Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи



Дата конвертації24.04.2017
Розмір445 b.
ТипУрок



Мета уроку:

  • Мета уроку:

  • Узагальнити знання учнів про культуру епохи Відродження, особливостями англійського Відродження, особистість та особливості творчості драматурга та поета В.Шекспіра; донести до учнів гуманізм творів письменника, розуміння ним глобальних проблем існування; перемогу кохання і трагізм героїв драми «Ромео та Джульєта», “Гамлет”;

  • Розвивати вміння працювати з довідковою, критичною літературою; сприймати на слух і складати план-конспект матеріалу; на основі аналізу творів В. Шекспіра давати характеристику епохи; складати аналітичну таблицю;

  • Формувати соціальну, комунікативну, самоосвітню, діяльнісну компетенції; виховувати доброту, гуманність, вірність даному слову, моральні якості особистості.



Інтеграція – об׳єднання.

  • Інтеграція – об׳єднання.

  • Презентація – представлення.

  • Відродження (Ренесанс) – епоха в історії культури Європи XIV–XVI ст.

  • Гуманізм – світогляд, в центрі якого знаходиться ідея людини як вищої цінності.



Відродження, або Ренесанс (фр. Renaissance, італ. Rinascimento) — епоха в історії культури Європи, що прийшла на зміну культурі Середніх віків і передувала культурі нового часу.

  • Відродження, або Ренесанс (фр. Renaissance, італ. Rinascimento) — епоха в історії культури Європи, що прийшла на зміну культурі Середніх віків і передувала культурі нового часу.



Відмінна риса епохи Відродження — світський характер культури та її антропоцентризм (тобто інтерес, в першу чергу, до людини та її діяльності)

  • Відмінна риса епохи Відродження — світський характер культури та її антропоцентризм (тобто інтерес, в першу чергу, до людини та її діяльності)





Де зародилась культура Відродження?

  • Де зародилась культура Відродження?

  • Який часовий проміжок вона охоплює?

  • Что означає термін «Відродження»?

  • Які види мистецтва розвиваються за епохи Відродження?

  • Назвіть найвідоміші твори живопису та скульптури діячів епохи Відродження.

  • Чому діячі цієї епохи називали

  • себе гуманістами?



Мікеланджело

  • Мікеланджело



Томас Мор

  • Томас Мор



ГУМАНІЗМ (от humanitas - людяність)  – світогляд, в центрі якого знаходиться ідея людини як найвищої цінності; виникло як філософська течія в епоху Відродження.

  • ГУМАНІЗМ (от humanitas - людяність)  – світогляд, в центрі якого знаходиться ідея людини як найвищої цінності; виникло як філософська течія в епоху Відродження.





Вільям Шекспір народився 23 квітня 1564 року в англійському містечку Стретфорд-на-Ейвоні.

  • Вільям Шекспір народився 23 квітня 1564 року в англійському містечку Стретфорд-на-Ейвоні.

  • Батько Вільяма Шекспіра, Джон, бул ремісником, купцем (торгував вовною), а в 1568 році став мером Стретфорду.

  • Мати Вільяма, Марія Арденн, була донькою фермера Вілмкота.

  • За деякими джерелами відомо, що Вільям Шекспір вчився в граматичній школі.



1582 рік – Вільям Шекспір одружився з Енн Хетевей.

  • 1582 рік – Вільям Шекспір одружився з Енн Хетевей.

  • Середина 1580-х років – Шекспір з родиною поїхав до Лондону.

  • Шекспір заробляв тим, що сторожив біля театру коней. За цією посадою пішла закулісна робота в театрі.

  • Тільки через кілька років Вільям Шекспір одержав свою першу маленьку роль.

  • До роботи в театрі Шекспіру довелося також освоїти професію шкільного вчителя.



«ГЛОБУС» — публічний театр Лондона.

  • «ГЛОБУС» — публічний театр Лондона.

  • Він існував з 1599 по 1644 рік.



1612 рік – Шекспір вже достатньо забезпечена людина, власник хороших будинків і в Лондоні, і у своєму рідному місті Стретфорді.

  • 1612 рік – Шекспір вже достатньо забезпечена людина, власник хороших будинків і в Лондоні, і у своєму рідному місті Стретфорді.

  • 23 квітня 1616 року – Вільям Шекспір помер в Стретфорді-на-Ейвоні в день свого народження. Похований в церкві свого рідного містечка.



«З усіх видатних людей він – найзагадковіший. Єдине, що ми знаємо про нього - це те, що він жив і страждав.» Джеймс Джойс

  • «З усіх видатних людей він – найзагадковіший. Єдине, що ми знаємо про нього - це те, що він жив і страждав.» Джеймс Джойс



Пророк, що прийшов… повісти нам таємницю… душі людської.

  • Пророк, що прийшов… повісти нам таємницю… душі людської.

  • Федір Достоєвський



перший період (1590 – 1594 рр.) –(оптимістичний період) - комедії «Сон у літню ніч», «Приборкання норовливої», «Багато галасу з нічого»; п”єси-хроніки; трагедія «Ромео і Джульєтта»;

  • перший період (1590 – 1594 рр.) –(оптимістичний період) - комедії «Сон у літню ніч», «Приборкання норовливої», «Багато галасу з нічого»; п”єси-хроніки; трагедія «Ромео і Джульєтта»;

  • другий період (1594 – 1607 рр.) – (трагічний період) - трагедії «Король Лір», «Гамлет», «Отелло»; сонети;

  • третій період (1608 – 1612 рр.) – (романтичний період) - трагікомедії із щасливим сюжетом: п’єси-казки «Цимбелін», «Буря», «Зимова казка»;

  • Усього написано 37 п’єс, 2 поеми, 154 сонети



Комедія (грец.) - пісня веселої юрби - вид драми, у якій дія й характери трактовані у формах смішного або перейняті комічним (Мольер, Вольтер, Бомарше, Грибоєдов, Гоголь).

  • Комедія (грец.) - пісня веселої юрби - вид драми, у якій дія й характери трактовані у формах смішного або перейняті комічним (Мольер, Вольтер, Бомарше, Грибоєдов, Гоголь).

  • Сонет - вірш із 14 рядків з особливим римуванням.

  • Трагедія (грец.) - пісня козла - вид драми, в основі якої лежить особливо напружений, непримиренний конфлікт, що кінчається загибеллю героя.



Головне для Шекспіра – сама людина, а не її походження та майновий статок.

  • Головне для Шекспіра – сама людина, а не її походження та майновий статок.



Шекспір різко засуджує феодальні підвалини, сваволю батьків, які стали перешкодою для щастя своїх дітей і привели їх до загибелі.

  • Шекспір різко засуджує феодальні підвалини, сваволю батьків, які стали перешкодою для щастя своїх дітей і привели їх до загибелі.

















































вивчити конспект, використати додаткову літературу;

  • вивчити конспект, використати додаткову літературу;

  • знати тексти трагедій.

  • По групах на вибір: - група журналістів: підготувати питання для інтерв'ю із Шекспіром "В. Шекспір - представник епохи Відродження" (риси епохи, літератури, особисте життя); - група "Сам собі режисер": ви прагнете поставити фільм про сучасну молодь. Що б ви могли взяти із творчості Шекспіра (характери, образи, сюжет)?

  • твір-мініатюра "Моє відкриття Шекспіра";

  • написати сонет.






Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconКозацька Україна (урок-козацький турнір,5 клас) Вчитель історії Бульбіна М. В. 2011р мета уроку
Мета уроку: закріпити І узагальнити знання учнів про історичні події та видатних представників історії доби козацької Української...
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconУрок за творчістю Григорія Сковороди. Ім’я уроку: «Український Сократ»
Мета: закріпити, узагальнити, систематизувати знання учнів про життєвий І творчий шлях видатного українського філософа
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи icon2014 Підготувала вчитель математики Горбківської зш І-ІІ ст. Завалій О. Л
Мета уроку: систематизувати та узагальнити знання учнів про множення І ділення раціональних чисел, з метою підготовки до тематичного...
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconТема уроку. Відстань між двома точками площини із заданими координатами Мета уроку.: повторити, узагальнити та систематизувати знання з теми «Прямокутна система координат»
...
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconСценарій подорожі уроку в 6 класі сім чудес світу підготували Колодязна О. М. вчитель історії бібліотекар Дзекельова О. В
Мета: розширити знання учнів про древню культуру, спираючись на сучасний світогляд
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи icon2014 р. Тема: Ернест Міллер Хемінгуей. Життєвий і творчий шлях письменника.«Старий і море»-повість- притча про людину. Мета уроку
Мета уроку: поглибити знання учнів про життя І творчість лауреата Нобелівської премії
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconАнглійська література епохи відродження
Мета уроку: познайомити учнів з особливостями доби Відродження в Англії; поглибити їхні знання про життя та творчість В. Шекспіра;...
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconУроку: узагальнити знання за розділом «Літературна казка. Казки Г. К. Андерсена»
Мета уроку: узагальнити знання за розділом «Літературна казка. Казки Г. К. Андерсена»
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconУрок 1 Тема. Як не любить той край Матеріал уроку. Володимир Сосюра "Як не любить той край "
Мета. Вчити учнів сприймати змальовані словами образи природи рідної землі у прозових І віршованих текстах, узагальнити знання учнів...
Уроку: Мета уроку: Узагальнити знання учнів про культуру епохи iconУрок «подорож мальовничими куточками україни» Тема уроку: Тотожні перетворення раціональних виразів
Мета уроку: Закріпити знання учнів про алгоритм перетворення тотожних виразів та про схеми застосування властивостей арифметичних...


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка