Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради



Скачати 222,1 Kb.
Дата конвертації31.08.2017
Розмір222,1 Kb.

Антонівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1

Херсонської міської ради

Традиційні та інноваційні форми роботи шкільної бібліотеки та вчителів початкової школи з питань популяризації дитячого читання відповідно до Державного стандарту початкової школи

Укладач: Мірошникова І.П. – бібліотекар

У роботі представлені традиційні та інноваційні форми роботи шкільного бібліотекаря та вчителів початкової школи з питань популяризації дитячого читання відповідно до Державного стандарту початкової школи на уроках позакласного читання, наведені приклади застосування інноваційних методів на уроках позакласного читання.

Рецензенти:

Палінічак О.І. – заступник директора з навчально – виховної роботи Антонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №18 Херсонської міської ради, вчитель вищої категорії, «старший учитель»


Діакону С.В. – вчитель початкових класів, учитель вищої категорії, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів

Затверджено методичною радою школи, протокол №



Бібліотека—це скарбниця всіх багатств людського духу

Г. Лейбніц
Законами України «Про загальну середню освіту», «Про бібліотеки і бібліотечну справу», Національною доктриною розвитку освіти, Постановами Кабінету Міністрів України від 16.11.2002 р. закладів на новий зміст, структуру і визначено, що пріоритетом розвитку освіти є впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, які забезпечують подальше вдосконалення навчально-виховного процесу. Згідно зі статтею 19 Закону України «Про освіту" одним з учасників навчально-виховного процесу є бібліотекар. Тому й зусилля бібліотеки спрямовані на те, щоб знайти, підтримати, розвинути в учнів кращі людські властивості, закласти механізм самореалізації, саморозвитку, самовиховання.

Сьогодні в Україні відбувається процес становлення нової системи освіти та виховання, які зорієнтовані на входження у світовий освітній простір. Інновація — це процес створення й упровадження нових засобів для розв’язання тих методів у бібліотечній роботі, які й досі здійснювалися по-іншому. Шкільна бібліотека — це фундамент освіти й самоосвіти, скарбниця людських знань.

Сьогодні до бібліотеки приходять не тільки за книгою чи інформацією, а й задля спілкування, для відтворення душевного комфорту. Бібліотека — це місце, куди приходять за допомогою та підтримкою.

Одним із головних завдань шкільної бібліотеки є виховання в учнів інформаційної культури читання, уміння користуватися бібліотекою, набуття потреб в систематичному читанні літератури для розвитку творчої думки, пізнавальних інтересів і здібностей.

Масова робота передбачає використання різних форм пропаганди книги при роботі з учнями: книжкові виставки, бесіди, огляди літератури та літературні вітальні, конкурси, презентації книги, брейн-ринги, експрес-інформації, конференції.

Використання інноваційних технологій на уроках позакласного читання робить такі уроки цікавими і сучасними. Саме тому шкільний бібліотекар спільно з вчителями початкових класів формує у дітей першої вікової категорії потребу у систематичному читанні, що такі уроки не стільки розвага, скільки шлях до порозуміння,залучення до читання книги .



Шкільна бібліотека та інноваційні технології
З метою формування чітких читацьких інтересів, свідомої потреби користувачів у систематичному читанні бібліотекар школи практикує різноманітні активні форми роботи.

У роботі шкільної бібліотеки виділяються масові, групові та індивідуальні форми. Найбільш дійовим засобом у роботі шкільної бібліотеки є проведення творчих уроків, уроків - аудіювання, волонтерських уроків з учнями початкової школи.

Розвиток новітніх технологій викликає нові проблеми, пов’язані з використанням інформації. Основна вимога до масової роботи — чітка організація об’єднання читачів одного віку.

В шкільній бібліотеці протягом трьох навчальних років проводяться уроки позакласного читання з учнями 3 класів за повістю Н.Забіли «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда»

Уроки позакласного читання мають власну специфіку. Це відносно вільні уроки, на яких розвиваються читацькі інтереси, кругозір дітей, їхні естетичні смаки та почуття, сприймання художніх образів, їхнє уявлення та творчість, а з іншого боку – на цих уроках виконуються визначені програмові вимоги, формуються навички та вміння необхідні активному читачу.

«Урок – аудіювання»

Такий урок дає можливість працювати разом для кращого засвоєння прочитаної книги, популяризації дитячої книги,заохочення до рекомендаційного читання, обговорення проблем на прикладі прочитаного, сприяє розвитку навичок спілкування, вміння висловлюватись, підготовка до щорічного регіонального конкурсу «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу»

Організація роботи:


  1. Готуємо тести для кожного учня за книгою Н.Забіли «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда»

  2. Слухаємо презентацію біографії письменниці Н.Забіли. Обговорюємо, що нового дізнались.

  3. Пропонуємо учням обговорити тему дружби на прикладі ІІ підрозділу книги «На захист друга»

  4. Після опрацювання тестів, поміркувати і написати невеличкий відгук на прочитану книгу.

  5. Презентація рекомендаційного списку книг.


Приклади застосування традиційних та інноваційних форм роботи шкільної бібліотеки та вчителів початкової школи з питань популяризації дитячого читання відповідно до Державного стандарту початкової школи

Приклад. Тема: «Людина без друзів, що дерево без коріння.» За твором Наталі Львівни Забіли «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда»

Урок позакласного читання, проведений в 3 класі

Вчитель: Діакону С. В.

Бібліотекар: Мірошникова І. П.

20.02.2013

Тема: Людина без друзів, що дерево без коріння. За твором Наталі Львівни Забіли «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда»

Мета: Продовжити знайомство дітей з життєвим та творчим шляхом Н.Забіли. Удосконалювати вміння стисло переказувати прочитане. Вчити учнів робити висновки з прочитаного. Розвивати увагу дітей, формувати зв’язне мовлення, вміння працювати в парах, бажання пізнати більше.

Обладнання: презентація, роздатковий матеріал (читацькі щоденники), пелюстки для квітки, портрет письменниці, сигнальні картки.


Хід уроку:

1. Організація класу.

Щоб урок наш розпочати,

Треба друзів привітати, (Добрий день)

Треба сонцю усміхнутись(Добрий день)

І до мене … (повернутись)

Чи готові ви до уроку?

Тож, тоді часу не гаймо і урок розпочинаймо.

2. Повідомлення теми і мети уроку

Готуючись до уроку, ви прочитали твори Н. Забіли. Герої прочитаних творів змусили вас задуматись над своїми вчинками, робити вибір, вчили вас доброзичливості, відповідальності, вмінню дружити, творити добро, бути справжньою людиною.

Отже, девізом нашого уроку є наступні слова: «Людина без друзів, що дерево без коріння»

- Як ви розумієте цей вислів? (Діти висловлюють власну думку)

3. Ознайомлення з виставкою книг.

(Слово бібліотекаря)

- Погляньте на виставку, серед книг є книги Наталі Забіли. Деякі з них вам уже знайомі, а про деякі ви чуєте вперше. Я раджу вам обов’язково їх прочитати. Вони вам допоможуть краще пізнати життя та творчість письменниці.

4. Презентація.

5. Обговорення біографії.

- Що нового ви дізналися про життя поетеси?

- В якій родині народилася Н. Л. Забіла?

- Де народилася поетеса?

- Куди переїхала родина Наталі?

- Де навчалася?

- Яка збірка Н. Л. Забіли стала найвідомішою?

- Твори яких жанрів писала авторка?

6. Робота з читацьким щоденником.

- Шановні діти, у вас є читацькі щоденники, де ви записуєте короткий зміст прочитаних творів. Розгорніть їх, будь ласка.

- Які твори авторки ви прочитали?

- В якому жанрі вони написані?

- Про кого чи про що мовиться в творі?

а)Обговорення прочитанного твору :

- В якому жанрі написаний твір?

- Хто з героїв твору сподобався найбільше? Чому?

- Чим сподобався твір?

- Які нові слова та вислови ви запам*ятали?

б) Відновлення порядку частин повісті , відповідно до змісту:

- Зі скількох частин складається повість «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда» (6)

- А чи пам’ятаєте ви назви частин?

Спробуйте відновити їх порядок Одного літнього дня. (1)

Пес Барбос та зайці. (3)

Пригода з курчатами. (5)

На захист друга. (2)

Епілог. (6

Пригода в лісі (4)

Отже, повість складається з таких частин… Звернемось до першої частини твору, яка має назву «Одного літнього дня»

І. Одного літнього дня.

- Кому сподобалась саме ця частина твору? Чим саме?



(Виконання 1 частини тестових завдань)

ІІ. На захист друга.

Багатьом з вас сподобалась 2 частина повісті «На захист друга». Чим саме? Чи можна Юрчика назвати справжнім другом?

А кого, на вашу думку, можна назвати справжнім другом?

(Діти висловлюють власну думку)

Творче завдання.

У вас на партах є пелюстки квітки, на ній запишіть висловлювання про того, хто називається другом.

(Вірний, Добрий, Скромний, Чесний, Порядний, Безкорисливий, Чесний, Збереже таємниці, Підтримує, Розуміє)

ІІІ. Пес Барбос і зайці.

ІУ. Пригода в лісі.

У. Пригода з курчатами.

УІ. Епілог.

(Після кожного обговорення виконання тестової частини завдання)

8. Підведення підсумку уроку.

Любі діти!

-А ви вважаєте себе гарним другом? Тоді зіграй те зі мною у гру.

Гра. «Так, ні, можливо»

Відповідайте чесно.

- Твій друг не виконав домашнє завдання і просить твій зошит, щоб списати. Чи ти погодишся?

- Твій друг вживає погані слова і вирази. Ти станеш чинити як він?

- Твій друг отримує погані оцінки і тобі забороняють з ним дружити. - -- Ти виконуватимеш заборону?

- Твій друг учинив щось погане, а наказують тебе. Ти розповіси правду?

- Щоб мати друзів, потрібно їх завойовувати. Ти згоден із цим?

- Щоб мати друзів, потрібно вміти бути другом. Це так?
Тести на кожного учня класу за книгою Н.Забіли «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда»

І. ОДНОГО ЛІТНЬОГО ДНЯ.

1. Що винайшов дід Юрчика ?

а) цукерки

б) таблетки

в) пристрій швидкого читання

2. Куди поїхали зменшені дідусь з бабусею на іграшковому самоскиді?

а) в кінотеатр

б) на дискотеку

в) на озеро

3. Хто ковтнув збільшувану таблетку і налякав Юрчика, дідуся,бабусю?

а) вовк

б) жаба


в) алігатор

4. Куди поїхав збільшений Юрчик зі зменшеним дідусем?

а) в ліс

б) в науково-дослідницький інститут

в) на Говерлу

5. Чому Юрчик зрадів, що знову став маленьким ?

а) щоб грати в боулінг

б) щоб піти в школу і вчитися далі

в) щоб піти в ліс по гриби

ІІ. НА ЗАХИСТ ДРУГА.

1. Чому друг Юрчика Сергій не пішов відповідати до дошки і отримав двійку?

а) тому що боліла рука

б) тому що роздер штанці

в) тому що хотів спати

2. Який новий винахід винайшов дід хлопчика Юрчика ?

а) слуховий апарат

б) кишеньковий думко приймач

в) серцевий клапан

3. Що приготували учні класу на шкільну виставку?

а) модель класичної ракети

б) андроїдний колайдер

в) модель фортеці

4. Що сталося в класі з моделлю ракети?

а) вона полетіла в космос

б) її зруйнували

в) її пофарбували

5. Що дав дід Юрчикові,щоб він міг узнати хто зруйнував ракету?

а) цукерку

б) кишеньковий думкоприймач

в) легковий автомобіль

6. Яке прізвисько дали Грицьку учні з класу, де вчиться Юрчик?

а) куркоїд

б) книгоїд

в) велосипед

7. Яку рису характеру Грицька виявив винахід діда?

а) малодушність

б) прямолінійність

в) уміння пірнати

8. Яку рису характеру виявив Юрчик.



ІІІ. ПЕС БАРБОС І ЗАЙЦІ.

1. Хто такі каверзники?

а) літаки

б) зайці


в) лисиці

2. Що гризли зайці взимку на дачі Юрчика

а)морозиво

б) дерева вишні

в) дерева груші

З.Кого злякався Юрчик, коли приїхав взимку з дідом на дачу?

а) невеликого страшного пса

б) великого кабана

в) дерева

4. Як називався новий винахід діда?

а) собака - робот

б) книга - автомат

в) пташка - секретар

5. Коли вмикався пристрій собаки - робота?

а) коли відчувається запах зайця

б) коли відбудеться вибух

в) коли відчувається запах крокодила

1У. ПРИГОДА В ЛІСІ.

На скільки днів треба було брати харчів,щоб піти в похід?

а) на 1 день

б) на 3 дня

в) на 300 днів

2. Який новий винахід запропонував дід Юрчику для походу?

а) космічний корабель

б) пілюлі, які заміняли людині їжу та питво

в) морозива та тістечка

3. Що робив Юрчик на першому привалі?

а) грав навколо галявини

б) їв хліб з салом

в) літав на літаку

4. Що пропонували з*їсти друзі Юрчику на другому привалі?

а) куліш

б) вареники

в) акулу

5. Чому Юрчик не міг розказати друзям, що н ковтає пілюлі,які замінюють їжу та питво?

а) не міг розмовляти

б) зберігав таємницю

в)не хотів,щоб пілюлі їли інші

6.Що хлопці допомагали нести дівчатам, побачивши лицарський приклад Юрчика?

а) важкі рюкзаки

б) шафи та дивани

в) метеликів та жучків

7.Кого ловили Юрчик з Талюнею в лісі і заблукали?

а) метелика махаона

б) ведмедя

в) свого вожатого Віктора

8.Що Юрчик дав з’їсти Талюні,щоб вона відновила сили і йшла далі?

а) лісову ягідку

б) останню таємничу пігулку

в) дощового хробачка

9. Яку рису характеру виявив Юрчик,коли віддав останню пігулку Талюні?

а) невдячність

б) допомога в біді

в) музикальність

У.ПРИГОДА З КУРЧАТАМИ

1.Як звали містера Квіка на його Батьківщині?

а) містер Всесвіт

б) котячий брат

в) курячий король

2. Який новий винахід винайшов дід Юрчика?

а) таблетки зеленого кольору. які перетворили курчат на велетнів

б) таблетки зеленого кольору,які перетворили людей на вовків

в) гігантський велосипед

3. Що таке патент?

а) гроші

б) секрет виробництва

в) вишиванка

4. Яке завдання дав містер Квік шпигуну Скілфулу?

а) викрасти збільшувані таблетки

б) викрасти автомобіль

в) скласти вірш

5. Що запропонував Юрчик завідуючому дослідним господарством?

а) простежити,чому курчата не збільшуються

б) сходити в цирк

6.Що загубила незграбна стара птахівниця при падінні на льод?

а) таблетки, які дають курчатам для збільшення

б) ментолові цукерки

в) фотографії курчат

7.Що взяв Юрчик у діда, щоб дізнатися хто така стара птахівниця?

а) збільшувані таблетки

б) кишеньковий думко приймач

в) автомобіль

8. Які риси характеру,виявив Юрчик,щоб спіймати шпигуна Скілфула?

а) спритність,хитрість,ненависть

б) спостережливість, розум,сміливість

б) любов до тістечок і морозива

Над яким новим приладом працює знову дід Юрчика?

а) над новою космічною ракетою

б) щоб добрі люди жили довше, нікому не чинили лиха

в) щоб злодії і шпигуни щезли з лиця землі

УП. ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

Напишіть відгук на прочитану книгу.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Лист оцінювання бібліотечного уроку за повістю Н.Забіли «Дивовижні пригоди хлопчика Юрчика та його діда» з учнями 3 класу 20.02.2013 року.





Прізвище , ім*я учня

Вірні відпов.

Невірні

відгук

Оцінка

Місце

1.

Алієв Єльдар

26

9

-

7




2.

Бараченко Дмитро

32

3

-

9




3.

Бредихін Євгеній

33

2

-

11




4.

Байраченко Дмитро

27

8

-

9




5.

Войтенко Оксана

34

1

-

10




6.

Гуров Єгор

32

3

-

11




7.

Закора Олександр

30

5

+

10




8.

Зверховський Максим

27

8

+

9




9.

Іванова Дарина

32

3

+

11

ІІ

10.

Кабакчей Олександр

30

5

+

10




11.

Кривенька Ілона

25

10

-

7




12.

Котельников Ренат

25

10

-

7




13.

КорепінаЄлізавета

30

5

-

10




14.

Колесниченко Давид

35

-

+

12

І

15.

Лук’яненко Сергій

30

5

-

9




16.

Лис Артем

30

5

+

10




17

Левицька Аліна

30

5

+

10




18.

Марченко Роксолана

33

2

+

11




19.

Морозов Дмитро

33

2

+

11




20.

Музика Тетяна

30

5

+

10




21.

МакієнкоКіріл

29

6

+

10




22.

Падалко Максим

31

4

-

9




23.

Пономаренко Валерія

30

5

+

10




24.

Подпонаровський Владислав

29

6

+

10




25.

Павленко Олексій

34

1

+

11

ІІІ

26.

Плахотнюк Богдан

30

6

-

10




27.

Сисоєва Марія

27

8

-

9




28.

Теременко Валерія

24

11

+

8




29.

Шапошнік Анжеліка

26

9

+

9




30.

Уваров Максим

29

6

+

9




31.

Хомеринчук Єлизавета

32

3

+

11




32

Чернокалова Аліна

25

10

-

7




РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ СПИСОК ДЛЯ ЧИТАННЯ

БІБЛІОТЕРАПІЯ. «Людина без друзів, що дерево без коріння.»

1.СельмаЛагерлеф «Дивовижні мандри Нільса з дикими гусьми»

2.Олексій Толстой «Золотий ключик, або пригоди Буратіно»

3.М. Носов «Фантазери»

4.О. Волков «Чарівник смарагдового міста»

5.В. Нестайко « В країні сонячних зайчиків»

6.А. Костецький «Незвичайні пригоди та таємниці»cimg4746.jpgcimg4745.jpg



cimg4765.jpg

cimg4771.jpg

cimg4782.jpg

cimg4790.jpg

cimg4782.jpg

Інноваційні технології, які впроваджуються в шкільній бібліотеці

Волонтерський захід
Творчі заходи, які проводяться з учнями 1,2 класів протягом трьох останніх навчальних років за книгою Володимира Богата «У спекотній Африці» з метою формування чітких читацьких інтересів, свідомої потреби школярів у систематичному читанні. Така робота дає можливість учням обдумувати та висловлювати свої думки перед класом, сприяє розвитку навичок спілкування, вміння говорити, критично мислити, переконувати та дискутувати з бібліотекарем, волонтерами, вчителем.

Приклад:

ВОЛОНТЕРСЬКИЙ ЗАХІД

за книгою Володимира Богата «У спекотній Африці»

Проводили:бібліотекар, класні керівники 1,2 класів, волонтери.

ЕПІГРАФ «Книга вчить, як на світі жить.»

c:\documents and settings\admin\рабочий стол\библиот\фото0093.jpg

Мета: заохотити учнів 1,2 класів здійснити справжній творчий пошук, де діти зможуть самі знайти несподіване рішення, навчити чіткіше висловлювати думки і зрозуміти, що з будь - якого складного становища можна завжди знайти вихід.



Запитання до волонтерських уроків з учнями 1 класу за книгою

Володимира Богата «У спекотній Африці»

Уроки



гра. Левенятко запитує мудру черепаху, міркує і само надає відповіді

.

1.Як зробити так, щоб можна було подивитися на сонце, і при цьому не боліли



очі ?

2.

Де можуть таїтися різнобарвні метелики, щоб їх не побачили?



3.Як пташці попити, зануривши голову у воду, щоб не захлинутися?

4.Що ж знайшло левенятко для того, аби навчитися плавати?

5. Подумайте і скажіть, як левеняткові дістати банани?

6. Допомож

іть левеняткові вирішити: як можна побігати по гарячому піску, не обпікаючи

лапок?


7.Що вигадало левенятко: як можна створити вітер?

8.

Як левеняткові попити, якщо озеро висохло?



9.Де заховатися левеняткові, якщо навкруги савана і пісок?

10.Що придумал

о левенятко, щоб побудувати щось із піску?

11.Що придумало левенятко, щоб гратися з користю?

12.Допоможіть вирішити левенятку,щоб можна було гуляти під дощем і не мокнути?

13.Як же все таки взяти кактус, не вколовшись?

14.Де залишається про запас риба у пт

аха?


15.Як виміряти глибину калюжи?

16.


Що може допомогти левеняткові перейти широку канаву?

17.Як можна врятувати золоту рибку, якщо озеро знову висохне?

18.Як левенятко зможе перенести озеро до пальми?

19.Як левенятко зможе прибрати важкий камінь?

20.Як дізнатися їстівні ягоди, чи ні?

21.Що придумало левенятко, щоб надокучлива муха дала йому спокій?

22.Що може допомогти левеняткові скотитися з гірки?

23.Що придумала мудра черепаха,щоб переправити багато коксів на другий берег ріки?

24

.Чому птах не т



оне на болоті?

25.Хто повинен приносити пташенятам їжу?

26.Як скласти кокоси в купу , щоб вони не скочувалися?

27.Допоможіть левенятку пройти біля злого дикобраза.

28.Як спіймати хитрій жабі мошку ,щоб не вилізати з болота?

29.Для чого потрібні шкарлупки

від кокосів?

30.Чому страусу не обов*язково літати та плавати, щоб сховатися від ворогів?

31.Як левеняткові вибратися з глибокої ями?

32.Як левеняткові повернутися додому,щоб йому допомогло пусте відерце?

33.Що здивувало левенятка,коли спритна ящірка уте

кла від нього?

34.Як левеняткові з*їсти ананас, не витягуючи його з відра?

35.Як жук міг налякати левенятка?

36.Що левеняткові придумати, щоб не виходячи з хатинки подивитися, що діється

навколо?


37.

Що придумала мудра черепаха,щоб левенятко не хотіл

о спати?

38.Допоможіть левеняткові перетворити ліки на солодке?

ВИСНОВКИ
Учні початкових класів з задоволенням сприймають такі уроки та позакласні заходи. Вони проходять в ігровій формі. Результати оголошуються на наступному уроці з визначенням переможців і нагородами. Так, у порівнянні, учні 2 класу відвідали бібліотеку 147 разів за 2011-2012 навчальний рік, а в 2012- 2013 навчальному році – 237. Результативність читання після проведення таких уроків та заходів збільшується на 30%. Діти приходять до бібліотеки, беруть книги з рекомендаційного списку, а також більше цікавляться художньою літературою.

Саме тому, використання традиційних та інноваційних форм роботи шкільного бібліотекаря та вчителів початкової школи з питань популяризації дитячого читання, що були прищеплені учневі вчителем та бібліотекарем у молодшому віці, є основою для подальшого розумового розвитку, успішного засвоєння всіх навчальних предметів у середній та старшій школі.

Виростити всебічно розвинену, інформовану людину, якій жити і працювати в 21 столітті - ось мета сучасної школи. І ні в кого не викликає сумніву той факт, що шкільна бібліотека є сьогодні життєво важливим компонентом освіти і виховання. А формування культури читання учнів та інформаційної культури буде успішним лише тоді, коли ця проблема хвилюватиме весь педагогічний колектив сучасної школи.
Використані джерела:

Гордієнко А.. «Використання інновуаційних технічних пристроїв у бібліотеках» [Текст] : Національна бібліотека України для дітей/Шкільна бібліотека . – 2012. – №17-18 . – С.25 – 26.



Поперечна Л. «Бібліотечні заняття в системі загальноосвітньої підготовки» [Текст] : Методична скарбничка/Шкільна бібліотека . – 2011. – №2 . – С.81 – 83.
Каталог: 2014-2015
2014-2015 -> Підготовка вчителя початкових класів до організації дітей молодшого віку Ігрова діяльність з поглядів різних науковців
2014-2015 -> О, подвигу, політ безсмертний!
2014-2015 -> Уроках інформатики Вправа „правила" вправа „ знайомство" магічні дрібнички „Мета, план"
2014-2015 -> Збиральництво осілий спосіб життя
2014-2015 -> План навчального проекту
2014-2015 -> Презентація знайомить з сучасним підходом до організації навчальної діяльності учнів на уроках світової літератури в 5-9 класах
2014-2015 -> Звітна презентація групи “Біографи” Тематичне питання
2014-2015 -> Для ознайомлення, тому не є обов'язковою для вивчення та контролю. У 2 класі тема «Арифметичні дії додавання й віднімання без переходу через розряд» (стор. 150) є обов'язковою до вивчення
2014-2015 -> Наказ №80 м. Ніжин Про проведення міського етапу Всеукраїнського спортивно-масового заходу «Олімпійське лелеченя» серед учнів загальноосвітніх шкіл м. Ніжина в 2014-2015 н р. На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 18. 07. 2011


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconХерсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради Компетентнісно орієнтований підхід до викладання української мови та літератури у профільному навчанні
Дейнек Т. П., учитель вищої категорії, Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconХерсонська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 Херсонської міської ради Компетентнісний підхід на уроках української мови та літератури, світової літератури Укладачі
У збірці представлено досвід вчителів української мови та літератури, світової літератури Херсонської загальноосвітньої школи І-ІІІ...
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconКз «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Гуляйпільської районної ради Підготувала: творча група вчителів початкових класів кз «Гуляйпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Гуляйпільської районної ради
Здоров’я – дорогоцінний дар, яким наділяє людину природа. Недарма в народі кажуть: у здоровому тілі – здоровий дух. Щоб надовго вистачило...
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconХарківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №129 харківської міської ради харківської області
Харківської міської ради Харківської області, присвячені ювілею Т. Г. Шевченка за період жовтень-грудень 2013
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconУправління освіти виконавчого комітету Марганецької міської ради Методичний кабінет Марганецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Використання мультимедійних

Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconЗагальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 ім. О. С. Пушкіна Кіровоградської міської ради Кіровоградської області презентує

Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconКомунальний навчальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Козятинської міської ради Вінницької області»
Розділ І. Науково-теоретичні основи розвитку творчих здібностей учнів
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconКартка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №150 Харківської міської ради Харківської області
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconВідділ освіти артемівської міської ради міський методичний кабінет опис педагогічного досвіду вчителя англійської мови артемівського навчально-виховного комплексу
«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 ім. Артема – багатопрофільний ліцей»
Антонівська загальноосвітня школа І ііі ступенів №1 Херсонської міської ради iconВідділ освіти Уманської міської ради Методичний кабінет Уманський навчально-виховний комплекс Загальноосвітня школа-інтернат імені
Укладач: учитель української мови та літератури Уманського навчально-виховного комплексу Загальноосвітня школа-інтернат І – ІІ ступенів...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка