Військові вже можуть купити в застосунку «Армія+» квитки на маршрут Укрзалізниці «Потяг до тебе», який курсуватиме у Києві та Львові. Про це повідомляє Міністерство оборони.
Як зазначили в Міноборони, такі проєкти стають важливою частиною соціалізації військовослужбовців та відбуватимуться за підтримки українських бізнесів і надалі.
За словами заступниці міністра оборони з питань цифровізації Катерини Черногоренко, за півтора місяця роботи програми «Плюси» військові купили понад 6 200 квитків зі спеціального резерву Укрзалізниці.
«Це означає, що вони вчасно дісталися в потрібне місце, змогли побачитися з рідними і не втратили жодного дня відпустки через те, що немає квитків. Радію, що ми створили цей зручний та корисний сервіс — «Плюси». Дякую Укрзалізниці за залученість до програми «Плюси» від самого початку, й за такі ексклюзивні пропозиції, як «Потяг до тебе», — зазначила Черногоренко.
У Києві «Потяг до тебе» 14 лютого вирушить о 19:20, 15 і 16 лютого — відповідно о 15:15 та о 19:20. У Львові «Потяг до тебе» 14 лютого вирушить о 18:56, 15 і 16 лютого — відповідно о 16:11 та о 18:56.
Ціна на квитки варіюється залежно від дня тижня і міста: у Києві — від 504 грн, у Львові — від 334 грн. Їх обовʼязково слід зберегти на телефон одразу після покупки.
У Міноборони нагадали, що завантажити застосунок «Армія+ можна лише у Play Market та App Store, а також на офіційній сторінці за посиланням. Військових закликають не довіряти стороннім сайтам і неперевіреним посиланням у месенджерах та соцмережах.
«Плюси» — це національна програма підтримки військовослужбовців та їхніх родин. Спеціальні пропозиції від партнерів програми доступні у застосунку «Армія+». До програми вже долучилися Укрзалізниця, Укрнафта і «Нова Пошта». Невдовзі доєднаються інші українські бізнеси, поінформували у Міноборони.
За даними міністерства, за перші півтора місяця роботи «Плюсів» військові скористалися програмою 93 700 разів та заощадили понад 6 мільйонів гривень.
Нагадаємо, на Центральному вокзалі столиці відкрили нове інклюзивне відділення Ощадбанку. Тут є занижена зона обслуговування клієнтів, банкомат із голосовим модулем, тримачі для милиць, а також інформаційний стенд зі шрифтом Брайля.
Крім того, ліфт на першому пероні надає зручний безперешкодний доступ для людей на кріслі колісному та інших маломобільних груп населення.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»