Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік



Скачати 35,82 Kb.
Дата конвертації29.03.2018
Розмір35,82 Kb.

Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»
ЗАВДАННЯ

ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

2017/2018 навчальний рік

9 КЛАС

Завдання І (максимум балів – 8)


Дайте назву карті (1 бал), назвіть події, зображені на карті стрілочками (бали), поясніть умовні позначки (коронами) (1 бал), визначте результати цих подій (4 бали).
Завдання ІІ (максимум балів – 8)
Укажіть назви історичних документів, фрагменти з яких наведено нижче. Установіть послідовність створення цих документів.
  1. Війська реєстрового дозволяємо впровадити на двадцять тисяч, і це військо через гетьмана і старшину має бути зареєстроване у воєводстві Київському, нічого не займаючи із Брацлавського та Чернігівського...»

  2. «Лічби війська… дозволяє мати його королівська милість сорок тисяч Війська Запорозького …усі уряди в Київському, Брацлавському, Чернігівському воєводствах… мають віддаватися шляхті віри православної...»

  3. «Україна, тобто землі у воєводствах Чернігівському, Київському і Брацлавському, стає вільною і незалежною країною і знов єднається із Королівством Польським і Великим Князівством Литовським під назвою Великого Князівства Руського…»

  4. «Договорилися ми і постановили.., Київ має залишатися на стороні їхньої царської величності… козаки, що живуть на Січі, і в Кодаку… мають бути… у володінні і в державі… їхньої царської величності…»


Критерії оцінювання: визначення назви документа – 4 бали; розташування документів у хронологічній послідовності – 4 бали.

Завдання ІІІ (максимум балів – 12)


  • Дайте визначення понять:

1) масонство;

2) чартизм;

3) протекціонізм;

4) лібералізм.



  • За фактами біографії встановіть історичного діяча.

5. Видатний державний діяч, реформатор, яскравий представник епохи освіченого абсолютизму, імператор Священної Римської імперії з династії Габсбургів.

6. Англійський флотоводець, віце-адмірал, здобув перемогу над франко-іспанським флотом у Трафальгарській битві.



7. Він вважав себе нащадком Тимурі Тимура і Чінгісхана. Талановитий дипломат, воєначальник. Падишах, засновник імперії Великих Моголів.

8. Американський державний діяч, перший президент Сполучених Штатів, головнокомандувач Континентальної армії, учасник війни за незалежність Північноамериканських штатів.

  • Які пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва зображені на ілюстраціях?

9

10

11

12

Критерії оцінювання: правильна відповідь на кожне запитання – 1 бал.



Завдання ІV (максимум балів – 20)
У 2000 році Національним банком України була випущена срібна пам҆ятна монета номіналом 10 гривень. Вона належить до серії «Герої козацької доби».

Розгляньте зображення монети і дайте відповідь на запитання:

  • З якими історичними подіями пов҆язано зображення на реверсі монети?

  • Хто з відомих історичних діячів зображений на монеті? Напишіть його політичний портрет.

  • Що, на ваш погляд, відображає композиція, зображена на аверсі монети?




Критерії оцінювання: установлення історичної події та прізвища історичного діяча – 2 бали; знання фактичного матеріалу – 10 балів; дотримання структури написання політичного портрета, логічність і послідовність викладу – 4 бали, опис композиції на аверсі монети – 4 бали.
Завдання V (максимум балів – 25)
Італійський політичний діяч Дж. Мадзіні в ХІХ столітті, характеризуючи національні рухи в Європі, сформулював таку тезу: «Кожній нації – своя держава».

Поміркуйте, чи вдалося реалізувати її під час об’єднання Італії та Німеччини. Порівняйте італійську та німецьку моделі об’єднавчих процесів.


Критерії оцінювання: наявність власної позиції – 2 бали; обґрунтування власної позиції – 5 балів; використання історичних фактів – 12 балів; логічність викладу матеріалу – 3 бали; аргументація висновків – 3 бали.

Євтушенко Є.В.

Губіна С.Л.

Писаренко Т.І.


9 клас

Каталог: files -> docs -> 2017
2017 -> Куп’янська гімназія №1 Куп’янської міської ради Харківської області мій рідний край – моя земля
docs -> Хорол — районний центр Полтавської обла­сті — має багату й цікаву історію. Старовинне місто було свідком визначних історичних подій, бачило на своєму віку багатьох великих людей — І. П. Котляревського, Т
2017 -> Куп’янська гімназія №1 Куп’янської міської ради Харківської області мудре слово вислови про Україну, рідний край, українську мову та пісню
2017 -> Конспек т відкритого уроку з української літератури у 9 класі «Життя І творчість філософа, просвітителя, поета. Збірка «Байки харківські»
2017 -> Виступ-презентація Куп’янськ 2016 Роботу виконав
2017 -> Проектна діяльність на уроках української літератури. Проект «Празька поетична школа»


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо підготовки та проведення ІІ етапу всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2012/2013 н р
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2011/2012 н р
Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconВідповіді ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2015-2016 навчальний рік
Факторіями називалися подібні утворення у віддалених районах своєї країни. Ту ж саму назву носять торгові контори, утворені у віддалених...
Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconПро проведення III етапу та підготовку до ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2013/2014 н р

Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconМетодичні рекомендації щодо виконання окремих типів олімпіадних завдань ІІІ етапу та завдання ІV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії

Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconКвнз «Харківська академія неперервної освіти» Рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови І літератури у 2010-2011 навчальному році
Аналіз виконання завдань учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури у 2011/2012...
Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconЗавдання ІІІ етапу (міського) Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії проведеної 9 лютого 2017 року клас
Коли ці події відбулись? (2 б.) До різниці між цими подіями додайте дату завоювання норманами Англії та відніміть кількість балканських...
Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconЗавдання II етапу Всеукраїнської олімпіади з історії 2015-2016 навчальний рік
Виконайте завдання №1-10, правильні відповіді обведіть кружечком або вставте у віконечка. Кожна правильна відповідь оцінюється 1...
Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconЗавдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 015-2016 клас Завдання І
Розташуйте вислови, що стосуються історії Київської держави ІХ-ХІ століття у хронологічній послідовності
Іі етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії 2017/2018 навчальний рік iconІ. Рекомендації щодо організації та проведення ІІ етапу олімпіади
Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2013/2014 навчальному році


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка