Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота



Скачати 206.88 Kb.
Дата конвертації02.05.2017
Розмір206.88 Kb.
ТипЗвіт

Творчий звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас»

Попередня робота: збір інформації :висловів, загадок, прислів»їв, легенд, казок, науково – публіцістичних творів, в якій висвітлюється тема шкідливих звичок;оформлення папки матеріалів з теми, випуск стенгазети, пам»яток, виготовлення презентації «Шкідливі звички»

Мета заходу: ознайомити із поняттям «звичка»; розкрити різницю між корисними та шкідливими звичками; сприяти усвідомленню учнями необхідності формування корисних звичок; формувати вміння порівнювати і формулювати висновки; розвивати логічне мислення на прикладах впливу корисних та шкідливих звичок на здоров'я та спосіб життя людини; виховувати силу волі для формування корисних звичок та подолання шкідливих, позитивне ставлення до оздоровчого способу життя.

Очікувані результати:

Учні повинні:

Знати:

- різницю між корисними та шкідливими звичками;



- вплив корисних звичок на здоров'я;

Уміти наводити приклади впливу шкідливих звичок підлітків на здоров'я;

Розуміти:

- необхідність формування корисних звичок;

- наслідки корисних та шкідливих звичок;

- можливості людини без шкідливих звичок;



Ключові поняття: звичка, корисні та шкідливі звички, чинник ризику.

Обладнання: плакати з теми, додаткова література, малюнки учнів.

Надписи на плакатах:

«Люди не народжуються, а стають тими, хто вони є» (К. Гельвецій).

«Найбільша перемога - це перемога над собою, а найганебніше - це бути переможеним своїми пристрастями» (Х. Демокріт).

«Усуньте хибний спосіб життя — і хвороби зникнуть самі"(народна мудрість).

Хід заходу

Вчитель:Добрий день, шановні гості!

Раді вас вітати!

Всім бажаємо здоров'я

І щастя повну хату.



(Звучить пісня на мотив пісні «Моя біографія»)

Новий день над землею встав

Починає країна роботу,

Ти не встиг, прогуляв, проспав -

Запиши свої марні турботи.

Менше хліба народить земля,

Менше буде вугілля і гравію!

Біль країни – турбота твоя

А це складна біографія.

Учень:Є у нас урок чудовий –

Урок основ здоров’я.

Ласкаво просимо ми Вас

На цей урок до нас.



Вчитель: Як ви думаєте, що таке звичка?

Звичка – поведінка, спосіб дій, схильність до чогось, які стали для кого–небудь в житті звичними, постійними. (Тлумачний словник)



  • Які бувають звички? (Корисні і шкідливі)

  • Які ви знаєте корисні звички?

Повідомлення учнів про корисні звички.

Корисних звичок багато. Важливими звичками, які сприяють зміцненню здоров'я дівчат і хлопців, є пунктуальність, охайність, ввічливість, заняття спортом, виконання ранкової гімнастики, дотримання правил особистої гігієни.

– Вичищені звечора черевики, вчасний телефонний дзвінок, ранкова зарядка, виконане прохання батька чи матері – теж початок формування корисних звичок. Вони допомагають дотримуватися розпорядку дня, не втомлюватися не дратуватися через прикрі дрібниці, радувати рідних і друзів, добре вчитися, зберігати здоров'я. Корисні звички саме тому так і називаються, бо приносять людині користь.

– Важливо набувати корисних звичок з дитинства. Тоді шкідливі звички просто не сформуються. Ті, хто досягли успіху в житті, цілеспрямовано культивували свої корисні навички.

Знаменитий український футболіст Олег Блохін спочатку з допомогою батьків, а потім і самостійно регулярно робив ранкову гімнастику, загартовувався, виробляв у собі організованість, відповідальність. Його було визнано кращим футболістом Європи, він отримав у 1975р. нагороду «Золотий м'яч». Тепер Олег Володимирович – відомий тренер.

Які шкідливі звички ви знаєте? (Приклади шкідливих звичок: облизую пальці, гризу нігті, сьорбаю, коли їм, колупаюся в носі, кидаю сміття, сварюся, не реагую на зауваження, б'юсь, не допомагаю вдома, лінуюся прибирати, багато сиджу за комп'ютером, телевізором, пізно лягаю, не буваю на вулиці, не люблю митися і прати білизну, їм багато солодкого, не роблю гімнастику, пробував курити тощо.)



Шкідливі звички і здоров'я.

Шкідливими звичками є неорганізованість, брехливість, переїдання, куріння, вживання алкоголю, наркотиків і токсичних речовин.

Навіть міцна від народження людина під впливом шкідливих звичок поступово втрачає здоров'я.

Здавалося б, дрібниця – викинута порожня пляшка біля урни, вчасно не повернута другові книжка, маленька брехня батькам. Та непомітно такі вчинки стають звичками. На жаль, шкідливими. Адже неохайність, безвідповідальність, нечесність характеризують людину, на яку не можна покластися в житті. Ніхто не хоче мати безвідповідального, нечесного, неохайного друга.

Здоров'я не купити ні за які гроші...

Усі ми живемо у ритмі нашого часу. А сьогоднішній час - відбудови молодої України. Час боротьби за тверезий і здоровий спосіб життя та побут.

Для боротьби ми не збирали

Ані рушниць, ані гармат.

Здоров'я повний міх набрали

І вам всім вистачить його.



Девіз нашого свята: Посієш вчинок — пожнеш звичку, посієш звичку — пожнеш характер, посієш характер — пожнеш долю.

1-й. Давайте поговорим про життя .

Отак зберемось й поговоримо .

Поділимося радістю і горем ,

Давайте поговорим про життя.

2- й. Слухайте всі! Слухайте нас!

Наша розмова про тебе, Людино!

Про здоров'я твоїх нащадків!

І просто про те, як довше прожить на Землі!

3-й. Сьогодні ми доведемо вам,

що основна цінність людини – це здоров'я!

І ми пропонуємо вам здоров'я!

Силу! Віру! Фізичний гарт!

Виконання пісні на мотив «Їхали козаки»

За здоровий спосіб

Жити закликаєм,

Щоб були здорові ми –

Поради приймаєм.

Геть, з дороги,

Алкоголь, куріння.

Боремось завзято

Із вашим велінням.

І учень: Десь, колись, в якійсь квартирі,

Проживали дві сестрички –

Добра та Шкідлива звички.

2 уч. Друзів в них було доволі:

У дворі, в будинку, в школі.

Друзів їхніх пригадайте,

Хто є хто – упізнавайте.



І Особиста гігієна

Інсценізація уривку казки «Пригоди Буратіно або ЗОЛОТИЙ КЛЮЧИК»



Ведучий: І знов залишився наш герой на вулиці. Від страху, голоду та холоду він втратив останні сили і впав без свідомості.

(На сцені з'являються Артемон і Мальвіна)

(Мальвіна пісню на мотив «Пісні Наталки»).

А, я – дівчина красива

З щирим серцем, не спесива

На 12 добре вчуся

І бруднуль я не боюся.

Всі науки я вивчаю

Та освіту здобуваю.

І отримую щодня (показує 12)

В рідній школі я знання.

Мальвіна: Бідний хлопчисько. Необхідно допомогти йому. Давай віднесемо його до нашого будинку. (уводять Буратіно)

Ведучий: Коли Буратіно відкрив очі, то побачив дівчинку. Гарнішої, мабуть, на світі не знайдеш. У неї навіть волосся було незвичайне – блакитне.

Мальвіна: А зараз, Буратіно, я почну вас виховувати. Зранку завжди необхідно робити зарядку. Почнемо! Станьте струнко. Виконуємо вправу: роби раз, роби два… (Буратіно робить все невірно, без бажання)

Мальвіна: Наступна вправа… (показує) Раз, два, три, чотири. Буратіно! Будьте більш уважні!

Буратіно: Та я так не вмію. Не забувай, я ж дерев'яний. І взагалі, не розумію, нащо мені оці вправи потрібні?

Артемон: Ранкова гімнастика – це бадьорість, радість життя, хороший настрій на весь день.

Вранці прокинься вчасно, вікна відчини,

Досить лежати в ліжку – зарядку розпочни!

Вправи виконуй чітко, лінощі відгонь –

Зміцниться твоє тіло, приємно буде душі!

Мальвіна: Досить на сьогодні. Сподіваюсь Буратіно, ти зрозумів для чого необхідна ранкова гімнастика.

Буратіно: (бурчить собі під ніс) Як би не так, краще я поспав би ще пів годинки (позіхає).

Мальвіна: Хлопчики! Хлопчики! Вже готовий сніданок.

(Буратіно сідає за стіл і хватає пиріжок брудними руками…)

Мальвіна: (робиться зле) АААх! Хто займався вашим вихованням? Не можу на це дивитись. Ви ж не помили руки. Подивіться, які вони брудні.

Буратіно: Навіщо їх мити? Я їх вже мив…. Кажись на тому тижні. (дивиться на руки, вони дуже брудні).

Артемон: Негайно встаньте! Я відведу вас до умивальнику.

Кожний ранок добрий буде,

Якщо лінощів не буде.

Почисти зуби, посміхнись,

Вимий руки, шию, ніс.

Необхідно завжди пам'ятати, якщо ви забуваєте про правила гігієни, на вашому тілі накопичуються мікроорганізми, які можуть стати причиною багатьох хвороб. Тому, неслухняний хлопчисько, ніколи не забувай мити руки, якщо не хочеш захворіти.



Буратіно: Домовились… (миє руки й говорить) Ніколи не мив руки і нічого зі мною не траплялося, а тут такі справи…

Мальвіна: А зараз, шановний Буратіно, почнемо вчити уроки…(садить хлопчика за парту) Я буду диктувати речення, а ви записуйте його! (диктує) А роза упала на лапу Азора.

(Буратіно дивиться на ручку, не знає що з нею робити, бере у рот і гризе)

Мальвіна: Що ви робите! Цього неможна ні в якому разі робити! Ручка брудна, і на неї завжди багато мікробів. Я не можу більше витримувати цього! Артемон, заберіть цього хлопчиську до прикомірки – це буде йому покарання.

Артемон: (веде Буратіно й повчає)

Є в чоловіка приховані вороги,

Шкідливі звички звуться вони –

Нігті кусати, гризти олівці –

Зовсім не потрібно тобі житті!

Вважаю, що Мальвіна права у тому, що покарала вас. Посидьте тут, та поміркуйте про свою поведінку. Але ж зверніть увагу, що ми все робимо лише для того, щоб вам було добре!



Послухайте прислів'я про здоров'я:

1. Бережи одяг, поки новий, а здоров'я поки молодий.

2. Як немає сили, то й світ не милий.

З. Хто день починає з зарядки, у того все буде в порядку.

4. Без уроків фізкультури не зміцнить мускулатура.

Вчитель: Маємо надію, що Буратіно зрозумів, що йому хотіли допомогти набути корисних звичок.

Вчитель: ”Дзень-дзелень”, – чуть аж в кімнату,

Йдемо гостей зустрічати.

О, цілісінький букет -

Із хвороб тут вінегрет.

Тут бацили і мікроби

Принесли різні хвороби.



Лікар Медунка. «Звідки хвороби» Т.Лисенко

Звідки взялися хвороби?

Їх створили злі мікроби.

Це – маленькі злодіяки,

Хулігани, розбишаки,

Що живуть усюди,

Де є повно бруду:

У болоті і в грязюці,

У смітті та у пилюці,

Під брудними нігтями,

Пазурами кігтями.

Той, хто руки не помиє,

Їх ковтне і захворіє.

І тому, малята,

Слід вам пам’ятати:

Будете вмиватися,

Митися, купатися,

Повтікають злі мікроби,

Разом з ними всі хвороби!

Брудні руки, нечистоти –

Ось причини для сухоти

Для болячок і лікарні,

Глянь, які вони негарні. (плакат із намальованими мікробами)

Вчитель: Щоб вирости здоровими і життєрадісними, працьовитими, здатними долати любі труднощі і перепони, вам потрібно знати вимоги гігієни і дотримуватися їх.

Вправа «Мозковий штурм»


  • Що таке гігієна?

Гігієна – це наука про збереження і зміцнення здоров»я людини завдяки профілактичним заходам.

  • А що ми називаємо профілактичними заходами?

Виходить Червона Шапочка. Співає на мотив пісні «Червона Шапочка».

Якщо ти життя цінуєш,

І хвилинки не марнуєш,

Якщо хочеш буть красивим

І міцне здоров'я мать,

То тобі знання потрібні,

Дуже – дуже необхідні.

Треба азбуку здоров'я,

Треба азбуку вивчать!

Тож за роботу! Починаємо урок! З чого починається азбука здоров'я?



Червона Шапочка

–Правило перше – це фізичні вправи зранку!

З ліжка швидко підіймайся

І зарядкою займайся!



1уч. Кожен день по розпорядку

Маємо робить зарядку,

Для здоров’я вона – плюс,

Намотай собі на вус.



2уч. Фізкультура, вправи, спорт –

Всім болячкам засторога.

Глибше дихай! Рівно стій!

Дай усім хворобам бій!



3уч. Всім відомо – це чудово,

Коли кожен в нас здоровий!

Тільки треба знати,

Як здоровим стати!



4уч. Лиш один рецепт на світі

Всім – пре всім підходить дітям:

Коли спорт полюбиш –

Сильним і спритним будеш.



(Всі виконують під музику вправи - аеробіка)

Червона Шапочка відкриває корзинку

У моїй чарівній скриньці

Незвичайні є гостинці .

(Загадка і демонстрація відгадки)

Загадки: Зубчики густі й рівненькі

Причесали нас гладенько (гребінець)

Частокіл біленький чищу, тру і мию,

І здоровенький блиск давати вмію (зубна щітка)

Дуже я люблю носи, ти мене завжди носи (носова хустка)

Мию, мию без жалю,

Мию там, де брудно.

А купатись не люблю,

Бо від того худну... (Мило)

Я хлюпочу, я дзюркочу

Чисто всіх помити хочу... (Вода)

Червона Шапочка: Правильно! Молодці!

Правило друге – особиста гігієна!



1уч. Щоб нічого не боліло,

Полюбити треба мило!

Часто й чисто руки мити

Та охайному ходити.



2уч. Щоб здоровим довго жити,

Воду слід усім любити,

Мило, пасту, гребінець –

Будеш справжній молодець!



3уч. Бережись немитих рук –

Кран з водою – ліпший друг.

Руки мий частіше і чистіше,

Сам побачиш – буде ліпше.



Вчитель: Заняття спортом, режим дня, чистота – це гарантія профілактики різних захворювань. «Чистота – запорука здоров»я», – говорить народна мудрість.

Червона Шапочка: Третє слово – харчування повноцінне ,

Різноманітне, вітамінне.

Жири вживайте лиш рослинні.

Каші смачні і поживні.

Концентрати не купуйте,

Краще фруктами ласуйте!



1уч. Дуже важливо берегти з дитинства зуби.

Щоб здорові зубки мати,

Слід про них щоденно дбати:

Чистить, ротик полоскати

І твердого не кусати.

Порада лікаря Медунки:


  • Двічі на рік необхідно відвідувати зубного лікаря – стоматолога. Якщо недостатній догляд за порожниною рота, то кількість мікробів в зубному нальоті досягає 800млн. Тому потрібно чистити зуби двічі: щоранку і щовечора.

ІІ Куріння- шкідлива звичка

Вчитель: Жовті зуби, кашель мучить,

Димом тхне та руки трусить,

Всі кишені з цигарками.

Відгадайте, хто тут з нами?

Послухайте легенду

ЛЕГЕНДА ПРО ТЮТЮН _ Чортове зілля

Летів якось чорт. Та кудись задивився

Й на вербу суху животом настромився.

І здох. Може, правда, а може брехня –

Посипалася з чорта того порохня.

Ішли мужики. Порохню найшли:

Вони недалечко там поле орали.

Кишені діряві були, як на зло,

Тож, чортове зілля повсюди зійшло.

Понюхали – листя духмяним здалося.

Комусь до смаку воно дуже прийшлося.

«Ти ба!» - мовив хтось, і від цього «ти ба»

З»явилася назва у зілля – ТАБАК.

Багато з тих пір табаку розвелося.

Пізніше курити його повелося.

А хтось, кажуть, сплюнув і вигукнув: «Тю!»

З’явилась у зілля ще й назва «ТЮТЮН».

Ведучий: Казочка може й сумна,



Сценарій лялькового спектаклю «Сигареті - ні!»

Дійові особи: Ведучий

Лисичка

Ведмежатко



Лікар Айболить

Ліс. Магазин. За прилавком - Лисичка.



Ведучий:

Серед ялин

І сосен вікових

Відкрився новий магазин

Для звірів лісових.

Руда лисичка – продавець,

Усе у неї є:

Мед, цвяхи, ручка, олівець,

І, навіть, монпасьє.

Вона у достатку великім живе,

Чай із малиною п`є

І при місяці яснім

Виспівує пісні:

Лисичка: “Купуйте теплі пиріжечки,

Кульки, півники, ріжечки.

Шоколад и “Снікерс”, “Твікс”

І два тістечка на всіх.

Забіжіть в мій магазин

Купіть в мене апельсин!

Ведмедику – арифметику,

Білочкам – по стрілочці,

А сіренькій мишці –

Розмальовку в книжці.

Ще скажу вам по секрету – (пошепки)

Пропоную сигарету (показує).

Кожен з вас у свята й будні

Виглядіть дорослим буде.

Картина друга. На галявині перед магазином з'являється ведмежатко. Йде до Лисички.

Ведучий: Ведмідь Михайлик, гляньте, виріс,

Із нори - землянки виліз.

Вирішив він без істерик

Прикупить собі цукерок,

Печиво і мармелад,

А на здачу - шоколад,



Лисичка (співчутливо):

Мій Михайлику, послухай,

Йди до мене ти скоріш,

І солодкого не їж.

Зуби будуть всі боліти -

Будеш ти тоді ревіти.

Замість цукерок ти купи

Сигарет коробок з три.



Ведучий: Мишко в роздумах стоїть -

Голова йому тріщить.

Сигарети взяв скоріш

І побіг в ліс.



Ведучий: По лісу сорока літає,

Новини всі розповідає,

Що захворіло Ведмежатко,

Плаче мама й плаче татко.

(Ведмежатко плаче, стогне)

Михайлик: І чому я захандрив,

Чом послухав я лисицю?

Навіщо були цигарки

Пробувать курити?

Я не слухав маму й тата -

Тепер клопотів багато.



Ведучий:

Айболить його послухав,

Свою голову почухав:

Айболить: “Так… хвороба від паління –

Перші кроки до падіння.

Пропишу йому мікстуру,

Чай з варенням, фізкультуру.

Спорт, вода і вітаміни -

Допоможуть неодмінно!”



Виконання частівок:

Про життя своє у лісі

Ми вам заспіваєм.

Ми не курим тютюну,

Наркотиків не вживаєм.

З алкоголем ми не дружим,

Любим солоденьке.

Їжа без радіонуклідів

Дуже все смачненьке.

Щоб здоров’я берегли –

Ми усім бажаєм

До здорового життя –

Усіх закликаєм!

Плакат «Здоров’я дорожче за золото» (В. Шекспір)

ІІ Наркоманія – зло народне

Вчитель: Гляньте, ще хтось поспішає,

Хто із вас його впізнає ?

Руки всі уже сколов,

Хто до нас іще прийшов

Інсценізація «Колобок у новій казці»

Ведуча 1:

З давніх-давен усі покоління захоплюються чарівним світом казок. Саме через них малеча дізнавалася про правду й кривду, добро і зло, любов і ненависть, і хотіла бути схожою на улюблених героїв.

В діда й баби був синок –

Славнозвісний Колобок.

Здоровенький був хлопчак,

Круглолиций молодчак.



Ведуча 2:

Був привітний, добрий, милий

І до праці не лінивий.

Старших себе поважав,

Меншеньким допомагав.

Ведуча 1:

Ось і він – все скік та скок,

Котить лісом Колобок!

Ведуча 2:

Казка буде починатись

Нам же друже, час сховатись.

(виходять)

Колобок: (співає)

Я від баби втік, я від діда втік…

Тьху, ти… стара пісенька моя

Зараз нову знаю я.



(співає нову пісеньку на мотив пісні «Детство»)

Если хочешь долго, долго жить,

Не стоит пить, не стоит вам курить,

Зарядку делай лучше по утрам

И мяч в футбол гоняй по вечерам.

Припев:

И будешь ты тогда красив, здоров,

И можешь жизнь прожить без докторов,

Девчонкам будешь ты цветы дарить

И будешь весело тогда ты жить.

Ой, а хто це на горбочку,

Жде мене у холодочку?

Щось тримає у пучечку,

Чи не мак там у мішечку?

Звучить мелодія пісні «Смуглянка» (співає Лисиця і Наркоман)

П р и спів :

Ароматний , конопляний лист сухий ,

Покурив ти , - став веселий кумарний .

Лист зелений , да лист кудрявий .

Да раскудрявий лісний.

Лисиця:

Я давно тебе чекаю,

Кайф, дивись, в руках тримаю.

Хоч – пожуй, хоч – уколися,

Стій стовпом, … а хоч звалися!!!

Колобок:

Кумонько, ти мов здуріла,

А чи може захворіла.

Ой не добрі в тебе друзі!

Що шукаєш ти у лузі?

Лисиця:

Кращий друг – то є Наркотик,

Він не мишка і не котик,

Та ласкавий, ніжний, щирий,

Подивись, який він милий.

(показує на Наркотика)

Колобок: Ну й потвора, ну й дурман,

Підступ, зрада і обман!

Утікай, поки не пізно,

Потім буде гірко, слізно.



Наркотик:

Кайф ловити я умію,

Хоч язик уже німіє,

Хоч язик уже німіє,

Мушу дозу я шукати,

Й шприц в аптеці купувати.

Ти його, кумо, не слухай,

Не турбуй прекрасні вуха.

Нам з тобою кайф ловити, –

Інших хай іде учити.



Колобок:

Ой лисичко, ти в омані,

Піддалася ти дурману.

Він зведе тебе в могилу,

Забере останні сили.

Стій! Одумайсь! Зупинись!

Не кури і не колись!

Скрізь життя цвіте й буяє.

Тут ніхто вас не лякає,

Правду лиш тобі розкажем,

Про майбутнє все покажем,

(показують ілюстрації про наркоманів)

Ведучий: Казочка може й сумна,

Та мораль у ній одна:

Щоб рости нам день при дні,

Злу, біді ми скажем…



Всі: НІ

ІІІ Алкоголізм

Вчитель: Знову гість йде на поріг,

Лиш прийшов ­– відразу ж ліг.

Знають і дорослі, й діти,

Що не все корисно пити.

В житті погану грає роль

Здоров’я ворог – АЛКОГОЛЬ.

1. Сил не має він стояти –

Любить дуже випивати.

Алкоголь – зелений змій,

Побороть його зумій!

2.Молодість, здоров'я губить –

Змій зелений його любить.

З ним нам краще і не знатись!

Сором, друже, напиватись!

Хороша звичка: “Стоп!” – Ми грізно змію скажем,

Про життя йому розкажем,

Про здоров'я й гарні справи.

Ми знайдем йому управу,

Будем жити і трудитись,

Без горілки веселитись.



Виконують пісню на мелодію «Улыбка» )

Нас рекламой с толку сбить нельзя .

Рекламируют , что нужно и не нужно .

Что же выбрать , милые друзья ?

«Только лучшее»- ответим мы вам дружно .

П р и п е в :

И тогда наверняка скажем вредному «пока» !

Мы здоровыми хотим служить Отчизне .

И на целый белый свет алкоголю скажем «нет» !

Голосуем за здоровый образ жизни .

И на целый белый свет алкоголю скажем «нет»!

Голосуем за здоровый образ жизни .

Быть рекламе только для добра –

Что полезно, рекламируйте нам , люди!

Понимает наша детвора -

О здоровье мы теперь не позабудем !

ІY Азарт

Вчитель: Знов дзвіночок у кімнату.

Підемо гостей стрічати.



Азарт: Я-комп'ютерний азарт!

Ти мерщій сідай на старт,

Кнопки тисни чим скоріш

І не пий ти, і не їж.

Очі втуплюй в монітор

І працюй, немов мотор.

З друзями ти не гуляй,

А все стріляй, стріляй, стріляй.

Час так швидко пролетить,

Що нема вже й що робить,

А ні вчитись, ні гуляти,

Залишилось лиш стріляти.

От азарт, ото азарт!

І учень: Але ні, не повезло!

І з карманів загуло

Все, що довго наживали,

Все ураз та вмить пропало:

Гроші, хата і машина,

Засмутилась вся родина!

Але ж вредний цей азарт

2учень. «Погана звичка» А. М»ясківський.

Язичку, язичку,

Як тебе корити?

Маєш звичку таку:

Довго говорити.

Не балакай, не кричи –

Хіба тобі важко?!

Ну, хоч трошки помовчи! –

Зварю тобі кашки.

Хороша звичка:Стій-но, друже, зупинись!

На халяву не ведись!

Тут дарма нема й не буде,

Хай уроком добрим буде,

Завжди знай і пам'ятай,

Та азарт цей проганяй.

1.Своє здоров'я кожен має .

Не кожен вміє берегти –

Той колеться , той випиває ,

Той за цигаркою тремтить .

2-. Коли ж хвороби розтривожать

І запізніле каяття ,

Тоді , на жаль , не кожен може

Зцілить отруєне життя .



Вчитель: Та скажу для вас усіх:

У квартирі чути сміх,

Бо до гарної сестрички

Прийшли друзі - Добрі Звички.

1уч.. Ось подруга Чистота-

Скрізь і всюди красота-

В нас фізкульт,- фізкульт-ура!”

2уч. Зі спортом будем ми дружити,

І не пити, й не курити,

Зробим дружно всі зарядку!

Розрахуйся за порядком.

Перший, другий, перший, другий

Хочеш буть здоров'ю другом?

Сам вирішуй, не питай -

Добру звичку вибирай!

Виконання сучасного танцю

3уч. Пропагуємо ми всюди ,

Щоб чули й знали люди :

Ми проти СНІДу й нікотину,

Алкоголізму й наркотизму.

4 уч. Ми за те, щоб у всьому світі

Було багато радості і квітів.

5уч. Вдача в нас завжди така –

Все ми робим жартома .

Любим всі веселий сміх .

Здоровий сміх , що гріє всіх .

6 уч.Та якщо вже не жартома ,

Наркотики , пияцтво і куріння –

Це найболючіша біда ,

Бо гине молодь в світі .

Всі : А найстрашніше – страждають діти !

7уч. Зрозуміло, всім відомо,

Що приємно буть здоровим,

Тільки треба знати,

Як здоровим треба стати.

8уч.Про чистоту хто завжди дбає,

Здоров»я той чудове має.

І настрій в того дуже гарний,

І в світі він живе не марно.



Пісня на мотив»Пусть бегут неуклюже..»

1.Довго ми готувались,цікавинки збирали.

Тож послухайте ви усіх нас:

Що потрібно вам знати,

Щоб здоровими бути

І радіти життю повсякчас.

Приспів:

Все про звички ми дізнались,

Тож розкажем вам ураз

Про здоров»я треба дбати,

Бо залежить все тільки від нас.

2.Будем завжди охайні,

З фізкультурой дружити

І здоров»я зміцніє ураз

Алкоголь і куріння,

Наркота і бруднота

Не знайдуть більше місця у нас.

Вчитель: Існує молитва, яка захищає людей від усіх негараздів, давайте ми всі разом її промовимо.

Ангеле Божий, охоронителю мій,

Завжди на сторожі, біля мене стій,

Від зла людського в час лихий укрий,

Кожної днини, кожної миті,

Будь охороною тіла й душі.

Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconУ. Г. Крішнамурті
Мені плювати на Будду, що жив в VI в до нашої ери, а тим більше на всіх інших претендентів, що є серед нас. Це купка визискувачів,...
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconГерої нашого часу. 1 Неоголошена війна в Україні
Ніхто на нас не нападав, нікого не треба було рятувати. Але з приходом війни на нашу землю, ми відчуваємо,що в нас є сили для подальшої...
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconЛівун Наталія Анатоліївна
Серед таких цінностей – розуміння й усвідомлення місця І ролі особи в історичному процесі
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconВідділ освіти немирівської райдержадміністрації
Серед таких цінностей розуміння й усвідомлення місця І ролі особи в історичному процесі
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconГолос ведучої Ну от І все. Уже перегорнули Підручників останні сторінки
Ведучий Добрий вечір, дорогі наші гості, вчителі, батьки, знайомі, друзі! Подія, яка зібрала нас всіх, це особливе свято, свято,...
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconПодорож моєї мрії
Кожен із нас має найзаповітнішу мрію – відвідати якісь країни, побачити цікаві місця. Сьогодні, ми всі разом здійснимо подорож І...
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота icon«Діалектика душі» толстовських героїв
Робота в групі: Учні розділені на 4 групи. Лідер групи призначений вчителем. Групи займають свої місця, визначають секретаря, який...
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота icon«Поет, який мріяв про небо. Донеччина у творчості М. Петренка»
Методи І прийоми роботи : робота в групах, складання клоуз-тесту, демонстрація проекту, метод «Мікрофон», метод «Незакінчене речення»,...
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconВеликі географічні відкриття; зустріч цивілізацій. Людина ранньої нової доби. Реформація І контрреформація самостійна робота
Завдання 1-2 містять по чотири варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Оберіть, на вашу думку, правильний варіант
Звіт «Шкідливим звичкам немає місця серед нас» Попередня робота iconЗвіт про виховну роботу Вишнівської загальноосвітньої школи І ііі ступенів за І семестр 2012-2013 н р
Виховна робота здійснюється на засадах демократизму, використання виховного потенціалу учнівського самоврядування І спрямовується...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2017
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка