Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України



Сторінка1/6
Дата конвертації18.09.2017
Розмір0,83 Mb.
  1   2   3   4   5   6


ЗАСІДАННЯ ШІСТДЕСЯТ ТРЕТЄ

Сесійний зал Верховної Ради України

12 січня 2006 року, 10.00 година

Веде засідання Голова Верховної Ради України ЛИТВИН В.М.


ГОЛОВА. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України. Прошу, шановні колеги підготуватися до реєстрації. Увімкніть систему „Рада”.
10:03:00

В залі зареєстровано 371 народний депутат. Ранкове засідання Верховної Ради України оголошую відкритим.

Шановні народні депутати, сьогодні день народження наших колег Мартиненка Миколи Володимировича, якому виповнилося 45 років, і Ременюка Олексія Івановича, якому виповнилось 50 років. Давайте привітаємо наших колег, побажаємо їм міцного здоров'я і успіхів в практичній діяльності.

Тепер до вашого відома доводжу інформацію про результати роботи Верховної Ради України на пленарних засіданнях 11 січня 2006 року. Розглянуто 21 питання порядку денного. За результатами розгляду: прийнято п'ять законів, один законопроект прийнято за основу, два законопроекти направлено дна доопрацювання, чотири законопроекти та один проект постанови відхилено.

За результатами розгляду пропозицій Президента України: сім законів прийнято в новій редакції, подолано вето Президента на два закони.

Так, перелік питань, визначених для розгляду Верховною Радою України на 12 січня 2006 року у вас є. Оголошується до розгляду питання Про дострокове припинення повноважень окремих народних депутатів України. Доповідач – голова Комітету з питань регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Матвєєв Валентин Григорович. Будь ласка, Валентин Григорович.


10:04:38

МАТВЄЄВ В.Г.

Шановні народні депутати, до Верховної Ради України звернувся з заявою наш колега Гладких Василь Іванович про дострокове складення ним депутатських повноважень у відповідності з вимогами пункту першого частини другої статті 81 Конституції України.

Як відомо, Постановою Кабінету Міністрів від 30 листопада минулого року він призначений генеральний директором Державної адміністрації залізничного транспорту. Тому комітет у відповідності з вимогами частини першої статті п’ятої Закону України „Про статус народного депутата України” прийняв рішення і вніс на ваш розгляд проект постанови, яким пропонується припинити достроково повноваження народного депутата України Гладких Василя Івановича, обраного в одномандатному виборчому окрузі номер 179, Харківська області, у зв’язку з особистою заяву про складення ним депутатських повноважень.

Прошу, шановні колеги, підтримати.
ГОЛОВА. Шановні народні депутати, вноситься на голосування проект Постанови Верховної Ради України „Про дострокове припинення повноважень народного депутата України Гладких Василя Івановича”, реєстраційний номер 8695. Прошу голосувати.
10:06:38

За-280


Рішення прийнято.

Оголошується до розгляду питання: про обрання суддів Конституційного Суду України. Онопенко Василь Васильович, будь ласка.

Валерій Дмитрович є Мішура? Одну хвилиночку! Будь ласка.
10:07:02

ОНОПЕНКО В.В.

Шановний Володимире Михайловичу, шановні колеги, відповідно до вимог Закону „Про Конституційний Суд”, Закону – Конституції, Верховна Рада має також право формувати склад Конституційного Суду, який складається з 18 чоловік, але, на жаль, в нас сьогодні не заповнена наша відповідна квота від Верховної Ради. Суддею Конституційного суду згідно статті 148 Конституції України, статті 16 Закону про Конституційний Суд може бути громадянин України, який на день призначення досяг 40 років, має вищу юридичну освіту, стаж роботи за фахом не менше як 10 років, проживає в Україні протягом останніх 20 років та володіє державною мовою.

Відповідно до зібраних матеріалів комітет з питань правової політики розглянув такі кандидатури: Борденюка Василя Івановича, Вороб’я Петра Адамовича, Голосніченка Івана Пантелеймоновича, Вернидубова Івана Васильовича, Стецюка Петра Богдановича, Литвака Олега Михайловича і Маркуш Марії Андріївни

Всі вони відповідають вимогам Конституції і Законам про Конституційний Суд. Відповідно до Закону про Конституційний Суд голосування відбувається таємно і шляхом голосування бюлетенями. Тому якихось правових таких претензій до даних кандидатур немає, питання тільки у тому, щоб зал проголосував за ті чи інші кандидатури до Конституційного Суду.

Дякую за увагу.


ГОЛОВА. Так, тоді давайте, шановні колеги, немає, є запитання? Будь ласка, запишіться 3 хвилини, запитання. Так, на табло прізвища народних депутатів.

Стоян, фракція „Регіони України”, будь ласка.


10:09:19

СТОЯН О.М.

Олександр Стоян, фракція Партії „Регіони України”.

Шановний Василь Васильович, ну, чомусь дуже так торпедується. Ми розуміємо, що треба, щоб працював Конституційний Суд, треба був щоб повноцінний. А коли ми бачимо, що сьогодні і Президент наш, і деякі наші колеги кажуть, що неправильно прийняли постанову по Уряду і таке інше. І вже звертаються до Конституційного Суду, тобто не вважаєте ви, що зараз просто давлять для того, щоб створити Конституційний Суд і протягнути ті Закони, які їм потрібно?

Я думаю, що Партія регіонів на цей раз не буде брати участі в голосуванні по кандидатурах, хоча наша кандидатура є, достойна. Але це питання не на часі. Дякую.
ОНОПЕНКО В.В. Це питання Верховної Ради призначити чи не призначити відповідні кандидатури від Верховної Ради. Але я хотів би нагадати пану Стояну і всім вам про те, що з’їзд суддів призначив шість кандидатур і Президент. І відповідно до Конституції ми повинні прийняти присягу протягом одного місяця відносно тих суддів.

А щодо призначення від Верховної Ради, то це все теж залежить від вас. Є, звичайно, політична складова, але є вимоги Конституції і Закону про Конституційний Суд. І нам потрібно його все-таки формувати


ГОЛОВА. Юрій Соломатін, фракція комуністів.
10:10:37

СОЛОМАТІН Ю.П.

Шановний доповідачу, існують певні норми і вимоги до представлення кандидатур на посаду судді Конституційного Суду. Одна з цих норм – це надання біографій і інших супровідних документів.

Ті кандидатури, які подавалися раніше, ми знаємо і вивчили ці документи. А є ще дві нові кандидатури, і ми про цих людей нічого не знаємо. То виникає така думка, що хтось на вас тисне і дуже добре з тим, щоб за будь-яку ціну відбувся розгляд цього питання.

Хоча я, це моя особиста думка, погоджуюся з попереднім виступаючим, який вже надав оцінку ситуації, яка склалася навколо цього питання. А саме, що за тих умов, які сьогодні є, не відбудеться рішення цього питання, бо дуже розбурхана соціально і політично ситуація. Дякую. На першу частину відповідь.
ОНОПЕНКО В.В. Дякую, Юрію Петровичу.

Ніхто на мене і на комітет не тисне. На нас лише може тиснути сам закон і вимоги щодо обрання суддів.

Я вам назвав інші кандидатури, крім відомих, які тут розглядалися, це Борденюка, Воробей, Стецюка. Ще весною комітет розглянув ці кандидатури, зібрав відповідні матеріали, біографії, дані. Це достойні люди, так само, які інші наші кандидати на посади суддів Конституційного Суду. І тут жодного тиску немає. Питання лише за тім, щоб Верховна Рада прийняла участь у голосуванні.
ГОЛОВА. Володимир Стретович, будь ласка, фракція „Наша Україна”.
10:12:26

СТРЕТОВИЧ В.М.

Володимир Стретович, Партія Християнсько-Демократичний Союз, фракція „Наша Україна”.

Василь Васильович, ви знаєте, що в нас є цілий ряд суддів, які обрані з’їздами, які призначені Президентом, а не приводяться до присяги? Ви очолюєте Комітет з питань правової політики, свого часу я цей комітет очолював в 94-98 роках, то ви мені скажіть, яка правова політика сьогодні здійснюється в державі? Чи відповідає це Конституції? Чи треба це зробити? Чому ми, записуючи в Закон про Конституційний Суд норму про те, що судді Конституційного суду складають присягу перед Верховною Радою, мали на увазі, це легітимізацію його на присягу народові і представницьких орган є Верховна Рада. Чому сьогодні не здійснюється ця процедура і не приводяться до присяги ті судді, які вже обрані і які по закону повинні приступити до виконання своїх обов’язків? Чому комітет, який ви очолюєте, не ставить це питання перед Верховною Радою, що цю процедуру треба здійснити, оскільки ми, виходить, Верховна Рада, узурпуємо владу і не даємо можливості працювати цій інституції? Дякую.


ОНОПЕНКО В.В. Дякую за запитання.

Відповідно до статті 17 Закону „Про Конституційний Суд” суддя Конституційного Суду України складає присягу на засіданні Верховної Ради України, яке проводиться за участю Президента України, Прем’єр-міністра України, Голови Верховного Суду України не пізніше, як через місяць після призначення суддею Конституційного Суду України.

Комітет розглянув це питання, виніс своє рішення, зібрав відповідні матеріали, підготував проект постанови. Скажіть, будь ласка, що може зробити в цій ситуації ще комітет? Ви знаєте, що я ці питання ставити в різних аспектах, але тут повинна бути політична воля відповідних фракцій парламенту.
ГОЛОВА. Так. Василь Васильович, оскільки по першому питанню, шановні колеги, інформація надана, давайте зразу інформація по другому питанню про обрання членів Вищої ради юстиції, а потім попросимо Валерія Дмитровича Мішуру, щоб він розповів про порядок проведення голосування. Нема застережень? Будь ласка.
10:14:51

ОНОПЕНКО В.В. Дякую, Володимир Михайлович.

Шановні колеги, Вища рада юстиції складається із 20 осіб і виконує надзвичайно важливі функції щодо формування суддівського корпусу, це особливо коли мова йде про призначення суддів на посади на перші п’ять років, а далі це вже прерогатива Верховної Ради України.

Відповідно до статті 6-ї Закону „Про Вищу раду юстиції” на посаду члена Вищої ради юстиції може бути рекомендований громадянин України, не молодше 35 років і не старший 65 років, який проживає в Україні не менше, як 10 останніх років, володіє державною мовою, має вищу юридичну освіту та стаж роботи в галузі права не менше 10 років.

На сьогодні в комітет поступили матеріали на наших колег на Євдокимова Валерія Олександровича, який вже працював у свій час і членом Вищої ради юстиції і головою Вищої ради юстиції і на Черновецького Леоніда Михайловича, який теж має намір бути обраним до Вищої ради юстиції.

Всі матеріали відповідають вимогам Закону „Про Вищу раду юстиції”. Тому є пропозиція внести ці кандидатури до бюлетеня і проголосувати.

Дякую за увагу.
ГОЛОВА. Є запитання до… Будь ласка, запишіться, три хвилини. На табло прізвища народних депутатів, що записалися на запитання до Василя Васильовича Онопенка.

Катерина Семенівна Самойлик фракція комуністів, ваше запитання, будь ласка.


10:16:29

САМОЙЛИК К.С.

Шановний Василь Васильович! Як ви вважаєте це нормально чи ні. Ми знаємо, що Леонід Михайлович Чернівецький з цієї трибуни весь час називав, що він голова якоїсь партії там. Більше того, тепер він в іншій партії, входить в інший блок, але постійно називав, що він очолює одну із партій.

Зараз тут я читаю, що вдруг Леонід Михайлович напередодні голосування щодо входження до Вищої ради юстиції, обрання, вірніше, від Верховної Ради України став безпартійним.

Я так сама собі думаю, ну, скільки вже може бути це святотатства, скільки може бути неправди цієї? Навіщо писати, ти ж весь час кичився, що ти одну із християнський партій очолюєш, а тим більше, що якщо ти християнин в християнській державі, то навіщо писати неправду? Чи це не є підставою взагалі не розгляду кандидатури в зв’язку з недостовірністю даних, які дані в автобіографії претендента на дуже високу посаду?
ОНОПЕНКО В.В. Я думаю, що це скоріше питання до Леоніда Чернівецького, але сама по собі партійність чи не партійність не перешкоджає бути членом Вищої ради юстиції. Я очолюю Українську соціал-демократичну партію, але я є членом Вищої ради юстиції. Ми цих даних не перевіряли, але я думаю, що це є не перешкода для обрання його членом Вищої ради юстиції.
ГОЛОВА. Андрій Шкіль, будь ласка.
10:18:09

ШКІЛЬ А.В. Дякую.

Шановний Василь Васильовичу, скажіть будь ласка, які критерії на вашу думку, взагалі які критерії висував комітет кандидатам чи претендентам на ці високі посади? Чи відповідають вони критеріям? І як на мене, я хотів би, щоб все ж таки ви тут озвучили для того, щоб це чули не тільки народні депутати, а й ті люди, які слухають нас по радіо, дивляться по телебаченню. Які є можливості у Вищої ради юстиції, що вона займається тим, щоб люди розуміли, який рівень довіри має бути до кандидатів на ці посади і відповідно до члена Вищої ради юстиції? Дуже дякую.
ОНОПЕНКО В.В. Ви розумієте, що якщо Вища рада юстиція сформує суддівський корпус і встановлює відповідні вимоги, і фактично навіть в якійсь мірі приймає іспити від кандидатів на посади суддів на перших п’ять років, то до самих членів Вищої ради юстиції надзвичайно високі повинні бути вимоги, крім тих, що зазначені в статті 148 і 16 Закону про Конституцію і в Конституції, і Конституційний Суд, то звичайно це моральні якості, тому що це дуже важливо і всі інші необхідні такі умови. Тому на наш погляд, на погляд комітету, обидва кандидати, вони відповідають цим критеріям, цим вимогам і можуть бути обрані на високу посаду членів Вищої ради юстиції.
ГОЛОВА. Так, Михайло Мельничук, будь ласка, запитання.
10:19:52

МЕЛЬНИЧУК М.В.

Михайло Мельничук, фракція Соціалістичної партії України, Чернівецька область.

Шановний Володимир Михайлович, шановні колеги, шановний високоповажний Василь Васильовичу! Фракція пропонує перейти до процедури голосування і не обговорювати це питання. Чому ми виходимо з такої позиції? Тому що, щоб надалі не звинувачували парламент, що ми не хочемо затверджувати суддів, або не розглядаємо це питання, або не обговорюємо. Ми пропонуємо все-таки перейти до процедури голосування. Дякую.


ГОЛОВА. Так, час вичерпаний. Сідайте, будь ласка, Василь Васильович.

Шановні. Я зараз, бачу. Шановні колеги, я просив би дуже ваш, щоб фракції і народні депутати взяли участь у голосуванні. Якщо вас не влаштовують всі запропоновані кандидатури, будь ласка, виберіть одну, за яку ви будете голосувати. Але Верховна Рада має продемонструвати, що вона рухається, реалізуючи ті правові приписи, які належить їй реалізовувати. Відносно того, хто тисне на Онопенка Василя Васильовича. Я тисну, щоб ми виконували закон і я просив би врахувати це. А зараз, одну хвилинку, не заважайте працювати.

Мішура Валерій Дмитрович. Заспокойтесь, будь ласка, голова Лічильної комісії. Не кричіть.
10:21:31

МІШУРА В.Д.

Шановні колеги, я просив би членів Лічильної комісії, народних депутатів Асадчева, Гінзбург, Грязєва, Кальніченко, Кармазіна, Кафарського, Костинюка, Майко, Манчуленка, Миримського, Надрагу, Рябіку, Ситника, Соболєва, Фоменка, Чорновіла, Чічканова і Шевчука зібратися через п’ять хвилин у нашій кімнаті, де ми працюємо. Це перше.

Друге. Ми будемо голосувати двома бюлетенями.

І третє, ми плануємо, що голосування може відбутися з 12 години.

Дякую.
ГОЛОВА. Так, шановні колеги, інформація до вашого відома доведена. Ряд фракцій… Одну хвилиночку. Ряд фракцій звернулися з вимогою надати 30 хвилин для проведення консультацій, Це фракції: Народного Руху України, Партії промисловців і підприємців, Соціал-демократичної партії України (об’єднаної), „Регіонів України”, „Єдина Україна” і БЮТ. Так ви будете перерву вимагати чи виступи вимагати? Будь ласка, давайте. Олег Григорович, будь ласка, хто від вас буде? Григорій Омельченко. Ярослав Кендзьор буде, да? Одну хвилиночку, вже я оголосив. Одну хвилинку, я уже оголосив вам.


10:23:06

ОМЕЛЬЧЕНКО Г.О.

Народний депутат України Григорій Омельченко, виборчий Блок Юлії Тимошенко.

Шановні колеги! Шановні співвітчизники! Я хотів би вас привернути увагу до тих подій, які відбуваються навколо підписаного контракту щодо продажу газу, російського газу в України і те, що торкається швейцарської компанії „РосУкрЕнерго”.

Я хочу, щоб всі народні депутати України і громадяни України знали від правоохоронних органів України, хто стоїть за цією компанією „РосУкрЕнерго” , яка сьогодні буде являтися єдиним посередником по експорту газу в Україну як російського, так і туркменського.

У засобах масової інформації, а також мною, як заступником голови Комітету з питань боротьби з корупцією, організованою злочинністю, отримана інформація про те, що угода між НАК „Нафтогаз України” та „Газпромом” і „РосУкрЕнерго” була підписана в офісі „Газпрому” 3 січня о другій годині 30 хвилин ночі і трохи пізніше кінцеві її положення і у підписанні цієї угоди був присутній так званий бізнесмен Семен Могилевич, який за повідомленням засобів масової інформації перебуває у міжнародному розшуку, який об’явило Федеральне бюро розслідування.

Крім того, ще влітку минулого року голова Служби безпеки України Олександр Турчинов заявив, що діяльність цієї структури швейцарської „РосУкрЕнерго” контролює Семен Могилевич.

Зазначу вам, шановні колеги, що за повідомленням, інформацією, якою я володію і яка була опублікована в пресі, Семен Могилевич був двічі засуджений російським судом, являється громадянином чотирьох держав: Росії, України, Ізраїлю, Венгрії, звинувачується Сполученими Штатами Америки у відмиванні брудних грошей і махінаціях на суму понад 150 млн. дол. І, якщо я пам’ятаю, це скандал, пов’язаний з американським нью-йоркським банком 1999 року, через його рахунки пройшли в цьому банку понад 10 млрд. американських доларів.

Більше того, влітку минулого року, за заявою Голови Служби безпеки Олександра Турчина було порушено кримінальні справи проти посадових осіб, цих посередників. І мене цікавить питання: яка доля цих кримінальних справ? Адже Україні був нанесений ущерб і не надійшло до бюджету понад 1 млрд. дол. Сполучених Штатів Америки.

У мене як народного депутата України і заступника голови комітету виникає запитання: чи відомо Президенту України, хто безпосередньо брав участь у цих переговорах підписання контракту, хто дійсно контролює цю посередницьку структуру – „РосУкрЕнерго”? І яка доля кримінальних справ, які були порушені?

І на завершення, шановний пане Голово, 30 секунд, щоб завершити, поки ви…
ГОЛОВА. Дякую. Все. Будь ласка. Будь ласка, все.

Так, будь ласка, Кендзьор Ярослав. Будь ласка.

Заспокойтесь, шановні колеги, ну, все. Ну все, у нас вже закінчились виступи. Будь ласка, десять секунд, завершуйте виступ.
10:26:56

ОМЕЛЬЧЕНКО Г.О.

Так, шановні колеги. Шановний Володимир Михайлович, шановні колеги! Я прошу вас, прошу вас вважати мій виступ депутатським запитом до Президента України, Голови Служби безпеки, Генерального прокурора про перевірку інформації, яка опублікована в пресі і мною сказана, і дати народним депутатам вичерпну відповідь по цим всім питанням.

І я просив би. Володимире Михайловичу, направити це в Службу безпеки і Генеральну прокуратуру.


ГОЛОВА. Дякую.

Ярослав Кендзьор від фракції Народного Руху України, промисловців і підприємців України.


10:27:27

КЕНДЗЬОР Я.М.

Шановний Голово, шановні колеги, народні депутати.

Ярослав Кендзьор, фракція Народного Руху України.

10 січня цього року Верховна Рада України під активним сприянням, при активному сприянні Голови Верховної Ради відправила абсолютно незаконно в порушення Конституції і Регламенту уряд України у відставку.

Зважаючи на ці явні і свідомі порушення Конституції і Регламенту України, Верховної Ради України, я і мій колега народний депутат України Юрій Оробець підготували і зареєстрували у Верховній Раді проект ухвали про відсторонення Голови Верховної Ради України Литвина Володимира Михайловича від ведення пленарних засідань у зв’язку із…

Цей проект постанови розроблений у зв’язку з грубим порушенням статті 87-ї і 115-ї Конституції та статей 5.3.1 та 3.8.7 Регламенту Верховної Ради України Головою Верховної Ради Литвином під час пленарного засідання 10 січня 2006 року.

У зв’язку з цим вважаємо, що для подальшої продуктивної роботи Верховної Ради України необхідно відсторонити Литвина Володимира Михайловича від ведення пленарних засідань та доручити йому як народному депутату України віднайти час для вивчення нормативно-правових актів української держави.

Проект ухвали звучить таким чином.

У зв’язку з грубим порушенням статті 87-ї, 115-ї Конституції України та Регламенту Верховної Ради України, статті 5.3.1 та на підставі статті 3.8.7 Регламенту Верховної Ради Верховна Рада України постановляє:

Перше. Відсторонити від ведення пленарних засідань Голову Верховної Ради Литвина Володимира Михайловича.

Друге. Доручити народному депутату України Литвину Володимиру Михайловичу віднайти час, вільний від участі у пленарних засіданнях, для вивчення Конституції України та Регламенту Верховної Ради України.

Третє. Зберегти за народним депутатом України Литвином Володимиром Михайловичем грошові виплати, пов’язані з виконанням депутатських повноважень та посадових зобов’язань.

Фінансове обґрунтування. Прийняття даної постанови не потребує додаткових витрат із Державного бюджету України.

І на завершення я хотів би сказати ще одну річ. Володимир Михайлович часто аргументує події 10 січня тим, що колись у грудні він зробив якісь аналогічні речі. Тоді, коли зробив добре для України, його сумління мучить і по сьогодні…
ГОЛОВА. Я прошу, дайте цей проект постанови. Я готовий з Ярославом Кендзьором провести публічну дискусію щодо незнання Конституції і Регламенту.

І я хотів би сказати колегам із фракції Партії промисловців і підприємців, коли ви підписуєте заяви, то ви дивіться, що ж ви підписуєте.

Будь ласка, тепер право на виступ від фракції Соціал-демократичної партії України (об’єднаної) і „Регіони України”. А я поставлю на голосування вашу пропозицію, я не боюся.

Будь ласка.


10:31:16

ШУФРИЧ Н.І.

Дякую, Володимире Михайловичу.

Шановні колеги! Шановні співвітчизники!

Шуфрич, опозиційний Блок „Не так!”.

Ми стали, на жаль, вчора і позавчора свідками брутального введення в оману народу України. Нашу суспільство лякають, що ніби-то через 60 днів наступить якийсь колапс у системі державного управління. Так от хочу нашим горе-можновладцям показати текст Конституції України, який, до речі, виданий Міністерством юстиції України, де у 115 статті, на яку вони посилаються, чітко написано, що у разі відправлення уряду у відставку Верховною Радою України, він виконує обов’язки до призначення і обрання нового складу Кабінету Міністрів. І ніяких обмежень в 60 днів нема. І треба на цьому спекуляції зупинити. Але вчора ми стали свідками, на мій погляд, брутального втручання в діяльність, в тому числі і Верховної Ради України.

Хочу нагадати, що з першого січня саме Верховна Рада України стала центральним органом політичної влади в Україні. І говорять, що ми нібито прийняли в порушення вимог пункту 12 статті 85 нової Конституції рішення про відставку. Так от, я зачитую: „До повноважень Верховної Ради України входить вирішення питання про відставку Прем`єр-міністра, членів Кабінету Міністрів”.

В який спосіб ми приймаємо це рішення? Це – виключне право Верховної Ради України. І ми ним скористались. Але вчора ми стали свідками заяв, які сьогодні дискредитують Україну в цілому, створюють протистояння між гілками влади, не сприяють нормальному забезпеченню життєдіяльності країни з боку Головатого Сергія Петровича.

Він давно відомий у нас в цьому колі, як міністр „Что вы изволите?» Коли він в опозиції, він був в опозиції – нападав на Кучму. Коли він став міністром Кучми, він знищував опозицію. Коли він був в опозиції до Ющенка, він його критикував. Коли він став міністром Ющенка, він принижує опозицію.

Згідно із пунктом 12 статті 85 Конституції України я пропоную Верховній Раді України прийняти постанову про звільнення з займаної посади Головатого Сергія Петровича за дискредитацію України.

Дякую.

ГОЛОВА. Так от, я хотів би, шановні народні депутати, Ярославу Кендзьору і іншим підписантам прочитати, щоб він спочатку вивчив Регламент. Регламент гласить: „У разі грубого або систематичного порушення Регламенту головуючим на засіданні Верховна Рада на пропозицію, внесену не менш як двома депутатськими групами і фракціями, після скороченого обговорення може прийняти рішення про відсторонення його від ведення пленарних засідань на термін до двох днів”. То треба було спочатку вивчити Регламент, а потім його ставити на голосування.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання тридцять третє сесійний зал Верховної Ради України
Добрий ранок, шановні депутати, радіослухачі І телеглядачі, журналісти І гості Верховної Ради!
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України
Голова. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання шістдесят перше сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Шановні колеги, прошу підготуватися до реєстрації. Увімкніть систему „Рада”. Реєструємося
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання четверте сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні депутаті, інші учасники нашого засідання, гості Верховної Ради!
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання десяте сесійний зал Верховної Ради України
В залі зареєстровано 427 народних депутатів України. Вечірнє пленарне засідання оголошується відкритим
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, гості Верховної Ради. Прошу підготуватись до реєстрації. Увімкніть, будь ласка,...
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України
Голова. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України. Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок перше сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради, представники засобів масової інформації!...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка