Тільки за другий квартал цього року більше ніж 2 800 послуг отримали ті, хто постраждав від насильства у Києві завдяки міській службі «Телефон довіри».
Про це повідомила заступниця голови КМДА Марина Хонда.
Система комплексної допомоги функціонує безперервно, зокрема:
оснащені притулки та кризові кімнати;
оперативно працюють мобільні бригади, які виїжджають на виклики;
у Денних центрах надаються юридичні та психологічні консультації;
цілодобово діє міська служба «Телефон довіри».
Протягом квітня-червня:
- більше 700 послуг було надано у Денних центрах;
- понад 330 консультацій — від мобільних бригад;
- майже 80 осіб тимчасово знайшли прихисток у кризових кімнатах;
- ще понад 30 осіб розмістили у притулку;
- оператори телефону довіри обробили понад 3 300 дзвінків. Половина з них — стосуються насильства.
«Кожне звернення є початком довгого та складного шляху виходу з кола насильства. Не завжди рішення приймаються одразу, але перший дзвінок чи візит — це важливий крок до змін. Якщо ви або ваші близькі стали жертвами або свідками домашнього насильства, не залишайтеся з цим наодинці», — наголосила Марина Хонда.
Міська служба «Телефон довіри» працює цілодобово, конфіденційно та безкоштовно:
• 15-00 (зі стаціонарного);
• (044) 272-15-00 (з мобільного).
У разі необхідності мобільна бригада перевезе постраждалих до безпечного місця.
Також можна отримати особисту психологічну підтримку та юридичну допомогу:
• у Денному центрі соціально-психологічної допомоги на вул. Райдужній, 6-А;
• у Київському міському центрі гендерної рівності, запобігання та протидії насильству на вул. Юрія Іллєнка, 20.
Від початку роботи «Телефону довіри» звернулось понад 45 тисяч людей, — зауважила Марина Хонда.