Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас



Скачати 96,66 Kb.
Дата конвертації10.07.2017
Розмір96,66 Kb.

Завдання

ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

проведеної 19 лютого 2017 року
8 клас

  1. За якою ознакою створено тестовий ряд:

А) 860 р., 911р., 1043 р.; (1б)

Б) Сигізмунд ІІ Август, Стефан Баторій, Г.Валуа. (1б)


В) П’ятка, Кумейки, Жовнин. (1б)
Визначте зайву позицію. Поясніть.
А) І.Богун, П.Бут, М.Кривонос, Д.Нечай. (2б)

Всього 5б.




  1. Малюнок 1

    Малюнок 2
    Перед вами два світових шедеври живопису. Визначте які події вони передають. (2 б.) Коли ці події відбулись? (2 б.) До різниці між цими подіями додайте дату завоювання норманами Англії та відніміть кількість балканських походів князя Святослава Ігоревича. В результаті ви одержите важливу дату з історії України. Визначте роль і місце цієї дати в історії України. (6 б.)
    Всього 10 б.







3.Запишіть поняття і терміни у відповідний сектор таблиці і дайте їм визначення (2б.):

Політична історія

Економічна історія

Військова історія

Історія релігій

Історія культури
















1)Гість; 2) Гугеноти; 3) Дуумвірат; 4) Засіка; 5) Саги; 6) Скит; 7) Дим; 8) Забрало;

9) Ізборник; 10) Едикт. Всього 20б.




  1. Робота з документом. «…Через рік після перемоги під Берестечком повністю загинуло польське військо… господарю ж Василю довелося влаштовувати весілля своєї дочки Розанди…» Про яку подію йдеться? (2б) Коротко розкажіть про неї. (3б) Всього 5б.




  2. А)

    Г)
    В
    Б)

    В)
    изначте історичні постаті. (4б)

























Про кого з них говорили сучасники: 1.Носив ім’я Гедеон»; 2. «Урус Шайтан»; 3. «Справжній лицар і чудовий гармаш»; 4. «Рятівник Речі Посполитої і Європи». (4б)

Про кого з них йдеться в документі? (2б)


З народної української пісні: «…Була Варна здавна славна - / Славнішії козаченьки,/ Що тую Варну дістали, / І в ній турків забрали…»
Вказати 5 найважливіших фактів із біографії цієї історичної постаті. (5б)
Всього 15 б.

9 клас

  1. За якою ознакою створено тестовий ряд:

А) 860 р., 911 р., 944 р.; (1б)

Б) Глухів, Гадяч, Чигирин. (1б)

В) С.Величко, Г.Грабянка, Самовидець (1б)

Визначте зайву позицію. Поясніть.(2б):

А) Лейпциг, Бородіно, Трафальгар, Ватерлоо;

Всього 5б.





  1. Назвіть дати запропонованих подій та визначте скільки часу минуло між ними:

а) Від утворення Нової Січі до заснування Священного Союзу;

б) Від Яського миру до проголошення незалежності Мексики;

в) Від остаточної ліквідації Запорозької Січі до початку революції в Італії;

г) Від початку гетьманування Кирила Розумовського до падіння кріпосного права в Галичині.

д) Від видання «Жалуваної грамоти дворянству» до «Декларації прав людини і громадянина».

Всього 10б.





  1. Запишіть поняття і терміни у відповідний сектор таблиці і дайте їм визначення (2б.):

Суспільно-політична історія

Соціально-економічна історія

Військова історія

Історія релігій

Історія культури
















  1. Понтіфікат; 2) «Залізнобокі»; 3) Рантьє; 4) Скальди; 5) Пангерманізм; 6)Рейтари; 7) Нунцій; 8) Пансіон; 9) Рейхстаг; 10) Здольщина.

Всього 20б.



  1. П
    Малюнок 1

    Малюнок 2
    еред вами два світових шедеври живопису.
    Визначте, які події вони передають. (2 б.) Коли ці події відбулись? (2 б.) До різниці між цими подіями додайте кількість розподілів Польщі у другій половині ХVIII ст. та назву-цифру, яка означає червоносорочечників Гарібальді. В результаті ви одержите важливу дату з історії України. Визначте роль і місце цієї дати в історії України. (6 б.)
    Всього 10 б.




  1. Робота з документом.
    А) Один із свідків подій 14 грудня 1825 року київський поміщик Й.Руліковський назвав їх: «Революцією в Петербурзі». Чи згодні ви з такою думкою? Аргументуйте. (5 б)
    Б) Із нотаток імператриці Катерини ІІ: «Справа французького короля є справа всіх государів. Для Європи важливо щоб Франція зайняла місце притаманне великій державі. В теперішній час достатньо 10 тис. війська щоб пройти Францію від одного кінця до іншого» Про які події йдеться в тексті? (2б) Дайте характеристику політиці Російської держави щодо цієї події. (3б)
    Всього 10 б.




  1. В
    А)

    Б)

    В)

    Г)
    изначте історичні постаті. (4б) Ким вони були в історії? (4 б)



Про кого з них йдеться в документі? (2б)


«Хоча і не належить до вказаного товариства але знаходився в дружніх зв’язках з багатьма його учасниками.. Вміщені їм твори… мали поширювати в малоросійському народу думки про його відділення від імперії. – Помістити в Олексіївський равелін на чотири місяці, а потім відправити на службу в Вологду.» Вказати 5 найважливіших фактів із біографії цієї історичної постаті. (5б)
Всього 15 б.

10 клас

  1. За якою ознакою створено тестовий ряд:

А)1648 р., 1649 р., 1652 р.; (1 б.)

Б)Д.Антонович, М. Міхновський, Б.Грінченко. (1 б.)

В)Синоп, Цусима, Ютланд (1 б.)

Визначте зайве в тестовому ряду. Поясніть чому:

А)А.Ведель, М.Березовський, В.Боровиковський, Д.Бортнянський. (2 б.)

Всього 5б.



  1. Поясніть твердження до однієї із країн-учасниць І світової війни «Переможена серед переможців». Про яку країну йдеться? (2 б.) Доведіть вірність вислову. (8 б.) Всього 10 б.

  2. Заповніть історичну таблицю:

Причини

Події, процеси

Наслідки




«Київська катастрофа»







Тріанонський мирний договір







Перший зимовий похід армії УНР







«Пивний путч»







«Похід на Рим»




Всього 20б.

  1. Визначте історичні постаті. (4б) Ким вони були в історії. (4б) Кому належать слова наведені нижче? (2б) Назвіть 5 найважливіших біографічних фактів цієї




історичної особи. (5б)

«
1.

2.

3.

4.
Українська держава, українська державність в Україні є. Її створив народ, вся українська нація в процесі великого перевороту життя в «тюрмі народів» - Росії. Без цієї творчості ніякі вожді, проводи, міністри не могли б і одного камінчика в будівлі української державності покласти.»

Всього 15 б.



  1. Я
    1.

    2.

    3.

    4.
    кі історичні події зображено на світлинах? (4 б.) Розташуйте їх в хронологічній послідовності. (4 б.) Як ці події вплинули на хід історії? (12б.)

Всього 20б.



  1. Прочитайте уривки з документу:

  1. «По проголошенню І Універсалу Другого універсалу ми не визнаємо… Приступаємо до заведення порядку на Україні. Задля цього всіх росіян і ренегатів, які гальмують українську роботу зкидаємо з посад силою…»

Про які події йдеться? (2б) Коли вони відбулись? (2б) Чим вони завершились? (6 б)Всього 10б.

  1. «Лише кілька підвод з пораненими та окремі піші вийшли живими з цього бою… Кілька сот полягло в бою. А більше як 500 повстанців потрапило в полон… Це був останній бій Повстанської армії УНР»

Про які події йдеться? (2б) Коли вони відбулись? (2б) Чим вони завершились? (2 б) В чому полягає їх історичне значення? (4 б) Всього 10б.

11 клас

  1. За якою ознакою створено тестовий ряд:

А) 1650 р., 1652 р., 1653 р.; (1 б.)

Б) Немирів, Гадяч, Глухів; (1 б.)

В) Белжець, Собібор, Треблінка. (1 б.)

Визначте зайве в тестовому ряду. Поясніть чому:

А) В.Мороз, О.Гончар, І.Гель, О.Бердник. (2 б.)

Всього 5б.



  1. Влітку 1916 року берлінські газети писали про блискучу перемогу німецького флоту над англійцями. Лондонські газети, в свою чергу, уславлювали перемогу Британського Королівського флоту. Про яку подію йдеться? (2б) Чим вона була знакова? (2б) Хто дійсно вийшов переможцем в цій битві? Поясніть. (6б) Всього 10 б.

  2. Заповніть історичну таблицю:

Причини

Події, процеси

Наслідки




Тонкінська резолюція







«Червоний травень 1968 р.







Операція «Чисті руки»







Нарада в Гельсінки 1975 р.







Утворення ЄЕС




Всього 20б.

  1. Визначте історичні постаті. (4б) Ким вони були в історії? (4б) Кому належать слова наведені нижче? (2б) Назвіть 5 найважливіших біографічних фактів цієї історичної особи. (5б)


1.

2.

3.

4.

«Наша діяльність - це висловлювання наших переконань… У тому що я сказав, у нас порушують «Загальну Декларацію прав людини»... Декларація підписана нашим урядом і повинна бути законом нашого суспільства.»

Всього 15 б.


  1. Я
    1.

    2.

    3.

    4.
    кі історичні події зображено на світлинах? (4 б.) Розташуйте їх в хронологічній послідовності. (4 б.) Як ці події вплинули на хід історії? (12 б.) Всього 20б.


6.

6.Прочитайте уривки з документу:

А. «Всі радісно вітали все те, що геніально накреслив історичний з’їзд переможців ночі. Було урочисто і святково. І от виступає Корнійчук, і в своїй промові, між іншим, сказав: «Марно критикувати Сосюру за вірш «Любіть Україну», нічого ворожого в цьому вірші немає. Це патріотичний вияв думки поета»

Про які події йдеться? (2б) Коли вони відбулись? (2б)Як вони вплинули на долю країни? (6 б)

Б. «…Я сказав приблизно такі фрази, що викликали тоді навіть між нами непогодження: «Проект програми взагалі я схвалюю. Але мені не подобається те, що то на базі марксизму-ленінізму вона побудована.» А тоді Вірун мені зразу таку репліку каже: «Без марксизму-ленінізму дальше, як до Києва, не дійдеш». Ну, такий собі конфлікт. І якраз Левко тоді записував свого роду нотатки. Вони так і називаються: «Нотатки на зборах шостого листопада». Потім у справі фігурували…»



Про які події йдеться? (2б) Коли вони відбулись? (2б) Чим вони завершились? (6 б)

Всього 20б.
Каталог: wp-content -> uploads -> 2017
2017 -> Українська музична література
2017 -> Українська музична література
2017 -> Програма вступних випробувань з англійської мови для навчання за освітньо-кваліфікаційною програмою
2017 -> Конспект лекцій з дисципліни „Історія театру України для студентів 3 курсу спеціальності 02020101 «Театральне мистецтво» спеціальності «Актор драматичного театру»
2017 -> Галузь знань 101 Педагогічна освіта Спеціальність 010101 Дошкільна освіта І семестр – 32 год. (іспит) дитяча література з методикою навчання теми І плани лекцій (середа, пара
2017 -> Програма фахового вступного випробування для вступників на навчання за окр
2017 -> №1 Ф. Стендаль (1783-1842). “ Червоне і чорне ”


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2011/2012 н р
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconМетодичні рекомендації щодо виконання окремих типів олімпіадних завдань ІІІ етапу та завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconЗавдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 8 клас 2013-14 н р. Завдання І
Розташуйте назви історико-географічних об’єктів, де відбувалося підписання різносторонніх угод періоду Руїни у хронологічній послідовності,...
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconЗавдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 015-2016 клас Завдання І
Розташуйте вислови, що стосуються історії Київської держави ІХ-ХІ століття у хронологічній послідовності
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconЗавдання ІІІ (міського) етапу Всеукраїнської олімпіади з історії
У першій половині Х ст на Русі правили: Ігор, Ольга, Аскольд, Дір, Володимир Великий
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconЗавдання обласного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології розміщені на сайті
Комплекти завдань ІІІ етапу олімпіад підготовлені комісією фахівців. До її складу увійшли працівники Чернігівського
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови І літератури у 2010-2011 навчальному році
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconЗавдання ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з історії, 8 клас Тести
Віра у спільне походження І кровну спорідненість між людиною І певним видом тварин називається
Завдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас iconЗавдання І етапу Всеукраїнської олімпіади з історії 2011 -2012 н р. 10 клас І. Тестові завдання (по 0,5 б.)
Співвіднесіть імена історичних діячів та факти їх біографій


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка