Всі бренди групи L’ORÉAL пропонують споживачам можливість використовувати флакони, які можна повторно наповнювати, що є кроком до покращення світу.
16 червня 2025 року Група L’Oréal відсвяткувала міжнародний день рефілів (який присвячений багаторазовим упаковкам косметичних засобів). Ця ініціатива має на меті заохотити споживачів використовувати флакони, що можуть бути повторно заповнені, як один із найважливіших б’юті-ритуалів, дозволяючи їм зробити свій внесок у сталий розвиток нашої планети.
Попит на екологічні продукти серед споживачів зростає, і ми прагнемо підвищити усвідомленість щодо переваг використання флаконів для повторного наповнення. Останні дослідження показали, що 78 % споживачів зацікавлені в покупці екологічно чистих товарів, але багато з них не знають про багаторазові упаковки та їх позитивний вплив на навколишнє середовище. Заклик приєднатися до руху свідомої краси підкреслює вигоди від використання флаконів для повторного наповнення, демонструючи, як це може позитивно вплинути на планету та гаманець конкретного споживача: наприклад, купуючи змінний блок парфуму на 100 мл замість двох флаконів по 50 мл аромату La Vie Est Belle Elixir, ви можете зекономити 73 % скла, 66 % пластику та 61 % картону.

“Ця кампанія об’єднала наші найвідоміші бренди, адже ми хочемо звернутися до споживачів у всьому світі: “Приєднуйтесь до руху свідомої краси!” — зазначила Бланка Джуті, директорка L’Oréal з корпоративних зв’язків та комунікацій. “Ми прагнемо, щоб споживачі в усьому світі усвідомили, як легко та зручно перейти на повторне наповнення своїх флаконів, просто включивши цей крок до щоденної рутини догляду.”
“Маючи лідерство в косметичній галузі, ми відчуваємо відповідальність та можливість створити технічні рішення, які підтримують принципи циркулярного виробництва та встановлюють нові норми” — говорить Езгі Барсенас, директорка L’Oréal з корпоративної відповідальності. “Щоб реалізувати це бачення на великій арені, потрібні не лише інновації, а й чіткі наміри та конкретні дії. Саме тому ми залучаємо наші бренди, бізнес-партнерів та споживачів до того, щоб перетворити використання флаконів для повторного наповнення на нову норму.”
Заклик L’Oréal приєднатися до руху свідомої краси гармонійно поєднується з нашою програмою зменшення негативного впливу на навколишнє середовище та пропозицією споживачам все більше сталих рішень. Група L’Oréal також значно модернізувала свої виробництва по всьому світу, збільшивши кількість доступних продуктів з можливістю повторного наповнення в 17 разів за останні п’ять років, залучаючи до цього найвідоміші бренди чоловічих і жіночих ароматів.

Цьогорічна ініціатива на честь міжнародного дня рефілів демонструє рішучість L’Oréal у просуванні ідей циркулярної економіки серед споживачів. Група продовжить реалізовувати інновації та залучати споживачів до проєктів, спрямованих на мінімізацію відходів.
Слідкуйте за нами на LinkedIn @L’Oréal та Facebook https://www.facebook.com/lorealukraine?locale=uk_UA
Протягом 2024 року в рамках ініціативи “Сортуй красу” нам вдалося зібрати понад 3,5 тонни пакувальних матеріалів різного виду: 70 % пластику, 20 % алюмінію та 10 % паперу.
Екосвідома ініціатива L’Oréal Україна має на меті навчити українців базовим звичкам сортування пакувань після використання косметичних засобів, а також спростити цей процес, щоб він став легким та доступним.