Зміст 1Анотація 2



Сторінка1/6
Дата конвертації17.07.2017
Розмір1,23 Mb.
  1   2   3   4   5   6


ЗМІСТ

1Анотація---------------------------------------------------------------------------2

2.Вступ-----------------------------------------------------------------------------3-4 3.Перелік основних нормативно-правових документів,

якими керуються педагогічні працівники при плануванні

роботи з правового виховання-------------------------------------------------5

4.Права дитини згідно з Конвенцією.----------------------------------------------------------5

5.Законодавче забезпечення прав дитини-----------------------------------6-9

6.Песпективний план роботи в старшій групі

«МИ ТЕЖ МАЄМО ПРАВА»------------------------------------------------------------10-14

7.Тематичні бесіди з правового виховання-----------------------------14-17

8.Діагностування дітей старшого віку---------------------------------------17

9.Дидактичні ігри--------------------------------------------------------------18-30

10.Розробки занять з правового виховання для дітей

старшого віку------------------------------------------------------------------31-82

11.Художня література-------------------------------------------------------83-93

12.Бібліографія---------------------------------------------------------------------94

13.Додатки---------------------------------------------------------------------------95-100

АНОТАЦІЯ
Дані матеріали це опис роботи вихователя з дітьми старшої дошкільної групи з правового виховання.

В Базовому компоненті дошкільної освіти чітко окреслено зміст і обсяг знань ,умінь та навичок з проблем правового виховання.

Робота вихователя зорієнтована на системно організоване життя дитини дошкільного віку, створення таких соціально - педагогічних умов життєдіяльності , що допомагають її якнайповніше реалізовуватись.

Розвиток дитиною правильної оцінки свого «Я» ,яка є регулятором її моральної поведінки ,лежить в основі знань про свої права та обов,язки .

Розробки ігор та занять допоможуть проводити роботу з дітьми так ,щоб їм було цікаво , щоб у них не згасло бажання дізнаватися щось нове, розширюючи свій світогляд .


ВСТУП

Кожній людині, скільки б їй не було. Хоч півроку, потрібно. Щоб її вважали людиною. Вважайте людину за людину, й вона буде вдячна вам. І рано чи пізно піде назустріч. Вважайте людину за людину – більше для вихователя нічого не потрібно. Тут – правда, вся правда і тільки правда”.



(Симон Соловейчик з книги „Педагогіка для всіх”)

«Правова освіта в дошкільному закладі» — це питання поставило нам сьогодення. та вимагає особливої уваги.

Через вікову специфіку діти від свого народження не можуть самостійно скористуватися власними правами. Необхідні опіка дорослих, їхня допомога не лише як вияв природних людських почуттів, норм моралі, а такі, які підкріплювалися б правовими документами і відповідали інтересам усіх дітей.

« Дитина – іноземець, вона не розуміє мови, не знає напрямку вулиць, не знає законів та звичаїв. Часом сама хоче роздивитись, а коли важко – просить вказівки й поради. Потрібен гід, який точно відповість на запитання.»

( Януш Корчак із книги „Право дитини на повагу”)

От таким гідом повинен стати для малюків вихователь.

Визначимо завдання, які треба реалізувати в роботі з дітьми:


  • кожна дитина має знати свої права, обов'язки, розуміти і вміти пояснювати відмінність між ними;
    вчити дітей знати свої елементарні права і домагатися їх виконання;

  • вчити називати і виконувати свої основні обов'язки;

• навчити дітей розуміти зв'язок між поняттями: право, правило,честь,обов 'язок;

• показати, що власне ім'я вказує на індивідуальність людини, навчити

дітей радіти своєму імені, знати його пестливі форми, які свідчать про любов до
них рідних і близьких, указують на відмінність від інших;

• учити, дітей складати елементарні судження про свої досягнення, досягнення інших;


виховувати прагнення до високої самооцінки;

  • навчити оперувати займенником „Я", вирізняти себе з-поміж інших.

Виходячи з визначених завдань, працювати треба в двох напрямках:

робота з дітьми та робота з батьками.

Робота згідно перспективного плану «Ми теж маємо права» – одна з складових частин правового виховання.


Цю роботу найдоцільніше проводити у формі спеціальних знань, використовуючи

Засоби і методи роботи:

1 .Бесіда, читання художньої літератури .

2.Рольові програвання бажаної поведінки в різних життєвих ситуаціях.


  1. Вправи, етюди, пантоміми, ігри-тренінги.

  2. Образотворча діяльність.

5Рухливі ігри.


Перелік основних нормативно-правових документів, якими керуються педагогічні працівники при плануванні роботи з правового виховання:
1. Закон України «Про освіту».

2. Закон України «Про дошкільну освіту».

3. Закон України «Про охорону дитинства».

4. Загальна Декларація прав людини.

5. Декларація прав дитини.

6. Конвенція про права дитини.

7.Всесвітня Декларація про забезпечення виживання, захисту і розвитку

Права дитини згідно з Конвенцією.

1.Всі діти рівні у правах

2.Всі діти мають право на любов та піклування з боку
батьків та держави.

3.Право на навчання

4.Право на життя та медичне обслуговування

5.Право на гру, розваги, відпочинок

6.Право на інформацію

7.Право висловити власну думку (якщо це не загрожує


безпеці держави або не порушує інших прав людей)

8.Дитина не повинна бути примушена до тяжкої праці.

9.Дитина не повинна бути скривджена та зневажені

10.Дитина не повинна бути жертвою насильства та війни


11.Право на якісне харчування

12.Діти, позбавлені сім'я, охороняються та


опікуються державою.



ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВ ДИТИНИ

1. ПРАВО НА ЖИТТЯ

  1. ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

Конституція України

Ст. 49 "Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу7 та медичне страхування".



Конвенція ООНпро права дитини

Ст. 6 "Кожна дитина має невід'ємне право на життя".

Ст. 24 "Право дитини на користування послугами в системі охорони здоров'я та новітніми засобами лікування хвороб і відновлення здоров'я".

Ст. 23, 25 "Дитина-інвалид має право на особливе піклування та умови життя, які забезпечують її гідність та участь у житті суспільства".



Закон України "Про охорону дитинства"

Ст. 6 "Кожна дитина має право на життя з моменту визначення її життєздатною за критеріями Всесвітньої організації охорони здоров'я.

Держава гарантує дитині право на охорону здоров'я, безоплатну медичну допомогу в державних і комунальних закладах охорони здоров'я, сприяє створенню безпечних умов для життя і здорового розвитку дитини, раціонального харчування, формування навичок здорового способу життя".

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ:

-ПРАВО НА ЖИТТЯ.

- ПРАВО НА ОХОРОНУ ЗДОРОВ'Я.

-ХВОРІЙ ДИТИНІ ПОВИННО БУТИ ЗАБЕЗПЕЧЕНО ДОСТОЙНЕ ЖИТТЯ.



  • ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВО НА ПОВНОЦІННЕ ХАРЧУВАННЯ.

ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВО НА МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ
2.ПРАВО НА ОСВІТУ

ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

Конституція України Ст. 53 "Кожен має право на освіту. Загальна середня освіта є обов'язковою".

Конвенція ООН про права дитини

Ст. 28, 29 "Дитина має право на освіту, і обов'язок держави забезпечити доступну для кожної дитини обов'язкову початкову освіїу та заохотити її до отримання середньої освіти".



Закон України "Про охорону дитинства"

Ст. 19 "Кожна дитина має право на освіту. Держава гарантує доступність і безоплатність освіти. Забезпечує право на вибір дошкільного закладу і навчання рідною мовою".



ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ:

1.ПРАВО НА ОСВІТУ.

2.УСІ ДІТИ ПОВИННІ ВЧИТИСЯ, ЩОБ БУТИ ОСВІЧЕНИМИ, ВИ


ХОВАНИМИ.
3. ПРАВО НА ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ

. ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:



Конвенція ООН про права дитини

СІ. 8 "Поважати право на індивідуальність, включаючи громадянство, ім'я і сімейні зв'язки",

Закон України "Про охорону дитинства"

Ст. 7 "Кожна дитина з моменту народження має право на ім'я та громадянство".

Ст. 11 "Кожна дитина має право на проживання в сім'ї разом з батьками або в сім'ї одного з них та на піклування батьків".

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ:


  1. ПРАВО НА ІМ'Я ТА ГРОМАДЯНСТВО.

  2. ПРАВО НА РОДИНУ.

  3. ДИТИНА - ПОВНОПРАВНИЙ ЧЛЕН РОДИНИ.

  4. КОЖЕН ЧЛЕН РОДИНИ ПОВИНЕН БЕРЕГТИ її ГІДНІСТЬ.

  5. ДЕРЖАВА ПОВИННА ТУРБУВАТИСЯ ПРО ДИТИНУ, ЯКА ЗАЛИ
    ШИЛАСЯ БЕЗ БАТЬКІВ.

4.ПРАВО НА ІНФОРМАЦІЮ, ВЛАСНУ ДУМКУ ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

Конвенція ООНпро права дитини

Ст. 12-13 "Кожна дитина може вільно висловлювати власну думку та погляди, причому цим поглядам повинна приділятись увага при вирішенні будь-яких питань, що торкаються даної дитини".

Ст. 17 "Держава забезпечує доступ дітей до всебічної інформації. Заохочується розповсюдження засобами масової інформації матеріалів, що стосуються соціальних, культурних питань розвитку дитини. Держава також запобігає розповсюдженню та впливу шкідливої для дитини інформації".



ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ:

  1. ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВО НА ІНФОРМАЦІЮ^

  2. НІХТО НЕ МАЄ ПРАВА ЧИТАТИ ЧУЖІ ЛИСТИ.

  3. ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВО НА ВЛАСНУ ДУМКУ.

5. ПРАВО НА ЖИТТ

ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

:Конституція України

Ст. 14 "Земля - це національний скарб, який знаходиться під охороною держави".

Ст. 16 "Забезпечення екології та екологічної рівноваги".

Ст. 50 "Кожному гарантується право вільного доступу до інформації зі стану навколишнього середовища".

Ст. 66 "Кожен зобов'язаний не завдавати шкоди природі, відшкодовувати заподіяні збитки".

ПРАВА ТАОБОВ'ЯЗКИ:


  • ПРАВО НА ЖИТТЯ.

  • ПРАВО ПИТИ ЧИСТУ ВОДУ, ДИХАТИ ЧИСТИМ ПОВІТРЯМ.

  • НЕ ЗАВДАВАТИ ШКОДИ ПРИРОДІ.

  • ЛЮБИТИ ТА БЕРЕГТИ ПРИРОДУ.

5..ПРАВО НА ЖИТЛО.



ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:Конституція України

Ст. 47 "Кожен має право на житло".



Закон України "Про охорону дитинства"

Ст. 18 "Держава забезпечує право дитини на проживання в таких санітарно-гігієнічних та побутових умовах, що не завдають шкоди.

Діти-члени родини - мають право користуватися займаним приміщенням нарівні з власнико

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ:


  1. ПРАВО НА БАТЬКІВЩИНУ.

  2. ПРАВО НА ЖИТЛО.

6.ПРАВО НА СОЦІАЛЬНУ САМОБУТНІСТЬ.

ЗАКОНОДАВЧЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:

Конвенція про права дитини

Ст. 2 "Забезпечувати всі права дитини без будь-якої дискримінації, незалежно від раси, кольору шкіри, статі, мови, релігії, національного, етнічного або соціального походження".

Ст. ЗО "У кожного народу є своя мова, свої традиції, релігія, обряди. Діти мають право користуватися своєю національною культурою, мовою та сповідати свою релігію".

ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ:


  1. ВСІ ДІТИ МАЮТЬ ПРАВО НА СОЦІАЛЬНУ САМОБУТНІСТЬ.

ВСІ ДІТИ НЕЗАЛЕЖНО ВІД РАСИ, КОЛЬОРУ ШКІРИ, СТАТІ,
МОВИ МАЮТЬ РІВНІ ПРАВ

  1. ПРАВО НА ІГРИ ТА ВІДПОЧИНОК

  2. Конституція України Ст. 45 "Кожен працюючий має право на відпочинок".

  3. Ст. ЗІ "Визначає право дитини на відпочинок та дозвілля, право брати участь в іграх і розважальних програмах відповідно до віку та вільно брати участь у культурному житті і займатись мистецтвом,"

  4. 1. ПРАВО НА ІГРИ ТА ВІДПОЧИНОК.



Перспективний план роботи з правового виховання у старшій групі

Дата

Тема

Мета

Спеціально організована діяльність

Діяльність протягом дня

Вересень

Я і моє ім'я

Що воно означає? Познайомити дітей з походженням імен, прізвищ. Підвести дітей до поняття про право мати ім'я. Розуміти важливість кожної особистості, що власне ім'я вказує на її індивідуальність, на статеву та національну належність, що ім'я вказує на відмінність від інших.

«Моє ім'я –дорога до життя»

(озн. з природою –мовленнєве спілкування)



Мета:Формувати у дітей знання про те, що кожна дитина має право на життя та ім’я.

Учити дітей утворювати ім’я за допомогою зменшувально-пестливих суфіксів.

Закріпити назви квітів,Формувати у дітей поняття про сім’ю про взаємопов’язаність людей у родині.

Закріплювати вміння називати своє ім’я і по батькові.

Розвивати почуття індивідуальності, власної значущості, самоповаги.

Продовжувати розвивати уяву, увагу, креативне мислення.

Виховувати почуття любові, шанобливе ціннісне ставлення до себе, до свого імені.

« Мій день народження»

( міні-заняття з ознайомлення з навколишнім)

Мета: усвідомити, що діти однієї вікової групи мають різні дати народження. Іноді дні народження різних людей збігаються. : уточнити день народження кожної дитини, домогтися, щоб кожний малюк запам’ятав цю свою дату. Ознайомити дітей із датами народження однолітків. Учити вибирати подарунок до дня народження (дитини, дорослого, казкового персонажа).


Оформлення альбому «Це я». Вправи на розвиток образу

«Я»Мета:розвивати вміння дітей об,активно оцінювати себе

«Як тебе звати?». «Ми та наші імена»

Рухлива гра «Вгадай по голосу»,

СХД Тема : «Символ імені мого» .Мета: вчити малювати медальйони з першою буквою імені


Жо жовтень

Моя сім'я

Ввести поняття «сім'ю». Познайомити дітей з правом на кохання і турботу батьків Формувати почуття психологічної захищеності, довіри до рідних і близьких, радості існування

«Моя сім'я» (ознайомлення з навколишнім-мовленнєве спілкування) МЕТА: Збагатити знання дітей про сімейні стосунки і реліквії, стимулювати інтерес дітей до історії свого роду. Спонукати дітей до розповіді про свою сім,ю. Збагачувати уявлення малят про роль сім,ї, сенс родинних взаємин ,права та обов,язки різних членів родини Виховувати бажання піклуватися про ч ленів родини.

ОБЛАДНАННЯ: Вишитий рушник, вишита сорочка, фотографії рідних, дидактична гра „Дерево роду ".


Читання казки: С.Маршака «12місяців», виготовлення панно «Моя дружна сім'я»

С/р гри: «Сім'я», «Дочки-матері». Д\ігри«Піраміда любові» «І це чудово!» «Хто мене любить, пестить, приголубить».Пальчикова гра «Лев,яча родина»




Листопад

Будинок, в якому я живу

Познайомити дітей з різними видами будинків, їх функції і призначення. Пояснити дітям, що означає право на недоторканість будинку.

«І звірятку, і дитині добре жити у хатині»

(музична інсценівка казки з елементами правового виховання)



Мета: дати дітям поняття про те, що кожна тварина, дитина має право на житло.

Сформувати у дітей поняття доброзичливості, дружби, взаємодопомоги, уміння товаришувати.

Виховувати любов до художнього слова, бажання слухати товариша, приймати участь у інсценуванні


Читання казок: «Вовк і 7 козенят» «Троє поросят»,

С/р гри: «Ми архітектори», «Житло для друзів наших менших» Інсценування казок: «Теремок» «Котячий будинок». Конструювання з будівельного матеріалу «Дім в якому я живу»



Груденьпппг Грудень

Всі ми різні, але всі ми рівні

Дати дітям знання, про те, що всі люди мають право на пошану, увагу і турботу, незалежно від багатства або бідності, його кольору шкіри, місця проживання, віку, мови.

«Мир і дружба не дива ,або знай свої права»

(Мовленнєве спілкування –художня література)Вибіркове ознайомлення старших дошкільників з «Декларацією прав дитини» Мета:Дати дітям первинні знання про міжнародну «Декларацію прав дитини», її основні положення. Знати основні положення цього документа, які вказують на права дитини та заперечення не правового відношення до дітей інших, зокрема сильніших чи старших людей. Вчити дітей самостійно робити висновки, аналізуючи різні ситуації з художніх творів, сприяти виявленню цікавості в дітей до цієї теми, вчити на практиці користуватись правами з «Декларації». Розвивати зв'язну мову дітей, логічне мислення, пам'ять. Виховувати позитивні почуття один до одного, вчити поважати інших люд



Заучування вірша А Барто «Самота». Розгляд атласу з бесідою «Я і світ»

Ігри-вправи: «Порадуй без дарунку», «Ласкаве слівце - добре сердечко» «Добери пару».



Січень

Мої помічники

Дати дітям поняття що означає «здоров'я». Познайомити з будовою і призначенням організму, розширювати знання про охорону і зміцнення свого здоров'я Закріпити право «Всі діти мають право на повноцінне харчування»

«Найбільше багатство - здоров'я»

(валеологія)



Мста. Продовжувати формувати у дітей валеологічний світогляд, учити свідомо ставитися до свого здоров'я, здорового способу життя. Сприяти усвідомленню дітьми цих цінностей, вправляти в умінні описувати стен свого здоров'я, самопочуття, настрою. Розуміти цінності свого життя, відповідальності за збереження свого здоров'я., Закріпити знання про право «Всі діти мають право на медичну допомогу».


Д\ігри«На прийомі у лікаря». "Занедужала лялька",«Швидка допомога», «Звари борщ та компот»

Госп.побутова праця .Тема: «Виготовлення салатів, вінегрету»

Худ . література Тема:читання казки К Чуковського «Айболить»


Лютий Січень

Я учуся

Закріпити знання дітей про право «Всі діти мають право на освіту і вибір професії». Формувати позитивний образ

дитячого«Я», розвивати почуття самоконтролю показати наочно інтелектуальне зростання дитини, допомагати матеріалізувати мету, мрію через дію з предметами, фіксувати ціль уявою, яка робить дії дітей більш цілеспрямованими, сприяє формуванню нових якостей особистості.



«Ким я буду»(ознайомлення з навколишнім)

Мета:Створити соціально - педагогічні передумови для комфортного спілкування дітей і дорослих.

Закріпити знання дітей про право «всі діти мають право на освіту і вибір професії». Привернути увагу дітей до професій їхніх батьків, до власної особистості.

Продовжувати вчити мріяти про майбутнє, зв’язно висловлювати свої думки й міркування. Показати наочно інтелектуальне зростання дитини.

Сприяти формуванню нових якостей особистості, спрямувати енергетичний потенціал дитини до дій, роздумів, допомогти сприйняти свою мрію «своє я», як індивідуальність у суспільстві. Формувати позитивний образ дитячого «Я».

Розвивати творчу уяву, мислення, почуття самоконтролю. Виховувати цілеспрямованість, позитивне ставлення до себе і впевненість у собі, соціальну відповідальність, значимість кожної професії.


Д\ігри «Ким я хочу бути», «Професії моїх батьків».

С\рольва гра

«Школа»


Березень

Не ображай мене

Пояснити дітям про право на захист від всіх форм жорстокого звернення. виховувати доброзичливість до інших.

Три мудрих-премудрих Гномичі

(Художня література--мовленнєве спілкування):



Мета:вчити дітей уважно слухати оповідання, розуміти його зміст; формувати стійкі навички і звички культури поведінки.

Ознайомлення з навколишнім:_ вчити дотримуватись всіх форм увічливості в розмові; вправляти в умінні звертатися з різними проханнями, пропозиціями до рідних чи незнайомих людей, до дітей у групі, на вулиці чи в громадських місцях.

_ вчити дітей складати невеличкі розповіді за уявним малюнком; розвивати пояснювальне мовлення; стимулювати вживання повних речень.

Розвивати почуття задоволення від результатів своєї діяльності.

Розширювати етичний кругозір дітей.

Виховувати бажання допомогти



Д\ігри«Чарівна скринька ввічливих слів» «Подорож у казку». «Як захистити себе», «Ласкавинки»

Бесіда «Вирішуй спори словами а не кулаками»



Квітень Квітень

Відпочинок, ігри, розваги

Познайомити дітей з правом на відпочинок, розваги, вибір улюбленого заняття розвивати уміння відпочивати з користю для розуму й здоров'я

Ми відпочиваємо чудово(Художня література--мовленнєве спілкування):

Мета:познайомити з правом на відпочинок.Вчити користуватися цим правом і не порушувати при цьому право других людей навчати дітей зв’язного мовлення. Допомогти усвідомити відповідальність перед своїми близькими, осмислення дієвого піклування .Виховувати павагу до інших людей.

Розвага«Наші именинники». Д\ігри

«Допоможемо Сашкові відпочити» «Склади квіточку» «Приділи увагу іншому»

Художня праця.Тема: «Маленький подарунок другу»

Акція «Погрався –прибери» ,бесіда «Відпочинок».



Травень

Що означає бути вільними

.

«Місто щастя»

(підсумкове заняття з правового виховання)



Мета:закріпити знання дітей про Конвенцію ООН про права дитяти, про основні права, перераховані в ній;вчити дітей висловлювати свої думки ,міркувати ,робити висновки . Довести до свідомості дітей,що вони теж не повинні порушувати права інших людей . Збагачувати активний словник . Виховувати позитивне ставлення до товаришів,спонукати до взаємодопомоги.


Обговорення порушень прав казкових героїв Читання казок: «Бридке каченя», російська народна казка «Маша і ведмідь», «Кіт, півень і лисиця» Д\ігри«Квітка-семіцвітка»«Я маю право...»

Рух.\гра «Естафета казкових героїв» Діагностування дітей: "ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО СВОЇ ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ?"






Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Зміст 1Анотація 2 iconЗміст Зміст 1 Еміль Золя (1840-1902)
Еміля Золя називали «революціонером в літературі», «етапом у свідомості людства». На думку Г. Манна, Золя «не лише писав твори, але...
Зміст 1Анотація 2 iconТема. Тарас григорович шевченко
Програмовий зміст: ознайомити дітей із дитячими роками, родиною видатного українського поета Т. Г. Шевченка; вчити уважно слухати,...
Зміст 1Анотація 2 iconПрограма для загальноосвітніх навчальних закладів зміст Зміст Додатки 58
України; О. В. Ревнивцева, зав навчально-методичного кабінету зарубіжної літератури та російської мови Кіровоградського оіппо імені...
Зміст 1Анотація 2 icon. (Творчість Вольтера. Філософська повість «Простак». Ідейний зміст і художня структура твору)
Ттям І творчістю відомого французького просвітителя І письменника Вольтера; засвоїти поняття про філософську повість; з’ясувати ідейний...
Зміст 1Анотація 2 iconЗміст Зміст 1 Чарльз Діккенс (1812-1870) Чарльз Діккенс
Ч. Діккенс був дуже енергійною І наполегливою людиною І проявляв неабиякий талант в усьому, за що б не взявся. Він був блискучим...
Зміст 1Анотація 2 iconМета: продовжити роботу над твором Емми Андієвської «Казка про яян», опрацювати зміст твору, його виховне І повчальне значення; допоїти глибше усвідомити притчовий зміст І художню цінність казки
Розвивати культуру зв'язного мовлення, абстрактне, логічне І критичне мислення, пам'ять, увагу, вміння грамотно висловлювати думку;...
Зміст 1Анотація 2 iconПроект на тему: Книга, без якої я не уявляю свого життя Вишневе 2014 Зміст
Проект на тему: «Книга, без якої я не уявляю свого життя Вишневе 2014 Зміст: ① мета, очікуаний результат проекту; ② коротка біографія...
Зміст 1Анотація 2 iconЗміст зміст вступ розділ 9 історичний факт революції 1917 Р. Як об’єкт вивчення: теоретико-методологічна парадигма 9
Сторичний факт революції 1917 Р. Як об’єкт вивчення: теоретико-методологічна парадигма 9
Зміст 1Анотація 2 icon2013 рік Мета: ознайомити з життям і творчістю славетного японського поета та своєрідною культурою Японії; допомогти учням зрозуміти особливості хоку, їх зміст, засоби вираження у порівнянні з творчістю В
Японії; допомогти учням зрозуміти особливості хоку, їх зміст, засоби вираження у порівнянні з творчістю В. Сухомлинського; розвивати...
Зміст 1Анотація 2 iconІі. Зміст Назва розділу



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка