Науково методичний центр



Скачати 475,85 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації27.10.2017
Розмір475,85 Kb.
  1   2   3

Управління освіти міської ради

НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

м. Енергодар







document





  • Мистецтво виховання має ту особливість, що майже всім воно здається справою знайомою та зрозумілою, а декому – навіть легкою, і тим зрозумілішою та легшою здається воно, чим менше людина з ним знайома теоретично чи практично.

( К.Д.Ушинський)


  • Здається майже чудом, що сучасні методи навчання ще не зовсім задушили святу допитливість , тому що ця ніжна рослинка вимагає поряд з волею, насамперед заохочення


(А. Енштейн)


  • Велике слово – школа! Це скарб найкращий кожного народу. Це ключ золотий, що розмикає кути несвідомості, це шлях до волі, до науки.

( С.Ф.Русова)


  • Мета всіх людських зусиль полягає в досягненні щастя. Однак щастя не може бути досянуто, їм не можна користуватися, і володіння ним не можна забезпечити до тих пір, поки всі люди не будуть насолоджуватись гарним здоров’ям і не придбають справжніх знань і багатства.

(Роберт Оуен)






Р у б р и к и н о м е р а:



  • у Міністерстві освіти і науки

  • управлінська діяльність

  • організація навчально-виховного процесу

  • науково-методичний супровід

  • інклюзивна освіта

  • професійна компетентність

  • психологічний супровід навчально – виховного процесу

  • виховання особистості

  • основи здоров’я

  • класному керівнику




  • профільне навчання

  • логопедична служба




  • на допомогу фахівцеві

  • сценарії свят, виховних заходів

  • шкільна бібліотека


Зміст

Назва видання



Видавництво

Пр.

У Міністерстві освіти і науки

*

Наказ МОН України від 10.01.2011 №6 „Про підсумки перших Всеукраїнських інтернет- зборів батьків першокласників”

Директор

Школи


10

Шк.світ




Управлінська діяльність

*

Клименко Г.В., Канцедал А.О. Особливості атестації педагогічних працівників

Завучу.Усе для роботи

5-6

Основа




*

Трембач Л.В. Сучасні підходи до управління навчально-виховним процесом


Управління школою

7-9

Основа




*

-Вознюк Л. Державна атестація ЗНЗ

- Дмитрусь О. Найскладніше управлінське питання



Директор школи

10

Шк.світ







Зоц В. Роль учителя в розбудові системи освіти сталого демократичного суспільства

Завуч

7

Шк.світ







Терновська Л., Сметана Ю. Профілізація школи: змістовий та управлінський аспекти. Інформаційна карта

Директор коли

9

Шк.світ







Бакал С. Програмно- цільове планування діяльності школи

Завуч

9

Шк.світ




Організація навчально-виховного процесу

*

-Черних О.В. Індивідуальний урок: проблеми й перспективи

-Астахова О.В., Тихоплав С.М. Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра

- Руденко В.О. Про кінець уроку замовимо слово

- Кирпичов О.В., Неліна Н.М. Електронний журнал для батьків

- Кукса Л.П. Виявлення й робота з обдарованими дітьми


Педагогічна майстерня

3

Основа







- Борисенко Л.М. Підготовка до державної підсумкової атестації

Управління школою

7-9

Основа




*

- Боброва І.Педрада-атестація

- Берданова В. Інтерактивні технології у НВП



Директор школи

10

Шк.світ




*

-Технологія підготовки і проведення педради

- Жуковська С. Упровадження освітніх інновацій.Проект

Гуськова Т.В. Обдарована дитина в школі


Завуч

Завучу.Усе для роботи



8
5-6

Шк.світ


Основа







Робота з обдарованими дітьми. Методичні рекомендації

Завуч

7

Шк.світ







Баранова Т. Педрада сьогодні

Директор школи

9

Шк.світ




*

-Урбанська Л. Мотивація учнів до навчання та саморозвитку

- Здоров’язберігаючі технології на уроках



Завуч

9

Шк.світ




Науково-методичний супровід

*

-Павлютенков Є.М., Штанова В.Є. Науково-методичний супровід інноваційних процесів у школі: проблема директора

- Криницина Н.В. Вивчення та узагальнення ефективного педагогічного досвіду

- Ольховська О.С. Організація експериментальної роботи в ЗНЗ

- Малич О.В. Креативна освіта та навчально- виховний процес



Управління школою

7-10

Основа








- Страцинська В. Науково-методична робота: сучасні підходи до організації

- Гаврон В. Науково-методична робота: досвід, проблеми, пошук

- Карпенко А. Портфоліо вчителя і МО


Завуч

7

Шк.світ







Мілюшина А. Сучасні методи творчості

Завуч

9

Шк.світ




Інклюзивна освіта




Колупаєва А. та ін. Інклюзивне навчання: партнерські стосунки з родинами

Директор школи

10

Шк.світ




Професійна компетентність

*

- Сікора О.П. Компетентнісний підхід у роботі з педагогічними кадрами

- Несіоловська , Т.І.Вістерина Формування компетентності керівника як ресурс розвитку навчального закладу



Управління школою

7-9

Основа




Психологічний супровід навчально – виховного процесу

*

- Калошин В.В. Візуалізація

- Куцінко О.Т. 25 способів навчити неправильну дитину



Управління школою

7-9

Основа







Калошин В.Ф. Як одержати подарунок долі? (Психологічний практикум)

Завучу.Усе для роботи

5-6

Основа




*

- Косенчук О.Г. Інноваційна моднель „Тренінговий центр” – сучасна освітня технологія

- Кисиличак Т.В. Діагностичний інструментарій у роботі працівника соціально –психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу

- Туріщева Л.В. Уроки майстерності для шкільного психолога

- Ніколенко І.О. Суїцидальна поведінка підлітків. Причини та профілактика суїцидів

- Моісеєнко К.М. До проблеми підвищення кваліфікації психологів і соціальних педагогів


Шкільному психологу.Усе для роботи

3

Основа







Яких дітей люблять в школі

Завуч

9

Шк.світ




Виховання особистості

*

- Бірман О.О., Осадча О.Ю. Проект „шлях до безпечного життя”

- Романенко Н.А. та ін. Проект „Ми відповідальні за тих, кого приручили”

- Шведа І.А. Проект „Чисте подвір’я – чиста вулиця – чистий район”

- Аксьонова О.П. Положення про День здоров’я

- Марченко С.Ю. Тренінгові методики у превентивному вихованні

- Морозова А.В. Я обираю здоровий спосіб життя ( інтерактивні вправи)

- Залюбівська І.М. Форум – театр „Чесність та брехня”


Виховна робота в школі

3

Основа







Мартинець Л. Виховна система як життєвий простір особистості учня

Завуч

(Наша вкладка)



8

Шк.світ







Назаренко Г.І. Методи гуманістичного виховання

Педагогічна майстерня

3

Основа




Основи здоров’я

*

-Желєзнова Т.П., Бурлака Л.Г. Профілактика дитячого травматизму в закладах освіти: бесіди з попередження дитячого травматизму

- Іваненко Л.Д., Чеснокова І.Л. Формування пізнавальної активності учнів шляхом використання біологічних казок, легенд, притч

- Слюніна В.О. Урок за темою „Громадський транспорт і зупинки”

- Калошин В.Ф. Перша психологічна допомога

- Коломоєць С.Д., Федоренко І.В. Подорожі з цікавиком: дітям про безпечну поведінку на воді

- Світлична Л.І. Профілактика розладів зору у дітей

- Шугай Т.Й. Значення соціальної реклами у формуванні здорового способу життя

- Бойко Н.І. „Виховуємо особистість” – заняття – тренінг 8-9 класів. За програмою курсу за вибором „Молодь на роздоріжжі”



Основи здоров’я

3

Основа




Класному керівнику

*

- Дербеньова А.Г. , Кунцевська А.В. Створення й розвиток колективу

- Шубенко Н. Плюси і мінуси вчительського консерватизму

- Новікова О. Учнівське самоврядування в інших країнах

- Богданова В.Я. Вплив реклами на школярів

- Ламтєва І.М. Вчимося жити за законами здоров’я


Класному керівнику. Усе для роботи

3

Основа




Профільне навчання

*

-Петрощук Н. Профільна школа: історія і сьогодення

- Пономарьова Г. Мотивація у виборі профілю навчання



Директор школи

7

Шк.світ







Ефективні курси у профільній школі

Директор школи

10

Шк.світ




Логопедична служба

*

- Лалаева Р.И. Методика психолингвистического изученя нарушений устной речи у детей

- Рябич І.І. Модель діагностичного обстеження мовленнєвого розвитку дитини трирічного віку

- Васильєва К.І. Кохлеарна імплантація- шлях у світ звуків

- Ручко С.М. Система коррекционной работы с дошкольниками с ОНР ІІІ уровня ( с использованием адаптированных методов и приемов ТРИЗ и РТВ)

- Мовчан Н.М. Робота з дошкільниками із загальним недорозвитком мовлення ( ЗНМ)

- Головко Т.В. Розвиток чуттєвої та емоційної сфери дошкільників засобами образотворчої діяльності

- Дедик І.О. Використання казок у процесі формування сукцесивних навичок у молодших дошкільників


Логопед

3

Основа




На допомогу фахівцеві

Початкова школа




*

- Вауліна О.М. Упровадження інтерактивних методів навчання на уроках читання

- Муница Н.Д. Изменения в живой и неживой природе с наступлением весны. Урок- утренник курса « Я и Украина»

- Шмойлова Т.В. Ой, весно, весно! Що ж ти нам принесла? Інтегрований урок української мови та природознавства у 3 класі

- Петік Ю.О. Вербові котики. Інтегрований урок позакласного читання та образотворчого мистецтва у у 4 класі

- Галущак І.Я. Весняні квіти – такі прекрасні, пахучі, милі, дуже красні! Інтегрований урок із рідної мови, музики та образотворчого мистецтва у 4 класі

- Тимощенко М.В. Складання і розв’язування задач на пропорційне ділення. Нестандартний урок математики у 4 класі

- Пузик О.А. „ Квітне рідна сторона, ніби квітка весняна!”Створення композицій із різних матеріалів. Інтегрований урок образотворчого мистецтва, трудового навчання, громадянської освіти в 3 класі

- Маковська Т.В. Свято весняної природи. Пейзажна композиція. Урок образотворчого мистецтва у 4 класі

- Третьякова В.А. О хороших манерах в живых картинках и примерах. Игра- путешествие для 1- 4 классов


Початкове навчання та виховання

7

Основа




*

- Сахно Т.П. Префікс. Цикл уроків української мови в 3 класі

- Матченко С.А. Весна. Растения весной. Интегрированный урок курса «Я и Украина» и трудового обучения во 2 классе

- Билоус Л.Н. Сказка П.Бажова « Серебряное копытце». Урок внеклассного чтения в 4 классе

- Гурбич Л.М. „Розлилися води...” Театралізоване дійство

- Ткаченко П.І. Цікава математика

- Діденко М.Є. Дидактичний матеріал з навчання грамоти

( післябукварний період)

- Острян Н.І. „Я – маленька україночка”. Конкурс – свято з народознавства у 4 класі

- Присяжнюк О.В. „Встречай с любовью стаи птичьи...” Внеклассное мероприятие

- Калитенко С.Ж. Птицы – наши друзья! Интеллектуальная игра



Початове навчання та виховання

9

Основа




*

- Грицюк О.І. Інтерактивні технології навчання молодших школярів

- Яковлева Т.Н. Путешествие в космос. Интегрированный урок трудового обучения, чтения и математики в 1 классе

- Погорєлова Т.В. „ Малюємо словом весну”. Урок розвитку зв’язного мовлення в 3 класі з елементами інтеграції

( природознавство і музика)

- Третьякова В.О. «Добро твориться просто”. Урок позакласного читання у 3 класі

- Костенко М.И. „Давайте будем любить планету!” Классный час в 4 классе



Початове навчання та виховання

8

Основа




*

- Положення про піклувальну раду загальноосвітнього навчального закладу

- Тематика нарад у заступника директора

- Педагогічні заповіді А.Хуторського

- Вчимося співпрацювати. Організація різновікової взаємодії

- Портфоліо як засіб оцінювання особистих досягнень учня.(Матеріали до засідання МО вчителів початкових класів, м.Артемівськ Луганської області)

- Організація методичної роботи в початковій школі

- Деякі особливості системи роботи завуча початкової школи ( З досвіду роботи заступника)

- Народна педагогіка в початковій школі



Завуч

Вкладка завучу початк.

школи


9

Шк.світ




Українська мова




*

- Корж Н.М. Центр педагогічної спадщини Софії Русової

- Харибіна Н.М. Метод Джигсоу на уроках української літератури. Актуальні освітні технології

- Ткач О.О. Зміни приголосних при творенні слів. Подорож Україною. Урок у 6 класі

- Івченко Л.П. Односкладні речення. Урок у 9 класі

- Майстренко Н.М. Чернігівщина – край поетичний. Урок мови в 9 класі

- Борисова А.М. Яскраві сторінки життя і творчості Павла Глазового. Урок позакласного читання

- Приходько І.Ф. Українське лицарство у творах Андрія Чайковського

- Микола Побелян Вже сонця – у зіницях, кохана, це ж весна...

- Молочко С.Р. Підготовка до ЗНО -2011


Вивчаємо укр. мову та літературу

7

Основа




*

- Руденко Г.І. Рання лірика Павла Тичини

- Човганюк М.В. Види зв’язку в складному реченні: сполучниковий сурядний і підрядний . Урок у 9 класі

- Скрипнюк О.В. Правопис не з дієприкметниками. Урок у 7 класі

- Манян Л.В. І. Нечуй- Левицький „Хмари” . Урок у 10 класі

- Мосейчук Н.І. „Людина – це найвеличніша з усіх істот”. Літературна композиція пам’яті Івана Багряного

- Скорженко М.М. Підготовка до твору- опису пам’ятника за власним спостереженням

- Марчук Т.П. Синтаксична вправність учнів. Тестові завдання

- Садкіна В.І. Шкільна система Швеції: розмаїття в умовах рівної конкуренції



Вивчаємо україську мову та літературу

8

Основа




*

- Маленко О.О. Ліна Костенко. Криголам українського духу

- Ярошенко Н.В. Дієслово як частина мови. Урок у 6 класі

- Прилипко Т.Ю. В.Симоненко „Цар Плаксій та Лоскотон”. Характеристика дійових осіб. Мова твору. Урок у 5 класі.

- Семка О.М. Г.Квітка-Основ’яненко . „ Маруся”. Урок у 9 класі. 2 години

- Черних Н.М. Лист. Адреса. Урок розвитку мовлення

- Калюжна О.І. Творчі диктанти на уроках мови

- Герасимова Л.В. Словотвір. Тестові завдання

- Лупандіна Л.О. Турнір українських знавців- словесників

- Гамова Г.І. Культура ділового спілкування

- Угланова К. Реклама зомбує наших дітей



Вивчаємо україську мову та літературу

9

Основа




Зарубіжна література




*

- Прадійчук О. та ін. Забезпечити співтворчість учителя й учня.

( Методичні прийоми вивчення новели Р.Бредбері „Усмішка”),

6 клас

- Васюк Л. Алегорію і символіку семикласники осягають за допомогою компаративу ( На матеріалі творів О.Гріна та А.де Сент- Екзюпері), 7 клас



- Буцкая И. Полифонизм романа М.Ю.Лермонтова „Герой нашего времени” ( О речевых характеристиках его персонажей, особенностях воплощения авторской позиции)

- Сутула О., Тригуб І. Орієнтовне планування уроків світової літератури ( 10 клас)

- Цитріна З. На рівні мови ( Урок структуралістичного аналізу за творчістю Рейнера Марії Рільке), 11 клас

- Вайновська Марія Дослідження словесної тканини твору через ключові слова ( Матеріали до уроку за повістю- притчею Е.Хемінгуея „Старий і море”)

- Шостка А. Орфей и Эвридика: как возможно художественное произведение ( Заметки на полях работы Моиса Бланшо)

- Прадійчук О. Легенда століття ( Позакласний захід за творчістю Ернеста Міллера Хемінгуея)



Всесвітня література

3

Педагогічна преса




Англійська мова




*

- Володарський О.П. Формування лексико – граматичних навичок

- Портянко С.В.Healthhy way of life

-Хандогій Л.Д. What makes a personality?

- Заспівайло В.В. Chek yourself

- Судорикова С.П. Организация внеклассной работы в школе как один из путей личностно – развивающего подхода в обучении школьников

- Сударикова С.П. Материалы к неделе английского языка « We learn english we love english”

- Сапієва Поетична година „ Love in english poetry” ( для 9-10-х класів)

- Устюжаніна М.В. Роль спортивної термінології у словниковому складі англійської та української мов



Англійська мова та література

7

Основа






Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3

Схожі:

Науково методичний центр iconНауково-методичний центр
Розділ науково-методичні основи розвитку інтерактивних технологій навчання на уроках української мови та літератури
Науково методичний центр iconУправління освіти Миколаївської міської ради Науково-методичний центр Психолого-педагогічний
Методичний посібник містить теоретичні поняття, які розкривають особливості обдарованої дитини, демонструє методи виховання та розвитку...
Науково методичний центр iconВиконання плану роботи окз «Харківський організаційно-методичний центр туризму»
В межах функціональних обов’язків окз «Харківський організаційно-методичний центр туризму» (далі – Заклад) визначено перелік напрямків,...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка