Інтегровано з новими формами читання



Дата конвертації25.06.2017
Розмір445 b.



читання у традиційному значенні повністю інтегровано з новими формами читання, що склалися протягом останніх десятиліть та продовжують з’являтися внаслідок поширення цифрових пристроїв та цифрових текстів

  • читання у традиційному значенні повністю інтегровано з новими формами читання, що склалися протягом останніх десятиліть та продовжують з’являтися внаслідок поширення цифрових пристроїв та цифрових текстів

  • включено складові, передбачені в базових процесах читання (вільність читання, точне тлумачення, міжфразова інтеграція, виділення основної думки та логічні умовиводи), що є вкрай важливими навичками для сприйняття комплексних або множинних текстів для конкретних цілей

  • включення в процеси читання оцінку правдоподібності текстів, пошук інформації, читання з множинних джерел та інтегрування/синтезування інформації на основі різних джерел

  • використання можливості нових технологій та використання сценаріїв, в тому числі з друкованими і електронними текстами, щоб якомога об’єктивніше оцінити навичку читання, в контексті поширеного використання текстів у сучасному світі



розуміти та тлумачити обширні уривки суцільних тексів, в тому числі художніх

  • розуміти та тлумачити обширні уривки суцільних тексів, в тому числі художніх

  • користуватися комплексними стратегіями опрацювання інформації, в тому числі аналізувати, синтезувати, інтегрувати та тлумачити актуальну інформацію з різнорідних текстових (чи інформаційних) джерел

  • використовувати інформацію з різних галузей, наприклад, з фізики і математики, а також застосовувати технології ефективного пошуку, систематизації та відсіювання з величезного масиву інформації



Розуміння, використання та осмислення письмових текстів з метою досягти певні цілі, розвинути свої знання і потенціал, а також брати участь у житті суспільств (PISA-2000)

  • Розуміння, використання та осмислення письмових текстів з метою досягти певні цілі, розвинути свої знання і потенціал, а також брати участь у житті суспільств (PISA-2000)

  • Розуміння, використання, осмислення та вияв зацікавлення до письмових текстів, з метою досягти певні цілі, розвинути свої знання і потенціал, а також брати участь у житті суспільства (PISA-2009, PISA-2012, PISA-2015)

  • Розуміння, використання, оцінювання, осмислення та вияв зацікавлення до текстів з метою досягти певні цілі, розвинути свої знання і потенціал, а також брати участь у житті суспільства (PISA-2018)



когнітивні та лінгвістичні компетенції, від базового декодування до знання слів, граматичних чи ширших мовних і текстових структур для розуміння, а також інтегрування значення з існуючими знаннями про світ

  • когнітивні та лінгвістичні компетенції, від базового декодування до знання слів, граматичних чи ширших мовних і текстових структур для розуміння, а також інтегрування значення з існуючими знаннями про світ

  • метакогнітивні компетенції: обізнаність про різні відповідні стратегії при роботі з текстом та вміння використовувати їх



уся мова, що представлена у графічній формі (написана від руки, друкована чи відображена на екрані)

  • уся мова, що представлена у графічній формі (написана від руки, друкована чи відображена на екрані)

  • наочні зображення: діаграми, ілюстрації, карти, таблиці, графіки і комікси, що містять елементи писемного мовлення (наприклад, підписи)





Текст – набір матеріалів для прочитання

  • Текст – набір матеріалів для прочитання

  • Процеси – когнітивний підхід, що визначає, як читачі зацікавлюються текстом (опрацювання тексту та робота з текстом)

  • Сценарії – низка загальних контекстів чи цілей, у яких відбувається читання з одним чи декількома тематично спорідненими текстами



Вільне читання – здатність особи читати слова та зв’язний текст точно і автоматично, а також формулювати та опрацьовувати ці слова і тексти, щоб зрозуміти загальне значення текст

  • Вільне читання – здатність особи читати слова та зв’язний текст точно і автоматично, а також формулювати та опрацьовувати ці слова і тексти, щоб зрозуміти загальне значення текст





Отримати доступ та виокремити інформацію у тексті (знаходження інформації у таблицях, розділах тексту чи цілих книгах)

  • Отримати доступ та виокремити інформацію у тексті (знаходження інформації у таблицях, розділах тексту чи цілих книгах)

  • Шукати та відбирати актуальний текст (не лише з одного тексту, але й з декількох текстів)



Розуміння тексту можна розглядати як творення читачем ментальної картини того, про що є текст, або «ситуаційної моделі»

  • Розуміння тексту можна розглядати як творення читачем ментальної картини того, про що є текст, або «ситуаційної моделі»

  • Ситуаційна модель базується на двох основних процесах:

  • формування представлення в пам’яті буквального значення тексту

  • інтеграції буквального змісту тексту з попереднім знанням особи за допомогою процесів представлення та умовиводів



Оцінювання якості і достовірності (чи дана інформація є дійсною, незастарілою, точною, неупередженою)

  • Оцінювання якості і достовірності (чи дана інформація є дійсною, незастарілою, точною, неупередженою)

  • Осмислення змісту і форми (осмислення якості та стилю написаного; здатність оцінити форму написаного та те, наскільки пов’язані зміст і форма з цілями автора та думкою автора, а також наскільки ефективно вони їх виражають)

  • Виявити та подолати суперечність (зустрівшись з множинними текстами, що суперечать один одному, читачі мають усвідомлювати цю невідповідність та знайти шляхи роботи з нею)







Одиничні тексти мають автора, назву і час написання або дату публікації і номер видання.

  • Одиничні тексти мають автора, назву і час написання або дату публікації і номер видання.

  • Множинні тексти – мають кількох різних авторів, були опубліковані в різний час, були подані під різними заголовками чи номерами.



Складаються з речень, що організовані в абзаци:

  • Складаються з речень, що організовані в абзаци:

  • газетні повідомлення

  • нариси

  • романи

  • оповідання

  • відгуки і листи



списки

  • списки

  • таблиці

  • графіки

  • діаграми

  • рекламні оголошення



Типовий формат журналів, довідників і звітів, де автори застосовують різні варіанти подачі і донесення інформації.

  • Типовий формат журналів, довідників і звітів, де автори застосовують різні варіанти подачі і донесення інформації.

  • Тексти на основі повідомлення, наприклад онлайн форми, електронні повідомлення/листи і форуми, також поєднують тексти, які є цілісними і перерваними за форматом



Опис – це тип тексту, де інформація стосується властивостей предмету у просторі (типове питання «Що?»): зображення конкретного місця у мандрівному блозі чи щоденнику, у каталозі, на географічній карті, в онлайн розкладі рейсів чи описі характеристики, функції чи процесу в технічній інструкції з користування.

  • Опис – це тип тексту, де інформація стосується властивостей предмету у просторі (типове питання «Що?»): зображення конкретного місця у мандрівному блозі чи щоденнику, у каталозі, на географічній карті, в онлайн розкладі рейсів чи описі характеристики, функції чи процесу в технічній інструкції з користування.

  • Розповідь – це тип тексту, де інформація стосується властивостей предметів у часі (типові питання «Коли?» або «У якому порядку?»): роман, оповідання, п’єса, біографія, комікс та газетне повідомлення про якусь подію



Оповіді подають зміни з точки зору суб’єктивного вибору та наголосу, фіксуючи дії та події з точки зору суб’єктивних вражень у часі

  • Оповіді подають зміни з точки зору суб’єктивного вибору та наголосу, фіксуючи дії та події з точки зору суб’єктивних вражень у часі

  • Звіти / Огляди подають зміну від точки зору об’єктивної ситуаційної структури, фіксуючи дії і події, які можуть підтвердити інші.

  • Інформаційні матеріали / новинні повідомлення мають на меті допомогти читачам скласти власну незалежну думку про факти та події, не піддаючись впливу поглядів автора



Роз’яснення – це тип тексту, у якому інформація подається як складові поняття чи мисленнєві структури, або як ті елементи, в яких можуть аналізуватися концепції чи мисленнєві структури (типове питання «Як?»): наукова стаття, діаграма, яка показує модель пам’яті, графік тенденцій населення, концептуальна карта та стаття в онлайн енциклопедії

  • Роз’яснення – це тип тексту, у якому інформація подається як складові поняття чи мисленнєві структури, або як ті елементи, в яких можуть аналізуватися концепції чи мисленнєві структури (типове питання «Як?»): наукова стаття, діаграма, яка показує модель пам’яті, графік тенденцій населення, концептуальна карта та стаття в онлайн енциклопедії

  • Аргументація – це тип тексту, який подає взаємозв’язки понять чи тверджень (типове питання «Чому?»): лист до редакції, оголошення на афіші, дописи в онлайн форумах, а також відгук в Інтернеті на книгу чи фільм



Роз’яснювальні описи – подають просте пояснення понять, мисленнєвих структур з суб’єктивної точки зору.

  • Роз’яснювальні описи – подають просте пояснення понять, мисленнєвих структур з суб’єктивної точки зору.

  • Тлумачення – це форма аналітичного викладу, яка використовується, щоб пояснити, як можна пов’язати мисленнєві поняття зі словами чи термінами.

  • Резюме – це форма синтетичного викладу, що використовується для того, щоб пояснити і передати тексти у скороченій формі, коротшій, ніж того вимагає оригінальний текст.

  • Протокол – це фіксація результатів зустрічі, зборів чи виступів.

  • Інтерпретація текстів – це форма як аналітичного, так і синтетичного викладу, що використовується для пояснення абстрактних понять, реалізованих у конкретному (художньому чи нехудожньому) тексті чи групі текстів.



Переконливі або безапеляційні / категоричні тексти, які посилаються на точки зору і позиції

  • Переконливі або безапеляційні / категоричні тексти, які посилаються на точки зору і позиції

  • Коментар пов’язує концепції подій, предметів і думок з індивідуальною системою мислення, цінностей і переконань

  • Наукова аргументація пов’язує концепції подій, предметів і думок з системами і знаннями у такий спосіб, що висновки, які ми отримуємо в результаті, можна перевірити на достовірність



Транзакція – тексти, які мають на меті досягти певної мети, визначеної у тексті, наприклад, прохання щось зробити, організувати збори або домовитися про зустріч з приятелем: повсякденні обміни е-мейлами і текстовими повідомленнями між колегами чи приятелями, які просять про зустрічі / домовленості та підтверджують їх.

  • Транзакція – тексти, які мають на меті досягти певної мети, визначеної у тексті, наприклад, прохання щось зробити, організувати збори або домовитися про зустріч з приятелем: повсякденні обміни е-мейлами і текстовими повідомленнями між колегами чи приятелями, які просять про зустрічі / домовленості та підтверджують їх.



 

  •  

  • Подані нижче листи надійшли з Інтернету, й обидва вони про графіті.

  • Завдання. Використайте ці листи для відповідей на запитання, запропонованих нижче.



Я киплю від злості, оскільки в четвертий раз стіну школи очищають і перефарбовують, щоб покінчити з графіті. Творчість – це прекрасно, але чому ж не знайти такі способи самовиразу, які не завдавали б зайвих збитків суспільству?

  • Я киплю від злості, оскільки в четвертий раз стіну школи очищають і перефарбовують, щоб покінчити з графіті. Творчість – це прекрасно, але чому ж не знайти такі способи самовиразу, які не завдавали б зайвих збитків суспільству?

  • Хельга

  • У людей різні смаки. Суспільство перенасичене інформацією та рекламою. А чи запитали ті, хто ставить рекламні щити, вашого дозволу? Ні. Тоді чи повинні це робити люди, які малюють на стінах? Так, скрутні часи настали для мистецтва.

  • Софія

  •  Чому Софія посилається на рекламу?

  • Завдання. Викладіть свою думку.



Бджоли-фуражери знаходять

  • Бджоли-фуражери знаходять

  • джерело нектару і потім

  • повертаються до вулика, щоб

  • розповісти іншим бджолам, де воно знаходиться.

  • На малюнку зображено бджолу, яка виконує танок всередині вулика на горизонтальній поверхні медових стільників. Якщо середня частина цифри 8 указує чітко вгору, це означає, що бджоли знайдуть собі їжу, якщо полетять прямо до сонця. Якщо ж середня частина цифри 8 указує вправо, їжа знаходиться праворуч від сонця.



A Відсвяткувати успішне виробництво меду B Вказати тип рослини, яку знайшли фуражери C Відсвяткувати народження нової бджолиної матки D Вказати, де фуражери знайшли їжу.

  • A Відсвяткувати успішне виробництво меду B Вказати тип рослини, яку знайшли фуражери C Відсвяткувати народження нової бджолиної матки D Вказати, де фуражери знайшли їжу.



За бібліотечною системою Морленда нові члени бібліотеки отримують закладку з розкладом її роботи. Завдання 1. Яка з бібліотек ще відкрита о 6-ій годині вечора по п’ятницях?

  • За бібліотечною системою Морленда нові члени бібліотеки отримують закладку з розкладом її роботи. Завдання 1. Яка з бібліотек ще відкрита о 6-ій годині вечора по п’ятницях?





Становлять сукупність елементів цілісного і перерваного формату.

  • Становлять сукупність елементів цілісного і перерваного формату.

  • Наприклад, пояснення в підручнику, що містить графік або таблицю.









1. Згідно зі статтею Скотта Гаффінгтона «Чи закінчився золотий вік дослідження космосу?» як вплинули приватні компанії на освоєння космосу?

  • 1. Згідно зі статтею Скотта Гаффінгтона «Чи закінчився золотий вік дослідження космосу?» як вплинули приватні компанії на освоєння космосу?

  • А Приватні компанії показали, що вони можуть краще вести проекти дослідження космосу.

  • Б Люди ставлять під сумнів необхідність існування державних космічних програм.

  • В Державні установи втрачають фінансування у конкуренції з приватними компаніями, які надають ті ж послуги.

  • Г Державні установи та приватні компанії ефективно співпрацюють.





Подумай, як Скотт Гаффінгтон писав свою статтю, і як люди писали коментарі у відповідь.

  • Подумай, як Скотт Гаффінгтон писав свою статтю, і як люди писали коментарі у відповідь.

  • На основі цієї інформації напиши коментар, який пояснює дві першочергові переваги дослідження космосу.

  • Підкріпи свою відповідь інформацією із цих статей.































Каталог: uploads -> editor -> 258 -> 61298
editor -> Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в навчальних закладах в 2016/2017н р
editor -> Тема. Олександр Олесь (О. Кандиба). Життя І творчість, світоглядні Переконання. Прагнення гармонії людини й природи, майстерність у відтворенні настрою І почуття в поезіях «З журбою радість обнялася»,
editor -> Па́уль Цела́н нім. Paul Celan; справжнє ім'я Пауль Анчель
editor -> Креативний підхід вчителя до підготовки уроків читання
editor -> Розділ 1 Загальні відомості
editor -> Урок №3 Тема. Гійом Аполлінер як чільна постать європейського авангарду
editor -> Тема. Шекспірівський театр. Трагедія «Гамлет»: її філософсько-етична проблематика. Особливості конфлікту, зображення світу у творі. Мета


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Інтегровано з новими формами читання iconТема "Уміння надихатись новими ідеями" курс. Навчальна практика
Уміння надихатись новими ідеями діяльність, результатом якої є створення чогось нового нових матеріальних І духовних цінностей
Інтегровано з новими формами читання iconЛітературне читання 4 клас максим рильський. Дитинство
Мета: розширити, поглибити й узагальнити знання учнів про життя І творчість М. Т. Рильського; збагачувати словник новими й образними...
Інтегровано з новими формами читання iconВідділ освіти Якимівської райдержадміністрації Районний методичний кабінет
Змінюються всі характеристики дитячого читання : статус читання, його тривалість, характер, спосіб роботи з друкованим текстом, репертуар...
Інтегровано з новими формами читання icon1. Історичні умови розвитку літератури в Західній Україні до 1939 р
Західноукраїнська література у 30-х роках ХХ ст збагатилася багатьма новими іменами
Інтегровано з новими формами читання iconМодель професійної
Це пов'язано, насамперед, із проблемами саморозвитку особистості та творчою самореалізацією педагога, новими концептуальними підходами...
Інтегровано з новими формами читання iconПолонська централізована бібліотечна система Методично-бібліографічний відділ Бюлетень за ІІІ квартал 2012 року
Пропонуємо Вам ознайомитись з новими виданнями, які надійшли у бібліотеки Полонського району
Інтегровано з новими формами читання icon«Подаруй книги рідній бібліотеці»
Мета акції – надати зручний інструмент приватним благодійникам та соціально-відповідальному бізнесу для оновлення фондів бібліотек...
Інтегровано з новими формами читання iconПолітологія / Дзюбка
Політологія — одна з провідних дисциплін, що, послуговуючись принципово новими методами, дає змогу розширити наші уявлення щодо можливостей...
Інтегровано з новими формами читання iconУрок позакласного читання в 2 класі за повістю-казкою В. Нестайка
Мета уроку: прищеплювати дітям любов до читання, цікавість до дитячої книги на прикладі творчості Всеволода Нестайка;Вдосконалювати...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка