8. План роботи кабінету фізики на рік



Сторінка1/7
Дата конвертації14.05.2017
Розмір1,58 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7



Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Департамент освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації

Професійно – технічне училище № 44 м. Миргорода

Матеріали

обласного огляду – конкурсу

кабінетів фізики закладів

професійно – технічної освіти

Підготувала

Викладач фізики

Петрова

Тетяна Павлівна

2013рік

Зміст.

1. Анотація на матеріали.

2. «Миргород – місто обласного значення».

3. Історія навчального закладу.

4. Відомості про завідуючого кабінетом фізики.

5. Кабінет фізики. Вступ.

6. План - схема кабінету фізики.

7. Паспорт кабінету.

а). Санітарно – гігієнічні норми кабінету та його оздоблення.

б). Обладнання лаборантського приміщення.

в). Графік зайнятості кабінету у позаурочний час.

г). Методичне забезпечення навчального предмету.

8. План роботи кабінету фізики на рік.

9. Перспективний план роботи кабінету.

10.Організація роботи вчителя в кабінеті.

11.Позаурочна робота з учнями в кабінеті.

12.Організація проведення фізичного експерименту та лабораторних робіт.

13.Інструкції з техніки безпеки при виконанні лабораторних робіт.

14.Методична розробка уроку фізики.

15.Фото кабінету та лаборантського приміщення.

  Миргород – місто обласного значення з населенням 42.7 тис. чоловік.

Місто розташоване на півдорозі залізничної колії Київ – Харків, за 105 км від Полтави, на березі річки Хорол. Миргород – єдина, крім Полтави-Київської, залізнична станція, на якій робить зупинку швидкісний столичний експрес «Київ-Харків».

   У місті розташовано 8 закладів санаторно-курортного типу. Це ЗАТ «Миргородкурорт», який об’єднує у собі 4 санаторії різних профілів; санаторій «Слава» для інвалідів війни та праці Міністерства праці та соціальної політики України, санаторій ім. М.В. Гоголя Державної адміністрації залізничного транспорту Південної залізниці; медичний реабілітаційний центр «Миргород» МВС України, приватний санаторій «Радужний».

   Миргород відомий на всю Україну та у далекому зарубіжжі ще і завдяки плідній праці провідного підприємства міста – закритого акціонерного товариства «Миргородський завод мінеральних вод», де розливається кожна четверта пляшка мінеральних вод України. Славнозвісна «Миргородська» по праву зветься «королевою мінеральних вод».

  Пріоритетним для міста є розвиток екологічно орієнтованого бізнесу, а саме: виробництво якісної та безпечної сільськогосподарської продукції та продуктів харчування з використанням екологічно безпечних та ресурсозберігаючих технологій, туризм, санаторно-курортна справа, зелений туризм та екскурсійна діяльність, сфера послуг.

   Промисловий комплекс міста представляють 14 підприємств.

 Спеціалізація міста: (% від виробництва):

   1. Легка промисловість - 0,3%;

  2. Машинобудування і металообробка – 3,6%;

  3. Поліграфія – 0,2%;

  4. Харчова промисловість – 40,9%

  5. переробна промисловість – 50,8%;

  6. деревообробна промисловість - 1,2%;

  7. виробництво пластмаси – 3,0%.

  Крім ЗАТ «Миргородкурорт», ЗАТ «Миргородський завод мінеральних вод», у місті плідно та продуктивно працюють ТОВ «Миргородський сироробний комбінат», ВАТ «Миргородський хлібозавод», АТ «Армапром», МПП будівельна фірма «Бінар».

  Миргород розташований на перехресті гоголівських туристичних маршрутів. Уся творчість М.В. Гоголя так чи інакше пов’язана з Миргородським краєм. Славнозвісний Національний Сорочинський ярмарок, оспіваний великим земляком, юрбить і вирує поруч з містом кожного року у передостанній тиждень серпня.

Економіка Миргорода потребує робітничих рук . Тому над вирішенням цього питання і працює ПТУ № 44 м. Миргорода, яке нещодавно відсвяткувало 67 річницю з дня свого заснування.

Історична довідка про навчальний заклад

img_2413

   Миргородське СПТУ-44 організовано 8 лютого 1946 року і носило назву “Миргородська школа механізації сільського господарства”.

   За свою багатолітню історію училище займало одне з ведучих місць в республіці серед училищ сільськогосподарського профілю. За великі успіхи в підготовці механізаторських кадрів училище 20 вересня 1955 року брало участь у Всесоюзній сільськогосподарській виставці в м. Москві і нагороджене медаллю та дипломом виставки. В тому ж 1955 році за друге місце в соціалістичному змаганні серед училищ механізації України,

училище нагороджено комітетом профспілок народного господарства УРСР пам’ятним Червоним прапором та другою грошовою премією і духовим інструментом. В 1956 році за великі успіхи в підготовці механізаторських кадрів, активну участь в освоєнні цілинних земель , навчальний заклад був нагороджений Червоним прапором Ради Міністрів СРСР та першою Всесоюзною премією, в 1959 році за 1-ше місце в соціалістичному змаганні серед сільських профтехучилищ УРСР вручено Першу республіканську премію. В 1979 році училище брало участь у виставці досягнень народного господарства СРСР та нагороджене дипломом II ступеня.

Серед випускників ПТУ № 44 м. Миргорода багато нагороджених за сумлінну працю найвищими урядовими нагородами. Богмі Василю Олексійовичу, Дзябенку Василю Васильовичу та Фісину Андрію Лукичу присвоєно звання Героя Соціалістичної праці.

Відомості про завідуючого кабінетом.


  1. Прізвище, ім`я, по батькові: Петрова Тетяна Павлівна

  2. Стаж роботи: 36 років

  3. Освіта, назва навчального закладу, який закінчив: вища,

Таганрозький державний педагогічний інститут в Ростовській області, учитель фізики і математики.

h:\фото кабинета\pc210284.jpg

Кабінет фізики.

Вступ.

Навчальний кабінет – це навчальне приміщення, оснащене наочним приладдям, навчальним устаткуванням, меблями й технічними засобами навчання, у якому проводиться навчальна й позакласна робота з учнями і методична робота з предмету. Головною метою роботи кабінету є створення умов для розвитку учня як особистості засобами фізики, як навчального предмета. Допомога учням в успішному засвоєнні фундаментальних понять і законів, набутті практичних навичок і умінь. Учні повинні зрозуміти наукові основи сучасного виробництва, техніки і технології й використати набуті знання в практичній діяльності. Для реалізації названої мети в кабінеті є достатня матеріальна база для засвоєння теоретичного матеріалу та проведення практичного експерименту.



h:\фото кабинета\pc090323.jpg

Основними завданнями навчального кабінету є :

1.Забезпечення якісного виконання програми з фізики. 2.Забезпечення комфортних умов праці, дотримання санітарно-гігієнічних норм в кабінеті. 3.Підтримка у робочому стані обладнання для лабораторних робіт і демонстраційних дослідів. 4.Поповнення кабінету сучасною літературою, роздатковим і дидактичним матеріалом. 5.Організація позакласної роботи з учнями. 6.Узагальнення та розповсюдження досвіду кращих учителів.



h:\фото кабинета\pc090286.jpg

Паспорт кабінету фізики.

Санітарно - гігієнічні норми кабінету та його оздоблення.

Площа приміщення кабінету фізики відповідає стандартним вимогам і дорівнює 70 м2 . Кабінет фізики розташований на третьому поверсі навчального закладу. Стіни пофарбовані у голубий колір. Стеля побілена крейдою. Підлога – лінолеум (зручний для прибирання). Вікна зорієнтовані на схід. Освітлення природне 300 лк, штучне - 150 лк. У кабінеті організовано 30 робочих місць, розміщених у два ряди. Робоче місце вчителя в кабінеті зосереджене в передній частині, воно складається з демонстраційного стола вчителя, демонстраційної тумби, стінки і дошки. У робочому місці вчителя зберігаються контрольні і лабораторні зошити учнів, дидактичний матеріал. Демонстраційний стіл установлений на подіумі заввишки 0,15 см на відстані 1 м від класної дошки. h:\фото кабинета\pc090308.jpg

Уздовж задньої стіни кабінету установлена шафа для зберігання підручників, додаткової літератури. На стінах є стенди, які дають основні знання з фізики. Матеріали стендів: «Фундаментальні константи», «Фізичні величини», «Цікава фізика», «Учись учитися», «Екран успішності», «Критерії навчальних досягнень учнів», куточок з техніки безпеки, куточок групи, портрети учених. h:\фото кабинета\pc090288.jpg

Обладнання лаборантського приміщення.

1.Площа приміщення: 14,85 м2 2.Стелажі для збереження і систематизації демонстраційних і лабораторних приладів. 3.Дві шафи: одна - для збереження скляного посуду, друга - для збереження методичної літератури, робочих планів з предмету, розробок виховних заходів та інших матеріалів для організації роботи вчителя. 4.Стіл викладача, стілець. 5.Стіл – верстак для ремонту обладнання.



Графік зайнятості кабінету фізики у позаурочний час.

Час роботи

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

З 1520 по 1620

Індивідуальні консультації

Підготовка до виховних заходів

Випуск газет.

Групові консультації

Генеральне прибирання. Ремонт приладів, таблиць.

Методичне забезпечення навчального

предмета.

І. Основна навчально-методична документація.

1.Програма з предмета. 2.Робочий навчальний план. 3.Поурочні плани. 4.Дидактичний матеріал. Матеріал для контролю знань. 5.Тексти варіантів контрольних робіт. 6.Інструкції для лабораторних і практичних робіт. 7.Тексти тренувальних прикладів і завдань для екзаменів. 8.Тести з предмету. 9.Матеріали перспективного педагогічного досвіду. 10.Методичні рекомендації щодо вивчення предмету. 11.Методичні розробки уроків. 12.Критерії оцінювання знань учнів.



ІІ. Документація роботи кабінету.

1.План роботи кабінету. 2.Книга обліку обладнання і навчальних посібників. 3. Список літератури, яка знаходиться в кабінеті. 4.Положення про навчальний кабінет. 5.Орієнтовний перелік типового обладнання кабінету фізики. 6.Інвентарна книга кабінету. 7.Паспорт кабінету.



ІІІ. Матеріали позакласної роботи.

1.Матеріали проведення предметних тижнів, конкурсів. 2.Графік проведення додаткових занять. 3.Матеріали проведення олімпіад з фізики.



ІV. Техніка безпеки та охорона праці.

1.Правила техніки безпеки. 2.Правила пожежної безпеки. 3.Журнал з техніки безпеки. 4.План, схема евакуації у випадку аварійних ситуацій. 5.Інструкція з охорони праці під час проведення навчальних занять в кабінеті фізики. 6.Інструкція надання першої медичної допомоги при одержанні травм.



Наявність приладів у кабінеті.



Назва приладу

Кількість

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.

9.



10.

11.


12.

13.


14.

15.


16.

17.


18.

19.


20.

21.


22.

23.


24.

25.


26.

27.


28.

29.


30.

31.


32.

33.


34.

35.


36.

37.


38.

39.


40.

41.


42.

43.


44.

45.


46.

47.


48.

49.


50.

51.


52.

53.


54.

55.


56.

57.


58.

59.


60.

61.


62.

63.


64.

65.


66.

67.


68.

69.


70.

71.


72.

73.


74.

75.


76.

77.


78.

79.


80.

81.


82.

83.


84.

85.


86.

87.


88.

89.


90.

91.


92.

93.


94.

95.


96.

97.


98.

99.


100.

101.


102.

103.


104.

105.


106.

107.


108.

109.


110.

111.


112.

Механіка.

Легкорухомий візок

Ваги

Динамометр



Набір важків

Стіл підйомний

Призма з віском

Штатив лабораторний

Метр демонстраційний

Відра Архімеда

Трибометр

Стробоскоп

Насос Камовського

Насос Шинця



Молекулярна фізика і термодинаміка.

Прилад для вивчення деформації

Модель для вивчення деформації

Модель кристалічної решітки

Манометр демонстраційний

Манометр відкритий

Плитка лабораторна

Модель чотиритактного двигуна

Кресало повітряне

Скляна трубка закрита з одного кінця

Гігрометр психрометричний

Гігрометр волосяний

Барометр

Сполучені сосуди

Набір скляного посуду

Куля травізанда

Мікроскоп шкільний

Прилад для вивчення газових законів

Капілярні трубки

Електромагнетизм

Електрометри

Амперметри лабораторні

Вольтметри лабораторні

Амперметри демонстраційні

Вольтметр демонстраційний

Набір резисторів

Випрямляч ВСШ

Ключі однополюсні

Ключі двополюсні

Магніт дуговий

Магніт полосовий

Гальванометр

Ебонітова паличка

Скляна паличка

Випрямляч ЛИП- 90

Мікроамперметр

Машина постійного струму

Реостати

Прилад Розряд

Дошка магнітна

Модель молекулярної будови магніту

Міліамперметри

Конденсатор розбірний

Пристрій для демонстрації правила Ленца

Реохорд лабораторний

Електромагніт розбірний

Набір гальванічних елементів

Набір по електролізу

Котушка магнітна

Котушка моток

Дзвінок демонстраційний

Стрілка магнітна

Термоопір

Набір напівпровідників

Перетворювач високовольтний

Прилад для демонстрації електричного поля

Сітка Кольбе

Трансформатор

Трубка двохелектродна

Підсилювач

Котушка для демонстрації магнітного поля

Конденсатор змінної ємності

Набір конденсаторів постійної ємності

Гучномовець

Сонячна батарея

Авометр

Рамка в магнітному полі



Електрофорна машина

Індикатор магнітного поля

Батарея конденсаторів

Трансформатор розбірний

Машина магнітоелектрична

Осцилограф

Магазин опору

Генератор ГНЧ



Коливання, хвилі, оптика

Набір лінз

Око людини

Оптична лава

Світлофільтр набір

Призма прямого зору

Поляроїди

Хвильова машина

Камертон.

Маятник у годиннику

Екран фоновий

Прилад для додавання кольорів спектру

Набір по дифракції

Набір по інтерференції

Прилад для визначення довжини світлової хвилі

Дифракційні решітки 0,01

Набір призм демонстраційних

Атомна фізика

Спектроскоп двохтрубний

Набір спектральних трубок

Лічильник Гейгера

Камера для спостереження альфа-частинок

Радіометр

Лазер учбовий

Технічні засоби навчання

Кінопроектор Україна

Графопроектор

Діапроектор Пеленг



Носії електронної інформації на СД дисках.

«Бібліотека електронних наочностей» 8, 9, 10, 11 кл

«Квазар-Мікро»


3

4

15



4

3

1



28

1

3



10

1

1



1

1

3



3

2

1



2

2

1



10

1

1



1

1

1



1

7

1



10

7

65



23

3

1



1

4

16



5

28

8



8

2

2



4

5

1



11

1


2

2


10

2

2



5

3

1



1

1

1



1

8

1



1

1

2



2

3

2



1

2

1



1

1

3



1

1

1



2

2

2



2

2

7



2

2

1



1

1

7



4

1

4



2

3

1



1

1

11



11

1

1



2

1

1



2

1

1



1

1


Портрети видатних фізиків світу.

На стендах.

1.Альберт Ейнштейн

2.Ісаак Ньютон

3.Макс Планк

4.Ігор Курчатов

5.Михайло Ломоносов

6.Джеймс Максвелл

Друковані портрети.




Прізвище



Прізвище

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.

9.



10.

11.


12.

13.


14.


Беккерель Антуан-Анрі

Складовська-Кюрі Марі

Пьер Кюрі.

Жоліо-Кюрі Фредерік

Жоліо-Кюрі Ірен

Майкл Фарадей

Ампер Андре-Марі

Максвелл Джеймс-Клерк

Алессандро Вольта

Архімед


Георг Симон Ом

Блез Паскаль

Кулон Шарль

Ернест Резерфорд



15.

16.


17.

18.


19.

20.


21.

22.


23.

24.


25.

26.


27.

28.



Патон Євген Оскарович

Олександр Миколайович Лодигін

Олександр Степанович Попов

Борис Семенович Якобі

Олександр Григорович Столетов

Емілій Христианович Ленц

Курчатов Ігор Васильович

Капіца Петро Леонідович

Прохоров Олександр Михайлович

Басов Микола Геннадійович

Йоффе Абрам Федорович

Френель Огюстен

Генріх Герц




Плакати.

1.Системи відліку.

2.Додавання швидкостей.

3.Криволінійний рух.

4.Сила тертя.

5.Гравітаційна сила.

6. Сила пружності.

7.Закон збереження імпульсу.

8. Робота і енергія.

9. Вимірювання внутрішньої енергії.

10.Основні положення МКТ.

11.Ідеальний газ. Газові закони.

12.Визначення швидкості молекул.

13.Явищя на межі рідини з твердими тілами.

14.Особливості рідкого стану. Поверхневий натяг.

15. Методи дослідження кристалів.

16.Кристали.

17.Класифікація кристалів за методами зв’язків.

18.Перший закон термодинаміки.

19.Принцип роботи теплової машини.

20. Види деформації.

21.Газова турбіна.

22.Реальний газ.

23. Магніт з надпровідною обмоткою.

24.Конденсатори.

25.Схеми з’єднання конденсаторів.

26.Провідники і діелектрики в електричному полі.

27.Теплова дія струму.

28. Провідник зі струмом в магнітному полі.

29. З’єднання опорів.

30.Електричне коло з джерелом електричного струму.

31. Розряди в газах.

32.Кислотні акумулятори.

33.Електричний струм в газах.

34.Електричний струм в електролітах.

35.Електричний струм в металах.

36. Електричний струм у вакуумі.

37.Напівпровідниковий діод.

38.Термо - і фоторезистори.

39.Електроннопроменева трубка.

40.Вакуумні діоди.

41.Електричний струм у напівпровідниках.

42. Електричні вимірювання.

43.Магнітне записування і відтворення звуку.

44.Постійні магніти і електромагніти.

45.Електромагнітна індукція.

46.Самоіндукція.

47.Електродинамічний мікрофон.

48.Трансформатор силовий.

49.Закон Ома. Робота і потужність струму.

50.Магнітні властивості речовини.

51.Взаємодія струмів.

52. Змінний струм.

53.Дія магнітного поля на провідник з електричним струмом.

54. Постійні магніти з електромагнітами.

55. Магнітне поле струму.

56.Явище резонансу.

57.Потенціометри.

58. З’єднання опорів.

59. Закон збереження електричного заряду.

60.Поняття про телебачення.

61.Телевізійні пристрої.

62. Попов. Радіоприймач.

63. Випрямляч.

64. Резонанс струмів.

65.Резонанс напруг. Кола змінного струму.

66.Коливальний контур.

67. Механічні коливання.

68.Радіотелефонний зв’язок. Електромагнітна хвиля.

69.Інтерференція механічних хвиль.

70.Столетов. Фотоефект.

71. Лебедєв. Тиск світла.

72.Кванти світла.

h:\фото кабинета\pc090287.jpgh:\фото кабинета\pc090310.jpg

Слайди




Назва

Кількість

1.

Основи динаміки.

20

2.

Кінематика.

36

3.

Молекулярна фізика.

36

4.

Взаємодія молекул.

36

5.

Теплові машини.

36

6.

Електростатика.

36

7.

Закони постійного струму.

36

8.

Струм в різних середовищах.

36

9.

Магнітне поле

36

10.

Електромагнітна індукція

36

11.

Коливання і хвилі

36

12.

Геометрична оптика

36

13.

Хвильова оптика

36

14.

Атом, ядро, частинки.

36

15.

Ядерна фізика

36


Кінофільми.

1. СТВ.


2.Капілярні явища.

3.Температура.

4.Технічний алмаз.

5.Теплові машини.

6.Молекули, рух молекул.

7.Агрегатний стан речовини

8.Електростатика.

9.Електризація.

10.Зварювання металів.

11.Лампи електродні.

12.Потужність електричного струму.

13. Напівпровідники..

14.Плазма.

15.Блискавка.

16.Надпровідники.

17. Струм в газах.

18. Електроліз.

19.Струм в різних середовищах.

20.Коливання і хвилі.

21.Радіопередавач.

22.Поширення електромагнітних хвиль.

23.Резонанс.

24.Радіолокація.

25.Хвильові властивості світла.

26.Інфрачервоне і ультрафіолетове проміння.

27.Рентгенівське проміння.

28.Застосування рентгенівських хвиль.

29.Фотоелементи.

30.Лазер.

31.Люмінісценція.

32.Дослід Франка – Герца.

33.Дослід Лебедєва.

34.Ядерні реакції.

35.Прилади для вивчення радіоактивності.

36.Відкриття радіоактивності.

Перелік підручників

та навчально - методичних посібників.




Назва

Автор

Клас

Видавник

Рік

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.

9.



10.

11.


Фізика. Рівень стандарту.

Фізика. Запитання, задачі, тести. Рівень стандарту. Посібник.

Збірник задач з фізики.

Лабораторные работы по физике для средних ПТУ

Практикум з фізики в середній школі.

Практикум по физике в средней школе.

Качественные задачи по физике в средней школе.

Збірник теоретичних задач і вправ з фізики.

Сборник задач по физике для средних профтехучилищ.

Самостоятельные и контрольные работы по физике.

Демонстрационный эксперимент по физике в средней школе. 1,2 части


Сиротюк В.Д. Баштовий В.І

Кирик Л.А. Гельфгат І.М. Ненашев І.Ю.

Римкевич А.П.

Кабардин О.Ф. Орлов В.А. Шефер Н.И.

Буров В.О. Діка Ю.І.

Покровський А.А.

Тульчинский М.Е.

Новак О.Ф.

Демкович В.П.

Филин Ю.М.

Под ред.. Покровского А.А.


10

10

10-11



Для ПТУ

9 -10 – 11

10 – 11

Середня школа



10 – 11

Для ПТУ


Для ПТУ

10-11


Гімназія

Гімназія


Радянська школа

Высшая школа

Радянська школа

Просвещение

Просвещение

Радянська школа

Высшая школа

Высшая школа

Просвещение


2010

2010


1989

1976


1990

1977


1972

1989


1997

1979


1978

План роботи кабінету.

І. Організаційна робота.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



Провести інвентаризацію матеріальних цінностей кабінету.

Провести роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та безпеки життєдіяльності:



  • Правила роботи в кабінеті

  • Правила пожежної безпеки

  • Правила і обов’язки учнів

В кожній групі вибрати громадських лаборантів.

Скласти розклад роботи кабінету.

Поновити паспорт кабінету.

Силами учнів проводити генеральне прибирання кабінету .



Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Актив групи



Листопад

2012


Вересень

2012


Вересень

2012


Вересень

2012


Протягом року




ІІ. Навчально – методична робота.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.

9.



10.

11.


12.

13.


14.

Разом з учнями спостерігати за динамікою якості знань, використовуючи екран успішності.

З метою досягнення учнями певного рівня знань і здібностей для оволодіння обраною професією накопичувати дидактичний матеріал для індивідуальної роботи.

Оформити інструкції з лабораторного практикуму для ІІ та ІІІ курсів за новими програмами.

Систематизувати та дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт з таких тем:



  • «Рівномірний та рівноприскорений рух.»

  • «Вільне падіння.»

  • «Рівномірний рух по колу.»

  • «Закони Ньютона.»

  • «Механічна робота, механічна енергія.»

Поновити і доповнити матеріали контрольних робіт з тем :

  • «Динаміка.»

  • «Властивості рідин, газів і твердих тіл.»

  • «Основи термодинаміки.»

  • «Електричний струм і поле.»

  • «Електромагнітне поле.»

  • «Коливання та хвилі.»

Скласти і поновити інструкції для лабораторних робіт за новими програмами:

  • «Вивчення прискорення тіла під час рівноприскореного руху.»

  • «Вимірювання сил.»

  • «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил.»

  • «Дослідження ізотермічного процесу.»

  • «Вимірювання відносної вологості повітря.»

  • «Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму.»

  • «Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом.»

  • «Дослідження явища електромагнітної індукції.»

Постійно оновлювати стенд «Новини науки і техніки».

Поновлювати тематичні паки дидактичним матеріалом:



  • «Механіка.»

  • «Позакласна робота.»

З метою забезпечення виконання єдиних вимог до оформлення робочих зошитів організувати виставку «Кращі учнівські зошити».

Накопичувати і систематизувати свій власний досвід роботи у вигляді розробок відкритих уроків, виховних заходів, доповідей.

Накопичувати матеріал з методики використання між предметних зв’язків із спецдисциплінами.

Накопичувати матеріал з досвіду використання інноваційних технологій під час проведення занять з учнями.

Створити методичний кейс з матеріалами для вивчення теми «Електричний струм в різних середовищах»

.

Створити презентації з фізики силами учнів для закріплення матеріалу з метою підвищення зацікавленості до вивчення фізики. Теми: «Геометрична оптика», «Струм в різних середовищах».




Учбовий сектор

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Члени гуртка

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав. каб.

Ініціативна група учнів


Протягом року

Протягом року

До 25 грудня 2012

Відповідно до навчального плану

Відповідно до навчального плану

Відповідно до навчального плану

Протягом року

Протягом року

Грудень 2012

Протягом року

Протягом року

Протягом року

До 30.10

2012


Протягом рокуроку




ІІІ. Робота з науково – методичною і навчальною літературою.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.


Забезпечити учнів підручниками та збірниками задач для роботи на уроках.

Розвивати пізнавальні інтереси учнів, сприяти розширенню їх політехнічного кругозору:



  • продовжувати роботу по накопиченню додаткової літератури в кабінеті;

  • проводити читацькі конференції;

  • організувати виставку рефератів.

Поповнювати кабінет періодичними виданнями.

Накопичувати матеріал для вивчення передового педагогічного досвіду інших викладачів.

Підтримувати зв'язок з бібліотекою училища.


Зав.каб.

Зав.каб.


Члени гуртка

Зав.каб.


Зав.каб.

бібліотекар



До 1.09

2012


Протягом року

Березень 2013

Протягом року

Протягом року

Протягом року






ІV. Робота по оформленню та удосконаленню матеріально – технічної бази кабінету.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.


Поновити кабінет новими стендами: «Техніка безпеки», «Правила поведінки в учбовому кабінеті».

Провести ремонт таблиць з фізики силами учнів.

Провести ремонт фізичного обладнання на заняттях гуртка.

Скласти та подати заявку на виконання електроремонтних робіт в кабінеті.




Зав.каб.

Зав.каб.


Члени гуртка

Зав.каб. члени гуртка

Зав.каб.


До 25.12.

2012


Протягом року

Протягом року

До.30.09. 2012





V. Позакласна робота.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.


Організувати роботу гуртка за напрямками:

  • ремонт обладнання

  • спостереження за новинками науки і техніки та висвітлення результатів роботи на стенді «Новинки науки і техніки»

Організувати роботу ініціативної групи учнів із метою оформлення навчально – методичних матеріалів.

Організувати і провести олімпіаду для учнів ІІ курсу:



  • розробити зміст олімпіад них завдань;

  • регулярно проводити заняття з учнями, які готуються до участі в олімпіаді;

Готуватися до участі в обласній олімпіаді:

  • підібрати задачі відповідної складності для регулярних додаткових занять.

Розробити план проведення предметного тижня «Нанотехнології - майбутнє людства»

  • допомогти учням зібрати необхідний матеріал для захисту проектів (друковані, електронні носії);

  • провести додаткові заняття;

  • призначити урочисту конференцію для демонстрації проектів;

  • розмістити матеріали в стінних газетах;

  • розробити матеріали для проведення конкурсу з теми «Нанотехнології».



Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Члени гуртка




До 1.10. 2012

До 1.10.12

Грудень 2012

Протягом року

Лютий 2013






Вересень 2012 р



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.

9.



10.

11.


12.

Провести роз’яснювальну роботу серед учнів з питань дотримання техніки безпеки та безпеки життєдіяльності:

  • правила роботи в кабінеті

  • правила пожежної безпеки

  • правила і обов’язки учнів

У кожній групі вибрати громадських лаборантів.

Скласти розклад роботи кабінету.

Забезпечити учнів підручниками та збірниками задач для роботи на уроках.

Скласти графік генерального прибирання в кабінеті.

Призначити відповідального по догляду за квітами.

Організувати роботу ініціативної групи учнів із метою оформлення навчально – методичних матеріалів.

Скласти та подати заявку на виконання електроремонтних робіт в кабінеті.

Організувати зустріч з бібліотекарем училища з метою ознайомлення з правилами користування бібліотекою.

Замовити стенди «Техніка безпеки», «Правила поведінки учнів в учбовому кабінеті»

Розробити план роботи над створенням презентації з теми «Геометрична оптика».

Підготувати лабораторне і демонстраційне обладнання до роботи в новому році.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб

Члени гуртка

Зав.каб.


До 10.09.12

До 10.09.12

До 10.09.12

До 1.09.12

До 1.09.12

До 1.09.12

До 10.09.12

До 30.09.12

До 30.09.12

До 30.09.12

До 15.09.12

До 1.09.12






Жовтень 2012 р



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.

9.



10.

Зробити екрани успішності спостереження за динамікою якості знань учнів.

Організувати роботу гуртка за напрямками:



  • ремонт обладнання;

  • спостереження за новинками науки і техніки та висвітлення результатів роботи на стенді «Новинки науки і техніки».

З метою впровадження електронних засобів навчання в навчально – виховний процес створити методичний кейс із матеріалами для вивчення теми «Геометрична оптика» з використанням електронних засобів навчання.

Ознайомити учнів з додатковою літературою кабінету фізики.

Провести читацьку конференцію « Лауреати Нобелівської премії».

Провести додаткові заняття з невстигаючими учнями.

Провести додаткові заняття з обдарованими учнями.

Розробити тексти тематичних контрольних робіт з тем «Кінематика» , «Динаміка»

Здійснювати контроль за збереженням меблів та обладнання.

Підготувати кабінет до зимового періоду. Утеплення вікон.




Актив групи

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Члени гуртка

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Ініціативн група учнів

Зав.каб.


До 4.10.12

До 1.10.12

До 30.10.12

До

5.10.12



3.10.12

4.10.12


11.10.12

18.10.12


25.10.12

До 1.10.12

До15.10.

На протязі місяця

До 15.10.12





Листопад 2012 р



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

Провести додаткові заняття з невстигаючими учнями.

Провести додаткові заняття з обдарованими учнями. Тема заняття: «Розв’язування задач підвищеної складності»

Скласти і поновити інструкції для лабораторних робіт за новими програмами з тем:


  • «Вивчення прискорення тіла під час рівноприскореного руху.»

  • «Вимірювання сил.»

  • «Дослідження рівноваги тіла під дією кількох сил.»

  • «Дослідження ізотермічного процесу.»

  • «Вимірювання відносної вологості повітря.»

  • «Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму.»

  • «Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом.»

  • «Дослідження явища електромагнітної індукції.»

  • «Спостереження інтерференції і дифракції.

  • «Спостереження непереривного і лінійчатого спектрів речовини.»

Розробити зміст олімпіадних завдань.

Розробити і затвердити тексти перевірочних контрольних робіт за перший семестр.

Провести читацьку конференцію «Новини науки і техніки в галузі створення надміцних матеріалів». Оформити реферати.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Члени гуртка

5.11.12

12.11.12


8.11.12

15.11.12


До

30.11.12


До

30.11.12


До

15.11.12


22.11.12





Грудень 2012 р



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.


Провести олімпіаду з фізики.

Результати олімпіади висвітлити у стінній газеті.

Систематизувати та дібрати дидактичний матеріал для проведення самостійних робіт з таких тем:


  • «Рівномірний та рівноприскорений рух.»

  • «Вільне падіння.»

  • «Рівномірний рух по колу.»

  • «Закони Ньютона.»

  • «Механічна робота, механічна енергія.»

Провести додаткові заняття з невстигаючими учнями.

Провести додаткові заняття з обдарованими учнями.

Провести перевірочні контрольні роботи за перший семестр. Результати висвітлити на екрані успішності учнів.

Провести генеральне прибирання кабінету і препараторської.

Провести ремонт таблиць і приладів. Перевірити систематизацію наочних засобів навчання.


Зав.каб.

Члени гуртка

Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Актив групи

Актив групи

Члени гуртка


З 3.12

По 6.12


До

21.12.12


20.12.12

21.12.12


6.12.12

13.12.12


До 20.12.12

28.12.12


26.12.12

27.12.12






Січень 2013р



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.

8.


Підібрати та скласти різнорівневі контрольні роботи з тем:

  • «Кінематика.»

  • «Динаміка.»

  • «Властивості рідин, газів і твердих тіл.»

  • «Основи термодинаміки.»

  • «Електричний струм і поле.»

  • «Електромагнітне поле.»

  • «Коливання та хвилі.»

Систематизувати накопичений матеріал з методики використання між предметних зв’язків із спецдисциплінами, з досвіду використання інноваційних технологій під час проведення занять з учнями.

Проаналізувати успішність учнів за перший семестр і розробити тематику занять з невстигаючими учнями.

Додаткове заняття з невстигаючими учнями.

Провести читацьку конференцію « Новини науки в галузі розвитку електротехніки»

Провести інструктаж з дотримання правил поведінки в учбовому кабінеті дотримання правил техніки безпеки.

Поновити паспорт кабінету. Внести зміни до інструкцій фізичного практикуму.

Вивчити в Інтернет сайти з тематики «Нанотехнології і фізика».


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб

Зав.каб


До

15.01.12


До

З0.01.13


До

9.01.13


17.01.13

24.01.13


30.01.13

14.01 – 16.01.13

До 31.01.13

На протязі місяця






Лютий 2013 р.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.


Провести предметний тиждень «Нанотехнології - майбутнє людства»:

  • призначити урочисту конференцію для демонстрації проектів;

  • розмістити матеріали в стінних газетах;

  • розробити матеріали для проведення конкурсу на знання з проблем в галузі нанотехнологій;

  • організувати виставку рефератів;

  • організувати виставку кращих зошитів.

Продовжити роботу за методичною темою року «Підвищення якості інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів шляхом впровадження інноваційних технологій». Залучити учнів до підготовки інтегрованого уроку «Струм у напівпровідниках» з використанням інноваційних технологій.

Здійснювати контроль за успішністю учнів . Просліджувати динаміку якості знань, відображати на екрані успішності. Провести додаткові заняття з невстигаючими учнями.

Відвідати книжкові магазини для придбання нової дидактичної, методичної та додаткової літератури.

Поновити матеріали стенду «Учись учитися» для підготовки до ДПА.




Зав.каб. Члени гуртка

Зав.каб. Члени гуртка

Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

З 18.02.13 по 22.02.13

До 28.02.13

25.02.13

26.02.13


На протязі місяця

До 6.02.13






Березень 2013 р.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітки

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.


Доповнити і поновити дидактичний матеріал з тем: «Електромагнітні хвилі», «Фізична оптика»,» Ядерна фізика».

До Міжнародного жіночого дня випустити газету про видатних жінок-фізиків.

Вивчення Інтернет - ресурсів з фізики.

Генеральне прибирання у кабінеті.

Додаткові заняття з невстигаючими учнями.

Додаткові заняття з учнями, які мають високу мотивацію до навчання.

Провести систематизацію додаткового матеріалу до занять.


Зав.каб.

Члени гуртка

Зав.каб.

Учні групи закріпленої за кабінетом

Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

На протязі місяця

До 8 березня

На протязі місяця

28.03.13


11.03.13

18.03.13


12.03. – 15.03.13






Квітень 2013 р.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

Поновити інструкції лабораторного практикуму.

  • «Визначення коефіцієнта тертя.»

  • «Дослідження механічного руху з урахуванням закону збереження енергії ( Порівняння роботи пружності із зміною кінетичної енергії тіла)»

  • «Вивчення одного з ізопроцесів.»

  • «Визначення коефіцієнту поверхневого натягу води.»

  • «Визначення модуля пружності гуми.»

  • «Вивчення ємності конденсатора.»

  • «Дослідження електричних кіл.»

  • «Визначення прискорення вільного падіння за допомогою математичного маятника.»

  • «Визначення довжини світлової хвилі.»

  • «Вивчення треків заряджених частинок за готовими фотографіями.»

Провести заняття з невстигаючими учнями.

Провести конференцію до Дня космонавтики.

Систематизувати і поновити тестові завдання з теми «Механіка»


Зав.каб.

Зав.каб.


Члени гуртка.

Зав.каб.


На протязі місяця

1.04.13


8.04.13

15.04.13


11.04.13

На протязі місяця.






Травень 2013 р.



Зміст роботи

Виконавці

Термін

Примітка

1.

2.

3.



4.

5.

6.



Організувати ремонт обладнання, таблиць, підручників в кабінеті.

Провести додаткові заняття для підготовки до ДПА.

Вивчення Інтернет- ресурсів з фізики.

Додаткові заняття з невстигаючими учнями.

Поновити тестові завдання з теми «Молекулярна фізика»

Генеральне прибирання у кабінеті.



Зав.каб.

Ініціативна група учнів

Зав.каб.

Зав.каб.


Зав.каб.

Зав.каб.


На протязі місяця.

6.05.13


13.05.13

На протязі місяця

15.05.13

На протязі місяця.

30.05.13.





Червень 2013 р.

Ремонт кабінету.



Перспективний план розвитку кабінету



Зміст

Термін

1.

2.

3.



4.

5.

6.



7.


Зробити капітальний ремонт в кабінеті.

Придбати комп’ютер.

Працювати над створенням електронної бази даних, накопичувати навчальний матеріал в електронному вигляді.

Придбати підручники «Фізика – 11.Рівень стандарту.» - 15 примірників.

Оновлення дидактичного матеріалу.

Поповнення кабінету навчальною літературою, засобами навчання та обладнання.

Оновлення стендів.


2013 р.

2013 – 2014 н. р.

2013 – 2014 н.р.

2013 р.


2013 р.

2013 -2015 р.

2013 -2014 н.р.




Організація роботи вчителя.

Урок є основною формою навчальних занять. Тому удосконалення методики його проведення є одним із найважливіших напрямів підвищення якості навчання підростаючого покоління. Учні повинні розуміти, що наука фізика виникла з потреб людини, що вона є основою техніки технологічних процесів. Вчитель повинен мати глибокі знання не тільки з свого предмету, а й суміжних дисциплін. В кабінеті фізики накопичується досвід проведення інтегрованих уроків:



  1. Речовина в електричному полі.

  2. Вологість повітря.

  3. Механічні властивості твердого тіла.

  4. Електричний струм в різних середовищах.

  5. Застосування напівпровідникових приладів.

  6. Магнітне поле.

Ще однією складовою успіху проведення уроків є використання алгоритмів. Алгоритм – це система правил упорядкованої діяльності. Алгоритмічне мислення привчає учнів до вдалого виконання різних завдань за короткий час. Метод не новий. Кожний викладач має свій підхід. На уроках фізики ми використовуємо досвід роботи Винокурової Лариси Валентинівни (ПТУ №23 м. Полтава.) «Алгоритмізація навчального процесу». В кабінеті фізики накопичується матеріал з використання алгоритмів при розв’язуванні задач.

Робота вчителя в кабінеті спрямована на підвищення якості знань учнів, розвиток учня як особистості. Така робота потребує великої кількості дидактичного матеріалу, як для вивчення нової теми так і для перевірки знань учнів. Дидактичний матеріал в кабінеті зберігається в тематичних папках по кожному розділу. Вони містять алгоритми розв’язування задач по кожному розділу, структуровані конспекти, тестові завдання, матеріали для самостійних і контрольних робіт. В кабінеті фізики немає комп’ютера. Але є можливість використання загально училищних комп’ютерів і проектора для підготовки і проведення уроків і виховних заходів. В кабінеті фізики накопичується досвід створення мультимедійних презентацій.



  1. Екологічний тиждень «Не будь байдужим до долі своєї планети».

  2. Уроки фізики: «Вологість повітря», «Механічні властивості твердих тіл», «Застосування напівпровідникових приладів».

Позаурочна робота з учнями.

З метою пропаганди і поглиблення фізичних знань, підвищення інтересу до фізики в кабінеті проводиться позаурочна робота. Це фізичні олімпіади, предметні тижні, випуски стінних газет, лекторії, захист учнівських проектів, виконання домашніх дослідів.

За останній час була проведена експериментальна робота дослідницького типу з захистом проекту «Чи завжди потрібен унікальний матеріал для унікальних конструкцій». Учням необхідно було з’ясувати, як технологічне виконання конструкції впливає на її міцність.

d:\с флефки\petrova_tatyana\dopomigni_materialy\фото\img_1326.jpg

У ході проекту учні разом із учителем зібрали багато інформації на паперових і електронних носіях. Для її підтвердження провели два досліди. 1.Перевірили на міцність різні профілі будівельних конструкцій. Зразки виготовили з картону однакової довжини і однакової маси. 2.Впевнилися, що трос витримує більше навантаження при деформації на розтяг, ніж пучок таких же дротів.



d:\с флефки\petrova_tatyana\dopomigni_materialy\фото\img_1330.jpg

Даний проект дав можливість отримати додаткові знання про деформацію, які в майбутньому допоможуть учням орієнтуватися у широкому світі технічних знань, почуватися в ньому впевнено. В рамках екологічного тижня учні взяли участь ще у двох дослідницьких проектах: «Миргород – найчистіше місто» і «Дбайлива домогосподарка».



d:\новфото_училище\pict0624.jpg

Екологічні знання складають сьогодні невід'ємний і важливий компонент основ фізики та інших природничих наук. На даному етапі своєї роботи ми обрали метод проектів для дослідження місцевого матеріалу. Учні вивчали досвід впровадження інноваційних технологій у м. Миргороді щодо поводження з твердими побутовими відходами, прослідкували ланцюжок від збирання відходів до його первинної переробки на підприємстві. Адже з 2006 року в місті було успішно реалізовано програму розподільного збору вторинних ресурсів. Миргород став центром екологічної культури, прикладом чистоти та порядку для всієї України. http://holiday.ua/media/k2/items/cache/080b4dffeeea98952b99d2915da0b69c_m.jpg



Також учні спостерігали, як батьки в родинах використовують екологічні знання для створення побуту. Які продукти харчування купують, чи звертають увагу на якість питної води, якими миючими засобами користуються, як утилізують відходи. І як підсумок, просвітницька робота: конкурси плакатів, створення презентацій, рекламування і виготовлення власними руками на уроках виробничого навчання сумок з тканини, як альтернатива пластиковим пакетам.



Проведення позаурочної роботи дозволяє формувати вміння і навички, творче мислення, здійснювати політехнічне навчання, формувати моральні якості.



Організація проведення фізичного експерименту,

лабораторних та практичних робіт з фізики.

Фізика – наука експериментальна. Навчальний експеримент є органічною складовою курсу фізики. Вдалий синтез теоретичного матеріалу і експерименту дає найкращий педагогічний результат. Досліди поповнюють і розширюють кругозір учнів, підтримують зацікавленість на уроках. Досліди знайомлять учнів з методами дослідження, розкривають закономірності, зароджують початкову уяву про фізичні явища і процеси. В нашому кабінеті фізики є достатня кількість приладів для демонстраційного експерименту. Але для оволодіння технікою лабораторного експерименту приладів не вистачає. Для деяких лабораторних робіт обладнання виготовляємо разом з учнями. Наприклад, резистори з різним опором, важелі, котушка-моток. З метою формування навичок самостійності практикуємо проведення домашніх дослідів і експериментів. Коли учень особисто сам робить відкриття за допомогою досліду, він відчуває свою причетність до пізнання світу. Обов’язково пропонуємо залучати до виконання дослідів батьків, друзів. В профтехучилищі навчаються особливі діти . Вони потребують постійного контролю в навчанні. Їм не вистачає інтелектуального спілкування. Батьків необхідно залучати до діяльності, спрямованої на створення сприятливих умов для розвитку їхніх дітей, формування позитивного ставлення до навчання. У кабінеті фізики ведеться робота щодо дотримання правил техніки безпеки під час виконання лабораторних та практичних робіт. Відповідно до кожної лабораторної та практичної роботи розроблена інструкція з техніки безпеки. Після ознайомлення з інструктажем учні розписуються в журналі з техніки безпеки. Також проводиться вступний інструктаж з техніки безпеки під час проведення занять у кабінеті фізики, пожежної безпеки.



Матеріальне забезпечення лабораторних робіт.



Назва лабораторної роботи.

Забезпе

чення у %



1.

Визначення прискорення при рівноприскореному русі.

100%

2.

Вимірювання сил.

100%

3.

Дослідження рівноваги тіл під дією кількох сил.

50%

4.

Дослідне підтвердження закону Бойля-Маріотта.

50%

5.

Вимірювання відносної вологості повітря.

50%

6.

Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму.

50%

7.

Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом.

10%

8.

Вивчення явища електромагнітної індукції.

50%

9.

Виготовлення математичного маятника і визначення його періоду коливання.

100%

10.

Спостереження інтерференції і дифракції.

50%

11.

Спостереження неперервного та лінійчатого спектрів речовини.

75%



Матеріальне забезпечення лабораторних робіт фізичного практикуму.



Назва лабораторної роботи.

Забезпечення у %

1.

Визначення коефіцієнту тертя.

100%

2.

Дослідження механічного руху з урахуванням закону збереження енергії.

100%

3.

Вивчення одного з ізопроцесів.

50%

4.

Визначення коефіцієнту поверхневого натягу води.

100%

5.

Визначення модуля пружності гуми.

100%

6.

Визначення ємності конденсатора.

50%

7.

Дослідження електричних кіл.

50%

8.

Визначення прискорення вільного падіння за допомогою маятника.

100%

9.

Визначення довжини світлової хвилі.

100%

10

Вивчення треків заряджених частинок за готовими фотографіями.

100%

Інструкції до лабораторних і практичних робіт

Лабораторна робота № 1


Каталог: ld
ld -> Ахматова Анна Андріївна Ахматова Анна Андрі́ївна (Горенко) — російська поетеса, родом з України, представниця акмеїзму. Лауреат міжнародної літературної премії «Етна-Таорміна»
ld -> Творчість
ld -> Освіта. Виховання. Навчання бабенко, Тамара Василівна
ld -> 49 науково-дослідних робіт із 52, які виконувалися за договорами із замовниками у 2013 році, були складовими частинами державних і галузевих програм (планів)
ld -> Альбер Камю. Життєвий І творчий шлях. Філософські й естетичні погляди. Камю І екзистенціалізм. Провідні мотиви творчості
ld -> Програма для загальноосвітніх навчальних закладів
ld -> Проект змін до програми Робоча група
ld -> Художня спадщина: студії
ld -> В. Домонтович Доктор Серафікус. Без ґрунту [Романи]
ld -> Державна науково-педагогічна бібліотека україни


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

8. План роботи кабінету фізики на рік iconПлан роботи Новоселівського навчально-виховного комплексу
Аналіз роботи новоселівського нвк за 2013/2014 навчальний рік та завдання на 2014/2015 навчальний рік
8. План роботи кабінету фізики на рік iconПлан роботи з обдарованими учнями старокривинського нвк на 2016-2017 навчальний рік
Оновлення портфоліо для роботи з обдарованими дітьми з метою визначення обдарованих учнів та надання їм необхідної підтримки
8. План роботи кабінету фізики на рік iconПлан роботи ніжинського будинку дітей та юнацтва на 2012/2013 навчальний рік
Тематика виховних бесід по охороні життя та здоров’я гуртківців нбдю на 2012- 2013 навчальний рік
8. План роботи кабінету фізики на рік iconРічний план роботи козівського районного методичного кабінету
...
8. План роботи кабінету фізики на рік iconПлан роботи Кегичівського ліцею Кегичівської районної ради Харківської області На 2016/2017 навчальний рік
Загальні відомості про заклад
8. План роботи кабінету фізики на рік iconЗвіт про роботу міського методичного об’єднання вчителів фізики за 2010-2011 навчальний рік Голова ммо: Майя Трохимівна Алєксєєнко, вчитель фізики колегіуму, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист

8. План роботи кабінету фізики на рік iconУроках фізики» 2013-2014р «Хочеш наукою виховати учня, люби свою науку і знай її, і учні полюблять і тебе, і науку, і ти виховаєш їх»
Досвід роботи учителя фізики Скалівського нвк І-ІІІ ст днз петренка В.І. з проблеми «Формування компетентності самоосвіти та саморозвитку...
8. План роботи кабінету фізики на рік iconПлан роботи бібліотеки Харківського професійного ліцею машинобудування на 2016-2017 навчальний рік
Харківського професійного ліцею машинобудування активно підтримує освітній процес та спрямовує свою роботу на озброєння педпрацівників...
8. План роботи кабінету фізики на рік iconЧуяк Олена Василівна Інтерактивні технології навчання при вивченні фізики 2016 Посібник містить збірку нетрадиційних урок
Посібник містить збірку нетрадиційних уроків фізики, цікаві винахідницькі задачі та інтерактивні вправи, а також розробку виховних...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка