Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе



Дата конвертації27.06.2017
Розмір445 b.



«Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.»

  • «Патріотичне виховання - це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується.»

  • В.О.Сухомлинський





Мета і завдання міні-проекту

  • Мета і завдання міні-проекту

  • Нормативно-правова база

  • Термін реалізації міні-проекту

  • Вимоги до міні-проекту

  • Критерії оцінювання міні-проекту

  • Очікувані результати

  • Висновки

  • Інформаційна довідка



активізація діяльності класних керівників з виховання в учнів почуття патріотизму,

  • активізація діяльності класних керівників з виховання в учнів почуття патріотизму,

  • посилення моральної складової в загальній системі формування в учнів національної гідності, готовності до виконання громадянських та конституційних обов’язків, особистісних рис громадянина Української держави,

  • успадкування духовних надбань українського народу,

  • досягнення високої культури взаємин, набуття соціального досвіду, фізичної досконалості, художньо-естетичної, інтелектуальної, правової, трудової, екологічної культури, розвиток психологічних і професійних якостей.



формування високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу;

  • формування високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної самосвідомості, любові до рідної землі, держави, родини, народу;

  • виховання дисциплінованості, сумлінності та чесності, поваги до Конституції України, Законів України;

  • виховання в учнів шанобливого ставлення до державних символів – Державного Герба України, Державного Прапора України і Державного Гімну України, почуття громадянства, освіченості, формуванню національної свідомості, належності до рідної землі;



формування в учнів відданості та вірності українському народові, готовності до захисту України, забезпечення її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості;

  • формування в учнів відданості та вірності українському народові, готовності до захисту України, забезпечення її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканості;

  • виховання в учнів почуття гордості за свою державу, прагнення стати повноцінним її громадянином;

  • забезпечення духовної єдності поколінь, підтримка та пропагування сімейних цінностей;

  • формування національної свідомості і людської гідності, толерантного ставлення до інших націй, культур і традицій;

  • формування здорового способу життя, прагнення до фізичного саморозвитку, сприяння протидії негативним впливам і явищам, які існують у сучасному суспільстві.



Класним керівникам та учням школи підготувати міні-проект «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави» до 1 березня 2015 року

  • Класним керівникам та учням школи підготувати міні-проект «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави» до 1 березня 2015 року



Про хід виконання програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011р. № 1243

  • Про хід виконання програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011р. № 1243

  • 27.03.2015



Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схвалена Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 344;

  • Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схвалена Указом Президента України від 25 червня 2013 року № 344;

  • Концепція національно-патріотичного виховання молоді, затверджена наказом Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства культури і туризму України від 27 жовтня 2009 року № 3754/981/538/49 (зі змінами);



Указ Президента України від 19 жовтня 2012 № 604 «Про заходи у зв’язку з відзначенням 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років»;

  • Указ Президента України від 19 жовтня 2012 № 604 «Про заходи у зв’язку з відзначенням 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років»;

  • Розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 травня 2013 року № 360 «Про затвердження плану заходів на 2013-2015 роки з підготовки і відзначення 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років»;



Наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України від 21 жовтня 2013 року №1453/716/997 «Про Програму патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України та План заходів Естафети Програми на 2013-2015 роки»;

  • Наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України від 21 жовтня 2013 року №1453/716/997 «Про Програму патріотичного виховання учнівської та студентської молоді в навчальних закладах України та План заходів Естафети Програми на 2013-2015 роки»;

  • Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»;



Доручення голови Київської обласної державної адміністрації від 09.12.2013 № 148-1 щодо вдосконалення роботи з патріотичного виховання в навчальних закладах області;

  • Доручення голови Київської обласної державної адміністрації від 09.12.2013 № 148-1 щодо вдосконалення роботи з патріотичного виховання в навчальних закладах області;

  • Наказ департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 13.12.2013 № 405 «Про вдосконалення роботи з патріотичного виховання в навчальних закладах області».



Листопад 2014 року - березень 2015 року

  • Листопад 2014 року - березень 2015 року



І.Презентація :

  • І.Презентація :

  • Куточок державної символіки

  • Відзначення державних свят

  • Традиції та звичаї

  • Екскурсії

  • Пропаганда патріотизму:

  • Години спілкування

  • Акції

  • Тематичні вечори, свята

  • Виставки малюнків

  • Змагання

  • ІІ. Випуск тематичної учнівської газети, буклету, бюлетня, листівки до визначних дат

  • ІІІ. Сценарій виховного заходу



І.Презентація не менше 20 слайдів (0 – 70 балів):

  • І.Презентація не менше 20 слайдів (0 – 70 балів):

  • Куточок державної символіки (0 – 5 балів)

  • Відзначення державних свят (0 – 10 балів)

  • Традиції та звичаї (0 – 10 балів)

  • Екскурсії (0 – 10 балів)

  • Пропаганда патріотизму:(0 – 35 балів)

  • Години спілкування (0 – 5 балів)

  • Акції (0 – 5 балів)

  • Тематичні вечори, свята (0 – 10 балів)

  • Виставки малюнків (0 – 5 балів)

  • Змагання (0 – 10 балів)

  • ІІ. Випуск тематичної учнівської газети, буклету, бюлетня, листівки до визначних дат (0 – 20 балів)

  • ІІІ. Сценарій виховного заходу (0 – 10 балів)



організаційно-управлінський аспект:

  • організаційно-управлінський аспект:

  • підвищення освітньо-виховних, розвивальних, рекреаційних можливостей класних керівників в контексті забезпечення гармонійного розвитку особистості;



освітньо-виховний аспект:

  • освітньо-виховний аспект:

  • формування в учнів високих моральних цінностей, патріотизму, етнічної та національної свідомості, любові до рідної землі, родини, народу, бажання сприяти історико-культурному розвитку України; виховання дисциплінованості, сумлінності та чесності, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки; формування здорового способу життя, прагнення фізичного саморозвитку, сприяння протидії негативним впливам і явищам, які існують у сучасному суспільстві;



соціально-просвітницький аспект: поширення серед учнів знань про рідний край, сприяння виявам поваги до його історії, турботи про сучасне і майбутнє; використання позашкільного освітньо-виховного простору району для духовного, інтелектуального й фізичного розвитку учнів;

  • соціально-просвітницький аспект: поширення серед учнів знань про рідний край, сприяння виявам поваги до його історії, турботи про сучасне і майбутнє; використання позашкільного освітньо-виховного простору району для духовного, інтелектуального й фізичного розвитку учнів;



освітньо-маркетинговий аспект: розроблення презентаційних і просвітницьких заходів для учнів, формування позитивного іміджу навчального закладу і як центру розвитку успішної, конкурентоспроможної, національно-свідомої особистості з активною громадянською позицією;

  • освітньо-маркетинговий аспект: розроблення презентаційних і просвітницьких заходів для учнів, формування позитивного іміджу навчального закладу і як центру розвитку успішної, конкурентоспроможної, національно-свідомої особистості з активною громадянською позицією;



методико-технологічний аспект: удосконалення технологій патріотичного виховання в умовах тісної взаємодії різних соціальних інституцій.

  • методико-технологічний аспект: удосконалення технологій патріотичного виховання в умовах тісної взаємодії різних соціальних інституцій.



В міні-проекті беруть участь учні 2 – 11 класів в кількості 364 особи та класні керівники в кількості 19 осіб.

  • В міні-проекті беруть участь учні 2 – 11 класів в кількості 364 особи та класні керівники в кількості 19 осіб.

  • Захист міні-проекту відбудеться 27.03.2015 року.

  • Основну увагу при оцінюванні міні-проекту буде приділятися змісту, а також вмінню захищати міні-проект.







Патріотизм виявляється в любові до Батьківщини, свого народу, турботі про його благо, сприянні становленню й утвердженню України як суверенної, правової, демократичної, соціальної держави, готовності відстояти її незалежність, служити і захищати її, розділити свою долю з її долею, повазі до українських звичаїв і обрядів, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою.

  • Патріотизм виявляється в любові до Батьківщини, свого народу, турботі про його благо, сприянні становленню й утвердженню України як суверенної, правової, демократичної, соціальної держави, готовності відстояти її незалежність, служити і захищати її, розділити свою долю з її долею, повазі до українських звичаїв і обрядів, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою.



Розвинена правосвідомість виявляється в усвідомленні особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленні до законів та державної влади.

  • Розвинена правосвідомість виявляється в усвідомленні особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленні до законів та державної влади.



Політична культура— це політична компетентність (наявність знань про типи держав, політичні організації та інституції, принципи, процедури й регламенти суспільної взаємодії, виборчу систему), а також лояльне й водночас вимогливе ставлення громадян до держави, її установ, органів влади, здатність брати активну участь в ухваленні політичних рішень. 

  • Політична культура— це політична компетентність (наявність знань про типи держав, політичні організації та інституції, принципи, процедури й регламенти суспільної взаємодії, виборчу систему), а також лояльне й водночас вимогливе ставлення громадян до держави, її установ, органів влади, здатність брати активну участь в ухваленні політичних рішень. 



Культура міжетнічних відносин передбачає поважне ставлення дітей та учнівської молоді до прав людини; сформованість інтересу до представників інших народів; толерантне ставлення до їхніх цінностей, традицій, мови, вірувань; вміння гармонізувати свої інтереси з етнічними та релігійними групами заради громадянської злагоди.

  • Культура міжетнічних відносин передбачає поважне ставлення дітей та учнівської молоді до прав людини; сформованість інтересу до представників інших народів; толерантне ставлення до їхніх цінностей, традицій, мови, вірувань; вміння гармонізувати свої інтереси з етнічними та релігійними групами заради громадянської злагоди.



Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011р. № 1243

  • Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» затверджена наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011р. № 1243



2013-2015 роки є роками відзначення 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників і 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років:

  • 2013-2015 роки є роками відзначення 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників і 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років:

  • - “Слава визволителям України”

  • “Союз спадкоємців Перемоги”

  • “Пам’ятники українцям – учасникам Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років



“Листівка ветеранові”.

  • “Листівка ветеранові”.

  • У 2015 році відзначення 420-річниці від дня народження Богдана Хмельницького.

  • У 2015 році виповнюється 25 років (1989 році) Верховна Рада прийняла Закон України “Про державний статус української мови”

  • 9 травня – День пам’яті жертв Другої світової війни

  • 22 листопада – День пам’яті жертв голодомору “Всеукраїнська акція “Засвіти свічку””

  • 22 січня – День Соборності та свободи України

  • 14 жовтня – День українського козацтва



Склад організаційного комітету

  • Корчак О.В., голова оргкомітету, заступник з виховної роботи

  • Тарнавська Л.В., заступник, педагог-організатор

  • Члени оргкомітету:

  • Соколенко О.О., вчитель інформатики

  • Стеблина І.І., практичний психолог

  • Щербінська Т.В., завідуюча бібліотекою



Склад журі

  • Медвідь С.В., голова журі, директор школи

  • Члени журі:

  • Слюсар О.Д., заступник з навчально-виховної роботи

  • Лесик Л.В., заступник з навчально-виховної роботи

  • Соколенко О.О., вчитель інформатики

  • Франовська Ю.Ю., вчитель історії та правознавства





Каталог: patriot
patriot -> Конкурсу пошукових робіт «Сила, мужність, честь»
patriot -> Конкурсу пошукових робіт «Сила, мужність, честь»
patriot -> Тарас ти чув: співала мати при вікні
patriot -> Березнівська центральна районна бібліотека організаційно-методичний відділ Національно-патріотичне виховання в бібліотеках
patriot -> Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах, що додаються
patriot -> Програма скаутинг І краєзнавство (5 років навчання)


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе iconБерезнівська центральна районна бібліотека організаційно-методичний відділ Національно-патріотичне виховання в бібліотеках
Національно-патріотичне виховання в бібліотеках: реком матеріали / Березнівська центр районна б-ка;[відп за вип. Л. А. Гарбар; упоряд.:...
Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе iconБіосфера — сфера життя, оболонка Землі, населена живими організмами. Біосфера — сфера життя, оболонка Землі, населена живими організмами
Біосфера з одного боку є середовищем життя,а з іншого-результатом життєдіяльності організмів
Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе iconПатріотичне виховання в початковій школі

Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе iconНаціонально-патріотичне виховання на уроках математики
Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу,...
Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе icon«патріотизм починається з любові до людини…» Про патріотичне виховання на уроках української літератури та в позакласній діяльності. Теорія, досвід, практика
Батьківщини. Визначені провідні педагогічні ідеї наукових праць В. О. Сухомлинського. Запропоновано зразки дидактичних матеріалів...
Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе iconМетодичні рекомендації Із досвіду роботи викладача іноземної (англійської) мови
Національно-патріотичне виховання засобами суспільно-гуманітарних дисциплін у системі професійно-технічної освіти
Патріотичне виховання це сфера духовного життя, яка проникає в усе iconМетодичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка