Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз



Скачати 75,17 Kb.
Дата конвертації10.05.2017
Розмір75,17 Kb.

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА

10 КЛАС


ЧАРЛЬЗ ДІККЕНС. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. ТВОРЧІСТЬ ДІККЕНСА ЯК ОДНА З ВЕРШИН АНГЛІЙСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ; РЕАЛІСТИЧНІ ТА РОМАНТИЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ЙОГО ПРОЗІ. МІСЦЕ РОМАНУ «ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА» У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ПИСЬМЕННИКА

Алгоритм виконання



  1. За підручником( Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч. для 10 кл. ЗНЗ (акад. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацювати біографію письменника (стор.103 - 109)

  2. Посилання на підручник

  3. Скласти хронологічну таблицю

  4. Дати відповіді на тестові завдання:

  1. Чарльз Діккенс народився в родині а) аристократа; б) лакея; в) селянина; г) адвоката

  2. Чарльз перервав навчання, тому що а) батько отримав посаду в іншій країні; б) батька посадили до боргової в’язниці; в) батько помер і треба було утримувати родину; г) батько залишив родину.

  3. Хлопець почав працювати у а) 15 років; б) 13 років; в) 18 років; г) 11 років

  4. Чарльз Діккенс був захоплений містом а) Ліверпулем; б) Лондоном; в) Дубліном; г) Глазго.

  5. Діккенс почав працювати в газеті у а) 1832 р.; б) 1830 р.; в) 1835 р.; г)1831 р.

  6. Найвідоміший твір першого періоду творчості Ч. Діккенса: а) «Домбі і син»; б) «Девід Копперфільд»; в) «Посмертні записки Піквікського клубу»; г) «Пригоди Олівера Твіста»

  7. Чарльз Діккенс відвідав Америку а) 1842 р.; б) 1840 р.; в) 1845 р.; г) 1843 р.

  8. Помер Чарльз Діккенс а) 1870 р.; б) 1871 р.; в) 1875 р.; г) 1873 р.

  1. Зверніться до підручника (стор. 110 – 112), опрацюйте його.

  2. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА

10 КЛАС

ЧАРЛЬЗ ДІККЕНС «ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА». ГУМАНІЗМ ПИСЬМЕННИКА, ЙОГО СПІВЧУТТЯ ДО ПРИНИЖЕНИХ І ЗНЕДОЛЕНИХ, ПЕРЕДОВСІМ ДІТЕЙ. СОЦІАЛЬНА ДІЄВІСТЬ ТВОРЧОСТІ ДІККЕНСА. «ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА» - ХУДОЖНЯ МОДЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ЗАСОБИ ЇЇ СТВОРЕННЯ



Алгоритм виконання

  1. Опрацюйте підручник (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч. для 10 кл. ЗНЗ (акад..рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.), стор. 125 - 128

  2. Посилання на підручник

  3. Продовжіть роботу з підручником. Опрацюйте стор. 114 – 115.

  4. Дайте відповіді на тестові завдання.

1). Завдяки чому Олівер Твіст не помер відразу після народження?

А. Завдяки турботі лікаря. Б. Стара бабка врятувала його. В. Олівеер сам поборов Природу і зміг вдихнути повітря.

2). Де жив Олівер до 9 років?

А. У робітному домі. Б. У великому місті разом із батьками. В. На фермі місіс Менн.

3). Яку професію мав містер Сауербері?

А. Вугляр. Б. Трунар. В. Лікар

4). Хто такий Ной Клейпол?

А. Товариш Олівера. Б. Вихованець парафіяльного дитячого притулку. В. Син трунаря.

5). Чому Олівер побився із Ноєм?

А. Ной ганьбив матір Олівера. Б. Ной поскаржився на Олівера Бамблу. В. Ной заважав Оліверу спати.

6). Хто вперше у свідомому житті благословив Олівера?

А. Священик. Б. Міістер Бамбл. В. Маленький хлопчик-сирота на ім’я Дік.

7). Укажіть справжнє ім’я Пройди.

А. Ной Клейпол. Б. Джек Докінс. В. містер Фенг.

8). У якому місті зустрілися Пройда і Олівер?

А. Барнет. Б. Лондон. В. Ліверпуль

9). Що в помешканні містера Браунлоу викликало найбільше хвилювання Олівера?

А. Гарна їжа. Б. Жіночий портрет. В. Столове срібло.

10). Укажіть ім’я друга містера Браунлоу.

А. Фейгін. Б. Грімвіг. В. Сайкс.

11). З яким дорученням містера Браунлоу йшов Олівер, коли його зустріла Ненсі?

А. Повернути книжки власнику книжкового рундука Б. Викликати лікаря. В. Віднести заяву в поліцію.

12). Чому Ненсі розгнівалася на Фейгіна?

А. Фейгін забрав у неї гроші. Б. Фейгін образив Сайкса. В. Фейгін хотів неодмінно зробити з Олівера злодія.

5. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА

10 КЛАС

ЧАРЛЬЗ ДІККЕНС «ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА». ЗАСУДЖЕННЯ ЖАГИ ДО НАЖИВИ, ХОЛОДНОГО РОЗРАХУНКУ ТА БЕЗДУХОВНОСТІ СУСПІЛЬСТВА. РОЗВІНЧАННЯ, «ДЕРОМАНТИЗАЦІЯ» ЗЛОЧИННОГО СВІТУ. ПРОВІДНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПЕРСОНАЖІВ. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБРАЗУ ОЛІВЕРА ТВІСТА.



Алгоритм виконання

  1. Опрацюйте підручник (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч. для 10 кл. ЗНЗ (академ. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с. ), стор. 129 – 137.

  2. Посилання на підручник

  3. Дати відповіді на тестові завдання

  4. Продовжіть роботу з підручником, стор. 118 – 124.

  5. Дати відповіді на тестові завдання

1). Який намір мав Олівер Твіст під час «експедиції» Сайкса до дому місіс Мейлі?

А. Утекти від Сайкса й отримати, сховавшись у підвалі. Б. Зателефонувати до поліції. В. Зчинити у домі галас.

2). У який спосіб Олівер покинув дім місіс Мейлі під час пограбування?

А.Його схопила поліція. Б. Сайкс витяг за комір пораненого Олівера через вікно. В. Він утік, скориставшись метушнею.

3). Як Олівер опинився вдруге в домі місіс Мейлі?

А. Сайкс здійснив другу спробу пограбування. Б. Поранений Олівер випадково опинився в домі місіс Мейлі. В. Монкс відправив Олівера з дорученням до місіс Мейлі.

4). Що зробив доктор Лосберн, щоб відвести від Олівера підозри у пограбуванні?

А. Змінив зовнішність Олівера. Б. Віддав місіс Мейлі речі, які взяв у неї Олівер. В. Перезарядив рушницю містера Джайлза.

5). Ким доводився Олівер Монксу?

А. Племінником. Б. Сином. В. Братом

6). З якою метою містер Браунлоу побував у Вест-Індіі?

А. Дізнатися більше про Монкса. Б.Отримав призначення по службі. В. Дізнатися, хто та жінка на портреті.

7). Ким доводиться міс Роза Оліверу?

А.Тіткою. Б. Хрещеною. В. Сестрою.

8). Що сталося з обручкою, яку батько Олівера подарував його матері?

А. Монкс жбурнув її у річку. Б. Місіс Бамбл віддала її Оліверу. В. Браунлоу віддав її в заставу лихвареві.

9). Чому міс Роза не відразу дала згоду на шлю із містером Гаррі?

А. Вона не кохала його. Б. Вона нічого не знала про своїх батьків і не хотіла, щоб ця обставина псувала йому кар’єру. В. Не хотіла розлучатися з місіс Мейлі.

10). Як склалася подальша доля міс Рози?

А. Вона вийшла заміж за доктора Лосберна. Б. Вийшла заміж за сільського священика. В. Стала черницею.

11). Хто усиновив Олівера Твіста?

А. Браунлоу. Б. Сайкс. В. Лосберн.

6. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

10 КЛАС


ЧАРЛЬЗ ДІККЕНС «ПРИГОДИ ОЛІВЕРА ТВІСТА». ВЛУЧНІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ РІЗНИХ СУСПІЛЬНИХ ВЕРСТВ АНГЛІЇ 30-Х РОКІВ ХІХ СТ. ДІККЕНС ЯК МАЙСТЕР ІРОНІЇ І САРКАЗМУ.

Алгоритм виконання



  1. Опрацюйте підручник (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч. для 10 кл.ЗНЗ (академ. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.), стор. 137 – 142.

  2. Посилання на підручник

  3. Дати відповіді на тестові завдання:

1. Для якого злочину потрібен був Сайксові Олівер Твіст?

А. Щоб пограбувати будинок. Б. Щоб обкрадати кишені перехожих. В. Щоб допомогти втекти із в’язниці товаришам по злодійському ремеслу.

2. Хто з героїв роману спочатку віддав Олівера Твіста до рук злочинців, а потім урятував?

А. Роза. Б. Ненсі. В. Місіс Мейлі.

3. Який засіб комічного використаний у рядках твору: «Цнотлива леді (доглядачка робітного дому місіс Корней) завагалася, міркуючи, чи пристойно буде мати побачення з містером Бамблом за зачиненими дверима”?

А. Іронія. Б. Сатира. В. Сарказм

4. Чому Монкс хотів, щоб Олівер Твіст став злочинцем?

А. Щоб не ділитися з ним спадком. Б. Щоб помститися за зраджену матір. В. Щоб отримати від Феджіна винагороду за ще одного «помічника».

5. Через що дуже переживав Олівер Твіст, коли Ненсі викрала його від містера Браунлоу й повернула до злочинців?

А. Що він тепер позбавлений розкішного життя. Б. Що тепер він позбудеться свого спадку. В. Що містер Браунлоу подумає, нібито він зрадив його, обманув.

6. Який засіб комічного використаний? «Сім з половиною пенсів на тиждень для дитини чи не забагато? На сім з половиною пенсів можна вкрай пошкодити дитячий шлунок. Стара вихователька… не тільки добре знала, що корисно для діточок, але також добре розуміла, що вигідно для неї самої. Тому більшу частину тижневої платні вона обертала на власну користь, а молоде парафіяльне покоління призвичаювала до економії, ще суворішою за ту, що була встановлена парафією»?

А. Іронія. 2 Сарказм. 3. Сатира

4. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА

10 КЛАС

Ф.М. ДОСТОЄВСЬКИЙ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. ТВОРЧІСТЬ ДОСТОЄВСЬКОГО ЯК ОДНА З ВЕРШИН РОСІЙСЬКОЇ І ВСЕСВІТНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. ФІЛОСОФСЬКІ, ЕТИЧНІ Й ЕСТЕТИЧНІ ПОГЛЯДИ ПИСЬМЕННИКА ТА ЇХНЄ ВТІЛЕННЯ В ХУДОЖНІХ ТВОРАХ. «ЗЛОЧИН І КАРА». РОМАН ЯК УТІЛЕННЯ НОВОГО, ПОЛІФОНІЧНОГО ТИПУ ХУДОЖНЬОГО МИСЛЕННЯ



Алгоритм виконання

  1. Опрацюйте підручник (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч. для 10 кл. ЗНЗ (академ. рівень, профіл. рівень). К.: Грамота, 2010. – 320 с.), стор.143 – 149

  2. Посилання на підручник

  3. Складіть хронологічну таблицю

  4. Дайте відповіді на тестові завдання

1). Ф.М. Достоєвський народився у:

а) 1825 р.; б) 1821 р.; в) 1830 р.

2) Після закінчення училища Ф. Достоєвський стає:

а) інженером; б) офіцером; в) лікарем.

3) Перший твір, написаний Ф. Достоєвським :

а) «Білі ночі»; б) «Бідні люди»; в) «Ежені Гранде».

4) До страти Ф. Достоєвський був засуджений за

а) участь у братстві петрашевців; б) за участь Кирило-Мефодіївському товаристві; в) за участь в організаціі «Братство тарасівців».

5) Ф. Достоєвський був царем

а) помилуваний і відпущений із в’язниці; б) був помилуваний і відправлений у солдати; в) був помилуваний і відправлений до Сибіру.

6) Після повернення до Петербурга Ф. Достоєвський видає журнал

а) «Время»; б) «Современник»; в) «Отечественные записки»

7) Перу Достоєвського належать такі твори:

а) «Гравець», «Хазяйка», «Втрачені ілюзії»; б) «Білі ночі», «Неточка Незванова», «Ідіот»;

в) «Брати Карамазови», «»Епоха», «Біси».

8)Ф.М. Достоєвський помер у

а) 1881 р.; б) 1885 р.; в) 1882 р.

5. Опрацюйте підручник, стор. 149 – 154, 158.

6. Усно дайте відповіді на питання №№ 1 – 4;

7. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

СВІТОВА ЛІТЕРАТУРА

10 КЛАС


Ф. ДОСТОЄВСЬКИЙ «ЗЛОЧИН І КАРА». ФІЛОСОФСЬКІ, СОЦІАЛЬНІ, ПСИХОЛОГІЧНІ Й МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ ІДЕЇ ТВОРУ

Алгоритм виконання



  1. Опрацювати підручник (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручн. для 10 кл. ЗНЗ (акад.рівень, проф. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.), стор. 154 – 157.

  2. Посилання на підручник

  3. Дайте відповіді на тестові завдання:

  1. Задум роману Ф. Достоєвського «Злочин і кара» виник…

а) під впливом спостереження за навколишньою дійсністю; б) з досвіду власного життя; в) на основі конкретного випадку, про який прочитав у газеті.

2. За жанром роман Ф. Достоєвського є

а) детективно-реалістичним; б) соціально-психологічним; в) філософсько-психологіч- ним.


  1. У чому полягає новаторство Ф. Достоєвського

  2. а) у змішанні стилів, родів і напрямів; б) у поліфонізмі роману; в) у політичній злободенності.

  3. Які вставні конструкції є у романі?

а) щоденникові записи; б) вставні оповідання; в) лист, сон.

5. Кого Раскольніков порівнює, ставить на один щабель із моральністю?

а) Соню й сестру Дуню; б) матір та Катерину Іванівну; в) Разуміхіна й Порфірія Петровича

6. Раскольніков вірив…

а) у силу розуму й тверезого розрахунку; б) у силу особливих впливів і збігів; в) у силу

серця, власної інтуїції.



  1. Опрацюйте підручник, стор 159 – 163.

  2. Дайте усно відповіді на питання №№ 1 – 4 на стор. 163.

  3. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

Каталог: uploads -> editor -> 4275 -> 370175 -> sitepage 116 -> files
370175 -> Періодизація української літератури. Перекладна світська література
files -> Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст
files -> Творчість Олександра Олеся. Володимир Винниченко. Новела
370175 -> Українська література ренесансу І бароко. Роль православних братств, острозької та києво-могилянської академій у розвитку української культури
370175 -> Уроки №59-63 Опрацювати: За підручником: с. 298-314 читати, переказувати
370175 -> Уроки №61-70 Опрацювати: За підручником: с. 244-245-біографія О. Чорногуза


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconПояснювальна записка Додаткові інтегровані питання до робочої навчальної програми з дисципліни "Світова література"
Світова література” (для учнів 10-го та 11-го класів) розроблені викладачами Українського медичного ліцею Національного медичного...
Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconПосібник Світова література
Посібник. Світова література. 2 клас. Розробки занять з курсу за вибором. Стецьківська зош І-ІІІ ступенів. 2012 90 с
Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconРобоча програма блоку навчальних дисциплін світова література напрям 020303 Філологія
Робоча програма блоку навчальних дисциплін «Світова література» для студентів напряму підготовки 020303 Філологія (мова І література...
Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconПрограма. 10. 00 Російська мова. Знз з навчанням н мовою. Нові навчальні програми
Українська мова, 8-9 кл. Програма для знз (класів) з поглибленим вивченням української мови
Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconРобоча програма блоку навчальних дисциплін світова література
Робоча програма блоку навчальних дисциплін «Світова література» для студентів напряму підготовки 020303 Філологія
Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconСвітова література. 11 клас. Посібник для вчителя. Частина Деражня, 2011. с

Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconЗарубіжна література
Відповідно до наказу мон україни від 08. 05. 2015 №518 змінено назву предмета "Світова література" на "Зарубіжна література"
Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз iconСвітова література
Електронна копія друкованого видання передана для внесення в репозитарій Луцького нту


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка