Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України



Сторінка1/7
Дата конвертації25.10.2017
Розмір1,04 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7


ЗАСІДАННЯ СОРОК ТРЕТЄ

Сесійний зал Верховної Ради України

1 грудня 2005 року, 10.00 година

Веде засідання Голова Верховної Ради України ЛИТВИН В.М.


ГОЛОВА. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися до реєстрації. Увімкніть систему „Рада”.
10:04:31

Зареєструвалися в сесійній залі 402 народних депутати. Ранкове засідання Верховної Ради України оголошую відкритим. Шановні колеги, в роботі нашій бере участь Прем`єр-міністр України Юрій Іванович Єхануров, а також присутні члені уряду, запрошені. Давайте привітаємо Прем`єр-міністра. Запрошені також голови обласних рад, Київської і Севастопольської міських рад.

Шановні колеги, сьогодні день народження народних депутатів України Олександра Миколайовича Карпова і Володимира Івановича Мазуренка. Давайте привітаємо наших колег і побажаємо міцного здоров`я їм. (О п л е с к и)

Шановні колеги, інформація про результати роботи України… про результати роботи Верховної Ради України на пленарному засіданні 30 листопада 2005 року. Розглянуто 10 питань порядку денного. За результатами розгляду прийнято 4 закони, 4 законопроекти прийнято за основу, один законопроект направлено на доопрацювання, один проект постанови відхилено.

Тепер оголошення. Відповідно до статті 13 Закону України про статус народного депутата України та статті 4.2.2 Регламенту Верховної Ради України, інформую про входження народного депутата України Сігала Євгена Яковича до складу депутатської фракції партії „Єдина Україна”.

Відповідно до статті 13 Закону України про статус народного депутата України та статті 4.2.2 Регламенту Верховної Ради України, інформую про входження народного депутата України Сівковича Володимира Леонідовича до складу депутатської фракції Партії регіонів „Регіони України”.

Шановні народні депутати, оголошується до розгляду проект Постанови про призначення члена Вищої ради юстиції.

Василь Васильович Онопенко є? тоді дозвольте я проінформую. Шановні народні депутати, Комітет з питань правової політики розглянув на своєму засіданні 30 листопада 2005 року кандидатуру Євдокимова Валерія Олександровича на призначення членом Вищої ради юстиції, внесену… ця пропозиція була внесена фракціями та групами Верховної Ради України. Комітет підтримує кандидатуру Євдокимова та рекомендує Верховній Раді обрати його членом ради Вищої ради юстиції.

Тому я просив би Валерія Мішуру зробити відповідне оголошення про підготовку до голосування.
10:07:32

МІШУРА В.Д.

Шановні народні депутати, я прошу хвилиночку уваги.

Прошу членів Лічильної комісії: Кафарського, Фоменко, Асадчева, Гінзбург, Грязєва, Кармазіна, Костинюка, Майко, Манчуленка, Миримського, Надрагу, Рябіку, Ситника, Соболєва, Чорновола, Чичканова і Шевчука – через п’ять хвилин зібратися в залі засідань нашої Лічильної комісії на третьому поверсі в цьому кулуарі. Дякую.


ГОЛОВА. Шановні колеги, комісія проведе своє засідання, підготує бюлетені, і, очевидно, десь під час перерви, о 12 годині, ми здійснимо акт голосування.

Оголошується до розгляду питання: про обрання народних депутатів членами Комітетів Верховної Ради України.

Доповідач – голова Комітету з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради України Валентин Григорович Матвєєв. Будь ласка, Валентин Григорович.
10:08:41

МАТВЄЄВ В.Г.

Дякую, Володимире Михайловичу.

Шановні колеги, комітетом розглянута заява народного депутата України Кобиць Ольги Семенівни, члена депутатської фракції Блоку Юлії Тимошенко, щодо повторного розгляду проекту Постанови Верховної Ради України про обрання її членом Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин.

Враховуючи повторне звернення народного депутата та її прагнення працювати у зазначеному комітеті, Комітет з питань Регламенту, депутатської етики та організації роботи Верховної Ради прийняв рішення підтримати заяву народного депутата Кобиць Ольги Семенівни та рекомендувати Верховній Раді України повернутися до розгляду проекту Постанови „Про обрання народного депутата України Кобиць членом Комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин”. Прошу визначитися.
ГОЛОВА. Оголошується, ставиться на голосування проект постанови Верховної Ради України про обрання народного депутата України Кобець Ольги Семенівни членом комітету Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин. Реєстраційний номер 8466, прошу голосувати.
10:10:29

За-233


Рішення прийнято. Дякую.
10:10:41

МАТВЄЄВ В.Г.

Шановні народні депутати, на вчорашньому засіданні комітетом також розглянуто повторна заява народного депутата України Марченка Олександра Володимировича позафракційного про обрання його членом комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності.

Виходячи з того, що розрахункова квота на представництво в комітетах народних депутатів України, які не входять до жодної з парламентських фракцій чи депутатських груп, складає 1,4, а у цьому комітеті, на сьогоднішній день, вже працює два позафракційних народних депутати, то тобто квота, практично, використана, комітетом прийнято рішення не підтримувати заяву народного депутата Марченка про обрання його членом комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності.


ГОЛОВА. Шановні народні депутати, ставиться на голосування пропозиція про обрання Марченка Олександра Володимировича членом Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності. Прошу голосувати.
10:12:17

За-261


Рішення прийнято. Дякую.

Шановні народні депутати, зараз ми мали б розглядати проект Постанови Верховної Ради про парламентські слухання "Про стан забезпечення житлом та іншими гарантіями соціального захисту військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб".

Справа в тому, що проект постанови, який внесено, передбачав провести 30 листопада парламентські слухання. Нам треба з’ясувати дату.

Тому нам, Олександр Маркович, треба з’ясувати дату. У нас на листопад-грудень уже передбачені парламентські слухання.

У нас є слухання уже у грудні. Треба дивитися на січень місяць. Тоді треба переносити на січень місяць їх. І ми нічого не зробимо, бюджет буде…

(Ш у м у з а л і)


10:13:52

БАНДУРКА О.М.

Шановний Голово, шановні народні депутати!

У Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності поступила пропозиція народних депутатів Мойсика, Супрун, Крючкова, Бандурки про проведення парламентських слухань про стан забезпечення житлом та іншими гарантіями соціального захисту військовослужбовців, осіб начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб, що має за мету вирішення однієї з найскладніших проблем – забезпечення житлом та іншими гарантіями військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб.

Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, комітет з питань національної оборони і безпеки підтримують вказану пропозицію, і пропонують, враховуючи і те, що міністри внутрішніх справ України, міністр України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи та голова Служби безпеки України подали відповідне клопотання до Голови Верховної Ради. Пропонують, враховуючи вищевикладене та гостру проблему забезпечення житлом військовослужбовців, ветеранів, працівників органів внутрішніх справ та прирівнених до них категорій, внести на парламентські слухання у січні місяці питання щодо забезпечення житлом військовослужбовців та працівників правоохоронних органів, що дозволить глибоко проаналізувати усі складові цієї проблеми та знайти оптимальний шлях їх вирішення.

Групою депутатів розроблений закон, який дозволяє у разі його прийняття кардинально поліпшити справу забезпечення житлом військовослужбовців та прирівнених до них інших працівників. Прошу підтримати.


ГОЛОВА. Шановні народні депутати, вноситься на голосування проект Постанови України про парламентські слухання у січні 2006 року з порядком денним „Про стан забезпечення житлом та іншими гарантіями соціального захисту військовослужбовців, осіб начальницького, рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”. Реєстраційний номер 8350. Прошу голосувати.
10:16:23

За-287


Постанову прийнято.

Шановні народні депутати, оголошується до розгляду питання – звіт Прем'єр-міністра України Юрія Івановича Єханурова щодо проблемних питань соціально-економічного розвитку України у поточному році та прогнозування подальшого розвитку України на 2006 рік.

Пропонується такий регламент розгляду питання. Для доповіді Прем'єр-міністрові України надати до 30 хвилин. Для відповідей на запитання – до 30 хвилин. Для обговорення доповіді, тобто для виступів уповноважених представників депутатських груп і фракцій – 45 хвилин. Заключне слово Прем'єр-міністра – до трьох хвилин. Розгляд і прийняття рішення з цього питання. Немає інших пропозицій?

Погоджуємось? Я запрошую до трибуни Прем’єр-міністра України Юрія Івановича Єханурова.

Одну хвилиночку, Юрій Іванович, одну хвилиночку. Матвєєв Валентин Григорович, будь ласка. Мікрофон, будь ласка.
10:17:38

МАТВЄЄВ В.Г.

Володимир Михайловичу, враховуючи те, що сьогодні біля Верховної Ради зібралося багато людей, прохання включити трансляцію на площу.
ГОЛОВА. Нема заперечень, шановні колеги? Будь ласка, секретаріат, організуйте трансляцію. Будь ласка, Юрій Іванович.
ЄХАНУРОВ Ю.І.

Шановний Володимир Михайлович, шановні народні депутати, шановні колеги.

Трохи більше двох місяців минуло з того часу, як в цій залі було отримано згоду Верховної Ради на моє призначення Прем’єр-міністром України. Після остаточного формування уряд спрямував свою роботу на стабілізацію економіки, створення умов для забезпечення її сталого зростання.

Таке зростання ми розглядали як необхідну передумову реального підвищення матеріального добробуту наших співгромадян. Два місяці – це невеликий строк, щоб підбивати навіть проміжні підсумки діяльності нового Кабінету Міністрів. Розуміючи, що уряд і парламент мають співпрацювати, ставлюсь до регулярних звітів в парламенті абсолютно нормально. Готовий щотижня, в четвер, звітувати за кожен тиждень роботи, за кожне рішення. Але хочу, щоб ми, шановні колеги, домовилися, що, на нашу думку, звіт це є робоча процедура, яка прийнята в багатьох парламентах, а не піар-акція на конкурс на краще звинувачення виконавчої гілки влади.

Отже, користуючись авіаційними термінами, доповідаю парламенту. Розбіг пройшов нормально, зараз ідемо на зліт. Проблеми, безперечно, є і про них ми відверто говорили на нещодавньому засіданні Кабінету Міністрів за участю Голови Верховної Ради, керівників комітетів, депутатських груп та фракцій.

На цьому засіданні ми підбили підсумки економічного і соціального розвитку держави за 9 місяців поточного року та визначили невідкладні заходи і завдання щодо поліпшення економічної ситуації.

З урахуванням критики та думок, в тому числі і представників та керівництва Верховної Ради була прийнята розгорнута постанова уряду.

Кожен бажаючий має можливість ознайомитися з нею на сайті Кабінету Міністрів. Однак, можливо, хтось хотів би почути наживо відповіді на принципові питання. А, де ж кризи? Де чергова зернова, бензинова, м’ясна, цукрова кризи? Я вимушений засмутити таки колег – криз немає і не передбачається.

Політика стабілізації виробництва на основі активної взаємодії влади і підприємництва, заохочення повної сплати податків, легалізації заробітної плати виключно правового підходу до врегулювання майнових відносин започатковано нинішнім урядом, а також підвищення ефективності управління державної власності від регулювання підприємницької діяльності вже дає свої перші очевидні плоди.

Українська економіка заспокоїлась і демонструє ознаки пожвавлення: соціальні програми виконуються в повному обсязі, розпочато формування передумов для економічного росту, подолано тенденцію до скорочення темпів приросту валового внутрішнього продукту, у вересні і жовтні з акумулятивним розрахунком спочатку року вони залишаються незмінними такими як і в серпні на відмітці 2,8 відсотка, а раніше це було, вони падали швидкістю 0,5 відсоткового пункту на місяць.

У більшості галузей обсяги продукції збільшуються темпами, що вимірюються двозначними цифрами: у виробництві деревини та виробів з неї за 10 місяців 2005 року порівняно з відповідним періодом 2004 року, вони досягли 18,8 відсотка, в харчовій промисловості – 14,4, целюлозно-паперовій промисловості – 13, промисловості будівельних матеріалів та скловиробів - на 12,9, в хімічній, нафтохімічній - на 10,2.

Економіка долає наслідки кон’юнктурного скорочення зовнішнього попиту: металургії – у вересні обсяги виробництва збільшились по відношенню до попереднього місяця на 5,3, у жовтні – на 5,7; у видобуванні металевих руд відповідно на 2,7 і 4,7 відсотка. Продаж флагмана вітчизняної металургії, комбінату „Криворіжсталь” дав змогу розв’язати одночасно цілу низку нагальних проблем, прискорення економічного розвитку. Посилився інтерес до українських промислових активів з боку закордонних інвесторів, з’явилися підстави для підвищення котирувань національних цінних паперів. Змінилася мотивація до прозорої та рентабельної діяльності підприємств, що залишаються у руках вітчизняних власників. Додаткові імпульси одержали конкурентні правила гри у взаємовідносинах учасників ринку, і що особливо важливо, міжгалузева конкуренція. Відчутно збільшилися неподаткові джерела бюджетних надходжень, які дозволять країні здійснювати структурну перебудову економіки, а на її базі проводити активну соціальну політику та не вдаючись не тільки до посилення податкового тиску, але і перейти до його поступового зменшення.

Незаперечним фактом є вихід країни з інвестиційної паузи спричиненої політичною невизначеністю початку року та наступною реприватизаційною риторикою. Якщо у другому кварталі чистий приріст прямих іноземних інвестицій зменшився порівняно з відповідним періодом 2004 року на 28 відсотків, то у третьому кварталі він перевищив минулорічний рівень на 2,3 відсотка.

В цілому динаміка сукупних інвестицій в основний капітал відображає формування сприятливих умов для економічного розвитку країни у найближчому майбутньому.

Шановні народні депутати! Уряд проводить виважену макроекономічну політику, яка забезпечує мобілізацію у бюджеті ресурсів необхідних для виконання функцій держави таких, як контроль за інфляцією, позитивний платіжний баланс та валютний курс національної грошової одиниці.

Ми очищуємо економіку від фіктивного експорту, незаконного відшкодування ПДВ, переважної частини контрабандного імпорту, багатьох схем заниження прибутків, що пред’являються до оподаткування.

Я хочу доповісти вам, що, наприклад, у листопаді місяці при плані повернення ПДВ один мільярд 78 млн., було повернено 1,8 млрд. гривень. Ми повністю розчищаємо цю зону від корумпованого впливу. Практично стовідсотково виконується план зростання обсягу доходів Державного бюджету. За 10 місяців 51,6 відсотка, в тому числі загального фонду на 69,2 відсотка. Я доповідаю Верховній Раді, що за листопад показники доходів до Державного бюджету виконані. Податкові надходження до зведеного бюджету зросли на 56, 7 відсотка за 10 місяців.

Випереджаючими темпами підвищувалися надходження тих податків, що пов'язані з проведеними процедурами детінізації економіки. Зокрема, надходження податку на додану вартість зросло вдвічі, податку на прибуток підприємств в півтора рази, в тому числі державних в 1,6 рази. В 3,9 рази зросли надходження до Бюджету частин прибутку державних підприємств. В 5,3 рази – дивіденди на акції чи паї держави в капіталі господарських товариств.

За підсумками 10 місяців Державний бюджет країни зведено з профіцитом 2,3 млрд. гривень, це – 0,7 відсотка ВВП, тоді як за 2004 рік існував дефіцит в 6,4 млрд. Уряд забезпечить до кінця року виконання затвердженого Державного бюджету за доходами та видатками, а також утримає його дефіцит у визначених рамках до двох відсотків ВВП.

На останньому своєму засіданні уряд прийняв низку постав, які завершують наші відносини з регіонами, а також з міністерствами і відомствами по тим заборгованостям, які були перед урядом щодо фінансування капітальних видатків.

Макроекономічна політика Кабінету Міністрів спрямовувалася на підтримку дій Національного банку в сфері грошово-кредитної політики. Реманетизація обороту ВВП та прискорене його насичення кредитними грошима створює сприятливі умови для інвестування та нагромадження необхідних виробничих ресурсів. Уряд відновив керованість інфляційних процесів, у вересні темпи приросту споживчих цін були майже в 3 рази, а у жовтні в 2,4 рази нижчі, ніж торік. Понад вдвічі меншими за 10 місяців 9,3 проти 20,3 відсотка в 2004 році залишають темпи приросту цін виробників промислової продукції.

В основі соціальної доктрини уряду лежить розуміння, що високі соціальні стандарти повинні грунтуватися на динамічному зростанні економіки, одночасно будучи дієвим стимулом такого зростання.

Створення передумов та відновлення зростання виробництва валового внутрішнього продукту та валової доданої вартості в основних бюджетоутворюючих видах діяльності дозволила не лише продовжити реалізацію масштабних соціальних програм, а й вивести їх на нові рубежі. Основні державні мінімальні гарантії наближено до прожиткового мінімуму. Зроблено реальні кроки щодо підвищення до цього основного соціального стандарту мінімальної заробітної плати та мінімального розміру пенсії.

Уряд приступив до розробки комплексу заходів, спрямованих на створення економіко-правових умов для легалізації заробітної плати, збільшення доходів та підвищення економічної активності населення, зменшення його розшарування за рівнем доходів. Серед таких заходів передбачається:

Законодавче запровадження мінімальної погодинної заробітної плати як державного соціального стандарту.

Зменшення навантаження на фонд оплати праці шляхом перерозподілу платежів та зборів між роботодавцями і працівниками.

Усунення диспропорції у міжпосадових, міжгалузевих співвідношеннях оплати праці працівників бюджетної сфери.

Залучення необхідних інвестицій у виробництво та людський капітал.

Створення нових робочих місць, забезпечення захисту права працівників на своєчасне і в повному розмірі отримання заробітної плати, а також погашення заборгованості, що накопичились.

Зміцнення позицій середнього класу.

Першими кроками уряду в цьому напрямі є підготовлений і поданий на схвалення Президентові України Указ Президент про затвердження стратегії удосконалення системи соціальних виплат населенню.

На даний час опрацьовується стратегія подальшого розвитку пенсійної системи. Її мета – окреслення напрямів та етапів подальшого розвитку пенсійної системи, здійснення заходів щодо забезпечення фінансової стабільності фінансової системи, відновлення дії страхових принципів, перегляд та визначення етапів виконання заходів щодо запровадження загальнообов’язкової і накопичувальної пенсійної системи та підвищення ефективності системи недержавного пенсійного забезпечення.

Я ще раз хочу наголосити на тому, що всі пенсійні виплати здійснюються своєчасно, і ми звертаємо увагу на ті технічні проблеми, які часом виникають в регіонах, то на добу з вини місцевих органів влади затримується видача пенсії.

Ми також хочемо разом з вами відпрацювати таку систему, щоб вже наступного року ми визначилися з приводу того значного дефіциту, який у нас є сьогодні в Пенсійному фонді, який, як відомо, сягає зараз 20 мільярдів гривень на наступний рік і який ми вимушені погашати з Державного бюджет.

Шановні народні депутати, уряд не обіцяє прориву. Ми впевнені в поступовому, але впевненому русі вперед, починаючи з перших місяців наступного року. Активні кроки у реформуванні економіки мають стати гарантією відновлення довіри населення, вітчизняних та іноземних інвесторів до політики уряду. Створення сприятливих умов для вкладання коштів в українську економіку та стабільна політична ситуація в країні стимулюватиме збільшення приросту прямих інвестицій, іноземних інвестицій.

Визнання України як країни з ринковою економікою дозволить активізувати переговорні процеси щодо зняття взаємних обмежень у міжнародній торгівлі з країнами – основними торговельними партнерами. Це призведе до нарощування експорту. Ми очікуємо, що саме сьогодні буде оголошено про визнання нас країною з ринковою економікою від Європейського Союзу. Юридичне оформлення цього всього відбудеться протягом січня місяця наступного року.

Я так думаю, що і процедури, які зараз ідуть в сполучених штатах Америки також дадуть нам можливість в січні, на початку наступного року також отримати цей статус і від Сполучених Штатів Америки. В цілому в 2006 році прогнозується досить високий темп зростання реального валового внутрішнього продукту – 7%. У вас є ці показники, видані вам в таблицях. Головних чинником економічного зростання залишиться внутрішній попит. Підвищення платоспроможного попиту населення відбудеться за рахунок подальшого збільшення розмірів мінімальної заробітної плати, соціальної допомоги та мінімальної пенсії за віком, відповідно до зміни прожиткового мінімуму.

В наслідок цього реальні доходи зростуть на 9,8%, середньомісячна заробітна плата – на 11,9%. Відповідно до темпів зростання попиту збільшуватиметься і пропозиція. Приріст промислового виробництва в 9,5% визначатиметься зростанням обсягів виробництва, машинобудування - 18%, харчовій промисловості - 16, хімічній та нафтохімічній промисловості – 9% і 3% - в металургії. Поряд і зростанням економіки відбудеться формування позитивної тенденції на ринку праці.

Якщо говорити про методику обчислення безробіття по методиці Міжнародної організації праці, то прогнозується зменшення рівня безробіття до 7,5% і економічно-активного населення у віці 15-60 років, при збільшенні до 21,2 мільйона осіб численності працівників зайнятих економічною діяльністю. Звісно, наступного року нас очікує і чимало проблем, що будуть обтяжені і політичним чинником – це вибори до Верховної Ради.

Однак ми впевнені, що реалізація урядових планів дозволить забезпечити економічне зростання, і наші громадяни вже найближчим часом відчують реальне покращання свого матеріального добробуту.

Досвід моєї роботи у Верховній Раді свідчить, що у її складі достатньо народних депутатів, налаштованих на конструктивну співпрацю.

Звертаюсь саме до вас, шановні народні депутати, уряд готовий до співробітництва і готовий протягнути руку кожного, хто бажає спільною роботою сприяти піднесенню України.

Сьогодні визначний день в історії України: ми відмічаємо 14-ту річницю референдуму, референдуму, в якому ми проголосили незалежність України і обрали свого першого Президента в цей час.

Я вітаю вас з цією річницею і дякую за увагу.


ГОЛОВА. Шановні народні депутати, доповідь Прем’єр-міністра завершено. Прошу записатися на запитання.

Так, іде запис.

Так, на табло, будь ласка. Сергій Чичканов, фракція комуністів. Будь ласка, ваше запитання.
10:36:05

ЧИЧКАНОВ С.В.

Прошу передать слово депутату Пономаренко.
ГОЛОВА. Георгій Пономаренко, мікрофон, будь ласка.
10:36:12

ПОНОМАРЕНКО Г.Г.

Пономаренко, фракція комуністів.

Юрій Іванович, зараз під стінами Верховної Ради стоять представники органів місцевого самоврядування. Вони сьогодні з семи годин провели свої збори на Майдані незалежності.

Якщо нас… Вони запитують: якщо в нас все так добре, як ви сказали, то чому сьогодні в місцевих бюджетах проектується на 2006 рік лише 10 відсотків на оплату комунальних послуг, а все інше – на заробітну плату. Чому в цьому році газифікація сільських населених пунктів з 450 мільйонів тільки 116 мільйонів виділено.




Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання тридцять третє сесійний зал Верховної Ради України
Добрий ранок, шановні депутати, радіослухачі І телеглядачі, журналісти І гості Верховної Ради!
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок перше сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради, представники засобів масової інформації!...
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України. Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання шістдесят третє сесійний зал Верховної Ради України
Голова. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України. Прошу, шановні колеги підготуватися до...
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сорок четверте сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Прошу депутатів підготуватися до реєстрації. Проходить поіменна реєстрація, будь ласка
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання четверте сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні депутаті, інші учасники нашого засідання, гості Верховної Ради!
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання десяте сесійний зал Верховної Ради України
В залі зареєстровано 427 народних депутатів України. Вечірнє пленарне засідання оголошується відкритим
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, гості Верховної Ради. Прошу підготуватись до реєстрації. Увімкніть, будь ласка,...
Засідання сорок третє сесійний зал Верховної Ради України iconЗасідання сімнадцяте сесійний зал Верховної Ради України
Голова. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка