою неналежного виконання посадовими особами обов’язків щодо надання сім’ям загиблих героїв антитерористичної операції документів.

У військовому комісаріаті відсутній акт розгляду причини смерті капітана медичної служби Вовка Володимира Миколайовича, 21.06.1972 р.н., який помер 7 лютого 2016 року.

Члени сім’ї досі не можуть отримати документи для одержання одноразової грошової допомоги, яка визначена  Постановою  Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2013 р. №975 «Про затвердження Порядку призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори або для проходження служби у військовому резерві». 

Для вирішення цієї проблеми були зроблені запити: 

- у військову частину А1376 м. Конотоп, яка проводила виплати;  

- у військову частину В 0425 м. Авдіївка, Донецька обл., місце дислокації якої в смт. Очеретино Ясинуватського району Донецької області, полковнику Заболотному.  

Проте, на даний час, результатів немає.

 

Прошу Вашого втручання та належного реагування на ситуацію, яка склалася, адже підтримка військовослужбовців-учасників АТО та добровольців, які стали на захист територіальної цілісності України – наш обов’язок, всі ми в неоплатному боргу перед героями.

 З повагою

Ігор Турський

7/9/3

А.П.Шкула



Про депутатський запит депутата А.Шкули

Керуючись ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

1.Підтримати запит депутата Шкули А.П. до міського голови Надала С.В. та депутатів Тернопільської міської ради щодо створення комунальними підприємствами інтернет сайтів (веб-сторінок)

2.Надіслати запит до міського голови Надала С.В. та депутатів Тернопільської міської ради.



7/9/4


П.І.Поврозник

Про депутатський запит депутата П.Поврозника

Керуючись ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

1.Підтримати запит депутата Поврозника П.І. до міського голови Надала С.В. щодо огляду навчальних закладів міста за участю працівників управління освіти та депутатів міської ради по округу з метою визначення реальних першочергових потреб по підготовці їх до нового навчального року та підготовки пропозицій щодо фінансування.

2.Надіслати запит до міського голови Надала С.В.

7/9/5


П.І.Поврозник

Про депутатський запит депутата Поврозника П.І.

Керуючись ст. 21, 22 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", міська рада ВИРІШИЛА:

1.Підтримати запит депутата Поврозника П.І. до міського голови щодо інформації про виконання рішень міської ради від 16.08.2011р. №6/13//24 "Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами на 2011 – 2016 роки в м. Тернополі" та від 26.04.2013р. №6/31/7 "Про договір з Малашовецькою сільською радою" (додається).

2.Надіслати запит до міського голови.

7/9/6


С.Надал, І.Турський, Н.Зелінка

Про затвердження положення «Про громадський бюджет Тернопільської міської ради»

До рішення внесено зміни відповідно до рішень міської ради від 19.08.2016 р. №7/11/22, від 18.08.2017 р. №7/17/9

Керуючись Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про доступ до публічної інформації» та іншими нормативно-правовими актами України, що регулюють бюджетні відносини, враховуючи висновок постійної комісії міської ради з питань бюджету та фінансів, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Затвердити положення про громадський бюджет Тернопільської міської ради, згідно з додатком (додається).

2.Визначити дату початку збору заявок на 2017 рік – 1 жовтня 2016 року.

3.Згідно подання голови постійної комісії міської ради з питань бюджету та фінансів, на основі пропозицій від громадських організацій, депутатів міської ради та виконавчих органів Тернопільської міської ради затвердити персональний склад Номінаційного комітету:

1. Зелінка Назарій Володимирович – депутат Тернопільської міської ради

2. Турський Ігор Володимирович – депутат Тернопільської міської ради

3. Сороколіт Іван Леонідович – депутат Тернопільської міської ради

4. Шараськіна Вікторія Андріївна – депутат Тернопільської міської ради

5. Ковальчук Юлія Вікторівна - координатор руху ЧЕСНО у Тернополі

6. Дякович Вероніка Михайлівна – голова молодіжної міської ради при Тернопільській міській раді

7. Шимків Любомир Петрович – член наглядової ради Пласту НСОУ

8. Абрам’юк Святослав Юрійович – член правління ГО «Молода Просвіта»

9. Корчак Тетяна Станіславівна - начальник управління економіки, промисловості та праці

10. Дейнека Юрій Петрович - начальник управління стратегічного розвитку міста

11. Кучер Надія Павлівна – начальник фінансового управління

12. Муца Ганна Михайлівна - заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

Додаток до рішення міської ради

від 16.06.2016 р. №7/9/6
В додаток до рішення внесено зміни відповідно до рішення міської ради від 18.08.2017 р. №7/17/9
П О Л О Ж Е Н Н Я

про громадський бюджет
1. Визначення понять

1.1. Громадський бюджет (бюджет участі) – це частина бюджету міста Тернополя, з якого здійснюється фінансування, визначених безпосередньо членами територіальної громади заходів, які носять загальнодоступний характер, виконання робіт, надання послуг, придбання матеріально-товарних цінностей, відповідно до оформлених проектів, які стали переможцями конкурсу

1.2. Проект – пропозиція, яка подана членом територіальної громади та має підтримку не менше 25 членів територіальної громади (крім автора), яка не суперечить законодавству,не має на меті отримання прибутку, реалізація якої належить до компетенції органів місцевого самоврядування, може бути реалізована протягом бюджетного року з врахуванням обсягу коштів та оформлена за формою згідно із Додатком 1.Проекти поділяються на великі та малі .

1.3. Малий проект - це пропозиція, загальна вартість реалізації якої становить від 1000 до 300 000 гривень.

1.4 Великий проект - це пропозиція загальна вартість реалізації якої становить від 300 000 до 1 000 000 гривень.

1.5. Конкурс – це відбір проектів, який дає можливість відібрати кращі з надісланих на розгляд проектів шляхом голосування членами територіальної громади міста.

1.6 Номінаційний комітет (надалі КОМІТЕТ) – колегіальний консультативний орган, що утворюється щорічно для координації організації виконання громадського бюджету, попереднього розгляду проектів авторів, надання висновків та рекомендацій щодо проектів, попереднього розгляду звіту про виконання проектів громадського бюджету.

1.7. Автор - громадянин України, іноземець та особа без громадянства, яка має дозвіл на постійне проживання на території України та на момент подання проекту досяг 16-річного віку, який в порядку визначеного цим Положенням підготував та подав проект для фінансування з громадського бюджету.

1.8. Голосування – процес визначення жителями міста Тернопіль (громадянами України віком від 16 років,  які зареєстровані на території м. Тернопіль), проектів-переможців серед відібраних проектів шляхом заповнення бланку для голосування в паперовому або електронному вигляді.

1.9. Пункти голосування – місця для проведення голосування, які визначені Номінаційним комітетом.

1.10 Е-сервіс «Громадський бюджет» - це он-лайн сервіс, який дозволяє приймати участь у подачі проектів та голосуванні за них, у рамках громадського бюджету м.Тернополя, використовуючи BankID, електронно-цифровий підпис або інший метод ідентифікації,згідно з цим Положенням.
2. Порядок фінансування

2.1. Фінансування громадського бюджету (бюджету участі) у місті Тернополі проводиться за рахунок коштів міського бюджету.

2.2. Загальний обсяг громадського бюджету (бюджету участі) на один бюджетний рік визначається рішенням ради та становить до 1% обсягу власних доходів загального фонду міського бюджету , затвердженого на початок року в якому оголошується конкурс.

2.3. На малі проекти виділяється 30% загального обсягу громадського бюджету.

2.4. На великі проекти виділяється 70% загального обсягу громадського бюджету.

2.5 Розмір можливого фінансування оголошується Номінаційним комітетом до оголошення конкурсу та розміщується на Е-сервісі «Громадський бюджет».

2.6. За рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) фінансуються проекти членів територіальної громади міста, реалізація яких можлива протягом одного бюджетного року.

2.7. У випадку, якщо реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, приміщення чи об’єкту, вони повинні належати до комунальної власності.


3. Порядок утворення, права та обов’язки номінаційного комітету

3.1 Персональний склад Номінаційного комітету у складі 12 осіб, затверджується щорічно розпорядженням міського голови на підставі подання постійних комісій міської ради та виконавчого комітету міської ради у співвідношенні 50% представники депутатських комісій та 50% представники виконавчих органів ради органів.

До складу комітету входять представники від постійних депутатських комісій та фінансового управління, управління стратегічного розвитку, управління житлово - комунального господарства, благоустрою та екології, управління у справах сім’ї, молодіжної політики та спорту, управління економіки,промисловості та праці, відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.

Засідання комітету є відкритими. В засіданні комітету можуть брати участь представники громадськості без права голосувати за рішення.

3.2. Права Комітету:

- отримувати інформацію, від виконавчих органів ради, про хід реалізації проектів, які фінансуються громадським бюджетом

- подавати висновки та рекомендації Авторам, щодо проектів поданих для фінансування громадським бюджетом

- визначати уповноваженого представника для доповідей та співдоповідей з питань громадського бюджету на засіданні виконавчого комітету, засіданнях постійних депутатських комісій і пленарних засіданнях ради

- приймати рішення про прийняття проектів до голосування

- попередньо розглядати проекти звітів про виконання проектів у рамках громадського бюджету

- затверджувати результати голосування

- заслуховувати авторів проектів, керівників структурних підрозділів, посадових осіб комунальних підприємств, установ та організацій з питань реалізації проектів громадського бюджету

3.3. Обов’язки Комітету:

- забезпечити дотримання вимог цього Положення;

- координувати процес здійснення та функціонування громадського бюджету;

- визначати пункти для голосування;

- надавати висновки та рекомендації до кожного проекту поданого для реалізації в рамках громадського бюджету

- рекомендувати проекти для виставлення на голосування членами територіальної громади;

- визначати щодо кожного проекту відповідальний виконавчий орган за галузевою ознакою та вносить цю інформацію в електронну систему.

- попередньо розглядати проекти звітів про виконання проектів у рамках громадського бюджету;

- формувати та затверджувати реєстри позитивно та негативно оцінених проектів;

- проводити свої засідання гласно та відкрито, публікувати протокол засідання.

- за 3 робочих дня до дати проведення засідання, повідомляти мешканців міста через Е-сервіс «Громадський бюджет» про час та місце засідання;

3.4. Комітет працює у формі засідань. Рішення на засіданні Комітету ухвалюються більшістю членів від загального складу. Міський голова,депутати,представники громадськості можуть брати участь в роботі Комітету з правом дорадчого голосу.

3.5 На своєму першому засіданні Комітет обирає зі свого складу голову комітету та секретаря комітету. Як правило секретарем комітету є представник структурного підрозділу виконавчих органів міської ради.

3.6. Протоколи засідань, висновки та рекомендації підписуються головою комітету та секретарем комітету. Всі протоколи, висновки та рекомендації оприлюднюються на Е-сервіс «Громадський бюджет» не пізніше 5 робочих дня з дня проведення засідання .

3.7. Члени Комітету не можуть бути авторами проектів.
4. Порядок подання проектів

4.1. Проекти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі), може стосуватись лише об’єктів, що належить до комунальної власності (наприклад, вулиці, парку, установи тощо). Результат проекту має бути загальнодоступними для всіх жителів міста Тернополя з врахуванням вимог пунктів 1.1,1.2.

4.2. До проекту додається список з підписами щонайменше 25 членів територіальної громади міста Тернополя, за формою згідно із Додатком до цього Положення, які підтримують проект.

4.3. Проект подається особисто автором (одним із авторів) проекту:

1) у паперовому вигляді в пунктах прийому документів , згідно з додатком до цього Положення або

2) у електронному вигляді шляхом заповнення відповідної форми на Е-сервіс «Громадський бюджет» .

4.4.Кожен Автор може подати не більше ніж один великий чи малий проект, реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету.

4.5. Проекти приймаються щороку, починаючи з 01 вересня, протягом 30 календарних днів.

4.6. Проекти повинні відповідати вимогам пункту 1.1,1.2 та :

4.6.1. назва проекту має відображати зміст проекту і бути викладена лаконічно, одним реченням;

4.6.2. не суперечити чинному законодавству України;

4.6.3. реалізація проекту належить до компетенції Тернопільської міської ради;

4.6.4. проект має відповідати стратегічним пріоритетам і цілям розвитку міста;

4.6.5. об’єкт, який створений за реалізацією проекту має бути загальнодоступним для всіх жителів міста Тернопіль та не мати комерційного характеру;

4.6.6. проект у сфері просторового розвитку має відповідати Генеральному плану міста Тернопіль, іншій містобудівній документації та реалізовуватись на землях та об’єктах, які належать до комунальної власності територіальної громади міста;

4.6.7. проект повинен бути реалізований протягом одного бюджетного року і спрямований на кінцевий результат.

При формуванні проектів, які включають роботи з будівництва, реконструкції або капітального ремонту об’єктів, авторам необхідно керуватись орієнтовними цінами на основні будівельні матеріали, вироби на конструкції, розміщеними на сайті Міністерства регіонального розвитку та будівництва України www.minregion.gov.ua (підрозділ “Ціноутворення» розділу «Ціноутворення, експертиза та розвиток будівельної діяльності»).

4.7. В рамках громадського бюджету м. Тернополя не приймаються до розгляду проекти, які:

4.7.1. не відповідають істотним вимогам, зазначеним в п.4.6 Положення;

4.7.2. передбачають виключно розробку проектної документації або носять фрагментарний характер;

4.7.3. передбачають залучення для їх реалізації додаткової штатної чисельності до штату бюджетної установи та постійного її утримання за рахунок коштів міського бюджету;

4.7.4. містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо.

4.7.5. передбачають витрати на утримання та обслуговування, що перевищують вартість реалізації проекту;

4.7.6. суперечать чинному законодавству України.

4.8. Заповнені бланки проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету після проходження первинної перевірки, оприлюднюються на Е-сервіс «Громадський бюджет» (за винятком сторінок, які містять персональні дані авторів проекту і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди) в день отримання.

4.9. Автор проекту може у будь-який момент зняти свій проект з розгляду, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

4.10. Об’єднання Проектів можливе лише за взаємною згодою авторів, але не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.

4.11. Внесення змін щодо суті проекту можливе лише за згодою авторів проекту.


5. Порядок аналізу та розгляду проектів

5.1. За 7 днів до початку подання проектів, міський голова своїм розпорядженням, з врахуванням пропозицій Комітету визначає відповідальний структурний підрозділ, що буде вести реєстр отриманих проектів, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету.

5.2. Відповідальний структурний підрозділ, після перевірки повноти і правильності заповнення бланку проекту згідно із додатком до цього Положення, а також зібраних підписів:

5.2.1. передає копію проекту до відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету, комунальних підприємств для підготовки пропозицій та зауважень до кожного проекту;

5.2.2. у разі, якщо проект є неповний або заповнений з помилками, відповідальна особа по телефону або електронною поштою повідомляє про це автора проекту з проханням надати необхідну інформацію або внести корективи протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідної інформації. У випадку відмови внести корективи, або якщо такі корективи не були внесені протягом 7 календарних днів з дня отримання відповідної інформації, проект відхиляється;

5.3. Виконавчі органи Тернопільської міської ради, до повноважень яких відноситься реалізація проектів :

5.3.2. протягом 20 календарних днів з дня отримання проектів, здійснюють їх аналіз, з урахуванням положень пункту 5.2.2;

5.3.3. Зауваження та пропозиції до проектів одразу передають на розгляд номінаційного комітету та оприлюднються на Е-сервіс «Громадський бюджет»,;

5.4. Будь-які втручання в проекти, зокрема, зміни об’єкта чи об’єднання з іншими, можливі лише за згодою авторів.

5.5. Проекти з зауваженнями та пропозиціями згідно з пунктом 5.3.3 відповідальний структурний підрозділ розміщує на Е-сервіс «Громадський бюджет», а також передає для розгляду на засіданні номінаційного комітету, з метою оцінки проектів, подання висновків та рекомендацій проектів.

5.6. За результатами розгляду номінаційного комітету, уповноважений робочий орган укладає переліки позитивно і негативно оцінених проектів .

5.7. Подані проекти, які були прийняті до розгляду міською радою та пройшли оцінку номінаційного комітету із зазначенням результатів розгляду кожного проекту, разом з додатками розміщуються на Е-сервіс «Громадський бюджет».


6. Організація голосування

6.1. Оголошення про початок голосування та перелік пунктів для голосування оприлюднюється на офіційному сайті Тернопільскої міської ради не пізніше, ніж за 3 робочих дня до його початку.

6.2. Голосування триває протягом 15 календарних днів з дня початку голосування у визначених Комітетом пунктах для голоcування.

6.3. Відбір проектів для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету, які отримали позитивну оцінку і були виставлені на голосування, здійснюють члени територіальної громади міста Тернополя на Е-сервіс «Громадський бюджет» шляхом авторизації через систему BankID та бюлетенями в пунктах для голосування.

6.4. Процедура та правила голосування, процедура підрахунку голосів визначається рішенням Комітету та оприлюднюється не пізніше як за 3 календарних днів до дня початку голосування.

6.5. У пунктах для голосування відповідно до пункту 6.1 цього Положення можна отримати бюлетені для голосування, а також перелік та інформацію про проекти, що беруть участь у голосуванні.

6.6. Голосування здійснюється:

6.6.1. на Е-сервіс «Громадський бюджет» шляхом заповнення електронної версії бланку для голосування або.

6.6.2. у спеціально визначених Комітетом пунктах для голосування. При цьому, для підтвердження права на голосування член територіальної громади міста пред’являє паспорт .

Форма та зміст бланків для голосування в обох випадках є однаковим (додаток до даного Положення).

Голос поданий у пункті для голосування протягом дня вноситься модератором до Е-сервіс «Громадський бюджет».

6.7. Кожен мешканець може віддати один голос за малий проект та один голос за великий проект.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   21

Схожі:

Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconКонкурсі «Вінниччина регіон успішних людей»
Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», ст ст. 10, 33-1 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconПостанова №16/3 Про реєстрацію кандидатів у депутати в одномандатних мажоритарних округах. 6 жовтня 2010 року м. Херсон
Згідна з ст. 41 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconПостанова №15/3 Про реєстрацію кандидатів у депутати в одномандатних мажоритарних округах. 5 жовтня 2010 року м. Херсон
Згідна з ст. 41 Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconЗакону України «Про місцеві вибори»
Закону України «Про місцеві вибори», проведено засідання на якому було створено дільничні виборчі комісії, для здійснення підготовки...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconЗаконодавча база місцевих виборів в україні: політико-управлінський ракурс
У 2010 р пріоритетного значення у висуванні кандидатів у депутати місцевих рад у містах набувають політичні партії, роль яких у політичному...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconДругий рік громадсько-політичної роботи Шановні чернівчани! Дорогі буковинці!
Згідно діючого законодавства, депутати місцевих рад зобов’язані періодично звітувати про свою роботу в місцевих радах та її органах...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconЗакону України «Про вибори народних депутатів України»
Рівненським окружним адміністративним судом справ, пов’язаних із застосуванням положень
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconРішення від «26» серпня 2011 р. № м. Бердянськ Про затвердження Положення про звання „Почесний громадянин міста Бердянська у новій редакції
Враховуючи пропозиції депутатів міської ради, керуючись ст. 25 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 29, 70...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconСкасована редакція
До складу громадської ради не можуть бути обрані народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та...
Закону України \"Про статус депутатів місцевих рад\" iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
Районна рада представляє спільні інтереси територіальних громад сіл району, тому все, що зроблено за звітний період, є результатом...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка