Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка



Сторінка1/3
Дата конвертації01.05.2017
Розмір0.64 Mb.
ТипЗвіт
  1   2   3

Головне управління освіти і наукизвіт про роботу том 1.jpg

Дніпропетровської обласної державної адміністрації


Дніпропетровський обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти


Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради
Відділ освіти Амур-Нижньодніпровської

районної у місті Дніпропетровську ради


Комунальний заклад освіти

«Спеціалізована середня

загальноосвітня школа № 142

еколого-економічного профілю»

Дніпропетровської міської ради

Звіт №1

про роботу за Проектом «Енергоефективні школи»





з/п

Назва заходу

Дата проведення

Учасники

(якісний та кількісний склад)

Примітка

(стислий опис заходу, результат, коментар)

І. Урочистий запуск

1.1

Розробка сценарію запуску

10.10.13 – 24.10.13

вчительБур’ян І.Г., координатор проекту вчитель Тереб Л.В.




1.2

Конкурс плакатів,малюнківта коміксів для тематичного оформлення ЗНЗ

17.10.13 – 24.10.13

Учні 5 – 11 класів, 150 осіб

Оформлено вестибюль, 49 кращих плакатів, малюнків, коміксів.

1.3

Оприлюднено статтю в газеті «Рідний край» про «Суть енергозбереження»

11.10.13

Читачі газети наклад 5500 примірників

Автор статті координатор проекту вчитель фізики Тереб Л.В. Газета «Рідний край» від 11.10.13, №41, с. 7. Сканована копія у додатку 1.3

ІІ. Проведення занять та інших заходів НВП з питань енергозбереження

Обов’язкова частина

Заняття

2.1

Тема 1. Тепло та температура. Заняття №1

10.10.13

Пілотний 8-А клас, 30 учнів

Розроблено презентацію до заняття №1 (додаток 2.1 до звіту)

2.2

Тема 1. Тепло та температура. Заняття №2

17.10.13

Пілотний 8-А клас, 30 учнів

Розроблено презентацію до заняття №2 (додаток 2.2 до звіту)

Екскурсія

Проведення теплових аудитів приміщень школи

Додаткова частина

2.3

Проведення диктанту

17.10.13 – 24.10.13

Учні 5-6 класів, 200 осіб

Диктант «Економим енергоресурси», 45 хв.

2.4

Твір

17.10.13 – 24.10.13

Учні 7-9 класів, 210 осіб

Твір «Ефективне використання енергії», 45 хв.

2.5

Ессе

17.10.13 – 24.10.13

Учні 10-11 класів, 81особа

Ессе «Споживайте енергію розумно», 45 хв.

2.6

Складання казок

14.10.13 – 24.10.13

Учні 1-4класів, 62особи

Виготовлення книжечок

з/п

Назва заходу

Дата проведення

Учасники

(якісний та кількісний склад)

Примітка

(стислий опис заходу, результат, коментар)

2.7

Урок економіки

15.10.13

3 – Г клас (29 учнів)

Урок «Паливо і енергія». Про економію енергії.

2.8

Створення проекту

20.10.13

4 – А клас (7 учнів)

Проект «Макулатура береже дерева»

2.9

Проведення виховних годин з енергозбереження для учнів початкової школи

14.10.13 – 24.10.13

Учні 1-4 класів, 150осіб

З учнями проведено бесіду про необхідність берегти енергоресурси

2.10

Проведення класної години

14.10.13 – 21.10.13

Учні 5-11 класів, 215осіб

З учнями проведено бесіду про необхідність берегти енергоресурси

2.11

Оформлення куточка «Збережемо енергію»

21.10.13 -24.10.13

1-11 клас (36 куточків)

Створено куточки «Збережемо енергію»

2.12

Оприлюднення двох відеороликів про участь ЗНЗ у Проекті «Енергоефективні школи» та урочистий запуск Проекту

19.10.13
26.10.13

Відвідувачі шкільного сайту http://school142.

dnepredu.com/



На сайті школи оприлюднено інформацію про участь школи у Проекті «Енергоефективні школи» та про урочистий запуск, надано 2 відеоролика.

Шотижнева регіональна газета "Рідний край"

11 жовтня 2013 р. № 41 (15626)

"Зі школи розуміти суть енергозбереження"

Сьогодні людство усвідомило необхідність переходу на шлях сталого розвитку. Від того, наскільки сучасна молодь перейматиметься цією ідеєю, буде залежати майбутнє нашої планети. Тому в усьому світі молодь залучається до діяльності з охорони навколишнього середовища.

Проблема енергозбереження вирішується як на рівні держави, так і на рівні простих громадян. Не стоїть осторонь і колектив нашої спеціалізованої середньої загальноосвітньої школи №142 еколого-економічного профілю.

Сама назва школи говорить про те, що одним із своїх завдань вчителі бачать в тому, щоб дати зростаючому поколінню більше знань, сформувати у них впевненість у необхідності створення суспільства, заснованого на безпечному для довкілля ощадному використанні енергії. Адже діти ще зі школи мають розуміти суть енергозбереження, відповідно поводитися з електроприладами, знати як управляти цією енергією та бути в курсі впровадження нових альтернативних видів енергії, які в Україні в наступні роки будуть прогресивно розвиватися. d:\мамино\2012-2013\проект_енергозбереження\p1040993.jpg

Енергозбереження може бути різним. Дуже прості та елементарні дії по енергозбереженню доступні для кожного і можуть бути застосовані в побуті фактично всюди.

За останній час роботи зроблено немало. Майже у всіх приміщеннях школи встановлені енергозберігаючі лампи (38 Вт, 60 Вт та 65 Вт). Це дозволило значно скоротити кількість спожитої електроенергії. Виключаючи світло там, де воно непотрібне, та використовуючи енергозберігаючі технології, можна економити власні кошти та зменшувати негативний вплив на природу. В побуті енергозберігаючі методи допомагають зберігати до 30% енергії.

Учні вчаться вести постійний, щотижневий облік енергоносіїв та води в школі; знаючи тарифи обчислювати вартість спожитих ресурсів; здійснювати контроль за споживанням води, тепла, електроенергії. Слідкуємо, щоб на перервах вимикалось світло; не витрачалась марно вода.

Або візьмемо вхідні двері. Не всі і не завжди зачиняють їх за собою: хтось на урок запізнюється, у когось руки зайняті. І така проста з першого погляду річ, як автодоводчик, стає на перешкоді холодному повітрю, тим самим зберігаючи тепло, а з ним і зменшує затрати на опалення. А ще в школі вже п’ятий рік діє акція «Подаруй вікно школі». Школярі разом з батьками та вчителями збирають макулатуру. Зароблені від цього кошти йдуть на встановлення нових сучасних пластикових вікон. За весь час проведення акції було зібрано понад 70 тон макулатури, що дозволило встановити 30 вікон. Вїдальні, роздягальнях, коридорах де вже зроблено заміну, стало затишно і тепло. Учні на собі відчули користь від цієї акції: і в домі порядок, і в школі добре. d:\мамино\2010-2011\«роль електроенергії в нашому житті»\f\p1020442.jpg

До того ж, ми всі знаємо скільки тепла втрачається саме через неякісні вікна. А змагаються школярі іноді настільки завзято, що буває навіть важко встановити переможця!

Дуже допомагають школі батьки учнів. Адже значну частину свого життя їх діти проводять саме в стінах учбового закладу. Недарма кажуть що школа - це другий дім. І юні господарі цього дому мають почуватися в ньому комфортно.

Крім того, у виконанні програми по енергозбереженню є і дуже великий виховний момент. Коли дитина з самого раннього віку привчається бережливо ставитися до природи, заощаджувати ресурси Землі то, ставши дорослою, вона вже не зможе жити інакше.

В цьому році наша школа приймає участь в роботі за Програмою соціального партнерства ДТЕК за проектом «Енергоефективні школи». Проблеми енергозбереження будуть відображатися в роботі класних колективів, у співпраці з батьками та громадськістю, створенні проектів, проведенні виховних заходів, акцій, які будуть сприяти вихованню дбайливого громадянина, формування економічного світогляду школярів.

Адміністрація і вчителі школи сподіваються, що учні будуть вчитися знаходити в школі «гарячі точки» де втрачається енергія; усувати втрати енергоносіїв. Зрозуміють способи економного та ефективного використання ресурсів, вчитися втілювати їх в життя, інформувати адміністрацію, учнівський колектив, батьків про свою діяльність, використовувати набуті знання вдома.

Не можна заставити людей берегти своє навколишнє середовище. Ми маємо з раннього дитинства виховувати в них це почуття любові до рідної землі. Ресурси Землі не безкінечні. І треба усвідомити це. Іншого варіанту виховання відповідальних енергоощадних споживачів просто не існує.


Як ефективно облаштувати свою кімнату?

Для поліпшення природного освітлення в приміщенні виконуйте обробку стін і стелі світлими тонами . Особливо це важливо в приміщеннях, куди сонячного світла потрапляє мало. У такій кімнаті буде світліше, тому що світлі стіни відбивають 70 - 80% світла, а темні тільки 10 - 15%. Сучасні квартири ефективно обладнати комбінованим освітленням. Усе штучне освітлення в наших квартирах можна розділити на загальне і місцеве.Для місцевого освітлення підходять лампи в 1,5 - 2 рази менш потужні, чим в підвісних світильниках.






Ви від’їжджаєте у відпуску

Від'їжджаючи на довгий час рекомендуємо знеструмити (витягнути вилки з розеток) усі електроприлади. Також потрібно закривати крани водопроводу





Зберігаючи тепло – бережемо електроенергію

Батареї опалювання ефективно обігріватимуть приміщення, якщо за ними встановити тепловідбивні екрани і не закривати їх щільними шторами.За оцінками фахівців, 40 % втрат тепла відбувається через вікна. Їх додаткова теплова ізоляція або заміна на сучасні склопакети може підвищити температуру в приміщенні на 4-5 °С. Також допомагають економити електрику світлорегулятори.





Із поступовим подорожчанням енергоносіїв все більше людей намагається привчити себе до економії. В побуті ми користуємось великою кількістю побутових приладів і їхнє раціональне використання дозволить зменшити електроспоживання. Пропоную Вам декілька практичних способів збереження електроенергії в домі.
Електроплита та електродуховка

Споживання — до 90 кВт за місяць.

Для економії використовуйте посуд для приготування їжі із рівним дном, розміри днакастрюлі повинні відповідати розмірам камфорки, щоб не гріти повітря. За 5 хвилин до закінчення приготувань вимикайте плиту чи духовку. Під час приготування їжі заповнюйте електродуховку декількома стравами.
Холодильник

Електроспоживання — до 60 кВт протягом місяця.

Холодильник потрібно розташувати подалі від нагрівальних чи опалювальних приладів та прямих сонячних променів. Встановлюйте комфортний ступінь холоду та не ставте гарячу їжу в холодильник.
Електричний чайник

Витрата електроенергії — близько 15 кВт в місяць.

Кип'ятіть тільки потрібну кількість води (1-2 чашки, а не 1-2 літри) та вчасно очищайте чайник від накипу.
Пральна машина

Споживання електроенергії — 26 кВт за місяць.

Завантажуйте оптимальну кількість прання, на яку розрахована пральна машина, недовантаження чи перевантаження призводять до збільшення витрат енергії. Періть при оптимальній температурі та при можливості відмовтеся від попереднього прання.

Електричний бойлер

Споживання близько 60 - 80 кВт в місяць.

Нагрівайте воду для комфортної температури, щоб можна було обійтись без домішування холодної води при користуванні. Зайвий перегрів води збільшить витрати електрики та води.
Двох- трьохтарифний лічильник

встановлюйте двох- чи трьохтарифний лічильник та споживайте електроенергію в нічний час по мінімальному тарифу. Найбільше таким чином можна економити на електричному опаленні та пранні. А виключаючи використання електроприладів в піковий період (максимальний тариф на електроенегрію), економте на всіх інших електроприладах.


Освітлення

Приблизне споживання 50-60 кВт в місяць.

Вимикайте за собою світло — це найперше правило економії електроенергії в домі. Також радимо замінити всі лампочки на енергозберігаючі чи світлодіодні, які хоч і дорожчі, але мають більший ресурс роботи та набагато меншу потужність в порівнянні з лампами розжарювання. Встановлюйте у своєму приміщенні точкове освітлення.




Електроопалення

Енергозберігаючі системи опалення — запорука економії на довгі роки, тому не використовуйте застарілі масляні радіатори чи інші неефективні електрообігрівачі. На стадії виготовлення проектної документації вказуйте, що Ви обігріватиметесь електрикою — це зменшує вартість електроенергії як для населення, так і для підприємств, та збільшує виділену на ваш будинок потужність.



Утеплення будинку

Чим краще утеплене приміщення, тим нижчі його тепловтрати і взимку ви не будите використовувати додаткові електричні обігрівачі. Тому під час будівництва чи ремонту вкладайте кошти в утеплення стін, підлоги, дверей та горища.


Встановлюйте металопластикові вікна

Металопластикові подвійні чи потрійні (енергозберігаючі) склопакети мають набагато кращі експлуатаційні властивості: нижчі тепловтрати та покращену шумоізоляцію. Якщо у вас звичайні вікна, обов'язково заклейте їх.



Енергозберігаючі прилади

Рекомендуємо купувати побутові прилади із класом енергозбереження А чи А+, особливо прилади, які працюють постійно.

Звіт №2

про роботу за Проектом «Енергоефективні школи»




з/п

Назва заходу

Дата проведення

Учасники

(якісний та кількісний склад)

Примітка

(стислий опис заходу, результат, коментар)

І. Урочистий запуск

ІІ. Проведення занять та інших заходів НВП з питань енергозбереження

Обов’язкова частина

Заняття

2.1

Тема 2. Як виробляється та подається тепло. Заняття №3

08.11.13

Пілотний 8-А клас, 30 учнів

Розроблено презентацію до заняття №3 (додаток 2.1 до звіту)

2.2

Тема 2. Як виробляється та подається тепло. Заняття №4

15.11.13

Пілотний 8-А клас, 30 учнів

Розроблено презентацію до заняття №4 (додаток 2.2 до звіту)

2.3

Тема 3. Технічні проблеми теплопостачання. Заняття №5

22.11.13

Пілотний 8-А клас, 30 учнів

Розроблено презентацію до заняття №5 (додаток 2.3 до звіту)

Екскурсія

2.4

Екскурсія на підприємство «Дніпропетровські теплові мережі»

21.11.13

Пілотний 8-А клас, 30 учнів, 1 вчитель

Фото про відвідування котельні №109 на ж/м Фрунзенський надано у додатку 2.4. На сайті школи оприлюднено відгук про екскурсію.

Проведення теплових аудитів приміщень школи

Додаткова частина

2.5

Проведення позакласного заходу «Чи ви справжній господар свого дому?»

14.11.13

9 – А кл., 25 учнів

Створити мотивації для зберігання ресурсів та енергії, виховувати екологічну свідомість. Додаток 2.5

2.6

Проведення «Конкурсу – огляду комп’ютерних презентацій з питань енергозбереження і енергоефективності»

21.11.13 – 22.11.13

10 – А кл., 22 учні

Розглянути питання енергозбереження і енергоефективності.

Додаток 2.6



2.7

Проведення музичної казки «Вікна»


24.11.13

Початкова школа

2 – Г, 3 – Г кл., 20 учнів



Виступ перед учнями початкової школи.

Додаток 2.7



2.8

Проведення Математичного свята з елементами енергозбереження

20.11.13

3 – Г кл., 27 учнів

З учнями розв’язано задачі енергозберігаючого характеру. Додаток 2.8

2.9

Проведення уроку екології

14.11.13

4 – В кл., 28 учнів

Показано залежність здоров’я людини від природного та суспільного оточення. Додаток 2.9

2.10

Виступ агітбригади учнів пілотного 8 – А класу перед вихованцями Д/К 348

29.10.13

8 – А кл., 10 учнів

На сайті школи оприлюднено інформацію про виступ.

Заняття 3.

Тема: «Як виробляється та подається тепло»

Мета: ознайомити учнів з родовищами паливних ресурсів України;

вчити працювати з картою України;

виховувати бережливе ставлення до корисних копалин та недр Землі.

Обладнання: карта корисних копалин України; умовні позначення паливних ресурсів.

План:


1.Паливо та його види

2.Паливні ресурси України

Хід уроку



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт №3 Про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка
«Спеціалізована середня загальноосвітня школа №142 еколого-економічного профілю»
Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconКількісний та якісний склад педагогів Класні керівники 5 – 11 класів

Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconПостанова за номером 2-5 «Про кількісний склад інвалідів по зору І та ІІ груп, які працюють на уво, увп І в організаціях утос»
Президія нашого товариства цього дня не святкувала, а працювала. І працювала досить плідно. Найважливішим із документів, ухвалених...
Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт про виховну роботу школи у І семестрі 2015/2016 н р. виховну діяльність школи спрямовано на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», державних І національних програм

Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт про роботу Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №59

Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка icon№ уроку Тема уроку Сторінка підручника (зошита) Дата Примітка Розділ
Нумерація трицифрових чисел. Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел у межах 000. Розрядний склад числа. Задачі на дії,...
Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт середньої загальноосвітньої школи №8 загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступеня Оболонського району м. Києва про роботу в 2013-2014 н р
Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778,...
Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт директора школи Власенко Тетяни Федорівни за 2015-2016 н р. Визначення проблем та очікувані результати стабільне функціонування навчального закладу та якісне надання освітніх послуг
«Про проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку та закріплення території обслуговування за вчителями школи на 2015/2016 навчальний...
Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт про діяльність структурних підрозділів соціально-гуманітарної сфери виконавчого комітету Ніжинської міської ради за 1 півріччя 2016 року Звіт про роботу
...
Звіт №1 про роботу за Проектом «Енергоефективні школи» № з/п Назва заходу Дата проведення Учасники (якісний та кількісний склад) Примітка iconЗвіт про виховну роботу Вишнівської загальноосвітньої школи І ііі ступенів за І семестр 2012-2013 н р
Виховна робота здійснюється на засадах демократизму, використання виховного потенціалу учнівського самоврядування І спрямовується...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка