Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року



Скачати 335.95 Kb.
Дата конвертації17.04.2017
Розмір335.95 Kb.

Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2012-2013 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ступенів перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалась Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.
1.Загальна інформація про школу.

В 1923 році в Мукачеві було створено першу на Закарпатті школу для сліпих дітей. З 1945 р. знову відновлено школу у м. Мукачево на вул. Леніна. З грудня 1970 р. було побудовано нову триповерхову сучасну будівлю в якій і зараз знаходиться спецшкола-інтернат.

Адреса загальноосвітнього навчального закладу:

89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево,

вул. Димитрова, 4 тел./факс: (03131) 2-32-53

Власником закладу освіти є Закарпатська обласна рада.

Статут школи затверджений: 3 серпня 2009 року № 489 наказом управління освіти і науки Закарпатської ОДА та зареєстрований 4 серпня 2009 року виконавчим комітетом Мукачівської міської ради

Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серія А00 № 610788

Код навчального закладу ЄДРПО: 22112567

Адреса школи: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево,вул. Димитрова, 4 тел./факс: (03131) 2-32-53, E-mail: sidsts@ukrpost.ua

Про діяльність школи всі бажаючі можуть дізнатись з сайту Мукачівської спецшколи.

Мукачівська спецшкола-інтернат – це унікальне явище, тому що школа приймає дітей з усієї області, дітей з особливими потребами. Авторитет закладу визначається внутрішньою культурою. Шкільна культура є сукупність традицій та ритуалів. Англійці кажуть: «Хороший той навчальний заклад, у якого старі стіни». Передусім це традиції, які гнучко вписуються в шкільну культуру.


2. Навчальна діяльність школи.

Діяльність педагогічного колективу школи в 2012-2013 навчальному році була спрямована на реалізацію основних завдань, що стоять перед освітою: підготовка високоосвічених, ініціативних, ділових молодих людей, здатних працювати у реформованому суспільстві, підвищувати соціальну адаптацію дітей-інвалідів, забезпечувати комфортні умови проживання, високий рівень виховання та життя учнів.

У 2012-2013 навчальному році заклад працював над проблемною темою: «Корекційно-компенсаторна спрямованість навчально-виховного процесу та диференційований підхід в навчанні та вихованні дітей з вадами зору», центром якої стала вся методична робота. Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги педагогам у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. Тому для підвищення ефективності функціонування системи методичної роботи з педагогічним колективом директор та його заступники керувались вимогами, які випливають з об’єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів, практичною спрямованістю, конкретністю, системністю, оптимальним поєднанням різних форм і методів цієї роботи.

У системі методичної роботи враховані індивідуальні, групові та загальношкільні або масові форми роботи. Масові форми роботи – це педагогічні ради, семінари, інструктивно-методичні наради, наради при директорові та заступниках.

Так цього навчального року на засіданнях педагогічних рад були розглянуто біля 20 питань, які суттєво покращили навчально-виховний процес в школі та були стимулом для творчої роботи як вчителів так і учнів

Із групових форм роботи були проведені засідання методичної ради, методичних об’єднань, школи молодого вчителя. Діяльність 5-ти м/о спецшколи спрямовані на вирішення таких завдань: постійне підвищення рівня загальнодидактичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально-виховного процесу, обмін досвідом успішної педагогічної діяльності, забезпечення, засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів. Дієвою формою обміну досвідом було проведення відкритих уроків та виховних занять, предметних тижнів знань, загальношкільних заходів, свят тощо.

Зокрема, в листопаді цього навчального року вчителями-предметниками природничо-математичного циклу був проведений Тиждень знань учнів.

Протягом тижня вчителями-предметниками були підготовлені та проведені різні ігри, конкурси, вікторини, цікаві новини та повідомлення, досліди, а саме:

- День фізики: «Клуб розумних та кмітливих» (фізична гра для учнів 7-10 кл.) - Крикун Л.М.;

- День математики: «Цікаві задачі та завдання для учнів початкових класів» (інтелектуальна гра для учнів 1-4 кл.) – Басараб Н.О., Шніцер М.Ю.; «Хрестики-нулики» (інтелектуальна гра для учнів 5-10 кл.) – Ветренко Н.О.; «Математичні забави» (інтелектуальна гра для учнів допоміжних класів) – Лазар В.М., Бобер Л.І.;

- День СПО: «Аварія на електростанції» (дидактична гра для учнів 7-10 кл.) - Козак А.І.;

- День фізкультури: «Осінній марафон» (спортивне свято для учнів 5-8 кл.) - Воловікова О.О.;

- День біології: «Знай, люби і бережи свою природу» (виховні години) - Калабішка Н.І.;

- День хімії: «Подорож по континенту Хімія» (пізнавальна гра з хімії для учнів 7-10 кл.) - Петрус М.В.;

- День географії: «По сторінках цікавої географії» (усний журнал для учнів 6-10 кл.) - Товт Н.М., Козак А.І.

А також в березня цього року вчителями гуманітарного циклу був проведений Тиждень знань для учнів 1-10 класів. Протягом тижня вчителями-предметниками були підготовлені та проведені різноманітні, цікаві та змістовні заходи а саме:

- День української мови та літератури: «Слабка ланка» (інтелектуальна гра за творчістю Т.Г. Шевченка для учнів 5-10 кл.) – Лазар М.І.;

- День німецької мови: «Свята і традиції Німеччини» (для учнів 5-10 кл.) – Шебела О.М.; «Тарасові шляхи» (літературна композиція для учнів 1-4 кл.) – Шніцер М.Ю.;

- День правознавства: «Дітям про Конвенцію ООН про права дитини» (Клуб майбутніх правознавців для учнів 5-10 кл.) – Сенько І.В.; Зустріч з правоохоронними органами (учні 7-10 кл.) – Сенько І.В.;

- День української мови та літератури: «Знавці мови» (брей-ринг для учнів 5-10 кл.) – Грабар С.І.; «Свято гумору» (для учнів 5-10 кл.) – Грабар С.І.;

- День історії: екскурсія в Чинадіївський замок «Сент-Міклош» (учні 8-9 кл.) – Кучінка В.П.

В 2012-2013 навчальному році було проведено ряд цікавих та змістових відкритих уроків з використанням мультимедійного обладнання та засобів інформаційно-комунікаційних технологій, вчителями предметниками, а саме:

Найбільш вдалі та цікаві відкриті уроки провели:

- Вчитель математики Лазар В.М. в 8-Б класі на тему: «Математичний атракціон»;

- Вчитель математики Ветренко Н.О. в 9 класі на тему: «Розв’язування квадратних рівнянь»;

- Вчитель початкових класів Басараб Н.О. в 1-му класі (письмо) на тему: «Закріплення знань про вивчені букви. Написання складів, слів під диктовку»;

- Вчитель початкових класів Шніцер М.Ю. у 4-му класі (розвиток зв’язного мовлення) на тему: «Твір-опис за поданим початком і планом: «Строкатий дятел – лісовий лікар»;

- Вчитель початкових класів Козак М.І у 5-Б класі (СПО) на тему: «Кухонні речі і прибори. Посуд»;

- Вчитель української мови та літератури Лазар М. І. у 8-му класі на тему: «Урок – космічна подорож»

- Вчитель німецької мови Шебела О.М. у 8-ому класі на тему: «Здоров’я – найбільше багатство»

- Вчитель історії Кучінка В.П. у 6-ому класі на тему: «Кімерійці та скіфи на території сучасної України»

- Вчителі історії та правознавства Сенько І.В. та Кучінка В.П. у 9 класі бінарний урок на тему: «Проголошення Конституції у Франції 1789 році. Конституція України»

З метою підвищення фахового та методичного рівня педагогічних працівників в січні 2013 року було проведено тифлосемінар на тему: «В.Ф. Шаталов – видатний педагог-сучасник». На якому виступили:

Сенько І.В. – «В.Ф. Шаталов – видатний педагог-сучасник»;

Басараб Н.О. – «По стінках біографії В.Ф. Шаталова»;

Лазар В.М. – «Методика В.Ф. Шаталова: «Сутність, здобутки, перспективи»;

Лазар М.І. – По сторінках книги В.Ф. Шаталова «Педагогічна проза»;

Шніцер М.Ю. – «Система оцінювання В.Ф. Шаталова».

До індивідуальних форм роботи відносяться: самоосвіта педагогів, наставництво курсова перепідготовка, атестація, творчі бесіди з керівництвом школи. В цьому навчальному році пройшли курси підвищення кваліфікації 10 вчителів та вихователів. Та, відповідно, ці ж педагоги атестувалися. За результатами атестації 4 педагогам встановлено кваліфікаційну категорії «спеціаліст ІІ категорії», 2 «спеціаліст І категорії» іншим підтверджено кваліфікаційні категорії ті , які вони мали раніше .

Згідно плану атестації в наступному навчальному році підлягають черговій атестації: вчитель німецької мови – Шебела О.М., вчитель музики – Мучичка В.І., вихователь та керівник гуртка Зайтлер Г.І., вихователі Незбайло Л.П., Попович Т.Т., Русин М.Й., Драга А.В., Мучичка Т.В., а також складено графік проходження курсової перепідготовки педагогів до кінця поточного року.

Основним завданням педколективу є підготовка сліпих та слабозорих дітей до життя. Педагоги спецшколи приділяють велику увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання і розвитку учнів, обов’язково враховуючи їхні індивідуальні нахили, здібності, інтереси, сумлінно готуються до уроків та позакласних заходів, в навчально-виховному процесі використовують активізуючі форми і методи викладання. У зв’язку з різноманітним складом наших учнів в зоровому та розумовому відношенні вчителі вміло використовують диференційований підхід до учнів, вдало підбирають відповідної складності завдання для індивідуальної роботи. Чітка система поурочного і тематичного контролю знань і вмінь учнів сприяють своєчасній корекції знань, розвитку здібностей сильного учня та попередження неуспішності слабкого.

Велике значення для забезпечення чіткої та спланованої роботи навчально-виховного процесу є здійснення внутрішкільного контролю. В спецшколі здійснювався тематичний, фронтальний, класно-узагальнюючий, поточний оглядовий контроль. За рік контролювалося:



  • правильність ведення ділової документації;

  • дотримання єдиного орфографічного режиму;

  • відвідування учнями спецшколи;

  • робота з учнями, схильними до правопорушень;

  • контроль за роботою вчителів та вихователів, які атестуються;

  • техніка читання учнів початкових класів;

  • результати проведення підсумкових контрольних зрізів;

  • стан викладання предметів: математики і фізики, української мови, української та світової літератур;

  • стан проведення самопідготовки;

  • дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час уроків та виховних занять;

  • контроль за організацією літнього відпочинку та оздоровлення дітей.

Всі матеріали, одержані під час здійснення контролю, висвітлювалися, обговорювалися на засіданнях методичних об’єднань, нарадах при директорові та заступниках, педрадах, писались узагальнюючі накази, ставились на контроль.

Аналіз підсумків 2012/13 навчального року показав, що мети, поставленої на початку навчального року щодо навчання, виховання й розвитку учнів, в процесі діяльності в основному було досягнуто. Складено графік ущільнення годин навчального матеріалу з квітня по травень поточного року, згідно якого кількість вичитаних годин вчителями-предметниками відповідала чинним навчальним планам. Кількість контрольних, тематичних, лабораторних та практичних робіт відповідає плану. Розбіжності фактичної кількості годин з навчальною програмою немає.

В кінці навчального року були проведені підсумкові контрольні зрізи для учнів випускних (4-го та 10-го) класів не лише з метою виявлення навчальних досягнень учнів, а підготовкою учнів 10 класу до вступу в інші навчальні заклади.

Результати проведених підсумкових контрольних робіт

у випускних класах



Предмет

Клас

Прізвище вчителя

Кількість учнів

Виконала на:

12-10 балів

9-7 балів

6-4 балів

3-1 бали

%

- укр. мова

4 кл.

Шніцер М.Ю.

8/5

-

4

1

-

80

- математика

4 кл.

Шніцер М.Ю.

8/5

1

3

-

1

80

- укр. мова

10 кл

Лазар М.І.

11/11

3

3

4

1

54,5

- алгебра

- геометрія



10 кл


Бобер Л.І.

11/11


3

1

5

2

36,4

- біологія

10 кл

Калабішка Н.І.

11/11

5

5

1

-

90,9

Із таблиці видно, що учні випускних класів показали непогані результати своїх знань. Однак низьний рівень знань мають учні 10 класу з математики, що становить 36,4%.


Аналіз досягнень учнів за 2012/13 навчальний рік

Клас

ПІБ класного керівника:

Кількість учнів:

Навчальні досягнення

12-10 балів

9-7 балів

6-4 балів

3-1 бали

%

3

Кампов Світлана Миколаївна

11

-

3

8

-

36

4

Шніцер Марина Юріївна

8

-

3

3

2

37,5

5-А

Товт Наталія Миколаївна

10

-

4

3

3

40

6-А

Козак Анатолій Іванович

11

-

1

6

4

9

7

Тімоніна Надія Петрівна

13

-

3

9

1

23

8-А

Кучінка Валерій Павлович

8

-

1

5

2

12,5

9

Легеза Аліса Барнабашівна

9

-

5

3

1

55,5

10

Бобер Людмила Іванівна

11

-

3

7

1

30
Аналіз досягнень учнів 3-10 кл. за н. р. показує, що % якості знань є нижчою 50 %, що говорить про низьку успішність учнів, особливо учнів 6-А класу (9%). 14 учнів із 81 – мають низький рівень знань, високий – 0 учнів. Порівняно краща успішність в учнів 9 класу (55.5 %). В наступному н. р. педколективу потрібно подумати над покращенням результативності навчальних досягнень учнів.

Протягом 2012/2013 навчального року адміністрацією спецшколи було відвідано 107 уроків та виховних заходів, які свідчать про те, що вчителі та вихователі виявили себе фахівцями справи, мають добру науково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання предмету, забезпечують засвоєння учнями основних понять, передбачених програмою з формування практичних вмінь та навичок. На уроках використовуються різні методи та сучасні форми навчання, що активізують розумову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення свого предмету, працюють над розвитком логічного мислення, зв’язного мовлення тощо.

У 2012-2013 навчальному році штатними працівниками Мукачівська спецшкола була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 100 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel та володіють на достатньому рівні працювати з комп’ютером. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, секретар, а й заступники директора з НР, ВР володіють навичками роботи з комп’ютерною технікою, яка розміщена практично у всіх класах школи.

По якісному складу педагогічних працівників школа має високий рівень. Більшість частина педколективу, а це 7 - педагогічних працівників мають вищу кваліфікаційну категорію, 1 - заслужений працівник освіти України, першу мають 20 педпрацівників, другу - 6, спеціаліста – 17 , учителя-методиста – 4, дефектолога – 19 педагогічних працівників. У закладі працює 3 педагога пенсійного віку. За навчальний рік звільнень педагогічних працівників не було. Плинність кадрів у школі за 2012-2013 навчальний рік складає - 0 %.

Навчання та виховання учнів з вадами зору у спецшколі-інтернаті підпорядковане принципам, властивим системі навчання і виховання дітей з особливими потребами, спрямовані на відновлення, корекцію та компенсацію пошкоджених або недорозвинених функцій зору. Пріоритетним напрямком роботи педколективу було покращення навчально-виховної роботи при умові збереження зору дітей. Вся робота в школі носить кореційно-реабілітаційний характер. Навчальним планом передбачені години для проведення корекційно-розвиткових занять, а саме: лікувальної фізкультури, ритміки, корекції вад розвитку, розвитку вад мовлення, соціально-побутове орієнтування, орієнтування в просторі та додаткові години на освітній галузі, індивідуальні та групові заняття, які проводяться вчителями-фахівцями та дефектологами.

Учні школи мають можливість займатися в добре обладнаних навчальних кабінетах: - комп’ютеризовані 2 кабінети математики та інформатики (вчителі Ветренко Н.О. та Бобер Л.І.), кабінет історії з телевізійно-збільшувальною та звукопідсилюючою системою (вчитель Кучінка В.П.), кабінет фізики та хімії з інтерактивною дошкою (вчитель Крикун Л.М. та Петрус М.В.), кабінет української мови та літератури з комп’ютерним обладнанням та електронним збільшувачем (вчителі Грабар С.І., Лазар М.І. та Матківська Р.І.) та ін. Всі завідуючі кабінетами працюють в напрямку збагачення матеріально-технічної бази та накопичують тематично-дидактичний матеріал своїх кабінетів.


3. Виховна та позакласна робота.

Виховна робота на 2012-2013 навчальний рік спланована згідно з програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України. Метою виховання є формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

Уся виховна діяльність була спрямована на реалізацію Законів України “Про освіту ” ,” Про загальну середню освіту” , державних національних програм.

Головна увага приділялась :


  • Вихованню в учнів почуття громадянина України ;

  • Формуванню особистості учня, формуванню його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань ;

  • Вихованню любові до праці, почуттю дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного і класного майна;

  • Формуванню засад здорового способу життя ;

  • Вихованню любові до природи, виробленню навичок екологічної культури ;

  • Вихованню поваги до вчителів, батьків, людей похилого віку

Сьогодні школа – це передусім простір життя дитини, де вона здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності. Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації відносин між дітьми і вчителями, школою і родиною. В Державній програмі «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладах України» визначені ціннісні ставлення особистостей майбутнього покоління нашої держави, які сьогодні в школі, а завтра стануть на шлях державотворення. Тому, класоводи і класні керівники, впроваджуючи у систему своєї роботи елементи, заходи, технології творчості мають певні здобутки у формуванні творчої компетентної життєдіяльної особистості школяра.

В школі постійно здійснюються заходи, які спрямовані на формування в учнів поваги до Конституції України, символів держави. У кожному класі створені куточки державної символіки, проводяться щотижневі лінійки, на яких звучить Гімн України.

Процес виховання в школі-інтернаті І-ІІ ст. здійснюється як на уроках, так і в позакласний час, і носить особистісно-орієнтований характер.

Оптимізації виховного процесу слугують систематична робота з батьками учнів, робота ради з профілактики правопорушень, робота піклувальної ради, учнівське самоврядування, гурткова робота, а також систематична взаємодія з органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами та громадськими організаціями.

Працюючи над концепцією виховного закладу, педагогічний колектив особливу увагу приділяє системним формам роботи, до яких, в першу чергу, слід віднести гурткову роботу. Саме гуртки створюють можливість реалізовувати один з напрямів проблемного питання закладу. Через трудове, спортивне та художньо-естетичне виховання формуються такі життєво важливі якості особистості, як дисципліна, порядок, почуття справедливості, охайність, гордість за власні досягнення, розкриваються приховані таланти вихованців, формуються моральні принципи та естетичні смаки, здійснюється розвиток творчих талантів дитини. Здатність до творчості є однією з найбільш важливих умов для успішного самовираження особистості її всебічної самореалізації та адаптації в сучасному світі.

В зв’язку з цим, а також враховуючи, що поточний рік проголошений Роком дитячої творчості в Україні, пріоритетними напрямками роботи закладу в 2012-13 н.р. були розвиток творчих здібностей учнів, створення умов для їх самореалізації, конструктивного проведення дозвілля. З цією метою в закладі діяли гуртки художньої самодіяльності (Зайтлер Г.Ю. та Мучичка В.І.), «Умілі руки» (Тімоніна Н.П.), туристично-краєзнавчий «Азимут» (Товт Н.М.), факультатив «Фітодизайн» (Алмашій О.І.), спортивна секція з легкої атлетики (Воловікова О.О.), плавальний басейн, клуб вихідного дня. Активному розвиткові учнівських творчих талантів сприяла робота вчителів образотворчого мистецтва Ветренко Н.О., музики Легеза А.Б. та Цогла М.В., вихователів груп Мучичка Т.В., Скуба О.О., Кульмент’єва М.П., Саранчук О.Р. та ін., а також педагога-організатора. Учасники позакласних об’єднань систематично приймали участь в обласних, міських та загальношкільних конкурсах, змаганнях та виставках.

Так, впродовж 2012/2013 н.р. в закладі проведено наступні виставки творчих робіт учнів: «Тобі , вчителю, присвячуємо» (до Дня вчителя), до Міжнародного дня інвалідів, «Пасхальні мотиви», тематичні виставки учнівських малюнків «Барви осіннього листя», «Наш вернісаж» та «Весняні квіти» (Ветренко Н.О.), загальношкільний конкурс плакату «СНІД – чума ХХІ ст.», новорічної стінгазети та новорічних прикрас, загальношкільний конкурс „валентинок”, газети “За здоровий спосіб життя” (педагог-організатор) тощо. Цінним подарунком нагороджені учні спецшколи за участь в обласному фестивалі «Воскресни писанко!». Учні закладу - учасники шкільної художньої самодільності, неодноразово демонстрували свої здібності на міських та шкільних концертах.

Впродовж 2013 року робота творчих об’єднань закладу була спрямована також і на підготовку до обласного конкурсу дитячої творчості «Ми – таланти твої, Закарпаття!», який проводитиметься в жовтні в рамка Року творчості в Україні.

Велика увага з боку педколективу приділяється трудовому вихованню учнів. Реалізується воно через трудові десанти по благоустрою території школи, систематичну роботу учнівської ремонтної бригади (кер.Лазар В.М.), щомісячні санітарні дні, загальношкільні операції «Чистий клас, чиста спальня», конкурси на кращу спальну кімнату і класне приміщення тощо. Привчаючи учнів до посильної праці, залучаючи їх до участі в дрібному ремонті шкільного інвентару, озелененні спальних і навчальних приміщень, розвиваючи в них творчі задатки, водночас відбувається і формування корпоративної культури, відповідальності за самого себе, іншого, групу.

Слід відзначити як найбільш вдалі щодо педагогічного впливу на учнів наступні групові заняття: «Обереги рідного краю» (Мучичка Т.В.), « 7+ Я…це?» (Гарновді Т.В.), «Добро і зло» (Кульмент’єва М.П.), «Професії мого роду» (Тімоніна Н.П.), «Життя – найдорожчий скарб» (Райко М.І.) та ін.

Традицією виховної роботи закладу стала організація зустрічей учнівського колективу з лікарями, працівниками соціальних служб, правоохоронних органів, цікавими людьми краю, випускниками спецшколи. Така форма роботи надає учням можливість розширити свої знання та уявлення про соціальне оточення, розвиває комунікативні навики, задовольняє широкий діапазон інтересів дитини, сприяє подальшій соціальній адаптації. Цікавими в пізнавальному плані були в поточному н.р. зустрічі с працівниками районного БК та учасниками дитячої художньої самодіяльності Мук.р-ну з нагоди Дня працівників культури(Драга А.В.), зустріч з батьками багатодітної сім’ї з нагоди Дня сім’ї (Скуба О.О.), працівниками правоохоронних органів в рамках тижня правової освіти(Тімоніна Н.П., Сенько І.В., Кучінка В.П.) тощо.

Не менш важливою системною формою громадянського виховання є тематичні лінійки («Свято Першого дзвоника», «День визволення Мукачева», «День Збройних Сил України», «Пам’яті Чорнобильської трагедії» тощо) та операції «Вітання» («До Дня Учителя», «З Новим роком», «Міжнародний жіночий день» тощо), які проводяться педагогом-організатором та вихователями спільно з учнівським комітетом; традиційні загальношкільні виховні заходи - свято Першого та Останнього дзвоника, День учителя, 8 Березня тощо.

Підвищенню ефективності виховної роботи, розширенню уявлень учнів про навколишній світ сприяє використання новітніх педагогічних технологій, зокрема ІКТ. Через мультимедійні презентації, інформаційні відеофільми, пізнавальні телепередачі, мережу Інтернет учні мають змогу побачити і сформувати більш широкі уявлення про географічно віддалені об’єкти навколишньої реальності. Так, в цьому плані заслуговують на увагу м/м презентації «Сім чудес світу» (Скуба О.О.), «Визначні храми світу» (Ярош Н.В.), «Природні чудеса Срібної Землі» (Лазар В.М.), відеофільм «Молодіжні субкультури» (Луца В.І ) та ін.

Актуальною для педколективу закладу є робота по формуванню в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, одним з напрямів якої є профілактика шкідливих звичок. В цьому плані в Мукачівській спецшколі-інтернаті стала вже традицією практика проведення зустрічей за «круглим столом» за участю працівників правоохоронних органів, соціальних служб, Служби у справах дітей, лікарів-наркологів, педагогів тощо. Подібна форма роботи дає можливість висвітлити актуальність теми різнобічно. З одного боку, учні отримують інформацію про шкідливий вплив алкоголю, тютюну та наркотиків на здоров’я, з іншого – дитина починає усвідомлювати свою відповідальність за вчинки, сприймати свої дії щодо вживання та розповсюдження наркотичних засобів як злочинні. Окрім того, учасники «круглих столів» можуть подискутувати, задати спеціалістам запитання і зразу ж отримати відповідь. Як правило, на подібні зустрічі запрошуються учні середньої та старшої вікової групи. Молодші школярі залучаються до інших форм профілактичної роботи, здебільшого ігрових.

Формуванню позитивної особистісної спрямованості учнів та вихованню здорового способу життя в поточному н.р. сприяли також загальношкільні спортивні заходи «Веселі козачата» (Скуба О.О., Улашин К.П.), «Суперкозак школи» (Зайтлер Г.Ю., Голіш О.І.), «Ми сильні , спритні і здорові» (Кульмент’єва М.П.), групові заходи «Правда про алкоголь та куріння» (Гарновді Т.В.), «Здоровий спосіб життя – наш вибір» (Ярош Н.В.), загальношкільні конкурси плакатів та газет «СНІД – чума ХХІ ст..», «За здоровий спосіб життя» (педорг, учком), теренові ігри (Кучінка В.П., Русин М.Й.) тощо.

В школі питання організації дозвілля учнів приділяється особлива увага. Використовуються різноманітні форми і методи роботи. Серед них:



  • суспільно-корисна робота (догляд за шкільним садом, квітниками, прання особистої білизни, прибирання території школи, класних та спальних приміщень);

  • культпоходи в кінотеатр, драмтеатр, музеї, виставки, концерти;

  • екскурсії по визначним місцям ;

  • активний відпочинок на лоні природи;

  • тематичні екскурсії;

  • спортивні змагання (міні-футбол, настільний теніс, шахи, шашки тощо);

  • різноманітні ігри (теренові, рухливі, настільні, інтелектуальні та ін.);

  • соціально-психологічні тренінги (зокрема, комунікативні тренінги);

  • розважальні заходи (дискотека, конкурси та змагання, інсценізація казок, вікторини).

Серед різноманітних ігор особливе місце займають рухливі ігри. Для цього в закладі створені відповідні умови: є спортивний зал, пристосований до занять для дітей з вадами зору; волейбольний майданчик; спортивне поле для міні-футболу; смуга перепон, стіл для настільного тенісу тощо. Безпосередню участь в проведені ігор з учнями приймають вихователі, зокрема, Кучінка В.П., Біланинець О.Ю., Цогла М.В., Зайтлер Г.Ю.

Практикується в школі з метою побудови щирих, довірливих взаємин між дорослими та дітьми, розвитку в них навиків діалогічного спілкування, соціальної складової здоров’я, така форма роботи, як „шкільна ватра”. Проводиться вона, зазвичай, на шкільній території, по об’єднаним виховним групам після виконання уроків, а також по вихідним та святковим дням. Діти разом з дорослими печуть картоплю, варять на ватрі чай, співають, спілкуються, веселяться. Причому, на подібних міроприємствах з дорослих бувають присутні не тільки педагоги , але й техпрацівники, медперсонал. В плані формування соціальних навиків в учнів подібний підхід дає бажані результати. Адже життя школи, поведінка оточуючих людей є для вихованців певною моделлю структури суспільства, допомагає зрозуміти його загальні принципи: розподіл обов'язків, професійні відмінності, відносини керівників і підлеглих, об'єднання зусиль багатьох осіб для забезпечення умов побуту, навчання і праці, особливості режиму праці і відпочинку, можливість неприємних наслідків при ухиленні працівників від виконання своїх обов'язків, різноманітність соціальних ролей, їх статику і динаміку, прояви формальних і неформальних людських відносин.

Формування позитивної мотивації в учнів на здоровий спосіб життя здійснюється і в рамках літнього оздоровлення. Щороку на базі спецшколи-інтернату діє літній табір відпочинку «Сонечко», в якому вихованці закладу оздоровлюються за рахунок державних коштів. В таборі працюють гуртки, спортивні секції, організовуються загальнотаборові заходи, розваги, дійства. Діти разом з вихователями живуть в наметах, які розбиваються в шкільному саду, здійснюють щоденну ранкову гімнастику на подвір’ї, вмиваються холодною водою, пробують самотужки готувати їжу на ватрі. Все це сприяє загартовуванню учнів, їх фізичному розвитку, формуванню свідомого позитивного ставлення до свого власного здоров’я.

Робота з батьками є актуальним аспектом виховного процесу спецшколи. Вона охоплює загальношкільні та класні батьківські збори; вивчення сім’ї, в якій проживає учень, групове та індивідуальне консультування батьків з питань навчання та виховання учнів. Члени шкільної РП спільно з вихователями, психологом та класними керівниками систематично відвідують сім’ї учнів групи ризику, вивчають матеріально-побутові умови їх проживання, психологічний клімат у сім’ї, педагогічну культуру та індивідуально-психологічні особливості батьків тощо. Зокрема, в 2012-13 н.р. відвідано сім’ї Коньовшій І., Ярема М., Голяна К., Яворської Д. Подібне психолого-педагогічне вивчення особистості учня та його найближчого оточення і подальший аналіз отриманої інформації сприяє вибору оптимального для конкретного учня змісту виховання, допомагає виявити потенційні можливості розвитку, створити умови для індивідуального росту. Останньому сприяє також систематична індивідуальна робота з учнями з боку шкільного психолога.

В закладі систематично здійснюється моніторинг ризику - виявлення та облік неблагонадійних сімей у кожному класі. Як правило, на облік беруть сім'ї, де один з батьків або обидва — п'ють, ведуть аморальний спосіб життя, психічнохворі, матері-одиначки, які не забезпечують на належному рівні виховання дитини, сім'ї, де не склалися взаємини з мачухою, вітчимом тощо. Наразі на шкільному обліку РП знаходиться 7 групи ризику та 6 учнів схильних до правопорушень. Всі ці учні залучені до позакласної роботи, за ними закріплені громадські вихователі з числа педагогів закладу, за їх поведінкою ведеться психолого-педагогічне спостереження. В даному плані робота з батьками координується шкільною РП і проводиться у тісній співпраці з правоохоронними органами, органами місцевого самоврядування та Службами в справах дітей.

З батьками проводиться просвітницька робота щодо питань навчання, виховання та реабілітації дітей. Це і лекції та бесіди психолога, медиків, педагогів та інших фахівців про фізичне і психологічне здоров'я, раціональне харчування, загар­тування організму, про шкідливі звички; групові та індивідуальні консультації кл.керівників, вихователів, медперсоналу тощо. Постійно оновлюється бібліотечка з інформаційними матеріалами для батьків.

Соціальна реабілітація учнів в закладі здійснюється через шкільної РП, на обліку якої перебувають учні, що потребують соціального захисту –інваліди, напівсироти, малозабезпечені. В кожного з цих дітей підтверджений соціальний статус. Наразі в закладі налічується 6 напівсиріт, 52 інвалідів та 26 багатодітних сімей. Сиріт та дітей ПБП немає.

З метою формування в учнів громадянської позиції, політичної обізнаності та соціальної адаптації в виховних групах щопонеділка проводиться інформування «Світ за тиждень» . Вихователі груп, в залежності від вікової категорії учнів, проводять оглядові політінформації – короткі популярні повідомлення про найважливіші події, які хвилюють світ. Для учнів старших класів практикують проведення тематичних політінформацій, які присвячуються розкриттю одного або кількох питань, органічно пов'язаних між собою.

Дієвим засобом формування у школярів наукового світогляду і моральної поведінки є година класного керівника. Тематику таких годин розробляє класний керівник з урахуванням особливостей колективу учнів, їх проводять у формі етичної бесіди, лекції, диспуту, усного журналу, зустрічі з цікавими людьми, обговорення книг та ін. Годину класного керівника наприкінці кожного місяця присвячують підведенню підсумків навчально-виховної роботи класу. Практикуються в закладі і тематичні загальношкільні години класного керівника.

Належна увага в рамках виховного процесу відводиться і методичній роботі. Впродовж 2012-2013 н.р. методоб’єднання вихователів очолював вихователь Біланинець О.Ю., а методоб’єднання класних керівників – вчитель Козак М.І. Діяльність обох методоб’єднань була спрямована на вирішення завдань по реалізації загальношкільної проблеми «Корекційно-компенсаторна спрямованість навчально-виховного процесу та диференційований підхід в навчанні та вихованні дітей з вадами зору» і здійснювалась у відповідності до затверджених календарних планів м/о, річного плану роботи закладу та «Основних орієнтирів виховання…».

З огляду на актуальність питання щодо використання ІКТ в педагогічній роботі, за спільної участі членів обох м/о проведено тематичний семінар з «Особливості проведення презентацій для дітей з вадами зору». Матеріали семінару узагальнені. На їх основі розроблені та затверджені на методраді закладу «Рекомендації щодо підготовки та проведення мультимедійних презентацій в умовах закладу для дітей з вадами зору». Вказані рекомендації оприлюднені в мережі Інтернет.

Проведено також спільний для обох м/о педагогічний семінар на тему «Роль педколективу в превентивному вихованні школяра». Матеріали семінару узагальнені в папку.

За поточний н.р. відповідно до планів роботи методоб’єднань проведено відкриті виховні заходи класними керівниками Кампов С.М., Товт Н.М., Матківська Р.І. та вихователями Скуба О.О., Козак М.І., Луца В.С., Ярош Н.В., Кучінка В.П. Також вихователями Голіш О.І. та Кульмент’євою М.П. проведені відкриті самопідготовки. Класний керівник 7 класу Тімоніна Н.П. прийняла участь в ІІ етапі Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник року».
4. Бібліотечний фонд

Важливу роль у покращенні навчально-виховного процесу належить бібліотеці школи.

Книжковий фонд бібліотеки складає – 5904 примірників, з них – 4247 підручників, 1657 – методичної, художньої та довідкової літератури.

В 2012-2013 навчальному році нові надходження в бібліотечний фонд склали 413 примірників, з них: 368 – підручників (163 підручники на 1 клас, 205 підручників на 2 клас) 25 – художньо-методичної літератури, 10 подарункової літератури (від ДП «Преса»), Зроблена підписка на фахові журнали.

По мірі надходження журналів на інформаційному стенді для вчителів та вихователів вивішується інформація про цікаві розробки уроків та виховних занять. За запитом підбирається необхідний матеріал для проведення сценаріїв свят та позакласних заходів, також бібліотека допомагає учням у написанні рефератів.

В бібліотеці наявні: комп’ютер підключений до мережі Інтернет, принтери, збільшувач для читання тексту. Систематично поповнюється тематичні папки «Все про шкідливі звички», „Правове виховання”, «Цікаві завдання», „На допомогу класному керівнику”, календар «знаменних та пам’ятних дат».

На протязі навчального року було проведено: цикл бесід з учнями про

збереження книг; екскурсію до бібліотеки для учнів 1 класу; бесіди з учнями про зміст прочитаних книг; індивідуальні бесіди про права та обов’язки користувача, загальношкільний захід «Книга та комп’ютер – наші друзі».

Оформленні такі книжкові виставки: «Мій рідний край, моя земля» (до першого уроку), «День Української писемності», «Всеукраїнський день боротьби зі СНІДом», «Подорож у «Країну Прав Дитини», «Ось де, люди, наша слава – слава України», «Твій друг природа», «Тебе не забудемо Тарасе».
5. Робота лікарів

З метою покращення стану здоров’я учнів проводилось 2 рази на рік медичне обстеження дітей лікарями ЦРЛ, проводились необхідні медичні щеплення (з дозволу батьків).

В школі навчається 52 дітей-інвалідів з різними паталогіями. Усі отримують повну реабілітацію згідно ІПР, кожному учню призначено плеоптичне лікування на різних медичних устаткуваннях. Після проведення лікування та реабілітації покращився зір у 25 учнів. Харчування в школі п’ятиразове та становить 34.50 грн. на добу. Основні харчові інгредієнти збалансовані у межах норми, та становлять 3. 120 ккал. на добу.


6. Фінансово-господарська робота школи за 2012-2013 н.р.

Упродовж навчального періоду дирекція спецшколи-інтернат сумісно з колективом безперервно направляли свої зусилля на забезпечення стабільної роботи учбового закладу, нарощуванні та зміцненні матеріально-технічної бази, підтриманні її в робочому стані. При вирішенні даних питань завжди визначались пріоритетні напрямки роботи та черговість їх виконання. Зокрема, це стосується проведення капітального ремонту другого поверху будівлі школи в ході якого замінено в коридорі підлогу, установлено нові металопластикові вікна та двері, проведено побілку коридору. Загальна сума бюджетних асигнувань, витрачених на капремонт становить 600 тис. грн.. В ході поточного ремонту в методичному кабінеті установлено 3-и металопластикові вікна, проведено побілку. Також проведено ремонт у кабінетах біології, хімії (фізики) та у приміщенні сьомого класу. Роботи по поточному ремонту приміщень 2-го поверху виконано на загальну суму 100 тис. гривень.

Слід відзначити, що значна частина ремонтних та інших робіт проводилась господарським способом силами працівників технічного персоналу, що забезпечило значну економію бюджетних коштів. Так, у методичному кабінеті облаштовано підлогу із ламінату, замінено світильники; проведено ремонт приміщення бувшого класу кераміки; пофарбовано підлогу у кабінетах та класних приміщеннях 2-го поверху, у коридорі першого поверху, а також пофарбовано східцеві марші коридорів та дві зовнішні пожежні драбини. Проведено побілку всіх приміщень кухні, побутових приміщень сторожів та прибиральниць, всіх санвузлів. У фойє в зоні відпочинку обладнано підлогу із ламінату та проведено оздоблювальні роботи. Установлено нову покрівлю із метало черепиці на сторожовому будиночку при вході на територію школи. Справжнім подарунком для школи став споруджений навіс, в якому обладнано дах із метало черепиці, бетонну підлогу та виконано електротехнічні роботи. Для технічного персоналу в господарському корпусі проводяться роботи по обладнанню кімнати гігієни, де буде функціонувати душова, туалет, умивальник. На ігровому майданчику в зоні відпочинку установлено 3-и секції із сидіннями, а на географічному майданчику проведено ремонт окремих приладів та пофарбовано металеві конструкції. На другому поверсі, в секторі розміщення молодших класів, проведено художній розпис стін з зображеннями казкових персонажів, а із відходів зрізаної деревини виготовлено та встановлено при вході в школу фігуру улюбленого казкового героя дітей – зайця. Для участі школи-інтернату у фестивалі-конкурсі «Воскресни, писанко!» виготовлено демонстраційну підставку у вигляді металічного дерева. В школі постійно проводились роботи по ремонту дверей, вікон, столів, стільців, парт.

Вжито ряд заходів по забезпеченню пожежної безпеки. Так, проведено заміри опору захисного заземлення та ізоляції електромереж. Всі шляхи евакуації приведено у відповідність до вимог. Оновлено плани евакуації на поверхах. Проведено чергове технічне обслуговування вогнегасників, а до кінця поточного року буде проведена чергова вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій будівель школи.

Певна робота проведена по створенню безпечних умов праці для охоронців. Для них додатково придбано мобільну «тривожну радіокнопку».

Постійно проводиться робота по озелененню території школи. Весною посаджено 16 дерев. Багато квітів висаджено на клумбах, квітниках. Овочами засаджена пришкільна земельна ділянка та теплиця. Всі зелені насадження постійно доглядаються, своєчасно обрізаються дерева, кущі. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи, фарбуються спортивні конструкції, біляться бордюри. Протягом навчального року були закуплені меблі на суму 7,5 тисяч гривень, придбані металопластикові конструкції (вікна, двері) на суму 31 тис. гривень, м’який інвентар – на 70 тис. гривень.

Однак, в минулому році залишились не освоєними кошти в сумі 250 тисяч гривень в зв’язку з припиненням проплати через рахунки казначейства. Тому школа не змогла закупити заплановані основні фонди в тому числі: пральні машини, комп’ютерну техніку, електричний збільшувач, медтехніку та бібліотечний фонд. На цей рік кошти на закупівлю основних фондів, але в значно меншому розмірі (80 тис. грн.), нам заплановано на кінець року, тому викликає велике занепокоєння, що проплати в кінці року знову можуть бути припинені.

Хочу сказати, що за навчальний період була проведена робота по залученню гуманітарної допомоги і становить приблизно 10 тисяч гривень. На сайті школи усі кошти опубліковані. Разом з тим, до кінця року передбачається виконати за бюджетні кошти роботи по капітальному ремонту на суму 330 тисяч гривень, по поточному ремонту – 100 тисяч гривень та проектно-вишукувальні роботи по реконструкції – 20 тисяч гривень. В ході капітального ремонту передбачається в будівлі школи виконати роботи по заміні аварійних труб існуючого трубопроводу подачі холодної води разом із стояками, які підведені до пожежних кранів на поверхах та провести заміну вузла обліку холодної води, а також частково встановити нові металопластикові вікна та двері. На трьох східцевих клітках від першого до третього поверху передбачається провести поточний ремонт.


7.Управлінська діяльність.

Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи.

У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, департаментом освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської ОДА, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами.

Контроль - це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У школі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників поведінки, тощо. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає певні управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва Мукачівською спеціальною загальноосвітньою школою-інтернат І-ІІ ступенів більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор школи у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.

Хочу подякувати всім працівникам школи за хорошу роботу.



Дякую за увагу.





Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт директора про свою діяльність за 2013-2014 н р
Шановні присутні! Закінчився ще один навчальний рік, І тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗ в І т директора Ніжинської зош І-ІІІ ст №14 Бублик Тетяни Володимирівни за 2015-2016 н р
Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт керівника Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №127 імені Г. К. Жукова про свою діяльність у 2012-2013 навчальному році І
Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в школі
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconВисочанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2 Харківської районної ради Харківської області Звіт директора школи за 2014/2015 навчальний рік та перспективи розвитку школи на 2015/2016 навчальний рік
Закінчився черговий навчальний рік. Сьогодні ми зібралися, щоб підбити підсумки роботи колективу школи, адміністрації та директора...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт директора Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного циклів Голопристанської
Звіт директора Голопристанської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням предметів філологічного та природничо-математичного...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт директора ніжинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №17 за підсумками 2015-2016 навчального року
України №178 від 23. 03. 2005 року, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт керівника Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №127 імені Г. К. Жукова про свою діяльність у 2011-2012 навчальному році І
Персональний внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в школі
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт керівника Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 Харківської міської ради Харківської області Романової Людмили Вікторівни
У 2012-2013 навчальному році діяльність школи була спрямована на здійснення державної політики в галузі освіти, створення належних...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconКіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат школа мистецтв) Звіт-доповідь директора Короткова А.Є. про роботу облкомплексу протягом 2011-2012 н р. Зміст
Створення умов для варіа­тивності навчання та вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес...
Звіт директора Мукачівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат І-ІІ ст. Закарпатської обласної ради про свою діяльність на посаді протягом 2012-2013 навчального року iconЗвіт середньої загальноосвітньої школи №8 загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступеня Оболонського району м. Києва про роботу в 2013-2014 н р
Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. №778,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка