Audi зробила важливий крок на своєму шляху до дебюту у Формулі-1, представивши концепт боліда R26, який демонструє інноваційний дизайн та фірмову ліврею бренду.
Серійний варіант компанія планує продемонструвати у січні 2026 року, перед стартом тестів в Іспанії та Бахрейні.
Дизайн R26 виконано в стилі шоукара Concept C – з чіткою геометрією, плавними лініями та мінімалістичними формами. Основна увага приділена кольоровому переходу від титанового срібла на носі боліда до вуглецево-чорного заднього сегмента. Фірмові червоні акценти Audi підкреслюють повітрозабірники, спойлер і логотипи, створюючи вражаючий візуальний баланс між потужністю та елегантністю.
Основою майбутнього гоночного автомобіля стане гібридна силова установка, робота над якою триває з весни 2022 року. В її склад увійдуть 1,6-літровий турбодвигун V6, система рекуперації енергії, електромотор-генератор та восьмиступенева трансмісія. Загальна потужність системи сягатиме близько 1000 кінських сил.
Представники компанії зазначають, що Формулу-1 щорічно переглядає понад 1,6 мільярдів глядачів, і Audi сподівається, що участь у чемпіонаті допоможе залучити частину цієї аудиторії до бренду. Для втілення проєкту Audi придбала Sauber Group і отримала підтримку від Катарського суверенного фонду.
“Вступаючи у Формулу-1, Audi робить чітку та амбітну заяву. Це новий етап у нашій трансформації,” – підкреслив CEO компанії Гернот Дьоллнер. Він також зазначив, що участь у чемпіонаті стане каталізатором для переходу до швидшої, інноваційнішої та ефективнішої Audi.
У компанії визнають, що шлях до успіху буде тривалим. Однак мета – боротьба за чемпіонський титул до 2030 року.
Після офіційної прем’єри у січні, R26 відправиться на тестування в Іспанії, а потім – у Бахрейн, де випробування триватимуть у лютому. Дебютна гонка Audi у Формулі-1 запланована на весну 2026 року в Мельбурні.
Назвали автомобілі, які найбільше розчарували власників низькою надійністю та проблемами з якістю виготовлення. Рейтинг містить як легкові автомобілі, так і кросовери з позашляховиками, які отримали найнижчі оцінки задоволеності власників.
