Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2



Скачати 440,72 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації26.06.2017
Розмір440,72 Kb.
ТипУрок
  1   2

6 клас (70 год, 2 год на тиждень)

І семестр

ІІ семестр

к-сть

дат а

К-сть

дата

Контрольні роботи у формі: -- -контрольного класного твору



-виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3

1

2
3

1

2
Уроки розвитку мовлення:

- усно

- письмово



1

1
1
Уроки поза класного читання (ПЧ)

2
2
Література рідного краю

1
Перевірка зошитів

4
5
Вступ

1.

Вступ. Книжка в житті людини, Книги в Київській Русі. Сучасний читач і його роль у новому «житті» твору.

1

Загадково прекрасна і славна давнина України

2.

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Гол о в-і і календарні обряди. Народна обрядова пісня. її різновиди. ТЛ: народна пісня.

1

3.

Пісні літнього циклу:« У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору; (русальні), «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, купайло» (купальські). «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) - на вибір.



1
Вивчити на па м'ять дві пісні на вибір

4.

Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», « Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка»



1


5.

Веснянки: «Ой весна, весна днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець». ТЛ: повтори (рефрен), анафора.



1


6.

Народні колискові пісні. «Ой ти,коте, коточек», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових.

хні лексичні особливості. ТЛ; колискова

1

7. Позакласие читання №1. Фольклорне свято. Загадково прекрасна і славна давнина України,

1



уроку



Зміст програмового матеріалу

К-сть годин
Дата

Примітка

8.

УРЗМ №1.Твір-розповідь «Пісня душа народу».

1

9.

Контрольна робота №1 (тести)

1

10.

Пісні літературного походження. «Ще не вмерла Україна» П. Чубинського, М. Вербицького -

національний гімн нашої держави.

ТЛ: пісня-гімн

1
Вивчити напам'ять

11.

Легенда про дівчину-Україну, яку Господь обдарував піснею. «Молитва» О. Кониського. «На долині туман» В. Діденка пісня, що стала народною.

1
Вивчити напам'ять «Молитва»

12.
Стрілецькі пісні «Ой у лузі червоні калина похилилася» С Чарнецького і Г. Труха, «Гей, видно село» Б. Лепкого. Патріотичні мотиви, героїчний, стверджувальний пафос пісень.

1
Вивчити напам'ять «Ой у

лузі...»

13.

Література рідного краю №1. Автори стрілецьких пісень — наші земляки, (Або «Авторські пісні, що стали народними»).

1

14-

15.

Микола Вороний. Коротко про письменника. «Евшан -зілля». Поема про необхідність повернення людині історичної пам'яті, усвідомлення своєї національної приналежності. ТЛ: ліро-епічний твір, поема.



2

16.

Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Санкт-Петербурзі. Провідний мотив вірша «Думка» («Тече вода в сине море.,.»). ТЛ: ліричний твір, строфа.



1
Вивчити напам'ять

вірш

17.

Історична основа поеми «Іван Підкова». Патріотичні мотиви, героїчний пафос твору, зображення в ньому історичного минулого.

1

18.

«Тарасова ніч». Образ народного слівця. Специфіка ліричних та ліро-епічних творів,



1

19.

Декламування напам'ять поезій Т. Шевченка.

1

20.

контрольна робота №2 (розгорнута відповідь на запитання)

1

Я і світ

21.

Леся Українка .Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні «Мрії», «Як дитиною, бувало...». Неповторний світ дитинства в цих поезіях. Образ мужньої, сильної духом дівчини.

1
Вивчити «Як дитиною, бувало»

22,

«Тиша морська». Життєрадісний погляд дівчини на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява.

1

23.

Володимир Винниченко. Цікава історія з життя письменника. «Федька-халамидник». Художня розповідь про дивовижного хлопчика Федька, його життя і пригоди, стосунки з однолітками.

1

24.

Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.

ТЛ: епічний твір, головний герой, другорядні герої

1

25 -26.

Спиридон Черкасенко. «Маленький горбань». Твір , про красу і незахищеність людської душі. Вміння прощати і вірити в добро. Образ Павлика — душевно красивого і щедрого хлопчика.



2

27.

Усний твір-роздум про роль краси в житті людей (на основі складеного плану).

1

28.

ПРЗМ №2. Контрольна робота № 2 (письмовий твір-роздум). «Яка краса урятує світ?» (Про красу зовнішню і красу людської душі)»

1

29

Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях.



1

30

Виразне й усвідомлене читання віршів.

1

31.

ПЧ № 2. Твори сучасних українських письменників про дітей.

1

32.

Повторення й узагальнення вивченого у І семестрі

1


II семестр

Я і світ (продовження)

33.

Олександр Довженко. Видатний укр. кінорежисер і письменник. Світ дитинства в «Зачарованій Десні». Опис вражень малого Сашка. Історія з левом - поєднання реальності життя та уяви хлопчика.



1

34.

Художнє читання епізодів твору,

1

35.

ПРЗМ № 3. Докладний письмовий переказ ключових епізодів твору.

1

36,

Ліна Костенко. Розповідь про письменницю. «Дощ полиє», «Пісенька про космічного гостя» Уявне, фантастичне і реальне.



1

37.

«Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту. Умовна, вигадана ситуація. Образ дівчинки Анни.



2

38.

Євген Гуцало. «Олень Август». Ідея неординарного, власного погляду на світ. Образ незвичайного хлопчика Жені, його вміння фантазувати, уявляти.



1

39.

Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.



1

40.

Ігор волинець — один із талановитих українських поетів, що пише і для дітей. Цікавий епізод з його життя. «Писанки». Відчуття, навіяні великодньою поезією. «Дивосвіт» (фрагменти). Своєрідність форми його поезії. Образ найдорожчої людини — мами.



1
Вивчити напам'ять один з віршів

41.

«Хлопчик-фігурка, який задоволений собою».



Характеристика образу хлопчика-фігурки на основі його поведінки і пригод.

1

42.

Емма Андіевська. Українська письменниця і художниця, що живе в Німеччині, її казки-притчі. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору. ТЛ: притча



1

43.

Контрольна робота №4 (відповіді на запитання).

1

Пригоди і романтика

44.

Всеволод Нестайко — відомий у світі укр. дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти).



ТЛ: повість, пригодницький твір.

1

45-46.

Пригоднииький захоплюючий сюжет твору, мрії і дійсність, смішне, комічне, романтичне у творі.

2

47.

Аналіз поведінки героїв, їхніх вчинків. Характеристика улюбленого героя.

1

48.

Віктор Близнець. Коротко про митця. «Звук павутинки». Романтичність, ліричність— невідємні риси української літератури.



1

49.

Неповторний світ дитинства старт у майбутнє доросле життя. Дивовижність і краса світу, вміння відкрити його для себе (образ звуку павутинки). Образ допитливого і здібного хлопчика Льоньки, його мрії й фантазії.

1

50.

Значенняу творі образу вченого Адама, його трагічної історії.

ТЛ: підтекст (прихований зміст).

1

51-52.
Ярослав Стельмах, «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти) Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті.

2

53.

Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків головних героїв.

1

54,

УРЗМ № 4. Твір-характеристика персонажів твору. Підготовка до письмового контрольного твору. Складання плану.

1

55.

Контрольна робота № 5 (твір).

1

Гумористичні твори

56,

Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті українців.

1

57,

Леонід Ґлібов. Визначний український байкар, поет. «Щука», «Муха і Бджола», «-Жа6а і Віл». Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки. ТЛ : гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.



1
Вивчити напам'ять байку «Щука»

58-59.

Степан Руданський. Коротко про письменника. «Пан та Іван в дорозі», «Запорожці у короля», «Добре торгувалось», «Гуменний». Співомовки С. Руданського унікальне явище у світовій культурі. ТЛ: співомовка, інверсія.



2

бобі.

Степан Васильченко. Турбота письменника про дітей. Доброзичливий гумор у творах про дітей і для дітей, «Свекор». Атмосфера в українській



родині — світ добра, любові, взаємоповаги й турботи. «У темряві»,

2

62.

Степан Олійник. «Ля-ля-ля», «Чудо в черевику». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість творів.



ТЛ : гумор, сатира.

1
Одну з гуморесок (на вибір) вивчити напам'ять

63.

Павло Глазовий. «Тарас Бульба в Києві», «Найважча роль», «Заморські гості». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок.



1


64.

Декламування напам'ять байок та гуморесок.

1

65.

ПЧ 3. Свято українського гумору.

1

66.

Повторення вивченого матеріалу. Контрольна робота № 6 (тести)

1

67.

Література рідного краю № 2. Ознайомлення із творчістю письменників-земляків, їхніми гумористичними творами.

І

68,

ПЧ № 4. Обмін враженнями про твори, прочитані самостійно протягом року. Рекомендована література для читання влітку.

1

69-70.

Повторення та узагальнення вивченого.

2

8 клас

(70 год, 2 год на тиждень)




І семестр

ІІ семестр



К-сть

дата

к-сть

дата

Контрольні роботи у формі: контрольного класного твору

- виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання тощо)

3

1

2




3

1

2




Уроки розвитку мовлення:

- усно

- письмово

1

1




1

1




Уроки позакласного читання (ПЧ)

2




2




Література рідного краю

1




1




Перевірка зошитів

4




5




Вступ

1. Художня література як одна із форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Аналіз художнього твору.

ТЛ: поглиблення понять про художній образ, художній твір.

1







Усна народна творчість

2,

Українські історичні пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками («Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко»).

1







3.

Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту (Оі Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»).

1







4.

Образи історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, їх характеристика.

1







5.

Пісні Марусі Чурай «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю.,.». Трагічна історія життя легендарної поетеси.

1




Вивчити «Засвіт встали козаченьки»

6.

Українські народні думи. Різновиди дум. Кобзарі та лірники. Сучасні виконавчі дум.

ТЛ: думи.

1







7.

Виразне читання дум.

1







8.

Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки («Маруся Богуславка»), Символ гріхопадіння і порятунку через покаяння («Буря на Чорному морі»).

1







9.

УРЗМ №1.. Створення уявних словесних картин (портрета, пейзажу).

1







10.

Контрольна робота №1 (розгорнуті відповіді на запитання).

1







3 давньої української літератури Світ української поезії. Іван Франко

11-

12.

«Слово про похід Ігорів» — давньоруська пам'ятка, перлина українського ліро-епосу. Історична осно&а твору. Переклади і переспіви. Автор.

2







13.

Особливості композиції та стилістичних засобів. Образи руських князів. Ідея патріотизму.

1







14.

Символічно-міфологічні образи. Фольклорні мотиви. Роль пейзажу. Поетичність образу Ярославни.

1







\5.




1







16.

Іван Франко. Короткі відомості про письменника. «Іван Вишенський» (оглядово), історична правда, художній вимисел. Характеристика образу І. Вишенського.

ТЛ: історична поема.

1







17.

ПРЗМ№ 2» Підготовка до контрольного твору (написанні чернеток).

1







18.

Контрольні робота №2 (твір).

1







19.

Література рідного краю №1 (від найдавніших часів до початку XIX ст.)

1







Світ української поезії:Т. Шевченко, Леся Українка, В. Сосюра, Б. Олійник, В. Підпалин, І. Малкович

20.

Тарас Шевченко. Викуп поета з неволі, причини покарання, арешт, заслання, «Думи мої, думи мої…» Усвідомленая власної місії поета.

І




Вивчити напам`ять вірш «Думи мої, думи мої..» (фрагмент)

21.

Тарас Шевченко. «Мені однаково чи буду». Роздуми поета про власну долю, долю Україні.

1




Вивчити напам'ять вірш



22-

23.

Тарас Шевченко. «Ой три шляхи широкії», «Минають дні, минають ночі». Роздуми автора про плинність, скороминучість життя людини на землі, про її долю.

ТЛ: філософська лірика, силабо-тонічне віршування.

2




24.

Виразне читання поезії.

1







25.

Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Провідні мотиви лірики. «Ви щасливі, пречистії зорі», «Хотіла б я піснею стати...».

і




Вивчити напам'ять «Хотіла б я піснею стати»

26.

Тема гармонійного поєднання людини з природою («Давня весна»)

1




Вивчити напам'ять уривок з

«Давньої казки» (на вибір)

27-28.

Ідея вільної творчості, вільнолюбстві людини. Проблеми і мотиви поеми «Давня казка».

2










29.

Повторення теми, підготовка до контрольної роботи.

1

30.

Контрольна робота (тести).

1

31.

ПЧ № 2.

1

32.

Узагальнення вивченого у І семестр.

1

ІІ семестр

33.

Володимир Сосюра. Патріотичні та інтимні мотиви творів поета. Патріотичний пафос поезії «Любіть Україну!».



1
Вивчити напам'ять

34.

Образ України, ідея нерозривної єдності людини з рідною землею, алегоричність образів поезії «Сад». «Васильки» — взірець інтимної лірики.

ТЛ: інтимна лірика, віршові розміри.

1

35-36.

Борис Олійник. Народне визнання сучасного українського поета. «Вибір», «Ринг». Вічна проблема життєвого вибору, стоїчної позиції. Філософія чину і мудрості у творах поета.



2

37.

Володимир Підпалий. Щирість патріотичних почуттів ліричного героя у вірші «Тиха елегія».



1

38.

Володимир Підпалий. Оптимізм, упевненість у правильності обраного шляху («Запросини»).



1

39.

Іван Малкович. «Свічечка букви



», «Музика, що пішла». Глибокі роздули сучасного поета про те, якою повинна бути людина.

1

40.

Іван Малкович. «3 янголом на плечі». Оптимістичний пафос, віра в перемогу добра.



1
Вивчити напам`ять

Національна драма

4L

Іван Карпенко-Карий, Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга ХІХ ст. про театр «корифеїв» Трагікомедія «Сто тисяч» (скороченої класичний взірець українського «театру корифеїв»».



1

42.

Виразне читання драматичних творів.

1

43-44.

Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Проблема влади грошей наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві. Засоби сатиричного змалюванні.

2

45.

Розігрування (читання в ролях) ключових моментів драми.

1

46.

ПЧ № 3. Сучасні драматичні твори.

1

47.

Контрольна робота №4 (розгорнуті відповіді на запитання).

1


З української прози: Михайло Коцюбинський, Осип Назарук, Володимир Дрозд

48.

Михайло Коцюбинський, «Дорогою ціною» (скорочено). Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Протест Остапа і Соломії проти будь-якого насильства людиною.



1

49,

Кохання Остапа і Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками

героїв.

1

50.

Час і вічність у повісті, символічні образи .

Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.

1

51.

Осип Назарук. «Роксолана» (скорочено). Події історичної доби XVI ст.


1

52.

Переказ епізоду твору.

1

53,

Проблема кохання і служіння народові в історичній повісті.

1

54.

Незалежна вдача, щирість у стосунках з людьми, природний розум і врода Роксолани.

1

55.
УРЗМ №3. Дискусія про те, якою повинна бути дружина державного діяча (або що значить служити Богові і людям).

1

56.

ПРЗМ №4. Контрольна робота № 5 (твір).



1

57.

Література рідного краю № 2.

1

58.

Володимир Дрозд. Іронічна, алегорично-химерна проза сучасного прозаїка. «Ирій» — химерна повість про неповторний світ юності, про вічне і швидкоплинне життя людини.



1

59,

Стилістичні прийоми художнього письма, поєднання уявного з реальним, їх роль у сюжеті, в донесенні основних ідей, мотивів повісті «Ирій».

1

60.

Проблеми людини в суспільстві, її знеосібленні, свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії у творі В. Дрозда «Білий кінь Шептало»


61.

Алегоричність образу коня Шептала, його характеристика.

1

62.

Дискусія про життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність (на основі оповідання).


Український гумор і сатира: Володимир Самійленко, Олег Чорногуз

63.

Володимир Самійленко. Коротко про митця. «Не вмре поезія».

«На печі». Гумор і сатира поета як поштовх до роздумів про справжній патріотизм, чесність, самовідданість людини.

1

64.

Засоби творення гумору та сатири. Сатирична іронія вірша.

ТЛ: гумор і сатира (поглиблено), антитеза, іронія.

1

65-66.

Олег Чорногуз. «Як вибирати ім'я»,

Я кповодитись у кіно».

2

67.

Виразне читання гумористичних творів.

1

68.

Контрольна, робота №6(тестові завдання),

1

69.

Позакласне читання №4. Сучасний український гумор.

1

70.

Урок-підсумск,

1

11 клас (70 год, 2 гад на тиждень

Рівень стандарту, академічний рівень

Рівень стандарту, академічний рівень



І семестр

ІІ семестр

к-сть

дата

К-сть

дата

"Контрольні роботи у формі:

контрольного класного твору

виконання інших завдань (тестів, віпоідей на запитання тощо)



3

1

2
3

1

2
Уроки розвитку мовлення:

  • Усно

  • письмово

1

1

1

1
Уроки позакласного читання

(ПЧ)

1
1
Література рідного краю

Перевірка зошитів

4
5

Українська література 1920 – 1930 рр.

1.

Вступ. Складні суспільно-історичні умови розвитку літератури XX ст., основи, стильові напрями. Українська література XX ст. як новий етап в історії національної культури. Актуалізація проблем: митець і влада, свобода творчості. Стильове розмаїття мистецтва 1920-х років. Гоняття «розстріляне відродження»,домінування соцреалістичної естетики в 1930-ті рр.

ТЛ: «Розстріляне відродження»

1

2.
Поезія. Провідна роль поезії у 20-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів».

Павло Тичина. «Арфами, арфами...», «О,панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...», «Одчиняйте двері..», «Пам'яті тридцяти». Найбільший модерніст 20-х років. Звернення до «вічних» тем, культура віршування; потужне ліричне «Я», як символ нової дюдини, життєствердний пафос, поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму

1
Вивчити

Напам`ять; «Арфами» арфами...», «О панно Інно»

3.

Феномен «кларнетизму». Наскрізна оптимістична тональність, життєва настроєність

(зб. «Сонячні кларнети»). Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, узславлення борців за вільну Україну («Пам`яті тридцяти»)

ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм, кларнетизм

1

уроку



Зміст програмового матеріалу

К-сть

годин

Дата

Примітки

4.

Літературний авангард (Міхайль Семенко). Авангардні тенденції в українській поезії 1920-х років. Поет-футурист, сміливий експериментатор, впроваджувач авангардних тенденцій в українській поезії 20-х років. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, деструкція класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошенням).

ТЛ: авангард, футуризм,деструкція.

1

5.

Київські «неокласики», Микола Зеров («Київ — традиція»), Максим Рильський («Молюсь і вірю...», «Солодкий світ»). Група київських «неокласиків», їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Приналежність до групи.Зерова,

М. Рильського, Різногранний творчий шлях митців. Філософічність, афористичність їхньої лірики. Мотиви; пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі,

вітаїзм, сповідальність, З

ТЛ: філософічність, сонет.

1
Вивчити напам'ять:

одну з його поезій(на вибір).

6.

Євген Плужник. «Для вас, історики майбутні...», « Вчись у природи творчого спокою…» «Ніч... а човен — як срібний птах!... «Річний пісок...»

Один із провідних поетів «розстріляного відродження». «Громадянський інтим», сповідальність, ліричність, філософічність лірики.

1
Вивчити напам'ять:

одну з його поезій(на вибір).

7.

Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні.

ТЛ: поглиблення поняття про ліричного героя.

1

8.

ПРЗМ №1. Твір-роздум з приводу втрати людиною душевної гармонії та способів її повернення (на основі поезій П. Тичини, М. Рильського та Є. Плужника).

1

9.

Повторення матеріалу. Контрольна робота №1 (тестові завдання).


10.

Каталог: download -> version
version -> Зміст Біографія
version -> Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році
version -> Методичні вказівки для роботи студентів розроблені відповідно до робочої програмою дисципліни "Історія української культури" для студентів денної форми
version -> Ведуча: Дивися, безкрайнєє, синєє небо, Стоїть над землею, неначе шатро. Воно посилає любов нескінченну І щиро дарує надію й любов ведуча
version -> Курс лекцій Кесоттеїкіесі Ьу Ле Міпізігу о Есіисаіїоп аз а Іехі-Ьоок ґог зішіепуз оґЬізіогісаі зресіііііез оґШе
version -> Розділ І. Лексичне значення іменника лексичні групи іменників ключові питання
version -> Від особистості письменника або особистості героя літературного твору до особистості учня
version -> Павленко Марина «Русалонька із 7 – В. В тенетах лабіринту»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2

Схожі:

Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconУроки розвитку мовлення (РМ) (у+п) (у+п) Уроки позакласного читання (ПЧ)
Календарне планування уроків української літератури в 11 класі
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconУрок як вид нестандартної форми навчання
Вона виділяє: уроки змістовної спрямованості; уроки на інтегративній основі; уроки-змагання; уроки суспільного огляду знань; уроки...
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconСценарії відкритих позакласних заходів, присвячених 140-річчю Лесі Українки
Квк, уроки-інтерв’ю, уроки-мандрівки, уроки-портрети, літературно-мистецькі композиції, шкільні конкурси читців-декламаторів та юних...
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconІ-ііі ступенів Лісовська Т. Л. Дунаївці
Такі уроки допомагають розширити І удосконалити методику подання нових тем, зробити уроки більш ефективними
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconУроки розвитку зв’язного мовлення год. Резервний час год. Зміст навчального матеріалу
Українська література як складова частина світового літературного процесу, її специфіка, тісний зв‘язок з фольклором. Цілісний характер...
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconУроки узагальнення для класу відповіді (уроки узагальнення для кл.)
...
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconУроки позакласного читання в 3 класі янко Олена Василівна вчитель початкових класів

Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconВідділ освіти києво-святошинської районної державної адміністрації
Невід’ємною складовою програми із зарубіжної літератури є уроки позакласного читання. Їх основна мета – формувати читацьку самостійність...
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconЗа методичним, науковим та ідейним рівнем усі уроки, як правило, неоднакові. І це природно: різний вік І прагнення до знань у дітей, різні теми уроків І бачення їх словесником
Та всі уроки повинні забезпечувати І вчителю, І учням позитивні емоції, моральне здоров'я; виховувати у дітей прагнення досконало...
Уроки розвитку мовлення: усно письмово 1 Уроки поза класного читання (ПЧ) 2 iconУроки літератури рідного краю: технологія підготовки та проведення Кіровоград 2015
У посібнику вміщено конспекти уроків та методичні рекомендації членів творчої групи вчителів української мови та літератури з проблеми...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка