Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України



Сторінка1/3
Дата конвертації16.03.2018
Розмір0.98 Mb.
  1   2   3


ЗАСІДАННЯ СІМНАДЦЯТЕ

Сесійний зал Верховної Ради України

16 березня 2006 року, 10.00 година

Веде засідання Голова Верховної Ради України ЛИТВИН В.М.


ГОЛОВА. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися до реєстрації.

10:02:06


Зареєструвалося -387

Ранкове засідання Верховної Ради України оголошую відкритим. Шановні колеги! Доводжу до вашого відома інформацію про результати роботи Верховної Ради України на пленарному засідання 15 березня 2006 року. Розглянуто 27 питань порядку денного.

За результатами розгляду: прийнято 11 законів та одну постанову, один проект постанови відхилено. За результатами розгляду пропозицій Президента України: шість законів прийнято у новій редакції, сім законів скасовано. Перелік питань, які ми маємо розглянути сьогодні, шановні народні депутати, у вас є. Ніяких застережень немає, доповнень, пропозицій? Запишіться, будь ласка, три хвилини. На табло, будь ласка. Пилип Пилипович Буждиган, фракція комуністів.
10:03:20

БУЖДИГАН П.П.

Вчора було доручення Верховної Ради про те, щоб Комітет з економічної політики спільно з Фондом державного майна розробив проект Постанови щодо фінансування Фонду державного майна. Проект постанови готовий. І прошу передати слово Цибенку.
ГОЛОВА. Петро Цибенко, мікрофон, будь ласка.
10:03:44

ЦИБЕНКО П.С.

Спасибі. Фракція комуністів.

Шановні колеги, шановні громадяни України! Володимире Михайловичу, на минулій погоджувальній раді наш колега Віктор Андрійович Мироненко піднімав питання щодо включення до порядку денного проекту Постанови за номером 9085. Наскільки мені відомо, вчора профільний комітет за участю Міністерства закордонних справ розглянув цей проект постанови і рекомендує Верховній Раді сьогодні включити його до порядку денного і розглянути. Я абсолютно переконаний в тому, що це питання треба вирішувати. І чим швидше ми його вирішимо, питання суто економічне, підкреслюю, мова йде про зону економічної…


ГОЛОВА. Дякую.

Так, будь ласка, Чичков, фракція Блоку Юлії Тимошенко.


10:04:35

ЧИЧКОВ В.М.

Прошу передать слово Билорусу Олегу Григорьевичу.
ГОЛОВА. Олег Білорус, будь ласка.
10:04:46

БІЛОРУС О.Г.

Шановний Володимире Михайловичу, шановні колеги! Погоджувальна рада прийняла рішення підготувати консолідований із шести законопроектів один силами комітету колеги Славути і завізувать його всіми керівниками депутатських фракцій і груп для того, щоб розглянути його ще на цьому сесійному тижні, який є очевидно останнім. Мова йде про зміни до закону і про зняття недоторканості депутатів місцевих рад. На диво ні вчора, ні сьогодні, ні у вівторок попри всі наші намагання знайти цей законопроект для візування у фракції не увінчалися…
ГОЛОВА. Йосип Вінський, фракція Соціалістичної партії.
10:05:48

ВІНСЬКИЙ Й.В.

Шановні колеги, я хотів би привернути вашу увагу до проблеми, пов`язаної із долею Закону про Кабінет Міністрів України. Ми дуже багато на цю тему говорили, тимчасова спеціальна комісія відпрацювала цей документ, але, на жаль, по незрозумілих причинах блокується розгляд цього питання у Верховній Раді. Я хотів би, щоб ми всі зрозуміли, вступила в дію політична реформа з 1 січня, ми йдемо на вибори, через буквально 10 днів Україна буде мати нову Верховну Раду, яка буде формувати уряд. Якщо ми не приймаємо цей закон, то очевидно ми перекидаємо проблеми, які ми мали вирішити як Верховна Рада, на наступну Верховну Раду. Це є не коректно і неправильно. Тому я хотів би звернутися до вас, Володимире Михайловичу, все-таки повернутися до цієї проблеми, до цього закону і треба розглянути у Верховній Раді цей законопроект в обов`язковому порядку на цій неділі. Дякую.
ГОЛОВА. Шановні колеги, ми обмінялися думками. Відносно проекту постанови про фінансування діяльності державних органів приватизації. Це питання дійсно є актуальним, комітет наполягає на прийнятті відповідного рішення. Якщо ви не будете заперечувати, ми давайте поставимо на голосування, щоб Верховна Рада прийняла відповідне рішення. Що стосується постанови 9085, я так розумію, йдеться про Єдиний економічний простір, але Погоджувальна рада не підтримала таку пропозицію. Якщо буде наполягання, давайте щоб у нас було без збурень, також щоб Верховна Рада визначилась.

Що стосується законопроекту про статус депутатів місцевих рад, я зараз щойно звернувся до керівника Апарату, щоб взяли цей проект закону, обійшли представників фракцій і груп, щоб всі підписалися. Хто відмовитися підписуватися, ми про це скажемо, і щоб Верховна Рада визначилася щодо рішення.

Що стосується проекту Закону „Про Кабінет Міністрів України”, то, на превеликий жаль, в силу різних обставин тимчасова спеціальна комісія не змогла розглянути це питання. Я просив би ТСК провести відповідне засідання, з тим щоб ми отримали консолідовану позицію комісії щодо проекту Закону „Про Кабінет Міністрів України „.

З урахуванням цього, шановні колеги, прошу уваги, прошу підготуватися до голосування.

Я ставлю на голосування пропозицію Комітету з питань економічної політики про включення до порядку денного та розгляду проекту Постанови Верховної Ради України „Про питання фінансування діяльності державних органів приватизації”. Прошу голосувати. Йде голосування. Прошу голосувати, шановні колеги. Голосуйте, будь ласка, голосуйте!
10:08:47

За-144


Шановні колеги, це питання не політичне. З урахуванням цього я просив би до нього поставитися.

Хто за те, щоб повернутися до розгляду питання про включення до порядку денного проекту Постанови Верховної Ради, реєстраційний номер 9234, прошу голосувати. Прошу голосувати. Голосуємо!


10:09:19

За-165


Я, шановні колеги, прошу взяти цей проект постанови. Роздайте зараз, Секретаріат, щоб ви ознайомилися, що тут немає політики. Ми повернемося до розгляду цього питання, якщо немає у вас заперечень.

Наступне питання, прошу уваги. Хто за те, щоб включити до порядку денного і розглянути, коли буде роздано в сесійній залі, проект Постанови 9085 – щодо … ні, щодо Єдиного економічного простору для утворення зони вільної торгівлі. Прошу голосувати. Про включення до порядку денного. Я прошу вас, Іване Олександровичу, все у нас буде по-чесному.


10:10:14

За-171


Рішення не прийнято.

Хто за те, щоб повернутися до розгляду питання про включення до порядку денного проекту постанови, реєстраційний номер 9085. Прошу голосувати.


10:10:41

За-155


Рішення не прийнято.

Я прошу секретаріат роздати документ, хай фракції подивляться, про що йдеться, потім будемо визначатися.

Щодо пропозиції, яка прозвучала, Олега Григоровича, я прошу керівника Апарату поспілкуватися з керівниками або представниками політичних фракцій для того, щоб був підготовлений до розгляду проект Закону про внесення змін до Закону про статус депутатів місцевих рад.

Таким чином, шановні колеги, переходимо до розгляду питань, визначених порядком денним.

Оголошується до розгляду проект постанови про зняття з розгляду проектів деяких законодавчих актів України, що стосуються охорони здоров’я, материнства та дитинства. Реєстраційний номер 9166. Шановні колеги, якщо немає застережень щодо пропозицій відносно зняття з розгляду тих чи інших проектів законів, то може одразу приймемо рішення? Немає?

Я ставлю на голосування для прийняття проекту постанови Верховної Ради України як постанови про зняття з розгляду проектів деяких законодавчих актів України, що стосуються охорони здоров’я, материнства та дитинства, реєстраційний номер 9166. Прошу голосувати. Шановні колеги, питання технічного характеру.


10:12:13

За-259


Рішення прийнято.

Оголошується до розгляду проект постанови про зняття з розгляду деяких законопроектів, реєстраційний номер 9219. Шановні колеги, чи є застереження щодо тих чи інших законопроектів? Немає? Я ставлю на голосування Проект Постанови Верховної Ради України про зняття з розгляду деяких законопроектів для прийняття проекту як постанови, реєстраційний номер 9219, прошу голосувати.


10:13:01

За-273


Рішення прийнято.

Шановні колеги, зараз ми маємо перейти до розгляду Проекту Постанови про Регламент Верховної Ради України. Питання надзвичайно важливе, то може пристанемо на таку пропозицію? Прошу уваги. Перед розглядом цього питання я просив би на основі звернення Президента України до Верховної Ради України повернутись до розгляду Проекту Закону про схвалення рішення Президента України, я лист отримав, дайте я виконаю, я прошу вас, прохання Президента України. Це про повернення до розгляду Проекту Закону про схвалення рішення Президента України про допуск підрозділів збройних сил інших держав на територію України у 2006 році для участі у багатонаціональних військових навчаннях, реєстраційний номер 9015. Про повернення до розгляду цього законопроекту. Прошу голосувати. Прошу голосувати, прошу голосувати. Прошу голосувати, шановні колеги.


10:14:19

За-178


Рішення не прийнято. По фракціях. „Регіони України” - 3, комуністів – 0, Блок Тимошенко – 28, Народна партія – 14, „Наша Україна” – 32, СПУ – 0, Народний блок -19, СДПУ(О)– 0, Українська народна партія – 18, Народний рух України – 16, Партія промисловців і підприємців - 14, „Відродження” – 10, „Реформи і порядок” – 14, позафракційні – 10.

Шановні колеги! Для того, щоб у нас була остаточна позиція з цього питання, прошу уваги. Шановні колеги! Щоб не було звинувачень, що хтось щось блокує, давайте таким чином. Я ще раз поставлю на голосування про повернення до повернення розгляду Проекту Закону реєстраційний номер 9015. Прошу голосувати.


10:15:29

За-209


Рішення не прийнято. По фракціях, будь ласка.

„Регіони України” і комуністів нулі, Блок Тимошенко – 35, Народна партія – 28, „Наша Україна” – 39, СПУ – 0, Народний блок – 21, СДПУ(о) -5, Українська народна партія – 18, Народний Рух України - 16, Партія промисловців і підприємців України – 10, „Відродження” – 12, „Реформи і порядок” – 14, позафракційні – 11.

Оголошується до розгляду Проект Постанови про Регламент Верховної Ради України. Добре.

Хто за те, щоб результати голосування опублікувати в „Голосі України”, прошу народних депутатів визначатися.


10:16:43

За-222


Все, це питання організаційно-технічне.

Оголошується до розгляду Проект Постанови про Регламент Верховної Ради України. Реєстраційний номер 9215. Доповідач - народний депутат України Перший заступник Верховної Ради України Адам Іванович Мартинюк. Адам Іванович просить п’ять хвилин.

Шановні колеги! Оскільки це важливий законопроект, немає заперечень? Будь ласка.
10:17:24

МАРТИНЮК А.І.

Шановний Володимире Михайловичу, шановні колеги. У нас з вами є сьогодні унікальна можливість, виконати один з найбільших боргів, які є за Верховною Радою. Бо Стаття 83 Конституції говорить, що порядок роботи Верховної Ради України встановлюється Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України. Регламент, яким ми з вами користуємося, був прийнятий, я вам нагадаю, 27 липня 1994 року. Незважаючи на те, що після того була прийнята Конституція, докорінним чином змінювала ті чи інші регламентні норми, на превеликий жаль, у нас не вистачило волі прийняти новий Регламент. Зате ми за цей період більше 14 разів вносили досить серйозні поправки до основного регламентуючого документу, який визначає основи діяльності Верховної Ради.

Я не буду зосереджуватися на всьому регламенті, з вашою дозволу, тільки визначу основні відмінності, на наш погляд, цього регламенту. Регламент був створений, запропонований для вашої уваги, його історія досить довга, досить довго працював відповідний комітет, який вніс на розгляд Верховної Ради проект регламенту. Ми провели, напевно, декілька десятків засідань Регламентного комітету, розглядаючи це питання. В останній період, розпорядженням Голови Верховної Ради, була створена спеціальна робоча група для доопрацювання регламенту Верховної Ради. Робоча група провела більше 10 засідань, до складу робочої групи входили народні депутати, працівники Апарату, юристи, фахівці з цього питання.

Отже, чим відрізняється, передусім, якщо ви встигли подивитися, ознайомитися з Регламентом. Він дуже спрощує користування цим регламентом. Бо раніше, взявши і читаючи одну статтю, потрібно було б ще з десяток почитати, подивитися, бо були відсилочні норми. Зараз, якщо є такі відсилочні норми, то вони, вибачте, не відсилають, а лише підказують, де більш детально можна подивитися на той чи інший момент. Є заголовки усіх статей і розділів, що звичайно допомагає. Проведено у відповідність із Конституцією плюс змінами до Конституції.

Зокрема, коаліція депутатських фракцій виписана, виписаний порядок формування Кабінету Міністрів, по новому виписано запис на виступ. Зараз ми пропонуємо, щоб запис на виступ з будь-якого питання не з 5-ї ранку проводився, а проводився за допомогою системи „Рада” після того, коли питання оголошене до розгляду. А гарантоване право дається представникам кожної зареєстрованої фракції, якщо наполягають, мають право гарантоване на виступ.

В зв’язку з незадоволенням відповідей на депутатські запити ми ввели таку норму в Регламент, щоб другу п’ятницю місяця, кожного місяця відводити певний час – годину чи півтори на розгляд питань щодо невдоволення відповіді на ті чи інші запити. І вході подальшої роботи, шановні колеги, виявилися ще деякі неузгодження, зокрема робота з Юридичним управлінням.

Я хотів би для стенограми, якби ми зафіксували, щоб внести такі уточнення: передусім, до статті 8. Керівник Апарату Верховної Ради може бути достроково звільнений з посади Верховної Ради за його заявою, аргументовані пропозиції, мотивовані пропозиції про дострокове звільнення керівника апарату можуть також подаватися Головою Верховної Ради або не менше як 150 народними депутатами.

Внесення доповнення до статті 12-ї там, де йдеться про те, які мають народні депутати нового скликання одержувати документи, дописати: Постанову Верховної Ради „Про перелік комітетів Верховної Ради попереднього скликання”, щоб вони орієнтувалися, які комітети були у Верховній Раді попереднього скликання.

До статті 72. Щодо відкликання Голови Верховної Ради. Для того, щоб у нас була певна стабільність пропонується, що Голова Верховної Ради відкликається, вважається відкликаним, якщо за це рішення проголосували більшість народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради, при умові участі в голосуванні не менше двох третин народних депутатів від конституційної більшості Верховної Ради.

Ще одне. Редакційні уточнення до статей 125 і 126 щодо підписання Головою Верховної Ради прийнятих нами законів. Тут забрати у 125-й посилання на те, що не раніше двох днів”, а просто „не пізніше, ніж протягом п’яти днів”. Забрати третій…
ГОЛОВА. Дайте можливість, будь ласка, завершити виступ.
МАРТИНЮК А.І. Забрати третій пункт і у 126-й викластись так, що ті зауваження, які будуть у народних депутатів, вони мають право, і головуючий ставить їх на голосування. Але спростити процедуру в тому розумінні, щоб не дати такої можливості, що будь-який із народних депутатів, після прийняття Закону, вибачте, „замордує” Голову щодо підписання цього законопроекту.

Тобто забрати останнє речення у 126-й у другій частині. У третій частині, четвертій і п’ятій частинах забрати слова „за підписом Голови Верховної Ради” і „внесення пропозицій саме тільки Головою Верховної Ради”, бо це і Головуючий може внести такі пропозиції. І забрати восьму і дев’яту частини із цієї статті.

І ще одне, шановні колеги, уточнення щодо положень статей 200 і 202 там, де йдеться про формування Кабінету Міністрів. Нам потрібно їх уточнити так, як записано у Конституції. А саме, що після того, коли ми відправили Кабінет Міністрів у відставку, Кабінет Міністрів виконує свої повноваження до формування нового Кабінету Міністрів.

І те саме стосується конституційної норми Президента мати право подавати до Верховної Ради пропозиції не тільки на призначення Міністра оборони і Міністра закордонних справ, а і на звільнення цих кандидатур. Але звільняє, звичайно, Верховна Рада.

І пропонується розділ сьомий, а саме Прикінцеві положення перенести у постанову, щоб вони були не в Регламенті, а щоб це було у постанові.

І в постанові я пропоную, оскільки дійсно, це надто серйозний документ, тут дуже є багато посилань на ті, чи інші нормативні акти для того, щоб все це узгодити і ще раз звірити, чи ми правильно посилаємося на ті чи інші закони, а особливо статті і частини законів, доручити Юридичному управлінню здійснити техніко-юридичне редагування. Дякую. Я закликаю, шановні колеги, прийняти цей документ для того, щоб ми спростили життя тим, хто прийде нам на зміну буквально через декілька днів. Дякую.


ГОЛОВА. Шановні колеги, запитання, очевидно, є. Прошу записатися, п’ять хвилин на запитання. Прошу на табло прізвища показати народних депутатів. Тарас Чорновіл, фракція „Регіони України”.
10:25:18

ЧОРНОВІЛ Т.В.

Шановний доповідачу, у нас є питання щодо статті, яка передбачає можливість розпаду коаліції, виходу власне, з неї. Ми вважаємо, що це є стаття, яка створює умови для відвертого шантажу з боку малих фракцій і елементарної торгівлі. Чи не можна це питання узгодити таким способом, щоб, принаймні, внести мінімальний термін для виходу з коаліції один рік, на які надається гарантія діяльності уряду, щоб не було елементарного шантажування.
МАРТИНЮК А.І. Є тут певні норми, але, шановні колеги, я думаю, ми свідомі того, що батогом заганяти депутатів чи то в коаліцію, чи то в опозицію ми з вами не маємо права. Тобто кожна фракція має право добровільно вийти до коаліції, але за такою фракцією потрібно залишити право добровільного виходу з коаліції, а не виходу через рік, два, три, чи зовсім не виходу. Це норма конституційна. Це один момент.

Другий момент. Якщо правила формування коаліції будуть не подобатися коаліції, то вона може сформувати собі інші правила, бо для цього треба буде 226 голосів.


ГОЛОВА. Анатолій Оржаховський.
10:26:30

ОРЖАХОВСЬКИЙ А.В.

Дякую, Володимире Михайловичу.

Анатолій Оржаховський, фракція Компартії України, Херсонщина.

Шановний Адаме Івановичу, у мене до вас таке запитання. Поясніть, будь ласка, щоб знали і народні депутати, і почули наші виборці, в чому причина, що ми сьогодні не закон приймаємо, а відповідну постанову по Регламенту.

Ну, а, в цілому хочу сказати таке, так є у мене ще час. Ми, народні депутати нинішнього скликання, всі відчули проблеми сьогоднішнього Регламенту. Тому я думаю, що більшість народних депутатів нинішнього скликання все ж таки знайдуть можливість, проголосують за нього, бо він чітко регламентує всі процедури, перш за все і звільнення, і призначення, і нашої діяльності, і виступів, і так далі. Тому я всіх закликаю і я впевнений, що мої колеги з фракції Компартії будуть голосувати за Проект Регламенту Верховної Ради України. Дякую.


МАРТИНЮК А.І. Дякую, Анатолій Володимирович, за досить цікаве і питання, яке, дійсно, на слуху.

У попередніх нормах Конституції була норма про те, що Регламент повинен прийматися як закон. У внесених змінах до Конституції ми записали, що Регламент приймається як Регламент Верховної Ради, тобто постановою Верховної Ради.

Про що йдеться? Якщо ми приймаємо як закон, то тоді ми даємо право іншим гілкам влади, а саме Президенту втручатися у діяльність роботи Верховної Ради, тому що від Президента залежить підписувати чи не підписувати закон, від Президента буде залежати підтримувати чи не підтримувати ті чи інші зміни до Регламент, які ми внесемо, бо це буде норма закону. А зрозуміло, що логічно кожен орган, включаючи вищий законодавчий орган, повинен керуватись своїми внутрішніми законами, щоб на нього ніхто не мав впливу. І тобто сам парламент, і так в абсолютній більшості держав світу сам парламент встановлює норми свого функціонування. Ми ж не пишемо з вами положення про Секретаріат Президента, ми з вами не приймаємо Закону „Про Кабінет Міністрів” і так далі, і тому подібне.
ГОЛОВА. Так. Будь ласка, Валентин Зубов, ваше запитання.
10:28:48

ЗУБОВ В.С.

Прошу передати слово Сергію Сасу.
ГОЛОВА. Сергій Сас. Мікрофон ввімкніть.
10:28:55

САС С.В.


Дякую. Шановний, Адам Іванович, у мене до вас два питання. Я не знаю звідки з’явилися певні норми, про які ви доповіли щодо уточнень, я маю на увазі, перш за все, на якій підставі ви запропонували норму щодо відкликання народного, Голови Верховної Ради з посади, участь в голосуванні повинно взяти дві третини, прийняти участь дві третини народних депутатів від конституційного складу. Конституція чітко визначає, що рішення Верховної Ради приймається більшістю від конституційного складу і ніхто не має права створювати додаткові перешкоди для того, щоб рішення це було прийнято. Це перше.

І наступне. Ми, розглядаючи на робочій групі питання щодо підписання Головою Верховної Ради певного закону визначали, що не раніше, чи два дні і не пізніше п’яти днів Голова Верховної Ради підписує законопроект. Ми давали два дні народному депутату, що, якщо будуть певні неточності, щоб депутати могли внести певні зміни.


МАРТИНЮК А. І. Шановні колеги! Я пояснював чому пропонується внести такі норми. Ми підтримуємо….. Ви будь ласка не кричіть, ви будь ласка не кричіть. Я стою на трибуні і доповідаю. І тому я маю право так, як і ви, покричати про ці норми. Пропонується, ніхто не порушує Конституції. Тому що ми говоримо, що Голова Верховної Ради, як і будь-яка інша посадова особа, обирається більшістю від конституційного складу. Ця норма є в Конституції. Але для того, щоб не зробити вакханалії, для того, щоб не зробити, що сьогодні 226 одні, завтра 226, ми встановлюємо запобіжну норму, що його можна відкликати 226-ю голосами, але відновлюємо ту норму, яка була в сьогоднішній Конституції, - лише тоді, коли візьмуть не менше, ніж 300 народних депутатів.

Інша норма. Необов’язково. Друга норма. Тут пропонувалось, зокрема, це Сергій Володимирович Сас пропонував положення про те, що Голова Верховної Ради не може раніше, ніж за 2 дні підписувати прийняті нами документи. Для чого? Щоб, мовляв, кожен народний депутат має право протягом цих двох днів звернутися до народного депутата із своїми пропозиціями. Та ви розумієте, що тоді Голова Верховної Ради буде працювати за всі комітети. Тому що пропозиції до другого читання, до третього читання розглядає не Голова Верховної Ради, а розглядає профільний комітет. Усе врегульовує, а Голова тільки підписує те, що ми прийняли. І ніякого іншого рішення в нього бути не може.

Тому ми пропонуємо зняти цю норму, щоб не раніше, ніж за 2 дні. Просто – не пізніше, ніж за 5 днів. А він може і має право підписати прийнятий законопроект у той же ж день.
ГОЛОВА. Так, дякую, Адам Іванович. Час вичерпаний. Шановні колеги, тепер зі співдоповіддю виступить заступник Голови Комітету з питань регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради В’ячеслав Коваль.
10:32:23

КОВАЛЬ В.С.

Депутат Коваль, фракція Народного Руху України.

Шановний Володимире Михайловичу, шановні народні депутати.

На виконання доручення Голови Верховної Ради України від 11 березня 2006 року на засіданні комітет 13 березня цього року розглянуто проект Регламенту Верховної Ради України, внесений народними депутатами Мартинюком, Матвєєвим, Сасом.

Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді прийняти його за основу і в цілому.

Але, виходячи з тих доповнень, які з’явилися під час доопрацювання Регламенту Верховної Ради України, комітет не приймав рішення підтримати в такому варіанті пропозиції по Регламенту Верховної Ради, в тому числі і про проблему, яку зараз порушив народний депутат України Сас.

Тому я виходжу із тієї реальної ситуації, вчора ми бачили один проект, зараз проект з’явився трошки змінений.

Я пропоную підтримати в першому читанні і доопрацювати його, виходячи з тих обставин, які потребують доопрацювання такого серйозного документу, як Регламент Верховної Ради України. Дякую за увагу.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання четверте сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні депутаті, інші учасники нашого засідання, гості Верховної Ради!
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання тридцять третє сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати І гості Верховної Ради України!
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання тридцять третє сесійний зал Верховної Ради України
Добрий ранок, шановні депутати, радіослухачі І телеглядачі, журналісти І гості Верховної Ради!
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання десяте сесійний зал Верховної Ради України
В залі зареєстровано 427 народних депутатів України. Вечірнє пленарне засідання оголошується відкритим
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, гості Верховної Ради. Прошу підготуватись до реєстрації. Увімкніть, будь ласка,...
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України. Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України
Голова. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України. Прошу, шановні колеги підготуватися до...
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України
Голова. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок перше сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради, представники засобів масової інформації!...
Засідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання дев’яте сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні колеги, гості та запрошені Верховної Ради! Прошу народних депутатів підготуватися до реєстрації....


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка