Netflix та NASA уклали угоду, що дає можливість користувачам платформи переглядати прямі трансляції запусків ракет, виходів астронавтів у відкритий космос, а також відео з Міжнародної космічної станції (МКС).
Цю інформацію оприлюднило американське космічне агентство у своєму пресрелізі.
У рамках співпраці контент NASA+ буде доступний на Netflix, що дозволить мільйонам глядачів по всьому світу — а саме понад 700 млн передплатників — долучитися до космічних подій у режимі реального часу.
“Глядачі зможуть спостерігати за ракетними запусками, виходами астронавтів у космос, місіями агентства та неймовірними краєвидами Землі з орбіти”, — йдеться у заяві NASA.
Генеральна менеджерка NASA+ Ребека Сірмонс підкреслила, що агентство прагне зробити космічні дослідження максимально доступними для широкої аудиторії.
“Закон про аеронавтику 1958 року закликає нас ділитися історією дослідження космосу з максимальною кількістю людей. Ми раді можливості поділитися цим захопленням із глядачами Netflix у всьому світі”, — зазначила вона.
Стрімінговий сервіс Netflix також планує відкрити роздрібні магазини під назвою Netflix House, де продаватимуться товари, пов’язані з популярними шоу платформи.
У цих закладах пропонуватимуть різноманітні страви та живі виступи, зокрема, пов’язані з серіалом “Гра в кальмара” (Squid Game). Окрім того, у магазинах будуть представлені мистецькі інсталяції, що відображатимуть тематику серіалів.