Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України



Сторінка1/8
Дата конвертації08.07.2017
Розмір1,07 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8


ЗАСІДАННЯ ТРИДЦЯТЬ СЬОМЕ

Сесійна зала Верховної Ради України

14 грудня 2010 року, 10.00 година

Веде засідання Перший заступник Голови Верховної Ради України А.І.МАРТИНЮК


запрошені Верховної Ради! Прошу підготуватися до реєстрації.

Будь ласка, прошу ввімкніть систему «Рада», реєструємося.

10:02:34

У сесійній залі зареєстровано 413 народних депутатів. Ранкове засідання Верховної Ради оголошую відкритим. Є тут переживання особливо у Юрія Анатолійовича та інших: де Голова? Він виконує державні функції. Сьогодні, ви знаєте, нарада послів України відбувається і усе керівництво держави бере у ньому участь.

Дозвольте проінформувати про підсумки пленарної роботи Верховної Ради за період з 30 листопада по 3 грудня. Відбулося п’ять пленарних засідань Верховної Ради, розглянуто 122 питання порядку денного. За результатами їх розгляду прийнято 23 закони та 15 постанов, 16 законопроектів прийнято за основу, два законопроекти направлені до комітету до підготовки на повторне перше читання, три законопроекти повернуто на доопрацювання суб’єкту права законодавчої ініціативи, чотири законопроекти повернуто до комітету на доопрацювання з наступним поданням на повторне друге читання, 34 законопроекти та два проекти постанов – відхилено.

За результатами розгляду пропозицій Президента України два закони прийнято в цілому з урахування пропозицій Президента України. Проголошено було 59 депутатських запитів.

Шановні колеги, відповідно до статті 25 Регламенту у вівторок ми маємо 30 хвилин для виступів уповноважених представників фракцій із внесенням пропозицій, оголошень, заяв, повідомлень.

Прошу представників фракцій здійснити запис на виступи. Будь ласка, Чечетов, Партія регіонів, підготуватися Гриневецькому.

Юрій Мирошниченко, прошу.
10:04:42

МІРОШНИЧЕНКО Ю.Р.

Шановні виборці, шановні колеги! Юрій Мірошниченко, фракція Партії регіонів. 9 грудня Президент України започаткував перший етап адміністративної реформи, яка передбачає суттєві зміни у структурі центральних органів виконавчої влади. Президент України наголошує, що реалізація адміністративної реформи працюватиме на підвищення ефективності державного управління, наближення влади до людини. Існуюча до недавнього часу система, за якою один орган, а це, як правило, галузеве Міністерство, одночасно ухвалював рішення, забезпечував його виконання і контролював цей процес, продемонструвало цілковиту неефективність. За таких умов створювалися широкі можливості для корупції, зловживання владою, саботажу виконання законів і ігнорування інтересів людей.

На першому етапі першочергова увага приділяється реформуванню Кабінету Міністрів як вищого органу у в системі органів виконавчої влади. Зокрема, радикально зменшилася кількість членів уряду, скасувалися урядові комітети, більш ніж на 50 відсотків буде скорочено Секретаріат Кабінету Міністрів. Це дозволить прискорити підготовку, узгодження і прийняття урядових рішень, уникати дублювання функцій. Визначено шість типів центральних органів виконавчої влади – Міністерство, служба, інспекція, агентство, незалежні регулятори і органи із спеціальним статусом. Із 112 центральних органи виконавчої влади створено 63, у тому числі 16 міністерств, 28 служб, 13 агентств і сім інспекцій.

Змінилася система управління міністерствами, в яких вводиться посада керівника апарату, заступника міністра. При цьому у міністра залишається два заступника з політичним статусом.

Запроваджується нова система державного управління, за якою міністерства будуть розробляти стратегію діяльності, фактично політику, агентства – управляти державним майном, природними ресурсами, реалізовувати проекти, служби – надавати послуги громадянам та юридичним особам, інспекції здійснюватимуть контроль в інтересах громадян за роботою перерахованих органів, а незалежні реєстратори ухвалюватимуть об’єктивні і неупереджені рішення на ринках природних монополій, знову ж таки керуючись інтересами громадян.

Одночасно починає реформуватися державна служба. Президент України готує до подання в парламент проекти законів «Про державну службу», «Про центральні органи виконавчої влади», а також зміни до законів «Про Кабінет Міністрів», «Про боротьбу з корупцією», діяльність незалежних регуляторів національних комісій регулювання ринків природних монополій.

Нашим спільним важливим завданням є прийняття Закону про доступ до публічної інформації та нової редакції Закону про інформацію, що не дозволить чиновникам приховувати інформацію та унеможливить їх зловживання, забезпечить контроль громадськості над прийняттям і виконанням управлінських рішень на всіх рівнях.

Шановні виборці, шановні колеги! Головна мета адміністративно реформи зробити владу доступною, прозорою та ефективною, а також підконтрольною громадянам. У системі органів виконавчої влади, починаючи від Кабінету Міністрів та міністерств і до обласних та районних адміністрацій, повинні без зволікань ухвалюватися фахові рішення, а підготовка та прийняття рішень має відбуватися відкрито для громадськості. Слід позбутися дублювання функцій у різних міністерствах і відомствах, спростити процедуру підготовки та погодження проектів рішень, прискорити їх прийняття і забезпечити неухильне виконання, запровадивши відповідальність чиновників за прийняття рішення і їх реалізацію.

Крім того, влада має стати, дійсно, доступною для громадян. Зокрема шляхом забезпечення вільного доступу до публічної інформації, реального громадського обговорення проектів рішень, регуляторного особистого прийому громадян керівниками органів влади.

У ході адміністративної реформи, дійсно, відбудеться скорочення значної кількості державних службовців. Однак, по-перше, звільнення відбуватиметься у строгій відповідності до вимог Трудового законодавства, з дотриманням всіх соціальних гарантій.

По-друге, ці спеціалісти зможуть працювати в народному господарстві, що має стати позитивним поштовхом для економіки. Реформування центральних органів виконавчої влади, це тільки перший етап адміністративної реформи. Запланована зміна в системі всієї виконавчої влади, суттєве скорочення чиновників, які представляють центральну владу на місцях і одночасне посилення ролі і збільшення повноважень органів місцевого самоврядування, але не за рахунок збільшення їх чисельності, а за рахунок підвищення якості роботи.

Наступним кроком стане реформа органів місцевого самоврядування…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, завершуйте.
МІРОШНІЧЕНКО Ю.Р. Президент України поставив чітке завдання, сформувати компетентний, ефективний і мобільний державний апарат, здатний забезпечити прийняття і реалізацію державних рішень, надавати якісні послуги громадянам, а також спроможний провести реформи і модернізацію країни. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Сергій Гриневецький, фракція Народної партії, за ним - Микола Мартиненко.
10:10:26

ГРИНЕВЕЦЬКИЙ С.Р.

Шановний Адам Іванович! Шановні колеги! Найголовнішою темою сьогодення є, безумовно, реформи в суспільстві і реформа державної влади, зокрема. Мета її на перший погляд зрозуміла, оптимізація системи центральних органів влади та підвищення ефективності державного управління.

Як прихильник сильної державної регіональної політики, я хотів би, щоб адміністративна реформа стала одним з перших кроків на шляху до усунення перешкод регіонального розвитку, подолання надмірної централізації та бюрократизації.

Тож сподіваюсь, що зазначена ініціатива в решті-решт вийде на новий формат відносин між центром та регіонами і стане підґрунтям для реалізації національних інтересів.

Разом з тим не слід забувати, що майбутнє перетворень залежить від людей, які її реалізують. Можна дискредитувати реформу її недбалим виконанням, вихолостити її суть, викликати обурення суспільства.

За останні роки ми неодноразово були свідками того, як важливі перетворення гальмувалися через неефективну роботу або відвертий саботаж чиновництва та незрозумілість їх дій для громадян. Запорукою ефективності реформ є спадкоємність влади. На жаль, говорити про чітке дотримання цього принципу важко, оскільки він був порушений ще у 2005 році, коли відбулася масова зачистка державних службовців. Сьогодні знову постає питання формування професійного чиновництва, яке б служило державі, а не корпоративно-егоїстичним інтересам.

На недавньому засіданні РНБО Президент України закликав уряд казати правду щодо соціально-економічної ситуації в країні. Більш того, підвищення ефективності висвітлення діяльності органів виконавчої влади та поширення інформації про здійснювані в Україні реформи, розглядається як відповідь на виклики національній безпеці держави у 2011 році, про це зокрема говориться в Указі Президента від 10 грудня поточного року. Вже ухвалено Податковий кодекс, який викликав неоднозначну реакцію в суспільстві. На черзі інші, не менш важливі законодавчі акти і ми не знаємо як громадяни відреагують на них. Є приклад, можна навести пенсійну реформу. Тривалий час ми чули сором’язливі запевнення можновладців про те, що пенсійний вік для українських громадян підвищуватися не буде. Сьогодні ми чуємо протилежне. Як і кому в цій ситуації вірити, адже говорили одні і ті ж самі люди. Коли можновладці мовчать або кажуть неправду, починають працювати альтернативні джерела інформації. Тим більше, що сьогодні технології дозволяють це робити швидко і ефективно. Правдивість влади, на моє переконання, починається з відмови від подвійних стандартів, поваги до права, Конституції, законів.

Дуже часто в цій залі згадуються слова «дефіцит» та «інфляція», говорять про дефіцит бюджету та грошову інфляцію. Проте чомусь мало хто говорить про такі поняття як дефіцит суспільної підтримки та інфляція довіри. Звісно, не можна розраховувати на те, що непопулярні та болючі заходи будуть позитивно сприйняті населенням. Цього не сталося і в більш заможних країнах ніж наша, але там принаймні влада відверто говорить про необхідність обмежень і звертається до громадян із закликом до порозуміння, а не відмовчується.

Сьогодні Україна очікує черговий транш від Міжнародного валютного фонду. У зв’язку з цим хотілось би почути відповіді на такі питання. Чи стануть умовою отримання чергового траншу наступні кроки: проведення пенсійної реформи з обов’язковим підвищення пенсійного віку і як це узгоджується з Конституцією; запровадження пені за борги, за послуги житлово-комунального господарства з можливістю виселення із житла; чергове підвищення ціни на газ в 2011 році з поступовим доведенням її до ринкової; скорочення дефіциту бюджету до рівня 3,5 відсотки ВВП у 2011 році і 2,5 відсотки в 2012 році; поетапне підвищення тарифів на послуги ЖКХ та доведення їх до рівня собівартості; відмова у випуску п’ятого траншу ПДВ-облігацій; зняття мораторію на продаж земель сільськогосподарського призначення. Останнє питання має особливу вагу. Сучасній Україні земля як товар завжди буде цікавити крупний іноземний капітал, відповідно викликає цілком обґрунтоване побоювання. Яким чином буде здійснюватися приватизація нашого головного національного багатства і чи не будемо ми розплачуватися за отримані кредити вітчизняними чорноземами?

Суспільство чекає правдивих відповідей на ці питання. Правда, якою б вона не була гіркою, все ж краще ніж постійне замовчування. А правда збоку влади – це повага до своїх громадян. Дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Микола Мартиненко, фракція "Наша Україна –Народна самооборона". Підготуватись Симоненку.
10:15:36

МАРТИНЕНКО М.В.

Шановні колеги! Як говорив один західний економіст, «ви не можете вирішити проблему – поки не визнаєте, що вона у вас є».

2 грудня провладна парламентська більшість прийняла рішення, яке було продиктовано суто політичними мотивами, точніше, не прийняла, відмовилась проголосувати за проект Постанови про парламентські слухання щодо стану та перспектив розвитку відносин України з Росією та Євросоюзом. Влада продемонструвала небажання публічно обговорювати ключові питання зовнішньої політики. Але зовнішньополітичні диспропорції у трикутнику Україна-Європа-Росія нікуди не подінуться. Як відомо, проблеми повільно вирішуються, зате швидко розмножуються. Я вже говорив про те, що на європейському напрямку маємо значно нижчу динаміку, ніж на російському.

З одного боку, аморфний план дій щодо безвізового режиму, який ні до чого не зобов’язує Європейський Союз, а також переговори щодо угоди про асоціацію, що тягнуться вже 4 роки. З другого бартер – флот на газ – і дедалі конкретніші і масштабніші проекти у базових галузях української економіки. Але чи піде на користь Україні ця висока динаміка відносин з Росією?

Останнім часом бачимо постійні спроби взяти під контроль нашу газотранспортну систему, досягти злиття «Нафтогазу» з «Газпромом», спостерігаємо рецидиви митних воєн. Згадані парламентські слухання і задумувалися для визначення зовнішньополітичного балансу в трикутнику Україна-Європа-Росія. Балансу вигідного, насамперед, для України.

Для комплексного аналізу необхідна спільна і узгоджена робота законодавчої та виконавчої гілок влади. Парламентські слухання – це адекватний спосіб прозоро і публічно об’єднати їх зусилля. Але громадянам дали зрозуміти: всі ключові зовнішньополітичні рішення і надалі прийматимуться кулуарно. Впевнений, це ув’язнення зовнішньою політикою у високих кабінетах шкодить і вищому керівництву держави, і країні в цілому. Прикро, що частина депутатів власними руками девальвує вітчизняний парламентаризм. Більшість, по суті, відмовляється від права і обов’язку, закріпленого за Верховною Радою Конституцією, визначати засади внутрішньої і зовнішньої політики України.

Ми внесли проект нової постанови номер 7432 про проведення парламентських слухань щодо двох конкретних тем у відносинах України з Росією та Євросоюзом. Маю на увазі можливість вступу до Митного союзу Росії, Білорусії та Казахстану, про яку говорили наші високопосадовці, а також цілий вузол питань, пов'язаний із досягненням угоди про зону вільної торгівлі з Європейським Союзом. Як відіб’ються кроки у напрямі Митного союзу на нашій європейській та глобальній інтеграції?

Нагадаю, рух в Європу – головний напрям нашої зовнішньої політики, він законодавчо закріплений і його ніхто не скасовував. Але виникає загроза: по-перше, обмеження доступу до європейських ринків та технологій; по-друге, максимального ускладнення, якщо не зриву, процесу переговорів про зону вільної торгівлі з ЄС. Адже в Митному союзі є своя комісія, яка і проводить переговори з третіми країнами. Україна там матиме лише один голос.

На відміну від інших членів Митного союзу Україна є членом Світової організації торгівлі. Тому для нас вступ до цього союзу означатиме конфлікти з країнами СОТ і відповідні економічні санкції.

Як бачите, питань для обговорення більше ніж достатньо. Сподіваюсь, що цього разу політика відступить на другий план, здоровий глузд і відповідальність переможуть, і Верховна Рада проголосує за цю постанову. Нам нікуди не подітись від серйозних фахових розмов на зовнішньополітичні теми. Лише так виконавча, законодавча гілки влади зможуть прийти до продуманих і корисних для країни рішень. Дякую за увагу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Слово має Симоненко Петро Миколайович, фракція комуністів. За ним буде виступати Яворівський.
10:20:06

СИМОНЕНКО П.М.

Уважаемые коллеги! Уважаемые избиратели! Одним из ключевых вопросов, который нам предстоит рассмотреть в ближайшее время, и который волнует всех – это реформа пенсионной системы. Ознакомление с предложениями правительства по пенсионной реформе дает основание заявить, что они разработаны не в интересах человека труда, не из цели повышение уровня жизни наших пенсионеров, а исключительно ради получения очередного транша МВФского кредита и в соответствие с кабальными требованиями МВФ.

Во-первых, мы – коммунисты – считаем, недопустимым и аморальным, чтобы в условиях, когда за последние два десятилетия продолжительность жизни в Украине резко сократилась, был поднят пенсионный возраст и увеличен на 5 лет необходимый для получения пенсии трудовой стаж: до 30 лет для женщин и 35 для мужчин.

Мы убеждены, что такие меры приведут к значительному росту безработицы, прежде всего среди нашей молодежи. Куда деваться молодым людям в условиях безработицы? На стакан, иголку наркомана, преступные группировки, либо выехать за пределы Украины. Как следствие, возникает дополнительная угроза национальной безопасности, связанная с ростом преступности, бездомности, беспризорности и углублением социальной деградации.

Во-вторых, мы против, чтобы были отменены специальные пенсии для тех, кто проработал в тяжелых условиях и на вредных производствах, для ветеранов вооруженных сил и правоохранительных органов, других категорий граждан, чей труд или служба связаны с риском для здоровья и жизни.

Предлагаемое сокращение пенсий для работающих пенсионеров мы рассматриваем как нарушение их конституционных прав. Мы категорически возражаем, чтобы пенсии облагались подоходным налогом, потому что это не доход, это сбережения наших граждан. В то же время мы считаем необходимым существенно сократить разрыв между максимальной и минимальной пенсиями за счет урезания непомерно высоких пенсий, которые сегодня установлены для отдельных категорий госслужащих: прокуроров, судей, министров, депутатов и так далее. Надо поднять минимальные пенсии, таким образом восстановить в этом вопросе социальную справедливость.

В-третьих, в Украине нет сегодня условий для того, чтобы внедрять две параллельные пенсионные системы: накопительную и солидарную. Давайте, уважаемые коллеги, смотреть на вещи реально. Низкий уровень заработных плат, высокий уровень цен, высокий уровень жилищно-коммунальных платежей не дает никаких шансов украинским рабочим, селянам, учителям, врачам, научным и творческим работникам, работникам культуры, служащим, мелким предпринимателям и так далее откладывать деньги в накопительный фонд. Согласно данным Организации Объединенных Наций более 80 процентов наших граждан живут за чертой бедности. Кроме того, высокий уровень безработицы и тенезация экономики дает основание мне утверждать, что денег не будет ни в солидарном, ни в персональном накопительных фондах.

Кроме того, восстала реально проблема и государство обязано сегодня контролировать другую проблему. Это, прежде всего, цены на социально значимые товары, услуги и продукты питания, жилищно-коммунальные тарифы, чтобы инфляция и повышение цен не съедали трудовые пенсии. Очередная авантюра Тигипко закончится тем, что это приведет к социальному взрыву и, естественно, снижению жизненного уровня наших граждан.

Уважаемые коллеги! Я хотел бы также сегодня поделится с вами некоторыми соображениями в связи с тем, что на слуху скандал, связанный с публикацией интернет-ресурсом «WikiLeaks» секретной переписки американских дипломатов. При этом не имеет значение случайная ли эта утечка информации или специально спланированная операция. Факт остается фактом. Но нам сегодня надо детальнейшим образом проанализировать, а что происходило за годы независимости в Украине. Опубликованные документы – это лишь часть того преступного предательского пути национальных интересов, которые подтвердили правоту наших выводов о том, что за годы прошедшие после выхода Украины из состава СССР наша страна обрела только бумажную независимость и бумажный суверенитет, полностью оказавшись под властью международного капитала во главе с Соединенными Штатами и Международным валютным фондом.

Помните, уважаемые коллеги, как на заре нашей независимости к каждому министру был представлен иностранный советник. Каждому госчиновнику, по сути дела, давались указания, как он должен действовать.

Помните как Верховная Рада, принимая якобы законы Украины, переводила с английского и других языков законы других государств, а не законы народа Украины.

Помните, как формировалась пятая колона в Украине. Соросовские выкормыши здесь нам рассказывали, как надо жить. А тем более, когда госдэповские структуры грантоедов сегодня захватили Украину и, по сути дела, формируют пятую колону из граждан Украины, которая предательски относится к развитию и перспективам развитию Украины.

Я также хотел бы обратить ваше внимание на то, что полевые…


ГОЛОВУЮЧИЙ. Завершуйте, будь ласка.
СИМОНЕНКО П.М. … обратить ваше внимание, уважаемые коллеги, что эти помаранчивые полевые командиры, ведь они готовились тоже американцами не для борьбы за независимость, а для уничтожения перспектив Украины.

Поэтому я считаю, что Генеральная прокуратура должна очень серьезно заняться ответственностью тех чиновников и тех, кто бегал в посольства Соединенных Штатов Америки отчитывать, как он предает Родину и как он изменяет своему народу. Благодарю.


ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Будь ласка, Яворівський, фракція “Блоку Тимошенко”, передає Івану Кириленко, прошу.
10:25:51

КИРИЛЕНКО І.Г.

Шановні співвітчизники! Вже незабаром Новий рік, не за горами 20-та річниця незалежності. Згадаймо, починали ми свій новий відлік, перебуваючи по багатьох показниках у 20-ці найрозвинутіших країн світу.

Нині ми теж у 20-ці, але у другій сотні. Абсолютно очевидно, старі підходи, за якими і жили і працювали всі ці роки вже давно себе вичерпали.

Радикальне оновлення всіх сторін нашого буття вже просто неминуче. І можливості чи не вперше теж склалися унікальні. Ще ніколи у нас не було такої слухняної вертикалі усіх гілок влади, такого чіткого їх підпорядкування єдиному центру, ще ніколи так в автоматичному режимі за єдиним помахом руки не працював вітчизняний парламент. Одним словом, можна спокійно, не звертаючи уваги ні на що і ні на кого, робити все, у тому числі і реформи. І судячи з усього, процес пішов. Тільки у якому напрямку? Так, реформи можна здійснити швидко, навіть ефектно, обравши найкоротший шлях, а саме: перерозподілу загального пирога, тобто відібрати у одних і передати іншим. Але пиріг від цього більше не стає.

Є інший шлях: вкласти ресурси у розвиток, створення нової продукції з якісно іншими властивостями. Це, звичайно, довша дорога, без особливого ефекту на початку, з багатьма невідомими і значними ризиками. Але ж придивімося до досвіду "Великої двадцятки", куди Україна, до речі, збирається пробитися вже за декілька років. Не для іронії це говорю. Бо до історії тієї ж Південної Кореї придивитися то варто. По території це лише декілька наших областей, але з набагато біднішими ресурсами. І при цьому виробляють щороку товарів і послуг майже на півтора трильйона доларів. Ми, до речі, у 10 разів менше. А ще якихось 30-40 років тому Корея була там, де сьогодні Сомалі. З чого вони почали? Вклали, що могли, не у перерозподіл, а у мозги, тобто у науку, в надсучасні технології, у перспективні розробки. У результаті ми вже 20 років, як везли, так і веземо у ті країни металургійну заготовку по 500 доларів за тонну, а звідти зроблені у тому числі і з нашого металу легкові автомобілі, сучасну побутову техніку, комп’ютери, а зовсім скоро у чудо-продукції нанотехнологій. У новій доданій вартості ціна цього металу зростає у сотні, навіть тисячі разів. Але вже не метал формує вартість кінцевого продукту, а знову ж таки мозги. От звідки у них високі зарплати, достойні пенсії, ситі бюджети і красиве життя.

Отже, і у нас без радикальних структурних змін, перш за все в економіці, тобто без створення нових високотехнологічних виробництв і навіть галузей ніякого українського чуда, ніякого прориву і вищого рівня життя не буде. Так і залишимося третьосортним сировинним придатком для сильных мира сего. В запропонованих владою новаціях такого прориву не видно. Ніхто не буде суперечити. Роздутий апарат не зачищати, а скорочувати треба. Встановити нарешті, як ми і пропонували, справедливість в пенсійних питаннях треба. Але це далеко ще не реформи. А лише елементарне внормування проблем за рахунок того ж таки перерозподілу.

А візьмемо вже діючі податки у реформу. Де там могутні мотивації для принципово нового розвитку? Та ні. Там в більшості норм той же таки банальний перерозподіл. Причому, багатим олігархам менші податки. Дрібному і середньому підприємцю – більші. А очікувалось, що хоча б для паливного комплексу щось та й запропонується. Адже ми єдина країна в світі, яка без ущербу для своєї продовольчої безпеки може повністю себе забезпечити альтернативним, відновлювальним, екологічно чистим біопаливом. Невеликі кошти треба вкласти, пільгові податки років на 5 – і можемо отримати інший рівень енергетичної залежності, сотні тисяч сучасних робочих місць, гарантовану мотивацію аграрному сектору.


Каталог: zakon -> skl6 -> 7session -> STENOGR -> DOC
skl6 -> Засідання десяте сесійний зал Верховної Ради України
DOC -> Засідання сорок четверте сесійна зала Верховної Ради України
skl6 -> "Підготовка до проведення в Україні фіналу чемпіонату Європи 2012 року з футболу". Доповідає народний депутат України Віктор Петрович Корж
skl6 -> Рішення стосувалося того, що перед голосуванням депутати здійснять письмову реєстрацію, за результатами письмової реєстрації буде виголошено щодо присутності І відсутності народних депутатів, І після того будуть вилучені картки


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання тридцять перше сесійна зала Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради! Прошу підготуватись до реєстрації
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання п’ятдесят сьоме сесійна зала Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку! Шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання двадцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання друге (продовження) Сесійна зала Верховної Ради України
...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання сорок четверте сесійна зала Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання восьме сесійна зала Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні колеги, підготуватися...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання двадцяте сесійна зала Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати, запрошені та гості Верховної Ради України! Прошу, шановні народні депутати,...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання тридцять сьоме сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Шановні депутати, продовжується робота парламенту у пленарному режимі. Я прошу оголосити в коридорі, щоб зайшли депутати...
Засідання тридцять сьоме сесійна зала Верховної Ради України iconЗасідання тридцять третє сесійний зал Верховної Ради України
Головуючий. Доброго ранку, шановні народні депутати І гості Верховної Ради України!


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка