Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст



Скачати 112,14 Kb.
Дата конвертації10.06.2017
Розмір112,14 Kb.

1

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10- КЛАСС

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ХІХ ст., СТИЛЬОВЕ РОЗМАЇТТЯ ЛІТЕРАТУРИ. РЕАЛІЗМ ЯК НАПРЯМ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ. РОЗКВІТ РЕАЛІСТИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ЇЇ РОЛЬ У КУЛЬТУРНОМУ Й СУСПІЛЬНОМУ ЖИТТІ ХІХ СТ.; ЗВ’ЯЗОК ІЗ РОЗВИТКОМ ПРИРОДНИЧИХ НАУК. ВИДАТНІ МАЙСТРИ СОЦІАЛЬНОЇ ПРОЗИ: СТЕНДАЛЬ, О. де БАЛЬЗАК, Г. ФЛОБЕР, Ч. ДІККЕНС, Г. ДЖЕЙМС, Ф. ДОСТОЄВСЬКИЙ, Л. ТОЛСТОЙ, А. ЧЕХОВ ТА ІНШІ

Алгоритм виконання


  1. За словником літературознавчих термінів повторіть поняття «романтизм». Що є характерним для романтиків і чим це обумовлено? Пригадайте письменників-романтиків ХІХ ст.. та їх твори.

  2. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручн. для 10 кл. ЗНЗ (акад.. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацюйте тему уроку (стор. 4-13, 14-26)

  3. Посилання на підручник

  4. Випишіть основні риси реалізму, його представників.

  5. Дати відповіді на питання на стор. 13, 28.

  6. Відповіді надсилати на адресу: dosh5858@mail.ru

2

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10 КЛАСС

СТЕНДАЛЬ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ, СИНТЕЗ РОМАНТИЗМУ Й РЕАЛІЗМУ У ТВОРАХ МИТЦЯ.»ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ». ПОЄДНАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО Й ПСИХОЛОГІЧНОГО АСПЕКТІВ У РОМАНІ. ГОСТРА КРИТИКА РЕЖИМУ РЕСТАВРАЦЇ. СЮЖЕТ ТВОРУ

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручн. для 10 кл. ЗНЗ (акад.. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацювати біографію письменника, скласти хронологічну таблицю (29-33).

  2. Посилання на підручник

  3. Продовжіть опрацювання теми за підручником (стор.33-43) .

  4. Складіть сюжетний ланцюжок роману «Червоне і чорне» Стендаля.

  5. Продовжіть речення: соціально-психологічний аспект полягає в: … . Психологічний аспект полягає в: … .

  6. Визначте елементи сюжету (експозиція, зав’язка, розвиток дії,кульмінація, розв’язка, пролог, епілог).

  7. Завдання для самоперевірки:

А. «Третє зайве»:

а) Вер’єр, Лондон, Париж; б) Пані де Реналь, Пані де Фервак, Матильда де Ла-Моль; в) Абат Пірар, Кюре пан Шелан, Пан де Фрілер.

Б. Прдовжіть речення:

а). Жульєн Сорель народився в родині … .

б) Таємним кумиром Сореля був … .в) Почуття пані де Реналь до Жульєна були … .

г) Жульєн їде до Безансона , тому що … .

Ґ) семінаристи ненавиділи Жульєна Сореля, тому що … .

д) Матильду де Ла-Моль у Жульєні приваблювало … .

8. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА 3

10 КЛАСС

СТЕНДАЛЬ «ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ». КОНФЛІКТ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ ЖУЛЬЄНА СОРЕЛЯ ІЗ СУСПІЛЬСТВОМ ЯК СЮЖЕТНИЙ СТРИЖЕНЬ РОМАНУ. ВНУТРІШНЯ ДРАМА ГЕРОЯ ЯК НАСЛІДОК ЦЬОГО КОНФЛІКТУ

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручн. для 10 кл. ЗНЗ (акад.. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с. ) опрацюйте стор.51-53.

  2. Посилання на підручник

  3. За словником літературознавчих термінів повторіть поняття «конфлікт».

  4. Згадаймо: головний конфлікт – це конфлікт головного героя із суспільством.

  5. Продовжіть речення: експозиція: зміст і характер конфлікту – між …; зав’язка: між бажанням, можливостями Сореля і …; розвиток дії: між справжніми почуттями і …, духовним попитом і …, між представниками вищих кіл суспільства і …; кульмінація: між …; розв’язка: між … .

  6. Зверніться до підручника, стор. 68-72.

  7. Визначте символічне значення назви «Червоне і чорне».

  8. Визначте, який конфлікт переважає – внутрішній чи зовнішній?

  9. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА 4

10 КЛАСС

CТЕНДАЛЬ “ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ». ОБРАЗ ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І . Світова література: Підручн. для 10 кл. ЗНЗ (акад.. рівень, ппроф. рівень).- К. : Грамота, 2010 – 320 с. .) опрацювати тему (стор.44- 50).

  2. Посилання на підручник

  3. Проаналізуйте етапи життя Жульєна Сореля, розподіливши зазначені епізоди:

Посада вихователя, кохання до пані де Реналь, примушує закохатися себе пані де Реналь, використовує це для просування вгору; гра в «світського лева», запалюється щирою пристрастю і досягає взаємності; Жульєн засвоює багато «корисного», вчиться розуміти оточуючих; у семінарії стає першим учнем, але не своїм; «захоплення» Матильдою де Ла-Моль, отримує бажану жінку, титул, офіцерський мундир; маркіз

відмовляється віддати за Сореля дочку через лист мадам де Реналь, постріл у пані де Реналь, в’язниця, каяття, відмова від самозахисту.

Злет: Падіння


  1. Створіть гронування «Образ Жульєна Сореля»

  2. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА 5

10 КЛАСС

СТЕНДАЛЬ «ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ». ЖІНОЧІ ОБРАЗИ

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручн. для 10 кл. ЗНЗ (акад.. рівень, роф. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацюйте відповідну тему (стор.61-67)

  2. Посилання на підручник

  3. Складіть логічний ланцюжок «Перебіг почуттів Жульєна до пані де Реналь» та «Перебіг почуттів до Матильди де Ла-Моль»

  4. Коротко прокоментуйте одне з висловлювань Стендаля про кохання, знайдіть перегук ваших думок із романом «Червоне і чорне»:

«Любов! У яких тільки божевіллях не змушуєш ти нас відчувати радіть».

«Кохання схоже на лихоманку, воно народжується і згасає без найменшої участі волі».

«У коханні ми насолоджуємося лише ілюзією, породженою нами самими».


  1. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА 6

10 КЛАСС

ПСИХОЛОГІЗМ ТВОРЧОСТІ СТЕНДАЛЯ

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручник для 10 кл. ЗНЗ ( академ. рівень, проф. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацювати тему уроку (стор. 53-58).

  2. Посилання на підручник

  3. Пригадайте, що називається психологічним романом.

  4. Складіть схеми основних груп французького (суспільства та їх представників («Вища аристократія Парижа», «Духовенство Безансона», «Мешканці провінції (місто Вер’єр)»

  5. Дайте відповідь (письмово) на питання: у чому полягає новаторство Стендаля у творі?

  6. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА 7

10 КЛАСС

Р.З.М. СКЛАДАННЯ АНКЕТ ГЕРОЇВ РОМАНУ СТЕНДАЛЯ «ЧЕРВОНЕ І ЧОРНЕ»

Алгоритм виконання


  1. Пригадайте, що таке анкета? У яких випадках ми звертаємося до складання анкет? Які пункти найчастіше зустрічаються в анкетах, якщо ми хочемо більше дізнатися ппро ту чи іншу людину, а в даному випадку – про героя?

  2. За допомогою анкети ми ще можемо порівняти героїв.

  3. Складіть анкети жінок-героїнь роману «Червоне і чорне» (Луїза де Реналь, Матильда де Ла-Моль):

  • Вік

  • Особливі деталі зовнішності

  • Сімейний стан

  • Місце проживання

  • Читацькі інтереси

  • Ставлення до релігії

  • Ставлення до оточуючих

  • Проблема грошей

  • Сила почуттів, здатність до самопожертви

  1. Підсумовуючи, визначте, яку роль відіграла кожна з жінок у житті Жульєна Сореля.

  2. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

8

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10 КЛАСС

ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАК – ВИДАТНИЙ ФРАНЦУЗЬКИЙ ПИСЬМЕННИК, ЗАЧИГАТЕЛЬ СОЦІАЛЬНОГО РЕАЛІСТИЧНОГО РОМАНУ. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ПИСЬМЕННИКА. ПОЄДНАННЯ РЕАЛІСТИЧНИХ ТА РОМАНТИЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ У ЙОГО ХУДОЖНІЙ СИСТЕМІ. «ЛЮДСЬКА КОМЕДІЯ» - ГРАНДІОЗНА ЕНЦИКЛОПЕДІЯ ЖИТТЯ ФРАНЦІЇ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ СТ., ЇЇ ПРОБЛЕМАТИКА Й СТРУКТУРА

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручник для 10 кл. ЗНЗ (акад.. рівень, проф. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацювати відповідну тему (стор.74-87).

  2. Посилання на підручник

  3. Складіть тези опрацьованої статті

  4. Складіть схему до структури епопеї «Людська комедія», намагайтеся запам’ятати цикли

  5. Знайдіть додатковий матеріал про зв’язок Бальзака з Україною

  6. Прочитайте й випишіть з повісті “Гобсек» 1 – 2 цитати про владу золота; прокоментуйте їх.

  7. Виконайте тестові завдання:

А. Оноре де Бальзак народився в:

1) родині аристократа; б) родині буржуа; в) чиновника.

Б. Дитинство та юність минули в:

1) родинному затишку; 2) у бабусі; 3) поза домівкою.

В. Справжнє прізвище письменника

1) Бальсак; 2) Бальса; 3) Бальсано.

Г. О. де Бальзак у Парижі працював у

1) бібліотеці; 2) адвокатській конторі; 3) в університеті на юридичному факультеті.

Ґ. Справжній успіх до письменника прийшов

1) у 39 років, після виходу роману «Шуани»; 2) у 36 років, після виходу роману «Втрачені ілюзії»; 3) у 30 років, після виходу роману «Шагренева шкіра».

Д. «Божественна комедія» Оноре де Бальзака – це:

1) епопея; 2) пригодницький роман; 3) психологічний роман.

8. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

9

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10 КЛАСС

ВЛАДА ЗОЛОТА ТА ЇЇ ФІЛОСОФІЯ В ПОВІСТІ ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАКА «ГОБСЕК»

Алгоритм виконання


  1. За підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручник для 10 кл. ЗНЗ (акад. рівень, проф.. рівень). – К.: Грамота, 2010. – 320 с.) опрацювати зазначену тему, стор. 89-93.

  2. Посилання на підручник

  3. Визначте в творі риси реалізму (детальне описання позики грошей, кількість відсотків) та романтизму (самотність і загадковість багатія, контрастні рисив його образі – «скнара і філософ, створіння нице і створіння шляхетне»)

  4. Поєднайте твердження з рисами вдачі Гобсека:

А. «Щоб здійснити свої примхи, ми потребуємо часу, засобів і зусиль. Так от, у золоті все це є у зародку, і воно все дає у житті».

Б. «…Переконання і мораль – пусті слова. Непохитне тільки одне-єдине почуття, яким наділила нас природа: «інстинкт самозбереження», або «особистий інтерес».

В. «З усіх земних благ є тільки одне, досить надійне, щоб людина прагнула його. Це … золото. У золоті втілено всі людські сили».

Г. «Нещастя навчить його знати ціну грошам і людям, чоловікам і жінкам. Нехай поплаває по паризькому морю. А коли стане вправним лоцманом, ми дамо йому корабель».

Ґ. «Краще самому утискувати, ніж дозволяти, щоб тебе утискували інші».

ДОВІДКА: суперечлива людина, аморальна людина , одержима ідеєю влади над людьми, має великий життєвий досвід, знає психологію людей, іноді чинить чесно та розумно.



  1. Перевірте знання тексту («Хто це?»):

  1. Створіння дивовижне, на все придатне і ні до чого не здатне, суб’єкт, який розбуджує в людях страх і зневагу, всезнайка і цілковитий неук, готовий зробити добру справу й вчинити злочин…»

  2. «Він сидів у кріслі, нерухомий, мов статуя, втупившись поглядом у камін із таким виразом, ніби перечитував свої боргові розписки та векселя».

  3. «Чоловік років тридцяти п’яти… Вдягнений досить просто, гість скидався на покійного герцога Решил’є».

  4. «Молода дівчина, вдягнена просто, але з вишуканістю парижанки; у неї граціозна голівка, свіже личко, привітний погляд…»

  5. «У поспіху вона тільки накинула на голі плечі кашемірову шаль і куталася в неї так уміло, що під шаллю легко вгадувалися форми її прегарного тіла… . Голова … була недбало пов’язана, наче в креолки, яскравою шовковою хустинкою, з-під якої вибивалися пишні чорні кучері».

А. Дервіль. Б. Граф де Ресто. В. Максим де Трай. Г. Графиня Анастазі де Ресто. Ґ. Фанні Мальво

6. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

10

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10 КЛАСС

ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАК. РОМАНТИЧНІ Й РЕАЛІСТИЧНІ РИСИ НЕОДНОЗНАЧНОГО ОБРАЗУ «ФІЛОСОФА ТА СКНАРИ» ГОБСЕКА

Алгоритм виконання


  1. Опрацювати за підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручник для 10 кл. ЗНЗ (акад..рівень, проф.. рівень). К.: Грамота, 2010. – 320 с.) відповідну тему (стор.97-99, 101-102).

  2. Посилання на підручник

  3. Дайте відповідь на питання, що означає ім’я головного героя «Гобсек».

  4. Випишіть риси вдачі Гобсека, риси зовнішності.

  5. Продовжіть думку: Гобсек ставився (як?) до … родичів; … до своїх клієнтів; … до більшості аристократів; … до Дервіля й Фанні Мальво.

  6. Про який погляд на життя (життєву філософію) свідчать такі висловлювання:

А. «Що таке життя? Машина, яку приводять у рух гроші».

Б. «Я досить багатий, щоб купувати людську совість».

В. «Щастя або в сильних емоціях, які підточують наше життя, або в розмірених заняттях».

Г. «Краще самому утискувати, ніж дозволяти, щоб тебе утискували інші».

Ґ. «Я володію світом… а світ не має наді мною ані найменшої влади».

7. Створіть «Коло ідей» (узагальнений образ Гобсека):

____________________ ___________________________

____________________ ___________________________

____________________ ГОБСЕК ___________________________

____________________ ____________________________

____________________ ___________________________

8.Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

11

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10 КЛАСС

ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАК «ГОБСЕК». ЗІСТАВЛЕННЯ ОБРАЗІВ ФАННІ МАЛЬВО Й АНАСТАЗІ ДЕ РЕСТО. РОЛЬ ДЕРВІЛЯ В РОЗГОРТАННІ Й ВІДТВОРЕННІ ПОДІЙ ПОВІСТІ. КОМПОЗИЦІЯ ТА СТИЛЬ ТВОРУ

Алгоритм виконання


  1. Опрацюйте за підручником (Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підручник для 10 ккл. ЗНЗ (акад.. рівень, проф.. рівень). - К.: Грамота, 2010. – 320 с.) відповідну тему (стор. 93-97.)

  2. Посилання на підручник

  3. Запишіть імена персонажів повісті О. де Бальзака «Гобсек» до поданої схеми.

Персонажі

І

_________________________________________________________



І І І І

Позитивні Суперечливі Негативні Нейтральні



  1. Вкажіть спільні риси вдачі Анастазі де Ресто та Фанні Мальво

Анастазі де Ресто Спільне Фанні Мальво

Багата, легковажна, Небагата, чесна, добропорядна, пра-

безрозсудна, прист- цьовита, відповідальна, тиха,

расна, жорстока, щас- скромна, здобула щастя в родинно

тя не здобула, зали- му житті

шила синові погану

славу


  1. Знайдіть правильну відповідь:

  • Дервіль – головний герой твору Бальзака «Гобсек»

  • Дервіль – ідеальний буржуа, взірець для наслідування

  • Гобсек – благородний месник, що карає розбещену аристократію за її гріхи

  • Гобсек – «змій-спокусник», у нього завжди можна позичити гроші

  • Гобсек – хвора людина

  1. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru

12

МИРОВАЯ ЛИТЕРАТУРА



10 КЛАСС

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ФРАНЦУЗЬКА ЛІТЕРАТУРА ХІХ СТОЛІТТЯ

Дайте відповіді на питання:



  1. Як до Жульєна Сореля ставилася його родина в дитинстві та юнацтві (Стендаль «Червоне і чорне»):

А. Із любов’ю, пишалася його успіхами у навчанні. Б. Із ненавистю, адже вважали тягарем, бо не здатен був до фізичної праці. В. Не звертали уваги, були байдужими до його мрій і проблем

2. Навчаючись у Безансоні, Жульєн Сорель намагався:

А. Стати як усі. Б. Виділитися своїми ґрунтовними знаннями. В. Плазувати перед начальством.

3. «Людська комедія» Бальзака – це:

А. Соціально-психологічний роман. Б. Велика серія творів. В. Збірка поезій

4. Дервіль у повісті Бальзака «Гобсек»:

А. Оповідач у творі, композиційний стрижень. Б. Антипод головного героя. В. Головний герой повісті.

5. Оноре де Бальзак зв’язаний з Україною, тому що він:

А. За походженням українець. Б. Тривалий час жив і працював в Україні. В. Одружився з мешканкою України.

6. Що символізують червоний і чорний кольори в романі Стендаля «Червоне і чорне»:

А. Революцію і реакцію. Б. Червоне – то любов, а чорне – журба. В. Вищий світ і світ людей низького походження, плебеїв. (1, 5 б.)

7. Допишіть речення: «Психологічний роман – це … . (1 б.)



8. Які різновиди роману поєднуються в романі Стендаля «Червоне і чорне» (2 б.)

2. Відповіді надсилайте на адресу: dosh5858@mail.ru
Каталог: uploads -> editor -> 4275 -> 370175 -> sitepage 116 -> files
370175 -> Періодизація української літератури. Перекладна світська література
files -> Ковбасенко Ю.І. Світова література: Підруч для 10 кл. Знз
files -> Творчість Олександра Олеся. Володимир Винниченко. Новела
370175 -> Українська література ренесансу І бароко. Роль православних братств, острозької та києво-могилянської академій у розвитку української культури
370175 -> Уроки №59-63 Опрацювати: За підручником: с. 298-314 читати, переказувати
370175 -> Уроки №61-70 Опрацювати: За підручником: с. 244-245-біографія О. Чорногуза


Поділіться з Вашими друзьями:

Схожі:

Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст iconЗагальна характеристика розвитку світової культури та літератури ХІХ століття у тісному зв’язку з Україною
Ти стильове розмаїття літератури; розвивати навички систематизації та узагальнення матеріалу, використання міжпредметних зв’язків,...
Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст iconОчікувані результати навчальних досягнень учня
...
Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст iconНа навчальний рік 5 год. На тиждень год
Вступ. Загальна характеристика розвитку французької літератури та культури ХІХ століття, їх стильове розмаїття. Внесок Франції у...
Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст iconСвітова література 10-11 класи Рівень стандарту
Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст. Реалізм як напрям у світовій літературі
Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст iconЗарубіжна література 10-11 класи Рівень стандарту
Загальна характеристика розвитку культури та літератури XIX ст. Реалізм як напрям у світовій літературі
Загальна характеристика розвитку культури та літератури ХІХ ст., Стильове розмаїття літератури. Реалізм як напрям у світовій літературі. Розквіт реалістичної літератури та її роль у культурному й суспільному житті ХІХ ст iconСвітова література 10-11 класи Академічний рівень
Загальна характеристика розвитку культури та лі­тератури XIX ст. Реалізм як напрям у світовій літературі


База даних захищена авторським правом ©biog.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка