Творчості учнівської молоді



Скачати 217,29 Kb.
Дата конвертації29.03.2018
Розмір217,29 Kb.

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЖИТОМИРСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ

ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ


Затверджено:

Наказ управління освіти

Житомирської міської ради

№ 309 від “03” 09 2014 р.

Навчальна програма з позашкільної освіти

художньо-технічного профілю

«Бісерна флористика»

початкового та основного рівнів

4 роки навчання
Автор: Герасимчук Ганна Валеріївна,

керівник гуртка «Бісероплетіння»


Місце роботи: Житомирський міський

центр науково-технічної творчості

учнівської молоді
адреса: ЖМЦНТТУМ,

вул Пушкінська, 19,

м. Житомир, 10014

тел. 8 -(0412)-22-56-97


Зміст

  1. Пояснювальна записка……………………………………..3

  2. Початковий рівень………………………………………….6

  3. Основний рівень 1 рік навчання………………………… ..8

  4. Основний рівень 2 рік навчання………………………… 11

  5. Основний рівень 3 рік навчання……………………… …13

  6. Прогнозований результат………………………………….16

  7. Список використаної літератури ………………………....17



Пояснювальна записка

Всі хвилювання, увесь сум

Твого збентеженого серця

Гнучкій вербі віддай!



Мацуо Басе
Бісер знову в моді. Він повертається у фіолетових відтінках півників, в травневих трояндах, в ніжних кольорах берізки, що обплітає влітку огорожі, в червоних маках і синіх волошках, що розкидані по пшеничному полю серед розсипів соняшників.

Намистинкі малюють арабески на крихітних деревах, що принесуть в будинок кольори і аромати пір року.

Гурток «Бісерна флористика» має на меті ознайомити учнів з основними прийомами виготовлення квітів, комах та дерев з бісеру та намистин, дати їм можливість оволодіти розповсюдженими і рідкісними техніками плетення з бісеру.

Метою програми є формування компетентностей особистості засобами

гуртка «Бісерна флористика». Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:

1. Пізнавальної, що забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями, які стосуються бісерної флористики як одного з видів сучасного декоративно-прикладного мистецтва.

2. Практичної, що сприяє оволодінню навиками виготовлення різноманітних виробів із бісеру.

3. Творчої, що забезпечує формування творчих здібностей.

4. Соціальної, що сприяє вихованню дбайливого і шанобливого ставлення до народних традицій, національної свідомості, формування естетичного смаку; популяризації бісероплетіння.

Програма орієнтована на роботу з дітьми віком від 5 до 18 років і має початковий та основний рівні навчальної підготовки вихованців.

Програма розрахована на 4 роки навчання: 1 рік навчання на початковому рівні, 3 роки — на основному рівні.

Загальний обсяг та тривалість занять становить: початковий рівень та основний рівень 1 рік навчання – 144 год. (4 год. на тиждень), 2 рік навчання – 216 год. (6 год. на тиждень), 3 рік навчання - 216 год. (6 год. на тиждень).

Навчальна програма гуртка початкового рівня передбачає загальний розвиток дитини, сприяння виявленню здібностей, обдарувань вихованців, розвитку їхнього інтересу до творчої діяльності, створення умов для вибору творчої діяльності, адаптації вихованців до позашкільної діяльності.

Завданнями роботи гуртка “Бісерна флористика” основного рівня є ознайомлення дітей з різними техніками і матеріалами плетення квітів, комах та дерев з бісеру, розширення уявлень про оточуючий світ, зближення дітей з природою, виховання бережливого ставлення до неї, розвиток мислення і уваги, прагнення до новизни і творчого пошуку, розвиток естетичного смаку.

Програмою передбачено теоретичні і практичні заняття. Перевага надається індивідуальним методам навчання. На заняттях основний час відводиться на практичну роботу. До неї входить виготовлення ескізів, підбір матеріалів, виготовлення та оздоблення виробів.

Під час навчання учні поступово опановують різні техніки виготовлення виробів, вчаться працювати з різними матеріалами та інструментами.

Увесь навчальний процес має творчий і виховний характер. Діти вчаться проектувати і створювати свої вироби для практичного вжитку: оформлення школи, житлових кімнат та інших приміщень.

В процесі навчання учні набувають навички спілкування та спільної колективної праці. Колективна робота виховує в дітей дружні взаємовідносини, відчуття взаємодопомоги.

Робота в гуртку тісно пов’язана з декоративним мистецтвом та природознавчими науками, тому учні під час навчання знайомляться з історією мистецтва бісерної флористики, а також з особливостями будови, та природними ознаками багатьох рослин. Велика увага акцентується на ознайомленні учнів з рідкісними рослинами та комахами, що занесені до Червоної книги України.

Програма інтегрує знання гуртківців з різних областей знань: історія, мистецтвознавство, екологія, природознавство тощо.

Для естетичного виховання учнів, розширення їх світогляду велике значення мають екскурсії в музеї, на виставки декоративно – прикладного мистецтва, зустрічі з народними майстрами.

Для більш успішного засвоєння матеріалу необхідно використовувати картки зі схемами плетення квітів, комах та дерев з бісеру, плакати із зображенням покрокового виконання виробів, зразки виробів, різноманітні ілюстративні, фото та відеоматеріали, вироби майстрів.

Контроль за засвоєнням гуртківцями даної програми здійснюється через поточні перевірки знань та умінь впродовж усього навчання і з урахуванням результатів участі в конкурсах і виставках різних рівнів.

Розподіл годин за темами – орієнтовний. Теми подані в порядку зростання складності матеріалу.



Орієнтовний навчально – тематичний план

Початковий рівень





Тема

Кількість годин

Усього

Теоретичні

Практичні

1

2
3


4
5
6

7
8


9


Вступне заняття

Історія виникнення бісеру і бісерної флористики

Плетення комах з бісеру

Плетення квітів з бісеру петельною технікою

Плетення квітів з бісеру паралельною технікою

Виготовлення сувенірів до свят

Плетення дерев з бісеру петельною технікою

Екскурсії

Підсумкове заняття


2

2
10

56
38
8

16
8

4


2

2
2


6
4
2

2
8


4


-

-
8


50
34
6

14
-

-


Разом:

144

32

112

Зміст програми

  1. Вступне заняття

Значення праці в житті людини. Ознайомлення з програмою роботи гуртка. Демонстрація зразків.

Правила поведінки під час занять і під час перерви. Інструменти, матеріали та пристрої, необхідні при роботі. Правила безпеки праці, протипожежної безпеки.




  1. Історія виникнення бісеру і бісерної флористики

Історія виникнення бісеру. Перші намистини, матеріали з яких виготовлявся бісер в давнину. Бісер в давньому Єгипті. Перші фабрики по виготовленню бісеру. Історія бісерної флористики. Бісерна флористика Середньовіччя. Французська бісерна флористика ХІХ сторіччя. Бісерна флористика ХХ сторіччя.


  1. Плетення комах з бісеру

Найпростіші техніки плетення з бісеру на дротяній основі – петельна техніка та паралельна техніка. Плетення комах з бісеру петельною та паралельною техніками плетення. Технологія з’єднання частин виробу з бісеру.

Практична робота: Плетення бабки та метелика петельною технікою плетення з бісеру. Плетення сонечка паралельною технікою плетення з бісеру.

  1. Плетення квітів з бісеру петельною технікою

Складові частини квітки з бісеру. Технологічні особливості плетення квітів з бісеру петельною технікою. Технологія збірки квітів з бісеру.

Практична робота: Плетення простих квітів петельною технікою плетення з бісеру: хризантема «Морозець», айстра, лаванда, ромашка, фіалка, підсніжник, дикий лук, мімоза, гортензія.

  1. Плетення квітів з бісеру паралельною технікою

Технологічні особливості плетення квітів з бісеру паралельною

технікою. Види бісеру. Калібрування бісеру.



Практична робота: Плетення найпростіших квітів паралельною технікою плетення з бісеру: барвінок, лілея, пролісок, білокрильник, клематіс, ірис, тігридія.

  1. Виготовлення сувенірів до свят

Використання бісеру у виготовленні сувенірів до новорічних, весняних та родинних свят.Технологія виготовлення бісерних сувенірів.

Практична робота: Плетення новорічних сувенірів з бісеру – мініатюра «Новорічний вінок», мініатюра «Дзвіноки». Плетення весняного сувеніру Верба.

  1. Плетення дерев з бісеру петельною технікою

Технологія плетення і збірки мініатюрних дерев з бісеру петельною технікою. Види крон дерев в природі. Основи золотого перетину.

Практична робота: Плетення мініатюрних дерев з бісеру петельною технікою: клен, сніжне дерево. Збирання дерев. Закріплення дерев в основі.

  1. Екскурсії

Екскурсії до Музею природи, Краєзнавчого музею, Ботанічного саду, на виставки декоративно – ужиткового мистецтва.

9. Підсумкове заняття

Підведення підсумків роботи за півріччя та за рік. Визначення кращих учнівських робіт. Відзначення гуртківців.



Орієнтовний навчально – тематичний план

основний рівень перший рік навчання





Тема

Кількість годин

Усього

Теоретичні

Практичні

1

2
3


4

5

6



7
8
9

10


Вступне заняття

Основні техніки бісерної флористики

Основи кольорознавства

Плетення польових квітів

Виготовлення сувенірів до свят

Плетення метеликів з бісеру

Плетення лісових весняних квітів паралельною технікою

Плетення декоративних квітів паралельною технікою

Екскурсії

Підсумкове заняття



2

2
2


62

12

12


18
22

8

4



2

2
2


8

2

2


2

4

8



4

-

-
-


54

10

10


16

18

-



-


Разом:

144

36

108


Зміст програми


  1. Вступне заняття

Значення праці в житті людини. Ознайомлення з програмою роботи гуртка. Демонстрація зразків, виготовлених гуртківцями і керівником влітку.

Повторення правил поведінки під час занять і під час перерви. Інструменти, матеріали та пристрої, необхідні при роботі. Правила безпеки праці, протипожежної безпеки.


2. Основні техніки бісерної флористики

Ознайомлення учнів основними техніками, плетення з бісеру, що застосовуються в бісерній флористиці: паралельна техніка, петельна техніка, голчата техніка, дугова техніка. Особливості виконання технік. Значення вдалого вибору техніки в передачі основних рис квітки. Демонстрація квітів, що сплетені за допомогою даних технік.



3. Основи кольорознавства

Ознайомлення з основами кольорознавства. Значення кольору у флористиці. Особливості передачі кольорової гамми квітки у бісерній флористиці. Колористичне коло. Виготовлення кольористичних схем квітів. Основні та допоміжні кольори. Поняття контрасту.



4. Плетення польових квітів

Польові квіти Полісся. Ознайомлення з ботанічними особливостями таких польових квітів як: ромашка, мак, волошка, дзвіночок, лютік, смолка, мишачий горошок, фіалка триколірна, конюшина, гвоздика польова, цикорій, незабудка, суничка. Основні частини квітки. Легенди та повір’я про польові квіти. Техніки плетення польових квітів: петельна, голчата та паралельна техніка. Ознайомлення зі спареним плетенням паралельною технікою.



Практична робота: Плетення польових квітів: ромашки, мака, волошки, дзвіночка, лютіка, смолки, мишачого горошка, фіалки триколірної, конюшини, гвоздика польової, цикорія, незабудки, сунички.


  1. Виготовлення сувенірів до свят

Історія весняних свят в Україні. Квіти у весняній обрядовості українців. Основні композиційні закони аранжування з квітів. Поняття «ескіз».

Практична робота: Розробка ескізу до святкової весняної композиції. Створення композиції за власним ескізом.

  1. Плетення метеликів з бісеру

Технологія плетення метеликів з бісеру для оздоблення квіткових композицій. Метеликі України. Рідкісні метелики України та світу.

Практична робота: Виготовлення метеликів з бісеру: павине око, адмірал, лимонниця.

  1. Плетення лісових весняних квітів паралельною технікою

Лісові весняні квіти. Ознайомлення з ботанічними ознаками таких весняних квітів як: пролісок, підсніжник, анемона лісова. Легенди та перекази про весняні квіти. Особливості плетення весняних квітів з бісеру.

Практична робота: Плетення весняних квітів паралельною технікою: нарциса, проліска, під сніжника, анемони лісової.

  1. Плетення декоративних квітів паралельною технікою

Декоративні квіти. Ознайомлення з ботанічними ознаками та різновидами таких декоративних квітів, як: гібіскус, цикламен, стеліція, зозулині черевички, клематіс, лілея. Легенди та перекази про декоративні квіти. Особливості плетення декоративних квітів з бісеру.

Практична робота: Плетення декоративних квітів з бісеру паралельною технікою: гібіскуса, цикламена, стреліції, зозулених черевичків, клематісу, лілеї.

  1. Екскурсії

Екскурсії до Музею природи, Краєзнавчого музею, Ботанічного саду, на виставки квітів.

10. Підсумкове заняття

Підведення підсумків роботи за півріччя та за рік. Визначення кращих учнівських робіт. Відзначення гуртківців.



Орієнтовний навчально – тематичний план

основний рівень другий рік навчання





Тема

Кількість годин

Усього

Теоретичні

Практичні

1

2
3


4
5

6
7
8

9


Вступне заняття

Історія розвитку бісерної флористики

Основи композиції

Плетення осіннього букету з бісеру

Плетення композицій до свят

Плетення весняного букету з бісеру

Плетення дерев з бісеру технікою неперервних одинарних петель

Екскурсії, виставки

Підсумкове заняття


3

3
3


69
36

66
18


12

6


3

3
3


6
6

6
3
12

6


-

-
-


63
30

60
15


-

-


Разом:

216

48

168


Зміст програми


  1. Вступне заняття

Значення природи в житті людини. Ознайомлення з програмою роботи гуртка. Демонстрація зразків, виготовлених гуртківцями і керівником влітку.

Повторення правил поведінки під час занять і під час перерви. Інструменти, матеріали та пристрої, необхідні при роботі. Правила безпеки праці, протипожежної безпеки.



2. Історія розвитку бісерної флористики

Історія розвитку бісерної флористики від давніх часів до наших днів. Бісерна флористика у Франції ХІХ сторіччя. Бісерна флористика в сучасному світі мистецтва.



3. Основи композиції

Ознайомлення з основами композиції. Поняття симетрії та асиметрії. Поняття композиційного центру. Поняття нюансу. Японська школа ікебани. Мова селам.



4. Плетення осіннього букету з бісеру

Осінні садові квіти. Ознайомлення з ботанічними ознаками таких осінніх квітів, як: айстра, жоржина, хризантема, чорнобривці, ехінацея, гладіолус, цинія. Легенди та перекази про осінні квіти. Дугова техніка плетення з бісеру. Особливості плетення осінніх квітів з бісеру дуговою технікою.



Практична робота: Плетення осінніх квітів: айстри, жоржини, хризантеми, чорнобривців, ехінацеї, гладіолуса, цинії.
5. Плетення композицій до свят

Історія зимових свят в Україні та світі. Квіти в новорічних композиціях. Основні композиційні закони школи аранжування квітів - согецу.



Практична робота: Розробка ескізу до новорічної композиції . Створення композиції за власним ескізом.

6. Плетення весняного букету з бісеру

Садові весняні квіти. Ознайомлення з ботанічними особливостями таких садових весняних квітів, як: анемона декоративна, нарцис, півонія, тюльпан, гіацинт, примула, фрезія, ірис. Легенди та перекази про весняні квіти. Комбіновані техніки плетення з бісеру.



Практична робота: Плетення весняних квітів: анемони декоративної, нарцису, півонії, тюльпана, гіацинта, примули, фрезі, іриса. Створення композицій з весняних квітів.

7. Плетення дерев з бісеру технікою неперервних одинарних петель

Мініатюрні дерева з бісеру клен та сакура, ботанічні особливості, форма крони. Легенди та перекази про клен та сакуру. Особливості техніки неперервних одинарних петель.



Практична робота: Плетення Мініатюрних дерев з бісеру клену та сакури технікою неперервних одинарних петель.

  1. Екскурсії

Екскурсії до Музею природи, Краєзнавчого музею, Ботанічного саду, на виставки квітів.

9. Підсумкове заняття

Підведення підсумків роботи за півріччя та за рік. Визначення кращих учнівських робіт. Відзначення гуртківців.



Орієнтовний навчально – тематичний план

основний рівень третій рік навчання





Тема

Кількість годин

Усього

Теоретичні

Практичні

1

2
3
4


5

6

7



8

9

10



Вступне заняття

Світові майстри бісерної флористики

Розробка схем плетення квітів з бісеру.

Плетення декоративних квітів з бісеру.

Плетення святкових композицій Аранжування з бісерних квітів

Плетення вазонів з бісеру

Плетення дерев з бісеру

Екскурсії, виставки

Підсумкове заняття


3

3
6
33


24

54

39



36

12

6



3

3
3
3


3

6

3



6

12

6



-

-
3
30


21

48

36



30

-

-



Разом:

216

48

168

Зміст програми


  1. Вступне заняття

Значення мистецтва в житті людини. Ознайомлення з програмою роботи гуртка. Демонстрація зразків, виготовлених гуртківцями і керівником влітку.

Повторення правил поведінки під час занять і під час перерви. Інструменти, матеріали та пристрої, необхідні при роботі. Правила безпеки праці, протипожежної безпеки.


2. Світові майстри бісерної флористики

Видатні майстри бісерної флористики України та світу ХХ-ХХІ сторіччя. Ознайомлення з роботами Вероніки Моісеєнко, Світлани Сапегіної, Олени Вірко, Тетяни Коссової, Оксани Шихти та інших.



3. Розробка схем плетення квітів з бісеру.

Ознайомлення з основами складання схем плетення квітів з бісеру різними техніками. Різновиди пелюсток та зелених листків в природі. Види суцвіть. Особливості передачі форми та кольору квітки в бісері.



Практична робота: Розробка схем плетення квітки за власним бажанням. Підбір кольорової гамми, та фактури бісеру для передачі характерних рис квітки.

4. Плетення декоративних квітів з бісеру.

Декоративні квіти. Фантазійні квіти. Ознайомлення з авторськими схемами відомих майстрів бісерної флористики. Гармонія форми к бісерних квітах. Ознайомлення з такими елементами техніки дугового плетення як зворотні перлі, елементи з зубчиками, елементи з розрізами.



Практична робота: Плетення декоративних квітів: декоративні дзвіночки та лілеї, фантазійні квіти, екзотичні квіти.
5. Плетення святкових композицій

Свята різних народів світу, символами яких є квіти. Квіти в святкових композиціях. Основні композиційні закони школи аранжування квітів - морибана.



Практична робота: Розробка ескізу до святкової композиції . Створення композиції за власним ескізом за законами школи аранжування морібана.

6. Аранжування з бісерних квітів

Аранжування квітів в Україні та світі. Відомі українські та світові майстри – флористи. Вимоги до складання композицій з бісерних квітів. Технологія закріплення бісерних квітів в основі. Символіка кольору. Символіка форми і ліній. Виразність композиції.



Практична робота: Розобка ескізів композицій. Плетення квітів з бісеру в різних техніках та аранжування композицій за власними ескізами учнів.

7. Плетення вазонів з бісеру

Екзотичні квіти, що їх вирощують в аранжереях та квартирах: орхідеї, глоксинії, сенполії, амариліси. Ботанічні особливості цих рослин. Легенди та перекази про вазонні квіти. Технологія плетення візонів з бісеру.



Практична робота: Плетення вазонів з бісеру: орхідеї, глоксинії, сенполії, амараліса.

  1. Плетення дерев з бісеру

Дерева з бісеру техніками скрутка, дуговою та голчатою технікою. Мімоза, акація, персик та інші квітучі дерева. Ботанічні особливості цих дерев та легенди про них. Поняття «золотого перетину». Технологія формування стовбура дерева за допомогою клею ПВА та сатин гіпсу.

Практична робота: Плетення дерев з бісеру: акації, персика, мімози та інших дуговою, голчатою техніками та технікою «скрутка».

9. Екскурсії

Екскурсії до Музею природи, Краєзнавчого музею, Ботанічного саду, на виставки квітів.



10. Підсумкове заняття

Підведення підсумків роботи за півріччя та за рік. Визначення кращих учнівських робіт. Відзначення гуртківців.



Прогнозований результат

По закінченні навчання учні повинні знати:



  • історію виникнення бісеру;

  • історію розвитку мистецтва бісерної флористики в Україні та в світі;

  • основні види бісеру, його різновиди;

  • інструменти та матеріали, необхідні при роботі з бісером;

  • технологію виготовлення схем для плетення квітів, дерев і комах з бісеру;

  • способи нарощування дроту до елементів плетення;

  • основні форми листків та пелюсток квітів в природі;

  • послідовність плетення і збірки квітів, дерев та комах з бісеру;

  • способи збірки та кріплення виробів;

  • основні техніки плетення квітів, дерев та комах з бісеру: паралельна техніка, спарене плетення, голчата техніка, скрутка, петельна техніка, дугова техніка, перехрещені вісі тощо та специфіку роботи в цих техніках;

  • основи кольорознавства;

  • основи аранжування квітів;

  • значення спеціальних понять та термінів: “ескіз”, “бісер”, “стеклярус”, “паєтки”, “схема”, “бонсай”;

  • основні складові частини живої квітки, дерева, комахи;

  • квіти та дерева, що занесені до Червоної книги України;

  • властивості матеріалів, що використовуються в роботі.

Учні повинні уміти:



  • готувати та прибирати своє робоче місце;

  • розрізняти особливості та ознаки, притаманні різним технікам виконання виробів з бісеру;

  • вірно використовувати спеціальну термінологію;

  • виконувати ескізи власних виробів;

  • правильно добирати кольорову гаму;

  • естетично оформлювати виріб;

  • самостійно виготовляти нескладні вироби в різних техніках;

  • вміти правильно користуватися інструментами, які потрібні при роботі в різних техніках;

  • самостійно розробляти нескладні схеми плетення квітів, дерев та комах з бісеру;

  • нарощувати дріт до елементів плетення;

  • складати композиції з квітів, за законами аранжування, та з використанням знань з кольорової грамоти;

  • дотримуватись в роботі правил техніки безпеки, протипожежної безпеки.


Список використаної літератури:


  1. Белов Н. В. Фигурки из бисера/ Н. В. Белов. – Минск: Харвест, 2007, 144с.: ил.

  2. Вильчевская Е. В. «Азбука бисероплетения. Секреты мастерства. Материалы. Техника.Модели.» М.: Мода и рукоделие, 2007, - 72с., ил.

  3. Виноградова Е. Г. Цветы из бисера/ Виноградова Е. Г. – М. : Сова, 2007. – 31с.: ил.

  4. Гашицкая Р. П. Цветы из пайеток. – М.: Мартин, 2007. – 72с., ил

  5. Грушина Л. В. Плетение из бисера/ Грушина Л. В. – М.: Карапуз, 2008. – 20с.: ил.

  6. Данкевич Е. В. Цветы из бисера / Е. В. Данкевич. – М.: Астрель, 2007. – 16 с.: ил.

  7. Дикт Д. А. Цветы из бисера в вашем доме/ Дикт Д. А. – Тверь.: Мартин, 2007. – 128ст.: ил.

  8. Коровкин О.А. Атлас цветов/ Коровкин О. А. – М.: Росмэн, 2005. – 72с.: ил.

  9. Ладынина Ю. Фигурки из бисера – Тверь: Культура и традиции, 2006.- 80с., ил.

  10. Магина А. Р. Подарки из бисера / Магина А. Р. – С-П.: Сова, 2006. 44с.: ил.

  11. Табунщиков Н. П. Аранжировка цветов – К.: Реклама, 1988. – 160с.: ил.

  12. Ткаченко Т. Б. Плетем цветы из бисера. Кн 2/Т. Б. Ткаченко, К. И. Стародуб. – Ростов н/Д: Феникс, 2006. – 64с. Ил.

  13. Ткаченко Т. Б. Сказочный мир бисера. Плетение на проволоке. Книга 2/ Т. Б. Ткаченко, К. И. Стародуб. Изд. 2-е – Ростов н/Д: Феникс, 2005. – 320с.: ил.

  14. Холл Д. Образы природы в искусстве рукоделия/ Холл Д. – М.: Кристина – новый век, 2007. – 128ст.: ил.

  15. Чиотти Д. Бисер/ пер. с ит. Чиотти Д. – М.: Ниола 21-й век, 2006. – 160ст.: ил.


Каталог: files -> upload -> sitefiles
upload -> Освіта києво-святошинського району: минуле та сьогодення вступ
upload -> Рішення травня 2016 року Про звіт голови районної державної адміністрації про виконання Програми економічного і соціального розвитку Котелевського району, районного бюджету
upload -> Місце для фотокартки
upload -> Уваров микола митрофанович
upload -> Довідка про стан патріотичного виховання учнівської молоді Києво-Святошинського району Питання національно-патріотичного виховання завжди було актуальним
upload -> Інформації відповідно до вимог пункту глави розділу ІІІ: Відомості про зміну складу посадових осіб емітента. ІІ. Текст повідомлення відомості про зміну складу посадових осіб емітента Дата прийняття рішення
sitefiles -> Звіт Черняховича О. В. за 2016 рік


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Творчості учнівської молоді iconЗакарпатський центр туризму, краєзнавства,екскурсій І спорту учнівської молоді діяльність освітянських музеїв як спосіб формування національної свідомості учнівської молоді ужгород 2017 зміст
Завдання музеїв при закладах освіти на сучасному етапі по формуванню національної свідомості учнівської молоді
Творчості учнівської молоді iconПро підсумки обласного сходження учнівської молоді Львівщини на гору Високий Верх Сколівського району, присвяченого 160-й річниці від дня народження І. Франка
«Львівський обласний Центр краєзнавства, екскурсій І туризму учнівської молоді» (надалі – кз лор лоцкетум) 0 вересня – жовтня 2016...
Творчості учнівської молоді iconКомунальний заклад «запорізький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді «грані» запорізької обласної ради
«запорізький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді «грані» запорізької обласної ради
Творчості учнівської молоді iconКомунальний позашкільний навчальний заклад «житомирський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді»

Творчості учнівської молоді iconНовопетрівська зош І-ІІІ ступенів «Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі»
...
Творчості учнівської молоді iconКозацтва в українській
Збірник матеріалів учасників обласної краєзнавчої конференції учнівської молоді «Київщина козацька» – Біла Церква: кз кор «Центр...
Творчості учнівської молоді iconОбласна військово-патріотична акція учнівської молоді «слобожанські дзвони перемоги», присвячена 70-ій річниці визволення Харківщини від фашистських загарбників
Присвячена 70-ій річниці визволення Харківщини від фашистських загарбників. Акція проводиться у рамках руху учнівської молоді України...
Творчості учнівської молоді iconКиївської обласної державної адміністрації
Збірник виступів учасників обласної краєзнавчої конференції учнівської молоді «Київщина – мій заповітний край» у секції «Шевченко...
Творчості учнівської молоді iconПоложення про Всеукраїнську експедицію учнівської та студентської молоді
України, формування гармонійно розвиненої особистості шляхом залучення молоді до активної діяльності з вивчення історичної та культурної...
Творчості учнівської молоді iconНаказ №165 Про підсумки ІІ (міського) етапу VІІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студенської молоді імені Тараса Шевченка у 2017-2018 навчальному році
Тараса Шевченка. 28 жовтня 2017 року в м. Новогродівка відбувся ІІ (міський) етап VІІІ міжнародного мовно-літературного конкурсу...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка