На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл



Скачати 422,68 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації25.06.2017
Розмір422,68 Kb.
  1   2   3

На допомогу вступникам
Українська мова та література 8, 10 кл.

Математика 8, 9, 10 кл.

Історія України 10 кл.

Фізика 9, 10 кл.

Хімія 9, 10 кл.

Біологія 9, 10 кл.

Географія 10 кл.

Англійська мова 8, 10 кл.

Німецька мова 8, 10 кл.

Українська мова і література

8 клас


  1. Підберіть прикметники до іменників.

Поні, Токіо, кольрабі, леді, біль, путь

  1. Утворіть просту і складну форму найвищого ступеня порівняння прикметників дорогий, поганий, відважний.

  2. Провідміняйте кількісний числівник 236.

  3. Утворіть і запишіть шість неозначених займенників.

  4. Поясніть значення поданих слів, складіть із ними словосполучення.

Галузка, макітра, булава, шати.

  1. Випишіть слова у дві колонки відповідно до орфограм «Вживання м’якого знака», «Вживання апострофа». Запишіть слова правильно.

Х..юстон, Лавуаз..є, різ..бяр, транс..європейський, брин..гати, Мін..юст, слиз..кість, лл..ю, метал..янс, к..ювент, барел..єф, різ..кість, ф..юзеляж, кон..юктивіт, перед..ювілейний, монгол..ці, Рив..єра, серм..яга, він..єтка, кан..йон.

  1. Розподіліть займенники за розрядами.

Хтозна в який, нічий, всяким, скільки-небудь, собі, у нього, ці, свого, який, кожен, що.

  1. Напишіть твір-мініатюру з елементами опису на тему «Складу букет улюбленій людині».

  2. Запишіть слова правильно хто/зна/на/кому, аби/який, з/де/ким, ані/чий, де/котрий, будь/хто, хтозна/з/ким, ні/скільки, ні/до/чого, аби/скільки.

  3. Відредагуйте слова та словосполучення: любий письменник, заключні заняття, не дивлячись на погоду, два зошита, шести десятирічний.

  4. Поясніть значення слів: віртуальний, бурштиновий, антропологія, амулет, екслібрис.

  5. Провідміняйте кількісний числівник 657, вказавши паралельні форми.

  6. Позначте рядок, у якому всі слова записані за алфавітом:

а) безпрецедентний, безпринципний, безпаспортний, безоплатний, безперестанку;

б) безсилля, безсловесний, безсуб’єктний, безсумнівний, безсюжетний;

в) безталанний, безугавний, безпристрасний, безупинний, безформний.

  1. Позначте рядок, у якому правильно тлумачиться значення фразеологізму «Спрямовувати на правильну дорогу»:

а) Дбайливо доглядати;

б) Наставляти;

в) Бути вірним у дружбі.

  1. Букву Ґ правильно вжито в таких словах:

а) ґатунок, ґедзь, глотка, глузд, глум, гомоніти;

б) грам, госпіталь, ґрунт, ґудзик, гуля, горельєф;

в) ґазда, ганок, ґатунок, ґедзь, ґрунт, ґудзик, гуля;

г) горіх, горлиця, горня, глузд, глум, гомоніти.

  1. Розставте розділові знаки, зробіть повний синтаксичний розбір речення (вкажіть частини мови, підкресліть усі члени речення).


Забрівши у хащі закутаний у вітер

Накритий небом і обмотаний піснями

Лежу мов мудрий ліс під папороті квітом

І стигну і холону й твердну в білий камінь.

  1. Хто про що сказав?

«…ніби розсипане намисто з перлів, що перекочуються з місця на місце й мерехтять, приваблюючи своїм блиском».

  1. У чому полягає своєрідність будови коломийок? Проілюструйте прикладом.

  2. Який художній засіб яскраво виражений у рядках?

Стоїть явір над водою, в воду похилився,

На козака пригодонька – козак зажурився.

  1. Яку церемонію щороку проводив Захар Беркут перед початком копних зборів? Розкрийте її символічний зміст.

  2. Назвіть:

а) види мистецтва;

б) функції мистецтва.

  1. Іван Франко мав близько ста псевдонімів та криптонімів. Назвіть деякі з них (не менше 4).

  2. Установіть відповідність:

1)

а) «Беркути додержують слова навіть ворогові й зрадникові»

б) «Усе ж таки життя краще, ніж смерть»

в) «Хвиля його смерті буде й моєю смертю»

г) «Раз мати родила, раз і гинути прийдеться»



1. Мирослава

2. Максим Беркут

3. Захар Беркут

4. Бурунда-бегадир

5. Тугар Вовк


2)

а) «Ой на горі та женці жнуть»

б) «Ой у степу криниченька»

в) «Да йшов козак з Долу»

г) «Ой матінко-зірко»



1. Бурлацька

2. Наймитська

3. Стрілецька

4. Козацька

5. Чумацька





  1. Напишіть твір на тему «Доля народу – у його піснях».

  2. Напишіть твір на тему «Народна пісня в житті українців».

  3. Дайте відповідь на питання:

а) Складіть власну коломийку про книгу чи про школу.

б) Назвіть складові сюжету.

в) Поясніть складові сюжету на прикладі повісті І.Я. Франка «Захар Беркут».


  1. Балади та історичні пісні. Спільне і відмінне в них.

  2. Напишіть по пам’яті строфу вивченої поезії. Визначте віршовий розмір, римування, художні засоби.

  3. У чому популярність пісень Марусі Чурай? Назвіть їх.

  4. Твір Миколи Вороного «Євшан-зілля» за жанром… Дайте визначення цього жанру.

  5. Народні думи – це…

Думи виконуються…

Укр. мова і література

10 клас


  1. Написати твір на одну із тем:

  1. Світило мудрості, втіха і користь для душі своєї…(Література Київської Рурі й сьогодення).

  2. Ідея прометеїзму в творчості Т.Шевченка.

  3. І рідна пісня, як бджола в косиці,

бере з душі напої для віків…(Д. Павличко)

  1. Забудеш рідний край – тобі твій корінь всохне (П.Тичина).

  2. А буде світ, яким його складем (І. Драч).

  3. Естетичний ідеал людини у творчості Г. Сковороди.

  4. Вставай, Україно, вставай,

Виходь на дорогу свободи,

Де грає широкий Дунай,



Де ждуть європейські народи.

  1. Запишіть речення, розставте пропущені букви і розділові знаки, надпишіть над кожним словом частину мови, побудуйте його структурну схему, зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, дайте загальну характеристику всій конструкції й компонентам як простим реченням).

Моя осіння туга лагідна і ніжна крізь срібло згаслих вечорів пливе як лебідь білосніжний у смутку тихому покинутих ставів (Ю. Клен).

Цвіли липи підставляючи щедрому промінню сонця свої розложисті віти ошатно спущені до долу і млоїлось від розімлілої на сонці землі особливо від духмяного трунку квітучих трав зеленого листя дерев і кущів квітучих лип .

Ні. Я не пр..верж..нець ні старого с..ла ні старих людей ні старов..ни в цілому. Коли ж об..ртаюс.. я часом до кр..ниці з якої пив колис.. воду і до моєї білої пр..вітної хатини і пос..лаю їм у далеке м..нуле благословен..я я роблю ту лише помилку яку роблять.. і робит..мут.. скіл..ки й світ стоят..ме душі народні в..сіх епох і народів згадуючи про н..забут..ні чари д..тинс..ва. (За О. Довженком).

  1. Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях.

  1. Про який вид словників іде мова? Ці словники подають нормативне (загальноприйняте) написання слів. Слова в них розміщуються за алфавітом і з позначенням наголосів.

  2. До поданих фразеологізмів доберіть синонімічні слова чи словосполучення

хоч греблю гати ні світ ні зоря

замилювати очі повісити носа

займатися бірюльками кілком впоперек горла

ні кола ні двора покласти зуби на полицю

  1. Провідміняйте кількісний числівник 6987, 7498, 104.

  2. Відредагуйте речення.

Батько сьогодні облисив Петрика.

Я хотів би навчатися гітарити.

Вибачте, що я написав не дуже дбало.

А як приємно всякій жінці в свято восьме березня отримати в подарунок букет із усяких квіток.

Передноворічна виставка-продаж здійснюватися по адресу: вул. Ківерцівська, 60.

Сьогодні олімпійському чемпіону з боксу, кавалеру ордену «Знак пошани», заслуженому майстру спорту Віктору Іваненко виповнюється 50 років.

По її очам можна було зрозуміти всю біль, всю гіркому розчарування.

У кам’янець-подільську школу № 1 з паризького штаб-квартири ЮНЕСКО поступило важливе повідомлення.

Невисокого росту у клітчастій сорочці з синьою каймою зайшов до кімнати хлопчина.

Петро Григорович неждано-негадано стрівся з своїм старим приятелем.

В змалюванні характеру негативних героїв автор добився високої правдивості.

Настуся чекала, коли на кінець зможе надягти новенькі туфлі і полу шубок.

Листи з пропорціями та побажаннями надсилайте по вказаному адресу.

  1. Сконструювати з простих речень складне, накреслити його структурну схему. Виконати синтаксичний розбір речення, над кожним словом надписати частину мови.

1. Ти байдуже пройшов повз слабкого, беззахисного. 2. Душа твоя залишилася пустою. 3. Ти виростеш жорстоким. 4. Жорстокість – це слабкість, помножена на підлість.

Зробити фонетичний розбір підкресленого слова.



  1. Скласти три речення, у яких би слово мов виступало у ролі частки, сполучника, вставного слова.

  2. Чи однакові значення мають вислови: поїхав до Алжира і поїхав до Алжиру; історія Стародавнього Риму і історія Рима? Якщо ні, то в чому полягає різниця між ними.

  3. Скласти і записати діалог з уявним партнером на тему: «Причина мого захоплення Шевченковою поезією», використовуючи складнопідрядні речення з різними типами підрядності, слова ввічливості.

  4. Розкрити письмово одне із питань:

  1. «Весілля» - велична народна драма.

  2. Переклади «Слова о полку Ігоревім» українською мовою.

  3. Література українського бароко.

  4. Як ви розумієте слова Л. Первомайського «Вірш починається не з великої літери, а з великого болю»?

  1. Стисло у формі твору-мініатюри розкрийте питання: «Моє розуміння значення творчості І. Котляревського для української культури» або «Прогресивне значення «Слова о полку Ігоревім» як найвидатнішої пам’ятки давньої української літератури».

  2. Визначте схематично і вкажіть віршовий розмір, який використано в поданому уривку:

Хто мене виведе з цього Єгипту,

З краю неволі, з оселі роботи?

Син чоловічий, обранець господній?

Дух, що з’явився в огні?

  1. Чітко, стисло й лаконічно дайте відповідь на запитання

  1. Кого з козацьких кошових отаманів славлять у піснях троянці?

  2. Назвіть перший східнослов’янський друкований підручник.

  3. Хто з персонажів п’єси І. Котляревського заявляє, що театр існує тільки для того, щоб гроші в людей видурювати?

  4. До якого твору Т. Шевченко обрав епіграф з Біблії:

А ще ктол речет, яко люблю Бога,

А брата своего не навидит, лож есть?

  1. Який біографічний факт розкриває вислів Г.Сковороди «Мені моя сопілка і вівця дорожчі царського вінця»?

  2. На якій горі закінчив своє життя І. Вишенський? Хто з українських митців написав поему про останні роки його життя?

  3. Назвіть причини виникнення полемічної літератури?

  4. Який художній прийом лежить в основі загадки?

  1. Визначте тропи та віршовий розмір наведених рядків

Минають дні, минає літо…

Шелестить пожовкле листя по діброві,

Грають хмари, сонце спить (Т.Шевченко).
Математика

8 клас

  1. Спростити вираз:

А)

Б)



  1. Розв’яжіть рівняння:

А)

Б)



  1. За 4,5 год. човен проходить за течією річки таку саму відстань, як за 6 год. проти течії. Знайти швидкість течії, якщо власна швидкість човна 14 км/год.

  2. Побудуйте графік функції:



5. Один із внутрішніх односторонніх кутів при двох паралельних прямих і січній на 60º більший від їх середнього арифметичного. Знайдіть ці кути.

6. Тупий кут утричі більший за гострий кут. Знайти ці кути, якщо кут суміжний з одним із даних кутів дорівнює 30º.

  1. Доведіть, що медіана, проведена до основи рівнобедреного трикутника, поділяє його на два трикутники, периметри яких рівні.

  2. Основа і бічна сторона рівнобедреного трикутника дорівнюють відповідно 10см і 13см. Знайдіть висоту, проведену до основи, якщо периметр одного з утворених трикутників дорівнює 30см.

  3. Сума першої і другої сторін трикутника – 20см, сума другої і третьої сторін – 22 см, а сума першої і третьої – 28 см. Знайдіть периметр трикутника.

  4. Зовнішній кут прямокутного трикутника дорівнює 128º. Знайдіть кут між висотою і бісектрисою, проведеними з вершини прямого кута.

  5. Пряма, перпендикулярна до бісектриси кута А, перетинає сторони кута в точках В і С. Доведіть, що трикутник АВС – рівнобедрений.

  6. Доведіть, що у рівнобедреному трикутнику бісектриси, проведені до бічних сторін, рівні.

  7. У рівнобедреному трикутнику висота, проведена до основи, вдвічі менша від основи. Знайдіть кути трикутника.

  8. Коло, вписане в рівнобедрений трикутник, ділить його бічну сторону на відрізки 8 см і 4 см, починаючи від основи. Знайдіть периметр трикутника.

  9. Кут між двома радіусами кола дорівнює 150º. Знайдіть кут між дотичними. Проведеними через кінці цих радіусів.

  10. Човен за течією плив 3,5 год., а проти течії 4,2 год. Відстань, яку проплив човен за течією, виявилася на 9,8 км більшою, ніж відстань, яку проплив човен проти течії. Знайдіть власну швидкість човна, якщо швидкість течії дорівнює 2 км/год.

  11. першого числа дорівнює другого. Знайдіть ці числа, якщо їх сума дорівнює 66.

  12. У двох пачках була однакова кількість зошитів. Після того, як з першої пачки переклали у другу 24 зошити, в ній стало в чотири рази менше зошитів, ніж у другій. Скільки зошитів було у кожній пачці спочатку?

  13. Один кавун на 5 кг легший за другий і в три рази легший за третій. Перший і третій кавуни разом у два рази важчі за другий. Знайдіть масу кожного кавуна.

  14. З міста до села вийшов пішохід зі швидкістю 4 км/год. Через 2 год. з села до міста вирушив велосипедист зі швидкістю 16 км/год. Скільки годин до зустрічі з пішоходом їхав велосипедист, якщо відстань від села до міста 38 км?

  15. У двох ящиках було по 60 бананів. Після того, як з одного ящика взяли у три рази більше бананів, ніж з другого, у ньому залишилося у два рази менше бананів, ніж у другому. Скільки бананів залишилося у кожному ящику?

  16. За 8 зошитів і 3 блокноти заплатили 9 грн. 30 коп. Після того, як зошит подорожчав на 15 %, а блокнот подешевшав на 10 %, за один зошит і один блокнот заплатили 2 грн. 04 коп. Якими були початкові ціни зошита і блокнота?

  17. В одному сплаві міститься 9 % цинку, а в другому 24% цинку. Скільки треба взяти від першого і скільки від другого сплавів, щоб одержати 260 г сплаву, що містить 15% цинку?

  18. Якщо чисельник дробу зменшити на 2, то дріб дорівнюватиме ; якщо ж знаменник початкового дробу збільшити на 4, то дріб дорівнюватиме . Знайдіть цей дріб.

  19. У двох бригадах разом 75 робітників. Після того, як половину робітників з першої бригади перевели до другої, робітників там стало у 4 рази більше, ніж у першій. Скільки робітників було спочатку у першій і скільки у другій бригаді?



  1. Розв’яжіть систему рівнянь:

1) 2)
3) 4)

5) 6)



  1. Побудуйте графік функції:

1) у = 2) у =
3) у = 4) у =

  1. Графік функції = проходить через точку А (6;-11). Знайдіть значення .

  2. Графік функції = –проходить через точку М (10;-5). Знайдіть значення .

  3. Не виконуючи побудови, знайдіть координати точок перетину графіка функції з осями координат:

1) = 2) = –

31. Розв’яжіть рівняння:

1) 2)

3) 4)

5) 6)

7) 8)

9) 10)

11) 12)

32. Спростіть вираз:

1) 2)

3) 4)

5) 6)

7) 8)

9) 10)

11) 12)

13) 14)



33. Розкладіть на множники многочлен:

1) 2)



34. Доведіть, що значення виразу не залежить від значення :



35. Доведіть, що , якщо
Математика

9 клас

1. Спростити вираз:

1)

2)

3)
2. Розв’язати рівняння:

1)

2)

3)


3. Побудувати в одній системі координат графіки функцій і вказати координати точки їх перетину:

і

4. Відстань між двома пристанями, що дорівнює 72 км, моторний човен проходить за течією на 2 год. швидше, ніж проти течії. Знайти швидкість течії, якщо власна швидкість човна дорівнює 15 км/год.


5. У прямокутнику АВСD бісектриса кута D перетинає сторону АВ в точці Р. Відрізок АР менший за відрізок ВР у 6 разів. Знайти площу прямокутника, якщо його периметр дорівнює 80 см.
6. Спростити вираз:

1) ; 5) ;

2) ; 6) ;

3) ; 7) .

4) ;

7. Розв’язати рівняння:

1) ; 6) ;

2) ; 7) ;

3) ; 8) ;

4) ; 9) .

5) ;
8. Побудувати в одній системі координат графіки функцій і вказати координати точки їх перетину:

1) і

2) і

3) і

9. І) Мотоцикліст проїжджає відстань між двома містами, рівну 180 км, на 36 хв. повільніше, ніж автомобіліст. Знайти швидкість кожного з них, якщо швидкість автомобіліста на 15 км/год. більша за швидкість мотоцикліста.


Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconІсторія зарубіжної літератури навчальнапрограм а
Середня освіта (Мова література (англійська) за освітньої програмою Мова література (англійська)
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconРобоча програма навчальної дисципліни історія зарубіжної літератури (від античності до нового часу) Шифр за опп пп02
Середня освіта (Мова література (англійська) за освітньої програмою Мова література (англійська)
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconКонцепція І. Франка еволюції романного жанру
Мова І література (російська). Мова І література (англійська або німецька); 02030302 Мова І література
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconЛитература 13 Географія 14 Англійська мова 14 Історія України 15 Всесвітня історія 16 Право 16 Музика 16
Перед людиною три шляхи до розуму: шлях розмірковування – найблагородніший; шлях наслідування – найлегший; шлях особистого досвіду...
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconПрограма фахового іспиту для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень „ спеціаліст
Українська мова – державна мова України. Українська мова серед інших мов світу. Українська мова як національна мова українського...
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconРобоча програма навчальної дисципліни
Філологія*. Мова (англійська) та література; 020303 Філологія*. Мова (німецька) та література
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconУрок Українська мова, географія, література рідного краю
Валерій кулик: Журналіст І поет, Заслужений діяч мистецтв України. Неодноразово ставав лауреатом І дипломантом міжнародних та всеукраїнських...
На допомогу вступникам Українська мова та література 8, 10 кл. Математика 8, 9, 10 кл. Історія України 10 кл. Фізика 9, 10 кл. Хімія 9, 10 кл. Біологія 9, 10 кл. Географія 10 кл. Англійська мова 8, 10 кл iconПрограма вступних випробувань «дитяча література»
...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка