Конкурс "History of English songs" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи)



Скачати 201,68 Kb.
Дата конвертації24.05.2017
Розмір201,68 Kb.
ТипКонкурс

Збірка виховних заходів” We love English”








Збірка матеріалів до проведення тижня англійської мови в Миколаївському економічному ліцеї №1
WE LOVE ENGLISH
Укладачі:
Шовкун Н.В., вчитель вищої категорії, вчитель-методист

Попельнюк І.В., вчитель І категорії

Зміст

Вступ…………………………………………2

Відкриття тижня……………………………..6

План заходів…………………………………8

Вікторина “Do you know that?”………….9

Конкурс “History of English songs”……...16

Лінгвістична гра – експрес ( 8 класи)…….23

Конкурс на кращий комікс в ліцейній газеті “Your life in comics”………………………35

Ярмарка в ліцеї “Fair of companies”…..37

Вечір відпочинку “Brain Ring”…………..39

Підсумки проведення тижня……………..50

Література…………………………………51



Вступ

Іноземна мова – це не просто навчальний предмет, це – скарбниця іншомовної культури. Процес навчання іноземної мови націлений на досягнення практичної мети - формування вмінь та навичок іншомовного спілкування, що означає засвоєння мовного матеріалу. Вчителі іноземної мови прагнуть до того, щоб учні використовували свої знання в спілкуванні, під час листування та читання різної літератури. Зберегти й розвивати інтерес до вивчення іноземної мови – це мета кожного вчителя.

Урочна й позаурочна робота з англійської мови є складовою єдиного навчально – виховного процесу. Позакласна робота сприяє підвищенню інтересу учнів до вивчення англійської мови. Під час переходу на нову програму з іноземних мов роль позакласної роботи особливо зростає.

Позакласна робота розширює словник учнів, охоплює проблеми й питання, які виходять за межі шкільної програми, поглиблює соціокультурні знання. Соціокультурний аспект у викладанні англійської мови є дуже важливим, адже не можна вивчати англійську мову, не звертаючись до історії, культури, повсякденного життя англомовних країн.

Участь учнів в позакласній роботі стимулює їх до поглибленого вивчення англійської мови. Учні, які з різних причин не можуть реалізувати себе на уроці, мають можливість розкрити свої приховані здібності під час позакласної роботи. Нестандартні форми проведення позакласної роботи надихають учнів на самовдосконалення, бо створюється особлива атмосфера взаєморозуміння, співробітництва,довіри та взаємодопомоги. Саме тому необхідно залучати до проведення позакласних заходів якнайбільше учнів, намагатись зробити їх масовими.

Ми проводимо в ліцеї тижні англійської мови, які включають різні конкурси, вікторини, командні ігри. Слід відмітити , що технології проведення цих заходів забезпечують створення творчого настрою, відчуття захопленості, вміння працювати в команді та знаходити вихід з ситуації, яка непритаманна уроку англійської мови.

Дуже важливою в цій роботі є роль учителя: йому слід готувати учнів до участі в заходах, удосконалювати їх вимову, працювати над збагаченням словарного запасу, вмінням грамотно будувати висловлювання, розучувати пісні, навчати учнів поводитися на сцені.

Учителю слід потурбуватися про належний музичний супровід, плакати, малюнки, костюми та запрошення на свято вчителів, батьків, учнів. Великий позитив є в тому , що самі діти з величезним задоволенням беруть участь у виготовленні необхідних декорацій, костюмів та плакатів.

Проведення різноманітних ігор, які включають завдання про новини у світі культури, музики, спорту, моди, пізнавальні тексти, прислів’я дозволяють учням насолоджуватися процесом навчання, розширюють їх кругозір та підвищують інтерес до вивчення англійської мови.

Виховним значенням таких тижнів є те, що у ролі організаторів багатьох заходів виступають учні 11 – х класів. Вони не лише придумують завдання конкурсів, але й проводять, перевіряють та оцінюють їх на щоденному екрані спостережень.


Відкриття тижня англійської мови

Нарешті в Миколаївському економічному ліцеї №1 - тиждень англійської мови!

Це чудова можливість для практикування або вивчення найпоширенішої мови світу.

Адже у світі близько 350 мільйонів людей є носіями англійської мови, 300 мільйонів для котрих англійська - друга державна мова і близько мільярда людей вивчають англійську мову як іноземну.

50% всіх угод у світі укладаються англійською мовою. Більше 70% усіх листів пишеться також англійською. Саме цією мовою говорять вчені, льотчики, комп’ютерні експерти, дипломати та туристи.

Це - мова світу. І це - прекрасно! В останні роки ми стали свідками різкого збільшення студентів , які від’їжджають навчатися за кордон. Це дає змогу отримати не лише великий багаж знань, а й практику у спілкуванні з людьми. І ,звичайно, можливість побачити світ.

Крім приємних подорожей, англійська допоможе вам в організації та в розвитку власної справи.

Ще однією перевагою вивчення англійської мови - розширення кола спілкування. Тільки уявіть , з кількома людьми з шести мільярдів, що живуть на Землі ви зможете спілкуватися. Їх кількість - безмежна!

Друзі по всьому світу - це допомога у важких ситуаціях за кордоном, це тепла зустріч в аеропорту та нескінченні розмови у скайпі.

Знаючи мову, ви зможете дивитися фільми в оригіналі, слухати музику і розуміти, що співак хотів до вас донести, а також читати безліч цікавих книг та журналів, не виданих українською.

Не проґавте свій шанс! Вивчайте та практикуйте!!!

План заходів тижня іноземної мови


Назва заходу

Дата


Відповідальний


1.Вікторина “Do you know that?”

20.02


Попельнюк І.В. СліпченкоЮ.

2.Конкурс “History of English songs”


21.02-22.02


Шовкун Н.В. Ганненко

3.Лінгвістична гра – експрес

( 8 класи)



22.02


Шовкун Н.В., учні 11 класів


4.Конкурс на кращий комікс в ліцейній газеті “Your life in comics”


23.02


Попельнюк І.В.АвраменкоА.

Сліпченко Ю.




5.Ярмарка в ліцеї “Fair of companies”

23.02


Шалар Л.В. , учні 11 класів

6.Вечір відпочинку “Brain Ring”

24.02

Шовкун Н.В.

Попельнюк І.В.

Учні 11-х класів




Мета: поглибити знання, вміння та навички учнів, збагатити мову учнів новими лексичними поняттями; ознайомити з деякими фактами англомовної культури й традиціями Англії та України ,розвивати пізнавальний інтерес, логічне мислення, виховувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати соціокультурні компетенції.

Form 8

І.Questions (12 points)

1. Which is the longest river in the world?

2. Which is the biggest country: the United Kingdom, France or Spain?

3. Who was the first cosmonaut of modern Ukraine?

4. Which flower is the symbol of England: a rose or a daffodil?

5. What are the main parts of London?

6. Write the full name of the country which language we study…_

7. What is the Trident?

8. What city is called “ the pearl of the Black Sea”?

9. What tree is the symbol of Kyiv?

10.Who is the first to greet when somebody comes into the room?

11. A couple of young people is in the theatre. Who will go to the seats first?12.If you have something to say to your boss, but she/he is speaking at this moment .

What would you do?
II. Crossword( 12 points)


Form 9

І.Questions (12 points)

1.What was sold to the USA for 11 million golden roubles?

2. How old is Barbie doll?

3. What is the longest river in the world?

4. What is the Royal Residence in London?

5. What is the political centre of London?

6. What is the name of the most famous detective from the books of Arthur Conan Doyle?

7. What is the centre of Zaporizhs’ka Sich?

8. Who was proclaimed the first president of modern Ukraine in 1991?

9. What is the second largest city in Ukraine after Kyiv?

10.Who is the first to offer one’s hand to shake( a man, a boy ,a woman, a girl)?

11. If you are late for the performance, where would you sit?

12.When you make a call, who greets and introduced first?


II. Crossword( 12 points)

Form 10

І.Questions (12 points)

1.Who was the first astronaut on the Moon?

2. What vegetable was brought to Europe in 16th century?

3. The name of which animal means” I don’t understand you”?

4. In what part of Great Britain is the wool industry developed?

5. What is the national flag of the United Kingdom called?

6. Who is the ruling monarch of the UK?

7. How many regions(oblasts) has Ukraine got?

8. It was called “ the Mother of all cities of Rus”.How is it called now?

9. Who is the author of the poem”Kateryna”?

10. What is the “Swedish table”?

11. Which is banned in Singapore (alcohol or chewing gum) ?

12.Which should you never offer a Moslem to eat (beef or pork)?


II. Crossword( 12 points)



Across
2. The written statement of an exchange of promises
7. Place of business where professional or clerical duties are performed

9. Someone who visits


10. Strongbox where valuables can be safely kept
Down
1. Paper cut to an appropriate size for writing letters; usually with matching envelopes
3. An assistant who handles clerical work for a boss
4. A machine for performing calculations automatically
5.Axerographicprinter
6.Amachine that prints
8. A set of related written records kept together

Мета: дати поняття про специфічність музичного мистецтва; ознайомити з основними історичними моментами та жанрами формування музики Великобританії 1970-90-х;розвивати навички аудіювання та вміння працювати в команді, виховувати естетичний смак, зацікавлювати музичними творами.

З початком 70-их років багато жанрів, що були популярними в 1960-х роках, відходять на другий план. Найбільшим комерційним успіхом починають користуватися нові жанри — в першу чергу хард-рок (ранній метал), прогресивний рок (арт-рок) і глем-рок — хоча останній є дуже широким музичним напрямом. Ряд жанрів (наприклад, бріт-поп, поп-рок, фолк-рок) відходять на задній план або піддаються значним змінам.В цей період у Великобританії з’являються такі напрями в музиці , як електрик-рок та гламурний рок, які стали основою для heavy metal.

Після спаду в розвитку метал-музики, пов'язаного з появою панк-року, на початку 80-х в Британії почалася знаменита «New Wave Of British Heavy Metal» ( «Нова хвиля британського хеві-метала»). Хеві-метал другої хвилі базувався на напрацюваннях Black Sabbath, AC/DC, Judas Priest; всі три групи продовжували активну творчу діяльність в 1980-их роках, причому AC/DC записали ряд пластинок, що вважаються еталонами жанру, а Judas Priest 80-их сформували основні принципи, як в музиці (жорстке, агресивне, важке звучання двох гітар), так і в іміджі.

Однією з найвпливовіших груп стали Iron Maiden, які допрацювали стиль, агресивну гітарну атаку, принципи соло у стилі хеві-метал до ідеалу. Музика Iron Maiden була швидкою, гучною та поєднувалася з сильним і мелодійним вокалом. Патетичні містичні і окультистські тексти Iron Maiden випробували лише на одному альбомі; проте для багатьох груп подібна лірика стала переважаючою. Іншими групами, що брали участь у формуванні хеві-метала 80-их, стали Def Leppard, Angel Witch, Saxon, Blitzkrieg.

До початку 90-их років популярна музика знаходилася в кризі, розвиваючись або за рахунок нечисленних зірок поп-року, або за рахунок поп-музики, або за рахунок вже не маючого відношення до року електропопу і поп-металу, але ніяк не стикаючись з роком. Рок-музика, продовжуючи розвиватися, залишалася по всьому світу, а особливо в андерграунді США. Проте в 1990-их трапився прорив — альтернативна музика увійшла в мейнстрім. З одного боку, це викликало незадоволеність радикально настроєних фанатів. Хоча мінуси в цьому, дійсно, були, був і істотний плюс — все, здавалося б, протилежні альтернативні субкультури (інді, панк, метал, техно) стали співпрацювати і шукати нові шляхи, прагнучи протистояти відвертому мейнстріму.

У європейському металі кінця 90-их великого поширення набуло використання елементів класичної музики — таких, як живі оркестри (або заміна їх аналогічними синтезаторнимі ефектами) і багатий, майже оперний жіночий вокал. На основі пауер-метала, дум-метала і блек-метала сформувався особливий піджанр сімфонік-метал. Його появу зазвичай пов'язують з експериментами групи Therion в середині 90-их. Найбільшої популярності добилися групи Nightwish, Within Temptation, Rhapsody.


Task:Listen to the song and complete it( during the break)



Yesterday
Original lyrics by The Beatles
Yesterday,
All my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday
Suddenly,
I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday came suddenly
Why she had to go I don't know,
She wouldn't say
I said something wrong,
Now I long for yesterday
Yesterday,
Love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday
Why she had to go I don't know,
She wouldn't say
I said something wrong,
Now I long for yesterday
Yesterday,
Love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe in yesterday
Unbreak my Heart

Tony Braxton

Unbreak my Heart
Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Come back and bring back my smile
Come and take these tears away
I need your arms to hold me now
The nights are so unkind
Bring back those nights when I held you beside me
Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart
My heart
Take back that sad word good-bye
Bring back the joy to my life
Don't leave me here with these tears
Come and kiss this pain away
I can't forget the day you left
Time is so unkind
And life is so cruel without you here beside me
Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart
My heart

Don't leave me in all this pain


Don't leave me out in the rain
Bring back the nights when I held you beside me

Un-break my heart


Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked outta my life
Un-cry these tears
I cried so many, many nights
Un-break my

Un-break my heart


Come back and say you love me
Un-break my heart
Sweet darlin'
Without you I just can't go on

d:\1319934515_alwas_160.jpg

Мета: розвивати зацікавленість учнів у вивченні англійської мови; розвивати навички культури поведінки та спілкування в умовах гри; сприяти вихованню особистості ліцеїста – енциклопедиста

Обладнання: секундомір, планшети з назвами станцій, текст пісні.

Вказівки щодо ведення гри:

  1. Учні – учасники поділяються на групи – команди.

  2. Капітан кожної команди отримує маршрутний лист, на якому зазначено порядок станцій, на які рухається команда.

  3. На кожній станції є вчитель та його асистенти.

  4. На останній станції “Music station” всі учасники збираються разом і там же підводяться підсумки.

Хід гри.

Good afternoon, dear friends, the participants of our linguistic game – express. This game is for those who love English and who learn English. Today’s game will help you to enrich your knowledge and enjoy the time.

Now the captains of the teams will receive the route lists and our game will start.

d:\kids-learning-english.jpg

INTERPRETER STATION

Task1. Translate the words for 30 seconds.

The first pupil.

1 після, 2 ягода, 3 птах, 4 діти, 5 столиця, 6 щоденник, 7 вечір, 8університет, 9 нудний, 10 бабуся, 11 освіта, 12 шкільна форма,

13 екзамен, 14 різати, 15 забувати, 16 починатися, 17 наш, 18 готувати, 19будувати, 20 пити.c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dscn5855.jpg

The second pupil.

1 жовтий, 2 підручник , 3 сторінка, 4 поїзд, 5 оповідання, 6 дощ, 7 відвідувати, 8 багато, 9 дванадцять, 10 запам’ятовувати, 11використовувати, 12 торт, 13 завжди, 14 математика, 15 малювати,

16 змагання, 17 сірий, 18 ненавидіти, 19 гриб, 20 приходити.

The third pupil.

1 починати, 2 автомобіль, 3 темний, 4 падати, 5 перший, 6 географія, 7щасливий, 8 довгий, 9 січень, 10 оцінка, 11 національний,12 повторювати, 13 професія, 14 море, 15 село, 16 чути, 17 знати, 18 біологія, 19 понеділок, 20 обід.



The fourth pupil.

1 робочий день, 2 перекладати, 3 лінійка, 4 класти, 5 місяць, 6маленький, 7 червень, 8 кожний, 9 чистий, 10 вирішувати , 11дошка, 12 улюблений,

13 проводити, 14 бути добре обладнаним, 15 футболка, 16 повага,

17 покарання, 18 відвідувати, 19 знаходити, 20 знати.



The fifth pupil.

1 відсутній, 2 тварина, 3 розмова, 4 страшний, 5 половина, 6 носити,

7 фізкультура, 8 знову, 9 лист, 10 тому що, 11 писати, 12 субота, 13дядько, 14 думати, 15 молодий, 16 строгий, 17 сучасний , 18правдивий, 19 проводити, 20 робити.

The sixth pupil.

1 вчора, 2 погода, 3 уява, 4 смішний, 5 розмова, 6 бібліотека 7 автор,

8 заголовок, 9 розуміти, 10 розумний, 11 писати, 12 важкий , 13іноземний, 14 говорити, 15 канікули, 16 часто, 17 отримувати задоволення, 18 плавати, 19 навчати, 20 вигравати.

Task 2. Translate the text

A POLITE BOY

One morning a boy was going by a London bus to school. He had a bad cold and was sniffing all the time and so loudly that the people began to look at him and shake their heads. An old gentleman was sitting next to the boy. He suffered the boy’s sniffing for some time but at last lost his patience and said:”Haven’t you got a handkerchief, my boy?” “Yes, I’ve got a clean handkerchief in my pocket,” said the boy, “but I can’t let you have it. Mother says it is not polite to ask anybody for a handkerchief. Your must use your own.”

LANGUAGE STATION

The task. Render the text.
Вовк в Парижі.

Одного разу в одному з паризьких парків в центрі міста поліція спіймала вовка. Хтось із людей подзвонив і повідомив, що по парку бігає собака без господаря. Поліція спіймала «собаку» і відвезла до місця для кинутих домашніх тварин. І лише там ветеринар побачив, що гість парку – не собака, а справжній вовк. Як цей лісний звір опинився (to find oneself) в центрі паризької столиці залишається невідомо.



c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dscn5832.jpg

PROVERBS AND SAYINGS STATION

d:\9.gif

Task 1. Заповни пропуски буквосполученнями із кілець і ти прочитаєш шість англійських прислів’їв. Дай їх англійський еквівалент.


TH



QU

SP

RN

SE

TH

UR

DI

OD

EV

RE

MO

WO

NK

MI

LA

ER

1.An ho… in the …rning is worth t… in the …ening.

2. It is nev… too …te to lea… .

3.Every …ing is go… on its …ason.

4.First thi… then …eak.

5.All …ings are …fficult befo… they are easy.

6.Be slow to pro…se and …ick to perform.

Task 2. Give Ukrainian equivalents of the following proverbs and sayings.


  1. A good beginning makes a good ending.

  2. A friend in need is a friend indeed.

  3. All that glitters is not gold.

  4. Better late than never.

  5. Every man has his hobby – horse.

  6. Rome was not built in a day.

  7. It is never too late to learn.

  8. Make hay while the sun shines.

  9. It rains cats and dogs.

RIDDLERS AND PUZZLES STATIONd:\images.jpeg


I

E
Task1. Астронавти на своєму шляху зустрілись з чотирма планетами різної величини. Назви цих планет можна взнати, якщо правильно скласти слова із букв, які зазначені в фігурних рамках (для кожної планети своя рамка). Які ж це планети?


J

U

N

U

R

N

A

R



U

U



T

R

S



A

E



V

P

S



M

S


Task 2. Something for you to think about and to guess.

  1. My leaves are white Is stored in those.They never grow Black marks you see And everything On every leaf You want to know You find in me

  2. Comes in every window

And every door clack

Runs round and round the house

And never leaves a track.

3.What has a face but no head, and hands but no fingers?

4.If yesterday two weeks ago it was Saturday, what day will it be tomorrow?

5. I am asked to come

I am waited for

But I make them hide

When I come.



6.I have cities with no houses, forests without trees, rivers and seas without water. What am I?

c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dscn5831.jpg


c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dscn5891.jpg

MUSIC STATION

My Bonnie is over the ocean,


My Bonnie is over the sea,
My Bonnie is over the ocean,
Oh, bring back my Bonnie to me.

My Bonnie is over the ocean, ocean!!!


My Bonnie is over the sea, sea!!!
My Bonnie is over the ocean, ocean!!!
Oh, bring back my Bonnie to me

Refr: Bring back, bring back,


oh, bring back my Bonnie to me, to me!
Bring back, bring back,
oh, bring back my Bonnie to me!

My Bonnie is over the ocean, ocean!!!


My Bonnie is over the sea, sea!!!
My Bonnie is over the ocean, ocean!!!
Oh, bring back my Bonnie to me

Refr: Bring back, bring back,


oh, bring back my Bonnie to me, to me!
Bring back, bring back,
oh, bring back my Bonnie to me!

My Bonnie is over the ocean, ocean!!!


My Bonnie is over the sea, sea!!!
My Bonnie is over the ocean, ocean!!!
Oh, bring back my Bonnie to me

d:\zagadki-dly-detey.jpg

http://phocs.ru/click.php?http://radikal.ru/f/s51.radikal.ru/i133/0903/97/50cd74c7f3b8.png
Мета: розвивати навички письмового діалогічного мовлення,розвивати естетичні смаки учнів,виховувати повагу до культури країни, мову якої вони вивчають.

h:\dcim\101msdcf\dsc03373.jpg

h:\dcim\101msdcf\dsc03374.jpg


h:\відібрані фото\dscn5936.jpg

Мета: побачити систему економічної орієнтації та нахилів, які сукупно проектують реальну готовність учнів економічного ліцею до практичної діяльності у сфері бізнесу.

Завдання економічного ярмарку:

-створити та презентувати проект власної компанії,

-представити продукцію компанії.

h:\відібрані фото\dscn5932.jpg

h:\відібрані фото\dscn5962.jpg

c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dsc04736.jpg

Aims: to raise the interest of the pupils to listening and speaking activities; to test the pupil’s knowledge of English; to increase pupil’s interest to intellectual games in English.
The first speaker. Good afternoon, dear guests of our “Brain ring”. We are glad to see everybody.Welcome and participate in the game. Today’s game will help you to enrich your knowledge and enjoy the time.

The second speaker. You will test your knowledge of English and your general knowledge, because we are going to speak about geography and history, people and events, traditions and customs, space and earth.

The aim of the game is to answer the questions correctly, do other tasks but as fast as possible.



The first speaker. The jury, which will judge this rivalry, is: the head of the jury __________________________ , the stuff ____________________

So, the jury is ready, now to the competitors.We are starting with the first round. It will be for the captains of the teams.

The task is to prepare a visiting card “About yourself” and present it in an unusual form(in the form of a letter, a fairy tale or an interview).Your time is limited - one minute for your presentation. Take the cards with the task.Now you have some minutes to prepare.

But all the rest will enjoy listening to the beautiful English song (the girls perform the song)c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dsc04757.jpg

It is time for captains to present their visiting cards.

That is the end of the first round. I’ll ask dear jury to take the floor.



The second speaker. OK. So, we are to begin the second round. It is called “The codified proverb”. The teams are given codified proverbs and your task is to decode them as fast as possible and to write it correctly.

The figures on your sheet of paper mean the ordinal number of the letters in the English alphabet.

Captains, take the sheets with the tasks.

And now - the game with the spectators. We give a chance to everybody to try yourself in guessing riddles.



Riddles.

1.What travels as fast as a galloping horse and yet goes on foot?

(a horseshoe)



2.Where do the world’s finest apples grow?

(on trees)



3.In England there is a greengrocer who is 42 years old 178 centimeters tall, and wears size 43 shoes. What does he weigh?

( fruit and vegetables)



4.What are made of nothing, yet you can always see them?

( holes)


5. What always keeps both hands in front of its face?

(a clock)



6. What speaks every language in the world?

(an echo)



7. What is white when it is dirty and black when it is clean?

(a blackboard)



8. At whom do all people stare with an open mouth?

(the dentist)



9. What do you usually see people eat their soup wit ( your eyes)

The jury will announce the results of the second round.



The first speaker. Now I declare the third round of our game to be opened.It contains 10 questions. You will have to give the correct answers as quickly as possible.

10 questions.

1.What do you know about Whitehall in London?

( the street of government offices)

2.What building in London was being built during 35 years?( St. Paul’s Cathedral)

3.A part of the traditional costume of a Scotsman is the…( kilt)

4. What card comes unsigned?( a Valentine card )

5.What is in the middle of “ see” ( e )

6. Name a popular Ukrainian holiday as old as century on which young girls used to seek their fortune.( Ivana Kupala’s night)

7.What is celebrated on the first Sunday after the first spring full moon?( Easter )

8. Name two most typical components of a traditional Christmas meal?( roast turkey, Christmas pudding )

9. What language of the world is spoken by most people?( Chinese )

10. What fish never sleeps?( a shark )



c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dsc04742.jpg

The first speaker. Alas, but the third round of our game is finished and I pass the word to the jury to announce the result of this round. It is very interesting to know what teams will continue the competition.

( the jury takes the floor)


c:\documents and settings\user\рабочий стол\відібрані фото\dsc04741.jpg

The second speaker. As you see the contest becomes more and more dramatic and tough and to add more tension to the competition the next round will be a kind of a Survival Game. The aim of it is to look and guess what is depicted and what city ( country ) it is situated.

1.The Sphinx, Egypt.



2. The Tower Bridge, Great Britain

3.The Statue of Liberty, the USA

4.The Coliseum, Italy

5. Big Ben, Great Britain



6.Stonehenge,Great Britain



7.The Mount Rushmore, the USA



8. The St. Sophia Cathedral, Ukraine.





.

The first round. “A visiting card”

1.Who are you?

2. How old are you?

3. Where do you live?

4.What are your parents?

5.Where do you study?

6 .What are your favourite subjects?

7. What is your hobby?

The second round. “The codified proverb”

  1. A barking dog does not bite.

1,2,1,18,11,9,14,7,4,15,7,4,15,5,19,14,15,20,2,9,20,5.

  1. All is well that ends well.

1,12,12,9,19,23,5,12,12,20,8,1,20,5,14,4,19,23,5,12,12.

  1. A tree is known by its fruit.

1,20,18,5,5,9,19,11,14,15,23,14,2,25,9,20,19,6,18,21,9,20.

Підсумки тижня.

Згідно річного плану роботи Миколаївського економічного ліцею №1 було проведено тиждень іноземної мови, який сприяв формуванню пізнавальних і загально лінгвістичних інтересів, підвищенню рівня володіння іноземною мовою, розвиткові творчої активності учнів. У процесі спілкування ліцеїсти дістали додаткову інформацію про сфери застосування іноземної мови та з користю провели свій вільний час.

Вчителі іноземної мови надали можливість учням 8-10 класів проявити себе у масових заходах, а учням 11 класів - спробувати себе у ролі ведучих позакласних заходів та виконавців різних доручень.

Тематика позакласних заходів виходила за межі шкільної програми, що дозволило використати нові технології , які сприяли розвиткові лінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів.

Використана література:
1.Довідник учителя англійської мови в запитаннях та відповідях / Авт.-упорядн.О.С.Любченко.-Х.: Веста: Видавництво “Ранок“, 2006.
2.Співаємо і спілкуємося англійською: Навчальний посібник для школярів та студентів./ Авт.-упорядн. Цап Н.М., Ярошенко М.І.- Тернопіль: Медобори, 2005.

3. Науково- методичний журнал ”Англійська мова та література”.-2010.-№30


4. Науково- методичний журнал “Англійська мова та література”.-2011.-№22-23
5.Holidays and celebrations.Сценарії свят та позакласних заходів. 7-11 кл. / Упоряд. Т.Михайленко , С.Тулубова.-К.: Ред.загальнопед.газ., 2004.


Каталог: attachments
attachments -> Урок-роздум після знайомства з інтимною лірикою Анни Ахматової та Ліни Костенко
attachments -> Вступ Література кінця XIX
attachments -> Усний журнал
attachments -> України Львівський коледж транспортної інфраструктури
attachments -> Проблема особистості людини у творчості А. П. Чехова
attachments -> Уроку : Антон Павлович Чехов «Товстий і тонкий»
attachments -> Позакласний захід із світової літератури На гостину до ювіляра
attachments -> Костенко Ліна Василівна
attachments -> Конспект відкритого уроку в 11 класі


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconВ. П. Пшонка «Експрес» – фабрика брехні
«Експрес» 08. 2012 №86 (6492) статтею «Підроблений патріарх-2» продовжила серію своїх вигаданих трилерів. Відразу ж в підзаголовку...
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconКонкурс «Урок року» в номінації «Початкові класи. Читання»
«школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)» Дніпропетровської міської ради
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconСценарій відкритого навчально розвиваючого заходу з англійської мови "English Bards of Love"
Сценарій відкритого навчально – розвиваючого заходу з англійської мови “English Bards of Love”
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconНа навчання за окр магістра на немовні спеціальності
Граматика не виноситься як окремий аспект, а перевіряється разом з вокабуляром у завданні The Use of English
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconІнтелектуальна гра «Ерудит» «Книга – невичерпне джерело знань»
Гра проводиться з метою створення сприятливих умов для виявлення обдарованих дітей та підтримки їх творчих здібностей, а також залучення...
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconКонкурс "Юнацький водний приз" Загальні положення Всеукраїнський конкурс "

Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconКонкурс для уболівальників «Не зіб'юся». а Конкурс «Загадка»; б Конкурс для уболівальників «Для кмітли­вих »
Математичний турнір «Ну ж бо, математи­ки!» можна проводити як з учнями одного, так І кількох класів однієї паралелі. Його метою...
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconЕкспрес-бюлетень
Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconУкраїнські письменники дітям (експрес-подорож) Мета
Обладнання. Портрети українських письменників, книжкова виставка, музичне оформлення, слайди, ілюстрації
Конкурс \"History of English songs\" Лінгвістична гра експрес ( 8 класи) iconПеред сучасним педагогом стоїть непросте завдання: викликати в учнів бажання до самовдосконалення та інтерес до навчального матеріалу
«ділова гра», «рольова гра», «урок-подорож» та інші, використання на уроках мультимедійних презентацій та відеороликів, які дозволяють...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка