Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми



Дата конвертації16.01.2018
Розмір445 b.







  • Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст і письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми. І тільки хороший учитель знає ,скільки праці перероблено, поки ноти, ритми, мелодії не злились в музику уроку!

  • Проблема школи:

  • «Формування успішної особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій»



ІІ. Методична діяльність

  • ІІ. Методична діяльність

  • Проблема, над якою працюю:

  • Інтелектуальний та духовний розвиток на уроках української мови та літератури через застосування інтерактивних технологій







Ідея інтерактивного навчання

  • Ідея інтерактивного навчання

  • О. Пометун, Л. Пироженко

  • особистісно орієнтоване навчання

  • О. Савченко, С. Подмазін

  • проектні технології

  • К. Баханов, В. Гузєєв, О. Пєхота

  • С. Сисоєв “Основи педагогічної творчості”











«Мозкова атака(штурм)»

  • «Мозкова атака(штурм)»

  •  Прогнозування за ключовими словами

  • Кластер

  • Міні-твір ( есе)

  • Таблиця “Знаю – Хочу дізнатись – Дізнався»



Психологічне налаштування до уроку

  • Психологічне налаштування до уроку

  • Коло очікувнь від уроку

  • «Я тут, тому що…», «на уроці я повинен…», «

  • Виконати індивідуальне завдання: виписати на листок очікування, прикріпити на дошці.













« Літературний турнір»

  • « Літературний турнір»



Джоконда

  • Джоконда

  • Загадкова, усміхнена

  • Зачаровує,притягує, надихає

  • Очі наповнені блиском і вологою

  • Мона Ліза

  • (урок розвитку мовлення

  • «У людині все повинно

  • бути прекрасним»)



Інформація, що стосується кожної проблеми (підтеми, напрямку) заноситься в окреме коло.

  • Інформація, що стосується кожної проблеми (підтеми, напрямку) заноситься в окреме коло.

  • У спільну частину записується інформація, що стосується усіх виділених складових.

  • Тема: Поема «Мойсей» І. Я Франка – одна з вершин творчочті поета



Смисл цього прийому можна висловити наступними словами: «Я пишу для того, щоб зрозуміти, що я думаю».

  • Смисл цього прийому можна висловити наступними словами: «Я пишу для того, щоб зрозуміти, що я думаю».





І етап. Теоретичний. Мета: забезпечити міцне засвоєння учнями правил.

  • І етап. Теоретичний. Мета: забезпечити міцне засвоєння учнями правил.

  • Зорові опори (схеми, таблиці, алгоритми, гронування)

  • Словесні ключі:

  • КаФе ПТаХ: скинути, спитати, стиснути, схибити

  • ЧуК ПиШе Ці ФоКуСи ТиХо, Ми Не ВаЛеРіЙ.

  • Де Ти З’їСи Ці ЛиНи? (молодь, мить, скрізь, вітерець, жаль, осторонь).

  • На різдвяне свято різьбяр дзвякнув тьмяним цвяхом, і мавпячий горохвяний морквяний медяник став духмяним



Прийоми:

  • Прийоми:

  • - інформаційна атака;

  • - “Спіймай помилку”;

  • - алгоритм;

  • Система тренувальних вправ:

  • словникові диктанти;

  • вправа “Коректор”;

  • “Свої приклади”;

  • списування з ускладненням;

  • вправи без інструкцій



Метод проектів – це модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення певного “продукту” під контролем учителя.

  • Метод проектів – це модель організації навчального процесу, орієнтована на творчу самореалізацію особистості, розвиток її можливостей у процесі створення певного “продукту” під контролем учителя.

  • Проект “Театр корифеїв: учора і сьогодні”

  • 1. Формулювання теми.

  • 2.Робота з різноманітними джерелами інформації.

  • 3. Обробка матеріалів.

  • 4. Оформлення результату.

  • 5. Презентація.









Концепція виховної роботи:

  • Концепція виховної роботи:

  • 1. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

  • 2. Ціннісне ставлення до людей.

  • 3. Ціннісне ставлення до природи та праці

  • 4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

  • 5. Ціннісне ставлення до себе:

  • Тренінг “Я і соціум”; “Ефективне спілкування”;

  • Диспут “Моя життєва позиція”; “Що означає бути патріотом?”

  • Ігрові програми “Ми – різні! Ми – рівні!”

  • Анкета думок “Ким бути, яким бути…”

















Якість навчання

  • Якість навчання

  • І семестр – 67% ІІ семестр – 70,4%









«Не навчайте дітей

  • «Не навчайте дітей

  • так, як навчали

  • вас – вони народилися

  • в інші часи».

  • Конфуцій





  • Ракіцька Валентина Василівна,

  • учитель української мови та літератури

  • Капітанівської ЗШ І-ІІІ ступенів

  • 2013 р.



Каталог: Files -> downloads
downloads -> «Це склад книжок» так скептик говорив, «Це храм душі» естет йому відмовив, Тут джерело всіх радощів земних, І їх дарують нам без цінним словом…»
downloads -> Для вчителів зарубіжної літератури
downloads -> Методичні рекомендації щодо викладання світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році // Зарубіжна літератури в школах України. 2013. №7-8
downloads -> Талант людини це божий дар
downloads -> Василь Стус постать,що єднає
downloads -> Антон павлович чехов
downloads -> Остап Вишня. Трагічна доля українського гумориста. Моя автобіографія
downloads -> Урок 1 т ема. Вступ. Роль художньої літератури у формуванні життєвих цінностей людини


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconПрактичні аспекти керівництва учнівськими дослідницькими роботами філологічної тематики І. Теми робіт
Вільям А. Ворд, “посередній учитель викладає, гарний учитель пояснює, видатний учитель показує, великий учитель надихає”. Треба бути...
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconУрок у 6 б класі Володимир Винниченко «Федько халамидник». Образ Федька. Щедрість головного героя твору на добро Учитель. Доброго дня усім! Сьогодні ви
Хочу довести до учнів істину, що в людині головне її внутрішній світ. На даному уроці використовуватиму такі методи, форми та прийоми...
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconЛітература: Твори Олеся Гончара
Т – Людина І зброя: Роман. Щоб світився вогник: Повість. Микита Братусь: Повість. Японські етюди.– 468 с
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconВалентина Зінкевич, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва; Алла Біла, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва; Ірина Степаненко, учитель-дефектолог, старший учитель днз№582 м
Валентина Зінкевич, учитель-дефектолог вищої категорії, учитель-методист днз№582 м. Києва
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconТ. Г. Шевченко Коротка біографія
Тарас спершу жив у дяка Павла (пас свині, працював разом з наймитами), згодом був школярем-попихачем у дяка П. Богорського (де майже...
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconУрок №1. Знайомство з Шопеном. Дитинство. Юність. Творчість (етюди)
Обладнання: презентація до уроку, конспект, роздатковий матеріал, (додатки), музичні файли для прослуховування та перегляду, комп’ютер,...
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconСтепан Будний (1933- 1958)
Степан Будний поет, учитель, журналіст. Він назавжди залишився в пам'яті молодим, двадцятип'ятирічним
Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби І наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст І письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми iconРекомендовані методи І прийоми викладання предмета «Природознавство» у 1 – му класі



База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка