Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет



Скачати 103,17 Kb.
Дата конвертації10.09.2017
Розмір103,17 Kb.


Відділ освіти

Косівської районної державної

адміністрації

Методичний кабінет


ПОРТФОЛІО

УЧНЯ ПЕРШОГО КЛАСУ

(до підручника за новим Державним стандартом

English 1, О. Карпʼюк,- Т.: «Астон», 2012)

Керівник творчої групи

«Сучасні технології навчання

англійської мови у початкових класах»

вчитель англійської мови

Косівського НВК

«ЗОШ І ступеня - гімназія - інтернат»

Бович О. М

2013

MY PORTFOLIO



This portfolio

belongs to __________________

I. Language Passport/Мовний Паспорт

My photo/Моє фото






Name/Ім’я: ______________________________________________________

Date of birth/Датан ародження: ______________________________________________________

Place of birth/Місце народження: ______________________________________________________

This is my ___________ year of English.

Це мій ___________ рік вивчення англійської мови.

I am in the ___________ form./Я навчаюся у ____________ класі.

II. Language Biography/Мовна Біографія

When I learn a language…/Коли я вивчаю мову…

Познач галочкою підходи, які описують найбільш зручну для тебе навчальну стратегію. Це допоможе тобі визначити найкращий шлях для покращення своїх знань з англійської мови.

1) Мені подобається бачити слова , які я вивчаю. Мені подобається вчитися, дивлячись на малюнки.

2) Я віддаю перевагу навчанню шляхом слухання.

3) Мені подобається розбирати слова за звуками.

4)Я люблю «ризикувати» під час розмови і вчитися на власних помилках.

5) Я не поспішаю у мовленні і люблю обдумувати свої думки, щоб мати час сформулювати те, що я хочу сказати.



Levels of My Progress/Рівні моїх досягнень

(за розділами)

UNIT 1. Hello, friends!

РОЗДІЛ 1. Привіт, друзі!

Постав галочку, якщо ти вмієш це робити після вивчення даної теми.(Ѵ)



Now I can…/ Зараз я можу…

Listening/

Аудіювання


1) Я можу розуміти прості інструкції свого вчителя.

2) Я розумію прості запитання, якщо вони ставляться повільно та чітко.

3) Я можу пов’язати почуте із картинкою.





Reading/

Читання








Speaking/

Спілкування


1) Я можу відрекомендуватися.

2) Я можу привітатися та попрощатися.

3) Я можу запитати в когось про його(її) справи і відповісти на подібні запитання.

4) Я можу заспівати пісню – привітання “ Hello Song”

5) Я можу заспівати пісню - прощання “Goodbye Song”





Writing/

Письмо








UNIT 2. My School.

РОЗДІЛ 2. Моя школа.

Постав галочку, якщо ти вмієш це робити після вивчення даної теми.



Now I can…/ Зараз я можу…

Listening/

Аудіювання


1)Я можу розуміти назви шкільних предметів

(pen, pencil, book, bag, school …).

2) Я можу розуміти назви предметів, які знаходяться у класі, або у кімнаті (table, shelf, chair, flower, classroom).

3) Я розумію прості запитання, якщо вони ставляться повільно та чітко.

4) Я можу розуміти дуже прості речення про школу і предмети в школі.

5) Я можу розуміти назви деяких тварин(ant, bear, cat, dog, elephant, fox.)






Reading/

Читання


  1. Я можу розпізнати деякі букви англійського алфавіту

(Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff).




Speaking/

Спілкування


1) Я можу розповісти про предмети в класі.

2) Я можу користуватися виразом «це є»(“ It is a …”) та запитувати «Чи це є?» ( “Is it a…?”).

3) Я можу провести просту фізкультхвилинку.

4) Я можу назвати деяких тварин (ant, bear, cat, dog, elephant, fox.)






Writing/

Письмо


1) Я можу за зразком відтворювати букви .

(Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff)






UNIT 3. My family.

РОЗДІЛ 3. Моя сімʼя.

Постав галочку, якщо ти вмієш це робити після вивчення даної теми.



Now I can…/ Зараз я можу…

Listening/

Аудіювання


1) Я можу розуміти назви членів родини (father, mother, sister, brother)

2) Я можу розуміти дуже прості речення про себе і свою сім’ю.

3) Я можу пов’язати почуте із картинкою.

4) Я можу розуміти дуже прості речення про Новий Рік і про Різдво.

5) Я можу розуміти назви деяких тварин (goose, horse, iguana, jaguar, kangaroo, lion,





Reading/

Читання


1) Я можу розпізнати деякі букви англійського алфавіту

(Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll).






Speaking/

Спілкування


1) Я можу представити свою сім’ю.

2) Я можу користуватися виразом «це є»(“ this is a …”)

та запитувати «Що це є?» ( “What is this?”) , «Хто це?» (“Who is this?”) і відповідати на запитання.

4) Я можу називати деяких тварин (goose, horse, iguana, jaguar, kangaroo, lion,

5) Я можу привітати з Різдвом та Новим Роком.

6) Я можу заспівати пісню “We wish you a Merry Christmas!”.






Writing

/Письмо


1) Я можу за зразком відтворювати букви .

(Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll)






UNIT 4. My toys.

РОЗДІЛ 4. Мої іграшки.

Постав галочку, якщо ти вмієш це робити після вивчення даної теми.



Now I can…/ Зараз я можу…

Listening/

Аудіювання


1) Я можу розуміти числа (до 5).

2) Я можу розуміти назви деяких (doll, car, plane, train, ball, teddy,)іграшок.

3) Я розумію назви кольорів(blue, green, yellow, red, black, white, brown).

4) Я можу розуміти речення з дієсловом “have”.

5) Я можу пов’язати почуте із картинкою.

6) Я можу розуміти назви деяких тварин (monkey, owl, pig, rabbit.)






Reading/

Читання


  1. Я можу розпізнати деякі букви англійського алфавіту

(Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr)




Speaking/

Спілкування


1) Я можу лічити до 5.

2) Я можу описати свої іграшки дуже простими реченнями.

3) Я можу вказати колір предмета.

4) Я можу називати деяких тварин (monkey, owl, pig, rabbit.)






Writing/

Письмо


  1. Я можу за зразком відтворювати букви

(Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr)





UNIT 5. Happy Birthday!

Розділ 5. З Днем народження!

Постав галочку, якщо ти вмієш це робити після вивчення даної теми.



Now I can…/ Зараз я можу…

Listening/

Аудіювання


1) Я можу розуміти числа (до 10).

2) Я можу розуміти запитання «Скільки тобі років?» “ How old are you?” і відповідь на нього.

3) Я можу розуміти речення з дієсловом “to be”.

4) Я можу розуміти назви деяких тварин (snake, tiger, wolf, ox).






Reading/

Читання


  1. Я можу розпізнати деякі букви англійського алфавіту

(Ss, Tt, Uu, Vv, Ww, Xx ).




Speaking/

Спілкування


1) Я можу користуватися присвійним відмінком іменників.

2) Я можу вживати у спілкуванні дієслово «бути» (“to be”).

3) Я можу запитувати «Скільки тобі років?» “ How old are you?” і відповідати на нього.

4) Я можу називати деяких тварин (snake, tiger, wolf, ox).

5) Я можу привітати з днем народження.

6) Я можу заспівати пісню “Happy Birthday to You”.






Writing/

Письмо


  1. Я можу за зразком відтворювати букви

(Ss, Tt, Uu, Vv, Ww, Xx ). .





UNIT 6. At the Zoo.

РОЗДІЛ 6. У зоопарку.

Постав галочку, якщо ти вмієш це робити після вивчення даної теми.



Now I can…/ Зараз я можу…

Listening/

Аудіювання


1) Я можу розуміти прості дієслова (swim, jump, run, fly, climb, swing)

2) Я можу розуміти речення з модальним дієсловом “can”.

3) Я можу розуміти назви деяких тварин (yak, zebra, dolphin, hippo, rhino).

4) Я можу розуміти прості речення про тварин.






Reading/

Читання


1)Я можу розпізнати букви англійського алфавіту (Yy, Zz) та інші .

2) Я можу розпізнавати знайомі звуки і пов’язати їх з словами.

3) Я можу розпізнавати знайомі вирази

4)Я можу пов’язати слова з ілюстраціями.





Speaking/

Спілкування


1) Я можу розповісти про тварин у зоопарку.

2) Я можу вживати у спілкуванні вирази “I can…”

3) Я можу називати деяких тварин (yak, zebra, dolphin, hippo, rhino).

4) Я можу заспівати пісню “ In the Zoo”






Writing/

Письмо


1) Я можу за зразком відтворювати букви і слова.





Assessment graph/Графа оцінювання

(за розділами)

Form №/

Клас №


Name of the unit/

Назва розділу



I have done this (+)/

Я пройшов

(-шла)цей розділ


Self-assessment/

Власна оцінка



Teacher’s assessment/

Оцінка вчителя



1

Hello, friends!\Привіт, друзі!













My School.\Моя школа.













My family.\ Моя сімʼя.













My toys.\ Мої іграшки.













Happy Birthday! \З Днем народження!













At the Zoo.\ У зоопарку.










III. Language Dossier/Мовне Досьє

У своєму Досьє ти можеш зберігати будь-які докази свого вміння використовувати і розуміти англійську мову.


Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти черкаської районної державної адміністрації районний методичний кабінет
Схвалено радою районного методичного кабінету відділу освіти Черкаської районної державної адміністрації
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти Криворізької районної державної адміністрації ку «Криворізький районний науково-методичний кабінет» Криворізької районної ради
Персонажі як на долоні. – Укл. Петросян-Чиркінян І. А.– с. Красіне: Красінська зош І-ІІІ ступенів, 2016. – 36 с
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconЛітературне краєзнавство як один із шляхів національно патріотичного виховання в школі
Відділ освіти Бердичівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти Березанської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Березанська загальноосвітня школа І- ііі ступенів Березанської районної ради Миколаївської області
Березанської зош І – ІІІ ступенів. Кваліфікаційна категорія – «спеціаліст вищої категорії»
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти Рокитнянської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Ольшаницька загальноосвітня школа I-III ступенів
Підсумкові контрольні роботи із зарубіжної літератури (5-11 класи) // Василенко Н. С., Ольшаниця, школа. – 2010. – с
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconПоложення про Почесну грамоту районної державної адміністрації та районної ради, Почесну грамоту районної державної адміністрації та Подяку голови райдержадміністрації. В. о голови районної державної адміністрації В. В. Бондаренко

Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти Збаразької районної державної адміністрації Районний методичний кабінет
Обладнання: комп’ютер, телевізор, підручник, портрет письменника, доповідь, фрагменти кінофільму «Камінний хрест», презентації учнів,...
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти Петрівської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Література рідного краю Розробки уроків з української літератури для 6-8 класів
Митько Н. П., учитель Петрівського нвк «загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів-гімназія»
Косівської районної державної адміністрації Методичний кабінет iconВідділ освіти Катеринопільської районної державної адміністрації Методичний кабінет Крохмаль Валентина Федорівна Вихователю групи продовженого дня Схвалено радою методичного кабінету
Розділ виставки: Шляхи реалізації розвитку та впровадження нових Державних стандартів


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка