Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник



Дата конвертації25.07.2017
Розмір445 b.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ досвіду роботи класного керівника 4 класу ПІВЕНЬ МИРОСЛАВИ ОЛЕКСАНДРІВНИ І частина

  • ЗОШ І – ІІІ ст. с.Кричевичі

  • 2013


Класний керівник

  • Дата народження: 14.12.1974

  • Місце проживання: с.Кричевичі

  • 1992 – 1997 Волинський

  • державний університет ім. Л. Українки

  • за спеціальністю – початкове навчання,

  • Місце роботи: загальноосвітня школа

  • І–ІІІ ст.с.Кричевичі

  • Стаж роботи: 18 років

  • Категорія: вища, старший вчитель

  • Моя педагогічна філософія:

  • Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно.

  • Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин, їх регулювання та корекція.

  • Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів.

  • Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку.

  • Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні особливості учнів.



Раді познайомитись! Учні 4 класу





Учні мають право

  • На вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

  • На користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною базою навчального закладу;

  • На доступ до інформації з усіх галузей знань;

  • Брати участь у різних видах науково-практичної діяльності, конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

  • Брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвіллі учнів;

  • Брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках за інтересами тощо;

  • На захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насилля, що порушують права або принижують їх честь і гідність;

  • На безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання і праці.



Учні зобов’язані

  • оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

  • дотримуватись вимог Статуту, прав внутрішкільного розпорядку;

  • бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

  • дотримуватись законодавства, моральних, етичних норм;

  • брати посильну участь в різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

  • дотримуватись правил особистої гігієни;

  • виконувати розпорядження чергових учнів та вчителя.



Становлення дитячої особистості

  • Коли дитину оточує критика, вона звикає засуджувати.

  • Коли дитину оточує ворожість, вона звикає воювати.

  • Коли дитину оточують насмішки, вона стає сором’язливою.

  • Коли дитина живе з почуттям сорому, вона набуває комплексу провини.

  • Коли дитина живе в атмосфері толерантності, вона вчиться бути терпимою.

  • Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі.

  • Коли дитину хвалять, вона вчиться цінувати інших.

  • Коли дитина живе в атмосфері чесності, вона вчиться бути справедливою.

  • Коли дитина живе в атмосфері безпеки, вона вчиться довіряти іншим.

  • Коли дитина живе в атмосфері схвалення, вона вчиться любити себе.

  • Коли дитина живе в атмосфері відкритості, довіри, прийняття, доброзичливості, вона вчиться знаходити любов у цьому світі.



Проблемне питання

  • “Розвиток особистості учня через педагогіку життєтворчості та виховну технологію самовдосконалення школяра”



Золоті правила вчителя

  • Учень – особистість, стався до нього з повагою.

  • Ніколи не висміюй, не злись і не кричи.

  • Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору.

  • Будь терплячим, вимогливим, врівноваженим, добрим і ввічливим.

  • Постійно підвищуй самооцінку учнів.

  • Домагайся довіри учнів.

  • Умій берегти здоровя учнів і своє. Твоє відмінне здоровя – добрий приклад для учнів.

  • Будь стриманий на похвали і відмовся від покарань.

  • Навчання і виховання – доброзичлива, творча взаємодія вчителя й учня.

  • Не жалійся батькам учнів. Дисципліна й успішність класу – справа твоєї професії.



Основні завдання

  • Головне своє завдання, як класного керівника, я вбачаю у створенні такої виховної системи, яка сприяла б підтримці та поглибленню духовних, моральних цінностей, переконань, норм поведінки, допомоги у саморозвитку та самореалізації особистості учня, розвитку його творчих здібностей.



Мета виховної системи класу

  • Забезпечити для учня можливість свідомого вибору лінії життя, позиції, погляду на світ.



Я і мій клас

  • Так почалася робота над проектом

  • «Наш клас»,

  • основним завданням якого є:



Основні завдання проекту “Наш клас”

  • Формування та згуртування дитячого колективу через:

  • усвідомлення поняття «Я — Ми»;

  • створення в ньому комфортного середовища для розвитку особистості;

  • активну діяльність класного колективу через участь у загальношкільних заходах;

  • розвиток особистості дитини в школі і поза нею.



На це спрямовані колективні творчі справи класу, класні години, години спілкування, до яких разом зі мною готуються учні класу. Кожен учень має доручення.

  • На це спрямовані колективні творчі справи класу, класні години, години спілкування, до яких разом зі мною готуються учні класу. Кожен учень має доручення.

  • Закохані у спорт стали фізоргами класу, допомагають у підготовці змагань «Веселі старти», класних та загальношкільних спортивних заходів.



Учнівське самоврядування

  • Робота груп класу побудована за наступними принципами:

  • Дорожити честю школи, як своєю власною, примножувати її традиції

  • Сумлінно вчитися, створювати доброзичливу та товариську атмосферу в класі

  • Діяти в будь-якій ситуації на користь класного колективу, турбуватися про його авторитет

  • Координувати та контролювати роботу класного колективу протягом тижня свого чергування з питань: успішності, відвідування, виконання правил внутрішнього розпорядку, харчування учнів, зовнішнього вигляду

  • Здійснювати допомогу класному керівнику в підготовці та проведенні класних годин, свят, вікторин, екскурсій, зустрічей

  • Чергування закінчується творчим звітом, де підводяться підсумки роботи класного колективу за тиждень



Учні, які мають гарний естетичний смак, стали нашими дизайнерами. Вони допомагають в оформленні кожного свята, позакласного заходу.

  • Учні, які мають гарний естетичний смак, стали нашими дизайнерами. Вони допомагають в оформленні кожного свята, позакласного заходу.

  • Інші організовують висаджування квітів на пришкільній ділянці, а також доглядають за кімнатними квітами. За цей час наша класна кімната перетворилася на «зимовий сад», тут стало гарно і затишно.



Захоплені танцями, вчать однокласників танцювати, готують номери художньої самодіяльності, виступи, концерти до свят.

  • Захоплені танцями, вчать однокласників танцювати, готують номери художньої самодіяльності, виступи, концерти до свят.



Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник icon«Берегині українського духу» (Літературно-мистецька композиція) Мета
Кривчун А.І., класний керівник 9-го класу, МірошниченкоЛ. В., класний керівник 10-го класу Кам’янської зош І-ІІІ ступенів
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconАнкета учасника районного етапуВсеукраїнського конкурсу «Класний керівник року»
Прошу дозволити взяти участь у районному турі Всеукраїнського конкурсу „Класний керівник року – 2016”
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconЛ. Л. Орленко, учитель світової літератури, керівник пошукової групи «Школа: від витоків до сьогодення» Чорнобаївської зош І – ІІІ ступенів №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області
«Школа: від витоків до сьогодення» Чорнобаївської зош І – ІІІ ступенів №1 Чорнобаївської районної ради Черкаської області Ч
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconПрацюємо з батьками
Класний керівник, шкільний психолог І батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconКонкурс «Класний керівник року 2011»
Місце роботи: Запорізький навчально – виховний комплекс №67, в даному навчальному закладі працюю з 2001р
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconТема. П’єса-казка Нелі Шейко-Медведєвої «Лисиця, що впала з неба» (І дія)
Урок українського читання, проведений 22 січня 2013 року в 4-а класі зош І-ІІІ ст №9, вчителем Сорокою Н. Ю
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconКонкурс «класний керівник року»
Проблема : Формування й розвиток інтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкурентного вибору...
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconМузей Бойової слави Доманівської зош І-ІІІ ступенів №2
Доманівській зош І- ііі ступенів №2, яка розташована на вулиці Шкільній, с. Доманівка Доманівського району, існує музей Бойової слави...
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник iconМиронівська загальноосвітня школа І іі ступенів (виховна година) Класний керівник
Обладнання: карта України, портрети захисників України, комп’ютер, документальний кінофільм
Зош І – ІІІ ст с. Кричевичі 2013 Класний керівник icon«Поділюсь краплинкою тепла» 2013 Експедиційно-пошуковий загін Козівського районного будинку дитячої та юнацької творчості Керівник пошукової групи
Керівник пошукової групи Ляхович Леся Михайлівна, керівник літературно-краєзнавчого гуртка Козівського будинку дитячої та юнацької...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка