Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік



Сторінка1/4
Дата конвертації28.04.2018
Розмір0,63 Mb.
ТипЗвіт
  1   2   3   4


Проект

ЗВІТ


голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради

про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік

В своїй роботі районна у місті рада VIІ скликання, її виконавчий комітет та інші виконавчі органи ради керуються Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про статус депутатів місцевих рад", «Про запобігання корупції», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, рішеннями і постановами Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими актами, рішеннями Херсонської міської ради та її виконавчого комітету, власними нормативно-правовими актами.

Зусилля виконавчого комітету, інших виконавчих органів районної у місті ради та їх структурних підрозділів були спрямовані на виконання делегованих державою та міською радою повноважень, власних перспективних та оперативних планів роботи.

Незважаючи на об′єктивні труднощі, проблеми з фінансуванням, в повному обсязі забезпечено виконання п’яти регіональних галузевих програм на 2016 рік:


  • регіональної галузевої програми підтримки органів самоорганізації населення (квартальних комітетів) в районі;

  • регіональної галузевої програми «Благоустрій, розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури району»;

  • регіональної галузевої програми «Ветеран»;

  • регіональної галузевої програми «Діти»;

  • регіональної галузевої програми з подолання та запобігання бідності.


ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕПУТАТСЬКОГО КОРПУСУ ДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У М. ХЕРСОНІ РАДИ
Протягом 2016 року відбулося 11 пленарних засідань сесій районної ради, на яких прийнято 79 рішень ради стосовно різних напрямків діяльності органу місцевого самоврядування:

- з основних організаційно-правових питань діяльності районної у місті ради та її виконавчих органів;

- з питань фінансового та матеріального забезпечення діяльності ради (про бюджет району у місті та зміни до нього, про затвердження районних галузевих програм та їх виконання, тощо);

- з питань виконання повноважень, делегованих Херсонською міською радою (про роботу виконавчих органів ради з профільних питань, про затвердження та хід виконання програм соціально-економічного розвитку району, зайнятості населення, у соціальній сфері щодо подолання бідності, підтримки соціально-незахищених верств населення, захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт, покращення благоустрою та санітарного стану району тощо).

Протягом 2016 року до виконавчого комітету районної ради надійшло і було відпрацьовано 67 звернень та запитів депутатів місцевих рад різних рівнів, виконавчим комітетом підтримується тісний зв’язок з депутатами районної ради, обранцями до міської та обласної рад по виборчих округах району. Функціонує інститут помічників депутатів районної ради, який станом на 30.12.2016 нараховує 34 помічники. Протягом звітного року депутатам надавалася методична та консультативна допомога в оформленні депутатських запитів, звернень, інших документів, у веденні прийому виборців, консультації фахівців з питань захисту прав та законних інтересів у сферах забезпечення життєдіяльності, соціального захисту населення.

З метою покращення та удосконалення депутатської роботи, надання консультативно-методичної допомоги було проведено 4 Дня депутата Дніпровського району, з них 2 виїзних. Депутатів ознайомлено з структурою виконавчих органів, повноваженнями районної ради, надано інформацію з питань форм та методів здійснення депутатської діяльності, дотримання Закону України «Про запобігання корупції». Під час проведення виїзних Днів депутата організовано екскурсію територією Дніпровського району наземними та водними шляхами, відвідування підприємств, установ та організації району, віддалених населених пунктів.

У 2016 році увага депутатського корпусу була спрямована на врегулювання проблем транспортного обслуговування населення району, вирішення житлово-комунальних проблем, благоустрою і санітарної очистки, підтримку людей похилого віку та ветеранів війни і праці, розвиток дитячої творчості та формування навичок здорового способу життя, співпрацю з правоохоронними органами щодо забезпечення стабільної ситуації в Дніпровському районі.

Протягом року депутати районної ради активно працювали у виборчих округах у тісній співпраці з виконавчими органами районної ради та органами самоорганізації населення, надавали допомогу у вирішенні проблем громади, брали участь у загальноміських та районних організаційно-масових заходах. За ефективну депутатську діяльність депутати районної ради відзначались грамотами голови районної ради, грамотою Херсонського міського голови відзначено депутата районної ради Сергія Кедровського.

Депутати районної ради беруть активну участь в благодійних акціях та соціальних проектах виконавчого комітету, спрямованих на підтримку дітей, які знаходяться на обліку в службі у справах дітей, людей похилого віку, незахищених верств населення, оранізацію активного дозвілля дітей району. Депутатами районної ради придбано новорічні подарунки для дітей, які опинились у складних життєвих обставинах. Депутати Анна Середа та Сергій Фаткін систематично підтримували ветеранів та учасників партизанського руху Другої світової війни, Олегом Баркаренком надавалася благодійна допомога воїнам АТО та членам їх родин. Депутати районної ради Віталій Гузенко, Іван Коваль, Олег Баркаренко виступили спонсорами низки соціальних проектів виконавчих органів ради з розвитку дитячих здібностей, творчості, спортивних навичок та здорового способу життя, організації активного дозвілля та відпочинку дітей та учнівської молоді.

Волонтерська та благодійна діяльність депутатів районної ради була відзначена громадою на найвищому рівні: депутати районної ради Олег Баркаренко та Віталій Гузенко стали переможцями регіонального конкурсу «Благодійна Херсонщина». Переможцем національного конкурсу «Благодійна Україна» став депутат районної ради, волонтер та благодійник Віталій Гузенко.

За активну участь у спортивно-оздоровчих заходах, підтримку спортивного життя міста та перемогу у змаганнях міської Спартакіади серед збірних команд Корабельної, Суворовської та Дніпровської районних рад міста Херсона, присвяченої 25-річниці незалежності України, депутатів районної ради Анну Середу, Людмилу Пономаренко, Сергія Фаткіна, Сергія Ярощука, Олега Баркаренка, нагороджено грамотами Херсонської міської організації фізкультурно-спортивного товариства «Спартак».

Порушень Регламенту роботи районної у місті ради, прав депутатів, їх помічників не зафіксовано.


ВИКОНАВСЬКА ДИСЦИПЛІНА.

РОБОТА ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН.

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ДІЯЛЬНОСТІ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ РАДИ
Питання дотримання виконавської дисципліни посадовими особами місцевого самоврядування є невід’ємною складовою ефективної діяльності виконавчих органів і знаходяться на постійному оперативному контролі керівництва ради.

Контроль за виконанням розпорядчих документів вищестоящих органів, власних рішень і розпоряджень, робота зі зверненнями громадян та ведення особистого прийому населення, організація роботи «гарячих» телефонних ліній, ділове листування протягом звітного року здійснювалися згідно з вимогами чинного законодавства до діяльності органів місцевого самоврядування, повноваженнями, наданими державою та Херсонською міською радою, у відповідності до внутрішніх нормативно-правових актів.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету надійшло 1152(2015-1179) документів з вищестоящих органів, підприємств, установ і організацій, підготовлено та проведено 21(2015-20) засідання виконавчого комітету, прийнято 322(2015-307) рішення виконавчого комітету, 496(2015-496) розпоряджень голови районної ради (у т.ч. 317(2015-333) з кадрових питань), переважна частина - на виконання делегованих державою та рішенням Херсонської міської ради повноважень. Вихідна кореспонденція склала 2483 (2015-2786) відправлення. Протягом року надійшло та вчасно виконано: 66 (2015-60) протокольних доручень голови обласної державної адміністрації та міського голови, які містили 195 (2015-193) завдань різного рівня складності виконання.

Практична діяльність виконавчих органів щодо забезпечення конституційного права кожного громадянина на звернення до органів влади здійснювалася згідно із вимогами чинного законодавства, Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» і в межах повноважень, визначених статтею 41 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішеннями Херсонської міської ради від 28.12.2010 №23, від 17.10.2016 №383 «Про визначення обсягу і меж повноважень районних у місті Херсоні рад та їх виконавчих органів».

Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і районної громади в цілому, а також подальшого підвищення якості роботи зі зверненнями громадян, продовжено вдосконалення існуючої системи відпрацювання звернень та скарг, що надходять від мешканців району.

Протягом 2016 року виконавчим комітетом, іншими виконавчими органами районної ради опрацьовано 2880 звернень ( 2015 - 1149), з них через вищі органи надійшло 2442 звернень (2015 - 708). Разом із цим, кількість колективних звернень та скарг зменшилася – за вказаний період надійшло 27 колективних звернень (2015 - 39).

Суттєве збільшення кількості звернень громадян має як об’єктивні, так і суб′єктивні підстави, пов′язані із змінами у соціальній політиці держави, ускладненням економічного стану соціально вразливих верств населення, про що свідчить збільшення у 10 разів сімей, що звернулися за субсидією, у порівнянні з опалювальним періодом 2014-2015 років, недоліками програмного та кадрового забезпечення процедури субсидіювання витрат населення на оплату комунальних послуг, тощо. Адресатом більшості звернень пенсіонерів, інвалідів, учасників війни, безробітних, багатодітних сімей та одиноких матерів стало районне управління праці та соціального захисту населення – до цього виконавчого органу надійшло 2493 звернення (2015 - 711).

Більша частина звернень стосується призначення або не призначення житлових субсидій та надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, скарг на затримку термінів нарахування субсидії та причин відмови у її призначенні. На збільшення кількості звернень жіночої частини населення району вплинула затримка виплат не з вини управління праці та соціального захисту населення соціальної державної допомоги одиноким матерям та малозабезпеченим сім’ям.

З метою зменшення невдоволених ситуацією, що склалася, та покращення опрацювання звернень громадян, виконавчим комітетом було запроваджено заходи оперативного реагування: в управлінні праці та соціального захисту населення організована безперебійна робота «гарячої» телефонної лінії та виїзного мобільного офісу «Субсидії» для мешканців віддалених мікрорайонів сільської місцевості. На офіційному веб-сайті районної у місті ради розміщені електронні форми заяв та декларацій на оформлення субсидії, покрокові інструкції до їх заповнення, калькулятор субсидій, необхідна консультаційна та контактна інформація, впроваджені нові інформаційні закладки «Субсидії призначено», «У субсидії відмовлено», «Звернутися до УПСЗН за уточненням даних».

Особистий прийом керівним складом виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради здійснювався без порушень Регламенту , згідно із графіком, затвердженим головою районної ради.

Наступним по кількості звернень громадян виконавчим органом є служба у справах дітей - до неї з різних питань захисту прав та забезпечення законних інтересів дітей, у тому числі дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, звернулось 160 осіб (2015 - 141). Розгляд більшості звернень пройшов через процедуру обговорення щомісяця на засіданнях комісії з питань захисту прав дитини із запрошенням заявників з наступним прийняттям рішень виконавчого комітету.

До відділів з питань життєдіяльності, з питань органів самоорганізації населення та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків надійшло відповідно 64 та 30 письмових звернення мешканців району з різних питань забезпечення життєдіяльності. На особистому прийомі до керівників профільних відділів звернулось відповідно 290 та 476 (2015 – відповідно 63 та 262) громадян з проблемних питань житлово-комунальної сфери, створення об′єднань співвласників багатоквартирних будинків, налагодження добросусідських відносин, консультацій щодо приватного будівництва, тощо.

Реагування на усні звернення здійснювалося, як правило, під час проведення прийомів населення керівним складом виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради, сходів громадян за місцем мешкання та у громадських приймальнях виконавчих органів ради, районної ради ветеранів, за «гарячими» телефонними лініями.

З питань отримання публічної інформації надійшло 37 звернень, в тому числі 13 звернень від неурядових громадських організацій (2015 - 41 та 16 відповідно). Всі запити задоволено з дотриманням законодавчих вимог.

З 2880 звернень, отриманих виконавчим комітетом протягом звітного періоду, на 2156 надано вичерпні роз’яснення, 695 питань вирішено позитивно.

Відповіді на звернення, що надходили до виконавчих органів районної ради, вирішувалися з дотриманням законодавчих термінів, із залученням інших структурних підрозділів органів державної влади , комунальних підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності.

Виконавчим комітетом , іншими виконавчими органами ради проводилась робота з забезпечення виконання Закону України «Про надання адміністративних послуг». Оперативно відпрацьовуються зміни в законодавстві з метою швидкого інформування громадян щодо механізмів отримання послуг.

Ефективність роботи районної ради, її виконавчих органів залежить від професіональної та правової обізнаності кадрів, внаслідок чого постійна увага приділяється підбору кадрів в апараті виконкому, інших виконавчих органів, розстановці найбільш досвідчених працівників на відповідальні дільниці, їх професійній підготовці.

Наприкінці 2015 року виконані заходи перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою та четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», стосовно посадових осіб та службових осіб виконавчих органів районної ради. Підлягали перевірці 60 осіб, у тому числі і особи, які знаходяться у відпустках по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку. Станом на 31.12.2016 за результатами перевірки підготовлено довідки на 57 осіб щодо незастосування до них вищезгаданої норми Закону.

На постійному контролі виконавчого комітету знаходяться питання вдосконалення роботи з кадрами. Своєчасно був сформований і затверджений розпорядженням голови районної ради кадровий резерв виконавчих органів ради на 2016 рік, у складі якого перебувало 52(2015-44) особи, на посади керівників – 46(2015-38) осіб, головних спеціалістів – 6 (2015-6осіб) осіб. Про його дієвість свідчить той факт, що у 2016 році з кадрового резерву переведено на вищі посади 8 (2015-3особи) посадових осіб місцевого самоврядування. Розпорядженням голови районної ради від 08.12.2016 затверджений кадровий резерв на 2017 рік.

Прийняття на службу до органів місцевого самоврядування здійснювалось на конкурсній основі: 12(2015-4 особи) осіб призначено на посади з дотримання усіх законодавчих вимог щодо публічності проведення конкурсних іспитів та здійснення перевірки достовірності відомостей, передбачених Законом України «Про очищення влади». Чотири (2015-2особи) особи, які успішно пройшли конкурсний відбір та були зараховані до кадрового резерву виконавчих органів районної ради, протягом року призначені на рівнозначні посади без повторного конкурсного відбору.

У загальному механізмі підвищення ефективності кадрової роботи вагомою складовою залишається щорічна оцінка ділових та професійних якостей посадових осіб виконавчих органів ради, яка проводилась у лютому 2016 р., і свідчить про те, що з 45(2015-55) посадових осіб, що підлягали оцінюванню, підсумкові оцінки отримали: «висока» - 15(2015-12), «добра» - 29(2015-42) посадових осіб, «задовільна» - 1(2015-1) посадова особа.

За високий рівень виконання посадових обов’язків, доручень керівництва протягом звітного року відзначено:

- Відзнакою Президента України – ювілейною медаллю «25 років Незалежності України» - одну посадову особу

- Подякою Центральної виборчої комісії – 1 посадову особу

- грамотами та подяками вищестоящих органів влади – 7 осіб

- грамотами та подяками голови районної ради – 26 осіб.

У зв’язку з потребою в працівниках з високим професійним рівнем системна увага приділяється підготовці та підвищенню кваліфікації посадових осіб: протягом звітного періоду 14 (2015-12 посадових осіб) керівників структурних підрозділів та спеціалістів підвищили свою кваліфікацію на базі обласних курсів підвищення кваліфікації осіб органів державної влади та місцевого самоврядування при Херсонській обласній державній адміністрації, 2(2015-2) посадові особи закінчили навчання в магістратурі державного управління Херсонського національного технічного університету, здобувши другу вищу освіту.


СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ РАЙОНУ, ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО БІЗНЕСУ, ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ОПЛАТИ ПРАЦІ ТА ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ
Промисловий комплекс Дніпровського району станом на 01.01.2017 складає 33 промислових підприємства.

Промисловими підприємствами району за 11 місяців 2016 році реалізовано виробленої продукції на 2411,4 млн. грн., що на 80 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2015 року. Найбільше реалізовано продукції та послуг наступними промисловими підприємствами:





Назва підприємства

Реалізація продукції/послуг, млн. грн.

2014р.

2015р.

за 11 міс. 2016р.

1

ТОВ “Данон Дніпро”


690,6

1051,1

1303,4

2

ПАТ “Херсонський маслозавод”

41,9

37,3

54,4

3

ТОВ “Херсонська кондитерська фабрика”


85,8

132,4

121

4

ПАТ “ХТЕЦ”








251

5

ПАТ “Херсонська міська друкарня”


14,9

19,8

11,8

У 2016 році по всіх категоріях господарств з площі 3149,8 гектарів зернових та зернобобових культур одержано 8344,8 тонни зерна. Сільськогосподарські підприємства, які зібрали найбільше зернових та зернобобових культур у 2016 році:



Назва с/г підприємство

площа збирання, га

урожайність, ц/га

валовий збір, т

1

ТОВ «СП «Херсон Інвест Агро»

1087

41,6

4519


2

Інститут зрошуваного землеробства НААНУ

508

27,1

1378,5

3

СТОВ «Баляхівка»

135

20,2

273,6

4

ДП «Центр сертифікації та експертизи насіння та садивного матеріалу»

196,7

12

236,5

В районі здійснюються заходи щодо забезпечення конституційних прав працівників на своєчасність виплати та ліквідації заборгованості із заробітної плати, легалізації її виплати та оформлення трудових відносин: щотижневий моніторинг стану виплати заробітної плати, засідання Комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, контроль за виконанням графіків погашення заборгованості по підприємствах – боржниках району, повноти сплати внесків до соціальних фондів .

Станом на 01 січня 2017 року заборгованість із заробітної плати мають 3 підприємства району у загальній сумі 1388,0 тис. грн., з яких 2 підприємства – банкрути – 760,0 тис. грн. (54,8 %), 1 економічно - неактивне підприємство – 628,0 тис. грн. (45,2 %).

Протягом року проведено 12 засідань Комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано 168 керівників, в тому числі 61 керівник з питань нарахування заробітної плати нижче мінімального розміру.

За результатами роботи виконавчого комітету, Комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат протягом 2016 року 5 підприємств ліквідували заборгованість із заробітної плати на загальну суму 2244,5 тис. грн, 38 підприємств ліквідували заборгованість з єдиного соціального внеску - 140,8 тис. грн., 24 підприємства підвищили рівень нарахування заробітної плати.

З метою сприяння дотриманню державних гарантій у сфері праці, підвищення рівня соціальної захищеності найманих працівників проведено 43 рейди робочої групи з питань легалізації оплати праці та зайнятості населення, повноти сплати внесків до соціальних фондів, яка працює відповідно до рішення виконкому Херсонської міської ради, обстежено 343 суб’єкти господарської діяльності. Порушення неоформленої найманої праці виявлено у 64 суб’єктів господарської діяльності, в яких не працевлаштовані 91 правник. У встановлені робочою групою строки 43 керівники офіційно оформили трудові відносини з 66 найманими працівниками, до контролюючих органів направлено листи щодо можливого порушення трудового законодавства стосовно 44 найманих працівників у 27 суб’єктах господарської діяльності.

З власниками об’єктів торгівлі, закладів ресторанного господарства та побутового обслуговування проводилась робота, спрямована на установлення режимів роботи, зручних для населення. Зареєстровано узгоджені режими роботи 11 об’єктів сфери обслуговування. Пріоритетним напрямом роботи виконавчого комітету з порушеного питання було вжиття заходів, спрямованих на запобігання випадкам порушення тиші в нічні години розважальними закладами.

Здійснювалися заходи, спрямовані на уточнення відомостей щодо діючої мережі об’єктів торгівлі, ресторанного господарства, сфери послуг: станом на 01.01.2017 до переліку підприємств сфери обслуговування, розташованих в Дніпровському районі, увійшло 549 об’єктів.

З власниками та орендарями об’єктів сфери обслуговування проводиться робота, спрямована на залучення їх до участі в районних та міських заходах з благоустрою, дотримання вимог Правил благоустрою територій, забезпечення чистоти і порядку в місті, забезпечення ними естетичного утримання об’єктів та прилеглої території. Протягом року вживалися заходи із здійснення контролю за санітарним станом території, прилеглої до об’єктів сфери обслуговування, залучення підприємницьких структур до участі у районних заходах з благоустрою.

За сприяння виконавчого комітету в районі відбулися 2 передсвяткових ярмарки, які схвально сприйняті мешканцями району.


Каталог: sites -> default -> files
files -> Экзамен по литературе 8 класс
files -> Рибкіна Марина
files -> С. Й. Татаринов
files -> Конспект лекцій з курсу " історія зарубіжної літератури" (ХVІІ поч. ХІХ ст.) Для студентів гуманітарного факультету
files -> Феномен свт. Петра могили: ідентичність І вселенськість у духовному досвіді могилянського києва
files -> Бондарчук Андрій Іванович
files -> Тов “Кіноманія” – ексклюзивний дистриб'ютор фільмів кінокомпанії Warner Bros. Pictures в Україні
files -> Інформація про готелі для учасників конференції Адреса, контактні телефони 12 жовтня (вівторок) 10 00 13 00 Пленарне засідання
files -> Худзік Марта


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4

Схожі:

Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
«Про делегування повноважень Баришівської районної ради Баришівській районній державній адміністрації на 2014 рік», заслухавши та...
Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconПоложення про Почесну грамоту районної державної адміністрації та районної ради, Почесну грамоту районної державної адміністрації та Подяку голови райдержадміністрації. В. о голови районної державної адміністрації В. В. Бондаренко

Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconОприлюднено на офіційному сайті Суворовської районної у м. Херсоні ради 09. 11. 2015

Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconРішення №1 17 На аркушах перелі к рішень, прийнятих на І сесії Вознесенської районної ради
Про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів Вознесенської районної ради
Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconПлан роботи Кегичівського ліцею Кегичівської районної ради Харківської області На 2016/2017 навчальний рік
Загальні відомості про заклад
Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconСвітловодська районна рада Кіровоградської області
Відкриває спільне засідання постійних комісій районної ради голова районної ради Шаповал Олексій Іванович
Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconЗвіт міського голови м. Скадовська, виконавчого комітету, міської ради про діяльність за 2013 рік. Шановна громадо!
Завершується третій рік нашої спільної праці в шостому скликанні Скадовської міської ради. Проведена у 2013 році міською владою політика...
Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconЗвіт про проведену виховну роботу в Конотопському медичному училищі комунальному закладі Сумської обласної ради за 2015-2016 навчальний рік
Конотопському медичному училищі комунальному закладі Сумської обласної ради за 2015-2016 навчальний рік
Звіт голови Дніпровської районної у м. Херсоні ради про роботу районної ради та її виконавчих органів за 2016 рік iconВідділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка