Гаряче
5 Лют 2025, Ср

Тисячі квадратних метрів доріг у Києві у січні відремонтували, не зупиняючи рух на магістралях

Роботи з ремонту асфальтобетонного покриття в холодну пору року спрямовані на оперативне усунення аварійно-небезпечних пошкоджень дорожнього покриття в умовах низьких температур, опадів та складних погодних умов.

Як повідомили у КП «Київавтодор», основна мета таких робіт — забезпечити безперервний і безпечний рух транспорту, особливо на ключових магістралях та вулицях з інтенсивним трафіком.

Виявлені недоліки асфальтобетонного покриття столичні дорожники ремонтують за допомогою одразу кількох технологій. Одна з таких — із застосуванням рециклерів асфальтобетону.

«Ремонт за допомогою рециклерів передбачає застосування спеціалізованих установок, які дають можливість переробляти старий асфальтобетон, створюючи нову гарячу асфальтобетонну масу, придатну для дрібного ремонту в холодну пору року», — пояснили дорожники.

Рециклери здатні підігрівати та регенерувати асфальт навіть у морозну погоду з температурою до -20°C. Саме ця функція робить їх особливо корисними для аварійного ремонту доріг у зимовий період, коли традиційні методи не можуть застосовуватись.

«Така технологія дає змогу виконувати роботи без прив’язки до асфальтних заводів, що істотно знижує витрати на вивезення й утилізацію старого асфальту, закупівлю нової партії асфальтобетонної суміші і доставку її на місце виконання робіт», — розповіли у Київавтодорі.

За допомогою лише рециклерів у столиці упродовж січня відремонтували 511 кв. м асфальтобетонного покриття.

Читайте також за темою:

«Безбар’єрність на тротуарах: Київавтодор розповів про виконані завдання».

У 2024 році під час реконструкції, капітального та поточного ремонту вулично-дорожньої мережі Києва дорожники виконали низку важливих робіт.

Джерело