Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів



Скачати 223,48 Kb.
Дата конвертації01.08.2017
Розмір223,48 Kb.
ТипПрограма


Веселкова країна

міцно всіх нас єднає.

Справа є у нас спільна –

дружба хай не згасає.



«Веселкова

країна»

Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів
Автор:
Литвин Ірини Миколаївни

Софіївсько-Борщагівський НВК

Веселкова пісня

(М. Ясакова О. Янушкевич)



1.
За веселковим, за небокраєм
Хтось на сопілці чарівно грає.
А чи то грає, чи то здається,
Чи пісня лине із мого серця?
Приспів:
Над моїм краєм,
Над моїм містом
Пісня лунає
Голосом чистим.
Пісня злітає
У світ широкий.
Веселка грає
На семи нотах.
2.
В чарівній пісні слова чудові,
Всі кольорові, всі веселкові.
Краплинки сонця у кожнім слові.
Краплинки щастя теж кольорові.
Приспів






Пояснювальна записка

Школа — це майстерня,

де формується думка

підростаючого покоління,

треба міцно тримати

її в руках, якщо не хочеш   випустити з рук майбутнє.
  А. Барбюс
 

«Веселкова країна» - це програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів, спрямована на усвідомлення вихованцем себе як особистості, як найвищої цінності, навколо якої ґрунтуються всі суспільні пріоритети. В основу виховної роботи покладена концепція гуманістичної психології та педагогіки життєтворчості. Програма передбачає активне залучення школяра до виховного процесу на засадах співпраці, діалогу, партнерства. Вона розроблена відповідно до Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про молодіжні та дитячі громадські організації», «Про охорону дитинства», Основних орієнтирів виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Конвенції ООН про права дитини.

Символом країни є веселка, а її кольори вказують на різні напрямки виховної роботи. Чому саме веселка стала ключовою у створенні програми? Дуже часто діти порівнюють свої проблеми та негаразди з грозою, а перемоги та успіхи – з веселкою, що з’являється на небі після дощу та сповіщає про прихід погожої днини. Сучасне покоління живе на зламі епох: втрачаються віками підтримувані славні традиції українського народу, діти зневажливо ставляться до цінностей своїх батьків, розривається зв'язок між поколіннями. Врятувати природу і людство можуть лише докорінні зміни у системі цінностей, що існують у суспільстві. Йдеться про створення могутньої системи виховних впливів, що спрямовані на гармонізацію мислення сучасної людини та формування в неї правильного емоційно-ціннісного ставлення до світу. Уся

робота, що проводиться в програмі, спрямована на розвиток творчих здібностей учнів, формування їх особистості, самовизначення і самореалізації,

на виховування в особистості культури життєдіяльності, високої духовності, яка дає можливість продуктивно будувати повсякденне життя, правильно визначати лінії життя.

У «Веселковій країні» є свої закони:



  • Поважати традиції та історію свого народу.

  • Шанувати людей, рідних, близьких.

  • Допомагати друзям, виручати їх з біди.

  • Старанно навчатися.

  • Піклуватися про здоров’я, займатися спортом.

Любити природу.

Мета програми: згуртувати класний колектив, формувати в учнів життєстійкість, життєздатність через життєтворчу педагогіку.

Завдання програми:

  • Відновлювати родинно-національні традиції, що забезпе­чують зв'язок поколінь і збереження куль­турних скарбів українського народу, впливають на розви­ток і соціальну спрямованість дитини в сім'ї та суспільстві.

  • Розвивати пізнавальну активність учнів, творчу ініціативу, організаторські здібності.

  • Формувати бережливе і дбайливе ставлення до власного здоров’я як найвищої цінності.

  • Виховувати патріотів рідної землі, знавців і шанувальників історії своєї сім’ї, школи, свого міста, рідного краю; морально-етичні та громадянські якості школярів, які в своїй життєдіяльності керуються загальнолюдськими принципами.

  • Залучати батьків, учнів, громадськість до колективних та індивідуальних форм роботи.



Місто Калинове

В дитинстві відкриваєш материк, Народе мій, як добре те,

котрий назветься потім – Батьківщина. Що ти у мене є на світі.

Л. Костенко М. Вінграновський

Мета: формувати в учнів національну свідомість, почуття патріотизму і любові до своєї Батьківщини; формувати ціннісне ставлення до рідної мови, національної культури, державної символіки; виховувати соціально активну особистість з усвідомленою громадською життєвою позицією, з вірою у майбутнє свого народу.
Орієнтовний зміст

Поняття “батьківщина”. Бережливе ставлення до історії сво­го народу. Історія рідного краю: минуле, сучасне, майбутнє. Люди – найбільше багатство нашої країни. Зустрічі з людьми незвичайної долі. Культура, традиції, державні символи.

Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Святковий урок «Державні символи України»

Класна година « Коли в людини є народ, тоді вона уже людина»

Читацька конференція «Легенди рідного краю»

Бесіда « Україна пам’ятає про голодомор 1932-1933рр.»

Конкурс читців « Мова моя солов’їна»

Конкурс малюнків «Моя країна моїми очима»

Усний журнал «Конвенція ООН та Конституція України про права дітей»

Бесіда «Ніхто не забутий, ніщо не забуте»

Літературна вікторина «Історія рідного краю: минуле, сучасне, майбутнє»

КТС « І світиться теплом Кобзар з портрета, вслухаючись у рідну ніжну мову»

Екскурсія в Музей Великої Вітчизняної війни

Проект «Калина на шкільному подвір’ї»

6 клас

Святковий урок «Та земля мила, де мати народила»

Бесіда «Українці, які прославили мій край»

Фотоконкурс «З любов’ю до України»

Проект «Моя мала Батьківщина»

КТС «У кожній громаді вчителеві раді»

Свято «Барви осені» (Моя Україна)

Класна година «Мої права та обов’язки»

Бесіда «Мова рідна, слово рідне…»

Літературна вікторина «Перлини народної мудрості»

Екскурсія в Музей Чорнобиля

Класна година «Школа – наш дім, ми господарі в нім»

Конкурс читців поезії Т.Г. Шевченка

7 клас

Святковий урок «Народні символи України»

Класна година «Україна від козацьких часів до сьогодення»

Проект «Моє рідне село»

Свято «Барви осені» (Гори, ріки і полонина – це моя Україна)

Бесіда до Дня Соборності України «Як будемо в дружбі жити – нас нікому не зломити!»

Усний журнал «День пам’яті загиблих під Крутами»

Тиждень історії та київщинознавства «Всяка пташка своє гніздо знає»

Участь учнів класу в конкурсі знавців української мови ім. П.Яцика

Урок права «Основний закон нашої держави»

Круглий стіл до Дня Перемоги «Вічно живе пам'ять людська»

Екскурсія до м. Умань

Класна година «Чорнобиль – попередження, його уроків людство не забуде»

8 клас

Святковий урок «Сім чудес України»

Вікторина «Що ти знаєш про Україну?»

Проект «Видатні люди мого краю»

Класна година «Збережемо наш скарб – рідну мову»

Тиждень українознавства «Квітка пахтить на стеблині, а людина розцвітає на Батьківщині»

Урок пам’яті «Трагедія українського народу – голодомор 1932-1933рр.»

Диспут «Українці за кордоном. Що таке діаспора?»

Круглий стіл «Я – громадянин і патріот держави»

Проект «Допоможемо ветеранам. Земле, поорана горем, лихом засіяна чорним»

Фотоконкурс «Моє село – земля моїх батьків»

Класна година «Пам’ятаємо героїв Чорнобиля»

Екскурсія до м. Переяслав-Хмельницький. Відвідування музеїв.

9 клас

Святковий урок «Україна – культурна держава»

Художня виставка «Видатні вчені України»

Проект «Пошук легенд рідного краю. Забудеш рідний край — твоє всохне коріння»

Класна година «Громадянське суспільство – гарантія дотримання прав людини»

Брейн-ринг «Плекаймо рідну мову»

Круглий стіл «Право на приватне життя»

Бесіда до Дня Пам’яті Крутів «Ваш світлий подвиг незабутній»

Диспут «Якби я був президентом…»

Літературна вікторина «Українські письменники. В своїй хаті своя й правда, і сила, і воля»

Усний журнал "Найбільша ріка України крізь Київ до моря пливе"

Вернісаж "Малюю природу рідного краю", «Кожному мила своя сторона»

Екскурсія до м. Львів

Місто Людяності

Нехай дитяче серце хвилюється Добрі починання спонукають до

за долю живого і красивого. добрих справ.

Мета: формувати в учнів загальнолюдські цінності, самоповагу, почуття власної гідності, духовно-моральну культуру особистості, активну моральну життєву позицію; вчити співпрацювати з іншими, поєднувати слова і справи.

Орієнтовний зміст

Особистість, її місце в соціумі. Спілкування дітей і представників старшого покоління як фактор розвитку особистості. Культура спілкування. Духовне зростання особистості. Самовдосконалення як засіб формування характеру. Цінності життя. Дружба і взаєморозуміння.



Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Усний журнал «Дружба – це…»

Рольова гра «Вчимося спілкуватися»

Конкурс «Тлумачний словник ввічливих слів»

Година спілкування «Мій клас»

Інформаційний довідник «Що в імені твоїм?»

Конкурс малюнків «Якою я хочу бачити свою школу в майбутньому?»

Акція милосердя «У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі»

Класна година «Вмієш працювати – вмій відпочивати. Як ти проводиш свій вільний час?

Бесіда «Осла впізнаєш по вухах, а брехуна – по очах»

Зустріч з психологом школи «Якщо ти погано вчинив»

6 клас

Класна година «Мої права та обов’язки»

Дискусія «Головні чесноти». Тест «Чи вихована Ви людина?»

Інформаційний довідник «Що таке милосердя? Красиві слова чи конкретна допомога? Міжнародна організація «Червоний Хрест»

Зустріч з психологом школи «Які причини цинізму, жорстокої поведінки підлітків, їх агресії?»

Круглий стіл «Звідки береться неуважність людини, байдужість, черствість, корисливість? Скарай, недоле, людину, яка кривдить сиротину!»

Класна година «Людей я буду любити, добро й милосердя чинити»

Рольова гра «Я зичу Вам доброго дня!»

Проект «Золоте правило поведінки»

7 клас

Класна година «Добро і зло»

Перегляд відеофільму «Доля людини»

Зустріч з представником правоохоронних органів «Закон і ми»

Зустріч з психологом школи «Не потрап у тенета…»

Проект «Мій справжній друг»

Класна година «Ти – українець. Пізнання себе як нації і держави. Ми з поля рідного, Вкраїни діти, не дай зрости нам, доле, пустоцвітом. Людина не має права бути безбатченком. Коли в людини є народ, тоді вона уже людина.»

Круглий стіл «Велика це біда – бездумність вчинку. Розсудливість. Коли починаєш відповідати не тільки за себе.»

Бесіда «Зловредність, грубість, лихослів’я – данина моді чи негативні людські якості?»

8 клас

Класна година «Що означає бути підлітком?»

Зустріч з психологом школи «Взаєморозуміння. На чому воно ґрунтується?»

Усний журнал «Дружба між юнаками і дівчатами. Що таке любов? Зрадливість? У чому полягає духовна краса людини?»

Тренінг «Людина повинна бути інтелігентною»

Класна година «Лікуймо наші душі зачерствілі. Освіченість, милосердя, великодушність, постійність і цнотливість – ось ціна наша і честь»

Інформаційний довідник «Правила користування мобільним зв’язком у громадських місцях»

Бесіда «Дисципліна – свобода чи необхідність?»

Проект «Уроки добрих справ»

9 клас

Класна година « Бережи одяг знову, а честь – змолоду»

Проект «Людині потрібне людське тепло». Зустрічі з одинокими людьми, допомога пристарілим людям.

КТС «Колектив починається з мене»

Проект «Портрет мого колективу»

Зустріч з представником соціальної служби «Молодь проти насильства»

Зустріч з психологом школи «Критика і самокритика»

Усний журнал «Жити – означає спілкуватися»

Ток-шоу «Мої вчителі, старші друзі та наставники»

Туристичний похід «Хочеш пізнати людину – візьми її з собою в дорогу»



Місто Трударів

Кожний юнак, кожна дівчина повинні Ніхто не робиться майстром,

знати, що навчаючись у школі, їм треба не тренуючись в майстерності.

готувати себе до праці, до того, щоб Ян Коменський

створювати цінності, корисні для

людини, для суспільства.

В. Сухомлинський

Мета: формувати в учнів значимість суспільно-корисної праці, ставлення до неї як до форми буття і способу самореалізації особистості; розвивати здатність усвідомлено вибрати майбутню професію в ім’я національного державного інтересу; виховати в учнів такі риси характеру як вмотивованість, цілеспрямованість, організованість, кмітливість, працьовитість.

Орієнтовний зміст

Праця. Трудові акції. Моя школа – мій дім. Професії. Екскурсії на виробництва.



Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Класна година «Як організувати себе»

Операція «Озеленення класу»

Класна година «Прибираємо у класі, наче вдома. На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить»

Конкурс малюнків «Професія моїх батьків»

Усний журнал «Праця чи лінощі: що краще? Народна мудрість про працю і лінощі, роль праці в житті кожної людини»

Година спілкування «Ціна твого підручника»

Поради практичного психолога «Вчись учитись, щоб уміти трудитись»

Операція «Прибирання шкільної території, закріпленої за класом»

КТС «Майстерня Діда Мороза»

Проект «Професії від А до Я»

Подорож "На роботу до тата і мами". Екскурсія на виробництва, де працюють батьки.



6 клас

Операція «Затишок в класній кімнаті»

Класна година «Хвала рукам, що пахнуть хлібом»

Вікторина «Без праці нема життя»

Проект «Словник професій у малюнках»

Бесіда «Ціна однієї хвилини»

Свято «Нумо, хлопці!»

Свято «Господарочка»

Операція «Прибирання шкільної території, закріпленої за класом»

Тренінг «Чи вмію я працювати?»

Екскурсія на іграшкову фабрику.

7 клас

Класна година «Як навчитися цінувати і розраховувати свій час?»

Дискусія «Як вибрати майбутню професію?»

Організація прибирання класу «Бджола мала, а й та працює»

Оформлення кабінету, куточка класу.

Бесіда «Бережливе ставлення до шкільного майна»

Проект «Професії в піснях»

Класна година «Твоє робоче місце. Видно пана по халявах»

КТС «Трудова біографія моєї родини»

Екскурсія на завод «Оболонь»



8 клас

Класна година «Країна потребує професіоналів. Як ним стати?»

Операція «Приберемо світлицю до свята»

Бесіда «Де роботяща учениця – там чиста світлиця»

Дискусія «Чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять»

Класна година «Як правильно організувати свою працю?»

Урок-презентація «У світі професій»

КТС «Школа – мій дім, я – господар у нім»

Рольова гра «Мій перший мільйон»

Ток-шоу «Кишенькові гроші»

Зустріч з психологом школи «Твій професійний вибір»

Екскурсія на фабрику ялинкових іграшок.



9 клас

Класна година «Ким бути чи яким бути?»

Оформлення стенду «Професії від А до Я»

Фотоальбом «Трудова біографія моєї сім’ї»

Зустріч з Героєм праці. «Справа мого життя»

Дискусія «Держава потребує професіоналів»

Проект «Впорядкуємо ігровий майданчик для малят»

КТС «Ти господар у своїй школі і вдома»

Екскурсія на кондитерську фабрику.

Заповідник Зелений

Природо рідна, всі ми твої діти, Природо! Ти наш другий дім,

Про тебе дбати мусимо весь час, Колиско мила, берегине славна.

Щоб все жило, щоб все цвіло довкола Щоб нам у ньому затишно було,

Й не соромно тобі було за нас. Зусиль прикласти треба нам немало.

Мета: формувати екологічну культуру особистості як форму регуляції взаємодії людини з природою; збагачувати знання учнів про взаємозв’язок природи і суспільства; виховання любові до рідної природи та відповідальності за природу як національне багатство, основу життя на землі; прищеплювати розуміння багатогранної цінності природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема.

Орієнтовний зміст

Уроки милування природою. Вивчення природи рідного краю. Взаємостосунки людини і природи. Бережливе ставлення до природи. Участь у конкурсах, трудових операціях та екологічних акціях.



Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Класна година «У царстві флори і фауни рідного краю»

Конкурс композицій з природного матеріалу «Україна – різнобарвний світ»

Операція «Годівничка – нашими руками»

Природоохоронна акція «Збережи ялинку»

Уявна мандрівка «Зоопарк»

Бесіда «Будь природі другом»

Створення коміксів «Правила поведінки під час відпочинку на природі»

Екскурсія до Київського Будинку Природи

Вікторина «Таємниці природи»



6 клас

Класна година «Вода – безцінне багатство. Бережіть її.»

Перегляд документального кінофільму «Природа України»

Конкурс-фантазія на кращу композицію з природного матеріалу

Тварини – наші друзі. Похід до Київського цирку.

Природоохоронна акція «Жива ялинка хай росте»

Операція «Встанови годівничку»

Класна година «Екологічні катастрофи»

Зустріч з представником МЧС «Бережіть ліс від вогню!»

Проект «Знай і люби свій край!»



7 клас

Екскурсія в Музей Води

Класна година «Земля – годувальниця»

Конкурс фото робіт «Природа і фантазія»

Свято «Щедрі дари осені»

Природоохоронна акція «Не рубай ялинку!»

Екскурсія в Київський Ботанічний сад

Вікторина «Ерудит природи»

Класна година «Червона книга: для кого?»

Проект «Вальс квітів»



8 клас

Класна година «Мову рідної природи розуміти серцем вчись»

Конкурс «Природа і фантазія»

Рольова гра «Екологічне лото»

Конкурс композицій з природного матеріалу «Осінній дивограй»

Природоохоронна акція «Замість ялинки – зимовий букет»

Конкурс малюнків «Мальовнича моя Україна»

Класна година «Світ природи в народному епосі»

Засідання дискусійного клубу «Глобальні проблеми людства»

Екскурсія в Природничий музей



9 клас

Прес-конференція «У відповіді перед майбутнім»

Класна година «Збережемо наше довкілля»

Соціальний проект «Ландшафтний дизайн пришкільної території»

Виступ агітбригади юних екологів

Екологічний КВК

Свято врожаю.

Урок пам’яті «Уроки Чорнобиля»

Класна година «Стояла я і слухала весну…»

Акція «Посади дерево»





Море Знань і Вмінь

Доклади серця свого до навчання Чого б ти не навчався,

і вуха свої до розумних слів. Ти навчаєшся для себе.

Притчі Соломона Петроній

Мета: виховувати в учнів бажання вирости гармонійно розвиненою успішною людиною, допомогти учням пізнати свої здібності, сприяти їхньому розвитку;

стимулювати прагнення кожного учня до самоосвіти та самовдосконалення;

розвивати увагу, пам'ять, мислення; формувати в учнів життєстійкість, життєздатність, вміння застосовувати набуті знання і вміння в житті.

Орієнтовний зміст

Навчання. Інтелект. Здібності. Світ моїх захоплень. Книга – мудрий порадник.



Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Класна година «Здобудеш освіту – побачиш більше світу. Як організувати своє навчання?»

Знайомство з новими вчителями «Шануй учителя, як родителя»

Тестування «Визначення інтелекту»

Бесіда «Про що говорить твій щоденник?»

Перевірка відвідування учнями школи, спізненням їх на уроки. Ранні пташки воду п’ють, а пізні – слізки ллють»

Свято до Дня Наума «Не кажи – не вмію, а кажи – навчусь!»

Рольова гра «Чи уважний чи читач?»

Вікторина «Три мудреці»

Бесіда з батьками не тему «Здібності вашої дитини»

Урок-презентація «Світ моїх захоплень»

6 клас

Круглий стіл з батьками на тему «Навчання та виховання - завжди поряд»

Класна година «Учись змолоду - пригодиться на старість»

Свято до Дня Наума «Мудрий ніхто не вродився, а навчився»

Класна година «Книга вчить, як на світі жить»

Тестування: «Ставлення учнів до навчання»

Пізнавальна гра «Що? Де? Коли?»

Екскурсія «Бібліотека - повітря освіти»

Зустріч з майстринею вишивки «Чарівна краса вишиванки»

7 клас

Тематичний діалог «Я і наука»

Класна година «Розум за гроші не купиш»

Круглий стіл з батьками на тему «Не бажай синові багатства, а бажай розуму»

Класна година «Всяка справжня освіта здобувається лише шляхом самоосвіти»

КТС «Світ моїх захоплень»

Усний журнал «У світі живопису»

Вікторина «Марафон ерудитів»

Класна година «Золото без розуму – болото»

8 клас

Класна година «Чого навчився, того за плечима не носити»

Ігрова програма «Тато, мама, я - читацька сім'я»

Бібліотечний урок «Книга вчить, як на світі жить»

Диспут «Контроль і самоконтроль: з чого вони починаються»

Заочна подорож «По континентах»

Батьківські збори «Наші діти - наша спільна турбота»

Класна година «Учитись ніколи не пізно»

Прес-конференція «Знання і тільки знання роблять людину великою і вільною»

9 клас

Класна година «Гарна птиця пером, а людина розумом»

Тест для школярів «Особливості розумової працездатності»

Інтелектуальна гра «Найрозумніший»

Класна година «Знання людей завжди веде і до самопізнання»

Мотиваційний тренінг «Як спонукати себе та інших до ефективної діяльності»

Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»

Проект «Скарбничка народної мудрості»

Класна година «Як замолоду навчишся, так і життя проживеш»

Гора Богатирська

Тільки у сильному, здоровому тілі Здоров’я – стан повного фізичного,

дух зберігає рівновагу, і характер духовного і соціального благополуччя.

розвивається у всій своїй могутності. Єдина краса, яку я знаю, - це здоров’я.

Герберт Спенсер Г. Гейне

Мета: формувати усвідомлення пріоритету здорового способу життя; розвивати знання та вміння оцінювати свій фізичний і психічний стан, своє здоров’я; виховувати охайність, інтерес до занять фізичною культурою; вчити конструктивно підходити до вирішення різних життєвих ситуацій.

Орієнтовний зміст

Здоров’я. Здоровий спосіб життя. Режим дня. Особиста гігієна. Загартування. Раціональне харчування. Профілактика захворювань. Попередження травматизму. Роль фізкультури і спорту в житті людини. Шкідливі звички. Спортивні ігри, змагання і свята.



Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Бесіда «Хто охайний – той приємний»

Зустріч з лікарем «Життєві навички, сприятливі для здоров’я»

Класна година «Чистота – запорука здоров’я»

Спортивне свято «Тато, мама, я – спортивна сім’я»

Бесіда-інструктаж «Безпечна дорога до школи»

Зустріч з інспектором ДАІ «Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди»

Конкурс малюнків «Де багато вітамінів»

Година спілкування «Твій режим дня»

6 клас

Бесіда з медсестрою школи «Дизентерія – хвороба брудних рук»



Бесіда «Що таке шкідливі звички»

Бесіда-інструктаж «Обережно – електроприлади!»

Тренінг «Як поводитися у небезпечних ситуаціях»

Зустріч із лікарем «Збудники хвороб»

Спортивне свято «Ми козацького роду діти»

Конкурс плакатів «Бережіть здоров’я змолоду»

Бесіда-інструктаж « Небезпечні предмети та речовини»

7 клас

Класна година «Наші земляки – відомі спортсмени Європи»

Конкурс анти тютюнової реклами

Бесіда з медсестрою школи «Профілактика простудних захворювань»

Конкурс плакатів «Життя – найвища цінність»

Спортивне свято „Веселі старти”

Проект «Ми за здоровий спосіб життя»

Класна година «Твоє здоров’я в твоїх руках»

Батьківські збори «Здорові діти – щасливі батьки»

8 клас

Класна година «Веселість – здоров’я гармонійної душі. Як «вмикається» настрій?»

Конкурси плакатів «Ми за здоровий спосіб життя»

Фотовиставка «Як ми відпочиваємо»

Козацькі забави «Степові лицарі»

Бесіда з медсестрою школи «Гігієна споживання їжі»

Зустріч з представником соціальної служби «Шкідливим звичкам – ні!»

Класна година «Хто зі спортом дружбу водить, той до лікаря не ходить»

Проект «Роль фіззарядки. Є воля – є людина»

9 клас

Класна година «Без здоров'я нема щастя»

Зустріч з лікарем «Статевий розвиток підлітка»

Година спілкування «Що означає харчуватись раціонально»

Батьківські збори «Здоров'я нашої родини»

Гра-тренінг «Щоб не трапилось біди, правил дорожніх дотримуйся завжди»

Бесіда з медсестрою школи «Хворобу легше попередити, ніж потім з нею боротись»

Проект «Корисна їжа»

Класна година «Головні медикаменти - це чисте повітря, холодна вода»
Сад Родинного Затишку

Батьки і діти! Діти і батьки! Важко виразити словами те особливе
Нерозділиме і одвічне коло… світле щось,
що народжується в нашій
Б. Г. Олійник. душі,
коли ми згадуємо тепло рідного


сімейного гнізда. До глибокої старості

залишаються в нас якісь сердечні зв’язки

з тією родиною, з якої ми вийшли”.

К. Д. Ушинський

Мета: сприяти особистісному розвитку учнів шляхом гармонійного поєднання та взаємодії шкільного та сімейного виховання; підготувати вихованців до життя в існуючих соціальних умовах; реалізувати їх творчий потенціал шляхом пізнання родинних традицій рідного народу; формувати усвідомлення ідеалів сім’ї, родини.

Орієнтовний зміст

Поняття “рід”, “родина”, “родовід”. Взаємини у колективі та сім’ї. Умови створення доброзичливої атмосфери в сім’ї. Повага до старших. Сімейні традиції, їх збереження та примноження. Сімейні реліквії. Знайомство з родинами. Виставки, конкурси.




Орієнтовна тематика форм виховної роботи

5 клас

Класна година «Мій клас – моя родина»

Батьківські  збори «Спільні  зусилля  сім’ї  і  школи – запорука  виховання  Людини».

Зустріч із шкільним психологом «Визначення темпераменту учнів»

Анкетування батьків «Вивчення рівня педагогічної культури і освіченості батьків»

Конкурс малюнків «Моя сім’я»

Класна година «Шануй і слухай батьків своїх»

Батьківські  збори «Чи знаєте ви, скільки часу повинна витрачати на виконання домашнього завдання ваша дитина? Як потрібно організовувати виконання домашнього завдання? Чи систематично ви контролюєте це? Які форми контролю? »



6 клас

Класна година «Хто забув звичаї своїх батьків – карається людьми і Богом»

Батьківські  збори «Шляхи та засоби виховання у дітей відповідальності за свої вчинки. До чого призводить байдужість батьків до запитань дитини? Чи є постійні обов’язки у вшихдітей?»

Сімейний проект «Родовідне дерево»

Консультпункт практичного психолога для батьків «Батьківський авторитет – могутня сила виховання»

Святкування Дня Матері

Проект «Шевченко в житті моєї родини»

7 клас

Класна година «Твої обов’язки вдома»

Музично-літературна композиція «Колиска роду – українська хата»

Класна година «Ким ти є для однокласників»

Складання фотоальбому класу «Наша шкільна родина»

Проект «Моя сім’я в роки Великої Вітчизняної війни»

Батьківські  збори «Що може спричинити нечесність підлітка? Чи завжди ви щирі з дітьми? Чи довіряєте їм? Що краще виховує: довір’я чи суворий контроль? Як ви ставитесь до друзів своїх дітей?»

Класна година «Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь добренько»

Написання твору про членів сім’ї

8 клас

Класна година ««Берег мого дитинства»

Батьківські  збори  на  тему  «Батьки  і  діти:  конфлікт  чи  взаєморозуміння»

Проект «Роде мій красний»

Класна година «Берегиня нашого дому»

Написання віршів про членів сім’ї

Батьківські  збори «Чи залучаєте ви дітей до праці? Виховання самостійності у дитини. Чи виховуєте ви своїх дітей вдячними?»

Сімейне свято «Співуча родина»



9 клас

Класна година «Який птах, таке й гніздо»

Проект «Традиції нашого народу»

Батьківські  збори «Мікроклімат вашого дому. Як у сім’ї згідливе життя, то й виросте людина до пуття. Чи завжди ви контролюєте свій емоційний стан у спілкуванні з дітьми? Чи завжди уважні і тактовні?»

Дискусія «Доти ягнятка скачуть, доки матір бачать. Чи можна соромитися своїх батьків? Чи поважаєте ви їх працю?

Батьківські  збори «До чого може призвести погоня за «модними» речами? Як речі та ставлення людей до речей впливають на процес виховання підлітків?»





Каталог: Files -> downloadcenter
downloadcenter -> Наталія звольська
downloadcenter -> Перекази І легенди Звягельщини
downloadcenter -> Уроках читання. Презентація творчих знахідок учителів молодших класів. Тема уроку: Літературні казки про тварин. Іван Франко «Лисичка і Журавель»
downloadcenter -> Методичні рекомендації до проведення заходів оформлення експозицій книжково-журнальних виставок Тема бесіди для учнів старших класів
downloadcenter -> До Антології увійшли поетичні та прозові твори письменників міста Катеринослава – Січеслава – Дніпропетровська, написані для дітей І про дітей, для юнацтва І про юнацтво за період 1883-2012 рр
downloadcenter -> Сценарій за іншими джерелами Методичні рекомендації до проведення заходів


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма виховної роботи з учнями 8-9-х класів
...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма виховної роботи з учнями класів
Любіть Україну – вашу власну державу. Не на словах, а на ділі, роблячи все, аби вона була процвітаючою, міцною, багатою, незалежною,...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма виховної роботи з учнями 5-9 класів Галина Котул Пояснювальна записка
Шлях до успіху для багатьох починається саме у школі. Школа – це перший суспільний (соціальний) досвід людини. Кожен день діти йдуть...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма національного виховання учнівської молоді
Млинівської райдержадміністрації, В. Сорочук, методист з виховної роботи відділу освіти Гощанської райдержадміністрації, Н. Тарасюк,...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма факультативного курсу для 10-11 класів філологічного, суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного профілів
Укладач: Володимир Терехов, заступник директора з навчально-виховної роботи Державного ліцею м. Білої Церкви, учитель-методист
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconНазва закладу
Тому, користуючись Програмою аналізу виховної роботи у класі, об’єктивно оцінюєте реальні результати виховної роботи за минулий рік...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма виховної роботи «Сім я патріота»

Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconПрограма з учнями 5-9 класів «Від \"я\" до \"Я\"»
Сучасна школа, що перебуває в умовах загрозливої моральної деградації суспільства, потребує оновлених підходів до реалізації мети...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconКласний керівник — організатор виховної роботи в класі
Усю цю роботу він проводить як офіційна, службова особа. Він несе відповідальність перед керівництвом школи та органами народної...
Програма виховної роботи з учнями 5-9-х класів iconНавчальний посібник з курсу „ методика соціально виховної роботи полтава 2009 (075. 8)
Методика соціально-виховної роботи: Навч посібник для студ вищ навч закладів / Авт упоряд. К. В. Педь. – Полтава.: Пдпу, 2009. –...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка