Знавці музики



Скачати 33.31 Kb.
Дата конвертації16.03.2018
Розмір33.31 Kb.
ТипКонспект


Конспект уроку на тему :
« Знавці музики»
Підбиття підсумків з теми
« Музичний образ » 7 клас

ТЕМА

Знавці музики

Підбиття підсумків з теми «Музичний образ»

МЕТА

Визначити рівень набутих знань і вмінь учнів з цієї теми



ЗАВДАННЯ

Підсумувати та оцінити знання учнів у формі гри



ОБЛАДНАННЯ

Картки з цифрами,портрети композиторів



УМОВИ

У грі беруть участь усі учні класу. Гра проводиться у 5 турів.

1.Біографічний

2.Музикознавчий

3.Теоретичний

4.Вокальний

5.Ерудит

І тур.Біографічний

Завдання туру полягає в тому, щоб із п’яти речень визначити, про якого композитора йде мова, і підняти відповідну цифру.Портрети композиторів розташовані під відповідними номерами.Учні, які здогадалися про якого композитора йдеться з першого речення – отримують 5 балів,з другого- 4

бали, з четвертого- 2 бали, з п’ятого- 1 бал.

Вчитель зачитує речення

1.Основний принцип розвитку в творчості цього композитора – контрастність,а тематика більшості його творів – боротьба добра і зла.

2.Творчість композитора формувалися під впливом ідей Французької революції.

3.Про музику він говорив, що вона повинна висікати вогонь з людських сердець.

4.Коли Моцарт вперше почув гру цього композитора, то сказав: «Зверніть увагу на цього юнака, він скоро змусить увесь світ говорити про себе»

5.Про один із своїх творів композитор сказав: «Так доля стукає у двері»



(Л.Бетховен)

1.Його наставниками були Клод Дебюссі та Микола Римський-Корсаков.

2.Він був активним пропагандистом російської музики у Франції.

3.Девізом його творчості стали слова «Велика музика завжди йде від серця».

4.У музиці він був поборником правди і краси.

5.У своїх творах розвивав принципи імпресіонізму



(М.Равель)

1.Музикою займався з самого дитинства . сидячи за фортепіано поруч з матір’ю і «допомагав» її.

2.Працював у всіх існуючих жанрах: опери, балети, симфонії, камерні твори, музика та кіно.

3.Чудовий піаніст. Майже 10 років їздив з гастролями за кордоном.

4.Написав свою першу оперу в 9 років,вона мала назву «Велетень».

5.Написав «Автобіографію»



(М.Прокоф’єв)

1.Велике місце у його творчості посідає вокальна музика.

2.Улюбленим композитором-кумиром для нього був Л.Бетховен, але сором’язливість і нерішучість не дозволяли йому познайомитися зі своїм кумиром.

3.Він прожив коротке життя і на його могилі викарбовано слова: «Смерть поховала тут великий скарб,а ще більші надії».

4.Його вчителем був маестро Сальєрі, який сказав композитору «ти мій учень,і ти ще не раз прославиш мене».

5.Це один із перших композиторів-романтиків



(Ф.Шуберт)

1.Записував, обробляв і видавав збірки народних пісень.

2.Музичну освіту здобував у Лейпцезькій консерваторії як піаніст.

3.Засновник української класичної музики.

4.Заснував музично-драматичну школу в Києві.

5.Серед його творчої спадщини є три дитячі опери.



(М.Лисенко)

ІІ тур «Музикознавчий»

Учитель демонструє фрагменти музичних творів, а учні повинні відгадати їх.

За кожну правильну відповідь -1 бал.

ІІІ тур «Теоретичний»

Команда отримає 1 бал, яка пояснить значення запропонованих слів і запише їх у кросворд



  1. Імпресіонізм

2.Сарабанда

3.Увертюра

4.Балада

5.Романтизм



ІУ тур «Вокальний»

Виконати одну із вивчених пісень, упізавши її за ритмічним малюнком і цифровим позначенням ступенів. Оцінку ставить учитель + 1 бал за знання авторів творів.



У тур «Ерудит»

За правильну відповідь учень отримує 1 бал. Учитель зачитує питання, відповідає той, хто першим підняв руку.

1.Скільки музичних образів зображено в баладі Шуберта «Лісовий цар» і кого вони відтворюють?

(Три:лісовий цар. Батько і син)

2.Для чого Бетховен в увертюрі «Егмонт» використовував старовинний іспанський танець сарабанду?(Щоб відтворити образ іспанських завайовників).

3.Який настрій передається в елегії М.Лисенка?(Скарга)

4.Що покладено в основу «Рапсодії» Ліста?(Народні пісні і танці)

5.Музичний образ якого народу зображено в «Балеро» М.Равеля?(Іспанського народу).



Підведення підсумків

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Знавці музики iconУрок музики основна форма організації навчання. Структура уроку музики. Типи уроків
Цілеспрямоване І систематичне музичне виховання здійснюється в школі на уроках музики
Знавці музики iconДніпропетровська академія музики ім. М. Глінки кафедра «Вокально-хорового мистецтва та музикознавства» «затверджую»
«Оперний клас» / Укладач: кандидат мистецтвознавства, професор кафедри «Історія та теорія музики» Дніпропетровської академії музики...
Знавці музики iconМикола віталійович Лисенко музичне серце України
Якщо Чайковського ми називаємо чарівником російської музики, то Лисенка, цього прекрасного композитора, який полонить красою своєї...
Знавці музики iconУрок 1 Тема. Жанрова палітра музичного мистецтва
«жанр музики», «камерно-вокальні жанри», надати знання про первинні та основні жанри вокальної та інструментальної музики, розглянути...
Знавці музики iconСинтетичність кіномистецтва. Роль музики в кінофільмах. Перегляд уривків з музичних кінострічок
Мета: Ознайомити учнів з роллю музики в кінофільмах. Розвивати навики аналізу ролі музики в кінофільмі. Виховувати цікавість до музичних...
Знавці музики iconПлан-конспект уроку музики 6 клас, ІІ семестр тема 4: Жанри симфонічної музики Тема уроку №2: Симфонія. Увертюра Мета уроку
Д. Шостаковича, на музичних прикладах продовжити ознайомлення дітей з можливості симфонічної музики
Знавці музики icon«Ігрова діяльність на уроках музики в початковій школі»
Розділ Методичні основи використання казкового елементу на уроках музики
Знавці музики iconОпис досвіду роботи вчителя музики Кам'янківської зош I-III ступенів
В музично – естетичному вихованні велику роль відіграє розвиток сприйняття музики,виховання любові до прекрасного
Знавці музики iconТема. Походження І розвиток рок-музики. Мета
Розвивати вокально-хорові навички та інтерес до різних напрямів популярної та рок-музики. Виховувати естетичний смак учнів
Знавці музики iconЗміст вступ 3 Розділ І. Еволюція жанру сюїти в історії фортепіанної музики
Розділ ІІ. Фортепіанна сюїта “Гробниці Куперена” М. Равеля на перетині стильових парадигм музики ХІХ – початку ххст. 16 26


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка