Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо



Дата конвертації16.01.2018
Розмір495 b.


КОНДЕСЮК ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА

ГОЛОВА МЕТОДИЧНОГО ОБ‘ЄДНАННЯ

закінчила

Київський державний педагогічний інститут

ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж –

22 роки.

МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО

Він — учитель за покликанням; його не можна уявити собі ніким іншим як учителем. Викладання стало його життям, його поживою; воно нероздільно зв'язане з ним. І не дивно, що вчительська справа стає у нього вільним мистецтвом, і він на всіх своїх учнів накладає печать свого духу! Як він знаходить своє щастя в навчанні, так можна вважати щасливими тих, хто в нього вчиться.

А. Дістєрвег

МОЄ ЖИТТЄВЕ КРЕДО

Коли не видно ясних доріг і сонячних плаїв, безсумнівною дорогою є найважча – дорога шляхетна.

Євген Сверстюк

“ Собор у риштованні ”

ТЕМА САМООСВІТИ

«Роль

казкотерапії

на уроках української літератури для створення позитивного психологічного мікроклімату»

МОЇ ДОСЯГНЕННЯ НА ПЕДАГОГІЧНІЙ НИВІ









Робота за виховною програмою “Криниці духовності”



Авторська виховна програма розвитку учнівського колективу для 5-9 класів

Мета:

сприяти становленню гармонійно розвиненої, високоосвіченої, високоморальної, соціально активної й національно свідомої особистості, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними й патріотичними почуттями, зі сформованою системою цінностей, здатної до саморозвитку й самовдосконалення.

ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ

- забезпечення умов для всебічного гармонійного розвитку дитини;

- усвідомлення єдності людського роду і себе як його неповторної частини;

- повага до людського життя;

- духовна відповідальність перед своїми предками й нащадками;

- людяність, рівність, прояв громадянських почуттів;

- протидія аморальним явищам; формування гуманістичного світогляду;

- формування мотивів і потреб моральної поведінки;

- виховання високих моральних якостей, духовного багатства.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

- ставлення дитини до суспільства, людей, праці, активна життєва позиція; - спрямованість особистості учня, її потреби, мотиви, інтереси, ідеали; - рівень свідомості і відповідальності; - рівень моральної поведінки; - рівень культури, форми й засоби культурного самовияву і самоутвердження; - конструктивність або деструктивність поведінкових виявів учня; - самовідчуття дитини (соціальне, етичне тощо).

ФОРМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

використання біографій, життєвого досвіду великих людей; листи до близьких, присвяти; творчі проекти власного духовного розвитку; акції милосердя; тематичні фотовиставки; інсценізації; зустрічі з цікавими людьми; портрет класу «Наше моральне обличчя»; проект «Учень року»; усні журнали; святкові концерти; бесіди, дискусії на морально-етичні теми та інші.

ЗМІСТ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

5 клас: І. «Ставлення до батьків та рідних».

ІІ. «Обов’язок перед людьми та суспільством».

ІІІ. «Розуміння життя, добра і зла в ньому».

6 клас: І. «Виховання високих моральних якостей і норм

поведінки”.

ІІ. «Любов до знань, школи й учителя».

7 клас: І. «Дружба, любов, сім’я».

ІІ. «Розуміння краси природи, навколишнього

світу”.

Скажи мені, з ким ти знайомий, і я скажу тобі, хто ти. Якщо я знаю, чим ти займаєшся, я скажу тобі, що з тебе вийде. Й.-Ф. Гете



Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо iconУроків з теми «Жуль Верн.
Шерстюк Надія Дмитрівна учитель російської мови та зарубіжної літератури Нехворощанської загальноосвітньої школи І -ііі ступенів,спеціаліст...
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо icon«Формування креативних компетентностей на уроках української словесності в процесі міжпредметної інтеграції» Тернопіль 2011 Відгук
Балабан Г. М. – вчитель української мови та літератури, вищої кваліфікаційної категорії, педагогічне звання – «старший вчитель»,...
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо iconМоє педагогічне кредо Учитель не той,хто вчить,а той у кого вчаться
Активізація самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо iconМетодичні рекомендації для занять мовного гуртка «Дивослово». Відкритий урок конкурсу «Учитель року 2007»
Коритько Валентина Іванівна (спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, педагогічний стаж – 28 років) вчитель української...
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо icon2013р. Моє педагогічне кредо
Використання інтерактивних методів навчання на уроках української мови І літератури – один із напрямів активізації пізнавальної діяльності...
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо iconВалентина Зінкевич, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва; Алла Біла, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва; Ірина Степаненко, учитель-дефектолог, старший учитель днз№582 м
Валентина Зінкевич, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо icon2014 руденко валентина Іванівна
Руденко валентина Іванівна – вчитель методист світової літератури, спеціаліст вищої категорії, стаж 34 роки
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо iconРозвиток творчих здібностей шляхом інноваційних технологій. Моє педагогічне кредо
«Я виховую не геніїв, не професійних музикантів, не композиторів. У мене інше завдання – виховувати людину добру І чуйну до світу...
Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо icon“Учитель не той хто вчить, а той у якого вчаться” Педагогічне кредо: Загальні відомості

Ім. М. Драгоманова. Учитель вищої категорії. Педагогічний стаж – 22 роки. Моє педагогічне кредо iconЗагальноосвітня школа І-ІІІ ст. С. Бужанка іваничівського району с.І. Василюк леся українка І волинь
Василюк Світлана Іванівна, вчитель української мови І літератури зош І-ІІІ ст с. Бужанка, Іваничівського району, Волинської області;...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка