Масштабний збій в роботі платіжних терміналів, «Дії», «Нової пошти»: причина та коли відновлять роботу

Користувачі повідомляють про збій у «Дії». Під час спроби входу в застосунок з’являється повідомлення: «На жаль, сталася помилка».

У КМДА зазначили, що через технічний збій в «Ощадбанку» тимчасово не працює безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро.

Як повідомляє «Нова пошта», її сервіси тимчасово не працюють «у звʼязку з технічними складнощами на стороні підрядника».

«Акцентуємо увагу, що це не хакерська атака. Станом на 9:00 суботи, 26 квітня, проблема усувається. Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів. Про оновлення будемо сповіщати додатково», — йдеться у повідомленні поштового оператора.

Очікують, що вже незабаром робота сервісів буде повністю відновлена.

Станом на 11:00 суботи, 26 квітня, користувачі все ще не можуть повноцінно скористатися онлайн-сервісами. Зокрема, застосунок «Дія» продовжує відображати повідомлення про помилку. На даний момент офіційної інформації щодо часу відновлення працездатності сервісів немає.

Раніше «Вечірній Київ» повідомляв про те, що в електронній системі Укрзалізниці стався масштабний збій.

Сніжана БОЖОК, «Вечірній Київ»

Джерело